Музичне мистецтво (з 04.05.-08.05.2020)

Дата Клас Тема Завдання для учнів
04.05

04.05                                                                                                                             08.05

1-А

1-Б

1-В

Розкажи нам, музико, казку    Є незвичайні казки – музичні. У них кожен герой зображений певною музикою.  Казкові герої бувають різними. Наприклад, Івасик-Телесик, Іван-царевич, Котигорошко – роблять добрі справи, допомагають людям. А є герої і  з негативними вчинками

Послухай музичну казку  « Івасик – Телесик»  українського композитора М. Сільванського  і скажи,  чи допомагає музика слухати казку, чи заважає. https://youtu.be/Eh_idIAmpU4  Який казковий образ тобі  найбільше сподобався?

Послухай  і розучи нову  «Пісню про букви» https://youtu.be/3b2TXDNO2PA

Виконай пісню Аркадія Філіпенка на слова Тараса Шевченка  «Зацвіла в долині»  https://youtu.be/0YPRORH1BYM     Домагайся виразного протяжного співу.

05.05

05.05

07.05

 

2-Б

2-В

2-А

Емоційний і зображальний зміст музики    Пригадай казку Шарля Перро «Спляча красуня». Хто головні герої цієї казкової історії? У фрагменті з балету Петра Чайковського «Спляча красуня» «Кіт у чоботях і Біла кицька» засобами музики передано два різних характери (грайлива кицька і поважний кіт). Зображено, як вони удвох нявкають, і як кицька неначе дряпається, коли її ображають.
Послухай цей  уривок  https://youtu.be/XjpQCuvMqK4 Вигадай пластичні рухи для них

Виконай   українську веснянку «Розлилися води» https://youtu.be/gSz4NvJhDaQ    Пісня передає веселий настрій. Співай легко та життєрадісно. Вимовляй слова чітко. Між музичними   фразами не забувай брати дихання

06.05

07.05

08.05

3-В

3-Б

3-А

Естетична виразність у  двочастинній  будові музичних творів Мандруючи Італією, у місті Неаполі Петро Чайковський  почув пісню, яка йому сподобалась, і він створив її обробку. Послухай «Неаполітанську пісню» та скажи: які музичні жанри поєдналися у цьому творі https://youtu.be/GMv2mSlEmCs

Так, це- пісня і танець. В балеті П. Чайковського «Лебедине озеро» пісня перетворилася на «Неаполітанський танець». Послухай і скажи: яку будову має цей танець? Які зміни відбулися у цьому творі: ритмічні, темпові чи динамічні? https://youtu.be/tw6L5CE8lcw

Цей твір є прикладом двочастинної будови. Перша- наспівна, мелодійна, легка, а друга – запальна, швидка у ритмі італійського танцю.

Виконай  українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку».  https://youtu.be/CI8ll_Qvt5Q  Пригадай, яка її будова і чому.

Придумай танцювальні рухи

06.05

07.05

4-А

4-Б

Музика не знає кордонів   Спробуй порівняти музичні мови композиторів різних країн. Прослухай три твори  композиторів  різних народів. Спробуйте визначити їх характери, образний зміст. https://youtu.be/8RlU31mJGRg,  Едвард Гріг «Ранок», https://youtu.be/zhIEVX3KzPY  Петро Чайковський «Вальс квітів» з балету «Лускунчик», https://youtu.be/KX0RMWH586c  Микола Лисенко, увертюра до опери «Тарас Бульба»

Послухай  ці твори і скажи чи зможеш ти  самостійно визначити де твір норвезького композитора, де російського, а де українського.

Які характерні інтонації передає музика цих народів?

Музичні мови різних народів мають чимало спільних рис, а ще  музична мова, на відміну від розмовної, зрозуміла нам без перекладу, тому що  з її допомогою виражають певні почуття, настрої й поетичні, ліричні, казкові  чи  історичні  образи.

Пригадай і виконай пісню «Коли співають діти» https://ipleer.com/song/102173208/Olga_YAnushkevich_

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *