Індивідуальний план роботи асистента вчителя (11.04.-15.04.2022)
Індивідуальний план роботи
асистента вчителя
Дегтярьової Ірини Вячеславівни
(11.04.2022 – 15.04.2022)
№
п/п |
Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 11.04.2022 | 1. Робота з методичною літературою.
2. Підбір матеріалу для учнів 4-А, підбір матеріалу для інклюзії.
3. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу в онлайн – режимі.
|
08.00-10.00
10.00-12.00
18.00-19.00 |
ZOOM, Viber, месендж, у телефонному режимі. |
2 | 12.04.2022 | 1. Робота з методичною документацією.
2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання школярів 4-А класу.
3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП (Навчання в дистанційній формі).
|
08.00-09.00
09.00-12.00
18.00-19.00 |
ZOOM, Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
3 | 13.04.2022 | 1. Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
2. Підбір завдань для учнів 4-А класу в умовах навчання дистанційної форми. 3. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу в онлайн – режимі.
|
8.00 -10.00
10.00-12.00
13.00-14.00
|
ZOOM, Viber, месендж
соціальні мережі, Viber
|
4 | 14.04.2022 | 1. Виготовлення індивідуальних завдань.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі)
|
08.00-09.00
09.00-13.00
18.00-19.00 |
ZOOM, Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
|
5 | 15.04.2022 | 1. Підбір завдань для учнів 4-А класу.
2. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу в онлайн-режимі. |
08.00-11.00
12.00-14.00
|
ZOOM, Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі. |
Індивідуальний план роботи під час карантину
(11.04.2022 –15.04.2022)
асистента вчителя
Ніколаєнко Юлії Анатоліївни
№
п/п |
Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки
Вставити посилання з поясненнями, завданнями |
1 | 11.04.2022 | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2.Дистанційні онлайн – заняття. 3. Робота зі шкільною документацією. |
09.00-11.00
11.00-12.00 12.00-14.00 |
Viber, месенджер. , у телефонному режимі.,програма Зум
Програма Microsoft Teams |
2 | 12.04.2022 | 1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП.
2.Робота з методичною літературою. 3. Розміщення завдань 4. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. |
08.00-09.00
09.00-10.00 11.00-12.00 12.00-14.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
.,програма Зум Програма Microsoft Teams |
3 | 13.04.2022 | ü Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання школярів 1-А.
ü Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. ü Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». |
08.00-09.00
09.00-10.00
11.00-14.00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі. програма Зум
Колупаєва А. А. |
4 | 14.04.2022 | ü Робота зі шкільною документацією.
ü Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання школярів 1-А ü Онлайн консультація для батьків дітей з ООП. ü Розробка завдань для дитини з ООП. |
08.00-09.00
09.00-11.00 11.00-12.00
12.00-13.00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі. програма Зум |
5 | 15.04.2022 | ü Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
ü Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання . ü Індивідуальні консультації для учнів 1-А класу в онлайн – режимі. ü Опрацювання методичної літератури «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі». |
08.00-09.00
09.00-10.00 11.00-12.00 12.00-14.00 |
Viber, месендж,
соціальні мережі. програма Зум Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.
|
Індивідуальний план роботи
(11.04.2022 – 15.04.2022)
асистента вчителя
Матюхи Катерини Євгенівни
№
п/п |
Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 11.04.2022 | 1. Упорядкування портфоліо учнів.
2. Спільно з вчителем розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів 2-Б класу на період карантину (перегляд відеофайлів, обчислення виразів) 3. Розробка і розміщення на сайті завдань для інклюзії. 4. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі) |
9.00 -10.00
10.00-12.00
13.00-14.00
18.00-19.00
|
Viber, соціальні мережі
http://osnova.com.ua/UserFiles/files/Korisni%20kanikuly%201%20klas.pdf |
2 | 12.04.2022 | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2.Дистанційні онлайн – заняття 3. Робота зі шкільною документацією. |
9.00-11.00
11.00-12.00 12.00-14.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
|
3 | 13.04.2022 | 1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»
2. Розміщення завдань для учнів 2-Б класу (соціальна мережа Viber) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
|
9.00- 10.30
10.30-11.00
11.00 -13.00
13.00 -14.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
4 | 14.04.2022 | 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для учнів 2-Б класу в онлайн – режимі.
2. Індивідуальні консультації для учнів 2-Б класу в онлайн – режимі. |
9.00-10.00
10.00-14.00
|
Viber, месендж, у телефонному режимі
http://tvoemisto.tv/news/try_tyzhni_karantynu_z_korystyu_pidbirka_bezkoshtovnyh_osvitnih_platform_107352.html |
5 | 15.04.2022 | 1. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
2. Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП. 3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Б класу в онлайн – режимі.
|
9.00-10-30
10-30-12.30
12.30-14.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
https://m.facebook.com/groups/170617670161475?view=permalink&id=625229894700248 |