Завдання на час карантину для учнів (з23.03.2020по27.03.2020)
Корисні посилання для дистанційного навчання
https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-detsad/
https://learning.ua/
http://edugames.rozumniki.ua/
https://osvita.ua/school/70759/?fbclid=IwAR2qIcSdZNcsDn9levXNHk0Ou_EWQ7pq-M8OnvtiLu5giargTY3WmeGZ8m4
https://erudyt.net/
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Назва уроку | Тема | Посилання на додатковий електронний ресурс | Завдання | Зворотний зв’язок |
23.03 | ЯДС | Я досліджую дикорослі та культурні рослини | https://www.youtube.com/watch?v=pGLMj-HLOfk | Підр. с.41, зош. с.35 | Група у вайбері |
Математика | Знаходження невідомого зменшуваного | https://www.youtube.com/watch?v=W3rY-6jXU4c | Підр. с.179-180. Завд.№3,5. Склад чисел 7,8 | Мобільний зв’язок | |
Укр. мова | Письмо малої букви є | https://www.youtube.com/watch?v=cqO_Is-QrJg | Підр.с.44, зош.с.30 | ||
24.03 | Укр. мова | Письмо великої букви Є | Підр.с.45, зош.с.30 | ||
ЯДС | Я досліджую дикорослі та культурні рослини. Чому рослини різні? | https://www.youtube.com/watch?v=GJkEr5f5u1o | Підр.с.42 | Група у вайбері | |
Математика | Знаходження невідомого від’ємника | https://www.youtube.com/watch?v=R7aLATTh7oY | Підр.с.181, друк.зош.с.10 | Мобільний зв’язок | |
25.03 | ЯДС | Чому рослини різні? | Підр.с.43, зош.с.36 | ||
Укр. мова | Письмо букви ь | Підр.с.46, зош.с.31 | |||
26.03 | ЯДС | Чи бувають рідкісні рослини ? | https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY | Зош.с.37 | |
Математика | Задачі на знаходження невідомих компонентів | Підр.с.182, завд.№5,6 | Група у вайбері | ||
Укр. мова | Письмо вивчених літер, складів, слів | Зош.с.32-33. Письмо слів під диктовку | Мобільний зв’язок | ||
27.03 | Укр. мова | Буквосполучення ьо | Підр.с.47, зош.с.31 | ||
ЯДС | Я досліджую комах | https://www.youtube.com/watch?v=id3_wnGiQGQ | Підр.с.44, зош.с.38 |
Завдання на час карантину для учнів 1 – Б класу
дата | Предмету | Завдання |
23.03 | Укр.. мова
|
Опрацювання сторінки підручника ( ст.. 44)Читати текст. Скласти запитання до прочитаного. Письмо малої букви «є».Зошит ст.. 30) |
ЯДС. | Я подорожую селом. Зошит ст.. 24. | |
24.03 | Укр.. мова.
|
Опрацювання сторінки підручника (ст..45). Письмо великої букви Є.Зошит (ст..30) |
ЯДС
|
На фермі. Завдання в зошиті( ст..25)Намалювати малюнки тварин,які живуть на фермі. | |
Математика. | Лічба в межах 20.Відеоурок 77. https://www.youtube.com/watch?v=F2H762H_oNI
Повторити склад числа 10. Виконати вирази № 9( роздруківка) |
|
25.03 | Укр.. мова.
|
Опрацювання матеріалу підручника ст.. 46.Друкування слів з буквою « ь» Зошит ст..31 |
ЯДС | Я у полі. Виконати завдання у зошиті( ст.. 26) | |
Математика.. |
Повторити склад чисел 10, 9, 8.Відеоурок . Розв’язування виразів і задач. https://www.youtube.com/watch?v=My3qcN24TMc | |
26.03 | Укр. мова.
|
Повторення вивчених букв.Письмо під диктування. Завдання в зошиті (ст.32 – 33) |
ЯДС. | Я. в саду. Виконати завдання в зошиті ( ст.. 27). Намалювати свій улюблений фрукт. | |
27.03 | Математика.
|
Порівняння чисел у межах 20. Опрацювання матеріалу підручника ( ст.. 162-163) Відеоурок. Додавання і віднімання круглих чисел. https://www.youtube.com/watch?v=zejkEm4kCSw |
Укр. мова
|
Написання ьо у словах. Зошит ст..31.
Читання підручника ст.. 47) |
|
ЯДС | Я на городі. Завдання в зошиті ст.. 28.Намалювати овочі, які ростуть у вас на городі. |
Завдання на час карантину для учнів 1 – В класу
Дата | Предмет | Завдання |
23.03 | Українська мова | Підручник с.141, зошит с 30
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=AROSJl5f_tE&feature=emb_logo |
Математика | Підручник с.63-64, зошит с.36
https://www.youtube.com/watch?v=fydiubk946Y |
|
Українська мова | Підручник с.142-143, зошит с.30-31 | |
24.03 | Я досліджую світ | Підручник с.90-91, зошит с.36
https://www.youtube.com/watch?v=SgL1bSDhtf8 |
Математика | Підручник с. 65-66, зошит с.32
https://www.youtube.com/watch?v=qmmwGe2fYs0 |
|
Українська мова | Підручник с.140-144, зошит с.30-31
https://www.youtube.com/watch?v=0wJfq2T-czA |
|
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати презентацію про інтер’єр дитячої кімнати, акцентувати увагу на прибиранні. | |
25.03 | Я досліджую світ | Підручник с.92-93, зошит с.38
https://www.youtube.com/watch?v=mBDU8UwJdpM |
Математика | Підручник с.67-68, зошит с.33-34
https://www.youtube.com/watch?v=6iTHuHb599M |
|
Українська мова | Підручник с.145, зошит с.26
https://www.youtube.com/watch?v=Om2J_fQPK1Q |
|
26.03 | Я досліджую світ | Підручник с.92-93, зошит с.38
https://www.youtube.com/watch?v=jKbKYTw_YcY |
Українська мова | Підручник с.1153, зошит с.29
https://www.youtube.com/watch?v=dBDtsCykikY |
|
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати презентацію.
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY |
|
27.03 | Українська мова | Підручник с.153-155, зошит с.29-30
https://www.youtube.com/watch?v=DtiWivwAXG4 |
Математика | Підручник с.69-70, зошит с.35
https://www.youtube.com/watch?v=T7BUg8fn2CA |
|
Розвиток мовлення | Класифікувати картинки в окремі групи за їх видами та призначенням, скласти розповідь за малюнками.
https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання | |
23.03 | Українська мова | Оповідання. Заголовок. Оповідання за Дженіфер Мур-Молінос | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
С.59-59, навчись читати текст виразно, намалюй листівку дітям у інвалідних візочках | |
Я досліджую світ | Тварини – символи України | http://libraryvershigory.blogspot.com/2018/07/i.html
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B8 |
Намалювати тварину- символ рідного краю, прочитати с. 49 | ||
Я досліджую світ | Моє рідне місто | https://zubrila.com/moye-ridne-misto-tvir-rozdum-lt-br-gt-tvori-z-rozvitku-movlennya-ukra%D1%97nska-mova-ta-literatura-shkilnij-tvir-lt-br-gt/
https://www.youtube.com/watch?v=U2xpcgHMkxA |
Підручник с. 50, друкований зошит с.33 | ||
Образотворче м. | Зображення квітів аквареллю | https://www.youtube.com/watch?v=RLeqdxAD-AQ | Намалювати квіти аквареллю | ||
24.03 | Українська мова | Оповідання. Заголовок. Оповідання за Дженіфер Мур-Молінос | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с. 58-59, друкований зошит с.32, завд.1 |
|
Математика | Складання виразів зі змінною. Задачі на три дії | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
|
Підручник с. 156–157, друкований зошит с.12, №1, 2 | ||
Я досліджую світ | Моє рідне місто | https://www.youtube.com/watch?v=z0EvXsLlRto
|
Підручник с. 51, друкований зошит с.34 | ||
25.03 | Українська мова | Слова – назви дій. Григорій Фалькович. Приємна зустріч | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с.60, друкований зошит с.33 завд. 2, 3. |
|
Математика | Рік. Пори року. Місяці. Календар. Додавання і віднімання іменованих чисел | https://r5—sn-vgqsrnek.googlevideo.com/videoplayback?expire=1584952235&ei=Sx94Xs_7C4LzwQTT9aWgAg&ip=186.226.171.94&id=o-AJSNE3Bgw7b9L- | Підручник с. 163–165, друкований зошит с.13, № 1,2 | ||
Я досліджую світ | Я мандрую вулицями рідного міста | https://www.youtube.com/watch?v=Htx7xfvAOT0 | Підручник с. 52, друкований зошит с.35, завд.1 | ||
26.03 | Українська мова | Слова – назви дій. Виконання вправ | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
С. 61, впр. 3, 4, друкований зошит с.34, завд.5 | |
Математика | Тривалість доби. Орієнтування за годинником. Хвилина | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
|
Підручник с. 169–173, друкований зошит с.14-15, № 1,2 | ||
Я досліджую світ | Я мандрую вулицями рідного міста | https://www.youtube.com/watch?v=ySwWLoheat0 | Підручник с. 53, друкований зошит с.35, завд.2 | ||
Я досліджую світ | Я мандрую вулицями рідного міста | https://www.youtube.com/watch?v=gYsdLkaSBW0
|
Підручник с. 54, намалювати улюблений куточок рідного міста | ||
27.03 | Українська мова | Уживання слів – назв дій. Ліна Костенко. Соловейко застудився (напам’ять) | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
С. 61-63, вивчи вірш напам’ять с.62, друкований зошит с.34, завд. 1, 2 | |
Я досліджую світ | Я відвідую музей | http://www.youtube.com/watch?v=Wt1neFbovrU
|
Підручник с. 55-56, друкований зошит с.36 |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
23.03.2020
Я досліджую світ |
Ми – земляни |
https://www.youtube.com/watch?v=LK6jG7EXwaQ | с.76 (усно) | Група у вайбері |
Я досліджую світ | Ми – земляни | https://www.youtube.com/watch?v=1S2FiYMRmWs | друк зошит с. 52 (1,2) | Група у вайбері |
Українська мова | Слова – назви дій. Д.Кузьменко. Найкращий подарунок | с.53 (виразне читання вірша), впр. 3(письмово). | Група у вайбері | |
24.03.2020
Українська мова |
Слова – назви дій. Пан Перевертас. | https://www.youtube.com/watch?v=2KRL7gVdAyA
|
с. 54 (виразне читання вірша).ю впр. 2 (письмово) | Група у вайбері
|
Математика | Складання задач за малюнком. | https://miyklas.com.ua/ | с.. 162 №8(усно), 4,5 (письмово), друк зош. с.7-8 | Група у вайбері
|
25.03.2020
Я досліджую світ |
Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце | https://www.youtube.com/watch?v=Fq3no9h3rs8 | с.77(усно)
друк. зош. с. 53 (1,2) |
Група у вайбері |
Я досліджую світ | Рік. Пори року, місяці. Визначення кількості днів у повному місяці | https://vseosvita.ua/library/urok | с.163-165,
№1-3 (усно), 6,7 (письмово) |
Група у вайбері |
Математика | Однина і множина | с. 55 , впр. 1 (усно) , впр 2 (письмово) | Група у вайбері | |
26.03.2020
Я досліджую світ |
Я досліджую чому змінюється день і ніч | https://www.youtube.com/watch?v=lToqcZYewlg | с. 78 (усно) друк зош. с. 54 впр. 1,2 (письмово) | Група у вайбері |
Математика
|
Порівняння за тривалістю кількості днів, подій. | с. 166 №,2,3 (письмово),друк. зош. с. 9,10. | Група у вайбері | |
Українська мова | Однина і множина. | С. 56-57, впр 3 (письмово). | Група у вайбері
|
|
27.03.2020
Я досліджую світ |
Чому змінюється день і ніч? | https://www.youtube.com/watch?v=bvhC1m0EHbo | с. 79-80 (усно) | Група у вайбері |
Я досліджую світ | Я досліджую чому змінюються пори року. | https://www.youtube.com/watch?v=M3D9t0UJ_xI | друк зош. с. 55 (3) | Група у вайбері |
Українська мова
|
Слова – назви дій
Г. Фалькович. Приємна зустріч |
https://www.youtube.com/watch?v=hhj-nZ4kJpc | с. 60, впр.2 (письмово); вірш вивчити (за бажанням). | Група у вайбері
|
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Дата | Назва предмету | Завдання |
23.03.2020 | Літературне читання | Підручник ст.. 175-176. Прислів’я про добро. Відео «Корисні підказки. Кругообіг добра в природі». (Посилання на відео в групі у Вайбер) |
Математика | Креслення тупих кутів. Порівняння з тупим кутом. Підручник ст.. 121 завдання 2,3. | |
Я досліджую світ | Підручник ст.. 64. Відео «Птахи навесні. Пора гніздування» (посилання на відео в групі в Вайбер) | |
Українська мова | Розвиток мовлення. Дерева. Робота з презентацією «Посади своє дерево. Складання розповіді за малюнками і опорними схемами». | |
24.03.2020 | Літературне читання | Велика українська поетеса – Леся Українка. Підручник ст.. 177. Відео Леся Українка». (Посилання на відео в групі в Вайбер). |
Математика | Креслення тупих кутів. Порівняння з тупим кутом. Підручник ст.. 121 завдання 4, 5. | |
Українська мова | Повторити про наголос у словах. Підручник ст.. 29-30 вправа 1 усно, вправи 3-4 письмово. | |
Соціально-побутове орієнтування | Прибирання помешкання. Господарчі речі для прибирання, для ремонту (інструменти). Відео «Чистота в домі. В гостях у Добрячка». | |
25.03.2020 | Літературне читання | Леся Українка. Відео Обличчя української історії». Вірші поетеси. Підручник ст.. 177 |
Українська мова | Повторити про наголос у словах. Підручник ст.. 30-31 вправа 5 усно, вправи 6-7 письмово. | |
Математика | Прямокутник. Сторони. Кути. Підручник ст.. 30 повторити квадрат, круг, трикутник. Виконати завдання 1-4 ст. 30 усно, завдання 1,2, 5 ст. 68 письмово. | |
Я досліджую світ | Підручник ст.. 65. Відео «Звірі навесні» (посилання на відео в групі в Вайбер). | |
Соціально-побутове орієнтування | Прибирання помешкання. Господарчі речі для прибирання, для ремонту (інструменти). Відео «Фіксики. Інструменти». | |
26.03.2020 | Я досліджую світ | Підручник ст.. 66-67. Відео «Поділ тварин за способом живлення. Ланцюги живлення», робота з презентацією «Ланцюги живлення». (Посилання на відео і презентацію в групі у Вайбер). |
Літературне читання | Дванадцять місяців. Пори року. Підручник ст.. 178-180. Відео «Уроки тітоньки Сови. Пори року». (Посилання на відео у групі у вайбер). | |
Розвиток мовлення | Правила догляду за одягом та взуттям. Чищення взуття та одягу. | |
27.03.2020 | Я досліджую світ | Великодня курочка. Поробка з паперу до свята Великодня. Підручник ст.. 68 |
Українська мова | Підручник ст.. 31 вправи 8-10. Народна легенда «Як Оксана вербою стала». | |
Математика | Прямокутник. Креслення за даними вершинами. Підручник ст.. 103 завдання 3,4. |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання | Зворотній зв’язок |
23.03 | Математика | Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами. | С. 135 №879-883, вивчити
правило |
Група у вайбері |
Українська мова | Спостереження за роллю прикметників у загадках | С.153 впр.374-378 | ||
Природознавство | Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади. | С.134-141, читати, відповідати на питання. Зошит с.49 | ||
24.03 | Читання | Брати Грімм. Казка «Шипшинка» | С.142-146 читати, переказувати. |
Група у вайбері
|
Українська мова | Складання твору-есе | С.154 впр. 379-382, 384 – розглянути таблицю | ||
Я у світі | Якими правилами я наділений як громадянин України? | С.132-141 | ||
25.03 | Математика | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь. Вирази зі змінною. | С. 137 №887, 888-усно, №889-893 письмово |
Група у вайбері
|
Читання | Відомості про Карло Колодді. «Пригоди Піннокіо». | С. 146-151 читати, відповідати на питання | ||
Природознавство | Навчальний проект « Добра справа для природи» | Намалювати малюнок | ||
Основи здоров’я | Сам собі помічник | С. 112-115 читати, відповідати на питання | ||
Інформатика | Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. | Створити таблицю в Microsoft Word | ||
26.03 | Читання | Карло Колодді «Пригоди Піннокіо» | С.142-146 переказувати |
Група у вайбері
|
Математика | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50:2. Складання задач за поданим виразом. | С.138 № 898, 899-усно, №900-905 письмово | ||
Українська мова | Узагальнення і систематизація знань учнів | С.156 впр. 385, 386 | ||
Образотворче мистецтво | Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Виконання ілюстрації до української народної казки «Івасик-Телесик» (Гуаш або акварельні фарби) | Намалювати малюнок до казки | ||
27.03 | Читання | Позакласне читання. Справи твоїх ровесників. | Пч. С.91-97 читати. |
Група у вайбері
|
Математика | Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. | С. 139 №908-913 |
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : 23 березня Дистанційне навчання Прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є після правила. Потім виконуй письмові.( Щось не зрозумів, пиши мені у вайбер, телефонуй.) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей або руханку, зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках». Переглядай відео за посиланнями Ти-молодець! |
||||
23.03.2020 р.
Літ.чит.
|
Позакласне читання Звідусюди-по казці |
Любий друже!
Прочитай казки Джанні Родарі, Марії Конопніцької, Ніни Матяш та інших письменників у посібнику «Найкраще читання». Підготуй запитання за прочитаними творами для своїх однокласників, малюнки до виставки «Казки з усього світу»
|
Послухай казку «Дамбо» за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=ZK0sxKoLfNM
Намалюй, яким ти собі уявляв Дамбо під час слухання казки
|
Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти» Messenger Електронна пошта
|
Природозн. | Навчальний проєкт «Добра справа для природи» | Знайти фотографії, які показують твою роботу з охорони природи. (Переглянь відео за посиланням. Це робота твого однолітка)
Зроби презентацію; намалюй малюнок, підготуй розповідь(за вибором) за темою «Добра справа для природи» |
https://www.youtube.com/watch?v=aIMYpoyvUoU
|
Електронна пошта
Мережа Viber Messenger |
Труд.навч. | Декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Виготовлення аплікації писанки- витинанки | Наближається Великдень, одним з головних символів якого є писанка Переглянь відео «Символи природи в українських писанках» за посиланням. Потім- майстер-клас по виготовленню витинанки | https://www.youtube.com/watch?v=whP1l_KE3IA
https://www.youtube.com/watch?v=oiDRMqsxdFc
|
Електронна пошта
|
24.03.2020 р. |
||||
Літ.чит. | Відомості про Астрід Ліндгрен.
«Про Карлсона, який живе на даху» |
С. 152-156, прочитай відомості про письменницю, подивісь цікаве біографічне відео за посиланням. Прочитай уривок з казки. Попрацюй за питаннями після тексту
|
https://www.youtube.com/watch?v=blhlSVG20Ww
Скажи, що можна робити в парку Астрід Ліндгрен, що знаходиться на околиці Стокгольма? |
Мережа Viber
|
Матем. | Множення виду 320*3. Знаходження довжини сторони трикутника. Складання оберненої задачі | Усно- № 861, 862
№ 863 розглянути спосіб обчислення 320*3, обчислити з коментуванням № 864. Пригадати, що таке периметр, який трикутник називається рівнобедреним. Для цього переглянь пояснення в Розумниках, а потім виконай № 866 на с.134 № 869, 870- письмово
|
ЕОІР «Розумники» Ч.6, завд.2.9 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
|
Укр.м. | Складання твору-есе | Переглянь (повтори)теоретичний матеріал в Розумниках.
Напиши твір-есе за поданим початком «Марійці подобається навчання під час карантину. Сергійкові це не дуже подобається, тому що він сумує за друзями, вчителем і школою. А мені……….» |
ЕОІР «Розумники»
Ч.1, що таке есе-5.12; Завд 5.13-5.15 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-Група Батьки»,
«Діти»
|
Образотв. | Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Виконання ілюстрації до укр.народної казки «Івасик-Телесик» | Подивись мультик-пісеньку про Івасика-Телесика за посиланням і виконай ілюстрацію до казки
(Гуаш або акварельні фарби) |
https://www.youtube.com/watch?v=iqKbY56y9UI
|
Електронна пошта
|
25.03.2020 р. | ||||
Матем. | Самостійна робота | Виконай в Розумниках індивідуальні завдання.
Твої досягнення я побачу в електронному журналі! Успіхів! |
ЕОІР «Розумники»
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.м.
|
Розвиток зв’язного мовлення | Напишіть твір ,,Весна прийшла”, доречно використайте у ньому фразеологізми, порівняння, прикметники.
Зробіть фото, відправте у Viber. Або надрукуйте у Word і відправте на мою електронну пошту. Особливо високо оціню САМОСТІЙНО написані твори! Можливо, з гумором?! Ви ж у мене стріляні горобці! Думаю, у вас усе вийде, як по нотах! Пам’ятайте, що за плагіат можна скуштувати березової каші! Успіхів! |
Переглянь відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=RM1n-OAvkRI
|
Мережа Viber
Електронна пошта |
Я у світі | Славетні українці | С.117-124, прочитай.
Підготуй повідомлення, презентацію за однією з тем : – Славетні українці – Подорожую Україною(думаю, у тебе є світлини, де ти побував зі своєю родиною) |
Переглянь відео за посиланням. Можливо, ти захочеш більше дізнатися і розповісти своїм однокласникам про одного з цих українців
https://www.youtube.com/watch?v=UZIHrAKo6iI
|
Мережа Viber
Електронна пошта
|
Літ.чит. |
Астрід Ліндгрен.
«Про Карлсона, який живе на даху» |
Напиши, яке питання ти хотів би поставити автору оповідання, Карлсону або Малюку
Дай відповіді на запитання гри-вікторини за посиланням |
https://www.youtube.com/watch?v=sV0loIz1cwE
|
Мережа Viber- Групи «Батьки», «Діти»
|
26.03.2020.р. | ||||
Природознавство |
Контрольна робота.
|
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про живі організми(за посиланням)
Цікаво, скільки балів ти набереш? |
https://onlinetestpad.com/ua/testview/162789-pidsumkova-kontrolna-robota-na-temu-zhivi-organizmi
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
Математика |
Ділення суми на число.
Розв’язування задач двома способами |
Послухай пояснення нового матеріалу в Розумниках. Виконай усно № 880.
За планами, поданими в підручнику, розв’яжи задачу №879 двома способами(письмово) Виконай № 882, 885(за вибором) |
ЕОІР «Розумники»
Ч.6- підготовчі вправи 3.1-3.4 Теорія- Ч.6, 3.5 Перевір себе- 3.6-3.9
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
Група «Діти» |
Осн.здоров’я | Сам собі помічник.
Служби 101,102,103,104 |
С. 112-115, читай дуже уважно!
Пройди онлан тестування за посиланням. Цікаво, скільки балів ти набереш? |
https://www.slideshare.net/ssuser0fafbb/3-67242178
https://onlinetestpad.com/ua/test/107896-zdorovya-lyudini
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
27.03.2020.р. | ||||
Математика | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь, вирази зі змінною | Послухай пояснення нового матеріалу в Розумниках. Розглянь записи в підручнику і поясни спосіб ділення № 887, 888, 889(усно)
Пропоную виконати № 890(розв’язати рівняння) письмово.(Розумники-Ч.6, завд.4.8) Вибери і розв’яжи одну задачу № 892, 893, 896(письмово) |
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, завд.4.4- теорія. Перевір, як зрозумів- завд.4.5, 4.6 Завдання для повторення 4.7-4.12 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.мова | Самостійна робота | Пройди онлайн тестування за посиланням
Цікаво, скільки балів ти набереш? |
https://onlinetestpad.com/ua/testview/224939-perevirka-znan-ta-vmin-po-temi-prikmetnik-dlya-3-ogo-klasu |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Літ.чит. | Перевір свої досягнення | С. 158- дай відповіді на запитання.
Підготуй запитання за прочитаними творами для своїх однокласників |
Мережа Viber Електронна пошта
|
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
23.03 | Назва уроку | Тема | Посилання на дод. ел. ресурси | Завдання для виконання |
Літ.читання | Ю. Старостенко «Хто це такий»? | Ст.132,читати,Переказати | ||
Математика | Множення виду 320*3. Задачі, повязані з одиничною нормою. | https://www.youtube.com/watch?v=iEIj1odDAB0Множення виду 320•3 / 3 клас
|
Ст.134.номери 862,863,864,865(усно),869,870(пис.) | |
Укр.мова | Родові закінчення прикметників. | https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ&t=1s Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками | Ст.134-135.впр.321,322 усно ,вивчити правила
,впр.324 пис. |
|
24.03 | Літ.читання | Ю.Старостенко «І трапиться ж таке»… | Ст.132-133,читати ,відповідати на запитання. | |
Математика | Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000. | Ст.135,номери 872,874,875 (усно) ,877,878.(пис.) | ||
Природа | Охорона рослинного і тваринного світу. | https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0Охорона тваринного та рослинного світу
|
Ст.129-131. Підготувати розповідь про охорону природи. Робота в зошиті. | |
25.03 | Літ.читання | Позакласне читання В.Скуратівський «Дятлова кузня». | Ст.85 Читати і переказувати . | |
Математика | Закріплення вивченого матеріалу. | Ст.168-169,номери1118,1119,1117.(пис.) | ||
Укр.мова | РЗМ.Твір-розповідь «Моя сімя». | https://www.youtube.com/watch?v=1VJYEfUpjjwМоя сім’я
|
Ст.45-47зошит з розвитку мовлення, опрацювати план, за ним написати твір. | |
26.03 | Літ.читання | Г.Тютюнник «Бушля». | https://www.youtube.com/watch?v=OoVtl0MGAJoЛЕЛЕКИ.
|
Ст.134, читати і відповідат и на запит. |
Укр.мова | Змінювання прикметників за числами. | https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6ScЗмінювання прикметників за числами і за питаннями у поєднанні з іменниками | Ст.137-138,впр.328,329 усно ,опрацювати правило, впр.впр.331 пис. | |
Природа | Червона книга України | https://www.youtube.com/watch?v=yPt5Uvzfrd0Сторінками Червоної книги
https://www.youtube.com/watch?v=4YC0nOQY_J4 Червона книга України
|
Ст.131-134,прочитати ,дати відповіді на запитання.Робота в зошиті | |
27.03 | Математика | Ділення суми на число Розвязування задач. | Ст.135-136, номери 879,880(усно).,вивчити правило.885,886(пис.) | |
Я у світі | Ніхто не має права ображати людину. | https://www.youtube.com/watch?v=Ju4b-Vg2RrkКонвенція про права дитини
|
Ст.132-135,читати і відповідати на запитання. |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Предмет | Зміст |
23.03.20 | Літературне читання | Г.К. Андерсен «Гидке каченя» (продовження). Підручник, с.146-150.
– вдумливо прочитати казку; – визначити головну думку; – підготувати звукозапис виразного читання казки (до1хв ) і вислати у вайбер – пройти тест за змістом казки Г.К. Андерсена «Гидке каченя» Додаток 1 (додається) (Фото виконаної роботи вислати у вайбер) |
Математика | Узагальнення вивченого. Підручник, с.146
-№ 1, 3, 5 – розв’язати задачі: – № 4 – робота з геометричним матеріалом (усно); – № 8 – розв’язати рівняння; – № 7* (розвязують діти з високим рівнем навчання); (Фото виконаних завдань вислати у вайбер) Повторити таблицю множення: «Музична таблиця множення» https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFU https://www.youtube.com/watch?v=MIimam5bSak Практична робота з математики на освітній дидактичній платформі Вчи.юа. (за бажанням) |
|
Я у світі | Україна і світ. Підручник , с.129-135
– свідомо прочитати статтю, с.131; – переказати і дати відповіді на запитання; – користуючись посиланнями, дізнатися про видатних українці, хто з наших земляків прославив Україну. Діти з високим рівнем навчання створюють презентацію «Люди, які прославили наш край» Перегляд презентації. Україна на карті світу. |
|
Фізична культура | Ранкова гімнастика
https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w Перегляд фізкультхвилинки |
|
24.03.20 | Літературне читання | Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Підручник, с.151-153
– вивчити біографію письменника і переказати ; – відповідати на запитання, с.153; – запропонувати свою назву казки. Переглянути презентацію «Джанні Родарі – цікаві факти» Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhanni-rodari-tsikavi-fakti/ Поділися новими знаннями з батьками. |
Математика | Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Підручник, с. 147-148.
Переглянути відео «Множення двоцифрових чисел» https://uk.khanacademy.org/video?lang=uk&format=lite&v=bJvFgzLcKto – № 923, 927 – записати в стовпчик; – № 924, 925 – розв’язати задачі; – № 926 – записати розв’язання, складанням виразу (Фото виконаних завдань вислати у вайбер) |
|
Українська мова | Роль прислівників-антонімів у мовленні. Підручник,с.167-168
– повторити правило, с.165 про прислівник – впр.329, письмово; – впр.330 (2-3 завдання) – впр. 331, відновити прислів’я, записати за зразком, с.168 (Фото виконаних завданнь вислати у вайбер). Онлайн тести з укр.мови (за бажанням) |
|
Природознавство | Азовське море. Підручник, с.124-125
– уважно прочитати статтю, переказати – перевір себе за питаннями, с.125 – переглянути презентацію «Азовське море» https://www.youtube.com/watch?v=Ky9UvCPUNl -користуючись посиланнями, скласти розповідь про море, на якому хочеш побувати Поділися новими знаннями з батьками. |
|
25.03.20 | Математика | Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Підручник, с. 148-149
-№ 930, 933 -№– письмово; № 932, 934 – розв’язати задачі (Фото виконаних завдань вислати у вайбер). Онлайн завдання з математики https://learning.ua/standards/ukr/matematyka/chetvertyi-klas |
Українська мова | Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Підручник, с. 169-170
-вивчити правило, с.169; -впр. 332 (завдання 3); – впр. 333 ( всі завдання); За бажанням * (скласти розповідь про те, як визначати однорідні члени речення, виражені прислівниками) Переглянути відео урок з української мови https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is&list=PLiDHZ9GimyuuhHhZSYFiflPos-13pnONW&index=28 (Фото виконаних завдань вислати у вайбер) |
|
Образотворче мистецтво | Художні традиції свого краю. «Український рушничок»
Передляд відео «Українські рушники» https://www.youtube.com/watch?v=hcUXoEpUTfk Слухання музичного твору «Два кольори мої два кольори» https://www.youtube.com/watch?v=EhUP5cL0xsw Створити оберег-символ, що застосовується у вишивці |
|
Фізична культура | Зарядка для дітей
https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM Перегляд відео «Охоронці здоров’я» https://www.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog
|
|
26.03.20 | Математика | Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Підручник, с. 149-150
-№ 937, 941 – записати обчислення виразів у стовпчик; -№935, 940 – розв’язати задачі; -№ 938 – скласти та розв’язати рівняння. (Фото виконаних завдань вислати у вайбер) Повторити алгоритм множення багатоцифрових чисел https://www.youtube.com/watch?v=tuAGVwpON0c |
Літературне читання | Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (продовження). Підручник, с.151-153
-скласти план до казки, переказати за планом; -пройти тест за текстом казки Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Додаток 2 (додається) (Фото виконаної роботи вислати у вайбер) |
|
Основи здоров’я | Аварії на дорогах. Дорожні знаки. Підручник, с.112-116
Вдумливо прочитати рубрику у підручнику і відповідати на запитання. Пройти тест « Як я знаю Правила дорожнього руху» Додаток 3 (додається) (Фото виконаної роботи вислати у вайбер) Переглянути презентацію. Дорожні знаки https://www.youtube.com/watch?v=NvVOm7IOa2M Обов’язки і права пішоходів. Правила дорожнього руху |
|
Трудове навчання | Вироби з тканини. Шиємо масочки. Захисна медична маска своїми руками
Інструкції https://pepi.com.ua/svoimy-rukamy/samorobky/646-maska.html Переглянути відео. Корисні підказки. Сам удома https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U Поділися новими знаннями з батьками. |
|
27.03.20 | Літературне читання | Читаємо літературні казки зарубіжних письменників
за посиланням МегаЗнайка. Казки http://megaznaika.com.ua/kazka/category/kazky-zarubizhnyh-pysmenykiv/ Перегляд відео казки Г.К. Андерсена «Соловей» https://www.youtube.com/watch?v=rv4Pwq8xp8E -визначити тему і мету переглянутої або прочитаної казки Діти з високим рівнем навчання створюють презинтацію до прочитаної казки |
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Скласти поради «Як захиститися від коронавірусу»
(Фото виконаної роботи вислати у вайбер). Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу» https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=EmMD0qkUFPs&feature=emb_logo Поділися знаннями з батьками. |
|
Природознавство | Рослинний і тваринний світ Азовського моря. Підручник, с.125-127.
– прочитати і переказати статтю; – перевір себе за питаннями, с. 127 Переглянути відео «Сім хвилин на дні моря» https://www.youtube.com/watch?v=umug0Wfv9HM Діти з високим рівнем навчання розробляють проект «Водойми рідного краю: їх стан та охорона» |
|
Фізична культура | Веселі дитячі руханки і фізкультхвилинки
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw Перегляд відео «14 фактів про здоров’я людини та стимул до здорового способу життя» |
ДОДАТКИ 4-А
Додаток 1
Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»
Тест
- Гидке каченя вилупилося з яйця:
А) Першим;
Б) Другим;
В) Останнім.
- Гидке каченя всі:
А) Любили;
Б) Ображали;
В) Захищали.
- Деякий час каченя жило:
А) У бабусі;
Б) У дідуся;
В) У дітей.
- Всю зиму і навесні каченя жило:
А) У бабусі;
Б) На болоті;
В) На річці в парку.
- Каченя поплило до прекрасних білих птахів, щоб вони його:
А) Прийняли до себе;
Б) Нагодували;
В) Погралися з ним.
- Гидке каченя стало:
А) Качкою;
Б) Гусаком;
В) Лебедем.
Додаток 2
Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»
Тест
- Куди вели три дороги?
А. 1 – в ліс, 2 – до міста, 3 – до моря;
Б. 1 – до міста, 2 – нікуди, 3 – в ліс;
В. 1 – до моря, 2 – до міста, 3 – нікуди.
- Як прозвали Мартіно?
А. Дурна Голова;
Б. Вперта Голова;
В. Впертий Мартіно.
- Що було обабіч третьої дороги?
А. Море;
Б. Місто;
В. Живопліт.
- Кого в тунелі зустрів Мартіно?
А. Пса;
Б. Ведмедя;
В. Вовка;
- Кого побачив Мартіно за гратами?
А. Ліс;
Б. Палац;
В. Свій дім,
- Що привіз Мартіно для друзів?
А. Батоги;
Б. Подарунки;
В. Камінці.
Додаток 3
Як я знаю Правила дорожнього руху
Тест
- Сигнали світлофора бувають…
А. Зеленого і синього кольорів;
Б. Червоного, чорного і блакитного кольорів;
В. Зеленого, жовтого і червоного кольорів.
- Якщо на перехресті одночасно працює і світлофор, і регулювальник, то слід керуватися сигналами…
А. Світлофора;
Б. Регулювальника;
В. Світлофора і дорожніх знаків.
- У разі відсутності пішохідних переходів проїзну частину можна переходити…
А. Де завгодно;
Б. На перехрестях;
В. На перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.
- 4. На перехрестях рух регулюють…
А. Чергові;
Б. Світлофори або регулювальники;
В. Пішоходи.
- Перехрестя, де відсутні світлофори й регулювальники, називають…
А. Регульованим;
Б. Нерегульованим;
В, Некерованим.
- Переходячи майдан, слід керуватися…
А. Правилами для учнів;
Б. Правилами переходу проїзної частини дороги;
В. Правилами для велосипедистів.
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
23.03.2020 | ||||
Назва урока | Тема | Посилеення на додаткові елекронні ресурси | Завдання для виконання | |
1 | Математика | Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями. | С 150, №940-941
Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері |
|
Підготовка до державної підсумкової атестації | ||||
2 | Природознавство | Чорне море. Рослинний і тваринний світ. Охорона Чорного моря | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-prirodoznavstva-chorne-more-4-klas-10178.html | С 119-124, прочитати, переказати
Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері |
3 | Українська мова | Прислівник як частина мови. Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників | С 166-167, правило, впр.381
Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері |
|
1-2 група | ||||
24.03.2020 | ||||
1 | Літературне читання | Іван Світличний. Я їм про Хому, а вони про Ярему | С 118-119, виразно прочитати | |
Підготовка до державної підсумкової атестації | Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері | |||
2 | Математика | Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями. | С 152, №957-958 | |
Підготовка до державної підсумкової атестації | Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері | |||
3 | Я у світі | Передбачай наслідки своїх вчинків. Моделювання різних соціальних ролей | С 115-118, прочитати, переказати | |
(учень – вчитель – директор школи – продавець – екскурсовод – водій – міліціонер і т.д.) | https://vseosvita.ua/library/urok-26-peredbacaj-naslidki-svoih-vcinkiv-50026.html | Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері | ||
4 | Основи здоров’я | Повторення та узагальнення вивченого про безпеку руху пішоходів | https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-na-temu-bezpeka-ruhu-pishohodiv-4-klas-91022.html | С 118, виконати завдання в зошитах |
25.03.2020 | ||||
1 | Літературне читання | Іван Світличний. Стонога | С 119-121, виразно прочитати | |
Підготовка до державної підсумкової атестації | Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері | |||
2 | Природознавство | Азовське море. Рослинний і тваринний світ. Охорона Азовського моря | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-azovske-more-najbils-kontinentalne-more-planeti-78592.html | С 124-128, прочитати, переказити, підготувати цікавинки |
3 | Українська мова | Побудова речень із однорідними членами, вираженими прислівниками. Спостереження за | С 174-178, впр. 407
Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері |
|
1-2 група | роллю прислівників у тексті | |||
4. | Образотворче мистецтво | Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру.
Вибір колірної гами, художньої техніки, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Садки цвітуть |
Намалювати пейзаж
Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері |
|
26.03.2020 | ||||
1 | Літературне читання | Комічні оповідання. Остап Вишня. Беказ.
Підготовка до державної підсумкової атестації |
С 121-122, прочитати, переказити
Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері |
|
2 | Природознавство | Азовське море.Рослинний і тваринний світ. Охорона Азовського моря | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-azovske-more-najbils-kontinentalne-more-planeti-78592.html | С 124-128, прочитати, переказити, підготувати цікавинки |
3 | Українська мова | Побудова речень із однорідними членами, вираженими прислівниками. Спостереження за | С 174-178, впр. 407 | |
1-2 група | роллю прислівників у тексті | Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері | ||
4 | Образотворче мистецтво | Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. | Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері | |
Вибір колірної гами, художньої техніки, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Садки цвітуть | Намалювати пейзаж | |||
27.03.2020 | ||||
1 | Літературне читання | Григір Тютюнник. Біла мара. | С 123-128, прочитати, відповідати на питання | |
1-2 група | Підготовка до державної підсумкової атестації | Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері | ||
2 | Математика | Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. | С 155, №985-986 | |
Підготовка до державної підсумкової атестації | Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері | |||
3 | Трудове навчання | Закріплення навичок роботи з різними матеріалами. Робота із сучасними штучними матеріалами. | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-trudovogo-navcanna-v-4-klasi-vigotovlenna-igrasok-iz-stucnih-materialiv-187314.html | виготовити іграшки зі штучних матеріалів |
Іграшки зі штучних матеріалів | Зворотній зв’язок із педагогом Група у вайбері |