Індивідуальний план роботи вчителя-дефектолога (16.05. – 20.05.2022)
Індивідуальний план роботи
(16.05.2022 – 20.05.2022)
вчителя-дефектолога
Матюхи Катерини Євгенівни
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
16.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно | https://www.youtube.com/watch?v=ZjAyrEXsStA |
16.05 | 3-В | Розвиток мовлення
|
Розвиток загальномовленнєвих умінь і навичок усного мовлення | https://www.youtube.com/watch?v=42pyyDiAyDs |
16.05 | 4-В | Соціально-побутове орієнтування | Твої права. Твої обов’язки | https://www.youtube.com/watch?v=zRR0XiriGp4&t=38s
https://www.youtube.com/watch?v=BWUxZk-hqq0 |
17.05 | 3-В | Розвиток мовлення | Розвиток загальномовленнєвих умінь і навичок усного мовлення | https://www.youtube.com/watch?v=42pyyDiAyDs |
17.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно | https://www.youtube.com/watch?v=VmMXjlJf7Zw |
18.05 | 3-В | Розвиток мовлення | Культура ввічливого спілкування | https://www.youtube.com/watch?v=ZMfa9q2vD0c |
18.05 | 3-В | Соціально-побутове орієнтування | Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям | https://www.youtube.com/watch?v=FEJlrrjAbO0 |
18.05 | 4-В | Соціально-побутове орієнтування | Твої друзі. Правила товаришування
|
https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc&t=327s
https://www.youtube.com/watch?v=07BBgKp4FEA |
19.05 | 3-В | Соціально-побутове орієнтування | Толерантне ставлення до людей похилого віку | https://www.youtube.com/watch?v=muwJx76xhMg&t=9s |
19.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок) | https://www.youtube.com/watch?v=DLcxX9aEPDA |
20.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок) | https://www.youtube.com/watch?v=DLcxX9aEPDA |
20.05 | 3-В | Розвиток мовлення | Культура ввічливого спілкування | https://www.youtube.com/watch?v=CGmCEeIYMpE |