Індивідуальний план роботи вчителя-дефектолога (16.05. – 20.05.2022)

Індивідуальний план роботи

(16.05.2022 – 20.05.2022)

вчителя-дефектолога

Матюхи Катерини Євгенівни

Число Клас Назва предмета Тема Посилання на додаткові електронні ресурси
16.05 4-В Розвиток мовлення Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно https://www.youtube.com/watch?v=ZjAyrEXsStA
16.05 3-В Розвиток мовлення

 

Розвиток загальномовленнєвих умінь і навичок усного мовлення https://www.youtube.com/watch?v=42pyyDiAyDs
16.05 4-В Соціально-побутове орієнтування Твої права. Твої обов’язки https://www.youtube.com/watch?v=zRR0XiriGp4&t=38s

https://www.youtube.com/watch?v=BWUxZk-hqq0

17.05 3-В Розвиток мовлення Розвиток загальномовленнєвих умінь і навичок усного мовлення https://www.youtube.com/watch?v=42pyyDiAyDs
17.05 4-В Розвиток мовлення Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно https://www.youtube.com/watch?v=VmMXjlJf7Zw
18.05 3-В Розвиток мовлення Культура ввічливого спілкування https://www.youtube.com/watch?v=ZMfa9q2vD0c
18.05 3-В Соціально-побутове орієнтування Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям https://www.youtube.com/watch?v=FEJlrrjAbO0
18.05 4-В Соціально-побутове орієнтування Твої друзі. Правила товаришування

 

https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc&t=327s

https://www.youtube.com/watch?v=07BBgKp4FEA

19.05 3-В Соціально-побутове орієнтування Толерантне ставлення до людей похилого віку https://www.youtube.com/watch?v=muwJx76xhMg&t=9s
19.05 4-В Розвиток мовлення Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок) https://www.youtube.com/watch?v=DLcxX9aEPDA
20.05 4-В Розвиток мовлення Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок) https://www.youtube.com/watch?v=DLcxX9aEPDA
20.05 3-В Розвиток мовлення Культура ввічливого спілкування https://www.youtube.com/watch?v=CGmCEeIYMpE

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *