Дистанційне навчання. Завдання для учнів 1-4-х класів (05.04.-09.04.2021)
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання
|
Посилання на додаткові електронні ресурси
|
05.04 | ||||
ЯДС | Я досліджую звірів | Підручник, с.51; зошит, с. 45 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=vRtiXFCPKJk&ab_channel
|
|
Математика | Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка
|
Урок 89. Підручник, с.177-178; зошит, урок 89 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=B–oBcpWg0ww&ab_channel
|
|
Українська мова
І група |
Букви Ві в. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка | Підручник, с. 48; зошит, с.36 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=REQuI8c_zB0&ab_channel
|
|
Українська мова
ІІ група |
Букви Ві в. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка | Підручник, с. 48;
зошит, с.36 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=REQuI8c_zB0&ab_channel
|
|
Фізична культура | ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу. Рухливі ігри
|
https://www.youtube.com/watch?v=dJ09KfBBPHQ&ab_channel
https://www.youtube.com/watch?v=6AgLPamI-fc&ab_channel
|
||
06.04 | ||||
ЯДС | Чому тварини різні? | Підручник, с.52; зошит, с. 46 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks&ab_channel
|
|
Математика | Знаходження невідомого зменшуваного | Урок 90. Підручник, с.179-180;
зошит, урок 90 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=kSB3DI_FrM4&ab_channel
|
|
Українська мова
І група |
Букви В і в. Письмо великої букви В. Текст і малюнок. | Підручник, с. 49; зошит, с.36 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=GEcHfECmR9w&ab_channel
|
|
Українська мова
ІІ група |
Букви В і в. Письмо великої букви В. Текст і малюнок. | Підручник, с. 49; зошит, с.36 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=GEcHfECmR9w&ab_channel
|
|
Фізична культура | ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем
|
https://www.youtube.com/watch?v=BtzM_0gqcZk&ab_channel
https://www.youtube.com/watch?v=CBGlbhb4CoQ&ab_channel
|
||
07.04 | ||||
ЯДС | Чому тварини різні? | Підручник, с. 53; зошит, с.47 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY&ab_channel
|
|
ЯДС | Чому тварини різні? | Підручник, с. 53; зошит, с. 47 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=84Djpjo2LlA&ab_channel
|
|
Українська мова
І група |
Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.
|
Підручник, с. 50; зошит, с. 37 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=Kgafljy7EZM&list
|
|
Українська мова
ІІ група |
Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.
|
Підручник, с. 50; зошит, с. 37 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=Kgafljy7EZM&list
|
|
Математика | Знаходження невідомого від’ємника | Урок 91. Підручник, с.181-182; зошит, урок 91 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=xSP90gZBHZo&ab_channel
|
|
08.04 | ||||
ЯДС | Я дослідую зміни в довкіллі навесні | Підручник, с. 54; зошит, с.47 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=FgRvO1d8n-Q&ab_channel
|
|
ЯДС | Я дослідую зміни в довкіллі навесні
|
Підручник, с. 54; зошит, с.45 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=r4oN0cUhs6A&ab_channel
|
|
Українська мова
І група |
Букви У і у. Письмо великої літери У. Правопис власних назв країн. Читаємо інформаційний текст
|
Підручник, с. 51; зошит, с.37
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=Kgafljy7EZM&list
|
|
Українська мова
ІІ група |
Букви У і у. Письмо великої літери У. Правопис власних назв країн. Читаємо інформаційний текст
|
Підручник, с. 51; зошит, с.37
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=Kgafljy7EZM&list
|
|
Фізична культура | Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча |
|
https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y&ab_channel
|
|
Образотворче мистецтво | Казка, яку співають. Прийом «сухий пензель». Зображення Кози-Дерези | Урок на платформі Zoom
https://nuschool.com.ua/textbook/art/1klas_3/28.html
|
||
09.04 | ||||
ЯДС | Я досліджую природне довкілля навесні
|
Підручник, с. 55; зошит, с.47 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=RHMdcdHYdLs&ab_channel |
|
Українська мова
ІІ група |
Букви Д і д. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка
|
Підручник, с.52; зошит, с. 38
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=rDCVrBffWlg&list
|
|
Українська мова
ІІ група |
Букви Д і д. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка
|
Підручник, с.52; зошит, с. 38
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=rDCVrBffWlg&list
|
|
Математика | Числа першої сотні | Урок 92. Підручник, с.183-184;
зошит, урок 92 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=aDui5Ip_cPQ&ab_channel
|
Завдання на час карантину для учнів 1-Б класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
05.04. | ЯДС | Я досліджую риб | https://www.youtube.com/watch?v=6R9nuGSUdj8 | С46-47 (підручник), С40-41 зошит |
Математика | Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення: метр – дециметр, метр – сантиметр. Порівняння іменованих чисел | https://www.youtube.com/watch?v=CUcRmmUURns | С193-195 (підручник), | |
Укр. мова | Букви Вв. Письмо великої букви В. Текст. Малюнок | https://www.youtube.com/watch?v=IbTsOsof3Uo | С49 (підручник), С33 зошит | |
ЯДС | Я досліджую риб | https://www.youtube.com/watch?v=6R9nuGSUdj8 | С46-47 (підручник), С40-41 зошит | |
06.04. | ЯДС | Я досліджую птахів | https://www.youtube.com/watch?v=KFvL1GYSilI | С48 (підручник), С42 зошит |
Математика | Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником | https://www.youtube.com/watch?v=0pkZUuy5VHU | С195-196 (підручник), | |
Укр. мова | Букви Уу. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка | https://www.youtube.com/watch?v=SF2GrofLXk0&t=25s | С50 (підручник), С34 зошит | |
07.04. | ЯДС | Я досліджую птахів | https://www.youtube.com/watch?v=KFvL1GYSilI | С49 (підручник), С43 зошит |
Математика | Поняття минула одна година. Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел, що виражені в годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події | https://www.youtube.com/watch?v=ZqOj7By2soY | С197-199 (підручник) | |
Укр. мова | Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Г. Фальковича | С50 (підручник), С35 зошит | ||
08.04. | ЯДС | Я досліджую звірів | https://www.youtube.com/watch?v=GlJTKDQ30Os | С50 (підручник), С44 зошит |
Укр. мова | Букви Уу. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст | https://www.youtube.com/watch?v=SF2GrofLXk0&t=25s | С51 (підручник), С34 зошит | |
Образотворче мистецтво | Весна прийшла. Відображення краси квітучої гілки фарбами. Поняття про відбитки на папері | https://www.youtube.com/watch?v=Qg_EU9KS20U | Намалювати квітучу гілку фарбами | |
09.04. | ЯДС | Я досліджую звірів. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати та записувати назви молочних продуктів, беру участь у діалозі на тему «Які молочні продукти я люблю» | https://www.youtube.com/watch?v=GlJTKDQ30Os | С51(підручник), С45 зошит |
Математика | Розв’язування задач на визначення початку, тривалості та закінчення події | https://www.youtube.com/watch?v=rVQl0kChYig | С200-201 (підручник) | |
Укр. мова | Букви Дд. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка | https://www.youtube.com/watch?v=-YmcUzTuFhg | С52 (підручник), С36 зошит | |
ЯДС | Чому тварини такі різні? | https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY | С52 (підручник), С43 зошит |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посил. На електор. ресурси |
05.04 | ЯДС | Професії людей мого рідного краю | Підр.с.59-60,др..зош.с.39 | https://www.youtube.com/watch?v=c8Y18M82TU0 |
Математика | Знаходження данних за календарем.Розв’язування задач. | Підр.с.167-168,зав.3 ,4 | https://www.youtube.com/watch?v=KY9J0yJjwj0 | |
Укр.мова | Поняття про речення | Підр.с.70.впр.1 | https://www.youtube.com/watch?v=fO2GpImCcts | |
06.04 | Укр.мова | Утворювання і записування речень | Підр.с.70,впр.4, 5,др..зош.впр.2,3 | |
Я Д С | Професії мого рідного краю | Підр.с.61-62 | ||
07.04 | Я Д С | Видатні люди України | Підр.с 63,др..зош.с.40 | https://www.youtube.com/watch?v=zTpRG-hfbLk |
Укр.мова | Види речень.Утворення і записування речень | Підр.с.71,впр.3,др..зош.с.39 впр.1,2 | https://www.youtube.com/watch?v=fO2GpImCcts | |
Математика | Тривалість доби.Орієнтування за годинником | Підр.с.169-171,впр.7,8,9 | https://www.youtube.com/watch?v=aZSR30KWowI | |
08.04 | Математика | Хвилина.Співвідношення між годиною і хвилиною | Підр.с.173-174,впр.6,7 | |
Укр мова | Розповідні речення. Утворення та записування речень | Підр.с.72,впр.1,2,3,др..зош.с. 40 завд.1, 2 | https://www.youtube.com/watch?v=681FwnQ0ZDc | |
Я Д С | Природа мого рідного краю | Підр.с.64,др..зош.с.41 | ||
09.04 | Укр.мова | Розповідні речення. Д, Кузьменко»Загадкова історія» | Підр.с.73-74,впр.4,5 | |
Математика | Хвилина. Година | Підр.с.175,впр.9, 10 | https://www.youtube.com/watch?v=zTpRG-hfbLk | |
Я Д С | Природа мого рідного краю | Підр.с.65,др..зош.с.42 |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
№ | Дата | Розклад | Тема | ||||
1 | 05.04 | Укр.мова | Узагальнення і систематизація знань учнів. | Опрацювати с. 68-69 (підручник)
Виконати завдання у друкованому зошиті с. 36-37 |
|||
2 | ЯДС | Я досліджую рослини навесні | Опрацювати с. 68(підручник), завдання у зошиті,
https://www.youtube.com/watch?v=eA236QvoT8M |
||||
ЯДС | Виготовлення підсніжника з паперу. | Намалювати малюнки ранньоквітучих квітів, скласти повідомлення про квіти, які зацвітають рано навесні, виготовити з паперу підсніжник ( за зразком)
https://www.youtube.com/watch?v=Plm8cRdd4nE |
|||||
3 | 06.04.
|
Укр. мова | Поняття про речення. Розділові знаки наприкінці речення. Складання речень. | Опрацювати с 70 (підручник), вправа 3 (письмово).
https://www.youtube.com/watch?v=fO2GpImCcts |
|||
4 | Матем. | Порядок дій у випадку кількох множників. | Таблиця множення числа 2, підручник с. 183 №3, с. 184 №9(письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=6i6wX9sxRas |
||||
5 | ЯДС | Я досліджую комах навесні | Опрацювати с. 69 (підручник),
завдання у зошиті, https://www.youtube.com/watch?v=gSqSMkwVnDU https://www.youtube.com/watch?v=f78VrVXuoB0 |
||||
6 | Цікаві факти про комах
Як народжується метелик |
https://www.youtube.com/watch?v=ZRBWYMVBjuk
https://www.youtube.com/watch?v=cGsxpX383JA |
|||||
7 | 07.04 | Укр.. мова | Види речень. Написання СМС- повідомлення | Опрацювати с. 71-72, письмово№3, с. 72
https://www.youtube.com/watch?v=iawkQTKhNeY |
|||
8 | Матем. | Збільшення числа в кілька разів. Порядок дій у випадку кількох множників. | Підручник с.186 №8, №9(письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=RsTH_PNnGxU
|
||||
9 | ЯДС | Я досліджую птахів навесні.
Пташиний календар |
Опрацювати с. 70, завдання в зошиті,
https://www.youtube.com/watch?v=GqCHnai4zPo |
||||
10 | 08.04 | Укр..мова | Розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень із поданих слів | Підручник с. 72, вивчити правило, письмово вправа4 | |||
11 | Матем. | Таблиця множення числа 3.Розкладання числа на множники. Поняття «удвічі», «утричі» | Підручник с. 187-188, вивчити таблицю множ.3, №5, №8 (письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=8Jk1F7Bt9Dc |
||||
12 | ЯДС. | Я досліджую птахів навесні. Ланцюги живлення. | Опрацювати підручник с. 71, завдання в зошиті,
https://www.youtube.com/watch?v=GaZNd7CEoAo
|
||||
13 | 09.04 | Укр..мова | Розповідні речення. Д. Кузьменко «Загадкова історія». Опис героя твору. | Підручник с. 73-74читати.Письмово завдання до тексту. | |||
14 | Матем. | Таблиця множення числа 4. Вирази із змінною, що містчть дію множення. | Вивчити таблицю множення числа 4, підручник с 191-192,№ 6, № 9 письмово.
https://www.youtube.com/watch?v=5aRcBILXTnA https://www.youtube.com/watch?v=pPwta5JIYSg |
||||
15 | ЯДС | Я досліджую птахів навесні | https://www.youtube.com/watch?v=GqCHnai4zPo
https://www.youtube.com/watch?v=vyOnCSLkd3k підручник с 70-71, завдання в зошиті
|
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
05.04.21 | Математика | Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Назва компонентів і результату дії додавання . Квадрат. | https://naurok.com.ua/zakriplennya-priyomu-zagalnogo-vipadku-vidnimannya-odnocifrovogo-chisla-vid-dvocifrovogo-tvorcha-robota-nad-zadacheyu-125967.html |
Літературне читання | Казка « Як приходить весна» , Т.Мариечук « Пролісок» . М.Вовчок « Навесні». | https://mala.storinka.org/олег-буцень-як-приходить-весна-та-інші-оповідання-зі-збірки-наше-відкриття-читати-завантажити.html | |
Я досліджую світ | Ніжний бузок. | https://vseosvita.ua/library/konspekt-konstruktor-uroku-z-dizajnu-i-tehnologij-2-klas-nus-savcenko-niznij-buzok-207078.html | |
Індивідуальне заняття ( математика) | Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. | https://naurok.com.ua/zakriplennya-priyomu-zagalnogo-vipadku-vidnimannya-odnocifrovogo-chisla-vid-dvocifrovogo-tvorcha-robota-nad-zadacheyu-125967.html | |
06.04.21 | Літературне читання | Казка « Як приходить весна» , Т.Мариечук « Пролісок» . М.Вовчок « Навесні». | https://mala.storinka.org/олег-буцень-як-приходить-весна-та-інші-оповідання-зі-збірки-наше-відкриття-читати-завантажити.html |
Математика | Віднімання одноцифрового числа від 20. Квадрат. Креслення за даними вершинами. | https://naurok.com.ua/zakriplennya-priyomu-zagalnogo-vipadku-vidnimannya-odnocifrovogo-chisla-vid-dvocifrovogo-tvorcha-robota-nad-zadacheyu-125967.html | |
Українська мова | Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Поняття про « спонукальні речення». | https://vseosvita.ua/library/navcausa-pravilno-vidtvoruvati-intonaciu-sponukalnih-recen-za-pidrucnikom-vasulenko-2-klas-nus-416266.html | |
Я досліджую світ | Рукотворні матеріали і їх властивості. | https://naurok.com.ua/test/rukotvorni-materiali-ta-hni-vlastivosti-66842.html | |
Фізична культура | Самоконтроль за станом організму . Самостійне виконання фізичних вправ. | https://naurok.com.ua/sub-ektivni-metodi-samokontrolyu-ob-ektivni-metodi-samokontrolyu-111833.html | |
Індивідуальні та групові заняття
(українська мова) |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Поняття про « спонукальні речення». | https://vseosvita.ua/library/navcausa-pravilno-vidtvoruvati-intonaciu-sponukalnih-recen-za-pidrucnikom-vasulenko-2-klas-nus-416266.html | |
Індивідуальне заняття (українська мова) | Поняття про « спонукальні речення». | https://vseosvita.ua/library/navcausa-pravilno-vidtvoruvati-intonaciu-sponukalnih-recen-za-pidrucnikom-vasulenko-2-klas-nus-416266.html | |
07.04.21 | Літературне читання | К.Перелісна « Любій матусі». | https://vsimpptx.com/urokpoch2kl/ng-vasulenko/read/u59 |
Математика | Віднімання одноцифрового числа від 20. Квадрат. Креслення за даними вершинами. | https://urok.osvita.ua/materials/math/63775/ | |
Українська мова | Зв*язок слів у реченні. | https://naurok.com.ua/urok-ukra-nsko-movi-v-2-klasi-tema-zv-yazok-sliv-u-rechenni-vstanovlennya-zv-yazku-sliv-u-rechennyah-za-pitannyami-33779.html | |
Я досліджую світ | Використання рукотворних матеріалів у побуті. | https://nuschool.com.ua/textbook/world/1klas_10/18.html | |
|
Індивідуальне заняття ( математика) | Віднімання одноцифрового числа від 20. | https://urok.osvita.ua/materials/math/63775/ |
08.04..21 | Я досліджую світ | Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність. | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-ya-doslidzhuyu-svit-na-temu-vinahodi-yaki-pridumali-diti-z-rankovoyu-zustrichchyu-na-temu-chi-mozhna-buti-vinahidnikom-u-nash-chas-90879.html |
Українська мова | Зв*язок слів у реченні. | https://naurok.com.ua/urok-ukra-nsko-movi-v-2-klasi-tema-zv-yazok-sliv-u-rechenni-vstanovlennya-zv-yazku-sliv-u-rechennyah-za-pitannyami-33779.html | |
Трудове навчання | Робота з папером та текстильним матеріалом. Прикраса для горщика з квітами. | https://vseosvita.ua/library/rozrobka-uroku-kimnatni-roslini-i-ih-rol-v-zitti-ludini-osnovni-vidi-kimnatnih-kvitiv-390429.html | |
Індивідуальне заняття ( літературне читання). | К.Перелісна « Любій матусі». | https://vsimpptx.com/urokpoch2kl/ng-vasulenko/read/u59 | |
Фізична культура | Узгодження дихання з виконанням вправ. | https://naurok.com.ua/vikoristannya-dihalnih-vprav-na-urokah-fizichno-kulturi-84629.html | |
Індивідуальні та групові заняття (Я досліджую світ). | Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність. | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-ya-doslidzhuyu-svit-na-temu-vinahodi-yaki-pridumali-diti-z-rankovoyu-zustrichchyu-na-temu-chi-mozhna-buti-vinahidnikom-u-nash-chas-90879.html | |
09.04.21 | Літературне читання | Н.Забіла
« Березень». |
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-literaturnogo-chitannya-dlya-2-go-klasu-na-temu-tvorchist-natali-zabili-9331.html |
Фізична культура | Значення дихання для життя людини. | https://naurok.com.ua/vikoristannya-dihalnih-vprav-na-urokah-fizichno-kulturi-84629.html | |
Образотворче мистецтво | Веселі барви .Відтінки кольорів « Веселі барви». | https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-bagatstvo-barv-porivnanna-koloriv-oznajomlenna-z-farbami-penzlami-palitrou-porivnanna-form-17191.html | |
Математика | Нуль як компонент дії віднімання. Порівняння квадрата і прямокутника. | https://naurok.com.ua/kvadrat-perimetr-kvadratu-2kl-169260.html | |
Індивідуальне заняття (українська мова) | Зв*язок слів у реченні. | https://naurok.com.ua/urok-ukra-nsko-movi-v-2-klasi-tema-zv-yazok-sliv-u-rechenni-vstanovlennya-zv-yazku-sliv-u-rechennyah-za-pitannyami-33779.html |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
05.04 | Українська мова | Урок розвитку мовлення. Надійшла весна прекрасна | https://naurok.com.ua/prezentaciya-oznaki-vesni-vesnyani-yavischa-u-prirodi-11308.html | С.37, впр.9 |
05.04 | Математика | Обчислення частки різними способами | https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-dilennya-z-ostacheyu-83904.html | с.88, №494 |
05.04 | Я досліджую світ | Що вивчає екологія? | https://svitppt.com.ua/ekologiya/ekologiya.html | С.118-119, читати, розповідати |
06.04 | Українська мова | Дієслово | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-ukra-nsko-movi-v-3-klasi-zagalne-ponyattya-pro-dieslovo-zv-yazok-dieslova-z-imennikom-18601.html | С.145, впр.5 |
06.04 | Математика | Ділення з остачею. Розв’язування задач | https://vseosvita.ua/library/dilenna-z-ostaceu-oznajomlenna-po-rivnanna-cislovih-znacen-viraziv-zadaca-na-dvi-dii-so-mistit-porivnanna-cisel-55163.html | С.91, №504, повторити таблицю множення та ділення |
06.04 | Літературне читання | М.Савка.Україна.Є.Гуменко. Наша країна-Україна | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-moa-kraina-ukraina-73818.html | С.142-143, виразно читати |
07.04 | Математика | Ділення з остачею. Розв’язування виразів та задач | http://www.myshared.ru/slide/1343478/ | С.94, №513,514 |
07.04 | Літературне читання | Є.Гуменко. Наша країна-Україна (продовження) | https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/moya-krayina-ukrayina-17192/ | С.144-145, читати |
07.04 | Я досліджую світ | Які ланцюжки живлення існують у лісі, на луці та у водоймі? | https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-predmet-vivchennya-ekologi-zavdannya-ta-metodi-140566.html | С.120-121, читати, відповідати на питання |
07.04 | Образотворче мистецтво | Театральне мистецтво. Виготовлення предмета бутафорії для вистави | https://vseosvita.ua/library/urok-no-29-magia-butaforii-49539.html | С.100 – 101, виконати завдання |
08.04 | Українська мова | Зв’язок дієслів з іменниками | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-z-ukrainskoi-movi-v-3-klasi-zakriplenna-znan-pro-dieslovo-259599.html | С.146, впр.3 |
08.04 | Математика | Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач | https://vseosvita.ua/library/dilenna-z-ostaceu-rozgladanna-prijomu-obcislenna-rozvazuvanna-zadac-55169.html | С.96, №523,522 |
08.01 | Літературне читання | Чубчик (за М.Магерою) | https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=8082 | С.146-147, читати |
08.04 | Я досліджую світ | Закріплення та узагальнення знань з теми | https://teachua.com/add/ekologija | С.121, скласти розповідь “Що виачає екологія?” |
09.04 | Математика | Перевірка правильності ділення остачею. Розв’язування задач | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-matematiki-perevirka-dilenna-z-ostaceu-znahodzenna-castini-vid-cisla-rozvazuvanna-zadac-i-nerivnostejnono1066-1082-280289.html | С.97, №528,527 |
09.04 | Літературне читання | Чубчик (за М.Магерою)(продовження) | https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/mova-ta-chytannia-ms-vashulenko-ov-vashulenko/read?start=50 | С.147-148, відповідати на питання |
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
№ | Число | Предмет | Тема | Посилання | Завдання |
1
2
3
4
|
05.04 | Математика
ЯДС
Літературне читання Дизайн і технології |
Перевірка ділення множенням. Розвязування задач виразом.
Гриби та бактерії
Позакласне читання. Макетні матеріали(пінопластик).Створення орнаменту з різних матеріалів. |
https://www.youtube.
com/watch?v =WPMC_hPEt4s
com/watch?v =yEdSHoyfWn8
|
С.79-80,№436,441(усно) (усно)
437,439,440 (пис) Д.з№443,442
Ч.1$79,с.114.
С.96-99, Я люблю читати. |
1
2
3
|
06.04 | Математика
Укр.мова
Літературне читання |
Два способи обчислення частки. Розкладання діленого на зручні доданки.
РЗМ. Переказ з творчим доповненням.
Навчальне аудіювання. М.Мегера «Он як буває».В.Чухліб» Дикі каченята» |
.com/watch?v=uj1TtP2z5eI |
С.77,
№421 (усно) 424,425,430, (пис). Д.з№431.
С.134-136,читати ,відповідати на запитання. |
1
2
3
4
|
07.04 | Математика
Літературне читання Укр.мова
Обр.мист.
|
Обчислення виразів на знаходження частки.
В.Чухліб «Дикі каченята» Закріплення знань про числівник.
Магія театру. Виготовлення театральної маски. |
com/watch?v=cNfWt8cJtdk
com/watch?v=R7wxLhhD8_U |
С.83,№464,465 (усно)
466,467,468,489 (пис) Д.з №472,473.
С.134-136,переказ оповідання
С.142 впр.(,10(усно) Д.з впр.11
Друкований зошит С.53 |
1
2
3 |
08.04 | Математика
Укр.мова
Літ.читання |
Чверть суми. Виконання ділення та перевірка множенням. Складання задачі за таблицею.
Закріплення знань про числівник..
А.Туз «Новий планшет». |
com/watch?v=cNfWt8cJtdk
|
С.85,№474,478(усно)475,476,489,429 (пис).
Д.з№482,483(пис)
Скласти речення з числівниками 5,6,15. С.136-137,переказ |
1
2
3-4 |
09.04 | Математика
Укр.мова
ЯДС ЯДС |
Знаходження частки шляхом добору. Розв’язування задач.
Закріплення знань про числівник.
Гриби та бактерії. Хто такі гриби та бактерії. |
https://www.youtube.
com/watch?v=RCIIBVWk_N4
com/watch?v=cNfWt8cJtdk
com/watch?v=MJOjmEgt4y4 |
С.87 №484,486 усно№487,488,489,490сам.
Д.з №493,494
С.143,впр.12(усно) впр.10(пис) Д.з впр.10(2 час)
Ч.1 $ 79.С.115
|
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
05.04 | 3-В | Літературне читання | Цікаві розповіді про життя Мишка восени.
Ю. Старостенко «Хто це такий?», «І трапиться ж таке». Прийоми звукопису, казковості. |
https://ukrlit.net/textbook/3klas/46.html |
05.04 | 3-В | Математика | Креслення відрізків та їх вимірювання. | https://learningapps.org/10839252 |
05.04 | 3-В | Українська мова | Речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення. | |
05.04 | 3-В | Індивідуальні заняття
(математика) |
Виконання вправ на знаходження значення кута | |
06.04 | 3-В | Літературне читання | З іскоркою гумору про подію під час рибалки. Григір Тютюнник «Бушля». Особливості мови письменника. | https://www.youtube.com/watch?v=nJQnr1lStCY&ab_channel=%D0%A7%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA%26Co
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=605
|
06.04 | 3-В | Математика | Дні тижня. Кількість діб у тижні | https://learningapps.org/6383967 |
06.04 |
3-В |
Я досліджую світ |
Розвиток людини протягом життя |
|
06.04 | 3-В | Фізична культура | Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
06.04 | 3-В | Індивідуальні заняття
(українська мова) |
Повторення вивченого про речення. Складання речень за поданим зразком | https://learningapps.org/7342968
|
07.04 | 3-В | Я досліджую світ | Розвиток людини протягом життя | https://www.youtube.com/watch?v=MKYPEJ2DjEU |
07.04 | 3-В | Математика | Маса. Одиниця маси – кілограм. | https://learningapps.org/10818614 |
07.04 | 3-В | Українська мова | Розпізнавання розповідних, спонукальних, питальних речень. | https://learningapps.org/3487550 |
07.04 | 3-В | Образотворче мистецтво | Робота з кольоровими олівцями. Улюблений казковий герой |
|
07.04 | 3-В | Фізична культура | Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
08.04 | 3-В | Літературне читання | Якою бачить справжню дружбу дитячий письменник В. Нестайко. Позиція автора, власна думка, основна думка. В. Нестайко «Просто Олесь — друг» | |
08.04 | 3-В | Українська мова | Речення, різні за інтонацією (окличні і неокличні). | https://learningapps.org/4668145 |
08.04 | 3-В | Фізична культура | Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. Рухлива гра. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
08.04 | 3-В | Я досліджую світ |
Здоровий спосіб життя та його вплив на організм людини |
https://www.youtube.com/watch?v=qpszLClbmvg |
08.04 | 3-В | Індивідуальні заняття
(математика) |
Виконання вправ на знаходження суми чисел | https://learningapps.org/8353849 |
09.04 | 3-В | Я досліджую світ | Умови здорового способу життя | |
09.04 | 3-В | Математика | Ваги. Вимірювання маси невеликих предметів. | https://learningapps.org/6385556 |
09.04 | 3-В | Літературне читання | Позиція автора, власна думка, основна думка. В. Нестайко «Просто Олесь — друг» | https://www.youtube.com/watch?v=JqUV_oUElXs |
09.04 | 3-В | Трудове навчання | Практична робота «Декоративні букви»
|
— |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Урок | Тема | Завдання |
05.04 | Читання | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань | Прочитати оповідання з поданої теми |
Математика | Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями | С. 148 № 929, 931 – усно, № 928, 930, 933, 934 – письмово | |
Основи здоров’я | Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість | С.120-123 читати, відповідати на питання, виконати завдання в зошиті до даної теми | |
06.04 | Читання | Вступ до розділу. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь. | С. 116-118 читати, відповідати на питання |
Укр.мова | Розвиток зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту. В гостях у весни | Написати переказ тексту | |
Математика | Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями | С. 149 № 935, 936 – усно, № 937, 938, 939, 940, 941 – письмово | |
07.04 | Читання | Леонід Глібов. Зозуля і Півень (напам’ять) | С.119-121 читати, відповідати на питання, вивчити байку |
Укр.мова | Прислівник, близькі і протилежні за значенням. Поширення речень прислівниками | С. 166, впр. 326, 327, 329, 330, 331 – письмово | |
Математика | Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв’язування і порівняння задач | С. 150 № 942, 943, 945 – усно, № 944, 946, 947, 948, 949 – письмово | |
Природознавство | Ґрунт, його види. Значення ґрунтів. Ґрунти України, їх охорона | С. 128 – 131читати, відповідати на питання, виконати завдання в зошиті до даної теми. | |
Образотворче мистецтво | Поглиблення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави). Веселий фонтан | Намалювати малюнок до поданої теми | |
08.04 | Укр.мова | Побудова речень із однорідними членами, вираженими прислівниками | С. 169 впр. 332, 333, 334 – письмово, вивчити правило |
Читання | Олена Пчілка. Котова наука | С. 121-123 читати, відповідати на питання | |
Трудове навчання | Художнє оздоблення та дизайн. Виготовлення та оздоблення рамки для фото | Виготовити рамку для фото | |
Я у світі | За скоєне відповідають перед законом | С.118-122 читати, відповідати на питання, виконати завдання в зошиті відповідно до теми | |
09.04 | Математика | Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями | С. 151 № 950, 952, 956 – усно, № 951, 953, 954, 955. 957, 958 – письмово |
Природознавство | Повторення вивченого про корисні копалини України, її водойми | С. 101-131 підготуватися до контрольної роботи |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
УВАГА! Учні 4-Б класу працюють на платформах ZOOM, НаУрок, Мій Клас, Розумники! Слідкуйте за повідомленнями у Viber (посилання на виконання завдань та коди доступу на ZOOM-урок)
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : Дистанційне навчання Повтори матеріал, прочитай правило, вдумайся, за потреби переглянь відео за посиланням. Виконай усні завдання, якщо такі є. Потім виконуй письмові. ( Щось не зрозумів, пиши вчителю у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей: https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках», на платформі МІЙ КЛАС, НА УРОК
|
|||
05.04. | ||||
Літ.чит. | Вступ до розділу «Розповіді про нас самих»
Езоп. Двоє приятелів і ведмідь |
С.116-118, читаємо, пригадуємо твори, близькі до цього за головною думкою | https://www.youtube.com/watch?v=q0O5-lHs4bM
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Матем. | Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями | №№ 928-932;
Д.З. № 933, 934 |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber | ZOOM -платформа
Мережа Viber |
Укр.м. | Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками | Д.з. – правило с.169-повторити,
Виконати впр. 335(підручник) або впр.294(дидакт. матеріали) |
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа
Мережа Viber |
06.04. | ||||
Літ.чит. | Леонід Глібов. Зозуля і півень | С.119-121, прочитати, дати відповіді на питання.
Підготуватися до читання байки напам’ять
|
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
|
Матем. | Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями | №№ 935-938;
Д.З. № 939,940,941(два номери за вибором) |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Укр.м. | Розвиток зв’язного мовлення. В гостях у весни. Вибірковий переказ тексту | Зошит з розв.зв’язного мовлення «Подружися зі словом», с.52-56, читаємо текст, виконуємо завдання, переказуємо ту частину тексту, де розповідається про весну | https://www.youtube.com/watch?v=IPSNGDtV8v4
Спілкування в чаті |
ZOOM -платформа
Мережа Viber
|
Я у світі |
Ти і світ людей. Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну | Використовуючи різні джерела інформації, зразок(див. Додаток), напиши листа про свою країну своєму ровеснику за кордоном |
|
ZOOM -платформа
Мережа Viber
Електронна пошта |
07.04. |
|
|||
Матем. | Множення складених іменованих чисел на двоцифрові. Розв’язування і порівняння задач | С. 150, № 942-947;
виконай домашню роботу на платформі Мій Клас або № 948, 949
|
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа
|
Укр.м.
|
Роль однорідних членів речення , виражених прислівниками. Усне продовження казки |
Впр.336-337.
Д.З.- впр.338(підручник) або впр. 295(Дид.матеріали, 4 клас)
|
https://www.youtube.com/watch?v=a03DPUjbLmI
|
ZOOM -платформа
Мережа Viber |
Літ.чит. | Олена Пчілка. Котова наука | С. 121-123, читаємо, ділимося враженнями: які людські якості засуджує автор? | Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber Онлайн-тестування у чаті Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Образотв. |
Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Вітрини магазинів | Переглядаємо презентацію, створюємо вітрину свого магазину
(Альбом С.К.Трач) |
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
|
08.04. |
|
|
||
Природозн. |
Рослинний і тваринний світ Азовського моря. Охорона Азовського моря | С.125-127, читаємо, даємо відповіді на питання.Використовуючи різні джерела інформації, підготувати повідомлення про тварину, яка мешкає у водах Азовського моря
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber https://www.youtube.com/watch?v=-wBcpf19qe0
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber, ZOOM |
Фізкульт. |
Посилання на виконання вправ див. у Viber |
Мережа Viber, |
||
Літ.чит. | Позакласне читання. П’єса-казка. Леся Мовчун. Горіхові принцеси |
Найкраще чит. С.350-353- читаємо театральну абетку; с.374-381- читаємо п’єсу-казку, правила поведінки в театрі. Підготуйте розповідь або презентацію «Мої улюблені актори» |
Аудіоказка за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-HEP5cTgid4
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
09.04.
|
|
|
||
Математика
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями | №№ 950-956;
Д.З.№ 957, 958
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
Виконай подібні завдання з кроками розв’язання на платформі Мій Клас |
ZOOM -платформа Мережа Viber, Мій Клас |
Природозн. | Використання і охорона природних багатств водойм |
С.118, прочитати. Використовуючи різні джерела інформації, підготувати повідомлення про стан та охорону водойм нашого краю
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber https://www.youtube.com/watch?v=M57Bg4WLVss
|
ZOOM -платформа Мережа Viber, платформа «На Урок». |
Фізкульт. | Посилання на виконання вправ див. у Viber | Посилання на виконання вправ див. у Viber | Мережа Viber | |
Осн.зд | Хочу, можу, треба. Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я людини | Подивись відео за посиланнями, зроби висновки, підготуйся до спілкування на уроці
|
https://www.youtube.com/watch?v=vfMJ4UB17E8
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа
|
Труд.навч.
|
Дизайн, оформлення та оздоблення виробів. | Оформлення та оздоблення виробів раніше відомими техніками та матеріалами | https://www.youtube.com/watch?v=3DqURFyvLaY
https://www.youtube.com/watch?v=gEmoYMOkI4Q
https://www.youtube.com/watch?v=nOuTbytuGGI
|
ZOOM -платформа
|
ДОДАТОК
Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?
Привіт, любий друже!
Як твої справи?
Хочу відповісти на твій лист! Мені дуже сподобалася твоя розповідь про Польщу. Хочу розповісти тобі про Україну.
Наша країна сповнена захоплюючих краєвидів, багатої землі та давніх традицій. Високі шпилі Карпат, їх букові ліси, родючі землі центральної України, яскраве сонце кримських курортів, уславлена Слобожанщина — це все моя країна. Це край, де колись панували славетні козаки: сильні, мужні, красиві люди, а головне — вільні! У всі часи українцям були притаманні такі риси, як доброта, працелюбність, повага до інших людей, тяжіння до краси і духовності. Це є національними рисами нашого народу.
Я живу у Киеві. Є легенда, що Київ заснували Кий, Щек, Хорив і сестра Либідь. Кожен, хто побував у Києві, зачарований його красою, його чудовими широкими вулицями, великою кількістю каштанів. Туристів приваблюють численні пам’ятки міста. Це Києво-Печерська лавра, Софіївський собор, Золоті ворота, пам’ятники Т. Г. Шевченку, Богдану Хмельницькому та князю Володимиру.
Земля наша дуже родюча. Багатство України — це золоті пшеничні лани. Ось чому на нашому прапорі є жовтий колір, який і символізує безмежні лани пшениці. Другий колір на прапорі — блакитний — це чисте небо України. Міста гарно прибрані і прикрашені. Є багато культурних цінностей та архітектури.
Обов’язково приїжджай у гості! Дякую за листа, твій друг ….
Завдання на час карантину для учнів 4-В класу
№ | Число | Предмет | Тема уроку | Посилання | Завдання |
1
2
3
4
|
05.04 | Математика
Укр.мова
Осн.здоровя
Фіз.к-ра |
Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Вправи для розвитку гнучкості.
|
https://www.youtube.
com/watch?v= 74UnV6oIU9k
com/watch?v= cwQ9da1nAQ0 com/watch?v= gbq05j2W1Ok
|
С. 149
№933, 934
С.149, Впр.339
|
1
2
3
4
5 |
06.04 | Літ.читання
Математика
Природознавство
Я у світі
Обр.мистецтво |
Твори з науковою інформацією. Г.Черінь «Мусим вчитись».А.Давидов «Свідки минулих епох».
Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Азовське море.
Україна і світ.Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.
Виконання композиції «Садки цвітуть».(гуаш) |
https://www.youtube.
com/watch?v= KKzt4sjYrLE com/watch?v= SUfPevKrbVI
com/watch?v= xIs-4PxDSjw com/watch?v= a8cU_RaDdWA com/watch?v= WRhgLWcRov4 |
С.128,
повтори і пригадай
С.150 №949.
С.124-126, Читати, відп на запит.
Зошит з мал. |
1
2
3
4 |
07.04 | Літ.читання
Фіз.к-ра
Математика
Укр.мова
|
Таємниці відкриваються допитливим.А.Давидов Свідки минулих епох».(продовження)
Загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри на свіжому повітрі.
Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розвязування і порівняння задач.
РЗМ. Творчий переказ тексту «Правда буває гірша за неправду». |
|
С.130-132, читати і відп. на зап.
С.152 №957,958
С.48-49,зошит з РЗМ |
1
2
3
4 |
08.04 | Літ.читання
Укр.мова
Природознавство
Трудове навчання |
А.Давидов Свідки минулих епох».(продовження)
Майбутній час, Змінювання дієслів майбутнього часу за числами. Робота з прислівями.
Рослинний і тваринний світ Азовського моря. Охорона Азовського моря.
Проект «Декорування великодніх яєць».
|
https://www.youtube.
com/watch?v= 1FSbCS48Oy0 com/watch?v= r57Iu-SxHQc com/watch?v= tP5u_utbkvE
com/watch?v= IPQgOcTDpIQ |
С.130-135,чит.,переказ
С.151, впр.344.
с.126-127, чит.і відп. на зап. |
1
2
3 |
09.04 | Літ.читання
Фіз.к-ра
Математика
|
Поділ тексту на частини за поданим планом. А.Давидов.
Загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри на свіжому повітрі.
Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями. |
com/watch?v= 9v1_amXUh04 |
С.130-135,
чит.,скласти план
С.153,№ 966,967.
|