Дистанційне навчання. Завдання для учнів 1-4-х класів з 29.03.-02.04.2021
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання
|
Посилання на додаткові електронні ресурси
|
29.03 | ЯДС | Я досліджую риб | Підручник, с.46, зошит, с. 40 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=sw5f7lkx52 « Хто такі риби»
|
29.03 | Математика | Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа
|
Урок 85. Підручник, с.170-172, зошит, с.6 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=toRC3lfKROA&ab_channel
|
29.03 | Укр.мова | Букви Є і є. Письмо малої букви є. Факт і думки | Підручник, с. 44
Зошит, с.30 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=xuEPioxlzDI&ab_channel
|
29.03 | Фізична культура | Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка
|
https://www.youtube.com/watch?v=vQPMD_o4oMI&ab_channel
|
|
30.03 | ЯДС | Я досліджую риб | Підручник, с. 47, зошит, с. 41 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=Ne-bBXiklfo&ab_channel
https://www.youtube.com/watch?v=6R9nuGSUdj8&ab_channel
|
30.03 | Математика | Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа | Урок 86. Підручник, с.173-174,
зошит, с.6 -7 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=rj8kbQsUNIM&ab_channel
|
30.03 | Українська мова | Букви Є і є. Письмо великої букви Є. Текст. Тема тексту. Заголовок | Підручник, с. 45.
Зошит, с.30
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=Z6q7MiPU2sA&ab_channel
|
30.03 | Фізична культура | Ходьба «змійкою». Фітбол-аеробіка
|
https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw&ab_channel=FreshMotion
https://www.youtube.com/watch?v=-5mBrrYOOl8&ab_channel
|
|
31.03 | ЯДС | Я дослідую птахів | Підручник, с. 48.
Зошит, с.42 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=K-9DkgOxgZE&ab_channel
|
31.03 | ЯДС | Я досліджую птахів | Підручник, с. 49. Зошит, с. 43 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=L4LB2jpgVHo&ab_channel
|
31.03 | Українська мова | Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «Один – багато»
|
Підручник, с. 46
Зошит, с. 31, с. 34 завдання 1-2 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=9K-4-z2X6X8&ab_channel
|
31.03 | Математика | Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Розв’язування задач | Урок 87. Підручник, с.174-175.
Зошит, с.7
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=lnkDTKzqYkU&ab_channel
https://www.youtube.com/watch?v=ZAcLG3oOgwA&ab_channel
|
01.04 | ЯДС | Я досліджую звірів
|
Підручник, с. 50, зошит, с.44 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=eoQvUCPZbzA&ab_channel
|
01.04 | ЯДС | Я досліджую звірів
|
Підручник, с. 51. Зошит, с.45 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=lIPs843s660&ab_channel
|
01.04 | Українська мова | Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо.
|
Підручник, с. 47.
Зошит, с.31
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=lvVfsYsvw7Q&ab_channel=
|
01.04 | Фізична культура | Загальнорозвиваючі вправи імітаційного характеру |
|
https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y&ab_channel
|
01.04 | Образотворче мистецтво | Подорож у казку. Виготовлення пальчикових ляльок для настільного театру. | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=jYNz16lHyGA&ab_channel
|
|
02.04 | ЯДС | Чому
|
Підручник, с. 52. Зошит, с.46 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=AHEHCkiJvE4&ab_channel
|
02.04 | Українська мова | Букви В і в. письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка
|
Підручник, с.48.
Зошит, с. 36
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=REQuI8c_zB0&ab_channe
|
02.04 | Математика | Порівняння чисел в межах 20. Порівняння числа і значенню числового виразу | Урок 88. Підручник,с.175-176.
Зошит, с.8 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=vSPteZ873zQ&ab_channel
|
Завдання на час карантину для учнів 1-Б класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
29.03. | ЯДС | Чому рослини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: описую рослини, порівнюю їх | https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-chomu-roslini-taki-rizni-166124.html | С42, прочитати переказати, виконати завдання у зошиті С36 |
Математика | Віднімання розрядного числа. Розв’язування задач | https://www.youtube.com/watch?v=UV5IQFFxqjc | С187-188, розв’язати вирази №5 | |
Укр. мова | Букви Єє. Письмо великої букви Є.Текст. Тема тексту. Заголовок | https://www.youtube.com/watch?v=Z6q7MiPU2sA | С45,прочитати за особами, виконати завдання в зошиті С30 | |
ЯДС | Чому рослини такі різні? | https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-chomu-roslini-taki-rizni-166124.html | С42, прочитати переказати, виконати завдання у зошиті С36 | |
30.03. | ЯДС | Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин | https://www.youtube.com/watch?v=akARhW2ZQP0 | С43, прочитати переказати, виконати завдання в зошиті С37 |
Математика | Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового | https://www.youtube.com/watch?v=kk_nMZdVWps | С188-189, задача №3 | |
Укр. мова | Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «1-багато» | https://www.youtube.com/watch?v=XTKebm62JmA | С46, прочитати за особами, виконати завдання в зошиті С31 | |
31.03. | ЯДС | Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: знайомлюся з Червоною книгою України | https://www.youtube.com/watch?v=akARhW2ZQP0 | С43, повторити, ознайомитися з рослинами, занесеними до Червоної книги України |
Математика | Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел | https://www.youtube.com/watch?v=AWTRuYwiCDM | С189-191, вирази №6 | |
Укр. мова | Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю казки В. О. Сухомлинського | https://www.youtube.com/watch?v=3MmVUBlukvw | Прочитати казки В.О. Сухомлинського | |
01.04. | ЯДС | Підсумковий урок за темою. Я люблю природу України | https://www.youtube.com/watch?v=nwJ0KPl2pzw | Повторити С42-43 |
Укр. мова | Букво сполучення ьо. Письмо букво сполучення ьо. Розвиток зв’язного мовлення: описую предмет | https://www.youtube.com/watch?v=WWRO637snvE | С47, прочитати, списати опис льону | |
Образотворче мистецтво | Птахи весною. Особливості розміщення зображення пташок на папері. Зображення пухнастого курчати аквареллю у техніці «по – вологому» | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-obrazotvorcogo-mistectva-maluemo-ptahiv-314661.html | На гарно зволоженому аркуші паперу зобразити пухнасте курча у техніці «по – вологому» | |
02.04. | ЯДС | Я досліджую комах | https://www.youtube.com/watch?v=r7RADayjDhU | С44, прочитати переказати, виконати завдання в зошиті С38 |
Математика | Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел | https://www.youtube.com/watch?v=Z9XV2J7iqOA | С192-193, розв’язати вирази №4, задача №5 | |
Укр. мова | Букви Вв. Письмо малої букви в. Текст – розповідь. Головна думка. Театралізуємо | https://www.youtube.com/watch?v=MYSa0jT4uy4 | С48, прочитати, переказати, виконати завдання в зошиті С33 | |
ЯДС | Я досліджую комах | https://www.youtube.com/watch?v=r7RADayjDhU | С45, прочитати переказати, виконати завдання в зошиті С39 | |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посилання на електронні ресурси |
29.03 | Я Д С | Моє рідне місто | Підр. с. 50, др.з.с.34 | |
Математика | Складання задач за малюнком | Др.зош.с.33 | https://www.youtube.com/watch?v=baRWmih_N6w | |
Укр. мова | Жілем Тібо «Історія.Комікс.» | Підр.с.68,впр.2 | ||
30.03 | Укр. мова | Розвиток мовлення. Запрошення. Написання запрошення за схемою | Підр. с. 69, написання запрошення | https://www.youtube.com/watch?v=WeDo1SkoRGs |
Я Д С | Я мандрую вулицями рідного міста | Підр. с. 51-52, др..зош.с.35 | youtube.com/watch?v=TH7G6FO5xZk | |
31.03 | Я Д С | Я відвідую музей | Підр.с.55-56,др.. зош.с.36 | https://www.youtube.com/watch?v=iQJzdNiL97Q |
Укр. мова | Списування тексту | Підр. с. 66, вправа 5 | ||
Математика | Складання задач за малюнком | Др. Зош. с. 39 | ||
01.04 | Математика | Рік. Пори року. Місяці. Визначення кількості днів у місяці | Підр. с 163-165, завдання 8-9. Др. Зош. с. 40 |
https://www.youtube.com/watch?v=5tcOO7EDp6g |
Укр. мова | Складання і записування оповідання | Др. Зош с. 46 | ||
Я Д С | Я у ботанічному саду | Підр. с 57, Др. Зош. с. 37 | https://www.youtube.com/watch?v=SmZv-aUprZE | |
02.04 | Укр. Мова | Повторення вивченого. Самооцінювання з теми | Підр. с. 69. Др. Зош с. 37 | |
Математика | Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння за тривалістю часу. | Підр. с 165-167, завдання 7-8. Др. Зош. с. 41 |
https://www.youtube.com/watch?v=1cjLww8AJtk | |
ЯДС | Я у зоопарку | Підр. с. 58. Др. Зош с. 38 | https://www.youtube.com/watch?v=CIASOj290oU |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
1 | 29.03 | Укр. мова
|
Тема. Слова помічники. Складання словосполучень.
|
Опрацювати с. 65 – 66 в підручнику,
с. 65 №1-3 (усно), № 4 (пис.) ж.з.с 35 (усно) https://www.youtube.com/watch?v=1HrQs1hW30w
|
|
2 | ЯДС | Тема. Видатні люди України. | Опрацювати с. 63, с 64 в підручнику
|
||
3 | 30.03 | Укр. мова | Тема. Слова – помічники. О. Орач «Хто де живе?». Доповнення речень. Написання списку своїх речей за їх призначенням | Опрацювати в підручнику с. 66 № 5-7,письмово №7
https://www.youtube.com/watch?v=aAXEdZ1jqpE |
|
4 | Математика | Тема. Заміна додавання множенням і множення – діленням. | Опрацювати с. 176-177 в підручнику, письмово с. 177 №6, №7
https://www.youtube.com/watch?v=Dx8zZvofV70 |
||
5 | ЯДС | Тема. Природа мого рідного міста | Опрацювати с.65 в підручнику | ||
6 | 31.03 | Укр..мова | Тема. Службові слова, чи слова помічники. Складання розповіді про мандрівку дітей. | Опрацювати с. 67-68 в підручнику, ж.з.с. 36 письмово
https://www.youtube.com/watch?v=Kx4MeVxMudk |
|
7 | Математика | Тема. Назви компонентів дії множення. Переставний закон множення. | Опрацювати с. 178-179-180, письмово с. 180№5,6,7. https://www.youtube.com/watch?v=u0sd8oDmTLM | ||
8 | ЯДС. | Тема. Я досліджую природні явища навесні | Опрацювати с.66.
https://www.youtube.com/watch?v=kugRGYOaQf8 |
||
9 | Образотворче мистецтво | Тема. Декоративно – прикладне мистецтво. Орнамент Види орнаментів. будова простих орнаментів. Ритм в орнаменті. | https://www.youtube.com/watch?v=uJ9hZynWg_I
|
||
10 | 01.04 | Укр. мова | Тема. Розвиток мовлення. Запрошення. Написання запрошення на виставу. | Підручник с. 69, письмово скласти запрошення за зразком.
|
|
11 | Математика | Тема. Таблиця множення числа 2. Порядок дій. | Опрацювати с. 180-182, письмово с. 182 №7,8.
https://www.youtube.com/watch?v=6i6wX9sxRas |
||
12 | ЯДС | Тема. Екскурсія. Спостерігаю за погодою навесні. | https://naurok.com.ua/prezentaciya-oznaki-vesni-vesnyani-yavischa-u-prirodi-11308.html | |
13 | 02.04 | Укр. мова | Тема.Узагальнення і систематизація знань учнів про службові слова. | Опрацювати ж.з.с.37 письмово. https://www.youtube.com/watch?v=eRjijXGBrMU |
14 | Математика | Тема.Таблиця множення числа 2. Порядок виконання дій. | Опрацювати с. 183-184 в підручнику, письмово с. 183 №3, 9
https://www.youtube.com/watch?v=RfTqcjTK7WM |
|
15 | ЯДС | Тема. Я досліджую рослини навесні. | Опрацювати с.68 підручник, завдання в зошиті https://www.youtube.com/watch?v=eA236QvoT8M |
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
29.03.21 | Математика | Додавання одно та двоцифрового числа. Назва компонентів і результату дії додавання. | https://naurok.com.ua/urok-matematiki-v-1-klasi-diya-dodavannya-nazvi-komponentiv-i-rezultatu-di-dodavannya-znahodzhennya-sumi-chisel-24185.html |
Літературне читання | «Лисиця та їжак», « Сильніше за силу». Упізнай казку « Казка про молоду рибку і пана боба». | https://www.docme.su/doc/856477/uroki-chitannya-2-klas. | |
Я досліджую світ | Взаємозв*язки в природі. Ланцюги живлення. | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-vzaemozv-yazki-u-prirodi-z-prirodoznavstva-u-2-klasi-63187.html | |
Індивідуальне заняття ( математика) | Віднімання від двоцифрового числа одиниць ( 20-5). Сантиметр. Креслення відрізка, більшого від даного. | https://naurok.com.ua/journal | |
30.03.21 | Літературне читання | В.Висоцький « Весна», « Пролісок мужня квітка». Коцюбинський « Іде весна» , загадки. | https://naurok.com.ua/urok-rozvitku-zv-yaznogo-movlennya-u-2-klasi-tema-pershi-vesnyani-kviti-171346.html |
Математика | Додавання одно та двоцифрового числа. Назва компонентів і результату дії додавання. | https://naurok.com.ua/urok-matematiki-v-1-klasi-diya-dodavannya-nazvi-komponentiv-i-rezultatu-di-dodavannya-znahodzhennya-sumi-chisel-24185.html | |
Українська мова | Питальні речення . Без верби і калини нема України. Народна легенда « Як Оксана вербою стала». | https://nuschool.com.ua/lessons/mova/2klas/53.html | |
Я досліджую світ | Великодна курочка | https://naurok.com.ua/urok-velikden-ta-taemnici-pisankarstva-93738.html | |
Фізична культура | Імітаційні вправи . Імітація рибалки , водолаза. | https://naurok.com.ua/zagalni-ta-imitaciyni-vpravi-na-sushi-dlya-vivchennya-tehniki-plavannya-krolem-na-grudyah-gra-na-spritnist-ribalki-y-ribki-na-uvazhnist-tik-tak-185617.html | |
Індивідуальні та групові заняття
(математика) |
Додавання одно та двоцифрового числа. Назва компонентів і результату дії додавання. | https://naurok.com.ua/urok-matematiki-v-1-klasi-diya-dodavannya-nazvi-komponentiv-i-rezultatu-di-dodavannya-znahodzhennya-sumi-chisel-24185.html | |
Індивідуальне заняття (українська мова) | Слова, які означають один предмет або кілька (багато) предметів. | https://vseosvita.ua/library/tema-uroku-slova-so-oznacaut-odin-predmet-i-bagato-predmetiv-81076.html | |
31.03.21 | Літературне читання | В.Висоцький « Весна», « Пролісок мужня квітка». Коцюбинський « Іде весна» , загадки. | https://naurok.com.ua/urok-rozvitku-zv-yaznogo-movlennya-u-2-klasi-tema-pershi-vesnyani-kviti-171346.html |
Математика | Нуль як компонент дії додавання. | https://naurok.com.ua/nul-yak-komponent-dodavannya-200267.html | |
Українська мова | Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень . Питання про « питальні речення». | https://vseosvita.ua/library/plan-konspekt-navcausa-pravilno-vidtvoruvati-intonaciu-pitalnih-recen-navcalnij-dialog-2-klas-vasulenko-215516.html | |
Я досліджую світ | Як поводитися в природі навесні. | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-yak-treba-povoditis-sered-prirodi-navesni-ohorona-tvarin-i-roslin-29091.html | |
|
Індивідуальне заняття ( математика) | Нуль як компонент дії додавання. | https://naurok.com.ua/nul-yak-komponent-dodavannya-200267.html |
01.04..21 | Я досліджую світ | Праця людей навесні. | https://vseosvita.ua/library/vesnani-turboti-ludej-31730.html |
Українська мова | Нумо співати –весну зустрічати . Леся Вознюк « Весняний струмок». | https://nuschool.com.ua/lessons/mova/2klas/59.html | |
Трудове навчання | Робота з папером і картоном. Виготовлення і прикрашення декоративних елементів для стенду « куточок природи». | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-trudovogo-navchannya-dlya-2-go-klasu-na-temu-zginannya-i-skladannya-paperu-aplikaciya-z-paperu-i-kartonu-vigotovlennya-dekorativno-listivki-yangolyatko-9359.html | |
Індивідуальне заняття ( літературне читання). | Робота з дитячою книжкою. | https://vseosvita.ua/library/robota-z-ditacou-knigou-2-klas-nus-178799.html | |
Фізична культура | Спортивно прикладні вправи . Легка атлетика. Поняття про старт , фініш. | https://naurok.com.ua/urok-legka-atletika-213904.html | |
Індивідуальні та групові заняття (українська мова). | Нумо співати –весну зустрічати . Леся Вознюк « Весняний струмок». | https://nuschool.com.ua/lessons/mova/2klas/59.html | |
02.04.21 | Літературне читання | Робота з дитячою книжкою. | https://vseosvita.ua/library/robota-z-ditacou-knigou-2-klas-nus-178799.html |
Фізична культура | Основні легкоатлетичні терміни.Загальні відомості про легкоатлетичні вправи. | https://naurok.com.ua/teoretichni-vidomosti-z-legko-atletiki-178592.html | |
Образотворче мистецтво | Родина кольорів. Основні та похідні кольори . Способи утворення похідних кольорів. « Тюльпани». | https://naurok.com.ua/urok-osnovni-ta-pohidni-kolori-sposobi-utvorennya-pohidnih-koloriv-oznayomlennya-z-priyomami-koristuvannya-farbami-penzlyami-palitroyu-18118.html | |
Математика | Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового .Назва компонентів і результату дії додавання . Квадрат. | https://naurok.com.ua/urok-z-matematiki-v-2-klasi-na-temu-kvadrat-pobudova-kvadrata-perimetr-kvadrata-rozpiznavannya-geometrichnih-figur-rozv-yazuvannya-zadach-69436.html | |
Індивідуальне заняття (українська мова) | Нумо співати –весну зустрічати . Леся Вознюк « Весняний струмок». | https://nuschool.com.ua/lessons/mova/2klas/59.html |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
29.03 | Українська мова | Вимова і правопис найуживаніших числівників | https://vseosvita.ua/library/vimova-i-pravopis-najuzivanisih-cislivnikiv-uzivanna-ih-u-movlenni-vimova-i-napisanna-slova-sistnadcat-patsot-sistsot-409908.html | С.141, впр.8 |
29.03 | Математика | Повторення властивостей множення та ділення. Розв’язування задач | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-mnozenna-i-dilenna-cisel-3-klas-nus-376232.html | Підручник с.87, №489,490 |
29.03 | Я досліджую світ | У чому загадковість світу грибів? | https://naurok.com.ua/prezentaciya-gribi-zagalna-informaciya-riznovidi-gribiv-47657.html | С.114-115, читати, розповідати про гриби |
30.03 | Українська мова | Вимова і правопис найуживаніших числівників | https://naurok.com.ua/prezentaciya-chislivnik-v-movlenni-51650.html | С.143, впр.13 |
30.03 | Математика | Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач | https://naurok.com.ua/matematika-3-klas-prezentaciya-mnozhennya-i-dilennya-v-mezhah-1000-scho-zvoditsya-do-tablichnih-vipadkiv-vidu-70h8-420-6-za-pidruchnikom-bogdanovicha-168559.html | С.88, №492, повторити таблицю множення та ділення |
30.03 | Літературне читання | Дж.Мур-Маллінос. Вирішуємо конфлікти. | https://vseosvita.ua/test/vyrishuiemo-konflikty-dzhennifer-mur-mallinos-109009.html
https://naurok.com.ua/konflikti-ta-shlyahi-h-virishennya-60841.html |
С.139 – 141, переказ |
31.03 | Математика | Ділення з остачею. Розв’язування задач | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-matematiki-u-3-klasi-dilennya-z-ostacheyu-162657.html | С.91, №503,504 |
31.03 | Літературне читання | Позакласне читання “Весна іде, красу несе.І тій красі радіє все”. | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-pozaklasnogo-citanna-vesna-ide-krasu-nese-i-tij-krasi-radie-vse-3-klas-305213.html | С.97,читати твори про весну |
31.03 | Я досліджую світ | Хто такі мікроби й бактерії? | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-bakteri-125284.html | С.116, читати, відповідати на питання |
31.03 | Образотворче мистецтво | Зображення фантастичної тварини | https://naurok.com.ua/prezentaciya-fantastichni-tvarini-44038.html | С.96 – 97, виконати завдання |
01.04 | Українська мова | Закріплення знань про числівник | https://www.youtube.com/watch?v=BGyxazwPwXU | С.143, виконати завдання “Що я знаю?” |
01.04 | Математика | Ділення з остачею. Розв’язування задач | https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-dilennya-z-ostacheyu-83904.html | С.94, №513,514 |
01.01 | Літературне читання | Узагальнення і систематизація знань. “Читаю оповідання про дітей”. | https://svitppt.com.ua/chitannya/opovidannya-pro-spravi-tvoih-rovesnikiv1.html | С.141, читати оповідання про дітей |
01.04 | Я досліджую світ | Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли – шкоду? | http://www.myshared.ru/slide/1001400/ | С.116-117, скласти розповідь “Значення грибів і бактерій” |
02.04 | Математика | Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач | https://svitppt.com.ua/matematika/dilennya-z-ostacheyu1.html | С.96, №522,523 |
02.04 | Літературне читання | Узагальнення і систематизація знань. Наші проекти | https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/suhomlynskyj-9567/ | С.141, підготовка проекту “Читаю оповідання про дітей” |
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
№ | Число | Предмет | Тема | Посилання | Завдання | Зворотній звязок |
1
|
29.03 | Математика
|
Ділення суми на число .Обчислення виразів двома способами. | https://www.youtube.
com/watch?v =WPMC_hPEt4s |
С.74-75,№401,402(усно) №403,404,
405,407(пис) Д.з№407,408 |
zoom |
2
|
ЯДС |
Які тварини стали свійськими
|
|
Ч.1$70,с.70. |
||
3
|
Літературне читання |
Г.Джемула. Як Андрійко учився заощаджувати | .
com/watch?v =yEdSHoyfWn8 |
С.127-128 Наші проекти | ||
1
|
30.03 | Математика
|
Обчислення виразів на ділення з дужками. Розв”язування виразів виду 24:2 |
|
С.75-77,
№410,411,412(усно) 413,414,415,416,417(пис). Д.з№418,419. |
|
2
|
Укр.мова
|
Числівник. Загальне поняття про числівник
|
.com/watch?v=uj1TtP2z5eI |
С.138-139 впр.1(усно) Впр.2(пис) Д.з впр.4 |
||
3
|
Літературне читання |
А.Григорук «Льодохід» |
С.129-131 |
|||
1
|
31.03 | Математика
|
Рівняння. Розв”язування задач двома способами. |
|
С.77-79 №420,421,422,
423,424,425 (пис) Д.з №430,431 |
|
2
|
Літературне читання | А.Григорук «Льодохід» | С.129-131,переказ оповідання | |||
3
|
Укр.мова
|
Числівник. Вимова і правопис найуживаніших числівників.
|
com/watch?v=cNfWt8cJtdk
|
С.140-141 впр.15(усно) впр.2,3,6 (пис) Д.з впр.141 |
||
4
|
Обр.мист.
|
Магія театру |
com/watch?v=R7wxLhhD8_U |
Друкований зошит С.52 |
||
1
|
Математика
|
Вирази на знаходження частки.
Розв”язування задач,блок-схем. |
|
С.78-79,№426,428,429 (пис).
Д.з№427(пис) |
||
2
|
Укр.мова
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників.
|
С.141 впр.7,8 (пис)
|
|||
3 |
01.04 |
Літ.читання |
А.Григорук
«Гра в шашки» |
com/watch?v=cNfWt8cJtdk
|
С.131-133 | |
1
|
02.04 | Математика
|
Кругові вирази. Розкладання чисел на доданки. Розв’язування задач. | https://www.youtube.
com/watch?v=RCIIBVWk_N4
|
С.79-80,
№432,433,434 ,437,439(пис) Д.з №442,443 |
|
2
|
Укр.мова
|
Числівник, Правильне читання числових виразів. |
|
|||
3-4 |
ЯДС ЯДС |
Чи може людина існувати без свійських тварин? Діагностична робота. Тварини та середовище їх існування. |
com/watch?v=cNfWt8cJtdk
com/watch?v=MJOjmEgt4y4 |
|||
С.142-143,впр.9(усно) впр.10(пис) Д.з впр.11
Ч.1 $ 71.С.105
|
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
29.03 | 3-В | Літературне читання | А. Костецький «Все – як насправді» (пригодницька казка). Добір і читання дитячих книжок за темами. | https://www.youtube.com/watch?v=BdV9gP_XlD0 |
29.03 | 3-В | Математика | Креслення відрізків та їх вимірювання. | https://learningapps.org/10839252 |
29.03 | 3-В | Українська мова | Доречне вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях. | |
29.03 | 3-В | Індивідуальні заняття
(математика) |
Виконання вправ на знаходження значення кута | |
30.03 | 3-В | Літературне читання | Творчість М. Носова. Оповідання. «Карасик». | https://www.youtube.com/watch?v=cFMcsqGSPfg |
30.03 | 3-В | Математика | Дні тижня. Кількість діб у тижні | https://learningapps.org/6383967 |
30.03 | 3-В | Я досліджую світ | Органи кровообігу людини, їх значення. Запобігання захворюванням органів кровообігу | https://www.youtube.com/watch?v=OuJisTvPDK4 |
30.03 | 3-В | Фізична культура | Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
30.03 | 3-В | Індивідуальні заняття
(українська мова) |
Повторення вивченого про речення. Складання речень за поданим зразком | https://learningapps.org/7342968
|
31.03 | 3-В | Я досліджую світ | Головний і спинний мозок людини, їх значення | https://www.youtube.com/watch?v=MKYPEJ2DjEU |
31.03 | 3-В | Математика | Маса. Одиниця маси – кілограм. | https://learningapps.org/10818614 |
31.03 | 3-В | Українська мова | Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і правопис слова кипіти. | https://learningapps.org/3487550 |
31.03 | 3-В | Образотворче мистецтво | Робота з кольоровими олівцями. Улюблений казковий герой |
|
31.03 | 3-В | Фізична культура | Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
01.04 | 3-В | Літературне читання | Незвичайні історії в повіданні М. Носова. М. Носов «Фантазери». | |
01.04 | 3-В | Українська мова | Повторення вивченого про речення. | https://learningapps.org/4668145 |
01.04 | 3-В | Фізична культура | Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. Рухлива гра. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
01.04 | 3-В | Я досліджую світ | Органи чуття людини, їх значення | https://www.youtube.com/watch?v=qpszLClbmvg |
01.04 | 3-В | Індивідуальні заняття
(математика) |
Виконання вправ на знаходження суми чисел | https://learningapps.org/8353849 |
02.04 | 3-В | Я досліджую світ | Органи чуття людини, їх значення | |
02.04 | 3-В | Математика | Ваги. Вимірювання маси невеликих предметів. | https://learningapps.org/6385556 |
02.04 | 3-В | Літературне читання | М. Носов «Мишкова каша» | https://www.youtube.com/watch?v=JqUV_oUElXs |
02.04 | 3-В | Трудове навчання | Практична робота «Декоративні букви»
|
— |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Урок | Тема | Завдання |
29.03 | Читання | Хрестоматія. Тетяна Стус (Щербаченко). Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні | С.32-36 читати, переказувати |
Математика | Ділення багатоцифрових чисел на розрядні ( у частці нулі всередині і в кінці). Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними. Самостійна робота | С. 144 № 902, 903 – усно, № 906, 907, 909, 910 – письмово, виконати самостійну роботу та надіслати вчителю | |
Основи здоров’я | Повторення та узагальнення вивченого про безпеку руху пішоходів | С.94-118 повторити | |
30.03 | Читання | Хрестоматія. Тетяна Стус (Щербаченко). Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні (продовження) | С. 37-41 читати |
Укр.мова | Контрольне списування. Закарпаття. З енциклопедії | Списати текст, надіслати вчителю на електронну пошту | |
Математика | Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач | С. 145 № 911, 913, 917 – усно,
№ 914, 915, 919, 920 – письмово |
|
31.03 | Читання | Хрестоматія. Оксана Лущевська. Пташка | С.84 читати |
Укр.мова | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | С. 150 впр.297, – усно, впр. 295, 297. 298 – письмово | |
Математика | Контрольна робота №7 | Виконати роботу, надіслати вчителю на електронну пошту | |
Природознавство | Чорне море. Рослинний і тваринний світ. Охорона Чорного моря | С. 119-124 читати, відповідати на питання.
Зошит – виконати завдання до поданої теми. |
|
Образотворче мистецтво | Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Садки цвітуть | Намалювати малюнок до поданої теми | |
01.04 | Укр.мова | Поняття про прислівник як частину мови. Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників | С. 152 впр. 299 – усно, впр.300. 301 – письмово |
Читання | Контрольна робота №7: робота з літературним твором (письмово). Про сміливість. Допомогу та вдячність. Юлія Смаль | Прослухати текст. Письмово дати відповіді на питання, надіслати вчителю на електронну пошту | |
Трудове навчання | Ознайомлення з різними техніками декорування великодніх яєць . Проект «Декорування великодніх яєць» | Прикрасити великоднє яйце | |
Я у світі | Передбачай наслідки до своїх вчинків | С.115-118 читати, відповідати на питання, виконати завдання в зошиті відповідно до теми | |
02.04 | Математика | Аналіз контрольної роботи. Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями | С. 147-148 № 921, 922 – усно, № 923, 924, 926, 927 – письмово |
Природознавство | Азовське море. Рослинний і тваринний світ. Охорона Азовського моря | С. 124- 128 читати, відповідати на питання. Виконати завдання в зошиті відповідно до теми |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
УВАГА! Учні 4-Б класу працюють на платформах ZOOM, НаУрок, Мій Клас, Розумники! Слідкуйте за повідомленнями у Viber (посилання на виконання завдань та коди доступу на ZOOM-урок)
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : Дистанційне навчання Повтори матеріал, прочитай правило, вдумайся, за потреби переглянь відео за посиланням. Виконай усні завдання, якщо такі є. Потім виконуй письмові. ( Щось не зрозумів, пиши вчителю у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей: https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках», на платформі МІЙ КЛАС, НА УРОК
|
|||
29.03.2021 р. | ||||
Літ.чит. | Я люблю читати.
Леся Українка.У маленькій хатинці, у тихім куточку… Тиша морська
|
С.122-123, підготуватися до виразного читання віршів; використовуючи різні джерела інформації, підготувати розповідь про маму Лесі Українки- Олену Пчілку | Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber | Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Матем. | Ділення багатоцифрових чисел на розрядні(у частці нулі всередині і в кінці). Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними | №№ 902-907;
Д.З. № 909, 910 |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber | ZOOM -платформа
Мережа Viber |
Укр.м. | Прислівник як частина мови. Навчальний діалог | Д.з – правило с.165-повторити,
Виконати впр. 325 |
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=e88kuEVze0Y
|
ZOOM -платформа
Мережа Viber |
30.03.2021 р. | ||||
Літ.чит. | Я люблю читати.
Борис Грінченко. Украла (скорочено) |
С.124-128, прочитати, дати відповіді на питання.
Які почуття викликала у тебе ця історія? Ділимося враженнями на уроці |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
|
Матем. | Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач | №№ 911-917;
Д.З. №919,920 |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Укр.м. | Роль прислівників- синонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку | Впр. 326,327
Д.З.впр.328(підручник) або впр. 287(Дид.матеріали, 4 клас, с.90) |
https://www.youtube.com/watch?v=2vw0ZGXSbLA
Спілкування в чаті |
ZOOM -платформа
Мережа Viber
|
Я у світі |
Україна і світ. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу | Використовуючи різні джерела інформації, дізнайся про найбільші українські спільноти у світі | https://www.youtube.com/watch?v=Cc3ceU6t37k
|
ZOOM -платформа
Мережа Viber
Електронна пошта |
31.03.20201 р. |
|
|||
Матем. | Контрольна робота | Виконай контрольну домашню роботу на платформі Мій Клас
Зверни увагу: час виконання обмежений! |
|
ZOOM -платформа
|
Укр.м.
|
Роль прислівників- антонімів у мовленні |
Впр.329,330.
Д.З.- впр.331(підручник) або впр. 290(Дид.матеріали, 4 клас, с.91)
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа
Мережа Viber |
Літ.чит. | Я люблю читати.
Борис Грінченко. Украла (продовження) |
С.124-128, підготувати переказ від імені одного з героїв | Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber Онлайн-тестування у чаті Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Образотв. |
Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. Розвиток навичок ажурних витинанок | Подивись відео за посиланням
Зроби витинанку(Альбом С.К.Трач) |
https://www.youtube.com/watch?v=ezm-dlModD4
|
|
01.04.2021.р. |
|
|
||
Природозн. |
Чорне море. Рослинний і тваринний світ Чорного моря. Охорона Чорного моря | С.119-124, прочитати, дати відповіді на питання.Використовуючи різні джерела інформації, підготувати повідомлення про тварину, яка мешкає у водах Чорного моря |
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber https://www.youtube.com/watch?v=xIs-4PxDSjw https://www.youtube.com/watch?v=N0t7t8IlzLE
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber, ZOOM |
Фізкульт. |
Посилання на виконання вправ див. у Viber |
Мережа Viber, |
||
Літ.чит. | Контрольна робота №7.
Робота з літературним твором(письмово) |
Виконай контр.роботу, надішли вчителю на електронну пошту(дивись ДОДАТОК) |
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
|
02.04.2021 р.
|
|
|
||
Математика
|
Аналіз контр.роботи
Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями |
№№921-924;
Д.З.№925/926(за вибором), №927 |
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
Виконай подібні завдання з кроками розв’язання на платформі Мій Клас |
ZOOM -платформа Мережа Viber, Мій Клас |
Природозн. |
Азовське море |
С.124-127, прочитати. Використовуючи різні джерела інформації, підготувати повідомлення про Азовське море
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber https://www.youtube.com/watch?v=vZtLOnDESg0
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа Мережа Viber, платформа «На Урок». |
Фізкульт. | Посилання на виконання вправ див. у Viber | Посилання на виконання вправ див. у Viber | Мережа Viber | |
Осн.зд | Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість | Подивитись відео за посиланнями, зроби висновки
https://www.youtube.com/watch?v=qkVYxWIPQPs
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа
|
Труд.навч. | Дизайн, оформлення та оздоблення виробів.Загальні відомості про дизайн, оформлення та оздоблення виробів | Оформлення та оздоблення виробів раніше відомими техніками та матеріалами | https://www.youtube.com/watch?v=3DqURFyvLaY
https://www.youtube.com/watch?v=gEmoYMOkI4Q
https://www.youtube.com/watch?v=nOuTbytuGGI
|
ZOOM -платформа
|
ДОДАТОК
Контрольна робота№7: робота з літературним твором (письмово) Дата__________________________________________ Прізвище та ім’я ________________________________________________
Прочитай уважно текст. ПРО СІЛЬ Чому їжу солять — і хліб, і м’ясо, і картоплю? Скажеш, тому, що без солі їжа несмачна? Правильно. Та не тільки в цьому річ. Людині сіль конче потрібна, вона без неї довго не проживе. Сіль є майже в усьому, що ми їмо: і в моркві, і в м’ясі, і в молоці. Навіть у яблуці. Але нам цього замало — у їжу треба ще додавати солі. Звідки ж береться сіль, яку купують у крамниці? Чи не добувають її, як цукор, з рослин? Ні, це було б дуже важко. Можна значно простіше дістати сіль. Її дуже багато в природі — і на землі, і під землею, й у воді. Трапляються навіть цілі соляні гори. А під землею вона лежить пластами, як кам’яне вугілля. Така сіль називається кам’яною. Щоб видобути кам’яну сіль, копають шахту — дуже глибокий колодязь, від якого під землею по соляному пласту прокладено коридори. У шахту везе робітників підйомник. Сіль звичайно лежить під землею дуже грубими пластами, завтовшки 20-30 метрів. Опускають у шахту машину, яку називають врубовою. Вона врубується в пласт, робить у ньому довгу щілину. Підрубану сіль легше відділити від пласта. Великі куски кам’яної солі вантажать на вагонетки, і електровоз доставляє їх до підйомника. Підйомник доставляє сіль на поверхню землі. Там великі куски подрібнюють і розмелюють. Потім дрібну сіль запаковують і відправляють у крамниці. А під землею, там, де вирубали сіль, залишаються величезні білі печери. В кожній із них можна було б побудувати величезний будинок. Та не тільки під землею видобувають сіль. Ти ж знаєш, що море солоне. Якщо довго кип’ятити в казані морську воду, вона перетвориться на пару, а на дні казана залишиться жменька солі. Тільки ця сіль гірка. Щоб дістати придатну для їжі кухонну сіль, треба її очистити. Але з солоної води можна дістати й таку сіль, яку очищати не треба — її добувають не в морі, а в солоних озерах. Там сіль не гірка. А знаєш, скільки в кожному з нас є солі? У дорослої людини в крові, у м’язах і в кістках понад півкілограма солі. Запас її треба поповнювати весь час, бо ж, наприклад, коли ти плачеш або пітнієш у спеку, з твого організму виділяється і сіль. А ти, мабуть, і не здогадувався, що сльози солоні тому, що в них є сіль! Андрій Івич Виконай завдання. 1. Визнач стиль прочитаного твору. А) діловий Б) науково-популярний В) художній 2. Звідки береться сіль, яку купують у крамниці? А) її добувають з рослин Б) її переробляють з руди В) її видобувають у шахтах 3. Як називають дуже глибокий колодязь, від якого під землею прокладено коридори? А) шахта Б) криниця В) заглибина 4. Яка на смак неочищена морська сіль? А) солоно-кисла Б) солоно-солодка В) солоно-гірка
5. Випиши з твору речення, у якому розповідається про те, скільки солі є в організмі людини. __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ 6. Запиши, як отримати придатну для їжі кухонну сіль з морської води. __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ 7. З’єднай стрілочками частини речень з прочитаного тобою тексту.
Солі дуже багато в природі – вона без неї довго не проживе.
Сіль є майже в усьому,що ми їмо і на землі,і під землею,й у воді.
Людині сіль конче потрібна, потрібно її очистити.
Щоб отримати придатну для їжі і в моркві, і в м’ясі,і в молоці. кухонну сіль,
8. Склади розповідь про важливість уживання солі (5-6 речень). ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________
|
Завдання на час карантину для учнів 4-В класу
№ | Число | Предмет | Тема уроку | Посилання | Завдання |
1
|
29.03 | Математика
|
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні.Розвязування рівнянь.Задачі з буквеними даними. | https://www.youtube.
com/watch?v= 74UnV6oIU9k |
С. 145
№909, 910
|
2
|
Укр.мова
|
Неозначена форма дієслова.Навчальне аудіювання.Робота з фразеологізмами. |
https://www.youtube.com/watch?v=
cwQ9da1nAQ0 |
С.143, Впр.326
|
|
3
|
Осн.здоровя |
Аварії на дорогах. Дорожні знаки. |
https://www.youtube. com/watch?v=
gbq05j2W1Ok
|
||
4
|
Фіз.к-ра | Вправи для розвитку гнучкості.
Естафети. |
|||
1
|
30.03 | Літ.читання
|
Узагальнення і систематизація знань з розділу «У країні гумору».
|
https://www.youtube.
com/watch?v= KKzt4sjYrLE |
С.128,
повтори і пригадай |
2
|
Математика
|
Ділення чисел,що закінчуються нулями. Ділення іменованихчисел, Розвязування задач. |
com/watch?v= SUfPevKrbVI
|
С.145 №919, 920
|
|
3
|
Природознавство
|
Чорне море.
|
com/watch?v= xIs-4PxDSjw |
С.119-121 Читати, відп на запит. |
|
4
|
Я у світі
|
Робимо висновки з теми «Я –українець».
|
https://www.youtube.
com/watch?v= a8cU_RaDdWA
|
|
|
5 |
Обр.мистецтво |
Виконання композиції «Памятки архітектури». |
https://www.youtube.
com/watch?v= WRhgLWcRov4 |
Зошит з мал. |
|
1
|
31.03 | Літ.читання
|
Позакласне читання .Д.Ткач «Федько-капітан»,І.Січовик «Таємнича хвороба». | С.90-97.
Позакласне чит. |
С.90-97.
Позакласне
|
2
|
Фіз.к-ра |
Загальнорозвивальні вправи в русі.Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
||
3
|
Математика |
Контрольна робота
|
Зошит з к.р. Робота №7 |
|
|
4 | Укр.мова
|
Часи дієслова.Змінювання дієслів за часамий числами.Усний переказ тексту. | https://www.youtube.
com/watch?v=IxDai3Jr3HQ |
С.145
,впр.331 |
|
1
|
01.04 | Літ.читання
|
Контрольна робота.Навичка читання мовчки (пис). | https://www.youtube. com/watch?v=
1FSbCS48Oy0 |
|
2
|
Укр.мова
|
Минулий час.Змінювання дієслів минулого часу за числами.Розбір дієслів за будовою. | https://www.youtube.
com/watch?v= r57Iu-SxHQc |
С.147, впр.335
|
|
3
|
Природознавство
|
Рослинний і тваринний світ Чорного моря.Охорона Чорного моря. | https://www.youtube.com/watch?v=
tP5u_utbkvE |
с.121-124,
чит.і відп. |
|
4 |
Трудове навчання |
Проект «Декорування великодніх яєць». |
https://www.youtube.com/watch?v=
IPQgOcTDpIQ |
на зап. | |
1
|
02.04 | Літ.читання
|
Аналіз к.р. Г.Черінь «Мусим вчитись- я і ти ..»А.Давидов «Свідки минулих епох».(скорочено) |
|
С.130-135,
чит.і відп. на зап. |
2 |
Фіз.к-ра |
Загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
|
|
3 |
Математика
|
Аналіз к.р.Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницями. |
com/watch?v= 9v1_amXUh04 |
С.148
№ 926, 927 |