Завдання з музичного мистецтва (18.04.-22.04.2022)
Завдання з музичного мистецтва для учнів 1-4 класів
18.04 – 22.04.2022
Дата | Клас | Тема | Завдання для учнів |
19.04
21.04 20.04 |
1-А
1-Б |
Як народжується музика | « Ой у лузі червона калина» https://www.youtube.com/watch?v=EV_vT0Vud5Q Пофантазуй і послухай музику австрійського композитора Й. Штраус вальс «Весняні голоси» https://www.youtube.com/watch?v=L1_gaUulUpg скажи, який настрій викликає ця музика.
І Тарнавська «Посмішка»- Розучування https://www.youtube.com/watch?v=aYDzUiJSExs Пісня життєрадісна, грайлива, вона передає весняний настрій дітей, які радіють квіточкам, сонечку, пташкам, комахам. Музична гра «Наше коло, мов сім’я»- виконання https://www.youtube.com/watch?v=Mul50uOVwRM Віталій Корбинович «Мамині руки» – виконання; https://youtu.be/KrG3EcEatpo |
18.04
22.04 |
2-А
2-Б
|
У країні музики завжди лад | « Ой у лузі червона калина» https://www.youtube.com/watch?v=EV_vT0Vud5Q Казочка про ноти https://www.youtube.com/watch?v=5J6xV41_CAo; Казочка про мажор і мінор https://www.youtube.com/watch?v=ADD0VtGgrOw .
Послухай п’єсу Людвиг ван Бетховен «Весела. Сумна» https://www.youtube.com/watch?v=wYEzKtEkhnM Які елементи музичної мови допомогли композитору виразити радість і сум. Яка роль темпу, ритму, регістрів в створенні настрою Каміль Сен-Санс, «Королівський марш Лева» https://www.youtube.com/watch?v=fgOOPJetO24 Р. Шуман «Перша втрата» https://www.youtube.com/watch?v=pKBZa3nEWgI. Який настрій передає композитор? Який лад панує? Виконай українську народну пісню «Як діждемо літа» https://youtu.be/H0NMSAY9CM8. Співай змінюючи динамічні відтінки: голосно – тихо. Проплескай ритмічний рисунок її та визнач характер. Придумай танцювальні рухи. Пригадай пісню «Щастя і добра» і виконай її разом зі своєю родиною https://youtu.be/S411Rxpr4uk Н. Май « А що таке щастя?» https://www.youtube.com/watch?v=ccm6LW0jL7A |
18.04
19.04 20.04 |
3-А
3-Б 3-В |
Двочастинна будова музичних творів | « Ой у лузі червона калина» https://www.youtube.com/watch?v=EV_vT0Vud5Q Прикладом двочастинної будови в інструментальній музиці є «Неаполітанський танець» з балету « Лебедине озеро» П. Чаковського https://www.youtube.com/watch?v=yL_l-awbmoY Твір має дві контрастні частини.
Пісні, що складаються із заспіву та приспіву і музичні твори, що мають дві контрастні частини зі зміною характеру музики, вважають двочастинними. Наприклад пісня Дмитра Кабалевського «Хто черговий». https://youtu.be/z4Tjg9tZu6M Зверніть увагу на те, що ця пісня починається з приспіву. Розучи її і передай співом інтонаційну виразність пісні. https://youtu.be/EYokCCeWI9А Прикладом двочастинної будови є українська народна пісня «Соловеєчку, сватку, сватку». Прослухай її і розучи. https://youtu.be/CI8ll_Qvt5Q Пригадай, яка її будова і чому. Французька народна пісня «Пастушок» – виконання https://youtu.be/D9u27LdiE_A Пригадай, яка її будова і чому. |
21.04
22.04 21.04 |
4-А
4-Б 4-В |
Грузія, Вірменія, Азербайджан | « Ой у лузі червона калина» https://www.youtube.com/watch?v=EV_vT0Vud5Q Продовжуємо подорожувати різними країнами. Сьогодні Грузія, Вірменія, Азербайджан https://www.youtube.com/watch?v=lTQGlBpJobM Г. Гусейнлі, «Курчатка». https://youtu.be/eIirDk_MNiU ;
грузинський народний танець «Лезгінка» https://www.youtube.com/watch?v=beGFvcHq_yg А. Хачатурян, «Гопак» з балету «Гаяне»; https://www.youtube.com/watch?v=eyXRFyFZYCs; |