Завдання на час карантину для учнів 1-4-х класів з 13.04.2020 по 17.04.2020
Корисні посилання для дистанційного навчання
https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-detsad/
https://learning.ua/
http://edugames.rozumniki.ua/
https://osvita.ua/school/70759/?fbclid=IwAR2qIcSdZNcsDn9levXNHk0Ou_EWQ7pq-M8OnvtiLu5giargTY3WmeGZ8m4
https://erudyt.net/
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посилання на електронні ресурси |
13.04 | ЯДС | Чому тварини такі різні ? | Підр.с.52,зош.с.46,викон.завдання | https://www.youtube.com/https://www.youtube.com/watch?v=uI9NYohfW8Ewatch?v=xnd7plFco9c |
Математика | Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання | Підр.с.188-189,завд.№3,5 | https://www.youtube.com/https://www.youtube.com/watch?v=kk_nwatch?v=7wUteZr_vdg | |
Укр.мова | Письмо малої букви д | Підр.с.52,читати,зош.с.38,про- пис. букву | https://www.youtube.com/watch?v=K7Xi_affhEg | |
14.04 | Укр.мова | Письмо великої букви Д | Підр.с.53,читати,зош.с.38 | https://www.youtube.com/watch?v=mVt_6rfNGCQ |
ЯДС | Підсумок за темою | Підр.с.53 | https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks | |
Математика | Додавання круглого числа до двоцифрового | Підр.с.189-191,завд.№6,7 | https://www.youtube.com/watch?v=OxqGMero9vE | |
15.04 | ЯДС | Я досліджую зміни в довкіллі | Підр.с.54,зош.с.47 | |
Укр.мова | Письмо малої букви з | Підр.с.54,читати, зош.с.39, про- писати букви | ||
16.04 | Математика | Віднімання круглого числа від двоцифрового | Підр.с.192-193, завд.№4,6 | |
Укр.мова | Письмо великої букви З | Підр.с.55, зош.с.39 | ||
ЯДС | Я досліджую зміни в довкіллі навесні | Підр.с.55 | https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4 | |
17.04 | Укр.мова | Письмо вивчених літер, складів, слів | Писати під диктовку слова зі стовбчиків букваря | |
ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті рослин | Підр.с.56, зош.с.48, викон. завдання |
Завдання на час карантину для учнів 1 – Б класу
1 | 13.04 | Укр. мов.
ЯДС |
Опрацювання ст.48 підручника.Читати в особах.Утворити ланцюжок слів(10 сл.) ВАЛІЗА-……….
Письмо слів з вивченими буквами. Оправцювати ст.. 36( зошит) Письмо малої букви в. Як святкують прихід весни. |
2 | 14.04 | Укр. мова.
Матем.
ЯДС |
Опрацювати ст. 49 підручника, Надрукувати 10 слів , що мають букву «в»
Письмо великої букви « В» ст.36.Списати з друкованого тексту. Знаходження невідомого доданка. Опрацювання ст. 175 – 176 підручника, вивчити правило, вирази №6 виконати письмово. https://www.youtube.com/watch?v=cqfrlQIO_rw Які традиції святкування Великодня в Україні. Перегляд відеороликів. https://www.youtube.com/watch?v=9-2R7P_9rEI |
3 | 15.04 | Укр. мова
Матем.
ЯДС |
Опрацювати ст. 50 підручника, надрукувати слова-назви шкільних речей з буквою « У»
Письмо слів під диктування. Письмо малої букви «у», слів з буквою «у». Опрацювати ст. 37( зошит) Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Опрацювати ст. 177-178 підручника, вирази № 4,№ 5 виконати письмово. https://www.youtube.com/watch?v=o-1fWbRuvFc Про що розповідає писанка. Перегляд відеороликів. https://www.youtube.com/watch?v=syDRLaBGhQI |
4 | 16.04 | Укр..мова | Опрацювання ст. 51 підручника
Письмо великої букви « У». Списування з друкованого тексту Як святкують Великдень у моїй родині |
5 | 17.04 | Укр мова
Матем.
ЯДС |
Опрацювати ст. 52 підручника. Читати, переказувати.
Письмо малої букви « д» ст. 38(зошит) Знаходження невідомого зменшуваного. Опрацювати ст. 179-180 підручника, вивчити правило, завдання №3 виконати письмово. https://www.youtube.com/watch?v=Rheya8hi9Hs Що кладемо у великодній кошик. https://www.youtube.com/watch?v=fPaBRC_kME0
|
Завдання на час карантину для учнів 1 – В класу
Дата | Предмет | Завдання |
13.04 | Українська мова | Підручник с. 167, зошит с.18 |
Математика | Підручник с.73, зошит с.34 | |
Українська мова | Підручник с.138-141, зошит с. 12 | |
14.04 | Я досліджую світ | Підручник с.96-97, зошит с. 28 |
Математика | Підручник с.74, зошит с.28 | |
Українська мова | Підручник с.128-130, зошит с.10 | |
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати презентацію та відео про види міського транспорту. | |
15.04 | Я досліджую світ | Підручник с.98-99, зошит с.32 |
Математика | Підручник с.75, зошит с.29 | |
Українська мова | Підручник с.168-169, зошит с.21 | |
16.04 | Я досліджую світ | Підручник с.98-99, зошит с.32 |
Українська мова | Підручник с.145-147, зошит с.15 | |
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати презентацію та відео, виконати завдання на класифікацію міського транспорту | |
17.04 | Українська мова | Підручник с.145-147, зошит с.15-16 |
Математика | Підручник с.76, зошит с.22 | |
Розвиток мовлення | Класифікувати картинки в окремі групи за їх видами та призначенням, скласти розповідь за малюнками. |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання | |
13.04 | Українська мова | Розвиток мовлення. Запрошення. Написання запрошення за поданою схемою. Самооцінювання з теми | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
С.69 – скласти та записати запрошення, друкований зошит с.37 | |
Я досліджую світ | Видатні люди України | https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=UsEKqqETf8Y&feature=emb_logo | Прочитати с. 63-64, створити міні проект – Видатні люди України (про одну), друкований зошит с.40 | ||
Я досліджую світ | Природа мого рідного міста-села | https://www.youtube.com/watch?v=zYtn2znxJR0 | Підручник с. 65, друкований зошит с.41 | ||
Образотворче м. | Писанка. Писанкарство. Символіка писанок | https://www.youtube.com/watch?v=zzcRJhNQEhA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3_-0qs_0k4thtUmqhYx6wpiijyUUyx4KPaiJ21nwdxTefmtLwBlHX-Adk
https://www.moirebenok.ua/mother/mamochkinyi-interesyi/podelki-k-pashe-svoimi-rukami-8-idej-dlya-detej-i-roditelej/?fbclid=IwAR3b-OYh1HSoEoj7qsWttlA4yiHf0tEq31qR9u5cuDMrIt_gSQOa4sIqKVk |
Намалювати писанку аквареллю, зробити аплікацію (за вибором) | ||
14.04 | Українська мова | Поняття про речення. Утворення і записування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с. 70 (усно), друкований зошит с.38 |
|
Математика | Збільшення числа в кілька разів. Порядок дій у випадку кількох множників | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=RsTH_PNnGxU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3xmVmCvQu2mwb6u-ccdhAC1CK0C7CdCOVSV46O5d_y7EkswbkF6D2lwPA |
Підручник с. 184–186, друкований зошит с.3, №1, 2 (ур. 83) | ||
Я досліджую світ | Я досліджую природні явища навесні | https://www.youtube.com/watch?v=rJTwJqk_wx0 | Підручник с. 66, друкований зошит с.42 | ||
15.04 | Українська мова | Види речень. Утворення і записування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с.71, друкований зошит с. 39 |
|
Математика | Таблиця множення числа 3. Розкладання числа на множники. Поняття “удвічі”, “утричі” | https://www.youtube.com/watch?v=up5GRotlKPA
https://www.youtube.com/watch?v=wDdJgWQyksA |
Підручник с. 187-190, друкований зошит с.4 5, № 1,2 (ур. 84-85) | ||
Я досліджую світ | Я досліджую природні явища навесні | https://www.youtube.com/watch?v=qcA3MTrlQL0 | Підручник с. 67, друкований зошит с.43 | ||
16.04 | Українська мова | Розповідні речення. Утворення і записування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с. 72-73, впр. 3, друкований зошит с. 40 | |
Математика | Таблиця множення числа 4. Вирази зі змінною, що містять дію множення | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=llwMVKhaTjA |
Підручник с. 190-193, друкований зошит с. 5-6, № 1,2 (ур. 86-87) | ||
Я досліджую світ | Я досліджую рослини навесні | https://www.youtube.com/watch?v=eA236QvoT8M | Підручник с. 68, друкований зошит с.44 | ||
Я досліджую світ | Я досліджую комах навесні | https://www.youtube.com/watch?v=f78VrVXuoB0 | Підручник с. 69, друкований зошит с.45 | ||
17.04 | Українська мова | Розповідні речення. Дмитро Кузьменко. Загадкова історія | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с. 73-74, друкований зошит с.41 | |
Я досліджую світ | Я досліджую птахів навесні | https://www.youtube.com/watch?v=N6RajwdL2CY&feature=share&fbclid=IwAR2BF6DrUBY_QXekX6FhlJH9Eyaw8ueeLZ_9bnlUrxngc8lFWUxaGhKSWmk | Підручник с. 70, друкований зошит с.46 | ||
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв язок із педагогом |
13.04.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова |
Я піклуюсь про свою планету
Я піклуюсь про свою планету
Слова – помічники. Олесь Орач Хто де живе? |
. https://ukrainian.voanews.com/a/sim-porad- yaki-dopomozhut-zberegty-dovkillia -ta-sche-zekonomyty/4618831.html
https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI
|
с.86-87 (усно)
друк зошит с. 58 (1,2)
с.65-67 , впр.6,7 (письмово), впр. 1,2 (усно) |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
14.04.2020
Українська мова
Математика |
Слова – помічники.
Дія множення. Заміна додавання множенням і множення – додаванням |
https://www.youtube.com/watch?v=206UifT1Bxg
|
с. 67, впр. 4 (усно),впр. 8 (письмово)
с.. 176 – 178, 1,2,4(усно), 3,7,9 (письмово), друк зош. Урок 66-68 |
Група у вайбері
Група у вайбері
|
15.04.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Математика
Українська мова |
Я досліджую природні явища влітку
Назви компонентів дії множення. Переставний закон.
Службові слова – помічники. Комікс |
https://srcaltufevo.ru/uk/samye-neobychnye- biologicheskie-prirodnye-yavleniya -samye-krasivye-prirodnye.html
https://www.youtube.com/watch?v=AEYaY5lBzek
|
с.88 (усно)
друк. зош. с. 60 (1)
с.178-180 1,2,3,4,8 (усно), 5,6,7 (письмово) друк. зош. Урок 69
с. 67-69 , впр. 1,2 (усно) , впр 2 (3 завдань) письмово |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
16.04.2020
Я досліджую світ
Математика
Українська мова
|
Я досліджую веселку
Таблиця множення на 2
Розвиток мовлення. Запрошення |
https://www.youtube.com/watch?v=ojzGz8uASMw
|
с. 89 (усно) друк зош. с. 60 впр. 2 (письмово)
с. 180-182 №1,3,4 (усно), 6,7,8 (письмово) друк. зош. Додаток с. 1-3
с.69 (скласти запрошення на день народження). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
17.04.2020 Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова
|
Я досліджую веселку
Я досліжую рослини влітку
Підсумковий урок з теми “Слово” |
https://www.youtube.com/watch?time_continue=61&v=oKDPCbvfB18&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c
|
с.90 (усно)
друк зош. с. 61 (1,2)
с. 69. Самооцінка з теми.
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Дата | Назва предмету | Завдання |
13.04.2020 | Літературне читання | Великдень. Писанки. В.Таран «Писанка». Відео «Великодня казка». |
Математика | Квадрат. Сторони. Кути. Назва компонентів і результату дії додавання. Підручник ст.. 103 завдання 1,2. | |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою я. Підручник ст.. 36 вправи 1-4. | |
Я досліджую світ | Використання рукотворних матеріалів у побуті. Підручник ст.. 77-78. | |
14.04.2020 | Літературне читання | Великдень. Писанки. В.Таран «Писанка».
Відео «Загублена писанка». |
Математика | Маса. Одиниця маси – кілограм. Відео «Кілограм. Поняття «Важчий – легший». (Посилання на відео в групі в вайбер). | |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою я. Підручник ст.. 36-37, вправи 5,6. | |
15.04.2020 | Літературне читання | А.Семенюченко «Як Юля байдики шукала». Г.Пономаренко «Сонечко в голубому брилику». |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою я. Підручник ст.. 37, вправи 7,8. | |
Математика | Маса. Одиниця маси – кілограм. Відео «Кілограм», «Одиниці вимірювання маси». (Посилання на відео в групі в вайбер). | |
Я досліджую світ | Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини. Підручник ст.. 79-80. Відео «Новий день. Дивовижні винаходи сучасності», «Українські винаходи, які змінили весь світ». | |
16.04.2020 | Я досліджую світ | Підручник ст.. 81. Веселе жабенятко. Виріб з пластиліну. |
Літературне читання | Д. Павличко «Мати», Б.Грінченко «Діти і гніздечко», Ю.Старостенко «Смілива зозулька». | |
Розвиток мовлення | Обстеження посуду з метою виділення головних ознак та частин, визначення матеріалу, з якого виготовлено посуд (скло, глина, метал, пластмаса). | |
17.04.2020 | Я досліджую світ | Україна у світі. Країни – сусіди України. Відео «Україна на карті світу». (Посилання на відео в групі в Вайбер). |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою ю. Підручник ст.. 38, 39 вправи 1-3. | |
Математика | Маса. Одиниця маси – кілограм. Підручник ст.. 28 завдання 1-3. |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання | Зворотній зв’язок | ||
13.04 | Математика | Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь | С.144 № 952-усно, №954, 956-письмово |
Група у вайбері |
||
Українська мова | Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах | С. 161 Впр.396, 397-письмово | ||||
Природознавство | Нервова система. Опорно-рухова система. Формування постави. | С.144-149 відповідати на питання.
Зошит с.51-52 |
||||
14.04 | Читання | Прийди, весно, з радістю! Вступ до розділу. Таємничість весняних обрядів. За Василем Скуратівським «Благослови, мати, весну зустрічати!» Веснянки, гаївки | С.159-161 читати, відповідати на питання, підготувати розповідь як відбувалися весняні свята. |
Група у вайбері |
||
Українська мова | Дієслова-синоніми. Редагування тексту. Дієслова-антоніми. | С.162 впр. 399, 400, 405-письмово | ||||
Я у світі | Практична робота. Розв’язання прогностичних задач « Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки | Розглянути подані ситуації , дати відповіді на питання | ||||
15.04 | Математика | Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач. Творча робота над задачами | С.145 №960, 961,962-усно, №963, 964- письмово, вивчити правила
|
|||
Читання | Березнева казка. Тамара Коломієць «Березень». Образні засоби . Хрестоматія А.Качан «Білі ночі в Одесі» Удосконалення виразного читання. Пошук рим. | С.162 читати, відповідати на питання.
Хрестоматія с.48 читати, знайти рими. |
Група у вайбері |
|||
Природознавство | Травна система. Харчування | С.149-150 читати, відповідати на питання. Зошит с. 53-54 | ||||
Основи здоров’я | Самооцінка характеру. Практична робота « Визначення рис власного характеру». | С. 121-123 читати, відповідати на питання.
Зошит с. 54-55 |
||||
16.04 | Читання | Позакласне читання. Шевченкове слово | С.98-103 читати |
Група у вайбері |
||
Математика | Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язання задач | С.147 № 970,971- усно, №972, 973-письмово, вивчити правило | ||||
Українська мова | РЗМ. Твір-розповідь за складеним планом. Моя сім’я | Зошит с.45-47 записати твір-розповідь в зошит | ||||
Образотворче мистецтво | Зображення тварин і людей в ілюстрації до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Виконання ілюстрації до української народної казки «Курочка Ряба» (гуаш або акварельні фарби) | Намалювати малюнок до казки «Курочка Ряба» | ||||
17.04 | Читання | На співучих крилах весна повертається. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять». Оповідання-спогад дитинства | С.163-164 читати, переказувати |
Група у вайбері |
||
Математика | Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування рівнянь і задач | С.148 № 978- усно, №977, 979, 980-письмово, вивчити правило | ||||
Трудове навчання | Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних детале. Оздоблення виготовлених виробів. Виготовлення іграшок на основі циліндра або конуса. | Виготовити іграшку на основі циліндра за зразком (зайчик або лев) | ||||
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
Кожного дня з 12 до 13 год(час приблизний, слідкуй за повідомленнями у Viber) запрошую тебе на онлайн-зустріч на ZOOM- платформі!
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : 13 квітня Дистанційне навчання Прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є після правила. Потім виконуй письмові.( Щось не зрозумів, пиши мені у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ
зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках». Переглядай відео за посиланнями. Ти-молодець! |
|||
13.04.2020 р.
Літ.чит.
|
Леся Українка. Уже весняне сонце припікає Засоби опису весняної природи |
Повтори, над яким розділом ми працюємо.
Прочитай с. 166, прочитай, дай відповіді на питання
Подивись, як читають вірш Лесі Українки дівчатка(за посиланням) Підготуйся до виразного читання вірша
|
https://www.youtube.com/watch?v=ktKccnm7GUI
https://www.youtube.com/watch?v=Gt1WptXLOTE
|
Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти» Messenger Електронна пошта
|
Природозн. | Організм людини.
Опорно-рухова система. Формування постави |
Подивись урок за посиланням, повтори те, що вивчив.
Уважно переглянь відео за наступним посиланням С. 144-148, прочитай матеріал, дай відповіді на запитання. Розглянь малюнки на с.145, 147
Перевір свою поставу за підказками на с. 148.
Уважно прочитай та запам’ятай висновки. |
https://www.youtube.com/watch?v=NOP8BYzx2I8
https://www.youtube.com/watch?v=cxwVBZ3Fejc
|
Електронна пошта
Мережа Viber Messenger |
Труд.навч. | Самообслуговування.
Одяг і взуття. Оздоблення одягу ґудзиками |
Пришивання ґудзиків
Переглянь відео за посиланням, спробуй пришити ґудзик самостійно |
https://www.youtube.com/watch?v=-M8WQH1uBz0
|
Електронна пошта
Viber |
14.04.2020 р. |
||||
Літ.чит. | Казковий травень.
Микола Сингаївський. Вийшов травень з лісу (напам’ять) |
С.167, прочитай вірш, знайди рими. Які нові ознаки травня відкриває поет?
Послухай, як читає вірш автор відео (за посиланням) Вивчи вірш напам’ять. До зустрічі на ZOOM платформі! (Або запиши відео!) |
https://www.youtube.com/watch?v=3sq5H3ZR_aM
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Матем. | Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь | Переглянь пояснення ділення виду 360:3 у відео за посиланням та у Розумниках
Розглянь записи в підручнику № 935, потім обчисли з коментуванням № 936 (письмово). Розв’яжи задачі № 938, 942 (за вибором) та рівняння № 941
|
https://www.youtube.com/watch?v=591yOyB2JeQ
ЕОІР «Розумники» Ч.6, виконай завдання на повторення 7.1-7.4 Теорія-7.5, 7.6-7.7-потренуйся
Підготуй питання (що не зрозумів) до зустрічі в ZOOM
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Укр.м. | Дієслова-синоніми. Редагування тексту.
Дієслова-антоніми. |
Подивись відеоурок за посиланням.
Виконай завдання в Розумниках.
Виконай впр. 400, 404 (усно), письмово виконай впр.401(спиши, удосконалюючи текст, підкресли дієслова-синоніми, якими замінив невдало вжиті дієслова) |
https://www.youtube.com/watch?v=e3z1fLjHZpU
ЕОІР «Розумники» Ч 5 , завд.6.1-6.5, 6.10,6.11
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-Група Батьки»,
«Діти»
|
Образотв. | Ознайомлення з роботою художників у театрі
|
Створення афіші до вистави (гуаш). Переглянь відео за посиланням. Виконай творче завдання |
https://www.youtube.com/watch?v=suULNOjK6gI
|
Електронна пошта
Viber |
15.04.2020 р. | ||||
Матем. | Ділення виду 64:16 шляхом добору. Розв’язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника
(Теорія-Розумники, Ч.4, завд.9.12) |
Переглянь відеопояснення за посиланням, а також у Розумниках теоретичний матеріал.
Розглянь записи в підручнику № 943, потім обчисли з коментуванням № 944 (письмово). Розглянь , як розв’язали задачу №946(усно). Потім за аналогією розв’яжи задачу №947(письмово) і за вибором № 950 або 951 |
https://www.youtube.com/watch?v=FPOdCsZIBuw
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, завд.8.5, 8.8, 8.10- теорія Потренуйся-8.6, 8.7, 8.11-8.15
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.м.
|
Вживання дієслів у переносному значенні | Урок на платформі ZOOM.
Якщо не зможеш приєднатися, виконай впр.410, 413(усно). Впр. 417(виконай за завданнями вправи; у третьому реченні підкресли головні та другорядні члени речення, письмово встанови зв’язок слів у реченні) |
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд. 6.6-6.9
|
Мережа Viber
Електронна пошта ZOOM -платформа
|
Я у світі | Конституція України. Декларація прав дитини. Конвенція ООН про права дитини
Робота з адаптованими текстами |
Урок на ZOOM платформі!
|
|
Мережа Viber
Електронна пошта
|
Літ.чит. |
Про одне по-різному
Микола Сингаївський. На врожай |
С.168, прочитай вірш, знайди рими.
Послухай, як читає вірш автор відео (за посиланням) Читаючи вірш уголос, звертай увагу на розділові знаки, з більшою силою голосу читай підкреслені рядки
|
https://www.youtube.com/watch?v=FWqaPEZqyPI
|
Мережа Viber- Групи «Батьки», «Діти»
|
16.04.2020.р. | ||||
Природозн. | Організм людини
Травна система. Правила здорового харчування |
Підручник: с.149-150, прочитай, дай відповіді на питання, уважно розглянь малюнок на
с. 149. Підготуй питання вчителю, однокласникам.
Урок на ZOOM платформі!
Хто не зможе приєднатися, перегляньте відеоурок, дайте відповіді на питання
|
За цим посиланням ти можеш переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=io8zTHnj0Rc
|
Мережа Viber Електронна пошта ZOOM -платформа
|
Математика |
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь | Послухай пояснення матеріалу в Розумниках.
Ще раз переглянь відео за посиланням. Усно виконай № 952, 953. Рекомендую розв’язати рівняння №954, вирази №958. Задачі №955, 959 (за вибором)
|
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, завд.8.8, 8.10- теорія
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
Група «Діти» |
Осн.здоров’я | Самооцінка характеру | С. 121-123, читай дуже уважно!
Спробуй визначити риси власного характеру Обговоримо сьогодні на онлайн-зустрічі на платформі ZOOM
|
Перед уроком переглянь відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=skpNx5_lvrQ
|
Мережа Viber Електронна пошта
ZOOM -платформа
|
17.04.2020.р. | ||||
Математика | Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач і рівнянь | Послухай пояснення нового матеріалу в Розумниках. Прочитай правило в підручнику с.146, постарайся запам’ятати.
Пропоную розглянути пояснення обчислень у №962. Вибери і розв’яжи одну задачу № 964,968 та обчисли вирази №967 |
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, завд.9.4, 9.5- теорія, Виконай завдання 9.6, 9.7
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.мова | Змінювання дієслів за часами. | Подивись відеоурок, відповідаючи на питання та виконуючи завдання .
Підручник с.166, впр.418,419 (усно). Правила на с.167, 168 постарайся зрозуміти та запам’ятати. Письмово виконай впр.421(завд.1-усно, завд.2-письмово. У виписаних дієсловах познач префікси) |
https://www.youtube.com/watch?v=nDlAQLUroYw
ЕОІР «Розумники» Ч.5, завд. 7.2, 7.4, 7.7-теорія Виконай завдання 7.1-7.8
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Літ.чит. | Співуча зустріч весни. Марія Познанська. Співай, соловейку!
За Б. Комаром. Як співає соловейко |
Переглянь відеоурок за посиланням
С.169-170, прочитай. Зверни увагу на образ пташки у поезії та описі |
https://www.youtube.com/watch?v=q4NA-8BK4uI
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Урок | Тема | Посилання на дод .електр. носії | Завдання для виконання | Зворотній звязок |
13.04 | Літ.читання | Творчість М.Трублаїні
«Омар». |
https://www.youtube.com/watch?v=w-JJAj6YV3Y М. Трублаїні ” Омар”
|
Ст.140-141.Читати і відповідати на запитання | Група у вайбер. |
Математика | Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задач. Розв’язування рівнянь. |
https://www.youtube.com/watch?v=O2whNcnsBgc Перевірка дії множення дією ділення. 3 класhttps://www.youtube.com/watch?v=2TAJqBlIZcs Математика 3 клас. Перевірка множення діленням. Розв’язування задач та рівнянь |
Ст.141 номери 925,926,927.928(усно),930(1,3),932,933 (пис.) | ||
Укр.мова | Зв’язок дієслова з іменником у реченні. |
https://www.youtube.com/watch?v=9I1nVXViO1I3 клас) Дієслово як частина мови. Зв’язок дієслів з іменником |
Ст.142-143 впр 340 (усно),342(пис.) | ||
14.04 | Літ.читання | М .Трублаїні «Шоколад боцмана» (скорочено) |
https://www.youtube.com/watch?v=vXwgsMul73E М. Трублаїні “Шоколад боцмана” |
Ст.141-142.,Читати , відповідати на запитання. | |
Математика | Ділення виду 360:3.Задачі.Розв’язування рівнянь |
https://www.youtube.com/watch?v=sB9MRb-r_58 Ділення виду 360:3.
|
Ст.142-143,номери934,935,936937(усно),941,942(пис.) | ||
Природа | Узагальнення та систематизація знань учнів. | Робота за картками . | |||
15.04 | Літ.читання | Позакласне читання В.Сухомлинський «Найважливіше –примусити себе відчувати»
|
Ст.93-94.Читати ,відповідати на запитання | ||
Математика | Ділення виду64:16 шляхом випробовування. Розв’язування задач на 3 дії. Периметр прямокутника. |
https://www.youtube.com/watch?v=FPOdCsZIBuwДі лення на двоцифрове способами добору та послідовного діленняhttps://www.youtube.com/watch?v=5UDWLIJj1V4 3 клас. Тема “Ділення на двоцифрове число способом добору” |
Ст.139 номери 943,944,945946(опрацювати ) ,948,950,951(пис.) | ||
Укр.мова | РЗМ. Опис науковий і художній. Уже прилинула весна. | Ст.48-50 Зошит з розвитку звязного мовлення. | |||
16.04 | Літ.читання | Є.Гуцало Прелюдія весни»(уривок) | Ст.143-145. Читати і відповідати на запитання. | ||
Укр.мова | Дієслова –антоніми. |
https://www.youtube.com/watch?v=rJYpooRB_QcУКРАЇНСЬКА МОВА (3 клас) 02-04-2020 |
Ст.144-146,впр.344,345(усно).вр.346 (пис.). | ||
Природа | Організм людини. Система органів тіла людини. Нервова система. |
https://www.youtube.com/watch?v=OuJisTvPDK4 ПРИРОДОЗНАВСТВО (3 клас) 02-04-2020https://www.youtube.com/watch?v=8fbfucLqLRw Організм людини 3 клас
|
Ст.142-144.Читати ,відповідати на запитання ,робота в зошиті. | ||
17.04 | Математика | Ділення двоцифрового числа на двоцифрове.Розв’язування задач та рівнянь. |
https://www.youtube.com/watch?v=f7aTivVd7tM Ділення двоцифрового числа на двоцифровеhttps://www.youtube.com/watch?v=myxWDHel6rc математика 3 клас ділення двоцифрового на двоцифрове число |
Ст.144-145.номери 952,953,955,956опрацювати 958,959(пис). | |
Я у світі | Україна –європейська держава.Європейський Союз-співтовариство народів Європи. |
https://www.youtube.com/watch?v=DYLTeIn34mE Україна – європейська державаhttps://www.youtube.com/watch?v=LAfp7BkeTCM Представництво Європейського Союзу в Україні
|
Ст.142-145.Читати,робота в зошиті. |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Предмет | Завдання
|
13.04.20 | Літературне читання | Найдорожча знахідка. В. Сухомлинський. Не згубив, а знайшов. Підручник, с.159-160
-вдумливо прочитати оповідання. Подумай і поміркуй: 1. Про що хотів сказати автор своїм читачам? 2.З якою метою батько дав синові таке нелегке завдання? Пройти тест за змістом тексту В. Сухомлинського «Не згубив, а знайшов». Додаток 1 (додається) Переглянути відео. Василь Сухомлинський – видатний педагог-гуманіст https://www.youtube.com/watch?v=8XFnza2j–qI
|
Математика | Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Підручник, с.154-155
Прочитати пояснення ділення на двоцифрове число №978 Переглянути відео пояснення (алгоритм) ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові https://www.youtube.com/watch?v=DKZUY2fRLUY – № 979, 985- письмово; – № 980, 982 – з поясненням
|
|
Я у світі | Європейський Союз – співтовариство народів Європи.
Переглянути. Як влаштований Європейський Союз? https://www.youtube.com/watch?v=OsIv5qeSlYY Представництво Європейського Союзу в Україні https://www.youtube.com/watch?v=LAfp7BkeTCM Користуючись різними джерелами підготувати цікаву інформацію про Європейський Союз
|
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=QDEDck2-1d8 Гімнастика для очей «Вузлик життя» https://www.youtube.com/watch?v=yFGwHIJ8gdc Корисні підказки. Смачні та корисні https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU
|
|
14.04.20 | Літературне читання | Вірні друзі. В. Нестайко. Шура і Шурко. Підручник, с.160-166
-уважно прочитати оповідання; – скласти план і переказувати за планом. Використовуючи різні джерела інформації підготувати біографічну довідку про В. Нестайка (за бажанням) Поділіться з однокласниками в групі МійКлас Переглянути буктрейлер. Всеволод Нестайко – дітям! https://www.youtube.com/watch?v=3_-BTj1u6Ao
|
Математика | Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Підручник, с. 155-157
– № 985, 988, 995 – обчислення записати в стовпчик; Розглянути розв’язання задачі на знаходження середнього арифметичного, № 991 – № 992, 994 – з пясненням. Повторити алгоритм ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові https://www.youtube.com/watch?v=DKZUY2fRLUY
|
|
Українська мова | Порівняльна характеристика прислівників з іншими частинами мови. Підручник, с. 175-176
– впр. 346, виписати словосполучення дієслово+прислівник; – впр. 350 – скласти казку про прислівник і його роль у мовленні Переглянути відео урок за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=oxeXZ632iCc
|
|
Природознавство | Узагальнення знань учнів . Природа України Повторити раніше вивчений матеріал у підручнику на с.101-131
Пройти тест. Природа України. Додаток 2 (додається) Перегляд відео. Невідомі водойми України: унікальні озера, водоспади, каньйони і затоки https://www.youtube.com/watch?v=ihFxmWRbUZA
|
|
15.04.20 | Математика | Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Підручник, с. 157—158
– № 1003– письмово; – № 1001, 1002 – з поясненням; – № 999 (за вибором) Перегляд відео уроку. Письмове ділення. https://www.youtube.com/watch?v=tBLakkZQy1c
|
Українська мова | Списування. Списати текст вправи 367, підручник з української мови, с.183. Дібрати до тексту заголовок
|
|
Образотворче мистецтво | Краса природи рідного краю. Створити весняний пейзаж. Садки цвітуть.
Перегляд відео. Сади цвітуть https://www.youtube.com/watch?v=phzniarHfhU Весна. Цвітуть сади https://www.youtube.com/watch?v=tkiUljVT-eY
|
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка для очей
https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=iXK1ltGfooE Корисні підказки. Сам удома https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U
|
|
16.04.20 | Літературне читання | Вірні друзі. В. Нестайко. Шура і Шурко. Підручник, с.160-166 (продовження)
-уважно перечитати оповідання; Скласти порівняльну характеристику, знайти спільне і відмінне в персонажах оповідання «Шура і Шурко» за допомогою «Діаграми Вена» Пройти тест за твором Шура і Шурко Додаток 3 (додається)
|
Математика | Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Підручник, с. 158- 159
Прочитати пояснення, як виконано ділення, № 1004; – № 1006, 1012 – письмово; – № 1008,1011 – з поясненням – № 1010 (за бажанням) Переглянути відео урок. Письмове ділення https://www.youtube.com/watch?v=tBLakkZQy1c
|
|
Основи здоров’я | Хочу. Можу. Треба. Воля і здоров’я людини. Підручник, с.124-127
– вдумливо прочитати статтю; – відповідати на запитання Пофантазуйте. Придумайте ситуації: « Що було б, якби люди робили тільки те, що вони хочуть». Переглянути відео. Бажання, можливості та обов’язки. Воля і здоров’я людини https://www.youtube.com/watch?v=gKhogmOAELI
|
|
Трудове навчання | Оформлення та оздоблення виробів з тканини, паперу своїми руками.
Перегляд відео. Як зробити орігамі. Метелик з паперу – покрокова інструкція https://www.youtube.com/watch?v=1rVf2_1zlWU
|
|
17.04.20 | Літературне читання | Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна. Казка про друга. Підручник, с.166-168
Вдумливо прочитати першу частину казки; -підготувати 2-3 запитання за змістом першої частини казки Скласти сенкан до слова «Дружба» Переглянути казку про дружбу і Рюкзачок https://www.youtube.com/watch?v=T2vYUWfrQu0
|
Українська мова | Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Прислівник». Виконати тестові завдання. Прислівник. Додаток 4 (додається)
|
|
Природознавство | Природні зони України. Підручник, с. 132-134
Прослухати голосове повідомлення вчителя. Природні зони України. -вдумливо прочитати статтю; -відповідати на запитання Переглянути відео урок. Природні зони https://www.youtube.com/watch?v=J6JOE9M2ejo Використовуючи різні джерела інформації, підготувати розповідь про природну зону, в якій ми живемо (діти, які навчаються на високому рівні)
|
|
Фізична культура | Веселі руханки і фізкультхвилинки
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw Зарядка для очей https://www.youtube.com/watch?v=OYcBa8ppjkw Казка для дітей “Спортивні змагання. Хрюнчик і Хрянчик“ https://www.youtube.com/watch?v=Pb4AIYhE-p8
|
ДОДАТКИ
Додаток 1
Сухомлинський. Не згубив, а знайшов
1.Яку назву має оповідання В. Сухомлинського?
А. Не знайшов, а загубив
Б. Не загубив, а знайшов
В. Два варіанти вірні
- Скільки років виповнилося синові?
А. 10
Б. 11
В. 12
- Що дав йому батько?
А. Лопату
Б. Відро
В. Совок
- Що батько наказав зробити синові ?
А. Покопати за хатою
Б. Виміряти ділянку та розповісти про неї батькові
В. Піти в поле та виміряти ділянку і скопати її
- Син виконував татове завдання та наприкінці роботи щось трапилося. Що сталося?
А. Син заморився.
Б. Зламалась лопата.
В. Син загубив лопату.
- Як почувався син?
А. Він зрадів.
Б. Він почувався неспокійно.
В. Він боявся
- Що сказав батько, коли син повернувся додому?
А. Батько насварив сина за зломану лопату.
Б. То ти не загубив, а знайшов … Бажання трудитися. Це найдорожча знахідка
В. Повертайся назад, та відремонтуй лопату.
- Яка головна думка оповідання В. Сухомлинського “Не загубив, а знайов”?
А. Ставання на вірну дорогу – найдорожча знахідка.
Б. Призвичаїтися до виконання якої-небудь роботи, набути уміння, вправності в чому-небудь
В. Бажання трудитися – це найдорожча знахідка.
Додаток 2
Природа України
- Яка найбільша річка України?
А. Дніпро
Б. Волга;
В. Дунай.
- Азовське море більше, ніж Чорне
А. Так;
Б. Ні.
- Чому джерельна вода чиста?
А. Бо вона проходить через шари землі і очищується;
Б. Бо в ній нема риби.
- Кожна річка має правий і лівий береги.
А. Так;
Б. Ні.
- Великі і глибокі, з крутими схилами заглиблення називають…
А. Ярами
Б. Балками
- Що входить до будови горба
А. Вершина
Б. Схил
В. Балка
Г. Підніжжя
Ґ. Полонина
- Якими морями омивається Україна?
А. Чорним і Червоним;
Б. Чорним і Азовським;
В. Азовським і Балтійським.
- Які гори простягаються на заході України?
А. Кримські;
Б. Карпати;
В. Уральські.
- Із скількома державами межує Україна?
А. З двома;
Б. З п’ятьма;
В. З сімома.
- Витік – це місце, де річка закінчується.
А. Так;
Б. Ні.
- У Чорне море впадають всі річки України.
А. Так;
Б. Ні.
- Море – це:
А. Частина океану;
Б. Самостійний водний простір
В. Частина океану, яка відокремлена суходолом
Додаток 3
В. Нестайко. Шура і Шурко
- До якого жанру належить твір ” Шурка і Шурко”?
А. Байка
Б. Оповідання
В. Вірш
Г. Казка
- Як звати друзів Шурка?
А. Коля і Вася.
Б. Саша і Петя.
В. Сєвка і Толя.
Г. Сергій і Юрко.
3.Чому Шурко не злюбив Шуру?
А.Через те, що їх посадили за одну парту.
Б. Бо Шура носила окуляри
В. Тому, що дівчинка була старанною ученицею.
Г. Бо Шура була дівчиськом.
- Ким мріяла бути Шура?
А. Шофером.
Б. Програмістом.
В. Агрономом
Г. Лікарем
- 5. Чим Шура дратувала Шурка?
А. Своїми скаргами учительці на нього
Б. Своєю зразковою поведінкою
В. Своєю недисциплінованістю
Г. Тим, що Шура ніколи не скаржилась
- Яке прізвисько хлопчик придумав Шурі ?
А.” Айболитько”
Б.”Зазнайка”
В.”Чистописуля”
Г”Двоочка”
- Чому Шурко потрапив до лікарні?
А. Через отруєння
Б. Через гострий приступ апендициту.
В. Через перелом ноги.
Г. Через грип
- Хто першим відвідав у лікарні Шурка?
А. Мама
Б.Шура
В.Сєва
Г. Вчителька
9.Чому Шурко змінив ставлення до лікарів?
А. Бо Клавдія Василівна була доброю до нього.
Б. Бо у лікарні його не змушували пити ліки
В. Бо дозволили виходити у двір після операції.
Г. Бо у лікарні його змушували пити ліки.
- Через скільки вперше після хвороби пішов до школи Шурко?
А. Через місяць
Б. Через два тижні
В. Через тиждень
Г. Після канікул
- Яка тема цього оповідання?
А. Як Шурко потрапив у лікарню.
Б. Як познайомилися Шурка і Щурко.
В. Як Шурко і Шура стали друзями.
Г.Як дружать хлопчики і дівчатка
- Вибери прислів’я, що розкриває головну думку оповідання.
А. Друзі пізнаються в біді.
Б. Дружній череді і вовк не страшний.
В. Не той друг, що медом маже, а той, що правду каже.
Г. Друга немає – шукай, а знайшов – тримай.
Додаток 4
Прислівник
- Прислівник – це:
А. Змінна частина мови;
Б. Частина слова;
В. Незмінна частина мови.
- Прислівники в реченні найчастіше зв’язуються з :
А. Іменниками;
Б. Дієсловами;
В. Прикметниками.
- Вибери групу слів, яку складають тільки прислівники:
А. Добрий, сумувати, влітку ;
Б. Вночі, щодня, радісно;
В. Красивий, чистота, влітку.
- Вибери рядок, у якому прислівники відповідають на питання коли?
А. Сьогодні, вчора, завтра;
Б. Угорі, позаду, посередині;
В. Швидко, низько, прямо.
- Утвори прислівники і запиши:
Далекий -… ;
ніч -… ;
швидкий -…;
літо – … .
- Добери до поданих прислівників:
антоніми синоніми
Вгору – … ; радісно – … ;
важко – … ; охайно – … ;
повільно – … ; лагідно – … .
- Побудуй словосполучення: дієслово + прислівник і запиши
Читати (як?) … ;
розцвітати (коли?) … ;
розповідав( коли?)… .
- Пошир речення прислівниками, поданими у дужках і запиши текст.
… дихає вільна земля. Вітерець … колише свіжі запашні трави, … перебирає листочки на гілках дерев, … гойдає стебельце квітів. Пагорби … вкриті червоними тюльпанами. Як жар горять вони …
(Легко, ніжно, ледь-ледь, вільно, навкруги, скрізь)
- Склади речення із прислівником охайно.
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
№ |
Назва урока |
13.04.2020
Тема |
Посилеення на додаткові елекронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
1 | Математика | Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв’язування задач | Посилання | С 161, №1026-1027 | Група у вайбері |
2 | Природознавство | Мішані ліси (Полісся). Рослинний и тваринний світ зони. Господарська діяльність в зоні мішаних лісів | Посилання | С 134-139, прочитати, переказати, | Група у вайбері |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-prirodni-zoni-mishani-lisi-ukra-ni-37437.html | використати джерела информації | ||||
3 | Українська мова | Що ми знаємо про іменник і прикметник | Посилання | С 181-182, впр.415 | Група у вайбері |
1-2 група | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-z-ukrainskoi-movi-v-4-klasi-prikmetnik-uzagalnenna-i-sistematizacia-znan-i-vmin-z-temi-117823.html | ||||
14.04.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Історичні оповідання. Антін Лотоцький. Ольга Перевізниківна | Посилання | С 141-142, прочитати в особах | Група у вайбері |
2 | Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. | Посилання | С 162, №1034-1035 | Група у вайбері |
Розвязування задач | |||||
3 | Я у світі | Навчальний проект. Я пізнаю Україну. Сім чудес України | Посилання | Використати джерела інформації | Група у вайбері |
https://www.slideshare.net/tetana38/ss-68705385 | |||||
4 | Основи здоров’я | Хочу, можу, треба. Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я люди | Посилання | С 124-127, прочитати, переказати, | Група у вайбері |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-bazhannya-mozhlivosti-obovyazki-lyudini-83348.html | виконати завдання в зошиті | ||||
15.04.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Історичні оповідання. Антін Лотоцький. Ольга Перевізниківна | Посилання | С 143-144, прочитати в особах | Група у вайбері |
2 | Українська мова | Що ми знаємо про займенник і числівник | Посилання | С 182-183, впр. 417 | Група у вайбері |
1-2 група | |||||
3 | Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нуль одиниць | Посилання | С 162, №1041-1042 | Група у вайбері |
16.04.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Повість – казка. Віктор Близнець. Земля світлячків | Посилання | С 145-147, прочитати, відповідати на питання | Група у вайбері |
2 | Природознавство | Лісостеп. Рослинний и тваринний світ зони. Господарська діяльність людини в лісостепу | Посилання | С 139-142, прочитати, переказити, | Група у вайбері |
https://www.slideshare.net/metodist_selid/ss-46306959 | виконати завдання в зошитах | ||||
3 | Українська мова | Що ми знаємо про дієслово | Посилання | С 184-185, впр. 419 | Група у вайбері |
1-2 група | |||||
4 | Образотворче мистецтво | Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. | Посилання | Створити ажурну витинанку | Група у вайбері |
Розвиток навичок створення ажурних витинанок. Металеве мереживо міста | |||||
17.04.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Повість – казка. Віктор Близнець. Земля світлячків | Посилання | С 148-149, прочитати, відповідати на питання | Група у вайбері |
1-2 група | |||||
2 | Математика | Ділення баготоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв’язування задач | Посилання | С 165, №1057-1058 | Група у вайбері |
3 | Трудове навчання | Художнє оздоблення та дизайн. Виготовлення та оздоблення рамки для фото | Посилання | Виготовити рамку для фото та оздобити її | Група у вайбері |