Завдання на час карантину для дошкільного підрозділу (25.05 по 29.05.2020)

Завдання на час карантину для

Старшої групи А «Капітошка»

25.05-29.05.

2020

предмет Завдання
  Математика Формувати в дітей уявлення про умови мірки і спроби вимірювання. Ознайомити з грошовими одиницями

https://www.youtube.com/watch?v=2UG0TRHjm2Y&t=9s

  Пізнавальний розвиток Тема: Ми юні екологи

https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8

  Розвиток мови Тема: Граматика наш друг

https://www.youtube.com/watch?v=w-bmUTCsnxY

  Фізичний розвиток https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI
  Художньо естетичний розвиток Тема: Природа рідного краю (малювання)

https://sutkiliya.ucoz.org/news/vseukrajinskij_konkurs_ditjachikh_maljunkiv_priroda_ukrajini_ochima_ditej_v_rizni_poru_roku/2014-04-14-22

  Мовленнєвий  розвиток За темою: Захист навколишнього середовища

https://www.youtube.com/watch?v=hGBejYhaAdc

  Художня Література Тема:  Вільний вірш про школу на пам`ять

https://pustunchik.ua/ua/online-school/literature/virshi-pro-shkolu

  Валеология Тема: Обережно кліщі

https://www.youtube.com/watch?v=r3xJ6QHb2QY

 

Корисні підказки для батьків. Як пояснити дітям:

https://www.youtube.com/watch?v=PiJ8zsuS-sI

https://www.youtube.com/watch?v=sFHkPEF5w0c

https://www.youtube.com/watch?v=6aidVciIKC0

Завдання на час карантину

для старшої групи Б “Сонечко” 

Дата Предмет Завдання
25.05 Ознайомлення з природним довкіллям Тема:Тварини червоної книги

Мета:узагальнити знання дітей про Червону книгу України;розповісти про тварин яких слід охороняти;ознайомити із заповідниками України;формувати правила поведінки в природному оточені;виховувати бережливе савлення до природи.

Дидактична гра «Де чиї вуха»

Передача для дітей

 «Тварини України, які потребують захисту»

https://www.youtube.com/

Художньо – естетичний розвиток Тема:  Фантастичні квіти (малювання)

Мета: викликати інтерес до малювання фантастичних квітів за мотивами екзотичних рослин;розвивати творчу уяву,почуття кольору і композиції,пробудити цікавість до квітів,бажання милуватись ними.

https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw/maliujemo-kvity

26.05 Логіко- математичний розвиток Тема: Підсумкове заняття

Мета: виявити вміння дітей здійснювати кількісну та порядкову, пряму та зворотню лічбу в межах від 1 до 10,лічбу парами,визначати склад числа з двох менших чисел,порівнювати кількість предметів,установлювати рівності і нерівності,розв’язувати задачі на віднімання і додавання,визначати частини доби,визначати час за допомогою годинника з точністю до півгодини,розвивати мислення і память.

Д/гра «Визнач час»

Мультфільм Котра година? Вчимо час разом з ґавою. https://www.youtube.com/watch?v=ElbpVlqahsI

Фізичний розвиток

Руханка «Якщо Друзі Усміхаються Тобі »

https://www.youtube.com/watch?

27.05 Слово до слова

зложиться мова

Тема:Ми розумні дошкільнята,вправні хлопчики й дівчата( підсумкове заняття з навчання елементам грамоти)

Мета: продовжити перевірку засвоєння дітьми програмового матеріалу,уміння уважно і точно виконувати завдання;виховувати бажання самостійно здобувати знання.

 

Консультація «Коли закінчиться карантин. Як підготувати дитину до «старого» режиму»

https://nv.ua/ukr/style/blogs/zakinchennya-karantinu-yak-pidgotuvati-ditinu-do-povernennya-v-sadok-psiholog-50085572.htmll

Художньо – естетичний розвиток

Тема: Природа рідного краю (ліплення)

Мета: начати дітей виліплювати за вибором рослини,що ростуть на галявинах (ромашку,суниці,злаки, трави і т.д) і комах (метеликів,жуків,бджіл),передаючи характерні особливості їх будови та забарвлення та надаючи поробці стійкості.

 

 

 

 

28.05 Любій малечі про цікаві

речі

Тема:До рідного краю лелеки летять (ознайомлення з навколишнім світом)

Мета: дати поняття про народну символіку – про лелек. Поглибити знання дітей про весняні зміни в природі, про птахів, що живуть на території України, ознайомити з особливостями поведінки лелек. Розвивати допитливість, спостережливість, пізнавальний інтерес дітей. Виховувати любов до природи, турботливе ставлення до птахів.

Фізичний розвиток

Руханка Зайчик танцює твіст https://www.youtube.com/

29.05 Художня література Тема: Як багато є на світі книг – добрих та різних

Мета:підтримувати цікавість дітей до книг,до читання,виховувати любов до книги,читання.

Практичні поради для батьків: Учимо дитину любити читати

https://life.pravda.com.ua/society/2019/04/9/236350/

Художньо-естетичний розвиток

Цікаві завдання для дітей

https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc

 

Завдання на час карантину

для середньої групи “Веселка”

Дата Предмет Завдання
25.05.2020 1.Віконечко в природу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Логіко – математичний розвиток

1. Тема: «Наш рідний дім – природа»

Завдання :збагачувати словник дітей на основі уявлень про довкілля; ознайомити дітей з поняттям «природне сміття» та «сміття принесене людиною» вчити дітей співвідносити слова за змістом, пояснюючи їх;підвести дітей до розуміння необхідності зберігати та охороняти навколишнє середовище; формувати уявлення про зв язок природи живої та неживої, про явища природи.

https://www.youtube.com/watch?v=olg4uiLJvFc

2.Тема: «Казкова галявина»

Завдання:розширювати знання про геометричні фігури4 закріплювати лічбу в межах 5; розвивати вміння орієнтуватися у просторі.

https://www.youtube.com/watch?v=s0HvewCw37I

26.05.2020 1.Мовлення дитини

 

 

 

 

 

 

2.Художньо – естетичний розвиток (ліплення)

1. Тема: «Прослухування  казочок із серії «Мудрі казочки тітоньки Сови. Квіти дружби»»

Завдання:вчити дитину уважно слухати та запам ятовувати прослухане. Вчити відповідати на запитання по змісту казки повним реченням , розвивати зв язне мовлення дитини, словниковий запас

2. Тема: «Квіти (за задумом)»

Завдання: вчити дітей ліпити квіти (за задумом) із чотирьох, п яти частин; з єднувати частини в одну композицію; показати можливість отримання різних кольорів, шляхом змішуваня вихідних кольорів; закріплювати вміння відповідати на запитання , розвивати мислення та інтерес до процесу ліплення

https://www.youtube.com/watch?v=dyU2kUxU8DY

27.05.2020 1.Музичне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Художньо – естетичний розвиток (малювання)

1.                Тема: «Прослухування дитячої пісні «Україна моя»

Завдання: продовжувати вчити дітей уважно слухати запропонований матеріал, відповідати на запитання повними реченням,викликати в дітей хороший настрій, зацікавленість, прагнення відтворити прослухані пісні, розвивати почуття ритму.

 

2.                Тема: «Розквітають красиві квіти.»

Завдання: вчити дітей малювати квіти, використовуючи різноманітні рухи,працювати всім пензликом та його кінцем; розвивати естетичний смак.

https://www.youtube.com/watch?v=3NXkWj6BLvg

28.05.2020 1. Фізкультура

 

 

 

2. Музичне

1. Тема: «Улюблені квіти. Раз, два, три!».

Завдання: підтримувати тіло в тонусі, заохочувати дитину до рухливих вправ, любові до спорту та здорового способу життя

https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM2.Тема: «Прослухування пісні Н.Май «Ми  Вкраїни діти. »

Завдання: : продовжувати вчити дітей уважно слухати запропонований матеріал, викликати в дітей хороший настрій, зацікавленість, прагнення відтворити прослухані пісні, розвивати почуття ритму.

https://www.youtube.com/watch?v=V5dDDzQIOqQ

29.05.2020 1. Фізкультура

 

 

 

2. Мовлення дитини

1. Тема: «Мишеняткова зарядка»

Завдання: підтримувати тіло в тонусі, заохочувати дитину до рухливих вправ, любові до спорту та здорового способу життя

2.Тема: «Про рідний край»

Завдання : формувати в дітей уявлення про те, що в кожної людини є Батьківщина; дати поняття про різноманітність населених пунктів та їх особливості; вчити утворювати словосполучення прикметника з іменником; розвивати зв язне мовлення; закріплюти вміння будувати граматично правильні речення з обраними словами

https://www.youtube.com/watch?v=tfzkG8kMcAc

https://www.youtube.com/watch?v=1Cy-9Bh72mw

Завдання на час карантину

для групи раннього віку “Віночок”

Дата Предмет Завдання
25.05  

 

 

 

 

 

Дитина у природному довкіллі

 

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

Ранкова зарядка

Ранкова зарядка – (8 серія) (Уроки тітоньки Сови)
https://yandex.ua/video/preview/?filmId=5422732842016512734&p=1&text=фізхвилинки+від+тітоньки+Совиранкова+зарядка+7+серія

youtube.com— источник видео

 

«Комахи»

Мультики українською мовою – Вивчаємо комах

У цій серії дитячого мультика, наша давня знайома Хмаринка познайомить малюків з деякими комахами. Навчаючись разом з Хмаринкою діти легко і весело пізнають навколишній світ. Пізнавальний мультик допоможе дитині цікаво і з користю провести час. Буде цікавий як дошкільнятам, так і дітям молодшого шкільного відео. Не забувайте ставити вподобайки та підписуватися на канал.

https://www.youtube.com/watch?v=BXToLHfbSyo&t=96s

 

 

Рухливо – екологічна гра “ Ти комаху не чіпай, з нею в ігри пограй ” для дітей від 2 до 6 років

Мета гри: Знайомити малят з представниками світу комах рідного краю Вчити основним рухам, а також різним способам пересування, подібним до комах Формувати свідоме ставлення до живої природи Допомогти дітям зрозуміти, що кожна істота має право на Розвивати рухову активність, творчу уяву, удосконалювати координацію рухів Прищеплювати бажання оберігати комах та дбайливо ставитися до них.

І. Вправа “ Пострибай, як коник – стрибунець” (для дітей різного віку): стрибки на 2-х ногах з просуванням вперед по доріжках . Обладнання: доріжки від 2 до 6 метрів, в залежності від віку дитини,на які нашите листя з тканини, іграшка коник – стрибунець. Пояснення: Осьде коник – стрибунець: ну й стрибає , молодець! із листочка – на травинку, а з травинки – на билинку. Пострибайте так, як він

ІІ. Вправа “ Не наступи на мураху” ходьба з переступанням. Обладнання: доріжки від 2 до 6 метрів, в залежності від віку дитини,на які нашиті мурахи. Пояснення: Де доріжкою ходили наші друзі – малюки, свій будинок спорудили працьовиті мурахи. А мурашок – знає кожен – кривдити ніяк не можна. Як пройти тут, що робити? Слід їх всіх переступити!

 

 

Слухання пісеньки «Пісенька “Бджілка»

https://www.youtube.com/watch?v=MhKCKONR3eA

Малювання олівцями «Проведи мурах до мурашника»

Візьміть олівці і намалюйте доріжку від кожного мурашки до його дому — мурашник.

Динамічна пауза «Комарики»

Ось сидять комарики
(Сісти на килим)

В різні боки дивляться.
(Повороти вліво-вправо, приставити долоню до чола)

Попустувати захотіли
(Встати на ноги)

Один за одним полетіли.
(Біг по колу один за одним)

За комариному заспівали: «з-з-з».
(Звуконаслідування)

Метелик

Метелик прилітав.
Красиво крилами махав.

Спостереження за комахами, які літають над квітами. Милування квіточками. Виховувати любов до природи.

 

“Family Простір”: Чим зайняти малечу вдома? Цікаві ігри та розваги для дитини

https://www.youtube.com/watch?v=HpUaC5TDR5I

 

Інформація для батьків «Бізіборд. Що це? Для чого він потрібен?»

Всі батьки вже давно знають, як важливо розвивати дрібну моторику рук.

Адже нервові закінчення на долонях та пальцях пов’язані з центрами головного мозку, які відповідають за мовні здібності, увагу, мислення, координацію в просторі, спостережливість, зорову та рухову пам`ять, концентрацію і уяву. Саме тому так важливо розвивати пальчики малечі. Існує безліч іграшок, які сприяють розвитку дрібної моторики рук. Але справжньою знахідкою та помічником у розвитку дитини є розвиваюча дошка – бізіборд.

Що ж таке Бізіборд?

Назва говорить сама за себе: busy – зайнятий, board – дошка. І справді, з цією дошкою ваш мацьопик буде зайнятий дуже довго.

Це ігрова панель, найчастіше зроблена з дерева, на якій закріплені різні детальки, які допомагають малюку навчитись керувати своїми пальчиками та знайомлять його з навколишнім світом, з тими речами, які зустрічаються в побуті.

Ідея такої розвиваючої іграшки зовсім не нова. Перші дошки, віддалено схожі на сучасний бізіборд, були розроблені ще на початку XX століття. В Римі у 1907 році Марія Монтессорі запропонувала зробити навчальний стенд з різноманітними побутовими предметами, якими дитина має навчитись користуватися у звичайному житті, але з якими їй, найчастіше, не дозволяють гратись через їх небезпечність. Так, граючись з вимикачем, розеткою, різноманітними застібками, шнурівками, липучками, діти досліджували і тестували всі ці предмети, а також знайомились з їх прямим призначенням, а батьки могли більше не боятися за їх життя.

Однак розвиваюча дошка не лише допомагає освоювати малечі побут, найбільша її користь в тому, що вона:

·         вчить концентрації та терпінню;

·         тренує логічне мислення дитини;

·         сприяє фізичному розвитку;

·         розвиває дрібну моторику;

·         знайомить малюка з кольорами, формами;

·         допомагає розвивати творчу уяву;

·         розширює кругозір;

·         дарує малечі відчуття впевненості;

·         формує бажання вчитися;

·         замінює іграшки, які не мають сенсу;

·         навчає самостійності;

·         дарує трохи вільного часу батькам.

Якщо ви вирішили порадувати свого малюка і подарувати йому розвиваючу дошку з купою «небезпечних» елементів, перед покупкою радимо звернути увагу на такі нюанси:

•          Вік дитини. Бізіборди будуть цікаві дітям від 7 місяців . В першу чергу, від віку дитини залежить, які елементи будуть розташовані на розвиваючій дошці. Для зовсім маленьких важливо, щоб не було предметів, які можна легко відірвати та проковтнути, а старшим сподобаються бізіборди з більш складними іграми та завданнями.

•          Розмір дошки. Залежить від того, де буде використовуватись дошка: вдома чи для розваги в подорожах; на підлозі чи висячи на стіні.

•          Безпека. Оскільки така іграшка виготовляється здебільшого з дерева, потрібно купувати якісний бізіборд, відшліфований до гладкості та без будь-яких гострих країв і скалок. Якщо він пофарбований, то це повинні бути спеціальні фарби, які не шкідливі для малечі.

 

Дата Предмет Завдання
26.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Малювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичне

Ранкова зарядка

Ранкова зарядка – (9 серія) (Уроки тітоньки Сови)

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=8722753273338208824&text=+%3D+фізкультура”+тітоньки+Сови+№9

youtube.com— источник видео

 

Заняття  Тема: Жучки-сонечка.

Мета: викликати у дитини радість від творчої роботи; продовжувати знайомити з фарбами, їхніми властивостями, вправляти у малюванні пальчиками; закріплювати знання кольорів (червоний, жовтий, чорний), розвивати відчуття кольору; формувати позитивне сприймання світу; виховувати охайність, бажання малювати.

Матеріал: паперові силуети жучків (червоні і жовті), чорна гуаш, серветки.

Хід виконання роботи

Уважно розглянути вирізані силуети, наголосивши на тому, що вони різні за кольором і на них нема плямок.

Читання вірша Н. Майстренко «Сонечко»:

Жучок маленький сонечко

Влетів через віконечко,

На крильцях червоненьких

Є цяточки чорненькі.

Мотивація: «Допоможемо жучкам – намалюємо крапочки на їхніх спинках».

Процес творення. Малюк самостійно ставить пальчиком крапки, дорослий допомагає, якщо є потреба.

Заучування з дитиною вірша Н. Майстренко «Сонечко»:

 

Слухання пісеньки «Метелик»

Дитячі пісні і Мультики українською мовою – Метелик

Дитячі пісні і Мультики українською мовою. Весела дитяча пісенька українською мовою – “Метелик”

Відео для дітей від 1 року Презентація Музичні інструменти

https://8mp3.ru/download/4XaqQE632QG/

Пальчикова гімнастика. Пальчикова гра “Метелик”. Пальчикові ігри для дітей.

Пальчикова гра “Метелик”. Пальчикові ігри, як правило, мають невигадливу, доступну дитячому розумінню віршовану форму, а за допомогою рук і пальчиків дорослий разом з дитиною «ілюструє» розповідь.

https://www.youtube.com/watch?v=daHh5tsQBuY

Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи.

 

Консультація для батьків «Розвиваємо моторику дитини»

Що це за штука така, дрібна моторика? Так називається злагоджена й уміла робота наших пальців. Вона тому і називається дрібною, що пальці змушені виконувати складні та тонкі рухи.

Ще в II столітті до нашої ери в Китаї було відомо про вплив дій руками на розвиток головного мозку людини. Древні китайці стверджували, що вправи за участю рук і пальців гармонізують тіло та розум, позитивно впливають на діяльність мозку. Японська акупунктура – ще одне тому підтвердження. На кистях рук розташовано безліч рефлекторних точок, від яких ідуть імпульси в центральну нервову систему. Масажуючи певні точки, можна впливати на внутрішні органи, які із цими точками пов’язані. Так, масаж великого пальця підвищує активність головного мозку. Вказівний палець пов’язаний зі шлунком, середній – із кишечником. Масаж: безіменного пальця позитивно позначається на роботі печінки та нирок, а мізинця – на роботі серця.

Чим краще розвинені дрібні рухи пальців, тим гармонійніше розвивається людина. А ще виявлений прямий зв’язок розвитку дрібних рухів руки з розвитком мовлення.

Все дуже просто: чим більше Ви будете працювати із малям ручками, тим швидше і краще він почне говорити, тим правильнішим буде його мовлення.

Маля народжується, і його пальчики ще майже нічого не вміють. Вони не слухаються, роблять, що хочуть. Мами розповідають дітям віршики про «Сороку-ворону» не тільки для загального розвитку, але й для того, щоб пальчики тренувати. Адже дуже непросто «Варити кашку» або загинати неслухняні пальчики. До одного року малюк ще не в змозі виконати такі вправи самостійно. Отут необхідна допомога дорослого!

Для більш дорослих малят гарним тренуванням пальчиків є простий пластилін або солоне тісто. Поки малюк ще не вміє ліпити ведмедиків і зайчиків, він може просто м’яти тісто в руках, відривати від нього невеликі шматочки. У цей час саме і відбувається масаж точок на кінчиках пальців. Такі міні-вправи можна робити вже в рік-півтора.

Різноманітні мозаїки теж: стимулюють розвиток моторики.

Обираючи мозаїки, обов’язково дотримуйтеся принципу: «Чим молодшою є дитина, тим крупнішими мають бути деталі».

Можна дати малюкові коробку із великими ґудзиками та попросити розкласти їх за кольорами. Така гра теж: буде йому до смаку.

Коли малюк трохи підросте, Ви можете сміливо давати йому олівці, фарби, вугіллячка або крейди. Будь-яке малювання теж сприяє розвитку дрібних м’язів руки. Якщо Ви бачите, що дитині складно тримати в руках олівець, вона ніяково тримає ложку, ніяк не може навчитися шнурувати шнурки на черевиках, це означає, що Вам слід займатися з нею більше. Є спеціальні вправи для розвитку м’язів руки – пальчикова гімнастика. Як правило, всі ці вправи супроводжуються легкими, веселими віршами, тому вмовити дитину позайматися такою цікавою справою, зазвичай не є проблемою.

Як розвивати дрібну моторику?

Займайтеся з малюком «Пальчиковою гімнастикою» із найперших місяців його життя.

Дитині повинні бути доступні пазли, мозаїки, конструктори (до 3-х років звертайте увагу, щоб вони не містили дуже дрібних деталей).

Ліпіть із малям із пластиліну, солоного тіста.

Малювання й розфарбовування так само гарно розвивають дрібну моторику.

 

Ігри на розвиток моторики

Вправи для поліпшення швидкості й координації рухів кисті рук

§  Постукувати по поверхні (стола, підвіконня й т. ін.), зображуючи гру на піаніно.

§  Витягнути напружену руку. Пальці розчепірити, потім із силою стиснути. Повторити декілька разів.

§  Для тренування м’язів можна скористатися гумовим кільцем. Воно потребує більшої сили.

§  Переплести пальці кистей рук і поперемінно ворушити пальцями, наспівуючи яку-небудь пісеньку.

§  Покласти долоньки на стіл і по черзі піднімати по одному паль­чику, залишаючи Інші нерухомими.

§  Різні рухи розслабленими кистями; обертові рухи.

Заняття за інтересами

Більшими помічниками в зміцненні й розвитку руки стануть заняття за інтересами, які можна проводити під час тихих ігор.

§  Візьміть звичайні ґудзики, їх можна перекладати з коробочки в коробку, розкладати у вигляді різних фігурок, візерунків на столі.

§  Ґудзики можна нанизувати на нитку, роблячи з них намисто. Якщо у вас у скриньці багато ґудзиків, можна зайнятися й математикою: нанизати окремо великі та маленькі, по черзі, спочатку трохи великих, а потім маленький й т. ін., розібрати їх за кольорами.

Пальчикові ігри

«Комарі літають»

Дарики-кульки, (Малята плескають у долоні)

Летіли комарики: «Зу-зу-зу!» (Дітки складають пальці на долоньках в щіпку і показують, як летить комар)

Літали, вилися

Дзвеніли, кружляли, (Обертання кистями в променезап`ясткових суглобах, рухами руками в різні боки) Раз! В твоє вушко (щічку, ніжку)

Вчепилися! «З-з-з-з!» (Легенький щипок за вухо, щоку, ногу або руку).

 «Швець за роботою»

Гей, швець, допоможи!

Зовсім стерлися чоботи.

Ти забий краще цвяхи

– Адже йдемо ввечері в гості! (Під час прочитання дітки однією рукою показують руху молотка, а інший – цвяхи, і імітують роботу шевця).

Це пізнавальна дидактична гра, професії шевця й інших майстрів діти освоюють у веселій ігровій формі.

Джерело: https://detkuaguru.ru/vihovannja/4699-didaktichni-igri-dlja-ditej-2-3-rokiv-dlja.html

 

27.05  

 

 

 

 

Розвиток мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізичний розвиток

 

Ранкова зарядка

Ранкова зарядка – (10 серія) (Уроки тітоньки Сови)
https://yandex.ua/video/search

youtube.com— источник видео

 

Вчимо слова – КОМАХИ – Мультики українською мовою – Вивчаємо комах

#діти #мультики #природознавство

Хмаринка познайомить малюків з деякими комахами. Навчаючись разом з Хмаринкою діти легко і весело пізнають навколишній світ.

https://www.youtube.com/watch?v=BXToLHfbSyo

 

Спостереження за маленькими жучками.

Визначити їх розмір, колір. Виховувати бережливе ставлення до комах

Фізкультхвилинка для дітей «Веселі вправи для малят «спортивний зоопарк»»

Запропонуйте малюкові «прогулятися по зоопарку». Там живе багато різних тварин, всі вони люблять робити зарядку і готуються до спортивної олімпіади.

Вправа «Звірі-стрибуни»

Запропонуйте дитині пострибати, як зайчик, білочка або кенгуру. Хто швидший за всіх? Ця вправа розвиває м’язи ніг, рівновагу і витривалість.

Вправа «Клишоногий ведмедик»

Він хоч і незграбний, зате сильний. Походіть «на чотирьох лапах», як ведмедик. Ця вправа розвиває м’язи спини і ніг.

права «Чапля»

Покажіть, як поважно чапля ходить по болоту, переставляючи ноги. Але найголовніше, що вона вміє стояти на одній нозі. Ця вправа допомагає розвинути рівновагу.

Дистанційні заняття для дітей 2-3 років “Маленькі дослідники”

Запрошуємо малюків на заняття, спрямовані на пізнавальний розвиток дітей. Цей блок дистанційних занять включає в себе основні навчальні теми, за напрямками: …

https://yandex.ua/video/preview/

youtube.com — источник видео

 

Малювання олівцями  «Бджілки у вулику»

Завдання: візьміть олівці і намалюйте доріжку від кожної бджілки до їхньої домівки — вулика.

 

Дидактична гра «Комахи»

Комахи для дітей Розвиваюча гра для малят 3»

– Потрібно знайти комаху і разом з мамою назвати її

https://chclip.net/video/o7CtvKBy44w/комахи-для-дітей-розвиваюча-гра-для-малят-3.html

 

Поради батькам «ЕМОЦІЙНИЙ КОМФОРТ»

1. Створюйте в сім΄ї комфортне середовище для дитини. Любіть її. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з нею.

2. Дозвольте дитині бути собою, зі своїми вадами, вразливими місцями та чеснотами. Приймайте її такою, якою вона є. Підкреслюйте її сильні властивості.

3. Адекватно реагуйте на негативні емоційні вияви дитини.

4. Задовольняйте природну потребу дитини в емоційній безпеці.

5. Вчіть дитину дотримуватись порядку, пояснюючи його важливість для збереження позитивних емоцій.

6. Запобігайте виникненню депресивних станів.

7. Формуйте в дітей відчуття власної досконалості (усвідомлення образу „я”, самооцінка, рівень домагань, особистісні очікування), потребу в постійному самовдосконаленні.

8. Наповніть свою душу й серце любов΄ю до всіх і до всього. Передавайте це дітям. Більше всміхайтеся. Це запорука здорової сім΄ї, особистого здоров΄я – вашого й ваших дітей.

9. Не робіть за дитину те, що вона у змозі зробити сама. Вона може і надалі використовувати вас як прислугу.

10.Не читайте дитині нотацій і не кричіть на неї, інакше вона буде змушена захищатися, прикидатися глухою.

11. Змиріться з тим, що дитина любить експериментувати. Так вона пізнає світ.

12. Дитина вчиться на власному досвіді, тому не слід оберігати її від наслідків власних помилок.

13. Заохочуйте допитливість дитини. Якщо ви спробуєте спекатися її, коли вона ставить відверті запитання, дитина шукатиме відповіді на стороні.

14. Коли дитина з вами розмовляє, слухайте її уважно, із розумінням, не перебиваючи і не відвертаючись. Не дайте їй запідозрити, що вас мало цікавить те, що вона говорить.

15. Не ставте занадто багато запитань і не встановлюйте безліч правил для дитини: вона не звертатиме на вас уваги.

16. Нехай дитина дає волю своїм фантазіям. Жива уява – дарунок, властивий дитинству. Ніколи не придушуйте його!

17. Поява дитини в родині може викликати кризу в житті старшої дитини. Ставтеся до дітей однаково. Старша дитина повинна знати, що ви любите її ні трохи не менше, ніж інших дітей.

18. Гарний спосіб припинити сварку між дітьми – перемінити обстановку, відволікти їх.

19. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми, любіть її такою, якою вона є. Якщо ви хочете розвинути в дитини певні якості, ставтеся до неї так, ніби вони вже є.

20. Кращий спосіб виховати відповідальність і впевненість у собі – надати дитині можливість самостійно приймати рішення.

21. Не поправляйте дитину в присутності сторонніх. Якщо ви скажете їй усе спокійно, віч-на-віч, вона зверне набагато більше уваги на ваше зауваження.

22. У стосунках із дитиною не покладайтеся на силу. Це озлобить її і привчить до того, що зважати слід лише на силу.

23. Знайдіть будь-яку галузь реальних успіхів, підкреслено виділяйте таку діяльність, у якій дитина успішна, може самореалізуватися, самостверджуватися, переживати успіх і пов΄язані з ним позитивні емоції, знайти втрачену віру в себе.

24. Проаналізуйте разом із дитиною (у вільній ненав΄язливій формі) можливі варіанти подолання тих, чи інших складних ситуацій повсякденного життя, які часто зустрічаються або можуть зустрітися дитині.

25. Виховуючи дитину, не забувайте про її темперамент та особливості психічних проявів у зв΄язку з цим.

.

Дидактичні ігри для дітей раннього віку

«Хто зайвий?»

Мета: розвивати  увагу, зорову пам’ять, логічне мислення,
виховувати посидючість, наполегливість

 

«Великий – маленький»

Мета: формувати уявлення про величину, розвиивати мислення, мовлення, увагу, пам’ять дітей раннього віку (називати величину предмета), вправляти дітей в умінні розрізняти предмети за розміром.

 

«Один – багато»

Мета: розвиток уваги, мислення, мовлення.

 

28.05  

 

 

 

 

 

 

Сенсорний розвиток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичне

 

Ранкова зарядка:

Ранкова зарядка – (10 серія) (Уроки тітоньки Сови)

https://yandex.ua/video/search?text=ранкова%20зарядка”%20тітоньки%20Сови%20заняття%2010

youtube.comисточник видео

 

Заняття Математика для дошкільнят. Орієнтування у просторі. Логіко-математичні задачі для дітей.

Мета: розвиваємо мислення, сенсорні здібності малят (колір, просторові уявлення,величину)

Заняття для дошкільнят українською мовою з математики на тему: “Орієнтування у просторі”. На прогулянці до лісу разом з їжачком розв’язуємо цікаві задачі. Орієнтування у просторі, кількісний та порядковий рахунок, порвіняння груп предметів за кількістю, порівняння за величиною, згадуємо кольори. Завдання на уважність. Розвиваюче відео для дітей 2, 3, 4 років на українській мові.

https://krclip.com/video/s0HvewCw37I/математика-для-дошкільнят-орієнтування-у-просторі-логіко-математичні-задачі-для-дітей.html 

 

Слухання пісеньки разом з мамою

ВУЛИК – розвиваючий мультик пісенька для дітей українською мовою від 1 року

Цікавий мультик пісня “Вулик” розкаже вашим дітям про життя бджілок. Музика розвиває і стимулює уяву дитини. Коли дитина слухає музику, вона розвивається гармонійно. Співайте разом з ютуб каналом «З любов’ю до дітей» вдома і в днз.

https://www.youtube.com/watch?v=3ii6jL0X-Zo

Спостереження за бджілкою. Звернути увагу на будову комахи. ка бджола? (Маленька, смугаста, працелюбна)

Який звук видає вона при польоті?

 

Ігри з піском для дитини 2-3 років  Конструювання
Тема: «Будиночок із піску».

Мета: продовжувати ознайомлювати дітину з властивостями піску, закріплювати поняття «вологий», «сухий»; вчити їх використовувати вологий пісок, як будівельний матеріал, накладати та утрамбовувати його у пасочки, викладати пасочки на рівну поверхню; спонукати мплюка до прикрашання будиночків камінчиками, сухими гілочками; розвивати вміння емоційно оцінювати зроблене.

Матеріал: вологий пісок, відерця, лопатки, дрібні пластмасові іграшки.
Підготовча робота. Вихователь допомагає дітям закріпити знання про властивості вологого піску та порівняти його із сухим; звертає увагу малят на те, що в них багато іграшок, а мешкати їм – ніде.

Мотивація: «Побудуймо будиночок для іграшок».

Процес творення. Дитина  разом із дорослим будують будиночок із піску, прикрашають його камінцями, сухими гілочками тощо.

Підсумок роботи. Діти граються у сюжетну гру біля споруди: іграшки ходять в гості одна до одної. Дорослий заохочує малюка до ігрових діалогів:

– Тук-тук.

– Хто там?

– Це я — … (зайчик, песик, лялька Катруся тощо).

– Заходь, будь-ласка!

 

Консультація для батьків на тему: «Співайте діткам перед сном!»

«Котику сіренький…» Скільки теплих і ласкавих слів знаходить матуся, заспокоюючи свою дитинку. Скільки любові і ніжності у колискових піснях!! Малюк, ще не вміючи розмовляти, не розуміючи жодного слова, почувши колискову одразу заспокоюється, затихає, засипає! Саме колискові пісні вважаються першими в житті вашого малюка, вони сприймаються з магічною силою, тому що співає їх найрідніша в світі людина – матуся! Ритм колискових зазвичай відповідає серцебиттю, ритму дихання матері і малюка, відіграє важливу роль у духовному розвитку дитини. Саме завдяки колисковим, дитина отримує перші уявлення про навколишній світ: тварин, пташок, оточуючі предмети.

Котику сіренький,

Котику біленький,

Котку волохатий,

Не ходи по хаті,

Дитя буде спати,

Котик воркотати,

Ой на кота воркота,

На дитину дрімота!

Коли дитина підростає, їй співають колискові казкового змісту, в текстах яких вирішуються психологічні питання. В багатьох колискових піснях перед дитиною розвертається перспектива про його майбутню самостійність. Таким чином, колискові дають дитині уявлення про навколишній світ, знайомить з головними принципами побудови світу. Але найголовніше в колискових – це материнська ніжність, любов, що надає впевненості кожній дитині. Пісні показують, що життя прекрасне, але в теперішній нелегкий час, почуття захищеності для дитини дуже важливе, адже наш світ складний і непередбачуваний!

Дуже важливе і саме спілкування матері і дитини! Чудово, якщо у вашій сім’ї зберігаються традиції, як спів колискових, читання казок перед сном, задушевні розмови про головне! А сон, як відомо, дається людині не тільки для відпочинку, а й для глибинної обробки тої інформації, яку отримала ваша дитина на протязі дня. Довірливі відносини, які виникають в моменти такого спілкування, відіграють важливу роль для дитини не тільки ясельного віку, а й надалі, коли дитина дорослішає! І навіть тоді, коли ваша дитина подорослішає, вона буде знати, що у нього є та людина, яка його завжди вислухає, зрозуміє, підтримає, з якою так приємно спілкуватися просто покласти голівку на плече.

Співайте діткам! Не соромтесь! Адже саме ви – найкращий співак і приклад для своєї дитини!

Рученьки, ніженьки,

Лагідні очі!

Спокійної ночі!

Скінчилася гра!

Рученьки, ніженьки,

Спокійної ночі!

Спати пора!

Заспівайте колискову своєму малюку

#5 – Забавлянки та співанки з Росавою – колискова для пальчиків

Мета – поширити у вихованні дітей добрі, дотепні, авторські та народні розви…

Забавлянки та співанки з Росавою – відео проект, створений для дітей та батьків,

https://yandex.ua/video/preview/

youtube.com — источник видео

 

29.05  

 

 

 

 

 

 

Художня література

 

 

 

 

 

аплікація

Ранкова зарядка

Ранкова зарядка – (11 серія) (Уроки тітоньки Сови)

 https://yandex.ua/video/preview/?filmId=15457327149377754855&reqid=1589308658021815-1791409154841868498600113-vla1-2368&text=ранкова+зарядка”+тітоньки+Сови+заняття+10

youtube.com — источник видео

 

Відео для дітей від 1 року Презентація https://8mp3.ru/download/cozDkXfTLpf/

Комахи «Загадки про комах»
Розвиваючі уроки для дітей

https://www.youtube.com/watch?v=CZ-5AKHCAWc

 

Аплікація «Комаха – сонечко»

Заняття для дітей раннього віку з аплікації “Комаха” (1частина)

https://yandex.ua/video/preview/

youtube.com— источник видео

Заняття для дітей раннього віку з аплікації “Комаха” (2 частина)

https://www.youtube.com/watch?v=nMMFuTjyMZE
Мета:
формувати уміння малюка сприймати та впізнавати об’єкти природи за силуетом; закріплювати знання основних кольорів; допомогти дитині орієнтуватися в просторі, розташовуючи силуети комах на аркуші, та робити елементарні узагальнення; розвивати пізнавальну потребу дитини.
Матеріал: аркуш паперу формату А-4 із зафарбованим тлом (трава, пісок, земля), вирізані з паперу силуети комах (сонечко, мурашка тощо), клей-олівець, серветки.

Хід виконання роботи

Мотивація: «Допоможемо комахам, які завітали до нас у гості, розміститися».

Процес творення. Дорослий (мама, тато)намащує клеєм паперові силуети комах, а дитина наклеює їх на аркуші, вчити дитину користуватися серветкою.

Підсумок роботи: пояснити дітям, що комахи, які розташувалися внизу на аркуші паперу, повзають (мурашки та жуки), а ті, що вгорі, – літають (бабки та метелики) (вказуючи під час розповіді назви комах).

 

Консультація для батьків «Про користь чарівної казки»

Значення казок у вихованні дітей важко переоцінити. Накопичуючи у собі мудрість колишніх поколінь, вони мають справді чарівну силу: навчальну, розвивальну, творчу. Варто відзначити, що казки впливають на формування мислення дитини, на її поведінку протягом усього дитинства з перших днів життя. Спочатку діти вбирають інформацію про найпростіші цінності й поняття разом з материнськими піснями, віршиками, приповідками. Трохи пізніше, після двох років, починається справжнє виховання за допомогою казки. Психолого-педагогічні дослідження свідчать про те, що діти різного віку по-різному сприймають казку. Дошкільний вік (від 3 до 7 років) – це період активного становлення художнього сприйняття дитини.

Існує кілька ключових моментів, що характеризують сприятливий вплив казок на дитину:

Казка – це інструмент ненав’язливого навчання

Не таємниця, що діти найкраще сприймають інформацію, подану в ігровій формі. Серйозне моралізаторство дорослих швидко стомлює малюків. У той же час за допомогою казкових героїв можна пояснити дітям всі ті ж самі істини, але зробити це у легкій, доступній для дитячого розуміння формі. Казки заслужено вважають найпотужнішим інструментом  навчання дітей. А все тому, що вони дають так звані непрямі настанови. Діти мислять образами, їм набагато простіше уявити собі ситуацію з боку, де головними героями є казкові персонажі. Саме на прикладі героїв казок найкраще засвоюється важлива життєва інформація (наприклад, складно пояснити дитині, чому вона повинна ділитися іграшками з іншими, а от сказати, що він скнара з якої-небудь казки – відразу матиме результат, адже бути антигероєм дитині не захочеться).

Казки загартовують характер

У казках дуже яскраво прослідковуються різні протиставлення: хоробрість і боягузтво, багатство і бідність, працьовитість і лінь, кмітливість і дурість … Поступово, без тиску з боку дорослих, діти вчаться відрізняти добро і зло, співпереживати позитивним героям, подумки проходити разом з ними через різні труднощі і випробування. «Казки не розповідають дітям про існування драконів. Діти вже знають, що дракони існують, – писав Г.К.Честерон. – Казки розповідають дітям, що драконів можна перемогти». Між іншим, той факт, що наприкінці казкових історій добро тріумфує над злом, є найважливішим чинником у вихованні дітей. Розуміючи цю просту  відому всім з дитинства істину, дитина буде відчувати себе впевненішою і сміливішою, а життєві негаразди сприймати як щось природне. Це лише загартує характер і силу духу малюка.

Казка єднає

Крім того, що казка є ефективним засобом виховання дитини, здатним вирішувати безліч завдань, вона також об’єднує батьків та їхніх дітей, дає можливість просто приємно провести час і відпочити від метушні реального світу. У юному віці діти осмислено сприймають сюжет, встановлюють прості причинно-наслідкові зв’язки. Характеризуючи героя, найчастіше висловлюють правильні судження про їхні вчинки, опираючись при цьому на свої уявлення про норми поведінки та особистий досвід. Завдання батьків полягає в тому, щоб навчитися розуміти сенс казкових образів так, як це роблять діти.

 

Подивимося разом із дітьми. Казки на ніч українською

Українська казка “Котик та півник”

https://yandex.ua/video/preview/
youtube.com
— источник видео

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *