Дистанційне навчання. Завдання для учнів 1-4-х класів з 14.03.-18.03.2022
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Урок | Тема | Завдання |
14.03 | Математика | Форма многокутників. Класифікація фігур за певними ознаками | С.138-139
Зошит с.21-22 |
Українська мова | Букви Її. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один/багато предметів | С. 30
Зошит с. 19 |
|
ЯДС | Я подорожую селом | С. 29
Зошит с.24 |
|
Фізкультура | Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки. Елементи українських народних танців. Естафети | Переглянути відео | |
15.03 | ЯДС | На фермі | С. 30
Зошит с.25 |
Математика | Геометричні тіла: куб, піраміда, куля, циліндр, конус. Повторення вивченого | С.140-143
Зошит с.22-23 |
|
Українська мова | Букви Її. Письмо великої букви Ї. Вірш. Головний герой. Послідовність подій | С. 31
Зошит с. 19 |
|
ЯДС | На фермі | С. 30
Зошит с.25 |
|
16.04 | ЯДС | Я в полі | С.31
Зошит с.26 |
Українська мова | Букви Ии. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення | С.32
Зошит с.22 |
|
Фізкультура | Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Пружні нахили тулуба вперед з положення сидячи. Рухлива гра «Вовк у рові» | Переглянути відео | |
Образотворче мистецтво | Свищик – народна іграшка. Техніка ліплення способом витягування з цілого шматка. Ліплення «Диво-птаха» (пластелін) | Зліпити птаха з пластиліну, надіслати фото | |
17.04 | ЯДС | Я в полі | С.31
Зошит с.26 |
Математика | Вимірювання довжини предметів іншими предметами | С.144-146
Зошит с.24-25 |
|
Українська мова | Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлю друзів зі своєю улюбленою книгою. | Зошит с.20-21 | |
ЯДС | Я в саду | С.32
Зошит с.27 |
|
|
|||
18.04 | ЯДС | Я в саду | С.32
Зошит с.27 |
Українська мова | Букви Ии. Письмо великої букви И. Слова, які називають багато предметів. Розвиток зв’язного мовлення: добираю заголовок | С.33
Зошит с.22 |
|
Фізкультура | Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Пружні нахили тулуба вперед з положення сидячи. Рухлива гра «Вовк у рові» | Переглянути відео | |
Риторика | Переказуй близько до тексту | С. 46-47 |
Завдання на час карантину для учнів 1-В класу
Дата | Предмет | Тема уроку | Зворотній звязок |
14.03 | ЯДС (2)
Фізична к-ра
Укр. мова |
Підсумок за темою. Я дізнаюся про природу України.
Підготовчі вправи. Правила безпеки під час занять футболом.
Букви І та і. Письмо великої букви і. Текст. Зачин, основна частина, кінцівка. Передбачення. |
зум |
15.03 | ЯДС
Математика
Фізична к-ра
Укр. Мова
К-ра добросусідства |
Я дізнаюся про природу України..
Вимірювання довжини предметів іншими предметами.
Підготовчі вправи. ЗРВ. Вправи для розвитку сили. Рухливі ігри. Пружні нахили тулуба вперед з положення сидячи. Букви І та і. Письмо малої букви і. Слова ,які називають один/багато предметів.
Календарний фольклор людей, які живуть у твоєму краї. |
|
16.03 | Математика
Укр. Мова
ЯДС |
Вимірювання довжини предметів умовними одиницями.
Букви ї та і. Письмо великої букви Ї Вірш. Головний герой. Послідовність подій. Я досліджую рослини. |
|
17.03 | ЯДС
Математика
Укр. Мова
Фізична к-ра |
Я досліджую рослини.
Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини. Букви И та и. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення.
Бесіда «Відомі українські футболісти». Ходьба.Рухливі ігри.
|
|
18.03 | ЯДС(2)
Укр. мова
Обр. мистецтво |
Я досліджую рослини.
Письмо вивчених букв складів ,слів, речень. Робота з дитячою книжкою : знайомлю друзів зі своєю улюбленою книжкою. Свищик-народна іграшка. Техніка ліплення способом витягування з цілого шматка.
|
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання
|
Посилання на додаткові електронні ресурси
|
14.03 | ||||
Математика | Віднімання виду 34 – 16
Задачі на визначення напрямку руху. |
Урок 69-70. Підручник, с.151-154. Письмово, № 2 – 5, с.152 | Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
І група |
Казка. Опис явищ | Підручник, с. 41. Читати і переказувати казку. Письмово , завдання другого зеленого кружечка | Урок на
платформі Zoom
|
|
Українська мова ІІ група | Казка. Опис явищ | Підручник, с. 41. Читати і переказувати казку. Письмово , завдання другого зеленого кружечка | Урок на
платформі Zoom
|
|
ЯДС | Я вимірюю масу і об’єм. Я снідаю, обідаю, вечеряю | Підручник, с.35-36 .
Повторити правила етикету за столом |
Урок на
платформі Zoom
|
|
15.03 | ||||
Українська мова І група
|
Однина і множина | Підручник, с. 42-43. Письмово, впр. 5 | Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова ІІ група | Однина і множина | Підручник, с. 42-43. Письмово, впр. 5 | Урок на платформі Zoom
|
|
Фізкультура | Вправи для розвитку гнучкості | https://www.youtube.com/watch?v=Y_BpBmH5DmY&ab_channel
|
||
Математика | Вираз із змінною | Урок 71.
Підручник, с. 156-157. Письмово, № 7-8 |
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Українська хата. Давні повір’я і сучасність
|
Підручник, с. 37- 38. Навчитися виразно читати вірш Т. Лисенко «Домовичок» | Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Українська хата. Давні повір’я і сучасність
|
Підручник, с. 37-38
Навчитися виразно читати вірш Т. Лисенко «Домовичок» |
Урок на платформі Zoom
|
|
16.03 | ||||
Українська мова
І група |
Суттєві ознаки | Підручник, с. 44-45.
Читати виразно вірш П. Ребра «Не вгадаєте ніколи». Письмово, впр.2 |
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
І група |
Суттєві ознаки | Підручник, с. 44-45.
Читати виразно вірш П. Ребра «Не вгадаєте ніколи». Письмово, впр.2 |
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Сучасний дім.
|
Підручник, с. 39. Прочитати і переказати текст на даній сторінці
|
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Сучасний дім | Підручник, с. 39. Прочитати і переказати текст на даній сторінці | Урок на платформі Zoom
|
|
Фізкультура | Вправи для розвитку гнучкості | https://www.youtube.com/watch?v=mODL3EaaVHk&ab_channel
|
||
17.03 | ||||
Математика | Складання виразів із змінною. Задача на три дії | Урок 72
Підручник, с. 158-160. Письмово, № 5-7, повторити додавання і віднімання в межах 100 |
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
І група |
Як описати предмет | Підручник, с. 46- 47. Читати і переказувати текст «Хвилястий папуга». Списати опис папуги | Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
ІІ група |
Як описати предмет | Підручник, с. 46- 47. Читати і переказувати текст «Хвилястий папуга». Списати опис папуги | Урок на платформі Zoom
|
|
Образотворче мистецтво | Нічні вогні – пригоди ліхтарик. | Намалювати ліхтарик, що світиться |
|
|
Фізкультура | Вправи для розвитку гнучкості | https://www.youtube.com/watch?v=MIpJlgWcbNM&ab_channel=Kyiv.Rhinos | ||
18.03 | ||||
ЯДС | Коли я вдома наодинці. Розумний дім майбутнього. | Підручник, с. 40-41. Повторити правила безпечної поведінки вдома | Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Коли я вдома наодинці. Розумний дім майбутнього. | Підручник, с. 40-41, повторити правила безпечної поведінки вдома | Урок на платформі Zoom
|
|
Фізична культура | Вправи для розвитку гнучкості |
|
https://www.youtube.com/watch?v=nHKF8_LSuXM&ab_channel=Kyiv.Rhinos
|
|
Українська мова | Уживання слів – назв ознак у поетичних творах | Підручник, с. 47.
Вивчити напам’ять вірш Лесі Українки «Вже сонечко в море сіда» |
Урок на платформі Zoom | |
Поетика | Грайливе слово | Завдання, с. 50-51 | ||
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
№ з/п | Дата | Предмет | Тема | Посилання | Домашнє завдання |
ПОНЕДІЛОК | |||||
1 | 14.03.2022 | ЯДС | Підсумок за темою | С. 34, прочитати
С. 24 (друкований зошит) |
|
2 | 14.03.2022 | Математика | Задачі на три дії | https://www.youtube.com/watch?v=hxG9wpob5rw | С. 47, повторити правило, с. 14 (друкований зошит) |
3 | 14.03.2022 | Укр. Мова | Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння. Робота з дитячою книжкою: вірші Лесі Українки | https://www.youtube.com/watch?v=XdgzThzJpWI | С. 44-45, виразно прочитати, переказати. С. 27 (друкований зошит) |
4 | 14.03.2022 | ЯДС | Українська хата. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова | https://www.youtube.com/watch?v=vLTaRRAzfQc | |
5 | 14.03.2022 | Образотворче мистецтво | Утворення відтінків механічним змішуванням пластиліну | https://www.youtube.com/watch?v=0h9PY8IfVDA | |
ВІВТОРОК | |||||
6 | 15.03.2022 | Математика | Задачі на три дії | https://www.youtube.com/watch?v=hxG9wpob5rw | С. 47-48, №6, с. 15 (друкований зошит) |
7 | 15.03.2022 | Укр. мова | Слова – назви ознак. Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук) | https://www.youtube.com/watch?v=gA_h9VVUPOY | |
СЕРЕДА | |||||
8 | 16.03.2022 | Укр. Мова | Діагностувальна робота | С. 48-49, прочитати, вивчити правила, впр. 4 | |
9 | 16.03.2022 | ЯДС | Давні подвір’я і сучасність. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю вірш і аналізую його | https://www.youtube.com/watch?v=Z25U9OG_5pA | С. 35 прочитати, переказати |
10 | 16.03.2022 | ЯДС | Сучасний дім | https://www.youtube.com/watch?v=RPx7iyTHvug | С. 36 прочитати, переказати
С. 25 (друкований зошит) |
ЧЕТВЕР | |||||
11 | 17.03.2022 | Укр. Мова | Слова – назви дій | https://www.youtube.com/watch?v=MQDOQKy78HQ&t=27s | С. 49-50, виразно прочитати, впр. 1, с. 29-30 (друкований зошит) |
12 | 17.03.2022 | ЯДС | Коли я вдома наодинці | https://www.youtube.com/watch?v=ZGL7IZDfMac | С. 37 прочитати, переказати
|
13 | 17.03.2022 | ЯДС | «Розумний» дім майбутнього. Інформатика в інтегрованому курсі. Як складають алгоритм | https://www.youtube.com/watch?v=RPx7iyTHvug | С. 38 прочитати, переказати
С. 26 (друкований зошит)
|
П’ЯТНИЦЯ | |||||
14 | 18.03.2022 | ЯДС | «Розумний» дім майбутнього. Українська мова в інтегрованому курсі: я досліджую медіа. Світлини як джерело інформації | https://www.youtube.com/watch?v=RPx7iyTHvug | С. 39 прочитати, переказати
С. 27 (друкований зошит) |
15 | 18.03.2022 | Математика | Рік. Пори року. Місяці | https://www.youtube.com/watch?v=5tcOO7EDp6g | С. 49, правило, № 5 |
16 | 18.03.2022 | Укр. мова | Оповідання. Слова – назви дій і станів предметів. «Найкращий подарунок» (Дмитро Кузьменко) | https://www.youtube.com/watch?v=MQDOQKy78HQ | С. 51-52, виразно прочитати, вивчити правило, впр.3 |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання |
14.03 | Літ читання | Позакласне читання «Царівна – змія» | |
Математика | Ділення круглих чисел виду 60:3 ,600:3. Знаходження частини від числа | Підр.с. 56-57,№ 317-318 | |
Укр.мова | Рід іменників : чоловічий, жіночий, середній. Навчальний діалог | Підр.с.111,впр.5 | |
15.03 | Я Д С | Як звірі піклуються про своє потомство? | Підр.с 101-102 |
Матем. | Ділення круглих чисел виду 60: 30, 900: 300 Робота з геометричним матеріалом | Підр.с.58 №328-329 | |
Укр.мова | Спостерігаю за закінченням іменників різних родів | Підр. с 113,впр.10 | |
16.03 | Літ.читання | Л.Глібов « Хто вона?», Акровірші Довженка,Білоуса | Підр.с.123-124 |
Матем. | Ділення числа на добуток. Вирази на дві дії | Підр.с59-60, №338-339 | |
Я Д С | Як дикі тварини стали свійськими? | Підр.с.103-104 | |
17.03 | Матем. | Множення суми на число.Складання задач за данними таблиці | Підр.с.61-63,№350-351 |
Літ. читання | Л. Костецький « Новенька» | Підр.с.125 | |
18.03 | Літ. читання | Л.Костецький «Новенька» | Підр.с.125, відпов.на питання |
Матем. | Множення чисел виду 15.3 Розв’язування рівнянь і задач | Підр.с. 64-66№361-362 | |
Укр.мова | Змінювання іменників за числами. | Підр.с.115, впр.3 | |
Я Д С | Чи може людина існувати без свійських тварин? | Підр. с.105-106 |
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
3-В | ЛФК | Рухлива гра. Тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою рукою. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови з положення сидячи. | https://youtu.be/PGBJaxx4-_k
|
|
15.03 | 3-В | Я досліджую світ | Рух і здоров’я. фізичні вправи та спорт. | https://youtu.be/6jp_AElj5TI |
3-В | Математика | Закріплення усного додавання двоцифрових чисел | https://learningapps.org/5436596 | |
3-В | Українська мова | Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: «Мої улюбленці». | ||
3-В | Літературне читання | «Дикі каченята». Василь Чухліб. | https://youtu.be/rPX-qtuoLXM | |
16.03 | 3-В | Я досліджую світ | Правильне виконання фізичних вправ – основна умова їх користі для організму. | https://youtu.be/4OGlsSWUdOU |
3-В | Математика | Математичний диктант. Розв’язування прикладів і задач. | https://learningapps.org/4042872 | |
3-В | Літературне читання | «Бджілка». Віктор Дуб. | https://youtu.be/5iiqQ8iwgfI | |
3-В | Трудове навчання | Робота з глиною, пластиліном, солоним тістом.
Застосування глини – виготовлення посуду (чайний, столовий, декоративний), горщиків, іграшок. |
https://youtu.be/x7Zyg9WyM3A
|
|
17.03 | 3-В | Я досліджую світ | Значення свіжого повітря під час занять спортом. | https://youtu.be/db7DWkpsYyY |
3-В | Математика | Ознайомлення з письмовим додаванням. | https://youtu.be/0ZGXQgf7NhU | |
3-В | Українська мова | Роль дієслів у мовленні. | https://youtu.be/wBClYLYbow0 | |
3-В | Я досліджую світ | Здоров’я у сім’ї. Піклування про збереження та зміцнення здоров’я в родині. | https://youtu.be/NL0uEx6pD98
https://learningapps.org/10340698
|
|
3-В | Образотворче мистецтво | Робота з кольоровими олівцями. Улюблений казковий герой. | https://www.youtube.com/watch?v=GUz26ZoyY5I | |
18.03 | 3-В | Українська мова | Практичне застосування дієслів у власному мовленні. | https://learningapps.org/10633402
|
3-В | Математика | Повторення і закріплення вивченого. | https://learningapps.org/11073532 | |
3-В | Літературне читання | «Знахідка». «Пташеня». Дмитро Мегелик. | ||
3-В | Трудове навчання | Засоби праці для роботи з глиною: різак, стека, лінійка. Обробка виробу стекою.
Застосування глини – виготовлення горщиків. «Горщики для Маши та Ведмедя». |
https://youtu.be/54LcfEHt6qk
|
|
3-В | Я досліджую світ | Нежива природа. | https://youtu.be/dbo09RzGodo |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Завдання |
14.03 | Математика | Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на знаходження швидкості299 – 308 | С.64,№307, 308 |
14.03 | Українська мова | Утворення ступенів порівняння прикметників | С.121, впр. 5 |
15.03 | Українська мова | Вимова і написання прикметників на -ський, -цький, -зький | С.123, впр.3 |
15.03 | Математика | Задачі на зустрічний рух309 – 317 | С.67, №316, 317 |
15.03 | Я досліджую світ | Які форми земної поверхні переважають в Україні? | С.55 – 58, |
16.03 | Математика | Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на зустрічний рух. Діаграми318 – 325 | С.69, №324, 325 |
16.03 | Я досліджую світ | На які корисні копалини багата українська земля? | С.58-60 |
17.03 | Українська мова | Уживання прикметників у власному мовленні | С. 125,впр.6 |
17.03 | Математика | Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. 326 – 334 | С.71, № 333 – 334, |
17.03 | Я досліджую світ | Які водні багатства є в Україні? | С62 – 64. |
18.03 | Математика | Складені задачі на знаходження швидкості 335 – 342 | С.73, №341 – 342 |
18.03 | Літературне читання | Т.Кузьменко «Подарунок». За Дж.Мур-Маллінос «Безпека в Інтернеті» | С.126-127, С.128-130 |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
Число | Розклад уроків | Тема уроку | Завдання уроку | Домашнє завдання |
14.03 | 1.Математика
2.Укр.мова
3.Літературне читання |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на знаходження швидкості.
РЗМ Складання висловлювань за поданим зачином і кінцівкою.
М. Лукинюк «Україні» |
№ 318-306
П.ч.1.с.131. |
|
15.03 | 1.Математика
2.Літературне читання
3.ЯДС
|
Задачі на зустрічний рух
Урок позакласного читанн.Байки.
Україна на карті світу
|
С№ 318-325
С.67-71 |
|
16.03 | 1.ЯДС
2.Математика
3.Укр.мова
|
Грунти рідного краю.Природні зони України.
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Правопис прикметників ізмяким кінцевим приголосним. |
С.72-75
С.76-81
№ 326-334
Впр.6-10,с.116-118 |
|
17.03 | 1.ЯДС
2.Математика
3.Укр.мова
|
Природа твого рідного краю.
Складені задачі на знаходження швидкості. Визначення граматичних форм прикметників
|
С.83-88
№ 335-342.
Впр.11-14,с.118-119
|
|
18.03 | 1.Математика
2.Укр.мова
3. Літературне читання
|
Повторення вивченого
Утворення ступеня порівняння прикметників.
М. Яновська «Наша мова» |
Впр.1-5
П.ч.1.с.131-132. напамять |
|
Завдання на час карантину для учнів 4-В класу
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси, домащнє завдання |
14.03 |
4-В |
Фізична культура |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗВР. Перекати в групування. Ведення м’яча. Розвиток гнучкості | https://www.youtube.com/watch?v=ceq1t2P6Vk0 |
14.03 | 4-В | Математика | Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Крива. Креслення кривих | https://www.pinterest.ru/pin/47991552265964919/ |
14.03 |
4-В |
Українська мова
|
Сполучення букв йо, ьо. Правила переносу слів з йо, ьо. |
Ст. 68 – правило вивч., впр. 7 |
14.03 | 4-В | Трудове навчання
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці: іграшка на основі циліндра | https://www.youtube.com/watch?v=fmUZqfiKKyg
|
15.03 |
4-В |
Фізична культура
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗВР із гімнастичною палицею. Перекид уперед. Розвиток сили |
________________________ |
15.03 |
4-В |
Літературне читання | Тематика віршів.
Дощ застукав. Марина Павленко Трамвайчик. Катерина Міщук |
http://abetka.ukrlife.org/pavlenko3.html |
15.03 |
4-В |
Математика | Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Крива. Креслення кривих | https://www.pinterest.ru/pin/18507048459422964/
https://www.pinterest.ru/pin/4785143346072348/
|
15.03 | 4-В | Українська мова | Слова – назви предметів, які відповідають на питання що? | https://school.home-task.com/slova-yaki-oznachayut-nazvi-predmetiv-imenniki/
|
15.03 | 4-В | Я досліджую світ | Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування | https://www.youtube.com/watch?v=IBfoPFV2yL0&t=18s |
16.03 | 4-В | Я досліджую світ | Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу | https://www.youtube.com/watch?v=0jDDm_sc2Ps |
16.03 | 4-В | Математика | Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків. Ламана. Креслення ламаної | https://www.pinterest.ru/pin/9499849205297115/
|
16.03 | 4-В | Українська мова | Слова – назви предметів, які відповідають на питання хто? | https://school.home-task.com/slova-yaki-oznachayut-nazvi-predmetiv-imenniki/ |
16.03 |
4-В |
Літературне читання | Встановлення причинно–наслідкових зв’язків між подіями та вчинками дійових осіб.
Життєве правило (Казка). Василь Кукульняк |
https://sites.google.com/view/distanciynenavchannya4klas/літературне-читання
|
16.03 |
4-В |
Образотворче мистецтво | Робота з кольоровими олівцями. Улюблений казковий герой. | _______________________ |
17.03 | 4-В | Я досліджую світ | Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки | https://www.youtube.com/watch?v=kJFbS70DwFs |
17.03 | 4-В | Математика | Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків. Ламана. Креслення ламаної | https://learningapps.org/10704780
https://www.pinterest.ru/pin/565061084492279421/ https://www.pinterest.ru/pin/37928821853952785/
|
17.03 |
4-В |
Літературне читання | Леся Українка – витончена українська поетеса.
«Як дитиною бувало», «На зеленому горбочку» |
https://www.youtube.com/watch?v=5ov2QKDU-Z4 |
17.03 |
4-В |
Трудове навчання
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці: іграшка на основі конуса | _____________________ |
18.03 | 4-В | Фізична культура | Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗВР із гімнастичною палицею. Перекид уперед. Розвиток сили | https://www.youtube.com/watch?v=ceq1t2P6Vk0 |
18.03 | 4-В | Я досліджую світ | Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами | https://www.youtube.com/watch?v=wrG-uHGrIcU
|
18.03 | 4-В | Математика | Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків. Ламана. Креслення ламаної | https://learningapps.org/9691156 |
18.03 | 4-В | Українська мова | Групування слів-назв предметів за запитаннями хто?, що ? | https://school.home-task.com/slova-yaki-oznachayut-nazvi-predmetiv-imenniki/ |
18.03 | 4-В | Літературне читання | Виразне читання тексту. Відповіді на запитання до тексту. Чого синичка повеселішала. В.Чухліб | https://www.youtube.com/watch?v=hn-AOa8NWMM
|