Завдання на час карантину для дошкільного підрозділу (з 04.05 по 08.05.2020)
Завдання на час карантину
для групи раннього віку “Віночок”
Дата | Предмет | Завдання |
04.05.2020 | Ознайомлення з природою | Тема: «На гостини до Весни». Мета: Закріпити знання дітей про характерні ознаки весни,про життя рослин,птахів,тварин.Виховувати бережливе ставлення до живої природи.https://www.youtube.com/watch?v=buc1o0zaRZo |
Фізкультура | https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s | |
05.05.2020 | Ознайомлення iз соціумом | Тема: «Сонячні промінці». Мета: Поглибити знання дітей про сонце та його властивості,розвивати навички спілкування,виховувати моральні якості,дружні стосунки.https://www.youtube.com/watch?v=fbE5kmaCWOE |
Музичне заняття | https://www.youtube.com/watch?v=dOhEafTg2L8 | |
06.05.2020 | Мовленнєвий розвиток | Тема: «Кімнатні рослини». Мета: Розширити знання дітей про кімнатні рослини,продовжити вчити виконувати доручення дорослого,розвивати зв’язне мовлення.https://www.youtube.com/watch?v=u-OwXeY3-aQ |
Фізкультура | https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc | |
07.05.2020 | Сенсорний розвиток | Тема: «Весняна прогулянка». Мета: Закріпити вміння дітей розрізняти та називати основні кольори,вправляти у порівнянні предметів за величиною,розвивати дрібну моторику рук,зорове сприйняття.https://www.youtube.com/watch?v=rFEKFHk3wD4 |
Музичне заняття | https://www.youtube.com/watch?v=VlCouM4a6Sk | |
08.05.2020 | Художня література | Тема: «Заучування вірша Т.Коломієць Веснянка» Мета: Продовжити вчити дітей ємоційно сприймати зміст твору,сприяти запам’ятовуванню тексту.Виховувати любов до художнього слова.Ішла весна-красна у синій хустинці Несла весна-красна у скриньці гостинці Ягнатям – травицю,Гусятам- водицю,Каченятам – ряску,А малятам – казку. |
Аплікація | Тема: «Квіточки» Мета: Вчити бачити красу квітучих рослин,розвивати творчі здібності малюків,продовжити вчити викладати готові форми на аркуші паперу,виховувати інтерес до аплікаціі,акуратність.https://www.youtube.com/watch?v=X95Z-GF13iA |
Завдання на час карантину для
Старшої групи А «Капітошка»
04.05-8.05.2020 | предмет | завдання |
Математика | Тема: Геометричні фігури
https://www.youtube.com/watch?v=_aGb0BNYxHY&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=093yOcR2BEE&feature=youtu.be |
|
Пізнавальний розвиток | Тема: Земна краса України
https://www.youtube.com/watch?v=5g3r3nXWEzk&feature=youtu.be |
|
Розвиток мови | Тема: Знову літери вивчаєм
https://www.youtube.com/watch?v=25sB_U3iAjA&feature=youtu.be |
|
Фізичний розвиток | https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI | |
Художньо естетичний розвиток | За темою: Дружні малята (малюнок)
http://nachalo4ka.ru/vesyolyie-rebyata-deti-shablonyi-dlya-prezentatsiy/ |
|
Мовленнєвий розвиток | За темою: Незабаром до школи
https://rivne1.tv/news/5-multfilmiv-yaki-nadikhnut-ditinu-na-navchannya-u-shkoli
|
|
Художня література | Тема: Читання оповідання В. Сухомлинського “Через потік” | |
Волеологія | Тема: Бережем природу
https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI&feature=youtu.be |
Корисні підказки для батьків. Як пояснити дітям:
https://www.youtube.com/watch?v=CypeZV2Y-kI
Завдання на час карантину
для старшої групи Б “Сонечко”
Дата | Предмет | Завдання |
04.05 | ознайомлення з природним довкіллям | Тема:Екологічною стежинкою дитячого садка.
Мета:формувати елементарний природодоцільний світогляд у дошкільників, сприяти усвідомлення дитиною себе частиною природи; виховувати естетичні почуття, почуття відповідальності за природу. Дидактична гра «Можна не можна» (як поводитись в природі) |
художньо – естетичний розвиток | Тема: Дружні малята (малювання)
Мета:створити умови для відображення в малюнку уявлень дітей про життя в дитячому садку;продовжувати вчити малювати олівцями нескладні сюжети,передаючи рухи,взаєдії і відносини дітей. |
|
05.05 | логіко- математичний розвиток | Тема:Розклад уроків.
Мета:формувати в дітей уявлення про умовні мірки і способи вимірювання; дати уявлення про відрізок; учити визначати розміщення предметів за двома координатами; ознайомити з грошовими одиницями; вправляти у складанні та розв’язуванні задач,змістом яких єпридбання та продаж товарів з використанням паперових моделей українських грошей. Консультації для батьків «Як займатися з дитиною математикою»http://lolo.kiev.ua/ukr/math.html |
фізичний розвиток | Руханка «Скік та скок» | |
06.05 | Слово до слова
зложиться мова |
Тема: «Букви знаємо слова читаємо»Мета: вчити дітей виділяти наголошений склад,правильно ставити наголос у словах,добирати звукові схеми до слів. |
художньо – естетичний розвиток | Тема:Подарунок для дитячого садка (ліплення)
|
|
07.05 | любій малечі про цікаві
речі |
Тема:Сім’я любов моя і гордість
Мета:формувати уявлення про сім’ю як про людей, які живуть поруч люблять один одного, піклуються один про одного; · виховувати бажання піклуватися про близьких; · розвивати мовлення, мислення. · http://vihovateli.com.ua/index.htm Поради батькам щодо виховання дітей |
фізичний розвиток | « Родинна зарядка» (робимо вправи разом з дітьми)
Рухлива гра «Роби як Лорі…» https://www.youtube.com/
|
|
08.05 | художня література | Тема: Читання оповідання О.Іваненко «Галочка» |
художньо-естетичний розвиток | Дидактична гра «Що не так» (виправ помилку) |
Завдання на час карантину
для середньої групи “Веселка”
Дата | Предмет | Завдання |
4.05.2020 | 1.Віконечко в природу
2. Логіко – математичний розвиток |
1. Тема: «Світ Комах»
Завдання :ознайомити дітей із зовнішньою будовою комах, розповісти, що комахи є кормом для птахів та деяких тварин, виховувати дбайливе ставлення до світу комах, формувати уявлення дітей, що кожна істота має право на життя, сприяти розвитку спостережливості в природному середовищі. https://www.youtube.com/watch?v=BXToLHfbSyo
2.Тема: «Математичній океан» Завдання: продовжувати вчити дітей порядковій лічбі, формувати вміння порівнювати предмети за шириною і висотою, розвивати увагу, мислення. https://www.youtube.com/watch?v=iJb3J6XwIDM |
5.05.2020 | 1.Мовлення дитини
2.Художньо – естетичний розвиток (аплікація) |
1. Тема: «Прослухування української народної казки «Язиката Хвеська»»
Завдання:вчити дитину уважно слухати та запам ятовувати прослухане. Вчити відповідати на запитання по змісту казки повним реченням , розвивати зв язне мовлення дитини, словниковий запас https://www.youtube.com/watch?v=Q10FzZVeKFk 2. Тема: «Жучок сонечко» Завдання: вчити дітей складати та наклеювати зображення жучка сонечка з кількох частин, завершувати композицію домальовуванням крапок на тулубі; закріплювати вміння відповідати на запитання , розвивати мислення та інтерес до аплікації. https://www.youtube.com/watch?v=AyC-3QE7VCI |
6.05.2020 | 1.Музичне
2.Художньо – естетичний розвиток (малювання) |
1. Тема: «Прослухування дитячий пісень у збірці «Пісня про жука»
Завдання: продовжувати вчити дітей уважно слухати запропонований матеріал, відповідати на запитання повними реченням,викликати в дітей хороший настрій, зацікавленість, прагнення відтворити прослухані пісні, розвивати почуття ритму. https://www.youtube.com/watch?v=6uqo1zbN7DY
2. Тема: «Веселий метелик» Завдання: продовжувати вчити дітей малювати фарбами, передаючи характерність образів; розвивати сприйняття, самостійність, вміння знаходити втіху у власній роботі, виховувати любов до образотворчої діяльності https://www.youtube.com/watch?v=IfafRscqwKc |
7.05.2020 | 1. Фізкультура
2. Музичне |
1. Тема: «Метелики».
Завдання: підтримувати тіло в тонусі, заохочувати дитину до рухливих вправ, любові до спорту та здорового способу життя https://www.youtube.com/watch?v=kPyxgTP0bZA 2.Тема: «Прослухування пісні Н. Май «Метелик» Завдання: : продовжувати вчити дітей уважно слухати запропонований матеріал, викликати в дітей хороший настрій, зацікавленість, прагнення відтворити прослухані пісні, розвивати почуття ритму.
|
8.05.2020 | 1. Фізкультура
2. Мовлення дитини |
1. Тема: «Веселі бджілки»
Завдання: підтримувати тіло в тонусі, заохочувати дитину до рухливих вправ, любові до спорту та здорового способу життя https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA 2.Тема: «Збережімо природу» Завдання : формувати в дітей поняття, що природу потрібно оберігати; дати поняття про Червону книгу України; розвивати мовлення, вміння робити висновки, передбачувати наслідки поганого поводження з природою, виховувати бажання піклуватися про об єкти природи, любити та оберігати все живе. https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI |