Дистанційне навчання. Завдання для учнів 1-4-х класів з 29.03.-02.04.2021

Завдання на час карантину для учнів 1-А класу

Дата Предмет Тема Завдання

 

Посилання на додаткові електронні ресурси

 

29.03 ЯДС Я досліджую риб Підручник, с.46, зошит, с. 40 Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=sw5f7lkx52 «  Хто такі риби»

 

29.03 Математика Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа

 

Урок 85. Підручник, с.170-172, зошит, с.6 Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=toRC3lfKROA&ab_channel

 

29.03 Укр.мова Букви Є і є. Письмо малої букви є. Факт і думки Підручник, с. 44

Зошит, с.30

Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=xuEPioxlzDI&ab_channel

 

29.03 Фізична культура Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка

 

  https://www.youtube.com/watch?v=vQPMD_o4oMI&ab_channel

 

30.03 ЯДС Я досліджую риб Підручник, с. 47, зошит, с. 41 Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=Ne-bBXiklfo&ab_channel

 

https://www.youtube.com/watch?v=6R9nuGSUdj8&ab_channel

 

30.03 Математика Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа Урок 86. Підручник, с.173-174,

зошит, с.6 -7

Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=rj8kbQsUNIM&ab_channel

 

30.03 Українська мова Букви Є і є. Письмо великої  букви Є. Текст. Тема тексту. Заголовок Підручник, с. 45.

Зошит, с.30

 

Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=Z6q7MiPU2sA&ab_channel

 

30.03 Фізична культура Ходьба «змійкою». Фітбол-аеробіка

 

https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw&ab_channel=FreshMotion

 

https://www.youtube.com/watch?v=-5mBrrYOOl8&ab_channel

 

31.03 ЯДС Я дослідую птахів Підручник, с. 48.

Зошит, с.42

Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=K-9DkgOxgZE&ab_channel

 

31.03 ЯДС Я досліджую птахів Підручник, с. 49. Зошит, с. 43 Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=L4LB2jpgVHo&ab_channel

 

31.03 Українська мова Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «Один – багато»

 

Підручник, с. 46

Зошит, с. 31, с. 34 завдання 1-2

Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=9K-4-z2X6X8&ab_channel

 

31.03 Математика Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Розв’язування задач Урок 87. Підручник, с.174-175.

Зошит, с.7

 

Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=lnkDTKzqYkU&ab_channel

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZAcLG3oOgwA&ab_channel

 

01.04 ЯДС Я досліджую звірів

 

 

Підручник, с. 50,  зошит, с.44 Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=eoQvUCPZbzA&ab_channel

 

01.04 ЯДС Я досліджую звірів

 

 

Підручник, с. 51. Зошит, с.45 Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=lIPs843s660&ab_channel

 

01.04 Українська мова Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо.

 

Підручник, с. 47.

Зошит, с.31

 

Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=lvVfsYsvw7Q&ab_channel=

 

01.04 Фізична культура Загальнорозвиваючі вправи імітаційного характеру  

 

https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y&ab_channel

 

01.04 Образотворче мистецтво Подорож у казку. Виготовлення пальчикових ляльок для настільного театру. Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=jYNz16lHyGA&ab_channel

 

02.04 ЯДС Чому

 

Підручник, с. 52. Зошит, с.46 Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=AHEHCkiJvE4&ab_channel

 

02.04 Українська мова Букви В і в. письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка

 

Підручник, с.48.

Зошит, с. 36

 

Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=REQuI8c_zB0&ab_channe

 

02.04 Математика Порівняння чисел в межах 20. Порівняння числа і значенню числового виразу Урок 88. Підручник,с.175-176.

Зошит, с.8

Урок на платформі Zoom

https://www.youtube.com/watch?v=vSPteZ873zQ&ab_channel

 

Завдання на час карантину для учнів 1-Б класу

Число Назва предмета Тема Посилання на додаткові електронні ресурси Завдання
29.03. ЯДС Чому рослини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: описую рослини, порівнюю їх https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-chomu-roslini-taki-rizni-166124.html С42, прочитати переказати, виконати завдання у зошиті  С36
Математика Віднімання розрядного числа. Розв’язування задач https://www.youtube.com/watch?v=UV5IQFFxqjc С187-188, розв’язати вирази №5
Укр. мова Букви Єє. Письмо великої букви Є.Текст. Тема тексту. Заголовок https://www.youtube.com/watch?v=Z6q7MiPU2sA С45,прочитати за особами, виконати завдання в зошиті С30
ЯДС Чому рослини такі різні? https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-chomu-roslini-taki-rizni-166124.html С42, прочитати переказати, виконати завдання у зошиті  С36
30.03. ЯДС Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин https://www.youtube.com/watch?v=akARhW2ZQP0 С43, прочитати переказати, виконати завдання в зошиті С37
Математика Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового https://www.youtube.com/watch?v=kk_nMZdVWps С188-189, задача №3
Укр. мова Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «1-багато» https://www.youtube.com/watch?v=XTKebm62JmA С46, прочитати за особами, виконати завдання в зошиті С31
31.03. ЯДС Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: знайомлюся з Червоною книгою України https://www.youtube.com/watch?v=akARhW2ZQP0 С43, повторити, ознайомитися з рослинами, занесеними до Червоної книги України
Математика Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел https://www.youtube.com/watch?v=AWTRuYwiCDM С189-191, вирази №6
Укр. мова Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю казки В. О. Сухомлинського https://www.youtube.com/watch?v=3MmVUBlukvw Прочитати казки В.О. Сухомлинського
01.04. ЯДС Підсумковий урок за темою. Я люблю природу України https://www.youtube.com/watch?v=nwJ0KPl2pzw Повторити С42-43
Укр. мова Букво сполучення ьо. Письмо букво сполучення ьо. Розвиток зв’язного мовлення: описую предмет https://www.youtube.com/watch?v=WWRO637snvE С47, прочитати, списати опис льону
Образотворче мистецтво Птахи весною. Особливості розміщення зображення пташок на папері. Зображення пухнастого курчати аквареллю у техніці «по – вологому» https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-obrazotvorcogo-mistectva-maluemo-ptahiv-314661.html На гарно зволоженому аркуші паперу зобразити пухнасте курча у техніці «по – вологому»
02.04. ЯДС Я досліджую комах https://www.youtube.com/watch?v=r7RADayjDhU С44, прочитати переказати, виконати завдання в зошиті С38
Математика Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел https://www.youtube.com/watch?v=Z9XV2J7iqOA С192-193, розв’язати вирази №4, задача №5
Укр. мова Букви Вв. Письмо малої букви в. Текст – розповідь. Головна думка. Театралізуємо https://www.youtube.com/watch?v=MYSa0jT4uy4 С48, прочитати, переказати, виконати завдання в зошиті С33
ЯДС Я досліджую комах https://www.youtube.com/watch?v=r7RADayjDhU С45, прочитати переказати, виконати завдання в зошиті С39

Завдання на час карантину для учнів 2-А класу

Число Назва уроку       Тема      Завдання Посилання на електронні ресурси
29.03 Я Д С Моє рідне місто Підр. с. 50, др.з.с.34
Математика Складання задач за малюнком Др.зош.с.33 https://www.youtube.com/watch?v=baRWmih_N6w
Укр. мова Жілем Тібо «Історія.Комікс.» Підр.с.68,впр.2
30.03 Укр. мова Розвиток мовлення. Запрошення. Написання запрошення за схемою Підр. с. 69, написання запрошення https://www.youtube.com/watch?v=WeDo1SkoRGs
Я Д С Я мандрую вулицями рідного міста Підр. с. 51-52, др..зош.с.35 youtube.com/watch?v=TH7G6FO5xZk
31.03 Я Д С Я відвідую музей Підр.с.55-56,др.. зош.с.36 https://www.youtube.com/watch?v=iQJzdNiL97Q
Укр. мова Списування тексту Підр. с. 66, вправа 5
Математика Складання задач за малюнком Др. Зош. с. 39
01.04 Математика Рік. Пори року. Місяці. Визначення кількості днів у місяці Підр. с 163-165, завдання 8-9.
Др. Зош. с. 40
https://www.youtube.com/watch?v=5tcOO7EDp6g
Укр. мова Складання і записування оповідання Др. Зош с. 46
Я Д С Я у ботанічному саду Підр. с 57, Др. Зош. с. 37 https://www.youtube.com/watch?v=SmZv-aUprZE
02.04 Укр. Мова Повторення вивченого. Самооцінювання з теми Підр. с. 69. Др. Зош с. 37
Математика Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння за тривалістю часу. Підр. с 165-167, завдання 7-8.
Др. Зош. с. 41
https://www.youtube.com/watch?v=1cjLww8AJtk
ЯДС Я у зоопарку Підр. с. 58. Др. Зош с. 38 https://www.youtube.com/watch?v=CIASOj290oU

Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу

1 29.03 Укр. мова

 

 

 

 

Тема. Слова помічники. Складання словосполучень.

 

 

 

 

 

 

Опрацювати с. 65 – 66 в підручнику,

с. 65 №1-3 (усно), № 4 (пис.)

ж.з.с 35 (усно) https://www.youtube.com/watch?v=1HrQs1hW30w

 

2 ЯДС Тема. Видатні люди України. Опрацювати с. 63, с 64 в підручнику

 

3 30.03 Укр. мова Тема. Слова – помічники. О. Орач «Хто де живе?». Доповнення речень. Написання списку своїх речей за їх призначенням Опрацювати в підручнику с. 66 № 5-7,письмово №7

https://www.youtube.com/watch?v=aAXEdZ1jqpE

4 Математика Тема. Заміна додавання множенням і множення – діленням. Опрацювати с. 176-177 в підручнику, письмово с. 177 №6, №7

https://www.youtube.com/watch?v=Dx8zZvofV70

5 ЯДС Тема. Природа мого рідного міста Опрацювати с.65 в підручнику
6 31.03 Укр..мова Тема. Службові слова, чи слова помічники.  Складання  розповіді про мандрівку дітей. Опрацювати с. 67-68 в підручнику, ж.з.с. 36 письмово

https://www.youtube.com/watch?v=Kx4MeVxMudk

7 Математика Тема. Назви компонентів дії множення. Переставний закон множення. Опрацювати с. 178-179-180, письмово с. 180№5,6,7. https://www.youtube.com/watch?v=u0sd8oDmTLM
8 ЯДС. Тема. Я досліджую природні явища навесні Опрацювати с.66.

https://www.youtube.com/watch?v=kugRGYOaQf8

9 Образотворче мистецтво Тема. Декоративно – прикладне мистецтво. Орнамент Види орнаментів. будова простих орнаментів. Ритм в орнаменті. https://www.youtube.com/watch?v=uJ9hZynWg_I

 

10 01.04 Укр. мова Тема. Розвиток мовлення. Запрошення. Написання запрошення на виставу. Підручник с. 69, письмово скласти запрошення за зразком.

 

11 Математика Тема. Таблиця множення числа 2. Порядок дій. Опрацювати с. 180-182, письмово с. 182 №7,8.

https://www.youtube.com/watch?v=6i6wX9sxRas

 

12 ЯДС Тема. Екскурсія. Спостерігаю за погодою навесні. https://naurok.com.ua/prezentaciya-oznaki-vesni-vesnyani-yavischa-u-prirodi-11308.html
13 02.04 Укр. мова Тема.Узагальнення і систематизація знань учнів про службові слова. Опрацювати ж.з.с.37 письмово. https://www.youtube.com/watch?v=eRjijXGBrMU
14 Математика Тема.Таблиця множення числа 2. Порядок виконання дій. Опрацювати с. 183-184 в підручнику, письмово с. 183 №3, 9

https://www.youtube.com/watch?v=RfTqcjTK7WM

15 ЯДС Тема. Я досліджую рослини навесні. Опрацювати с.68 підручник, завдання в зошиті https://www.youtube.com/watch?v=eA236QvoT8M

Завдання на час карантину для учнів 2-В класу

Число Назва предмета Тема Посилання на додаткові електронні ресурси
29.03.21 Математика Додавання одно та двоцифрового числа. Назва компонентів і результату дії додавання. https://naurok.com.ua/urok-matematiki-v-1-klasi-diya-dodavannya-nazvi-komponentiv-i-rezultatu-di-dodavannya-znahodzhennya-sumi-chisel-24185.html
  Літературне читання «Лисиця та їжак», « Сильніше за силу». Упізнай казку « Казка про молоду рибку і пана боба». https://www.docme.su/doc/856477/uroki-chitannya-2-klas.
  Я досліджую світ Взаємозв*язки в природі. Ланцюги живлення. https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-vzaemozv-yazki-u-prirodi-z-prirodoznavstva-u-2-klasi-63187.html
  Індивідуальне заняття                      ( математика) Віднімання від двоцифрового числа одиниць ( 20-5). Сантиметр. Креслення відрізка, більшого від даного. https://naurok.com.ua/journal
 30.03.21 Літературне читання В.Висоцький « Весна», « Пролісок мужня квітка». Коцюбинський « Іде весна» , загадки. https://naurok.com.ua/urok-rozvitku-zv-yaznogo-movlennya-u-2-klasi-tema-pershi-vesnyani-kviti-171346.html
  Математика Додавання одно та двоцифрового числа. Назва компонентів і результату дії додавання. https://naurok.com.ua/urok-matematiki-v-1-klasi-diya-dodavannya-nazvi-komponentiv-i-rezultatu-di-dodavannya-znahodzhennya-sumi-chisel-24185.html
  Українська мова Питальні речення . Без верби і калини нема України. Народна легенда  « Як Оксана вербою стала». https://nuschool.com.ua/lessons/mova/2klas/53.html
  Я досліджую світ Великодна курочка https://naurok.com.ua/urok-velikden-ta-taemnici-pisankarstva-93738.html
  Фізична культура Імітаційні вправи . Імітація рибалки , водолаза. https://naurok.com.ua/zagalni-ta-imitaciyni-vpravi-na-sushi-dlya-vivchennya-tehniki-plavannya-krolem-na-grudyah-gra-na-spritnist-ribalki-y-ribki-na-uvazhnist-tik-tak-185617.html
  Індивідуальні та групові заняття

(математика)

Додавання одно та двоцифрового числа. Назва компонентів і результату дії додавання. https://naurok.com.ua/urok-matematiki-v-1-klasi-diya-dodavannya-nazvi-komponentiv-i-rezultatu-di-dodavannya-znahodzhennya-sumi-chisel-24185.html
  Індивідуальне заняття (українська мова) Слова, які означають один предмет або кілька (багато) предметів. https://vseosvita.ua/library/tema-uroku-slova-so-oznacaut-odin-predmet-i-bagato-predmetiv-81076.html
 31.03.21 Літературне читання В.Висоцький « Весна», « Пролісок мужня квітка». Коцюбинський « Іде весна» , загадки. https://naurok.com.ua/urok-rozvitku-zv-yaznogo-movlennya-u-2-klasi-tema-pershi-vesnyani-kviti-171346.html
  Математика Нуль як компонент дії додавання. https://naurok.com.ua/nul-yak-komponent-dodavannya-200267.html
  Українська мова Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень . Питання про « питальні речення». https://vseosvita.ua/library/plan-konspekt-navcausa-pravilno-vidtvoruvati-intonaciu-pitalnih-recen-navcalnij-dialog-2-klas-vasulenko-215516.html
  Я досліджую світ Як поводитися в природі навесні. https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-yak-treba-povoditis-sered-prirodi-navesni-ohorona-tvarin-i-roslin-29091.html
 

 

 

Індивідуальне заняття                      ( математика) Нуль як компонент дії додавання. https://naurok.com.ua/nul-yak-komponent-dodavannya-200267.html
01.04..21 Я досліджую світ Праця людей навесні. https://vseosvita.ua/library/vesnani-turboti-ludej-31730.html
  Українська мова Нумо співати –весну зустрічати . Леся Вознюк « Весняний струмок». https://nuschool.com.ua/lessons/mova/2klas/59.html
  Трудове навчання Робота з папером і картоном. Виготовлення і прикрашення декоративних елементів для стенду « куточок природи». https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-trudovogo-navchannya-dlya-2-go-klasu-na-temu-zginannya-i-skladannya-paperu-aplikaciya-z-paperu-i-kartonu-vigotovlennya-dekorativno-listivki-yangolyatko-9359.html
  Індивідуальне заняття                      ( літературне читання). Робота з дитячою книжкою. https://vseosvita.ua/library/robota-z-ditacou-knigou-2-klas-nus-178799.html
  Фізична культура Спортивно прикладні вправи . Легка атлетика. Поняття про старт , фініш. https://naurok.com.ua/urok-legka-atletika-213904.html
  Індивідуальні та групові заняття (українська мова). Нумо співати –весну зустрічати . Леся Вознюк « Весняний струмок». https://nuschool.com.ua/lessons/mova/2klas/59.html
02.04.21 Літературне читання Робота з дитячою книжкою. https://vseosvita.ua/library/robota-z-ditacou-knigou-2-klas-nus-178799.html
  Фізична культура Основні легкоатлетичні терміни.Загальні відомості  про легкоатлетичні вправи. https://naurok.com.ua/teoretichni-vidomosti-z-legko-atletiki-178592.html
  Образотворче мистецтво Родина кольорів. Основні та похідні кольори . Способи утворення похідних кольорів. « Тюльпани». https://naurok.com.ua/urok-osnovni-ta-pohidni-kolori-sposobi-utvorennya-pohidnih-koloriv-oznayomlennya-z-priyomami-koristuvannya-farbami-penzlyami-palitroyu-18118.html
  Математика Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового .Назва компонентів і результату дії додавання . Квадрат. https://naurok.com.ua/urok-z-matematiki-v-2-klasi-na-temu-kvadrat-pobudova-kvadrata-perimetr-kvadrata-rozpiznavannya-geometrichnih-figur-rozv-yazuvannya-zadach-69436.html
  Індивідуальне заняття (українська мова) Нумо співати –весну зустрічати . Леся Вознюк « Весняний струмок». https://nuschool.com.ua/lessons/mova/2klas/59.html

 Завдання на час карантину для учнів 3-А класу

Число Назва предмета Тема Посилання на додаткові електронні ресурси Завдання
29.03 Українська мова Вимова і правопис найуживаніших числівників https://vseosvita.ua/library/vimova-i-pravopis-najuzivanisih-cislivnikiv-uzivanna-ih-u-movlenni-vimova-i-napisanna-slova-sistnadcat-patsot-sistsot-409908.html С.141, впр.8
29.03 Математика Повторення властивостей множення та ділення. Розв’язування задач https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-mnozenna-i-dilenna-cisel-3-klas-nus-376232.html Підручник с.87, №489,490
29.03 Я досліджую світ У чому загадковість світу грибів? https://naurok.com.ua/prezentaciya-gribi-zagalna-informaciya-riznovidi-gribiv-47657.html С.114-115, читати, розповідати про гриби
30.03 Українська мова Вимова і правопис найуживаніших числівників https://naurok.com.ua/prezentaciya-chislivnik-v-movlenni-51650.html С.143, впр.13
30.03 Математика Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач https://naurok.com.ua/matematika-3-klas-prezentaciya-mnozhennya-i-dilennya-v-mezhah-1000-scho-zvoditsya-do-tablichnih-vipadkiv-vidu-70h8-420-6-za-pidruchnikom-bogdanovicha-168559.html С.88, №492, повторити таблицю множення та ділення
30.03 Літературне читання Дж.Мур-Маллінос. Вирішуємо конфлікти. https://vseosvita.ua/test/vyrishuiemo-konflikty-dzhennifer-mur-mallinos-109009.html

https://naurok.com.ua/konflikti-ta-shlyahi-h-virishennya-60841.html

С.139 – 141, переказ
31.03 Математика Ділення з остачею. Розв’язування задач https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-matematiki-u-3-klasi-dilennya-z-ostacheyu-162657.html С.91, №503,504
31.03 Літературне читання Позакласне читання “Весна іде, красу несе.І тій красі радіє все”. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-pozaklasnogo-citanna-vesna-ide-krasu-nese-i-tij-krasi-radie-vse-3-klas-305213.html С.97,читати твори про весну
31.03 Я досліджую світ Хто такі мікроби й бактерії? https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-bakteri-125284.html С.116, читати, відповідати на питання
31.03 Образотворче мистецтво Зображення фантастичної тварини https://naurok.com.ua/prezentaciya-fantastichni-tvarini-44038.html

https://svitppt.com.ua/obrazotvorche-mistecstvo/tvori-hudozhnikiv-animalistiv-zobrazhennya-tvarin-u-statichnomu-stani.html

С.96 – 97, виконати завдання
01.04 Українська мова Закріплення знань про числівник https://www.youtube.com/watch?v=BGyxazwPwXU С.143, виконати завдання “Що я знаю?”
01.04 Математика Ділення з остачею. Розв’язування задач https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-dilennya-z-ostacheyu-83904.html С.94, №513,514
01.01 Літературне читання Узагальнення і систематизація знань. “Читаю оповідання про дітей”. https://svitppt.com.ua/chitannya/opovidannya-pro-spravi-tvoih-rovesnikiv1.html С.141, читати оповідання про дітей
01.04 Я досліджую світ Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли – шкоду? http://www.myshared.ru/slide/1001400/ С.116-117, скласти розповідь “Значення грибів і бактерій”
02.04 Математика Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач https://svitppt.com.ua/matematika/dilennya-z-ostacheyu1.html С.96, №522,523
02.04 Літературне читання Узагальнення і систематизація знань. Наші проекти https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/suhomlynskyj-9567/ С.141, підготовка проекту “Читаю оповідання про дітей”

Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу

Число Предмет Тема Посилання Завдання Зворотній звязок
1

 

 

29.03 Математика

 

 

Ділення суми на число .Обчислення виразів двома способами. https://www.youtube.

com/watch?v

=WPMC_hPEt4s

С.74-75,№401,402(усно) №403,404,

405,407(пис)

Д.з№407,408

zoom
 

2

 

 

ЯДС

Які тварини стали свійськими

 

 

 

https://www.youtube

 

Ч.1$70,с.70.

3

 

 

Літературне читання

Г.Джемула. Як Андрійко учився заощаджувати .

com/watch?v

=yEdSHoyfWn8

С.127-128 Наші проекти
1

 

 

 

 

30.03 Математика

 

 

 

 

Обчислення виразів на ділення з дужками. Розв”язування виразів виду 24:2  

 

 

 

С.75-77,

№410,411,412(усно)

413,414,415,416,417(пис).

Д.з№418,419.

 

2

 

 

 

 

Укр.мова

 

 

 

 

Числівник. Загальне поняття про числівник

 

 

 

https://www.youtube

.com/watch?v=uj1TtP2z5eI

 

С.138-139 впр.1(усно)

Впр.2(пис)

Д.з впр.4

 

3

 

 

 

Літературне читання

А.Григорук «Льодохід»  

С.129-131

1

 

 

 

 

31.03 Математика

 

 

 

 

Рівняння. Розв”язування задач двома способами.  

 

 

С.77-79 №420,421,422,

423,424,425 (пис) Д.з №430,431

2

 

 

Літературне читання А.Григорук «Льодохід»  

https://www.youtube

С.129-131,переказ оповідання
3

 

 

 

Укр.мова

 

 

 

Числівник. Вимова і правопис найуживаніших числівників.

 

com/watch?v=cNfWt8cJtdk

 

 

 

 

С.140-141 впр.15(усно)

впр.2,3,6 (пис)

Д.з впр.141

 

4

 

 

Обр.мист.

 

 

 

Магія театру

 

https://www.youtube.

com/watch?v=R7wxLhhD8_U

 

Друкований зошит

С.52

1

 

 

 

Математика

 

 

 

Вирази на знаходження частки.

Розв”язування задач,блок-схем.

 

 

 

 

С.78-79,№426,428,429 (пис).

Д.з№427(пис)

 

2

 

 

Укр.мова

 

Вимова і правопис найуживаніших числівників.

 

 

https://www.youtube.

 

С.141 впр.7,8 (пис)

 

 

3

01.04  

Літ.читання

А.Григорук

«Гра в шашки»

com/watch?v=cNfWt8cJtdk

 

С.131-133
1

 

 

 

02.04 Математика

 

Кругові вирази. Розкладання чисел на доданки. Розв’язування задач. https://www.youtube.

com/watch?v=RCIIBVWk_N4

 

С.79-80,

№432,433,434

,437,439(пис)

Д.з №442,443

 

2

 

 

 

Укр.мова

 

 

 

Числівник, Правильне читання числових виразів.

 

 

https://www.youtube

 

3-4

 

ЯДС

ЯДС

 

Чи може людина існувати без свійських тварин?

Діагностична робота. Тварини та середовище їх існування.

 

com/watch?v=cNfWt8cJtdk

 

 

https://www.youtube

com/watch?v=MJOjmEgt4y4

С.142-143,впр.9(усно) впр.10(пис) Д.з впр.11

Ч.1  $ 71.С.105

 

Завдання на час карантину для учнів 3-В класу

Число Клас Назва предмета Тема Посилання на додаткові електронні ресурси
29.03 3-В Літературне читання А. Костецький «Все –  як насправді» (пригодницька казка). Добір і читання дитячих книжок за темами.  https://www.youtube.com/watch?v=BdV9gP_XlD0
29.03 3-В Математика Креслення відрізків та їх вимірювання. https://learningapps.org/10839252
29.03 3-В Українська мова Доречне вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях.  

https://www.facebook.com/nushhelp/posts/571516883805349

29.03 3-В Індивідуальні заняття

(математика)

Виконання вправ на знаходження значення кута  

https://learningapps.org/4307439

30.03 3-В Літературне читання Творчість М. Носова. Оповідання. «Карасик».  https://www.youtube.com/watch?v=cFMcsqGSPfg
30.03 3-В Математика Дні тижня. Кількість діб у тижні https://learningapps.org/6383967
30.03 3-В Я досліджую світ Органи кровообігу людини, їх значення. Запобігання захворюванням органів кровообігу https://www.youtube.com/watch?v=OuJisTvPDK4

https://www.youtube.com/watch?v=Xa5CSskmpr0

30.03 3-В Фізична культура Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

30.03 3-В Індивідуальні заняття

(українська мова)

Повторення вивченого про речення. Складання речень за поданим зразком https://learningapps.org/7342968

 

https://learningapps.org/9938385

31.03 3-В Я досліджую світ Головний і спинний мозок людини, їх значення https://www.youtube.com/watch?v=MKYPEJ2DjEU
31.03 3-В Математика Маса. Одиниця маси – кілограм. https://learningapps.org/10818614

https://learningapps.org/9677872

31.03 3-В Українська мова Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і правопис слова кипіти. https://learningapps.org/3487550

https://learningapps.org/4668145

31.03 3-В Образотворче мистецтво Робота з кольоровими олівцями. Улюблений казковий герой  

 

31.03 3-В Фізична культура Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

01.04 3-В Літературне читання Незвичайні історії в повіданні М. Носова. М. Носов «Фантазери».  

https://www.youtube.com/watch?v=OThAALIZKyc

01.04 3-В Українська мова Повторення вивченого про речення. https://learningapps.org/4668145
01.04 3-В Фізична культура Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори.  Рухлива гра. https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

01.04 3-В Я досліджую світ Органи чуття людини, їх значення https://www.youtube.com/watch?v=qpszLClbmvg

https://www.youtube.com/watch?v=dgaovSRHGPQ

01.04 3-В Індивідуальні заняття

(математика)

Виконання вправ на знаходження суми чисел https://learningapps.org/8353849

https://learningapps.org/5989690

02.04 3-В Я досліджую світ Органи чуття людини, їх значення
02.04 3-В Математика Ваги. Вимірювання маси невеликих предметів. https://learningapps.org/6385556
02.04 3-В Літературне читання М. Носов «Мишкова каша» https://www.youtube.com/watch?v=JqUV_oUElXs
02.04 3-В Трудове навчання Практична робота «Декоративні букви»

 

 

Завдання на час карантину для учнів 4-А класу

Дата Урок Тема Завдання
29.03 Читання Хрестоматія. Тетяна Стус (Щербаченко). Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні С.32-36 читати, переказувати
Математика Ділення багатоцифрових чисел на розрядні ( у частці нулі всередині і в кінці). Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними. Самостійна робота С. 144 № 902, 903 – усно, № 906, 907, 909, 910 – письмово, виконати самостійну роботу та надіслати вчителю
Основи здоров’я Повторення та  узагальнення вивченого про безпеку руху пішоходів С.94-118 повторити
30.03 Читання Хрестоматія. Тетяна Стус (Щербаченко). Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні (продовження) С. 37-41 читати
Укр.мова Контрольне списування. Закарпаття. З енциклопедії Списати текст, надіслати вчителю на електронну пошту
Математика Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач С. 145 № 911, 913, 917 – усно,

№ 914, 915, 919, 920 – письмово

31.03 Читання Хрестоматія. Оксана Лущевська. Пташка С.84 читати
Укр.мова Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів С. 150 впр.297, – усно, впр. 295, 297. 298 – письмово
Математика Контрольна робота №7 Виконати роботу, надіслати вчителю на електронну пошту
Природознавство Чорне море. Рослинний і тваринний світ. Охорона Чорного моря С. 119-124 читати, відповідати на питання.

Зошит  – виконати завдання до поданої теми.

Образотворче мистецтво Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Садки цвітуть Намалювати малюнок до поданої теми
01.04 Укр.мова Поняття про прислівник як частину мови. Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників С. 152 впр. 299 – усно, впр.300. 301 – письмово
  Читання Контрольна робота №7: робота з літературним твором (письмово).  Про сміливість. Допомогу та вдячність. Юлія Смаль Прослухати текст. Письмово дати відповіді на питання, надіслати вчителю на електронну пошту
  Трудове навчання Ознайомлення з різними техніками декорування великодніх яєць . Проект «Декорування великодніх яєць» Прикрасити великоднє яйце
  Я у світі Передбачай наслідки до своїх вчинків С.115-118 читати, відповідати на питання, виконати завдання в зошиті відповідно до теми
 
02.04 Математика Аналіз контрольної роботи. Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями С. 147-148 № 921, 922 – усно, № 923, 924, 926, 927 – письмово
  Природознавство Азовське море. Рослинний і тваринний світ. Охорона Азовського моря С. 124- 128 читати, відповідати на питання. Виконати завдання в зошиті відповідно до теми

Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу

Предмет Тема Завдання Посилання на

додаткові ресурси

Зворотній зв’язок
 

УВАГА!

Учні 4-Б класу працюють на платформах ZOOM, НаУрок,

Мій Клас, Розумники!

Слідкуйте за повідомленнями у  Viber (посилання на виконання завдань та коди доступу на  ZOOM-урок)

 

 

 

 

 

 

 

Алгоритм роботи

Відкрий зошит і запиши число і назву роботи :

Дистанційне навчання

Повтори матеріал, прочитай правило, вдумайся, за потреби переглянь відео за посиланням.

Виконай усні завдання, якщо такі є.

Потім виконуй письмові.

( Щось не зрозумів, пиши вчителю у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM)

Зробити зупинку,випий водички,

виконай гімнастику для очей:

https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM

 

або руханку:

 

https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ

зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета.

Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку).

Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту.

Виконуй завдання в «Розумниках», на платформі МІЙ КЛАС, НА УРОК

 

29.03.2021 р.
Літ.чит. Я люблю читати.

Леся Українка.У маленькій хатинці, у тихім куточку… Тиша морська

 

С.122-123, підготуватися до виразного читання віршів;  використовуючи різні джерела інформації, підготувати розповідь про маму Лесі Українки- Олену Пчілку Урок на ZOOM- платформі.  Код доступу див. у Viber Мережа  Viber

ZOOM -платформа

 

Матем. Ділення багатоцифрових чисел на розрядні(у частці нулі всередині і в кінці). Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними №№ 902-907;

Д.З. № 909, 910

Урок на ZOOM- платформі.  Код доступу див. у Viber ZOOM -платформа

Мережа  Viber

Укр.м. Прислівник як частина мови. Навчальний діалог Д.з – правило с.165-повторити,

Виконати впр. 325

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=e88kuEVze0Y

 

ZOOM -платформа

Мережа  Viber

30.03.2021 р.
Літ.чит. Я люблю читати.

Борис Грінченко. Украла (скорочено)

С.124-128, прочитати, дати відповіді на питання.

Які почуття викликала у тебе ця історія? Ділимося враженнями на уроці

Урок на ZOOM- платформі.  Код доступу див. у Viber

 

Матем. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач №№ 911-917;

Д.З. №919,920

Урок на ZOOM- платформі.  Код доступу див. у Viber

 

 

 

Мережа Viber

ZOOM -платформа

 

Укр.м. Роль прислівників- синонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку Впр. 326,327

Д.З.впр.328(підручник) або впр. 287(Дид.матеріали, 4 клас, с.90)

https://www.youtube.com/watch?v=2vw0ZGXSbLA

 

Спілкування в чаті

ZOOM -платформа

Мережа Viber

 

 

Я у світі

Україна і світ. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу Використовуючи різні джерела інформації, дізнайся про найбільші українські спільноти у світі https://www.youtube.com/watch?v=Cc3ceU6t37k

 

ZOOM -платформа

Мережа Viber

 

Електронна пошта

31.03.20201 р.  

 

 

Матем. Контрольна робота Виконай контрольну домашню роботу на платформі Мій Клас

Зверни увагу: час виконання обмежений!

 

 

ZOOM -платформа

 

 

Укр.м.

 

 

 

 

Роль прислівників- антонімів у мовленні

Впр.329,330.

Д.З.- впр.331(підручник) або впр. 290(Дид.матеріали, 4 клас, с.91)

 

Урок на ZOOM- платформі.

 Код доступу див. у Viber

 

 

 

ZOOM -платформа

Мережа Viber

Літ.чит. Я люблю читати.

Борис Грінченко. Украла (продовження)

С.124-128, підготувати переказ від імені одного з героїв Урок на ZOOM- платформі.

 Код доступу див. у Viber

Онлайн-тестування у чаті  Viber

 

Мережа Viber

ZOOM -платформа

 

 

Образотв.

Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. Розвиток навичок ажурних витинанок Подивись відео за посиланням

Зроби витинанку(Альбом С.К.Трач)

https://www.youtube.com/watch?v=ezm-dlModD4

 

01.04.2021.р.  

 

 

 

 

 

 

Природозн.

Чорне море. Рослинний і тваринний світ Чорного моря. Охорона Чорного моря  С.119-124, прочитати,
дати відповіді на питання.Використовуючи різні джерела інформації, підготувати повідомлення про тварину, яка мешкає у водах Чорного моря 
Урок на ZOOM- платформі.

 Код доступу див. у Viber

https://www.youtube.com/watch?v=xIs-4PxDSjw

https://www.youtube.com/watch?v=N0t7t8IlzLE

 

  Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber

Мережа Viber, ZOOM
 

Фізкульт.

  Посилання на виконання вправ  див. у Viber  

Мережа Viber,

Літ.чит. Контрольна робота №7.

Робота з літературним твором(письмово)

 

Виконай контр.роботу, надішли вчителю на електронну пошту(дивись ДОДАТОК)

Мережа Viber

ZOOM -платформа

 

02.04.2021 р.

 

 

 

 

 

Математика

 

Аналіз контр.роботи

Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями

№№921-924;

Д.З.№925/926(за вибором),

№927

Урок на ZOOM- платформі.

 Код доступу див. у Viber

 

Виконай подібні завдання з кроками розв’язання на платформі Мій Клас

 

ZOOM -платформа

Мережа Viber,

Мій Клас

Природозн.  

Азовське море

 

С.124-127, прочитати.

Використовуючи різні джерела інформації, підготувати повідомлення про Азовське море

 

Урок на ZOOM- платформі.

 Код доступу див. у Viber

https://www.youtube.com/watch?v=vZtLOnDESg0

 

Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber

 

 

ZOOM -платформа

Мережа Viber, платформа «На Урок».

Фізкульт. Посилання на виконання вправ  див. у Viber Посилання на виконання вправ  див. у Viber Мережа Viber
Осн.зд Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість Подивитись відео за посиланнями, зроби висновки

https://www.youtube.com/watch?v=qkVYxWIPQPs

 

Урок на ZOOM- платформі.

 Код доступу див. у Viber

 

ZOOM -платформа

 

Труд.навч. Дизайн, оформлення та оздоблення виробів.Загальні відомості про дизайн, оформлення та оздоблення виробів Оформлення та оздоблення виробів раніше відомими техніками та матеріалами https://www.youtube.com/watch?v=3DqURFyvLaY

 

https://www.youtube.com/watch?v=gEmoYMOkI4Q

 

https://www.youtube.com/watch?v=nOuTbytuGGI

 

ZOOM -платформа

 

                                                                                  ДОДАТОК

Контрольна робота№7: робота з літературним твором (письмово)

Дата__________________________________________

Прізвище та ім’я ________________________________________________

                                      

Прочитай уважно текст.

                                      ПРО СІЛЬ

Чому їжу солять — і хліб, і м’ясо, і картоплю? Скажеш, тому, що без солі їжа несмачна? Правильно. Та не тільки в цьому річ. Людині сіль конче потрібна, вона без неї довго не проживе.

Сіль є майже в усьому, що ми їмо: і в моркві, і в м’ясі, і в молоці. Навіть у яблуці. Але нам цього замало — у їжу треба ще додавати солі.

Звідки ж береться сіль, яку купують у крамниці?

Чи не добувають її, як цукор, з рослин? Ні, це було б дуже важко. Можна значно простіше дістати сіль. Її дуже багато в природі — і на землі, і під землею, й у воді.

Трапляються навіть цілі соляні гори. А під землею вона лежить пластами, як кам’яне вугілля. Така сіль називається кам’яною.

Щоб видобути кам’яну сіль, копають шахту — дуже глибокий колодязь, від якого під землею по соляному пласту прокладено коридори.

У шахту везе робітників підйомник. Сіль звичайно лежить під землею дуже грубими пластами, завтовшки 20-30 метрів.

Опускають у шахту машину, яку називають врубовою. Вона врубується в пласт, робить у ньому довгу щілину. Підрубану сіль легше відділити від пласта. Великі куски кам’яної солі вантажать на вагонетки, і електровоз доставляє їх до підйомника.

Підйомник доставляє сіль на поверхню землі. Там великі куски подрібнюють і розмелюють. Потім дрібну сіль запаковують і відправляють у крамниці.

А під землею, там, де вирубали сіль, залишаються величезні білі печери. В кожній із них можна було б побудувати величезний будинок.

Та не тільки під землею видобувають сіль.

Ти ж знаєш, що море солоне. Якщо довго кип’ятити в казані морську воду, вона перетвориться на пару, а на дні казана залишиться жменька солі. Тільки ця сіль гірка. Щоб дістати придатну для їжі кухонну сіль, треба її очистити.

Але з солоної води можна дістати й таку сіль, яку очищати не треба — її добувають не в морі, а в солоних озерах. Там сіль не гірка.

А знаєш, скільки в кожному з нас є солі? У дорослої людини в крові, у м’язах і в кістках понад півкілограма солі. Запас її треба поповнювати весь час, бо ж, наприклад, коли ти плачеш або пітнієш у спеку, з твого організму виділяється і сіль.

А ти, мабуть, і не здогадувався, що сльози солоні тому, що в них є сіль!

Андрій  Івич

                              Виконай завдання.

1. Визнач стиль прочитаного твору.

А)  діловий

Б)  науково-популярний

В)  художній

2. Звідки береться сіль, яку купують у крамниці?

А)  її добувають з рослин

Б)  її переробляють з руди

В)  її видобувають у шахтах

3. Як називають дуже глибокий колодязь, від якого під землею прокладено

коридори?

А)  шахта

Б)  криниця

В)  заглибина

4. Яка на смак неочищена морська сіль?

А)  солоно-кисла

Б)  солоно-солодка

В)  солоно-гірка

 

5. Випиши з твору речення, у якому розповідається про те, скільки солі є в  

   організмі людини.

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

6. Запиши, як отримати придатну для їжі кухонну сіль з морської води.

   __________________________________________________________________________________

   __________________________________________________________________________________

   __________________________________________________________________________________

  ___________________________________________________________________________________

   __________________________________________________________________________________

7. З’єднай  стрілочками  частини  речень з прочитаного тобою тексту.

 

Солі дуже багато в природі –                                     вона без неї довго не проживе.

 

Сіль є майже в усьому,що ми їмо                             і на землі,і під землею,й у воді.

 

Людині сіль конче потрібна,                                     потрібно її очистити.

 

Щоб отримати придатну для їжі                              і в моркві, і в м’ясі,і в молоці.

кухонну сіль,

 

8. Склади розповідь про важливість уживання солі (5-6 речень).

  ____________________________________________________________________________________

 ____________________________________________________________________________________

  ____________________________________________________________________________________

  ____________________________________________________________________________________

 ____________________________________________________________________________________

 ____________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 Завдання на час карантину для учнів 4-В класу

Число Предмет Тема уроку Посилання Завдання
1

 

 

 

29.03 Математика

 

 

Ділення багатоцифрових чисел на розрядні.Розвязування рівнянь.Задачі з буквеними даними. https://www.youtube.

com/watch?v=

74UnV6oIU9k

С. 145

№909,

910

 

2

 

 

 

   

Укр.мова

 

 

 

Неозначена форма дієслова.Навчальне аудіювання.Робота з фразеологізмами.

https://www.youtube.com/watch?v=

cwQ9da1nAQ0

 

С.143,

Впр.326

 

 

3

 

   

Осн.здоровя

 

Аварії на дорогах. Дорожні знаки.

https://www.youtube. com/watch?v=

gbq05j2W1Ok

 

 
 

4

 

 

  Фіз.к-ра Вправи для розвитку гнучкості.

Естафети.

   
1

 

 

30.03 Літ.читання

 

 

Узагальнення і систематизація знань з розділу «У країні гумору».

 

https://www.youtube.

com/watch?v=

KKzt4sjYrLE

С.128,

повтори і

пригадай

 

2

 

 

 

   

Математика

 

 

 

 

Ділення чисел,що закінчуються нулями.

Ділення іменованихчисел,

Розвязування задач.

 

https://www.youtube.

com/watch?v=

SUfPevKrbVI

 

 

С.145

№919,

920

 

 

3

 

 

   

Природознавство

 

 

Чорне море.

 

 

 

https://www.youtube.

com/watch?v=

xIs-4PxDSjw

 

С.119-121

Читати,

відп на запит.

 

 

4

 

   

 

Я у світі

 

 

Робимо висновки з теми «Я –українець».

 

https://www.youtube.

com/watch?v=

a8cU_RaDdWA

 

 

 

 

 

 

5

   

Обр.мистецтво

 

Виконання композиції «Памятки архітектури».

https://www.youtube.

com/watch?v=

WRhgLWcRov4

 

 

Зошит з мал.

1

 

 

31.03 Літ.читання

 

Позакласне читання .Д.Ткач «Федько-капітан»,І.Січовик «Таємнича хвороба». С.90-97.

Позакласне чит.

С.90-97.

Позакласне

 

 

2

 

   

Фіз.к-ра

Загальнорозвивальні вправи в русі.Рухливі ігри на свіжому повітрі.    

 

 

 

3

 

   

Математика

 

Контрольна робота

 

 

Зошит з к.р. Робота №7

 

 

 

4   Укр.мова

 

Часи дієслова.Змінювання дієслів за часамий числами.Усний переказ тексту. https://www.youtube.

com/watch?v=IxDai3Jr3HQ

С.145

,впр.331

1

 

 

01.04 Літ.читання

 

Контрольна робота.Навичка читання мовчки (пис). https://www.youtube.  com/watch?v=

1FSbCS48Oy0

 

 

 

2

 

 

 

  Укр.мова

 

 

Минулий час.Змінювання дієслів минулого часу за числами.Розбір дієслів за будовою. https://www.youtube.

com/watch?v=

r57Iu-SxHQc

 

С.147,

впр.335

 

 

3

 

 

  Природознавство

 

Рослинний і тваринний світ Чорного моря.Охорона Чорного моря. https://www.youtube.com/watch?v=

tP5u_utbkvE

с.121-124,

чит.і відп.

4    

Трудове навчання

 

Проект «Декорування великодніх яєць».

https://www.youtube.com/watch?v=

IPQgOcTDpIQ

на зап.
1

 

 

02.04 Літ.читання

 

 

Аналіз к.р. Г.Черінь «Мусим вчитись- я і ти ..»А.Давидов «Свідки минулих епох».(скорочено)  

 

 

С.130-135,

чит.і відп.

на зап.

 

2

   

Фіз.к-ра

Загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри на свіжому повітрі.  

 

 

 

 

3

   

Математика

 

Аналіз к.р.Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.Задачі на знаходження числа за двома різницями.  

https://www.youtube.

com/watch?v=

9v1_amXUh04

С.148

№ 926,

927

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *