Завдання на час карантину для дошкільного підрозділу (18.05 по 22.05.2020)
Завдання на час карантину для
Старшої групи А «Капітошка»
18.05-22.05.
2020 |
предмет | Завдання |
Математика | Тема: Установлення закономірностей | |
Пізнавальний розвиток | Тема: Тварини Червоної книги | |
Розвиток мови | Тема: До рідного краю летять лелеки | |
Фізичний розвиток | https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI | |
Художньо естетичний розвиток | За темою: Фантастичні квіти (малювання) | |
Мовленнєвий розвиток | За темою: Ми розумні дошкільнята, вправні хлопчики й дівчата | |
Художня література | Тема: Слухання вірша (за бажанням на пам`ять) Грицька Бойко “Аптека зелена” | |
ОБЖД | Тема: Бережемо наш ліc! |
Корисні підказки для батьків. Як пояснити дітям:
https://www.youtube.com/watch?v=siegt3Yi_Eo
https://www.youtube.com/watch?v=CeJ8PbVvPx8
https://www.youtube.com/watch?v=hJAvKLQK2cE
Завдання на час карантину
для старшої групи Б “Сонечко”
Дата | Предмет | Завдання |
18.05 | ознайомлення з природним довкіллям | Тема:Ми юні екологи
Мета:ознайомити дітей із проблемою забруднення навколишнього середовища;підвести до розуміння того,що слід охороняти довкілля,виховувати любов до природи,нестерпність до забруднення навколишнього середовища,уміння піклуватися про нього. Дидактична гра «Можна не можна» (як поводитись в природі) |
художньо – естетичний розвиток | Тема: Українська вишиванка (малювання)
Мета: вчити дітей малювати за мотивами української вишивки, заповнювати середину смужки великими елементами, кайму — дрібними; малювати потрійні мазки. Розвивати вміння самостійно добирати кольори, визначати середину форми. |
|
19.05 | логіко- математичний розвиток | Тема: Просторові геометричні фігури
Мета: продовжити формувати уявлення дітей про просторові геометричні фігури;систематизувати знання про характерні ознака просторових фігур;учити групувати геометричні фігури в множині за заданими ознаками; розвивати здатність до зорового зіставлення. Д/гра «Складіть геометричну фігуру з паличок» |
фізичний розвиток | Руханка «Скік та скок» | |
20.05 | Слово до слова
зложиться мова |
Тема: «Граматику вивчали розумними ставали»
Мета:перевірити засвоєння дітьми програмового матеріалу, уміння уважно і точно виконувати завдання; розвивати увагу посидючість(повторити звуковий аналіз,поділ слова на склади,продовжувати складати склади) Консультація «Як навчити дитину читати швидко і правильно» |
художньо – естетичний розвиток |
Тема:»Вишиванка-вишиваночка» (аплікація)Мета: продовжити вчити дітей бачити самобутність та оригінальність українського національного вбрання; вправляти у прикрашанні одягу готовими елементами української вишивки; сприяти розвитку інтересу до завдань художньо-естетичного характеру. |
|
21.05 | любій малечі про цікаві
речі |
Тема:Вишиванка
Мета: ознайомити дітей із цінною промисловою культурою – льон, як матеріалом для пошиття сорочок. Розкрити красу українських вишивок, багатство їх кольорів, різноманітність орнаментів, їх видів і форм; поглибити і розширити знання про символічне значення української сорочки-вишиванки, звичаї і обряди, пов’язані з нею. http://delfin-4.in.ua/fakhivtsi-radyat/storinka-vikhovatelya/379-charivnavishivanka |
фізичний розвиток |
Вправи-ігри для дітей. |
|
22.05 | художня література | Тема: Читання казки І.Савицької «Де найкраще місце на світі»
Порада «Як навчити дитину запам’ятовувати вірші» https://www.4mamas-club.com/porady/malenkij-zabuvajko-yak-navchiti-ditinu-zapamyatovuvati-virshi/ |
художньо-естетичний розвиток | Вікторина «У казки на гостинах» |
Завдання на час карантину
для середньої групи “Веселка”
Дата | Предмет | Завдання |
18.05.2020 | 1.Віконечко в природу
2. Логіко – математичний розвиток |
1. Тема: «Світ професій»
Завдання :збагачувати словник дітей на основі уявлень про довкілля; формувати розуміння вживання узагальню вального поняття «професія»;вчити дітей співвідносити слова за змістом, пояснюючи їх;навчати складати розповіді про майбутню професію.
2.Тема: «У країні професій» Завдання:закріпити навички рахувати предмети і вдосконалювати вміння співвідносити цифру з числом в межах 5; закріплювати поняття глибокий,мілкий. https://www.youtube.com/watch?v=995Tz1-gf8I |
19.05.2020 | 1.Мовлення дитини
2.Художньо – естетичний розвиток (аплікація) |
1. Тема: «Прослухування казочок із серії «Мудрі казочки тітоньки Сови»»
Завдання:вчити дитину уважно слухати та запам ятовувати прослухане. Вчити відповідати на запитання по змісту казки повним реченням , розвивати зв язне мовлення дитини, словниковий запас https://www.youtube.com/watch?v=HQOlZg7kQPw 2. Тема: « Кораблик по морю пливе» Завдання: вчити дітей складати та наклеювати зображення човника із геометричних фігур, складати композицію, знайомити з прямокутною формо; закріплювати вміння відповідати на запитання , розвивати мислення та інтерес до аплікації. https://www.youtube.com/watch?v=fiwITfg1AlQ |
20.05.2020 | 1.Музичне
2.Художньо – естетичний розвиток (малювання) |
1. Тема: «Прослухування дитячий пісень у збірці «Ми всі потрібні»
Завдання: продовжувати вчити дітей уважно слухати запропонований матеріал, відповідати на запитання повними реченням,викликати в дітей хороший настрій, зацікавленість, прагнення відтворити прослухані пісні, розвивати почуття ритму. https://www.youtube.com/watch?v=w_mHkn2g8MA
2. Тема: «Прикрасимо візерунком посуд» Завдання: вчити дітей розписувати посуд, вчити виділяти декоративні елементи розпису, їх композиційне розташування; розвивати сприйняття, самостійність, вміння знаходити втіху у власній роботі, виховувати любов до образотворчої діяльності https://kitchendecorium.ru/accessories-decor/dekorirovanie/rospis-tarelok-svoimi-rukami.html |
21.05.2020 | 1. Фізкультура
2. Музичне |
1. Тема: «Corn Dance».Завдання: підтримувати тіло в тонусі, заохочувати дитину до рухливих вправ, любові до спорту та здорового способу життя 2.Тема: «Прослухування пісні із збірки «Ми всі потрібні» Завдання: : продовжувати вчити дітей уважно слухати запропонований матеріал, викликати в дітей хороший настрій, зацікавленість, прагнення відтворити прослухані пісні, розвивати почуття ритму. |
22.05.2020 | 1. Фізкультура
2. Мовлення дитини |
1. Тема: «Alien Dance»Завдання: підтримувати тіло в тонусі, заохочувати дитину до рухливих вправ, любові до спорту та здорового способу життя 2.Тема: «Подорож до міста професій» Завдання :закріплювати знання про професії дорослих; збагачувати словник дітей на основі уявлень про довкілля; формувати розуміння вживання узагальню вального поняття «професія»;удосконалювати вміння відповідати правильно на загадки та питання від вихователя. https://www.youtube.com/watch?v=QHyA3KJUXqc https://www.youtube.com/watch?v=Wo77g48deDY |
Завдання на час карантину
для групи раннього віку “Віночок”
Дата | Предмет | Завдання |
18.05.2020 | Ознайомлення з природою | Тема: «Світ комах». Мета: Розширити і уточнити знання дітей про комах. Їх характерні ознаки. Розвивати пам’ять,мислення.Виховувати дбайливе ставлення до живої природиhttps://www.youtube.com/watch?v=BXToLHfbSyo |
Фізкультура | https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo | |
19.05.2020 | Ознайомлення iз соціумом | Тема: «Подорож до тітоньки бджоли». Мета: Вчити дітей розрізняти бджолу серед інших комах,помічати її характерні риси: яскраво-жовте забарвлення,прозорі крильця,вусики,хоботок. Бджола літає,дзижчить.Розвивати увагу,пам’ять.Виховувати інтерес до світу комахhttps://www.youtube.com/watch?v=0AKMED70oaE |
Музичне заняття | https://www.youtube.com/watch?v=9Y05ID-GvSw | |
20.05.2020 | Мовленнєвий розвиток | Тема: «Метелики та бджілка». Мета: Розвивати мовленнєву активність,звуковимову,зорову пам’ять.Продовжити вчити звуконаслідувати комах.https://www.youtube.com/watch?v=u-OwXeY3-aQ |
Фізкультура | https://www.youtube.com/watch?v=kf5OlKXMx3s | |
21.05.2020 | Сенсорний розвиток | Тема: «Комахи наші найменші друзі». Мета: Ознайомити дітей з найменшими мешканцями живої природи – комахами. Закріпити поняття «один-багато», «великий-маленький».Закріпити вміння розрізняти і називати геометричні фігури. Розвивати пам’ять,увагу,пізнавальний інтерес.https://www.youtube.com/watch?v=zO_69ZyEXNI |
Музичне заняття | https://www.youtube.com/watch?v=TIqIAsmBjF4 | |
22.05.2020 | Художня література | Тема: «Казка про ведмедика і світлячка» Мета: Продовжити вчити дітей ємоційно сприймати зміст твору,сприяти запам’ятовуванню тексту.Виховувати любов до художнього слова.https://www.youtube.com/watch?v=vEWgDMKcxYk |
Аплікація | Тема: «Комахи» Мета: Формувати вміння дітей впізнавати об’єкти природи за силуетом (сонечко,мураха,муха і т.д ) . Розвивати вміння розташовувати силуети комах на аркуші паперу,виховувати бережливе ставлення до живої природиhttps://www.youtube.com/watch?v=yKxjOqCVQSo |