Завдання на час карантину для учнів (з 12.03.2020 по 20.03.2020)
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Завдання на час карантину для учнів 1 – Б класу
1 | 12.03 | Укр. мова
ЯДС |
Повторення вивчених букв. Письмо слів під диктування. Опрацювання сторінки підручника (ст.. 37.)
Міста і села України. Робота в зошиті (ст.. 19) |
2 | 13.03 | Укр. мова.
Математика
ЯДС. |
Письмо малої букви « ш». Робота в зошиті ст.. 25
Читання тексту в підручнику (ст.. 38). Скласти запитання.
Переставна властивість додавання. Відеоурок №78. Переставний закон.( https://www.youtube.com/watch?v=F2H762H_oNI
Я пасажир. Зошит ст.. 10 Відео Уроки тітоньки Сови. Правила дорожньої безпеки. https://www.youtube.com/watch?v=t_DbfGRUC14 |
3 | 16.03 | Укр..мова
ЯДС. |
Письмо великої букви Ш. Читати в підручнику ст.. 39.
Я пішоход. Робота в зошиті ст.. 21. Уроки тітоньки сови. Я пішоход (2 серія.) https://www.youtube.com/watch?v=t_DbfGRUC14 |
4 | 17.03 | ЯДС.
Математика
Укр.. мова |
Я мандрую містом. Зошит ст.. 17
Повторити склад чисел 5,6,7. Виконати вирази № 8 із роздруківки.
Письмо малої букви щ. Робота в зошиті ст..28. Читати в підручнику ст.. 40. Вивчити скоромовку. |
5. | 18.03 | ЯДС.
Укр..мова
Математика
|
Я у театрі. Зошит ст.. 18
Уроки тітоньки Сови. У театрі.( https://www.youtube.com/watch?v=cx9rEvuLegE
Письмо великої букви Щ. Робота в зошиті ст.. 28.Читати в підручнику ст.. 41. Вивчити скоромовку та вірш
Лічба предметів десятками.Повторити склад чисел 8, 9.Опрацювання матеріалу підручника (ст.. 156-159) |
6 | 19.03 | ЯДС.
Укр. мова. |
Професії моїх батьків. Зошит ст.. 28.
Уроки тітоньки Сови. Ким бути. https://www.youtube.com/watch?v=HQOlZg7kQPw Письмо малої букви е. Зошит ст..29Опрацювати у підручнику ст.. 42.Уроки тітоньки Сови. Уроки безпечності. https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=kNMnyq2KpMs
|
7 |
20.03 |
Математика.
ЯДС
Укр.мова. . |
Повторити склад числа 10. Опрацювати матеріал у підручнику ст.. 149-150
Відеоурок.Відрізок. Порівняння відрізків. https://www.youtube.com/watch?v=mdxEiKlEU7g
Ким я хочу стати.Зошит ст.. 23
Письмо великої Е Опрацювання сторінки підручника ( ст.. 43) |
Завдання на час карантину для учнів 1 – В класу
Дата | Предмет | Завдання | |
12.03 | Я досліджую світ | Підручник с. 87, зошит с. 35-36 | |
Українська мова | Підручник с.133, зошит с.22 | ||
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати відео, скласти речення за поданими малюнками, класифікувати посуд за його призначенням. | ||
13.03 | Українська мова | Підручник с.133-135, зошит с.22-23 | |
Математика | Підручник с.51-52, зошит с.32-33 | ||
Розвиток мовлення | Опрацювати відео, визначити з яких матеріалів виготовлені речі. Які гас оточують. | ||
16.03 | Українська мова | Підручник с.128, зошит с.30 | |
Математика | Підручник с.52-53, зошит с. 33-34 | ||
Українська мова | Підручник с.128, зошит с.30-31 | ||
17.03 | Я досліджую світ | Підручник с.88, зошит с. 37 | |
Математика | Підручник с. 54, зошит с.36 | ||
Українська мова | Підручник с.128-130, зошит с.30-31 | ||
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати відео про правила гігієни в сучасному житті. | ||
18.03 | Я досліджую світ | Підручник с.88-89, зошит с.39 | |
Математика | Підручник с.64-65, зошит с.39-40 | ||
Українська мова | Підручник с.128-130, зошит с.30-31, (прописати велику літеру Щ). | ||
19.03 | Я досліджую світ | Підручник с.90-91, зошит с.40 | |
Українська мова | Підручник с.151-152, будувати речення за малюнками. | ||
Соціально побутове орієнтування | Класифікувати транспорт за його видами і призначенням. | ||
20.03 | Українська мова | Підручник с.141-142, зошит с 35 | |
Математика | Підручник с.67, зошит с.42-43 | ||
Розвиток мовлення | Класифікувати картинки в окремі групи за їх видами та призначенням, скласти розповідь за малюнками. | ||
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу вчитель Шевченко Л. В.
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання | |
12.03 | Українська мова | Слова-назви дій | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova | Др. зошит с.28, запиши речення до завд. 3 с. 50 | |
Математика | Додавання виду 48+22 та 39+15. Розв’язування задач. | https://vseosvita.ua/library/zavdanna-dla-ucniv-2-klasu-v-umovah-distancijnoi-formi-kartki-222454.html?rl=600846&fbclid=IwAR0ANxsM0hvmWYWCL-xBgToFXPrLIVi7BQPdEYF2dE579byXWCKHgIkkziI | Др. зошит с.1-2, розв’язати задачу двома способами | ||
Я досліджую світ | Моя країна – Україна | https://www.youtube.com/watch?v=QKK6zE6S5zU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1co79-oyzdoTTNdcMAsJIWK9SxsA_VxEA_5aQJ3v4JW1Ouh5unh46gRso | Скласти розповідь про Батьківщину | ||
Я досліджую світ | Моя країна – Україна | https://www.youtube.com/watch?v=XM7pGc8mUXI | Робота з картою України | ||
13.03 | Українська мова | Слова-назви дій | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova | Др. зошит с.28, виконай завд. 4 с. 51 | |
Я досліджую світ | Україна – мій рідний край | https://www.youtube.com/watch?v=576v3EMLZF4 | Підручник с. 31-33, друкований зошит с.24 | ||
16.03 | Українська мова | Слова-назви дій і станів предметів. Оповідання | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova | Навчись читати текст виразно, намалюй Оліни страхи | |
Я досліджую світ | Україна – мій рідний край | https://www.youtube.com/watch?v=fxUDAikvoog | Намалювати улюблений куточок рідного краю | ||
Я досліджую світ | Ми – громадяни України | https://www.youtube.com/watch?v=_nZ1diX3_AU | Підручник с. 33-34, друкований зошит с.26-27 | ||
Образотворче мистецтво | Весна іде – красу несе | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zagadki-pro-pervocviti-222594.html?fbclid=IwAR33OYiYstzOMXteZpIUktbbQyb5qPDq4e2p9nc2L8d4-zx4obhGiPgBwS4 | Намалювати весняний пейзаж | ||
17.03 | Українська мова | Слова-назви дій і станів предметів. Оповідання | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova |
Підручник с. 51-53, друкований зошит с.29 |
|
Математика | Віднімання виду 34-16. Розв’язування задач за схемою. | https://vseosvita.ua/library/zavdanna-dla-ucniv-2-klasu-v-umovah-distancijnoi-formi-kartki-222454.html?rl=600846&fbclid=IwAR0ANxsM0hvmWYWCL-xBgToFXPrLIVi7BQPdEYF2dE579byXWCKHgIkkziI | Підручник с. 62–63, друкований зошит с.3-4 | ||
Я досліджую світ | Державні символи України | https://www.youtube.com/watch?v=quLREVDU7Eg | Підручник с. 34–35, друкований зошит с.30 | ||
18.03 | Українська мова | Слова-назви дій. Вірш-небилиця | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova |
Підручник с. 53-54, друкований зошит-с.30 завд. 3 |
|
Математика | Задачі на визначення напрямку руху. | https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-matematiki-2-klas-dodavannya-ta-vidnimannya-dvocifrovih-chisel-132376.html | Підручник с. 65–67, друкований зошит с.6-8 | ||
Я досліджую світ | Державні символи України | https://www.youtube.com/watch?v=UTpSQvivMnM | Підручник с. 36–39, друкований зошит с.31 | ||
19.03 | Українська мова | Однина і множина. Виконання вправ | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova | Др. зошит с.32, запиши речення до завд. 3 с. 55 | |
Математика | Поняття «змінна» Вирази зі змінною. | https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-matematiki-2-klas-dodavannya-ta-vidnimannya-dvocifrovih-chisel-132376.html | Тест https://naurok.com.ua/test/diagnostichna-robota-z-temi-prostorovi-vidnoshennya-geometrichni-figuri-chisla-di-z-chislami-53323.html?fbclid=IwAR0UWU1G-PCHfjZOB_q40A-vsr9QciTTzBabC0DoqpNrgjWMIOKjsptaqYU | ||
Я досліджую світ | Народні символи України | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zagadki-pro-pervocviti-222594.html?fbclid=IwAR33OYiYstzOMXteZpIUktbbQyb5qPDq4e2p9nc2L8d4-zx4obhGiPgBwS4 | Підручник с. 42–43, друкований зошит с.32 | ||
Я досліджую світ | Рослинні символи України | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zagadki-pro-pervocviti-222594.html?fbclid=IwAR33OYiYstzOMXteZpIUktbbQyb5qPDq4e2p9nc2L8d4-zx4obhGiPgBwS4 | Збір матеріалів для створення міні проекту – Рослинні символи України | ||
20.03 | Українська мова | Оповідання. Головний герой. Про моє хобі | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova | Навчись читати текст виразно, с.56-57, намалюй своє хобі | |
Я досліджую світ | Рослинні символи України | https://www.youtube.com/watch?v=YEpa9zC-Pcc | Створення міні проекту – Рослинні символи України | ||
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
12.03.2020
Я дослджую світ
Математика
Українська мова |
Я досліджую комах навесні
Поняття “змінна”. вирази зі змінною.
Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння. Л. Українка. Вже сонечко в море сідає. |
https://www.youtube.com/watch?v=-N-Z7JGNRbc
http://gai.dp.ua/zolota-kolekcziya- lesya-ukra%D1%97nka-virshi-dlya-ditej.html .
|
с.69,друк зошит с. 45(1,2)
Впр.156-157 №2,3 (усно),№5,6 (письмово)
с.47 (виразне читання вірша), впр. 2, 3(письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
13.03.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова |
Я досліджую птахів навесні
Я досліджую звірів навесні
Робота з дитячою книгою. Вірші Л. Українки. |
https://www.youtube.com/watch?v=L4LB2jpgVHo
https://www.youtube.com/watch?v=2XGU0y_y9fw
http://gai.dp.ua/zolota-kolekcziya- lesya-ukra%D1%97nka-virshi-dlya-ditej.html .
|
с. 70-71 (усно)
друк.зош. с. 46 (1-3)
Читати твори Л. Українки. Вивчити вірш (по бажанню). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
16.03.2020
Я досліджую світ Я досліджую світ
Українська мова |
Я досліджую звірів навесні
Я досліджую звірів навесні
Слова – назви ознак |
https://www.youtube.com/watch?v=nGnTbyzutmE
|
с.72 (усно)
друк. зош. с. 47 (1-3)
с.48-49 (усно),впр.2 (письмово) |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
17.03.2020
Українська мова
Математика |
Підсумковий урок з теми “Слова – назви ознак”
Поняття “змінна”. вирази зі змінною.
|
|
с. 48-49(переказ оповідання користуючись лінією часу). впр. 4 (письмово).
с. 158-159 №1,2 (усно), 7,8 (письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері |
18.03.2020 Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова
Математика |
Що роблять люди навесні?
Що роблять люди навесні?
Слова – назви дій
Складання виразів зі змінною |
https://vseosvita.ua/library/vesnani-turboti-
ludej-na-gorodah-polah-i-v-sadah-42.html
|
с. 73 (усно)
друк зош. с. 48 (1,2,3)
с. 50-51, впр. 4,5 (письмово).
с. 160, впр. №1,2 (усно),6,7 (письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері Група у вайбері |
19.03.2020
Я досліджую світ
Математика
Українська мова
|
Звичайні винаходи на прогулянці
Складання виразів зі змінною. Задачі на 3 дії.
Оповідання. Слова-назви дій. |
https://pedpresa.ua/171567-top-20-genialnyh -vynahodiv-prydumanyh-ditmy.html
https://vseosvita.ua/library/teksti-dla |
с. 74 (усно). друк зош. с. 49 (1-3); запропонувати свої винаходи за бажанням.
с. 162 , №7,8,9 (письмово).
с. 51-52 (усно), впр 2 (письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
20.03.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова |
Весняні свята. День Матері.
Весняні свята. День пам’яті та примирення.
Оповідання. Слова – назви дій. |
https://www.unian.ua/society/10532064-
tradiciji-ta-istoriya-svyata.html
|
с. 75 (усно)
друк зош. с. 50 (1,2) (письмово).
с. 53, впр 3,4 (письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Дата | Назва предмету | Завдання |
12.03.2020 | Я досліджую світ | Підручник с. 56-57, уроки тітоньки Сови: урок «Весна. Рослини навесні». (Посилання на відео в групі у Вайбер) |
Літературне читання | Підручник Вавіна ст. 166-167. Намалювати веселку, списати в зошит третій стовпчик слів ст. 167 | |
Розвиток мовлення | Особливості одягу та взуття для хлопчиків та дівчаток, для приміщення та вулиці, співвідношення з сезоном. Гра «Одягни ляльку». Намалювати одяг, який ми одягаємо навесні. | |
13.03.2020 | Я досліджую світ | Підручник с. 56-57, відео «Рослини навесні». Відео «Первоцвіти України». (Посилання на відео в групі у Вайбер) |
Українська мова | Підручник ст. 25 впр. 12-13 письмово, впр. 14 усно. Аудіозапис пісні Наталії Май «Бабуся». | |
Математика | Підручник Ардобацька ст.. 116 виконати завдання 2, 3, 5. | |
16.03.2020 | Літературне читання | Робота з дитячою книжкою. Книга «Школа доброти». А.Григорук «Хочеш бути щасливим – не будь лінивим». В. Сухомлинський «Навіщо дякують?». Смішинки – веселинки «Швидка дівчинка», «Не ділиться». |
Математика | Підручник ст.. 118 виконати завдання 3-5. Накреслити в зошиті відрізок довжиною 10 см. | |
Українська мова | Підручник ст.. 26 впр. 2-5. Вправа 4 усно. | |
Я досліджую світ | Підручник ст.. 56-59. Рослини навесні. Умови вирощування рослин. Зробити дослід з квасолею. | |
17.03.2020 | Літературне читання | Підручник ст.. 168-169. Відео про український народний танець «Гопак». (Посилання на відео в групі у Вайбер). Скласти і записати речення про журавлиний ключ. |
Математика | Приклади на дві дії. Підручник ст.. 119. Завдання 1 розв’язати перший стовпчик прикладів, задачі 2-3. Накреслити 3 гострих кути за допомогою лінійки. | |
Українська мова | Розповідні речення. Державні символи України. Відео «Державні та народні символи України». (Посилання на відео в групі у Вайбер). Підручник ст..27 впр. 6-7. | |
Соціально-побутове орієнтування | Побутова техніка, її призначення. Правила безпечного поводження з побутовою технікою. Уроки тітоньки Сови: «Побутові прилади». | |
18.03.2020 | Літературне читання | Казка «Як приходить весна». Підручник ст.. 172. Скласти речення за малюнком. Опрацювати твір М.Вовчок «Навесні». |
Українська мова | Розповідні речення. Державні символи України. Відео «Державні та народні символи України». (Посилання на відео в групі у Вайбер). Підручник ст.. 28 впр. 9-10. | |
Математика | Приклади на дві дії. Порівняння гострого і прямого кутів способом накладання, «на око». Підручник ст.. 119 завдання 4. Накреслити в зошиті три гострі кути. | |
Я досліджую світ | Комахи навесні. Підручник ст.. 60-61. Відео «Комахи навесні». | |
Соціально-побутове орієнтування | Побутова техніка, її призначення. Кухонне начиння (посуд). Національне художнє оздоблення посуду. Відео «Чим глиняний посуд краще звичайного?», «Опішне – народження з глини» (посилання на відео в групі у Вайбер). | |
19.03.2020 | Я досліджую світ | Комахи навесні. Підручник ст.. 60-61. Відео «Комахи навесні». Підготувати розповідь «Чим комахи корисні?» |
Літературне читання | Підручник ст.. 173-174. Іван Якович Франко – співець українського народу. Вірш Франка «Киця». | |
Розвиток мовлення | Правила догляду за одягом та взуттям. Чищення взуття та одягу. | |
20.03.2020 | Я досліджую світ | Котики – воркотики – це вербовий цвіт. Виготовлення аплікації «Вербові котики». Підручник ст.. 62 |
Українська мова | Навчаюся правильно інтонувати кожне розповідне речення. Складаю і записую розповідні речення. Робота з сюжетними малюнками. Підручник Вавіна ст..9-10 | |
Математика | Тупий кут. Відшукання, показ називання сторін і вершин. Підручник ст.. 120. Завдання 3,5,6. |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Дата | Предмет | Завдання |
12.03 | Читання | С. 135-136 , вивчити вірш. |
Математика | С. 127 №816-820, вивчити правило. | |
Українська мова | Написати твір на тему «Весна» | |
13.03 | Читання | С.137, вивчити вірш. |
Математика | С.128 № 824-830 | |
16.03 | Математика | С.130 № 834-839, вивчити правило |
Українська мова | С.146 Впр.356-359, вивчити правило | |
Природознавство | Зощ. С.43-45. | |
17.03 | Читання | С.138-139 читати, відповідати на питання |
Українська мова | С. 149 Впр. 361-367 | |
Я у світі | С.117-124 читати, відповідати на питання | |
18.03 | Математика | С.131 №843-847, вивчити правило |
Читання | С.134-135 переказувати | |
Природознавство | С. 129-134, читати, відповідати на пит., зош. С.46-47 | |
19.03 | Читання | Позакласне читання с.85-89 |
Математика | С.133 №851-858 | |
Українська мова | С.151 № 369-373 | |
20.03 | Математика | С.133 №861-867 |
Читання | С.142-146, «Шипшинка» уривок напам’ять | |
Завдання на час карантину 3-Б класу Вчитель Костіна Олена Юріївна
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
12. 03.2020 р.
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : 12 березня Дистанційне навчання Прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є після правила. Потім виконуй письмові.( Щось не зрозумів, пиши мені у вайбер, телефонуй.) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей або руханку, зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках». Ти-молодець! |
|||
Природознавство | Охорона рослинного і тваринного світу.
Червона книга України |
С.129-134,читати, дати відповіді на питання
Знайти фотографії, які показують роботу з охорони природи/ намалювати, як люди охороняють природу(за вибором) |
https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0
https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs
|
Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти» Електронна пошта
|
Математика | Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24*3.
Задачі на знаходженння суми двох добутків |
Повторити правило с.125, №807, 808-усно, № 813,814-письмово | ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд.7.10 – 7.16 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти»
|
Основи здоров’я | Безпека на вулиці | С.104-107, прочитати, дати відповіді на питання , подивитись відео за посиланням | https://www.youtube.com/watch?v=Dh_8PNxAjuo&t=80s
https://www.youtube.com/watch?v=9QcYFEiwNfU
|
Мережа Viber |
13.03 2020 р.
|
||||
Літ.чит. | Аналіз контр.роб.
Узагальнення і систематизація знань |
Прочитайте вірш Т.Г.Шевченка напам’ять, зробіть відеозапис, вишліть на електронну пошту вчителя або у Viber | https://www.youtube.com/watch?v=iO7cVgG2Z_8
|
Мережа Viber
Електронна пошта |
Матем. | Множення числа на суму. Множення суми на число.Складання задач | С.127, прочитати правило, № 815,816-усно; № 822, 823
(Примітка: продуктивність праці- скільки продукції зроблено за одиницю часу) |
ЕОІР «Розумники»
Ч.5,завд. 8.1-8.10 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти»
|
Укр.м. | Змінювання прикметників за родами.Вправи на визначення роду та числа прикметниківза відповідними іменниками | С.147, прочитати правило, послухати теоретичний матеріал в «Розумниках»;
Виконати впр.359(завд.4 письмово) |
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, 4.8- теорія. Завд.4.9-4.16
https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти»
|
16.03.2020 р. |
||||
Літ.чит.
|
Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу»
Відомості про братів Якоба та Вільгельма Грімм. Казка «Шипшинка» |
С. 142-146, прочитати, дати відповіді на питання | https://www.youtube.com/watch?v=Na4q18qDIug
|
Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти» |
Природозн. | Державні заповідники. Ботанічні сади | С.134-138, прочитати, відповісти на питання.
Виконати завд.2 на с.141 |
https://www.youtube.com/watch?v=4wKFDYuMtDQ
|
Електронна пошта
Мережа Viber |
Труд.навч. | Бісероплетіння.Виготовлення ланцюжка «кільця» з бісеру | Зробіть ланцюжок «кільця »з бісеру за поясненнями (див. посилання) | https://rukodelkino.com/uk/biser-uk/priemni-dribnitsi/dyje-prosti-kilcia-z-bisery.html
|
Електронна пошта
|
17.03.2020 р. |
||||
Літ.чит. | Брати Грімм. Казка «Шипшинка» | С. 142-146,
С.142-вивчити уривок напам’ять (Записати і вислати вчителю відео) |
https://www.youtube.com/watch?v=Na4q18qDIug
|
Мережа Viber,
Записати і вислати вчителю відео |
Матем. | Множення одноцифрового числа на двоцифрове (на основі переставної властивості дії множення) Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач | Переглянути теоретичну частину в «Розумниках»; С.128, № 824.
С.129, виконати № 832, 833
|
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд.9.1-9.4 |
Електронний журнал вчителя в « «Розумниках» Мережа Viber
|
Укр.м. | Прикметники-синоніми і прикметники-антоніми. Розбір прикметника як частини мови | Виконати впр.367, 368(за вибором) | ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд.2.1-2.6 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-Група Батьки»,
«Діти»
|
Образотв. | Побутові теми в творах мистецтва. Виконання композиції на побутову тематику «Події мого життя» | Пригадай день, що тобі запам’ятався. Намалюй (Кольорві олівці або фломастери) | Електронна пошта
|
|
18.03.2020 р. | ||||
Матем. | Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3*24. Складання рівностей.
Складання і розв’язування задач |
С.130, розглянути записи № 834(1), прочитати пояснення, правило. Виконати усно № 835, 836
Виконати письмово № 834(2), розв’язати задачу № 838 |
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд.9.4-9.7; 9.8-9.13 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.м.
|
Вживання прикметників в прямому і переносному значенні.Складання розповідей за малюнками і опорними словами | Впр.369, 370 усно;
Впр.372(2) письмово |
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд 2.7, 2.8, 1.9 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Я у світі | Природні скарби України | С.114-115, прочитати, дати відповіді на питання або зробити презентацію про природні скарби України (за вибором) | https://www.youtube.com/watch?v=R795gjM3xj4
|
Мережа Viber |
Літ.чит. |
Відомості про Карла Коллоді.Пригоди Піноккіо | С.146-151, прочитати казку, дати відповіді на питання, звернути увагу на зовнішність, характер героїв | https://www.youtube.com/watch?v=rY5jT49DTPo
|
Мережа Viber- Групи «Батьки», «Діти»
|
19.03.2020.р. | ||||
Природознавство | Заповідні теріторії рідного краю. | С.138-141, прочитати, дізнатися, що охороняють на заповідних теріторіях Сумської області | https://www.youtube.com/watch?v=NKgjpbkp69k
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
Математика |
Множення різниці на число.
Порівняння виразів. Творча робота над задачею |
С.131, № 843, 844-усно; прочитати правило. Переглянути теоретичний матеріал в «Розумниках»
Виконати № 847, 849, 850(два номери за вибором)
|
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд.10.6-теорія, завд.10.7-10.10
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Осн.здоров’я | Відпочинок на природі | С.108-111,прочитати, відповісти на питання, виконати завдання за темою у зошиті | https://www.youtube.com/watch?v=9kb3y6uBRg4
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
20.03.2020.р. | ||||
Математика | Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків виду 70*8, 420:6. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач | С.133, № 851 усно;
№ 852-розглянути записи, пояснити , як обчислили вирази, переглянь теоретичний матеріал в «Розумниках», виконай № 853 усно. № 859, 860- письмово |
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, завд 1.6-теорія, завд.1.7-1.9 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.мова | Спостереження за роллю прикметників у загадках | Переглянути теоретичний матеріал в «Розумниках».
Виконати письмово впр.374 / відшукати в книзі або мережі інтернет загадку,списати, підкреслити прикметники (за вибором) |
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд.1.15 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Літ.чит. | Карло Коллоді.Пригоди Піноккіо | Дізнайся, що трапилося далі з героями казки. Намалюй ілюстрації | https://www.youtube.com/watch?v=6NsAftWn5D0
https://www.youtube.com/watch?v=HTid9pDDiiw https://www.youtube.com/watch?v=pFXjmQguMO4
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додатк. електр. ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом | |
12.03 | Літ.читання | Позакласне читання О.Олесь В небі жайворонки в’ються., Н.Забіла Весна | Ст.105-107, виразно читати вірші | Група у вайбері | |
Укр.мова | Уживання прикметників у загадках. | https://www.youtube.com › watch | Ст.129,впр.311. | ||
Природа | Різноманітність тварин і рослин нашого краю. | https://www.youtube.com › watch
Тварини Різноманітність тварин у природі 1. |
|||
13.03 | Математика | Множення числа на суму. | Ст.128,№822,823,вивчити правило | Група у вайбері | |
Я у світі | Символи держави. | https://www.youtube.com › watch
|
Ст.104-107.,читати,відповідати на запитання. | ||
16.03 | Літ.читання | Узагальнення та систематизація знань учнів. | Ст.128, дати відповіді на запитання | Група у вайбері | |
Математика | Множення одноцифрового числа на двоцифрове. | Ст.129,№827,833. | |||
Укр.мова | Уживання прикметників в описах. | Ст.130,скласти твір про весну. | |||
17.03 | Літ.читання | О.Копиленко «Розбишака Чив».(скорочено) | Ст.129-130 (4 абзаци) ,читати ,відповідати на запитання | Група у вайбері | |
Природа | Гриби-живі організми. | 3 клас. Природа. Гриби – живі організми
|
Ст.121-122.,читати ,дати відповіді на запитання | ||
Математика | Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду3*24 | Ст.131,№*841,839,вивчити правило. | |||
18.03 | Літ.читання | О.Копиленко «Розбишака Чив».(продовження) | . | Ст.130-131,дочитати ,відповідати на запитання | Група у вайбері |
Математика | Множення різниці на число. | Ст.132,№850,849 | |||
Укр.мова | Змінювання прикметників за родами | Змінювання прикметників за родами
|
Ст.132,впр.316 | ||
19.03 | Літ.читання | Ю.Дмитрієв «Чи знаєш ти»? | СТ.131,Читати ,порівняти твори. |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу Шелест Н.М.
Дата | Предмет | Завдання | Зворотний зв’язок |
16.03. 20 | Літературне читання
|
О. Пушкін «Казка про царя Салтана». Підручник, с. 137-142.
– прочитати казку; – відповідати на запитання, с.142; – скласти план до казки і переказати за планом; – намалювати малюнок |
Група у вайбері |
Математика
|
Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа. Підручник, с.141-142
– №885, 886, 892 (обчислення записати у стовпчик); – Задача №887, 890, 891- (розв’язати з поясненням) – № 889 – за бажанням |
Група у вайбері | |
Я у світі | Сім чудес України.
Прослухати голосове повідомлення вчителя. Додаток 1 (Вайбер) Написати твір.(Тема на вибір) «Конотоп – моє рідне місто», «Місто моєї мрії», «Визначні місця мого краю» Перегляд презентації:7 чудес України ( за посиланням) |
Електронна пошта | |
17.03.20 | Математика
|
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Підручник, с.142-143
-№895( уважно прочитати і вивчити правило). -№ 897,901 – дії записати письмово; -задача № 894,898, 900; -задача №899 ( за бажанням) |
Група у вайбері |
Літературне читання
|
Прочитати літературну казку (підручник з позакласного читання).
Визначити тему і мету казки. Перегляд презентації за посиланням: |
Мобільний зв’язок | |
Українська мова
|
Перевірка знань з мови. Дієслово. (за додатком 2 , вайбер) | Електронна пошта | |
Природознавство | Водойми України. Чорне море.
-прочитати і переказати статтю у підручнику на с. 116-121 – (2-3 рази); -користуючись посиланнями, скласти розповідь про водойми нашого краю. |
Група у вайбері | |
18.03.20 | Математика
|
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні. Розв’язування рівнянь. Підручник, с.144-145
-№ 903, 904, 909 –записати в стовпчик; № 905 – розв’язати рівняння; -задача №906( розв’язати двома способами; -задача № 909 ( скласти і записати умову) № 908 ( за бажанням) Можете попрацювати з онлайн тестами з математики за посиланням : |
Електронна пошта |
Українська мова | Прислівник як частина мови. Підручник, с.165-166.
-прослухати голосове повідомлення вчителя ( Додаток 3, вайбер); -с.165, правило; – впр. 324-324, списати, підкреслити прислівники, розібрати за будовою прислівники недовго, добре. |
Група у вайбері | |
19.03.20 | Математика | Ділення чисел, що закінчуються нулями. Підручник,с.145
-№ 913,914 – записати обчислення в стовпчик; -№ 915,916,920 – розв’язати задачі з поясненням; -№ 919, рівняння -№ 919 ( за бажанням) |
Група у вайбері |
Літературне читання | Г.К.Андерсен «Гидке каченя». Підручник, с.143-145
-вивчити біографію казкаря; -прочитати і переказати першу частину першу частину казки; -підготувати два запитання за змістом першої частини |
Група у вайбері | |
Основи здоров’я | Рух на перехресті, майдані. Підручник, с.108-111.
-прочитати і переказати статтю; -виконати творче завдання (додаток 4 додається у вайбері) -намалювати план майдану, позначити пішохідну зону, дорогу, пішохідні переходи. Презентація https://vseosvita.ua/library/ |
Електронна пошта | |
20.03.20 | Літературне читання | Позитивні і негативні персонажі. Г.К.Андерсен «Гидке каченя» (продовження). Підручник, – с.146-150, прочитати другу і третю частини казки;
-відповідати на запитання, с.150; -підготувати два-три запитання за змістом першої і другої частин |
Група у вайбері |
Українська мова | Роль прислівників-синонімів у мовленні. Підручник, с.166-167
-повторити правило на с.165; – впр.326. (завдання 2); -впр.327, (завдання 1), з двома прислівниками (на вибір) скласти речення; -впр. 328 (за завданнями підручника) онлайн тести з укр.мови |
Група у вайбері | |
Природознавство | Рослинний і тваринний світ Чорного моря. Охорона Чорного моря.
-опрацювати статтю у підручнику на с.121-124, переказати; -відповідати на запитання, с.124; – виконайте творче завдання (додаток 2 додається) – використовуючи додаткові джерела інформації, підготуйте розповідь про море, на якому хочете побувати. Перегляд презентації |
Електронна пошта
Мобільний зв’язок |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
12.03.2020 | |||||
Назва урока | Тема | Посилеення на додаткові елекронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом | |
1 | Літературне читання | Олександр Дерманскький. Чудове чудовисько. Чемпіон з Баранців | Посилання | С 109-113, прочитати, переказати | Група у вайбері |
Підготовка до державної підсумкової атестації | |||||
2 | Природознавство | Водойми України. Будова річки. Рівнинні і гірські річки | Посилання http://www.myshared.ru/slide/815163/ | С 113-116, прочитати, переказати | Группа у вайбері |
3 | Українська мова | Часи дієслова. Підготовка до державної підсумкової атестації | Посилання https://www.youtube.com/watch?v=rKAwmMFBbCA | С 144-145, ВПР.331 | Группа у вайбері |
1-2 група | |||||
4 | Образотворче мистецтво | Особливості природного середовища рідного міста.
Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, уміння сприймати красу природи рідного краю. Мій рідний край |
https://subject.com.ua | Группа у вайбері | |
13.03.2020 | |||||
1 | Літературне читання | У країні гумору. Сашко Дерманський. Мрія маляки (Хрестоматія). | Хрестоматія | Группа у вайбері | |
1-2 група | Підготовка до державної підсумкової атестації | ||||
2 | Математика | Ділення виду 45780:60. Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл в різних напрямках. | С 145, №909-910 | Группа у вайбері | |
Підготовка до державної підсумкової атестації | |||||
3 | Трудове навчання | Властивості штучних матеріалів: синтипон, вата. | Посилання https://subject.com.ua | Группа у вайбері | |
Послідовність виготовлення простих виробів із штучних матеріалів | |||||
16.03.2020 | |||||
1 | Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа у випадку, коли в частці є нулі. | С 145, №919-920 | Группа у вайбері | |
Задачі з буквеними даними. Рівняння. | |||||
Підготовка до державної підсумкової атестації | |||||
2 | Природознавство | Практична робота. Позначення на контурній карті столиці та міст України; | Подорож Україною з використанням електронних ресурсів | Робота з контурними картами | Группа у вайбері |
основних форм земної поверхні; водойм України | |||||
3 | Українська мова | Змінювання дієслів за часами й числами. | С 145,ВПР.330 | Группа у вайбері | |
1-2 група | Підготовка до державної підсумкової атестації | ||||
17.03.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Позакласне читання. Сторінки книги природи | Прочитати твори про природу | Группа у вайбері | |
2 | Математика | Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. | |||
Вирази на порядок виконання дій. | |||||
Підготовка до державної підсумкової атестації | |||||
3 | Я у світі | Про правопорушення. Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння | Посилання https://vseosvita.ua | С108-114 прочитати, переказати | Группа у вайбері |
4 | Основи здоров’я | Аварії на дорогах. Дорожньотранспортні пригоди (ДТП). | Посилання http://www.myshared.ru | С 114-118 прочитати, виконати завдання в зошитах | Группа у вайбері |
Групи дорожніх знаків | |||||
18.03.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Г. Вдовиченко. Найдовші вуса. | Хрестоматія | Группа у вайбері | |
Підготовка до державної підсумкової атестації | |||||
2 | Математика | Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями. | Посилання https://vseosvita.ua | С 148, №926-927 | Группа у вайбері |
Підготовка до державної підсумкової атестації | |||||
3 | Українська мова | Дієслова на -ся. Спостереження за значенням дієслів на -ся у текстах. | Посилання https://naurok.com.ua | с 146-147, правила, ВПР.335 | Группа у вайбері |
1-2 група | Підготовка до державної підсумкової атестації | ||||
19.03.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Зірка Мензантюк. Небилиці про рукавиці. | Хрестоматія | Группа у вайбері | |
Підготовка до державної підсумкової атестації | |||||
2 | Українська мова | Дієслова на -ся. Утворення різних форм дієслів на -ся у текстах. | С 148-149, правила, ВПР. 339 | Группа у вайбері | |
1-2 група | Підготовка до державної підсумкової атестації | ||||
3 | Природознавство | Озера і болота. Охорона водойм. Економне використання води у побуті. | Посилання https://vseosvita.ua | С116-119 прочитати, переказити, використати електронні ресурси | Группа у вайбері |
4 | Образотворче мистецтво | Особливості архітектури рідного міста. Важливість збереження пам’яток архітектури. | Намалювати старовинну споруду | Группа у вайбері | |
Значення вибору формату для створення виразної врівноваженої композиції. | |||||
Старовинна споруда | |||||
20.03.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Ірина Жиленко. Павучок-рудий бочок (напам’ять) | С 117-118, вивчити напам’ять | Группа у вайбері | |
1-2 група | Підготовка до державної підсумкової атестації | ||||
2 | Математика | Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження числа за двома різницями. | С 149, №933-934 | Группа у вайбері | |
Підготовка до державної підсумкової атестації | |||||
3 | Трудове навчання | Виготовлення простих виробів из штучних матеріалів | Посилання https://naurok.com.ua | Виготовити квіти із штучних матеріалів | Группа у вайбері |