Завдання з музичного мистецтва ЗОШ (16.05.-20.05.2022)

Завдання з   музичного    мистецтва для учнів 1-4 класів

16.05.22-29.05.22

Дата Клас Тема Завдання для учнів
17.05

19.05

18.05

1-А

1-Б

1-В

Що в музиці звучить    Пофантазуй і послухай музику  українського композитора Віктора Косенка  і скажи, яке явище природи  зобразив композитор.  https://youtu.be/Hd-iuiGqp1A

Це теплий весняний дощик чи холодний осінній. Чи однаково звучить музика протягом усього твору Якими звуками зображений дощик: довгими чи короткими, високими чи низькими? Опиши дощ який уявляєш ти. Музика п’єси життєрадісна, грайлива, вона передає  бадьорий настрій дітей, які радіють першому весняному дощику.

Проспівай українську народну піню в обробці О.Берая   «Іди, іди дощику» https://youtu.be/eLUNWmAG58E   Співай легко та рухливо, протягуй кінцівки фраз.

Після дощику все зеленіє і розквітає. Виконай пісню Аркадія Філіпенка на слова Тараса Шевченка  «Зацвіла в долині»  https://youtu.be/0YPRORH1BYM     Домагайся виразного протяжного співу.

Пригадай пісню «Щастя і добра»  і виконай її  разом  зі своєю  родиною https://youtu.be/S411Rxpr4uk

20.05

16.05

2-Б

2-А

Казка, яку розповіла музика  С. Прокоф’єв,  симфонічна казка «Петрик і вовк», тема Петрика, тема Пташки, тема качки Тембр.  Послухай п’єсу Дмитра Кабалевського  « Зайчик дратує ведмедика» https://youtu.be/ArV-Sm3z6cM   Якими звуками композитор  зобразив Зайчика та Ведмедика: низькими, високими, гучними, тихими. Яка роль темпу, ритму, регістрів в створенні образів Зайчика і Ведмедика. Виконай з батьками музичний діалог Зайчика і Ведмедика в ритмі, рухах.

Виконай   українську веснянку «Розлилися води» https://youtu.be/gSz4NvJhDaQ    Пісня передає веселий настрій. Її треба співати легко та життєрадісно. Вимовляй слова чітко. Між музичними   фразами не забувай брати дихання

Виконай українську народну пісню «Як діждемо літа» https://youtu.be/H0NMSAY9CM8.  Співай  змінюючи  динамічні відтінки: голосно – тихо. Придумай танцювальні рухи.

18.05

17.05

16.05

3-В

3-Б

3-А

Форма рондо

в музиці

  Пісні, що складаються із заспіву та  приспіву і музичні твори, що мають дві контрастних  частин зі зміною характеру музики, вважають двочастинними. Наприклад пісня Дмитра Кабалевського «Хто черговий». https://youtu.be/z4Tjg9tZu6M

Зверніть увагу на те, що ця пісня починається з приспіву. Виконайте її  і передайте співом інтонаційну виразність пісні. https://youtu.be/EYokCCeWI9А

Прикладом двочастинної будови  є українська народна пісня «Соловеєчку, сватку, сватку». Прослухай її  і розучи. https://youtu.be/CI8ll_Qvt5Q  Пригадай, яка її будова і чому.

 

19.05

20.05

19.05

 

4-А

4-Б

4-В

Звернення композиторів  до музичного мистецтва інших народів Французьку народну пісню «Пастушок» пригадай її і виконай з динамічними відтінками  https://youtu.be/D9u27LdiE_A

Видатному австрійському композитору В. Моцарту дуже подобалась музична творчість французького народу. А саме – французька народна пісня «Пастух»,  і він створив на її тему варіації.

Варіації – це форма музики, яка складається з теми та її видозмінених повторень (варіацій). Тема у варіаціях піддається як мелодичним, так і ритмічним, динамічним і темповим змінам.

Послухайте  твір  і простежте за розвитком мелодії пісні, її змінами.ht

Вольфганг Амадей Моцарт. Варіації на тему французької пісні «Пастух». tps://youtu.be/86Scq4N0z10

    Які зміни в музиці ви помітили?  У чому вони виражаються?       У якій формі написаний музичний твір? Яка з варіацій    звучить каноном ?    Який характер варіації? (Світлий, радісний, мажорний.)

Яка варіація є ближчою до теми за характером — перша чи остання? Композитор нібито  одягає мелодію в різнобарвні наряди, оплітає її гарним мереживом, виявляючи виразні можливості, закладені у темі.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *