Завдання на час карантину для дошкільного підрозділу (з 27.04 по 30.04.2020)
Завдання на час карантину для
Старшої групи А «Капітошка»
27.04-1.05.2020 | предмет | завдання |
математика | Тема: Поняття “Широкий” “Вузький” “Високий” “низький”
https://www.youtube.com/watch?v=zO_69ZyEXNI&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=1P1r7MXccZs&feature=youtu.be |
|
Пізнавальний розвиток | Тема: Екологічною стежиною дитячого садка
https://vseosvita.ua/library/proekt-na-lito-ekologicna-stezka-246642.html |
|
Розвиток мови | Тема: Букви знаемо слова читаемо
https://www.youtube.com/watch?v=CZokfVt0I2k&feature=youtu.b |
|
Фізичний розвиток | https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI | |
Художньо естетичний розвиток | За темою: Подарунок для дитячого садочка (ліплення або аплікація) | |
Мовленнєвий розвиток | За темою: Школо, двері відчиняй!
https://www.youtube.com/watch?v=iDsMw45Oajw&feature=youtu.be |
|
Художня література | Тема: Читання оповідання О. Іваненко “Галочка” | |
ОБЖД | Тема: Небезпека на дорозі
https://www.youtube.com/watch?v=zFe-AaClCIs&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=-AUyuqUStIs&feature=youtu.be |
Корисні підказки для батьків. Як пояснити дітям:
https://www.youtube.com/watch?v=0e7X3frDlQI&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=4TIsiiWumus&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=11pQfBZaLmY&feature=youtu.be
Завдання на час карантину
для групи раннього віку “Віночок”
Група раннього віку «Віночок»
Дата | Предмет | Завдання |
27.04 |
Ознайомлення з природою.
Фізичний розвиток
|
Зробимо ранкову зарядку разом з дітками
Ранкова зарядка – (7 серія) (Уроки тітоньки Сови) https://www.youtube.com/watch?v=UW8ARL4c02U
Домашні тварини. Собака. Мультіпедія домашніх вихованців. Собака https://www.youtube.com/watch?v=QeriQBXYb0A
Рухавка «Маленькі та великі ніжки» (читаються віршовані рядки, дітина виконує рухи відповідно до змісту віршика) Були собі малі ніжки, дріботали вздовж доріжки. Туп-туп-туп, туп-туп-туп- (діти ідуть дрібними кроками за педагогом) Дріботали вздовж доріжки і великі поруч ноги. Крокували вздовж дороги, Туп-туп-туп, туп-туп-туп- (ходьба широкими кроками за дорослим) Крокували вздовж дороги, а маленькі ноженята Ще й підстрибують завзято, Скік-стриб, скік-стриб- (дрібні стрибки на обох ногах із просуванням уперед за вихователем) Так стрибають заповзято, ноги, котрі значно більші, Виступали ширше й ширше, ось так крокували- (широкий приставний крок із просуванням вперед) Дуже широко ступали, ніжки ті, що дріботали, Кажуть: «Друзі, ми відстали! Пробіжімость далі трохи, доженімо більші ноги!» (біг дрібними кроками) А великі – враз тікати: «Нас малим не наздогнати!» (біг широкими кроками) Далі ніжки прямували, ручки весело плескали- Ось так. Ось так, ручки весело плескали (перехід на звичайну ходьбу в повільному темпі з виконанням ритмічних оплесків) Під час гри дорослий стежить за правильною поставою дітини, виконанням рухів.
Стрибки в довжину з місця.(Через «струмочок» треба перескочити та ніжок не замочити).
Консультація для батьків Як зацікавити дитину заняттями фізичною культурою?
Кожна дитина відчуває природну потребу в активному русі. І дуже важливо, коли в сім’ї зуміють зробити фізкультуру не просто обов’язковим, а й улюбленим режимним моментом малюка. Зрозуміло, що фізкультура в ранньому і дошкільному віці повинна асоціюватися в дитини з веселою грою. Тому потрібно визначити, які саме фізичні вправи дитина виконує із найбільшим задоволенням, і зробити виконання цих вправ основними на перших етапах занять. Потім доцільно вводити нові фізкультурні рухи, але в жодному разі не можна змушувати дитину їх виконувати. У фізичному вихованні дітей в сім’ї можуть бути використані різні форми занять фізичними вправами — від простих (ранкова гімнастика) до складних (тренування в окремому виді спорту) Добре, якщо дитина сама потребує рухів та із задоволенням виконує нові завдання. Ви повинні підбадьорити дитину, продемонструвати, яка вона міцна, спритна і сильна. Збудити інтерес у дитини до занять допоможе також і демонстрація її вмінь перед іншими членами сім’ї або однолітками. Так поступово у дитини розвинеться впевненість у своїх силах та бажання вчитись далі, засвоювати нові, більш складні ігри і рухи. Якщо у дитини немає бажання займатись, проаналізуйте причини негативного ставлення до занять, щоб в подальшому створювати більш сприятливі умови. Чим і як займатись? Кожна вправа, кожна рухлива гра має своє завдання, мету, значення, у зв’язку з чим вони поділяються на п’ять основних груп. До першої групи входять вправи, що спрямовані на відпрацювання правильної постави, правильного положення голови, плечей, інших частин тіла. Саме ці рухи сприяють правильному фізичному розвитку. До другої групи входять вправи, які будуть містити елементи акробатики. Вони спрямовані на розвиток спритності, гнучкості, швидкості реакції і виконуються зі страхуванням. Батьки повинні бути дуже уважними й обережними, щоб забезпечити повну безпеку під час виконання цих рухів (перекидання, розгойдування дитини, висіння головою вниз тощо). Третя група вимагає рухливих ігор, в яких використовується ходьба, біг, стрибки тощо. Для проведення ігор необхідний колектив: дитина грається з батьками, або зі старшими братами і сестрами, або з однолітками. До четвертої групи входять вправи з використанням різних предметів на свіжому повітрі або в приміщенні. Тут дуже важливою є винахідливість батьків, яка допоможе у звичайних умовах підготувати для дітей різні цікаві перешкоди для перелізання, перестрибування і розгойдування (пролізти під стільцями, перестрибнути через кубики; перелізти через ліжко). У цих вправах важливою є не стільки точність виконання, скільки швидкість пристосування до незвичних, умов. П’яту групу складають музично-ритмічні вправи, які виховують у дітей граціозність, пластичність, усвідомлене виконання рухів із ритмом віршів, пісень і музики.
Спостереження за перелітними птахами. Розглянути їх зовнішній вигляд.
Разом з батьками музичний-мультфільм Мудрі казки тітоньки Сови – Ким бути (Уроки тетушки Совы) серия 13 https://zvideox.ru/watch/HQOlZg7kQPw/mudrі-kazki-tіtonyki-sovi-kim-buti-uroki-tetushki-sovi-seriya-13/ |
28.04 | Дитина у соціумі
Музичне |
«У дитячому сасадочку»
Мультфільм про дитячий садок – нові мультфільми для дітей українською мовою
«Швидко одягаємося й весело пограємось» Мультфільм про малюків для дітей – нові мультфільми для дітей українською мовою Бесіда «Одяг, який одягаємо навесні.» збірка пісень для дітей дитячі пісні Дитячі пісні та мультики українською мовою – Їде поїзд звіддалік https://www.youtube.com/watch?v=gpdJP7EdW6w
Рекомендації та поради батькам: Можна рекомендувати такі форми занять фізичними вправами дітей у сім’ї: • ранкова гігієнічна гімнастика; • фізкультхвилинки; • заняття із загальної фізичної підготовки; • самостійні тренувальні заняття; • участь у змаганнях; • прогулянки (лижні, велосипедні, пішки); • процедури для загартування; • туризм; • рухливі і спортивні ігри. Основним періодом занять батьків із дітьми є вік від 2 до 6-7 років, хоча і після цього не слід припиняти занять у сім’ї. Систематичні вправи в домашньому спортивному куточку, ранкова гімнастика, вечірня пробіжка з татом — все це допоможе досягти значних успіхів у фізкультурних заняттях у школі. Щоденно приділяючи дитині хоча б декілька хвилин для занять фізкультурою, перш за все потрібно дотримуватись принципу систематичності, щоб дитина поступово звикала до занять, щоб вони стали для неї необхідними щодня. Тривалість домашнього заняття може бути різною — залежно від віку дитини, від вільного часу батьків, від пори року, від частини доби, а також від того, чим займається дитина до і після заняття (якщо дитина втомилася після тривалої прогулянки, то, отже, і тривалість заняття доречно зменшити). Під час ранкової гімнастики найкраще використовувати легкі і знайомі вправи. Тривалість ранкових занять — не більше 10 хвилин. Протягом дня дитина повинна до сну і після нього побувати на свіжому повітрі, де можна провести 20-хвилинне фізкультурне заняття, виконавши до нього вправи для великих м’язових груп. Подивимося разом з дітьми. Розвиваючий мультфільм про правила дорожнього руху Мультфільми про машинки для дітей ПРИГОДИ ТРАЙКА – всі серії підряд: 1-4 серії https://www.youtube.com/watch?v=yRNhI_3UOrE
|
29.04 | Розвиток мовлення
Фізичний розвиток
|
«Загадки про професії»
Загадки про види професій https://zvideox.ru/watch/QHyA3KJUXqc/zagadki-pro-vidi-profesіy/
Провести дослід з яйцем «Цікаві досліди з яйцем.» https://www.youtube.com/watch?v=Me6vhuzTLB0
Фізкульхвилинка для дітей Якщо Весело Живеться, Роби Так – Розвиваючі Мультики – Дитячі Пісні Шановні батьки дивіться разом зі своїм малюком нову пісню «Якщо Весело Живеться, Роби Так». https://www.youtube.com/watch?v=pdpbp7jVKvU
Почитаємо дітям. «Троє поросят.» Казка на ніч українською https://zvideox.ru/watch/aA27Rfjv0mc/troє-porosyat-kazka-na-nіch-ukraїnsykoyu/
|
30.04 |
Сенсорний розвиток
Музичне
|
Ранкова зарядка:
Ранкова зарядка – (9 серія) (Уроки тітоньки Сови) https://www.youtube.com/watch?v=CKFmtMvPlc4
«Геометричні фігури» Заняття для дітей 3-4 років. | Розвиток дітей. сьогодні і у нас веселе розвиваюче заняття для дітей на вивчення геометричних фігур https://www.youtube.com/watch?v=wwQSLNwDueY Фігурки нечемнюльки – розвиваючі мультфільми – навчальне відео українською
Ігри для розвитку мовлення в дитини 2-3 років Гра для розвитку мовлення «Повторюй за мною» Формує навички правильної вимови, розбиває артикуляційний апарат. Дидактична гра для розвитку мовлення «Голоси тварин» Мета: гра сприяє розвитку мовлення, апарату артикуляції, знайомить з тваринним світом. Необхідний інвентар: картки із зображеннями тварин або іграшки-тварини. Покажіть дитині картки з тваринами, розгляньте їх уважно. Не питайте дитину відразу про всіх тварин. Слухання збірки « В Гості до Бабусі» – Пісеньки для дітей Збірка «В гості до бабусі» – це веселі дитячі пісеньки.
Консультація для батьків «Family Простір»: Чим зайняти малечу вдома? Цікаві ігри та розваги для дитини https://www.youtube.com/watch?v=HpUaC5TDR5I
Котику Сіренький Котику Біленький | Українська народна колискова у чудовій сучасный анімації Заспівайте колискову своєму малюку https://www.youtube.com/watch?v=-ncpIu0bvXE |
Завдання на час карантину
для старшої групи Б “Сонечко”
Дата | Предмет | Завдання |
27.04 | ознайомлення з природним довкіллям | Тема:Тварини наші друзі
Мета:детальніше ознайомити дітей з такими тваринами: кішкою, собакою, конем, коровою, свинею. Ознайомити з цікавими фактами життєдіяльності свійських тварин. Обговорити яку користь дають людям свійські тварини. Порада для батьків «Під час карантину не залишайте дітей самих,і спілкуйтесь з ними» |
художньо – естетичний розвиток | Тема: Веселий клоун (малювання) | |
28.04 | логіко- математичний розвиток | Тема:Рахунок в межах 10. Об’ємні геометричні фігури.
Мета:продовжувати вчити дітей рахувати в межах 10; уміння визначати числа – сусіди;закріпити знання дітей про об’ємні геометричні фігури уміння знаходити і називати відмінності. |
фізичний розвиток | Руханка «Вверх,вниз» | |
29.04 | Слово до слова
зложиться мова |
Тема: «Подорож в країну грамоти»Мета: Закріпити з чого складається мова, речення, слово, склад. Закріпити вивчені букви. Тренувати в умінні складати з букв склади, ділити слова на склади, виділяти голосні і приголосні звуки, читати склади, знаходити перший і останній звуки в словах, по першим і останнім звукам читати слова. https://doshkilnyk.in.ua/konspekt-zanjattja-z-navchannja-hramoty-podorozh-v-krajinu-hramoty/ |
художньо – естетичний розвиток | Тема:Машини спеціального
призначення (аплікація)
|
|
30.04 | любій малечі про цікаві
речі |
Тема:Поведінка у надзвичайних ситуаціях
навчати дітей визначати жорстоке поводження; формувати уміння шукати захисту від жорстокості; розробити разом із дітьми концепцію захисту: звертатися по допомогу до дорослих (вихователів, сусідів, міліції); виховувати відповідальність за свої вчинки; формувати вміння захищати своє життя і життя інших людей. https://moj-rebenok.com/bez-rubriki/11325-zanyattya-16-tema-povedinka-u-nadzvichajnix-situaciyax-ditina-i-navkolishnij-svit-serednya-grupa.html |
фізичний розвиток | Ранкова зарядка «Прокидайтесь соні»
Рухлива гра «Пройдись як…»
|
|
01.05 | художня література | Тема:Заучування вірша Лесі Українки «На зеленому горбочку»
Читання художнього твору «Біда навчить» |
художньо-естетичний розвиток | Дидактична гра «Явища природи» (впізнай по звуку) |
Завдання на час карантину
для середньої групи “Веселка”
Дата | Предмет | Завдання |
27.04.2020
|
1.Віконечко в природу
2.Логіко-математичний розвиток |
1.Тема: «Знайомимо дітей з лікарськими рослинами»
Завдання:Знайомити дітей з поняттям «лікарські рослини».посяснити лікарську цінність тих чи інших рослин,спосіб застосування ,розвивати пам ять дитини,вчити дитину співствляти вигляд рослини та її назву,розвивати спостережливість,інтерес до навколишнього середовища. https://www.youtube.com/watch?feature=share&v=rlwsCThC-90&fbclid=IwAR0n2IQXzp4PLgrO4oENOiUTKEWsfjA6_ec8zNXP22QIzcNr1wOgYKKssQA&app=desktop Тема: «Вперед вогнебоці» Завдання: Пояснити дітям поняттям «вогонь» його призначення ,походження,повторити правила поведінки з вогненебезпечними предметами ,розвивати логічне мислення ,спостережливість,почуття самозбегіння,вчити дитину уважно запам я товувати та відтворювати почуте. |
28.04.2020 | 1.Мовлення дитини
2.Художньо-естетичний розвиток (ліплення)
|
1.Тема:Прослуховування української народної казки «Чарівне горнятко»
Завдання:.Вчити дитину уважно слухати та запам ятовувати почуте.Вчити дитину відповідати за запитання по змісту казки повними реченнями,розвивати зв язне мовлення дитини ,мовленнєвій апарат,розвивати уяву,фантазію,словниковий запас малюка. https://www.youtube.com/watch?v=gQ32_Cuwwy0 2.Тема: «Коник Орлик» Завдання:Продовжувати вчити малюка працювати з пластиліном.Вчити розділяти пластилін на потрібну кількість шматочків,розкочувати потрібної форми,з єднувати їх між собою,розвивати моторику рук,фантазію,бачення майбутнього результату,заохочення до гри з виготовленим коником,викликання в дитини радісних емоцій. |
29.04.2020 | 1.Музичне
2.Художньо-естетичний розвиток (Малювання) |
1.Тема : Прослуховування дитячих розвиваючих пісень у збірці «Сорока-Ворона»
Завдання :Продовжувати вчити малят уважно слухати запропонований матеріал,вчити відповідати на запитання по змісту прослуханого,відповідати зв язними реченнями,викликати в дитини хороший настрій,зацікавленість,прагнення до відворення слів пісеньки ,розвивати почуття ритму. https://www.youtube.com/watch?v=7onF5fOOTY4 Тема: «Квітка -веселка» Завдання: Продовжувати ознайомлюватися з новими техніками малювання,вчити дитину правильно тримати пензлик,охайно працювати з фарбою,підбирати потрібні кольори,вивчати нові кольори,розвивати моторику рук,ознайомлюватись з навколишнім середовищем викликати повагу до природи,пояснювати зв язок між людиною та природою навколо. |
30.04.2020 | 1.Фізкультура
2.Музичне |
1.Тема: «Бадьорики»
Задання : Підтримувати тіло в тонусі,задіювати вся м язи опорно-рухового апарату,заохочувати дитину до фізичних вправ,любові до активного способу життя. https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ 2.Тема : Прослуховування пісеньки «Нехочуха» Завдання: Уважне прослуховування пісеньки,обговорення головної героїні пісеньки,вчити дитину відповідати на питання дорослим повними реченнями,розвивання ритму дитини. |
01.05.2020 | 1.Фізкультура
2.Розвиток мовлення |
1.Тема: «З мамою разом!»
Завдання : Підтримувати тіло в тонусі,задіювати вся м язи опорно-рухового апарату,заохочувати дитину до фізичних вправ,любові до активного способу життя. https://www.youtube.com/watch?v=S5mftdidSe0 2.Тема «Корисні підказки.Якщо ті скоїв поганий вчинок?» Завдання:Уважно прослухати запропоноване,вчити родумувати над почутим,відповідати на запитання розгорнуто,повними реченнями,вчити казати правду,розвивати почуття поваги до інших,вчити дитину логічно мислити,робити позитивні висновки . |