Індивідуальний план роботи асистента вчителя (11.04.-15.04.2022)

Індивідуальний план роботи

асистента вчителя 

Дегтярьової Ірини Вячеславівни

(11.04.2022 – 15.04.2022)

п/п

Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1 11.04.2022 1. Робота з методичною літературою.

 

2. Підбір матеріалу для учнів 4-А, підбір матеріалу для інклюзії.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу в онлайн – режимі.

 

08.00-10.00

 

10.00-12.00

 

 

18.00-19.00

ZOOM, Viber, месендж, у телефонному режимі.
2 12.04.2022 1. Робота з методичною документацією.

 

2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання школярів 4-А класу.

 

3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП (Навчання в дистанційній формі).

 

08.00-09.00

 

09.00-12.00

 

 

 

 

18.00-19.00

ZOOM, Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

 

3 13.04.2022 1. Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.

 

2. Підбір завдань для учнів 4-А класу в умовах навчання дистанційної форми.

3. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу  в онлайн – режимі.

 

8.00 -10.00

 

 

10.00-12.00

 

 

13.00-14.00

 

ZOOM, Viber, месендж

соціальні мережі, Viber

 

4 14.04.2022 1. Виготовлення індивідуальних завдань.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі)

 

08.00-09.00

 

09.00-13.00

 

 

 

18.00-19.00

ZOOM, Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

5 15.04.2022 1. Підбір завдань для учнів 4-А класу.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу  в онлайн-режимі.

08.00-11.00

 

12.00-14.00

 

ZOOM, Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.

Індивідуальний план роботи під час карантину

(11.04.2022 –15.04.2022)

асистента вчителя

Ніколаєнко Юлії Анатоліївни

п/п

Дата Зміст роботи Час роботи Примітки

Вставити посилання з поясненнями, завданнями

1 11.04.2022 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2.Дистанційні онлайн – заняття.

3. Робота зі шкільною документацією.

09.00-11.00

 

11.00-12.00

12.00-14.00

Viber, месенджер. , у телефонному режимі.,програма Зум

Програма Microsoft Teams

2 12.04.2022 1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП.

2.Робота з методичною літературою.

3. Розміщення завдань

4. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

08.00-09.00

09.00-10.00

11.00-12.00

12.00-14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

.,програма Зум

Програма Microsoft Teams

3 13.04.2022 ü  Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школярів 1-А.

ü  Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

ü  Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».

08.00-09.00

 

09.00-10.00

 

11.00-14.00

Viber, месендж, у телефонному режимі. програма Зум

Колупаєва А. А.
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва,
О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с

4 14.04.2022 ü  Робота зі шкільною документацією.

ü  Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школярів 1-А

ü  Онлайн консультація для батьків дітей з ООП.

ü  Розробка завдань для дитини з ООП.

08.00-09.00

09.00-11.00

11.00-12.00

 

12.00-13.00

Viber, месендж, у телефонному режимі. програма Зум
5 15.04.2022 ü  Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

ü  Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання .

ü  Індивідуальні консультації для учнів 1-А  класу  в онлайн – режимі.

ü  Опрацювання методичної літератури «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».

08.00-09.00

09.00-10.00

11.00-12.00

12.00-14.00

Viber, месендж,

соціальні мережі. програма Зум

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.

 

Індивідуальний план роботи

  (11.04.2022 – 15.04.2022)

асистента вчителя 

Матюхи Катерини Євгенівни

 

п/п

Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1 11.04.2022 1. Упорядкування портфоліо учнів.

2.  Спільно з вчителем розробка  і розміщення на  сайті школи завдань для учнів 2-Б класу на період карантину (перегляд відеофайлів,  обчислення виразів)

3. Розробка і розміщення на сайті завдань для інклюзії.

4. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі)

9.00 -10.00

 

10.00-12.00

 

13.00-14.00

 

18.00-19.00

 

 

Viber, соціальні мережі

http://osnova.com.ua/UserFiles/files/Korisni%20kanikuly%201%20klas.pdf

2 12.04.2022 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2.Дистанційні онлайн – заняття

3. Робота зі шкільною документацією.

 

9.00-11.00

 

11.00-12.00

12.00-14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

https://youtu.be/v94JGKKdvkY

 

3 13.04.2022 1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»

2. Розміщення завдань для учнів 2-Б класу

(соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

9.00- 10.30

 

10.30-11.00

 

11.00 -13.00

 

13.00 -14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU

4 14.04.2022 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для  учнів 2-Б  класу  в онлайн – режимі.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 2-Б  класу  в онлайн – режимі.

9.00-10.00

 

 

10.00-14.00

 

Viber, месендж, у телефонному режимі

http://tvoemisto.tv/news/try_tyzhni_karantynu_z_korystyu_pidbirka_bezkoshtovnyh_osvitnih_platform_107352.html

5 15.04.2022 1.  Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

2.  Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.

3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Б  класу  в онлайн – режимі.

 

9.00-10-30

 

10-30-12.30

 

12.30-14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

https://m.facebook.com/groups/170617670161475?view=permalink&id=625229894700248

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *