Завдання з музичного мистецтва ЗОШ (16.05.-20.05.2022)
Завдання з музичного мистецтва для учнів 1-4 класів
16.05.22-29.05.22
Дата | Клас | Тема | Завдання для учнів |
17.05
19.05 18.05 |
1-А
1-Б 1-В |
Що в музиці звучить | Пофантазуй і послухай музику українського композитора Віктора Косенка і скажи, яке явище природи зобразив композитор. https://youtu.be/Hd-iuiGqp1A
Це теплий весняний дощик чи холодний осінній. Чи однаково звучить музика протягом усього твору Якими звуками зображений дощик: довгими чи короткими, високими чи низькими? Опиши дощ який уявляєш ти. Музика п’єси життєрадісна, грайлива, вона передає бадьорий настрій дітей, які радіють першому весняному дощику. Проспівай українську народну піню в обробці О.Берая «Іди, іди дощику» https://youtu.be/eLUNWmAG58E Співай легко та рухливо, протягуй кінцівки фраз. Після дощику все зеленіє і розквітає. Виконай пісню Аркадія Філіпенка на слова Тараса Шевченка «Зацвіла в долині» https://youtu.be/0YPRORH1BYM Домагайся виразного протяжного співу. Пригадай пісню «Щастя і добра» і виконай її разом зі своєю родиною https://youtu.be/S411Rxpr4uk |
20.05
16.05 |
2-Б
2-А |
Казка, яку розповіла музика | С. Прокоф’єв, симфонічна казка «Петрик і вовк», тема Петрика, тема Пташки, тема качки Тембр. Послухай п’єсу Дмитра Кабалевського « Зайчик дратує ведмедика» https://youtu.be/ArV-Sm3z6cM Якими звуками композитор зобразив Зайчика та Ведмедика: низькими, високими, гучними, тихими. Яка роль темпу, ритму, регістрів в створенні образів Зайчика і Ведмедика. Виконай з батьками музичний діалог Зайчика і Ведмедика в ритмі, рухах.
Виконай українську веснянку «Розлилися води» https://youtu.be/gSz4NvJhDaQ Пісня передає веселий настрій. Її треба співати легко та життєрадісно. Вимовляй слова чітко. Між музичними фразами не забувай брати дихання Виконай українську народну пісню «Як діждемо літа» https://youtu.be/H0NMSAY9CM8. Співай змінюючи динамічні відтінки: голосно – тихо. Придумай танцювальні рухи. |
18.05
17.05 16.05 |
3-В
3-Б 3-А |
Форма рондо
в музиці |
Пісні, що складаються із заспіву та приспіву і музичні твори, що мають дві контрастних частин зі зміною характеру музики, вважають двочастинними. Наприклад пісня Дмитра Кабалевського «Хто черговий». https://youtu.be/z4Tjg9tZu6M
Зверніть увагу на те, що ця пісня починається з приспіву. Виконайте її і передайте співом інтонаційну виразність пісні. https://youtu.be/EYokCCeWI9А Прикладом двочастинної будови є українська народна пісня «Соловеєчку, сватку, сватку». Прослухай її і розучи. https://youtu.be/CI8ll_Qvt5Q Пригадай, яка її будова і чому.
|
19.05
20.05 19.05
|
4-А
4-Б 4-В |
Звернення композиторів до музичного мистецтва інших народів | Французьку народну пісню «Пастушок» пригадай її і виконай з динамічними відтінками https://youtu.be/D9u27LdiE_A
Видатному австрійському композитору В. Моцарту дуже подобалась музична творчість французького народу. А саме – французька народна пісня «Пастух», і він створив на її тему варіації. Варіації – це форма музики, яка складається з теми та її видозмінених повторень (варіацій). Тема у варіаціях піддається як мелодичним, так і ритмічним, динамічним і темповим змінам. Послухайте твір і простежте за розвитком мелодії пісні, її змінами.ht Вольфганг Амадей Моцарт. Варіації на тему французької пісні «Пастух». tps://youtu.be/86Scq4N0z10 Які зміни в музиці ви помітили? У чому вони виражаються? У якій формі написаний музичний твір? Яка з варіацій звучить каноном ? Який характер варіації? (Світлий, радісний, мажорний.) Яка варіація є ближчою до теми за характером — перша чи остання? Композитор нібито одягає мелодію в різнобарвні наряди, оплітає її гарним мереживом, виявляючи виразні можливості, закладені у темі. |