Завдання з музичного мистецтва (18.04.-22.04.2022)

Завдання з   музичного    мистецтва для учнів 1-4 класів

18.04 – 22.04.2022

Дата Клас Тема Завдання для учнів
19.04

21.04

20.04

1-А

1-Б
1-В

Як народжується музика    « Ой у лузі червона калина» https://www.youtube.com/watch?v=EV_vT0Vud5Q  Пофантазуй і послухай музику  австрійського композитора  Й. Штраус вальс «Весняні голоси» https://www.youtube.com/watch?v=L1_gaUulUpg  скажи, який настрій викликає ця музика.

І Тарнавська «Посмішка»- Розучування  https://www.youtube.com/watch?v=aYDzUiJSExs  Пісня життєрадісна, грайлива, вона передає  весняний  настрій дітей, які радіють квіточкам, сонечку, пташкам, комахам.

Музична гра  «Наше коло, мов сім’я»-   виконання https://www.youtube.com/watch?v=Mul50uOVwRM

Віталій Корбинович «Мамині руки» – виконання;  https://youtu.be/KrG3EcEatpo

18.04

22.04

2-А

2-Б

 

У країні музики завжди лад      « Ой у лузі червона калина» https://www.youtube.com/watch?v=EV_vT0Vud5Q Казочка про ноти https://www.youtube.com/watch?v=5J6xV41_CAo;  Казочка про мажор і мінор https://www.youtube.com/watch?v=ADD0VtGgrOw .

Послухай п’єсу Людвиг ван  Бетховен «Весела. Сумна»  https://www.youtube.com/watch?v=wYEzKtEkhnM   Які елементи музичної мови допомогли композитору виразити радість і сум. Яка роль темпу, ритму, регістрів в створенні настрою

Каміль Сен-Санс, «Королівський марш Лева» https://www.youtube.com/watch?v=fgOOPJetO24

Р. Шуман «Перша втрата» https://www.youtube.com/watch?v=pKBZa3nEWgI.  Який настрій передає композитор? Який лад панує?

Виконай українську народну пісню «Як діждемо літа» https://youtu.be/H0NMSAY9CM8.  Співай  змінюючи  динамічні відтінки: голосно – тихо. Проплескай ритмічний рисунок її та визнач характер.  Придумай танцювальні рухи.

Пригадай пісню «Щастя і добра»  і виконай її  разом  зі своєю  родиною https://youtu.be/S411Rxpr4uk

Н. Май    « А  що таке щастя?» https://www.youtube.com/watch?v=ccm6LW0jL7A

18.04

19.04

20.04

3-А

3-Б

3-В

Двочастинна будова музичних творів     « Ой у лузі червона калина» https://www.youtube.com/watch?v=EV_vT0Vud5Q Прикладом двочастинної будови в інструментальній музиці є  «Неаполітанський танець»   з балету « Лебедине озеро» П. Чаковського  https://www.youtube.com/watch?v=yL_l-awbmoY  Твір має дві контрастні частини.

Пісні, що складаються із заспіву та  приспіву і музичні твори, що мають дві контрастні  частини зі зміною характеру музики, вважають двочастинними. Наприклад пісня Дмитра Кабалевського «Хто черговий». https://youtu.be/z4Tjg9tZu6M

Зверніть увагу на те, що ця пісня починається з приспіву. Розучи її  і передай співом інтонаційну виразність пісні. https://youtu.be/EYokCCeWI9А

Прикладом двочастинної будови  є українська народна пісня «Соловеєчку, сватку, сватку». Прослухай її  і розучи. https://youtu.be/CI8ll_Qvt5Q  Пригадай, яка її будова і чому. Французька народна пісня «Пастушок» – виконання  https://youtu.be/D9u27LdiE_A  Пригадай, яка її будова і чому.

21.04

22.04

21.04

4-А

4-Б

4-В

Грузія, Вірменія, Азербайджан     « Ой у лузі червона калина» https://www.youtube.com/watch?v=EV_vT0Vud5Q  Продовжуємо подорожувати різними країнами. Сьогодні Грузія, Вірменія, Азербайджан https://www.youtube.com/watch?v=lTQGlBpJobM    Г. Гусейнлі, «Курчатка».  https://youtu.be/eIirDk_MNiU ;

 грузинський народний танець «Лезгінка» https://www.youtube.com/watch?v=beGFvcHq_yg

   А. Хачатурян, «Гопак» з балету «Гаяне»; https://www.youtube.com/watch?v=eyXRFyFZYCs;            

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *