Музичне мистецтво з 21.04.2020 по 24.04.2020

Завдання з   Музичного    мистецтва для учнів 1-4 класів

Дата Клас Тема Завдання для учнів
21.04

21.04

24.04

1-А

1-Б

1-В

Весняні настрої природи в музиці     Уяви, що ти потрапив до весняного лісу. Послухай п’єсу  П. Чайковського «Пісня жайворонка» https://youtu.be/LCFJEZEqCLw .   Як ти вважаєш, пісня жайворонка весела чи сумна?

Які звуки передають прозоре, світле звучання — низькі чи високі?

Про що співає жайворонок?

Розучи українську народну пісню  «Вийди, вийди сонечко» https://youtu.be/GX-AE07bDe4. Пісня передає веселий настрій. Її треба співати легко та життєрадісно. Вимовляй слова чітко. Між музичними   фразами не забувай брати дихання.

Пригадай українську народну пісню «Подоляночка» https://youtu.be/eMEe8JQxONE. Виконай цей хоровод разом зі своєю родиною.

Виконай  веселу руханку  «Черепаха –аха- аха» https://youtu.be/Q-SAeLwMg18

 

21.04

21.04

23.04

 

2-Б

2-В

2-А

Елементи музичної мови      Мова музики складається з:мелодії, темпу, динаміки, ритму тощо. Послухай п’єсу М. Сильванського  «Пташка  і кицька» https://youtu.be/YI9CHv8g9nc. Зверни увагу якими звуками композитор зобразив Кицьку,  а якими Пташку.

Послухай і зверни увагу на особливості тексту й мелодії  української веснянки  «Розлилися води» https://youtu.be/gSz4NvJhDaQ Порівняй її з іншими веснянками, які ми вчили у першому класі.

Розучи українську народну пісню «Як діждемо літа» https://youtu.be/H0NMSAY9CM8. Проплескай ритмічний рисунок її та визнач характер.

Пригадай пісню «Щастя і добра»  і виконай її  разом  зі своєю  родиною https://youtu.be/S411Rxpr4uk

 

2204

23.04

24.04

3-В

3-Б

3-А

Одночастинна будова музичних творів   Пісні без приспіву та музичні твори, що побудовані на простому музичному матеріалі і не мають контрастних частин, вважають одночастинними. Наприклад укр. нар. пісня «Грицю, Грицю до роботи» https://youtu.be/xFtHhFLl554.

Послухай першу частину «Пісні Сольвейг» норвезького композитора Едварда Гріга. Сольвейг- ім’я дівчини, яка сумуючи чекає свого коханого. Зверніть увагу на виразне виконання мелодії, на динамічні наростання та спад . Визнач будову першої частини пісні.   https://youtu.be/Us8sy0_5NtI

Прикладом одночастинної будови  є французька народна пісня «Пастушок». Прослухай її  і розучи. https://youtu.be/D9u27LdiE_A  Пригадай, яка її будова і чому.

 

22.04

23.04

4-А

4-Б

Чи зрозуміла музична мова без перекладу      Музика допомагає зрозуміти характер і зміст музичних творів. Прослухай  «Колискову» з опери «Поргі і Бесс», американського композитора  Джорджа Гершвіна. Поргі і Бесс – ім’я головних героїв опери.  Негритянські джазові колискові інтонації цієї пісні істотно відрізняються від інтонацій українських колискових пісень https://youtu.be/lPxSIF6HiwY  Порівняй її з українською народною піснею «Котику сіренький» https://youtu.be/iaboq65MFvUСпробуй визначити їх характери, образний зміст, виконання

Виконуй пісню м. Олега Антоняка  «Школа весела сім`я» https://youtu.be/y0O7UqqeJfM

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *