Дистанційне навчання. Завдання з музичного мистецтва (05.04.-09.04.2021)
| Дата | Клас | Тема | Завдання для учнів | 
| 09.04
 05.04  | 
1-А
 1-Б  | 
Як народжується музика |    Пофантазуй і послухай музику  австрійського композитора  Й. Штраус вальс «Весняні голоси» https://www.youtube.com/watch?v=L1_gaUulUpg  скажи, який настрій викликає ця музика.
 І Тарановська «Посмішка»- Розучування https://www.youtube.com/watch?v=aYDzUiJSExs Пісня життєрадісна, грайлива, вона передає весняний настрій дітей, які радіють квіточкам, сонечку, пташкам, комахам. Музична гра «Наше коло, мов сім’я»- виконання https://www.youtube.com/watch?v=Mul50uOVwRM Віталій Крбинович «Мамині руки» – виконання; https://youtu.be/KrG3EcEatpo  | 
| 05.04
 07.04 08.04 
  | 
2-А
 2-Б 2-В  | 
У країні музики завжди лад |   Казочка про ноти https://www.youtube.com/watch?v=5J6xV41_CAo;  Казочка про мажор і мінор https://www.youtube.com/watch?v=ADD0VtGgrOw .
 Послухай п’єсу Людвиг ван Бетховен «Весела. Сумна» https://www.youtube.com/watch?v=wYEzKtEkhnM Які елементи музичної моми допомогли композитору виразити радість і сум. Яка роль темпу, ритму, регістрів в створенні настрою Каміль Сен-Санс, «Королівський марш Лева» https://www.youtube.com/watch?v=fgOOPJetO24 Р. Шуман «Перша втрата» https://www.youtube.com/watch?v=pKBZa3nEWgI. Який настрій передає композитор? Який лад панує? Виконай українську народну пісню «Як діждемо літа» https://youtu.be/H0NMSAY9CM8. Співай змінюючи динамічні відтінки: голосно – тихо. Проплескай ритмічний рисунок її та визнач характер. Придумай танцювальні рухи. Пригадай пісню «Щастя і добра» і виконай її разом зі своєю родиною https://youtu.be/S411Rxpr4uk Н. Май « А що таке щастя?» https://www.youtube.com/watch?v=ccm6LW0jL7A  | 
| 06.04
 07.04 05.04  | 
3-А
 3-Б 3-В  | 
Двочастинна будова музичних творів |  П. Чаковський «Неаполітанський танець»   з балету « Лебедине озеро» https://www.youtube.com/watch?v=yL_l-awbmoY
 Пісні, що складаються із заспіву та приспіву і музичні твори, що мають дві контрастних частин зі зміною характеру музики, вважають двочастинними. Наприклад пісня Дмитра Кабалевського «Хто черговий». https://youtu.be/z4Tjg9tZu6M Зверніть увагу на те, що ця пісня починається з приспіву. Виконайте її і передайте співом інтонаційну виразність пісні. https://youtu.be/EYokCCeWI9А Прикладом двочастинної будови є українська народна пісня «Соловеєчку, сватку, сватку». Прослухай її і розучи. https://youtu.be/CI8ll_Qvt5Q Пригадай, яка її будова і чому. Французька народна пісня «Пастушок» – виконання https://youtu.be/D9u27LdiE_A Пригадай, яка її будова і чому.  | 
| 06.04
 08.04  | 
4-А
 4-Б  | 
Грузія, Вірменія, Азербайджан |   Грузія, Вірменія, Азербайджан https://www.youtube.com/watch?v=F0eWUTUvQDsГ. Гусейнлі, «Курчатка».https://youtu.be/eIirDk_MNiU ;
 грузинський народний танець «Лезгінка» https://www.youtube.com/watch?v=beGFvcHq_yg ; А. Хачатурян, «Гопак» з балету «Гаяне»; https://www.youtube.com/watch?v=eyXRFyFZYCs 
  | 









