Завдання на час карантину для дошкільного підрозділу (12.05 по 15.05.2020)

Завдання на час карантину для

Старшої групи А «Капітошка»

12.05-15.05.2020 Предмет Завдання
  математика Тема: Додавання, знак «+».

Віднімання ,знак «-».

https://www.youtube.com/watch?v=2UG0TRHjm2Y

Пізнавальний розвиток Тема: Ми юні екологи.

https://www.youtube.com/watch?v=NHQmgLk_Sns

 

Розвиток мови Тема: Граматику вивчали, розумниками стали. https://www.youtube.com/watch?v=k5H3HYeXNpA

 

Фізичний розвиток https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI
Художньо естетичний розвиток За темою: Природа рідного краю (ліплення)

https://www.youtube.com/watch?v=0h9PY8IfVDA

Мовленнєвий  розвиток За темою: Блакитні очі річок та морів.

https://www.youtube.com/watch?v=dOhEafTg2L8

Художня література Тема: Як багато є на світі книг- добрих та різних. https://www.youtube.com/watch?v=2Q-6S3W7xF4
Валеологія Міні заняття з валеології на тему “Здорові зуби – здоровий я”

https://www.youtube.com/watch?v=MH9-FhGpM8g

У вільний час зацікавимо дітей: 

https://www.youtube.com/watch?v=p6Dmei6_F-Q

https://www.youtube.com/watch?v=rHqyikvpKTY

https://www.youtube.com/watch?v=rLh_92IJRdg

Завдання на час карантину

для старшої групи Б “Сонечко” 

Дата Предмет Завдання
12.05 Логіко- математичний розвиток Тема: Числа від 1 до 10.Лічба в прямому і зворотньому напрямку.

Мета: продовжувати вчити дітей називати числа від 1до 10;розрізняти лічбу в прямому та зворотньому напрямку; вправляти в умінні розв’язувати приклади;вправляти у порівняні двох множин за кількістю та визначенні відношень (на скільки більше,менше, порівну).

Фізичний розвиток Тема: Фізкультура руханка «Ми плещемо в долоньки»

https://www.youtube.com/

13.05 Слово до слова

зложиться мова

Тема: Знову літери вивчаєм

Мета: продовжувати вчити дітей виконувати звуковий аналіз слів; добирати слова із заданою кількістю звуків; ознайомити з літерою Е та її звуковим значенням;закріплювати знання вивчених літер.

Консультація для батьків «Культивуємо спілкування без тиску»

http://leleka.rv.ua/tysk-u-spilkuvanni-z-dit-my.-konsul-taciya-dlya-bat-kiv-ta-pedagogiv.html

Художньо – естетичний розвиток Тема: Закладка для книги

Мета: формувати в дітей уміння створювати декоративні композиції за власним задумом, дотримуючись умови використання різних відтінків одного кольору; закріплювати вміння вирізувати і наклеювати зображення.

14.05 Любій малечі про цікаві

речі

Тема: Праця людей навесні в сільському господарстві

Мета: ознайомити дітей з працею людей навесні в сільському господарстві; показати зв’язки між працею і діяльністю людей навесні та змінаи у природі; закріпити назви інструментів, пов’язаних із весняними роботами.https://naurok.com.ua/zanyattya-pid-chas-karantinu-tema-pracya-lyudey-navesni-170258.html

Фізичний розвиток Тема: Ігротехніка «Наше коло мов сім’я

http://dnz-kazka.org.ua/article/19

15.05 Художня література Тема:Слуханняоповідання В.Сухомлинського «Через потік» та вивчення вірша М.Лисича «Школярі»

Мета: продовжувати вчити дітей емоційно сприймати зміст поетичного та художнього творів, розуміти їх учинки;розвивати здатність робити висновки,виховувати дружелюбність.

Порада «Готуємо майбутнього першокласника»

http://ch-shapochka.com.ua/poradi-psixologa/

Художньо-естетичний розвиток Пісня про матусю

https://www.youtube.com/watch?v=esO3JRgpaFk

Завдання на час карантину

для середньої групи “Веселка”

Дата Предмет Завдання
12.05.2020 1.Мовлення дитини

 

 

 

 

 

 

 

2.Художньо – естетичний розвиток (ліплення)

1. Тема: «Читання казки «Пригоди сміливої вантажівки»»

Завдання:вчити дитину уважно слухати та запам ятовувати прослухане. Вчити відповідати на запитання по змісту казки повним реченням , розвивати зв язне мовлення дитини, словниковий запас

2. Тема: «Транспорт»

Завдання: ознайомити дітей з різними видами транспорту;навчати групувати поняття за різними ознаками;вчити дітей поєднувати заготовки із пластиліну в єдину композицію ;виховувати бажання та інтерес до пізнання навколишнього світу.

https://pustunchik.ua/ua/treasure/tools/podelki-iz-plastilina/figurky-z-plastylinu

13.05.2020 1.Музичне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Художньо – естетичний розвиток (малювання)

1.                Тема: «Прослухування дитячий пісень зі збірки «Я їду на машині»»

Завдання: продовжувати вчити дітей уважно слухати запропонований матеріал, відповідати на запитання повними реченням,викликати в дітей хороший настрій, зацікавленість, прагнення відтворити прослухані пісні, розвивати почуття ритму.

 

2.                Тема: «Трактор»

Завдання: продовжувати вчити дітей малювати фарбами, передаючи характерність  образів; вчити дітей зображувати предмети круглої та прямокутної форми; розвивати сприйняття, самостійність, вміння знаходити втіху у власній роботі, виховувати любов до образотворчої діяльності

https://www.youtube.com/watch?v=rPeb00BVa8c

 

 

 

 

 

14.05.2020 1. Фізкультура

 

 

 

2. Музичне

1. Тема: «Якщо друзі посміхаються тобі!».

Завдання: підтримувати тіло в тонусі, заохочувати дитину до рухливих вправ, любові до спорту та здорового способу життя

2.Тема: «Прослухування пісні про транспорт «Я з усмішкою мандрую по землі»

Завдання: : продовжувати вчити дітей уважно слухати запропонований матеріал, викликати в дітей хороший настрій, зацікавленість, прагнення відтворити прослухані пісні, розвивати почуття ритму.

https://www.youtube.com/watch?v=nTAOhszbXok

15.05.2020 1. Фізкультура

 

 

 

2. Мовлення дитини

1. Тема: «Тук –Тук –Тук вагончик»

Завдання: підтримувати тіло в тонусі, заохочувати дитину до рухливих вправ, любові до спорту та здорового способу життя

2.Тема: «Будь уважним. Автомобіль на дорозі.»

Завдання : продовжувати ознайомлювати дітей з навколишнім світом, поглиблювати знання про правила безпечної поведінки на дорозі; продовжувати навчати дітей будувати невеличкі розповіді з власного досвіду; навчати вживати в мовеленні різні типи речень, у тому числі складні;сприяти розвитку фонетичного слуху.

https://dityvmisti.ua/blog/4999-bezpeka-na-dorozi-prosti-pravyla-dorozhnogo-rukhu-dlia-ditei/

Завдання на час карантину

для групи раннього віку “Віночок”

Дата Предмет Завдання
12.05 Дитина у соціумі

 

 

Музичне

Ранкова зарядка

Сергіту сәті

https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU

«Ввічливі слова»

https://clip-share.net/video/ZMfa9q2vD0c/ввічливі-слова.html

Слухання пісеньки «Світ немов кольоровий луг» (+) з текстом

https://www.youtube.com/watch?v=RuqePaGMkhMз

рухами (почергово тупаємо ніжками, плескаємо у долоньки)

Пальчикове малювання «Квіти в горщику»

Завдання: Розфарбуйте картинку, залишаючи круглі відбитки пальців у потрібному місці картинки.

Спостереження за кімнатними рослинами

Гуляючи зараз на вулиці, ви бачите багато квітів. Але настануть холоди, прийде зима, і тоді на вулиці не побачиш квітів. А люди хочуть милуватися квітами завжди — і влітку, і взимку. От і придумали люди вирощувати квіти в будинках, в кімнатах, де живуть. Та не тільки квіти, але й інші рослини. Ось і стали називати такі рослини, які вирощують у кімнатах будинку – «кімнатні рослини».

Розглянути з дитиною фіалку, герань і клівію. Звертається увага на наявність кольорів, забарвлення, форму листків. Листя герані можна потривожити і понюхати, а потім пояснити, що рослина так захищається.

 

Консультація для батьків

Як привчити дитину допомагати?

Усі діти прагнуть бути самостійними, але вони не завжди погоджуються виконувати доручення батьків.

Якщо діти з раннього віку починають допомагати батькам по господарству, то вони будь-яке нове заняття сприйматимуть не як повинність, а як можливість навчитися чогось нового. Але, на жаль, мами і тата часто скаржаться на те, що їхня. дитина виконує усі доручення «з-під палки». Як же виховати у малюка відповідальність і свідоме ставлення до дорученої справи?

Насамперед ви, мами і тата, повинні подбати про те, щоб у малюка були свої обов’язки, які, окрім нього, ніхто не виконуватиме. Наприклад, дошкільник має після прогулянки почистити черевики і повісити на місце свою курточку, скласти перед сном іграшки і прибрати зі столу після обіду. Коло обов’язків може бути різноманітним, головне – не доручати робити те, з чим йому буде важко впоратися.

Спочатку ненав’язливо керуйте процесом. Хочете, щоб малюк витер пил на меблях? Покажіть, як це потрібно зробити. І нічого, якщо перший досвід виявиться невдалим, не потрібно вказувати малюкові на помилки – і з часом він всього навчиться. Краще похваліть його. Можна навіть сказати: «Ти дуже добре впорався з цим завданням, тому тепер я довіряю тобі таку відповідальну справу, як миття за собою посуду». І ось вже звичайна робота у домі із категорії «примусової» переходить у спосіб заохочення, і малюк буде із захопленням виконувати будь-яке ваше доручення. У дошкільному віці, коли малюка ще тільки починають залучати до праці, дуже корисно заохочувати й нагороджувати його за кожну виконану роботу (хоча б наклейкою або зірочкою), це стане для нього гарною мотивацією.

І ще один важливий момент: намагайтеся все робити разом із малюком. По-перше, це найкращий приклад і стимул для нього. По-друге, ніщо так не об’єднує, як спільна праця.

Батькам варто замислитися і про те, як поводитися, якщо малюк не виконав доручену справу

Він має розуміти: до вимог дорослих варто ставитися із повагою, а байдужість та небажання не залишатимуться безкарними. Тому потрібно із самого початку обговорити це з малюком. Йдеться не про тілесне покарання або щось подібне, що принижує гідність маленької людини, а про те, щоб навчити малюка дотримуватися слова. Пропонуючи малюкові щодня прибирати свої іграшки, домовтеся з ним: «Ти маєш починати класти на місце іграшки одразу, як тільки я тобі нагадаю про це, і зробити це потрібно до початку вечірнього мультфільму. Якщо за цей час ти не прибереш іграшки на місце, їх приберемо ми. І два дні ти не будеш ними гратися».

Головне в такій домовленості – бути послідовним і не змінювати рішення. Якщо це вийде – малюк навчиться вчасно виконувати обіцянку. В іншому випадку – він думатиме, що завжди знайдеться спосіб «ухилитися» від обов’язків.

Динамічна пауза «Помічники»

«Мамочко, ми тобі будем помагати!»

https://yandex.ua/video/preview/

vk.com — источник видео

Дитина під текст пісеньки (імітація таких дій): ганчірочками витирають пил, поливають з лійки, підмітають віником, губкою миють посуд.

Дидактичні ігри для дітей раннього віку з крупами

https://yandex.ua/video/preview/

youtube.com — источник видео

Мета: розвивати сенсорні здібності дитини

Матеріал: крупи, іграшки, ємкості для круп

Мультики про маму. Мама мультик.

https://yandex.ua/video/preview/

youtube.com— источник видео

13.05 Розвиток мовлення

 

Фізичний розвиток

 

Ранкова зарядка

Ранкова зарядка – (8 серія) (Уроки тітоньки Сови)
https://yandex.ua/video/preview/?filmId=5422732842016512734&p=1&text=фізхвилинки+від+тітоньки+Совиранкова+зарядка+7+серія

youtube.com— источник видео

 

Кімнатні рослини (презентація для діток)

Кімнатні рослини (презентація для діток) Кактус, фіалка, різдвяна зірка, фікус, алое-вера, амариліс, герань… https://yandex.ua/video/preview/?filmId=9678169824658735756&text=презентація++про+дерева+та+рослини+навесні+сайт+”Хмаринка”+для+дітейясельноїІ+молодшої+групи+в+ДНЗ+на+карантині

youtube.com— источник видео

Дидактична гра «Підійди до рослині, яку я назву»

Мета: дитина повинна знайти і підійти до квітки, розвиток пам’яті

Підійдіть до найвищого рослині. Це герань.
Підійдіть до найнижчого рослині. Це фіалка.
Підійдіть до середнього за величиною рослині. Це клівія.

Один, два, три, до фіалку йди!
Один, два, три, до герані йди!
Один, два, три, клівії йди!

 

Фізкультхвилинка для дітей ВЕСЕЛІ ЗВІРЯТА – розвиваючі відео українською – З любов’ю до дітей

Провести дослід «Сонце»

Дати дітям уявлення про те, що навесні сонце яскравіше світить, воно сліпить очі. На сонце можна дивитися через кольорове, темне скло. Заохочувати пізнавальну активність, спостережливість

Вправа «Сонечко променисте»

– Зробіть промінчики сонечка — розкладіть жовті шнурки навколо сонечка.

Дидактична гра «Підбери лійку»

– Підберіть підходящу лійку для кожної рослини.

Навчальний мультик Явища природи для дошкільнят – AneLok

https://www.youtube.com/watch?v=0fxyl8blrN0

Розвиваючі-ігри-для-дітей. https://pravanam.ru/video/x6g3n1l/Розвиваючі-ігри-для-дітей.-Трикутник/

14.05 Сенсорний розвиток

 

 

 

Музичне

 

Ранкова зарядка:

фізхвилинки для малечі

youtube.com — источник видео

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=17065881452559824345&text=фізхвилинки+для+малят+днз&path=wizard&parent-reqid=1588797360505922-331921538657864023700291-production-app-host-sas-web-yp-149&redircnt=1588798865.1

Заняття “Допоможемо зайчикові” (вік 2-3)

” Мета: розвиваємо мислення, дрібну моторику рук, сенсорику, естетичний смак, творчість та співчуття!

Слухання пісеньки разом з мамою

«Пісня Про Кульбабу» – Наталія Май – Гарні Дитячі Пісні – З любов’ю до дітей

https://www.youtube.com/watch?v=fkLTiihMbHQ

«Пісня про кульбабу» – дитяча пісня, слова та музику до якої написала Наталія Май.

Пісня про весну для дітей – «Намалюю я»

https://www.youtube.com/watch?v=qcA3MTrlQL0

Поради: «Гра – заняття серйозне»

Так само як у процесі діяльності спілкування дитини з дорослим зародилася предметна діяльність, у процесі предметної діяльності починає складатися гра – провідна діяльність дитини-дошкільника. При перших проявах ігрової діяльності можна говорити тоді, коли дитина починає використовувати один предмет замість іншого. Дитина годує ляльку паличкою-ложкою, розкладає перед нею іграшкові камінці-котлетки, вкладає її спати в коробку-ліжечко … У малюка вже відбулося достатньо повне оволодіння предметними діями, дію узагальнити і легко переноситься з одного предмета на інший. Така гра виникає у 2-3 роки. Основний зміст ігор дітей цього віку – відтворення побачених і засвоєних ними предметних дій. Бажання жити життям дорослих проявляється в тому, що діти опиняються здатні повторити лише окремі дії оточуючих: малята «варять кашу», «годують» і «укладають спати» ляльок, «миють” посуд. Гра у молодших дітей часто виникає на основі потрапив у руки предмета: побачив малюк яскраве відро – починає грати в приготування обіду, попалися на доріжці камінчики – «пече» пиріжки і «годує» свою ляльку. Тому й конфлікти у малюків виникають не через розподіл ролей, не з-за того, хто головний, а хто підлеглий, а з-за окремих предметів, тому що кожен новий предмет – це нова гра. Крім того, разом малюки 2 – 3 років грати ще не вміють. У кращому випадку вони не заважають один одному, спокійно граючи поряд кожен зі своєю іграшкою. Малюкам цього віку можна показати, що інші діти теж зайняті грою, що вони цікаво грають, що не треба порушувати їх ігор, а краще допомогти чим-небудь (дати пограти свою форму або совочок, привезти на машинці гілочки і т.п.).

Формування інтересу до ігор інших дітей сприятиме розвитку у дітей співпраці в більш складних іграх. Ігрові дії дітей молодшого віку ще вкрай уривчасті і не зв’язуються в єдину систему дій. Якщо малятам 3 років, зайнятим приготуванням лялькового обіду, запропонувати нагодувати своїх «дітей» спочатку «компотом», потім «котлетами» і нарешті «супом», то це не викличе заперечення з їхнього боку, хоча всі вони можуть назвати правильний порядок обіду. Просто для них набагато важливіше виконання окремих дій (приготування «супу», «котлеток», розкладання їх), ніж правильне виконання взятій ролі мами чи виховательки. Тому, включаючись в гру малюків, не вимагайте від них вірного і послідовного виконання ролей, не ускладнюйте гру довгими ролями. Постарайтеся «оживити» для дитини окремі предмети, включити його в гру з цими предметами.
Дуже часто маленькі діти затримуються на стадії маніпулювання, не використовують предмети-заступники і в результаті не переходять до предметної грі. Цей перехід можна і потрібно стимулювати, тому що він веде дитину далі, на новий щабель його психічного розвитку. Якщо маленьку дитину, перебирає камінчики або кубики, запитати, у що він грає, то часто можна почути: «Граю в камінці» або «Граю в кубики». Але часто буває достатньо чи принести ляльку, або самому дорослому включитися в діяльність дитини, як його дії набувають ігровий характер. Дорослий може запропонувати дитині «помити» ляльку, «погодувати» її, «укласти спати», разом з дитиною «спекти пиріжки» з шишок, “зварити макарони» з трави і т.п. Як правило, предметна гра починається з показу окремих дій дорослим, а потім переноситься дитиною вже на інші предмети й інші ситуації. Тому зверніть увагу на дії дітей 2 – 3 років і допоможіть їм включитися саме в гру.

Ігри для дитини 2-3 років

Дидактична гра “Знайди пару” розвиваємо логіку #гра #логіка #дидактичнагра

https://www.youtube.com/watch?v=k5H3HYeXNpA

Гра з прищіпками «Кактус»

– Зробіть колючки кактуса з прищіпок.

Заспівайте колискову своєму малюку

Українська народна колискова у чудовій сучасный анімації

Ой, люлі, люлі, налетіли гулі | Збірка колискових пісень 15 хвилин

https://www.youtube.com/watch?v=lzbQgwjy8wc

15.05 Художня література

 

 

 

 

 

 

 

аплікація

Ранкова зарядка

 Ранкова зарядка – (3 серія) (Уроки тітоньки Сови)

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=8937409828443571407&p=1&text=фізхвилинки+від+тітоньки+Совиранкова+зарядка+7+серія

youtube.com— источник видео

«Пори року» тітоньки Сови – Травень (Уроки тетушки Совы) серия 6

https://www.youtube.com/watch?v=3ARF4GGYswQ

Слухання пісеньки

«Кольоровий світ»

https://www.youtube.com/watch?v=AVEU1OrNp1U

Аплікація «Квітка на вікні»

Наклейте на вікно горщик, листя і квітка.

Послухаємо віршики-загадки про пори року разом з малятами.

 Розвиваюче відео для дітей. Пори року. Вірші.

Розвиваюча відеокнига для малят про пори року. Яскраві фото та веселі віршики ознайомлять малюка з порами року, дадуть змогу провести час цікаво та з користю, допоможуть полюбити читання та красу рідної природи.

Вчимо назви пальчиків | Розвиваючі уроки для дітей

Мультик, який навчить дітей назви пальців на руках.

Подивимося разом із дітьми. Казки на ніч українською

Збірка казок для малюків українською Колобок Ріпка Курочка ряба Коза дереза

Консультація для батьків

Різні вправи для корекції постави  Група раннього віку 

https://yandex.ua/video/preview/

youtube.com — источник видео

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *