Завдання для учнів 1-4-х класів на період карантину (18.05.-22.05.2020)
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посилання на електронні ресурси |
18.05 | Математика | Розв’язування задач на знаходження вартості покупок. Задачі на знаходження невідомого доданка | Підр.с.220-222. Друк.зош.с.29-31 | https://www.youtube.com/wathttps://www.youtube.com/watch?v=B–oBcpWg0wwch?v=-fu8taBnv_8 |
ЯДС | Я досліджую літні зміни в житті тварин | Підр.с.75 | ||
Укр.мова | Написання букв Ж, ж | Підр.с.70-71 читати, переказувати. Зош.с.53,54 | https://www.youtube.com/watch?v=F_dAKq5yjzA | |
19.05 | Укр.мова | Буквосполучення дж | Підр.с.72-73. Придумати до тексту заголовок. Зош.с.56,55 | https://www.youtube.com/watch?v=0wJfq2T-czA |
ЯДС | Я досліджую літні зміни в житті тварин | Підр.с.76. Зош.с.63 | https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c | |
Математика | Порівняння вартостей. Розв’язування задач на знаходження залишку | Друк.зош.с.34-35 | ||
20.05 | ЯДС | Що я святкую влітку ? | Підр.с.77. Зош.с.61 | |
Укр.мова | Написання букв Ч,ч | Підр.с.74-75, переказувати текст. Зош.с.57 | https://www.youtube.com/watch?v=i3jAL-p23E0 | |
21.05 | Математика | Задачі на знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника у задачах про вартість | Друк.зош.с.32-33 | https://www.youtube.com/watch?v=-217JNUpheQ |
Укр.мова | Написання букв Ф,ф | Підр.с.76-77, читати. Зош.с.58-59 | https://www.youtube.com/watch?v=dB8GuHRBCkE | |
ЯДС | Що я святкую влітку ? | Підр.с.78 | ||
22.05 | Укр.мова | Повторення українського алфавіту | Підр.с.78 читати, переказувати текст. Зош.с.60-62 | https://www.youtube.com/watch?v=FvRdF0c2trc |
ЯДС | Канікули. Як поводити себе влітку на природі | Підр.с.79. Зош.с.62, 64 | https://www.youtube.com/watch?v=X0RlPPTNUH0 |
Завдання на час карантину для учнів 1 -Б класу
1 | 18.05 | Укр. Мова
ЯДС |
Письмо буквосполучення дж у словах. Опрацювати ст. 56(зошит)
Читати ст..72-73(підручник), звуко – буквений аналіз слів із буквосполученням дж Відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=HU2ucXxEN2k https://www.youtube.com/watch?v=g5WiiirZ9M8 Літня мозаїка. Як розпізнати літо? |
2 | 19.05 | ЯДС
Укр..мова
Математика |
Жива природа влітку.
https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c Письмо букви Ч ч.Опрацювати ст. 57 (зошит) Читання слів з буквою Ч.Опрацювання ст. 74 – 75(підручник). Читати, переказувати прочитане Час. Година. Поняття «Минула 1 година» Опрацювати ст.195-199 (підручник) |
3 | 20.05 | Укр.мова
ЯДС
Математика |
Буква Ф ф у словах. Опрацювати ст. 58( зошит)Списування з друкованого тексту.
Читання слів.ю тексту з буквою Ф ф. Опрацювати ст. 76-77(підручник) https://www.youtube.com/watch?v=p01Bn0sWEM8 Як живуть рослини і тварини влітку. https://www.youtube.com/watch?v=0ozf0X9tuN0 https://www.youtube.com/watch?v=0ozf0X9tuN0 Діагностична робота. Перевірка обчислювальних навичок |
4 | 21.05 | Укр.. мова.
ЯДС. |
Діагностична робота. Списування.
Чим діти займаються влітку. |
5 | 22.05 | Укр.мова
ЯДС
Математика |
Закріплення вивченого. Опрацювати ст59-61(зошит).
Читати ст..78(підручник) Де я хочу відпочити на літніх канікулах
Повторення вивченого.Опрацювання ст..220-221(підручник) |
Завдання на час карантину для учнів 1 -В класу
Дата | Предмет | Завдання |
18.05 | Українська мова | Підручник с.139-140, зошит с.36
https://www.youtube.com/watch?v=zbMYqVUu4dY |
Математика | Підручник с.101-102, зошит с.35
https://www.youtube.com/watch?v=86kPIoSHLdc |
|
Українська мова | Підручник с.159, зошит с.28
https://www.youtube.com/watch?v=hnP_QdW-YMw |
|
19.05 | Я досліджую світ | Підручник с.111-112, зошит с.37
https://www.youtube.com/watch?v=97VH4jqJ_Do |
Українська мова | Підручник с.160, зошит с.37
|
|
Математика | Підручник с.103-104, зошит с.38
https://www.youtube.com/watch?v=VcAmhPs1DR0 |
|
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати відео та завдання на класифікацію на тему: Екскурсія в магазин самообслуговування.
https://www.youtube.com/watch?v=uu93urATKkU |
|
20.05 | Я досліджую світ | Підручник с.113-114, зошит с.38
https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI |
Математика | Підручник с.105-106, зошит с.39
https://www.youtube.com/watch?v=OdbiX6PBRcY |
|
Українська мова | Підручник с.165, зошит с.38
https://www.youtube.com/watch?v=FGJYIG3vUeQ |
|
21.05 | Я досліджую світ | Підручник с.115-116, зошит с.39-40
https://www.youtube.com/watch?v=zS3ka77aKxc |
Українська мова | Підручник с.180, зошит с.38
https://www.youtube.com/watch?v=idH4r7r0okg |
|
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати відео та презентацію.
https://www.youtube.com/watch?v=qT7YwoRRtgE |
|
22.05 | Українська мова | Підручник с.182, зошит с.39-40
https://www.youtube.com/watch?v=PGVghGJnVQY |
Математика | Підручник с.107-108, зошит с.40
https://www.youtube.com/watch?v=H8bueBuF9W0 |
|
Розвиток мовлення | Класифікувати картинки в окремі групи за їх видами та призначенням, скласти розповідь за малюнками.
https://www.youtube.com/watch?v=XAHcWj2XGzQ |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
18.05 | Українська мова | Будова тексту. Всеволод Нестайко. Пригоди в лісовій школі (скорочено) | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4
|
Підручник с.93-95, друкований зошит с. 64 |
Я досліджую світ | Я досліджую веселку | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vesnani-svata-v-ukraini-127632.html
|
Підручник с. 89, друкований зошит с.60 | |
Я досліджую світ | Я досліджую рослини влітку | https://naurok.com.ua/prezentaciya-yak-zmiyuetsya-zhittya-roslin-vlitku-24478.html
|
Підручник с. 90, друкований зошит с.61 | |
Образотворче м. | Засоби художньої виразності: лінія, колір,форма. Аналіз будови фігури клоуна. Малювання обличчя чи фігури клоуна кольоровими олівцями | https://www.youtube.com/watch?v=d6wVJmgzJ9E | Намалювати обличчя чи фігури клоуна кольоровими олівцями | |
19.05 | Українська мова | Будова тексту. Всеволод Нестайко. Пригоди в лісовій школі (скорочено) | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
|
Підручник с.93-95, скласти та записати в зошит текст “Моя улюблена справа” |
Математика | Маса. Центнер. Розмін,лічба,підбір грошей | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=xwf3i_3rM5Y |
Підручник с. 223, друкований зошит с.17, №1 ,2 (ур. 101 а,б) | |
Я досліджую світ | Я досліджую тварин влітку | https://www.youtube.com/watch?v=0ozf0X9tuN0 | Підручник с. 91-92, друкований зошит с.62, | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи в русі | https://www.youtube.com/watch?v=nATN1XE49H4 | Рухливі ігри за бажанням дітей | |
20.05 | Українська мова | Кіт з котами про котів. Григорій Фалькович | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
|
Підручник с.95, скласти та записати в зошит текст “Мої плани на літні канікули” |
Математика | Діагностична робота | https://www.youtube.com/watch?v=hW3YoiJS05M
https://www.youtube.com/watch?v=jTHhiW1fUYM |
Друкований зошит с.18-19, № 1, 2 (ур. 102-103) | |
Я досліджую світ | “Звичайні винаходи на канікулах” | https://vseosvita.ua/test/tema1-ya-zhyvu-na-planeti-zemlia-urok-my-zemliany-33896.html
https://www.youtube.com/watch?v=2T0KFUCMOEg |
Підручник с.93, друкований зошит с.63 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи в русі. Естафети | https://www.youtube.com/watch?v=D65QQbe4q9o | Рухливі ігри естафети | |
21.05 | Українська мова | Діагностична робота з читання | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://nuschool.com.ua/teaching/elementary/2klas/39.html |
Намалювати ілюстрацію до прочитаного твору |
Математика | Узагальнення вивченого за рік | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=MfYCHoI8uy4&t=162s |
Друкований зошит с. 20-21, № 1,2 (ур. 104-105) | |
Я досліджую світ | Що я святкую влітку? | https://www.youtube.com/watch?v=C_Zmn5bJeHQ | Підручник с. 94, друкований зошит с.63 | |
Я досліджую світ | Підсумок за темою | https://www.youtube.com/watch?v=UTpSQvivMnM | Підручник с. 91-94, друкований зошит с.60-64 | |
22.05 | Українська мова | Узагальнення вивченого за рік | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/
|
Скласти та записати в зошит текст “Що я знаю, умію?“ |
Я досліджую світ | Підсумок за рік | https://www.youtube.com/watch?v=ahqQCzpHpeg | Підручник с. 95, друкований зошит с.64 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи в русі. Естафети | https://www.youtube.com/watch?v=GWES_hGEkFQ | Рухливі ігри естафети |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв язок із педагогом |
18.05.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова |
Узагальнення і систематизація знань з теми: “Я досліджую живу і неживу природу”
Оповідання. Час і місце подій. |
. https://www.youtube.com/watch?v=WyFPNtLSec0 https://www.youtube.com/watch?v=ZOh-aks4_j8
|
с.13-22 (усно)
с. 87-88 , впр.2 |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
19.05.2020
Українська мова
Математика |
Зв’язок слів у реченні. Оповідання.
Таблиця множення числа 8 та 9. таблиця ділення числа 8 та 9. коло. Круг. |
https://www.youtube.com/watch?v=EfTtMKBn_os
https://www.youtube.com/watch?v=j6hrLa5Iflk https://www.youtube.com/watch?v=e_r86ld_4so
|
с. 89-90, впр.1,3
с. 216-217 1,3,4(усно), 2,5,7, (письмово), |
Група у вайбері
Група у вайбері
|
20.05.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Математика
Українська мова |
Узагальнення і систематизація знань з теми: “Моя країна-Україна”
Діагностична робота.
Діагностична робота.
|
https://www.youtube.com/playlist?list=PL2CyjLc5zvHUmKhDDanMRDzwCCrKsI_XP
|
с.45-49 (усно)
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
21.05.2020
Я досліджую світ
Математика
Українська мова
|
Діагностична робота.
Множення і ділення на 1. множення 0. множення і ділення на 10.маса. Центнер. Узагальнення вивченого.
Поняття про текст типи текстів. |
https://www.youtube.com/watch?v=RxZPTPCJpRc https://www.youtube.com/watch?v=xwf3i_3rM5Y
|
с. 218-221 №1,2,3,4 (усно), 8,9,10(письмово)
с.90-92 впр.3,4 (с. 91) |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
22.05.2020 Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: “ Я живу на планеті Земля”
Будова тексту “Кіт з котами про котів”. Підсумковий урок. |
https://www.youtube.com/watch?v=K18RMd1f2ng
|
с.76-80 (усно)
с. 93-95 впр.1 (усно), впр. 3 (письмово)
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Дата |
Назва предмету |
Завдання |
18.05.2020 | Літературне читання | В.Сухомлинський «Прийшли відвідати хвору», Д.Прилюк «Не поділили», М.Конончук «Гірке морозиво». |
Математика | Міри вартості. Монети. Розмін. Заміна | |
Українська мова | Розрізнення приголосних з-с, б-п, в-ф, ж-ш. Підручник ст.. 52 вправи 10-12 | |
Я досліджую світ | У природі все взаємопов’язано. Підручник ст.. 115-116 | |
19.05.2020 | Літературне читання | Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій. |
Математика | Міри вартості. Монети. Розмін. Заміна | |
Українська мова | Розрізнення приголосних з-с, б-п, в-ф, ж-ш. Підручник ст.. 53 вправи 13-15 | |
Соціально-побутове орієнтування | Дозвілля в сім’ї. Ігри, дитячі розваги. Організація вихідного дня, спорт. Улюблені заняття твоєї родини. | |
20.05.2020 | Літературне читання | Вірш Б.Данилович «Два сонечка», В.Сухомлинський «Найласкавіші руки», А.Коцюбинський «Шпаківня». |
Українська мова | Сполучення приголосних дз, дж. Підручник ст.. 55 вправи 1-3. | |
Математика | Міри довжини. Одиниця довжини – сантиметр, дециметр. | |
Я досліджую світ | Значення природи для людей. Підручник ст.. 117 | |
21.05.2020 | Я досліджую світ | Пташине гніздечко. Виріб з паперу. Підручник ст.. 118 |
Літературне читання | Українські народні казки. Повторення вивченого за рік. | |
Розвиток мовлення | Побутові прилади (телевізор, холодильник, праска, пральна машинка, пилосос). | |
22.05.2020 | Я досліджую світ | Охорона природи. Підручник ст.. 121-122 |
Українська мова | Повторення вивченого. Підручник ст.. 58 вправи 1,2,4. | |
Математика | Міри довжини. Одиниця довжини – сантиметр, дециметр. |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання | Зворотній зв’язок | |
18.05 | Математика | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | С.172 № 1140 –усно, №1144- письмово |
Група у вайбері |
|
Українська мова | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | С.182 впр. 454, 456- письмово | |||
Природознавство | Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про людину та її організм. Контрольна робота | Зошит с 21-24. Виконати роботу за своїм варіантом й надіслати вчителю | |||
19.05 | Читання | Пробуємо складати рими, продовжувати рядки. Наталія Хаткіна «Веселі римики» | С.183 читати |
Група у вайбері
|
|
Українська мова | Повторення вивченого матеріалу про частини мови, значення слова, будова слова | С.185 впр. 462, 465 – письмово | |||
Я у світі | Практична робота «Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?» | Знайти цікаві факти про Україну | |||
20.05 | Математика | Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове число виду 966:3 | С. 172 № 1149 – усно, 1150, 1152, 1154 – письмово |
Група у вайбері
|
|
Читання | Як побачити красу. Василь Сухомлинський «Сергійкова квітка» | С. 183-185 читати, відповідати на питання | |||
Природознавство | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | С 142-162 повторити | |||
Основи здоров’я | Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік | Намалювати малюнок на тему, яка найбільше сподобалася | |||
21.05 | Читання | Вчися фантазувати. Галина Кирпа «Чого я другу не сказав» | С. 185-186 читати, відповідати на питання |
Група у вайбері
|
|
Математика | Письмове ділення на одноцифрове число виду 273:3 | С. 173 №1159, 1160 – усно, 1158, 1162 – письмово | |||
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту. Зозуля | Зошит с. 54-56. Записати письмовий переказ тексту в зошит | |||
Образотворче мистецтво | Роль театрального костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. Створення ескізу театрального костюма (художні матеріали за вибором) | С 55 (альбом) . Намалювати ескіз костюма для казкового персонажа | |||
22.05 | Читання | Перевір свої знання | С. 187 дати відповіді на питання | ||
Математика | Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел | С.174 № 1164, 1165 – усно, № 1166, 1170 – письмово | |||
Трудове навчання | Підсумок за рік | С. 57 виготовити вітальну листівку | |||
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
Кожного дня з 13 до 14 год(час приблизний, слідкуй за повідомленнями у Viber) запрошую тебе на онлайн-зустріч на ZOOM- платформі!
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : 18 травня Дистанційне навчання Повтори матеріал, прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є. Потім виконуй письмові.( Щось не зрозумів, пиши мені у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ
зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках». Переглядай відео за посиланнями. Ти-молодець! |
|||
18.05.2020 р. | ||||
Літ.чит. | Вчись фантазувати. Галина Кирпа. Чого я другу не сказав
|
С.185-186, прочитай, дай відповіді на питання. Приготуйся розповісти , про що ти любиш фантазувати. Розглянь картину Марфи Тимченко «Я хотіла побачити місто» на с. 186 | Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber | Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Природозн. | Контр.робота | Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про людину та її організм. | Виконай контр.роботу на сайті «На Урок»
Запрошення див. у Viber |
Мережа Viber |
Труд навч. | Зроби фото, як ти допомагаєш рідним на присадибній ділянці або вдома. Надішли у Viber або на електронну пошту вчителю | Мережа Viber | ||
19.05.2020 р. | ||||
Літ.чит. | Перевір свої знання | Дай відповіді на питання на с.187
Оскільки опрацьований розділ називається «Візьму перо і спробую», спробуй продовжити одну з прочитаних казок або оповідань. Можливо, ти вже написав вірш чи оповідання?! Надішли вчителю
|
|
|
Матем. | Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213*3, 127*3 | Подивись пояснення матеріалу за посиланням
С.166, рочитай правило. Виконай № 1100(письмово). Розв’яжи задачі № 1101, 1102(за вибором) |
https://www.youtube.com/watch?v=6UX5XKP75ic
Консультації на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Укр.м. | Контрольний диктант
|
Напиши диктант за посиланням. Виконай граматичне завдання. Підпиши роботу. Надішли вчителю |
|
Мережа Viber
|
Образотв. |
Підсумковий урок |
Намалюй, як ти провів вихідні дні. Зроби фото, вишли вчителю |
Мережа Viber
Електронна пошта |
|
20.05.2020 р. |
|
|||
Матем. | Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число виду 182*3, 151*6
|
Розглянь записи в підручнику с.167, № 1108, виконай письмово № 1109, 1113. Розв’яжи задачі № 1110, 1111 (за вибором)
|
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber, платформа «На Урок». |
.Укр.м.
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про будову слова |
С.106, повтори послідовність розбору слова за будовою. Пригадай вивчене, дай відповіді на питання на с.109. Виконай впр.257, розбери подані слова за будовою, склади речення з двома словами. Підкресли головні та другорядні члни речення. Надішли виконану роботу вчителеві |
|
Мережа Viber |
Я у світі | Що я знаю про українську вишиванку | Дізнайся більше про українську вишиванку. Зроби фото у вишиванці, надішли вчителю
|
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
Літ.чит. |
Контрольна робота за розділом «Візьму перо і спробую» | Перевір, як ти засвоїв матеріал. Виконай контрольну роботу на платформі «На Урок». | Код доступу див. у Viber | |
21.05.2020.р. |
|
|
||
Природозн. |
Аналіз контрольної роботи.
Повторення вивченого |
За посиланням подивись і послухай, як досліджувати природу влітку |
|
Мережа Viber, ZOOM |
Математика |
Контрольна робота .
|
Повторення вивченого | Перевір, як ти засвоїв матеріал. Виконай контрольну роботу на платформі «Мій клас». Заходь за логіном та паролем, який дав вчитель |
Мережа Viber, платформа «МІЙ КЛАС». |
Осн.здоров’я | Підсумковий урок . | Виконай колаж, зроби презентацію, намалюй малюнок «Прагну бути здоровим» | Мережа Viber
Група «Діти» |
|
22.05.2020р.
|
|
|
||
Математика
|
Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею | Виконай № 1132, 1135, запиши стовпчиком і обчисли письмово № 1125 |
|
Мережа Viber |
Укр.мова |
Повторення вивченого про частини мови |
Повтори вивчене за посиланням
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». |
Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber, платформа «На Урок». |
Літ.чит. | Позакласне читання | Дізнайся, які дитячі журнали читали твої батьки.
Найкраще читання, с.528-538, прочитай. Дай відповіді на питання |
Мережа Viber |
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Урок | Тема | Посилання на дод .електр. носії | Завдання для виконання | Зворотній звязок |
18.05 | Літ.читання | Творчість Астрід Ліндгрен. А.Ліндгрен «малий і Карлсон,що живе на даху». Контрольна робота Навичка читання вголос .(усно) | https://www.youtube.com/watch?v=bq5H9wZcIbIАстрід Ліндгрен “Про Карлсона, що живе на даху” | Ст.168-173.Читати і відповідати на запитання
Сходинки до успіху ст.104.за В.Сухомлинським. |
Група у вайбер. |
Математика | Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213*3.Письмове множення виду37*6,127*3. | https://www.youtube.com/watch?v=PtWVQbqbCRsМноження трицифрового числа на одноцифрове Математика 3 клас ст.38-39 (20) | Ст.166-168, номери1099,1097, 1107,1108 (усно) 1105,1106, 1114(пис). | ||
Укр. мова | Повторення вивченого. Що ми знаємо про текст, речення.
Що ми знаємо про будову слова. |
https://www.youtube.com/watch?v=cwg68TtjaTQБудова слова, відео урок, 3 клас.
https://www.youtube.com/watch?v=2IkgSHomqO0Речення. 3 клас https://www.youtube.com/watch?v=1-CphupqivoУкраїнська мова 3 клас. Закріплення вивченого про текст |
Ст.164-166, впр.394 (пис) впр.397 (пис). | ||
19.05 | Літ.читання | Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української літератури для читання в 3,4 кл.» | Читати , відповідати на запитання. | ||
Математика | Письмове множення виду 182*3,151*6.Ділення з остачею. | https://www.youtube.com/watch?v=nvHYahlGqX43 клас. Математика. Письмове множення на одноцифрове число виду 37·6, 127·3, 182·3, 151·6 (Тиж.3:ВТ) | Ст.168-170. Номери 1115,1117,1123,1128(усно) 1121,1130(пис). | ||
Природа | Контрольна робота. | Сходинки до успіху.ст93-94. | |||
20.05 | Літ.читання | Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Світ гумористичних творів». | Ст.162-173 повторити.
Дати відповіді на запитання. |
||
Математика | Повторення обчислення значень виразів на кілька дій .Перевірка ділення з остачею. | https://www.youtube.com/watch?v=VKtzntVC0q8Порядок дій у виразах
https://www.youtube.com/watch?v=hljv1T_trJ8МАТЕМАТИКА (3 клас) 02-04-2020 |
Ст.170-172,номери 1132,1135,1140,1142(усно) 1139,1138,1147(пис). |
|
|
Укр. мова | Контрольна робота. | Ст.55-58.Зошит з тематичного оцінювання з української мови. | |||
21.05 | Літ. читання | Підсумок за рік. УПЧ.У кожного своя співуча пірїнка. С.Дерманський «Чудо із чудес.» | https://www.youtube.com/watch?v=OtT3bfo4HUUСпівуча пір”Їнка * Василь Сухомлинський | Ст.119-120. Читати і відповідати на запитання. | |
Укр. мова | Підсумок за рік. Що ми знаємо про частини мови. | https://www.youtube.com/watch?v=OgQi5nsBL4kЧастини мови: іменник, прикметник, дієслово та службові частини мови. | Ст.166-168,впр 399,(пис)впр 396(пис). | ||
Природа | Підсумок за рік. Проект «Який дар для людства найцінніший(повітря,вода,тварини,рослини,грунт,корисні копалини)?» | https://www.youtube.com/watch?v=RRi6lRAOVVs
Вода – безцінний дар природи |
|||
22.05 | Математика | Підсумок за рік. Повторення письмового додавання й віднімання трицифрових чисел. Ділення виду273:3. | https://www.youtube.com/watch?v=Vgo7AtdVEXY3 клас. Математика. Ділення з остачею. Всеукраїнська школа онлайн | Ст.172-173, номери1149,1159,1160(усно) 1157,1156 (пис). | |
Я у світі | Підсумок за рік. Екологічна акція. «Як я охороняю природу». | https://www.youtube.com/watch?v=0AUTlHMJpRwЭкологическая акция в Харькове
https://www.youtube.com/watch?v=9XffVxr5c8YЕкологічна акція, Тернопіль https://www.youtube.com/watch?v=tEria8E1CvgНаймасовіша екологічна акція на планеті: cьогодні люди по всьому світу вимикають електроприлади |
|||
Трудове навчання | Підсумок за рік. Ознайомлення з традиційними народними ремеслами. | https://www.youtube.com/watch?v=PXTzCr6-ShkУкраїнські народні ремесла | |||
20.05 | Образотворче мистецтво | Підсумок за рік. Виконання композиції «Пам’ятна подія».(акварельні фарби) | https://www.youtube.com/watch?v=j6x-8G9cuDMЦвіт яблуні. Майстер-клас (НУШ) | ||
18.,21.,22.05 | Фізична культура | Комплекс ранкової гімнастики. Рухливі ігри. Підсумок за рік. | https://www.youtube.com/watch?v=Ea9KITH96_s&list=PLFVSJgZgf7h-mRedvhj36lLesZdi-yWWVФізкультура/Руханка ранкова |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Предмет | Завдання |
18.05.20 | Літературне читання | Все починається з малого. М. Сингаївський. Дощ із краплі починається
-вивчи вірш напам’ять і підготуй відео повідомлення виразного читання вірша напам’ять |
Математика | Урок на платформі Zoom -11.00
Величини. Метрична система мір |
|
Я у світі | Робимо висновки з теми . Я – європеєць
Підготуй проект « Земля – спільний дім для всіх людей» Переглянь відео «Земля – наш спільний дім» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=wWQsQh6P7G0 |
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=QDEDck2-1d8 Гімнастика для очей «Вузлик життя» |
|
19.05.20 | Літературне читання | Узагальнення і систематизація знань за розділом. Світ дитинства.
Пройди тест. Додаток 1 |
Математика | Додавання і віднімання. Закони додавання і властивості різниці.
Розв’яжи задачі №1107,1108,1109 з поясненням |
|
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Склади усну розповідь. Прощавай, початкова школо. Зроби відео повідомлення і надішли вчителю | |
Природознавство | Урок на платформі Zoom -11.00
Навчальний проект. Добра справа для природи |
|
20.05.20 | Математика | Множення і ділення. Закони множення і властивості частки
– розв’яжи задачі № 1110,1112 з поясненням -обчисли вирази № 1113 |
Українська мова | Урок на платформі Zoom -11.00
Узагальнення знань учнів |
|
Образотворче мистецтво | Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Україна – моя Батьківщина.
Переглянь відео. Україна моя-Батьківщина за посиланням: |
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка для очей
https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=iXK1ltGfooE Корисні підказки. Сам удома |
|
21.05.20 | Літературне читання | Урок на платформі Zoom -11.00
Позакласне читання . Допитливим читачам |
Математика | Узагальнення і систематизація знань. Розв’яжи задачі.
№ 1101, 1103, 1104 Запиши математичний диктант за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GcicXRQ3wN |
|
Основи здоров’я | Узагальнення і систематизація знань учнів
Підготуй відповіді на запитання підручника, с.139. Переглянь словничок слів, с. 140-141 |
|
Трудове навчання | Віртуальна кскурсія в національний музей українського народного декоративного мистецтва за посиланням: | |
22.05.20 | Літературне читання | Узагальнення і систематизація знань учнів
Підготуй відповіді на запитання підручника, с.185. Попрацюй зі словничком читача, с. 186-188 |
Українська мова | Урок на платформі Zoom -11.00
Виконання навчальних і творчих завдань |
|
Природознавство | Узагальнення і систематизація знань. Підготуй навчальний проект. Що я можу зробити для збереження природи в моєму краї
Переглянь відео. Пригоди лісових друзів. Охорона природи |
|
Фізична культура | Веселі руханки і фізкультхвилинки
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw Зарядка для очей https://www.youtube.com/watch?v=OYcBa8ppjkw Казка для дітей “Спортивні змагання. Хрюнчик і Хрянчик“ |
ДОДАТОК 1
Тест
Світ дитинства в літературі
- Ви прочитали розділ:
А. “Людина починається з добра”
Б. “Світ дитинства в літературі”
В. “З любов’ю до рідної землі”
Г. “Розповіді пронас самих”
2.Яку рису характеру висміяв Г. Бойко у вірші ” Консультант”?
А. Байдикування
Б. Доброту
В. Уважність
Г. Турботу
- Хто хотів бути лікарем в оповіданні Всеволода Нестайка «Шурка і Шурко»?
А. Толя
Б. Шура
В. Сєва
Г. Ніхто
- До кого поспішав Серьога у вірші А. Костецького “Спішу додому”?
А. До мами
Б. До песика;
В. До друзів.
Г. До іграшок
- Хто є головним героєм твору А.Костецького “Спішу додому”?
А. Сергій
Б. Микола
В. Славко
Г. Песик
- Про що мріяв хлопчик з вірша А. Костецбкого “Мрія”?
А. Купити велосипед.
Б. Полетіти на невідому планету.
В. На голову перерости Сергія.
Г. Вирости,щоб захистити дівчинку.
- Оберіть рядок рим до слів: гуде,сказав,дивлюсь.
А. Росте,навчив, геть
Б. Іде, чіпав,вчусь.
В. Іде, навчив, геть
Г. Іде, росте, вчусь
- Чому зі сміхом треба бути обережним?
А. Від твого сміху всім сміятися хочеться;
Б. На твій сміх ніхто не звертає увагу;
В.Комусь від твого сміху, може, плакати хочеться.
Г. Сміх допомагає жити і тому його потрібно берегти
- Яка головна думка оповідання Василя Сухомлинського “Не загубив,а знайшов?
А. Цінуй своє майно.
Б. Найважливіше в житті – слухатись батька.
В. Друзі завжди допоможуть.
Г. Найдорожча знахідка – бажання трудитися.
- Які з поданих прислів’їв найточніше характеризують риси вдачі Мишка з вірша “Консультант”?
А. По роботі легко пізнати майстра
Б. Усіх повчає, а до роботи хисту не має.
В.Мала бджола, а й та працює.
Г. На язик гарячий, а до роботи ледачий.
- Між ким відбувається розмова у вірші “Найрідніші голоси?
А. Між мамою і донечкою
Б. Між бабусею, мамою та онучкою
В. Між бабусею та онучкою
Г. Між знайомими людьми
- До якого жанру належить твір “Співуча пір’їнка”?
А. Казка
Б. П’єса
В. Оповідання
Г. Байка
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
18.05.2020 | |||||
1 | Математика | Ділення. Властивості частки. Розв’язування задач вивчених видів | Посилання | с 176,повторити | Группа у вайбері |
2 | Природознавство | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | Посилання | Группа у вайбері | |
3 | Українська мова | Повторення вивченого про текст і речення | Посилання | с 40, впр 78 | Группа у вайбері |
1-2 група | |||||
19.05.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Повторення вивченного. Твори зарубіжних письменників | Посилання | прочитати твори зарубіжних | Группа у вайбері |
письменників | |||||
2 | Математика | Тестова самостійна робота | |||
3 | Я у світі | Практична робота. Складання листа до ровесника – іноземця про свою країну | Посилання | скласти листа до ровесника – | Группа у вайбері |
іноземця про свою країну | |||||
4 | Основи здоров’я | Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя | Посилання | Группа у вайбері | |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-zdoroviy-sposib-zhittya-8.html | |||||
20.05.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Повторення вивченого. У країні давнини. Міфи | Посилання | прочитати міфи народів світу | Группа у вайбері |
2 | Математика | Повторення вивченого. Дроби | Посилання | с 132, №804 | Группа у вайбері |
3 | Українська мова | Повторення вивченого. Слово. Значення слова | Посилання | с 45, впр 90 | Группа у вайбері |
1-2 група | |||||
21.05.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Повторення вивченого. Пейзажна лірика | Посилання | прочитати твори Ліни Костенко | Группа у вайбері |
2 | Українська мова | Розвиток мовлення. Докладний переказ тексту. Біла пір’їнка | |||
1-2 група | Группа у вайбері | ||||
3 | Природознавство | Зоповідні території України та їх охорона. Навчальний проект. Добра справа для природи | Посилання | підготувати проект. | |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-prirodoznavstva-u-4-klasi-zapovidniki-109204.html | Добра справа для природи | ||||
4 | Образотворче мистецтво | Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка творчих робіт учнів | Посилання | Группа у вайбері | |
22.05.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Множення та ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число | Посилання | с 153, №966 | Группа у вайбері |
1-2 група | |||||
2 | Математика | Повторення вивченого. Систематизація та узагальнення знань | Посилання | Группа у вайбері | |
3 | Трудове навчання | Урок – екскурсія. Які бувають професії | Посилання | Группа у вайбері |