Індивідуальний план роботи вчителя-дефектолога (09.05. – 13.05.2022)
Індивідуальний план роботи
(09.05.2022 – 13.05.2022)
вчителя-дефектолога
Матюхи Катерини Євгенівни
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
09.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Утворення та читання слів з вивчених складових структур. Співвідношення слів з предметами, малюнками | https://www.youtube.com/watch?v=8rG81-MErYg |
09.05 | 3-В | Розвиток мовлення
|
Розвиток загальномовленнєвих умінь і навичок усного мовлення | https://www.youtube.com/watch?v=42pyyDiAyDs |
09.05 | 4-В | Соціально-побутове орієнтування | Неповторність людини. Повага до себе та інших людей | https://www.youtube.com/watch?v=mjEtmGpSwLE |
10.05 | 3-В | Розвиток мовлення | Диференціація понять «звук» і «буква» | http://logopedu.com.ua/article/597_Zanyattya_8_Diferenciaciya_ponyat_bykva___zvyk_Vidilennya_prigolosnogo_zvyka_pa_pochatky_slova_Leksichna_tema_Ovochi_frykti/ |
10.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Утворення та читання слів з вивчених складових структур. Співвідношення слів з предметами, малюнками | https://www.youtube.com/watch?v=H2YIeDlau4E |
11.05 | 3-В | Розвиток мовлення | Формування розуміння прочитаного | https://www.facebook.com/113205663664733/posts/188182716167027/ |
11.05 | 3-В | Соціально-побутове орієнтування | Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям | https://www.youtube.com/watch?v=FEJlrrjAbO0 |
11.05 | 4-В | Соціально-побутове орієнтування | Настрій і почуття людини. Як розпізнавати почуття. Як покращити настрій. Вправа «Вгадай емоцію» | https://www.youtube.com/watch?v=fdGozE88cn8 |
12.05 | 3-В | Соціально-побутове орієнтування | Толерантне ставлення до людей похилого віку | https://www.youtube.com/watch?v=muwJx76xhMg&t=9s |
12.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Доповнення складу до слова, підстановка у слово пропущеної букви | https://www.youtube.com/watch?v=PkbkI_uiGOM |
13.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Доповнення складу до слова, підстановка у слово пропущеної букви | https://www.youtube.com/watch?v=4Zf0gy7gJhA |
13.05 | 3-В | Розвиток мовлення | Формування розуміння прочитаного | https://www.facebook.com/113205663664733/posts/188182716167027/ |