Музичне мистецтво (з 04.05.-08.05.2020)
Дата | Клас | Тема | Завдання для учнів |
04.05
04.05 08.05 |
1-А
1-Б 1-В |
Розкажи нам, музико, казку | Є незвичайні казки – музичні. У них кожен герой зображений певною музикою. Казкові герої бувають різними. Наприклад, Івасик-Телесик, Іван-царевич, Котигорошко – роблять добрі справи, допомагають людям. А є герої і з негативними вчинками
Послухай музичну казку « Івасик – Телесик» українського композитора М. Сільванського і скажи, чи допомагає музика слухати казку, чи заважає. https://youtu.be/Eh_idIAmpU4 Який казковий образ тобі найбільше сподобався? Послухай і розучи нову «Пісню про букви» https://youtu.be/3b2TXDNO2PA Виконай пісню Аркадія Філіпенка на слова Тараса Шевченка «Зацвіла в долині» https://youtu.be/0YPRORH1BYM Домагайся виразного протяжного співу. |
05.05
05.05 07.05
|
2-Б
2-В 2-А |
Емоційний і зображальний зміст музики | Пригадай казку Шарля Перро «Спляча красуня». Хто головні герої цієї казкової історії? У фрагменті з балету Петра Чайковського «Спляча красуня» «Кіт у чоботях і Біла кицька» засобами музики передано два різних характери (грайлива кицька і поважний кіт). Зображено, як вони удвох нявкають, і як кицька неначе дряпається, коли її ображають. Послухай цей уривок https://youtu.be/XjpQCuvMqK4 Вигадай пластичні рухи для них Виконай українську веснянку «Розлилися води» https://youtu.be/gSz4NvJhDaQ Пісня передає веселий настрій. Співай легко та життєрадісно. Вимовляй слова чітко. Між музичними фразами не забувай брати дихання |
06.05
07.05 08.05 |
3-В
3-Б 3-А |
Естетична виразність у двочастинній будові музичних творів | Мандруючи Італією, у місті Неаполі Петро Чайковський почув пісню, яка йому сподобалась, і він створив її обробку. Послухай «Неаполітанську пісню» та скажи: які музичні жанри поєдналися у цьому творі https://youtu.be/GMv2mSlEmCs
Так, це- пісня і танець. В балеті П. Чайковського «Лебедине озеро» пісня перетворилася на «Неаполітанський танець». Послухай і скажи: яку будову має цей танець? Які зміни відбулися у цьому творі: ритмічні, темпові чи динамічні? https://youtu.be/tw6L5CE8lcw Цей твір є прикладом двочастинної будови. Перша- наспівна, мелодійна, легка, а друга – запальна, швидка у ритмі італійського танцю. Виконай українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку». https://youtu.be/CI8ll_Qvt5Q Пригадай, яка її будова і чому. Придумай танцювальні рухи |
06.05
07.05 |
4-А
4-Б |
Музика не знає кордонів | Спробуй порівняти музичні мови композиторів різних країн. Прослухай три твори композиторів різних народів. Спробуйте визначити їх характери, образний зміст. https://youtu.be/8RlU31mJGRg, Едвард Гріг «Ранок», https://youtu.be/zhIEVX3KzPY Петро Чайковський «Вальс квітів» з балету «Лускунчик», https://youtu.be/KX0RMWH586c Микола Лисенко, увертюра до опери «Тарас Бульба»
Послухай ці твори і скажи чи зможеш ти самостійно визначити де твір норвезького композитора, де російського, а де українського. Які характерні інтонації передає музика цих народів? Музичні мови різних народів мають чимало спільних рис, а ще музична мова, на відміну від розмовної, зрозуміла нам без перекладу, тому що з її допомогою виражають певні почуття, настрої й поетичні, ліричні, казкові чи історичні образи. Пригадай і виконай пісню «Коли співають діти» https://ipleer.com/song/102173208/Olga_YAnushkevich_
|