Індивідуальний план роботи асистента вчителя (04.04.-08.04.2022)

Індивідуальний план роботи

  (04.04.2022 – 08.04.2022)

асистента вчителя 

Дегтярьової Ірини Вячеславівни

п/п

Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1 04.04.2022 1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

2. Розміщення завдань для учнів 4-А класу на сайті закладу, у Viber.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу  в онлайн – режимі.

08.00-10.00

 

 

12.00-14.00

 

 

18.00-19.00

ZOOM, Viber, месендж, у телефонному режимі.
2 05.04.2022 1. Розробка дидактичного матеріалу для роботи в класі з дітьми.

 

2. Продовжувати підбирати матеріали до дистанційного навчання школярів 4-А.

 

3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП (Навчання в дистанційній формі).

 

08.00-09.00

 

 

09.00-12.00

 

 

18.00-19.00

ZOOM, Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

3 06.04.2022 1. Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.

 

2. Підбір матеріалу для учнів 4-А, підбір матеріалу для інклюзії.

3. Індивідуальні консультації для учнів 4-А  класу  в онлайн – режимі

9.00 -10.00

 

 

10.00-12.00

 

 

13.00-14.00

18.00-19.00

ZOOM, Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

4 07.04.2022 1. Виготовлення індивідуальних завдань.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Розміщення завдань (соціальна мережа Viber).

 

 

08.00-09.00

 

09.00-13.00

 

 

 

18.00-19.00

ZOOM, Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

 

5 08.04.2022 1. Робота з методичною літературою.

2.  Індивідуальні консультації для учнів під час навчання в дистанційній формі.

3. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі).

9.00 -10.00

 

10.00 -12.00

 

 

 

12.00-14.00

 

 

 

ZOOM, Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

Індивідуальний план роботи під час карантину

  (04.04.2022 –08.04.2022)

асистента вчителя 

Ніколаєнко Юлії Анатоліївни

п/п

Дата Зміст роботи Час роботи Примітки

Вставити посилання з поясненнями, завданнями

1 04.04.2022 1.  Спільно з вчителем розробка  і   розміщення на  сайті школи завдань для учнів  на період карантину.

2.  1 Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

09.00-11.00

 

 

13.00-14.00

 

 

Viber, месендж, у телефонному режимі.,програма Зум

Програма Microsoft Teams

2  05.04.2022  1. Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школярів 1-А та розміщення матеріалу на сайті закладу.

2.   Робота з методичною літературою. Поради щодо розвитку дітей з труднощами у навчання.

 09.00-11.00

 

 

14.00-18.00

 

 

 

Viber, месендж, у телефонному режимі. Зум

Програма Microsoft Teams

 

3  06.04.2022 1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання

3.   . Індивідуальні консультації для учнів 1-А  класу  в онлайн – режимі

9.00 -10.00

 

10.00-11.00

 

14.00-16.00

 

 

Viber, месендж

соціальні мережі, Viber

 

Програма Microsoft Teams

4 07.04.2022 1 Опрацювання методичної літератури «Інклюзивне навчання. Компоненти успішної реалізації інклюзивної освіти»

2.Спілкування з адміністрацією школи.

3. Розробка дидактичного матеріалу для дітей з ООП

08.00–09.00

 

09.00-11.00

12.00-13.00

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі програма Zoom

 

 

5  08.04.2022 1 Виготовлення індивідуальних завдань до уроків

2. Індивідуальні консультації для учнів 1-А  класу  в онлайн – режимі

3. Робота з методичною літературою. Поради щодо розвитку дітей з труднощами у навчанні.

9.00 – 10.00

10.00-12.00

 

12.00-14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі програма Zoom

 

Індивідуальний план роботи

  (04.04.2022 – 08.04.2022)

асистента вчителя 

Матюхи Катерини Євгенівни

п/п

Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1 04.04.2022 1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання

3. Внесення оновлених даних до ІПР.

4. Розміщення завдань для учнів 2-Б класу на сайті закладу, у Viber.

5. Індивідуальні консультації для учнів 2-Б класу  в онлайн – режимі.

08.00-09.00

 

 

09.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-14.00

 

 

18.00-19.00

 

Viber, месендж, у телефонному режимі.

https://vseosvita.ua/library/castini-movi-z-lego-2-klas-213568.html

2 05.04.2022 1.Перегляд вебінару «Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у закладах освіти»

2. Розміщення завдань для учнів 2-Б класу

(соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

9.00- 10.30

 

 

10.30-11.00

 

11.00 -13.00

 

 

13.00 -14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU

3 06.04.2022 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2.Дистанційні онлайн – заняття

3. Робота зі шкільною документацією.

 

9.00- 10.30

 

 

 

10.30-11.00

11.00 -13.00

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

https://m.facebook.com/groups/170617670161475?view=permalink&id=625229894700248

4 07.04.2022 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для  учнів 2-Б  класу  в онлайн – режимі.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 2-Б  класу  в онлайн – режимі.

9.00-10.00

 

 

10.00-14.00

 

Viber, месендж, у телефонному режимі

http://tvoemisto.tv/news/try_tyzhni_karantynu_z_korystyu_pidbirka_bezkoshtovnyh_osvitnih_platform_107352.html

5 08.04.2022 1. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

 

2. Підбір завдань для учнів 2-Б класу в умовах навчання дистанційної форми. Розміщення на сайті закладу.

 

3. Консультації для батьків та учнів.

 

9.00-10-30

 

 

10-30-12.30

 

 

 

12.30-14.00

Viber, соціальні мережі

 

https://5208531.wixsite.com/distance-learning?fbclid=IwAR3w7yP39W3PLLxqMBwFpbY9ZSD7sUdTxRaes7FehewYfW6SFmJnhFGYzqc

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *