Дистанційне навчання. Завдання для учнів 1-4-х класів з 11.04.-15.04.2022
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Урок | Тема | Завдання |
11.04 | Математика | Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка | С.168-170
Зошит с.5 |
Українська мова | Букви В в. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо | С. 48
Зошит с.36, 40 |
|
ЯДС | Я досліджую риб | С. 46-47
Зошит с.40-41 |
|
Фізкультура | Підготовчі вправи. ЗРВ. Швидка ходьба до 300-400 м. Біг на швидкість до 30 м. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Рухливі ігри | Переглянути відео | |
12.04 | ЯДС | Я досліджую птахів | С. 48-49
Зошит с.42-43 |
Математика | Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа | С.170-172
Зошит с.6 |
|
Українська мова | Букви В в. Письмо великої букви В. Текст і малюнок | С. 49
Зошит с. 36 |
|
ЯДС | Я досліджую птахів | С. 48-49
Зошит с.42-43 |
|
13.04 | ЯДС | Я досліджую звірів | С. 50-51
Зошит с. 44-45 |
Українська мова | Букви У у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка | С.50
Зошит с.37, 40 |
|
Фізкультура | Підготовчі вправи. ЗРВ. Швидка ходьба до 300-400 м. Біг на швидкість до 30 м. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Рухливі ігри | Переглянути відео | |
Образотворче мистецтво | Вертикальний горизонтальний формат. Техніка «акварель по-вологому». Вправа: розливи акварелі. Зображення пухнастого курчати аквареллю у техніці «по-вологому» | Намалювати курча, надіслати фото | |
14.04 | ЯДС | Я досліджую звірів | С. 50-51
Зошит с. 44-45 |
Математика | Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Розв’язування задач | С.173-174
Зошит с.6-7 |
|
Українська мова | Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Г.Фальковича | Читати вірші Г.Фальковича | |
ЯДС | Чому тварини такі різні? | С. 52-53
Зошит с.46 |
|
15.04 | ЯДС | Чому тварини такі різні? | С. 52-53
Зошит с.46 |
Українська мова | Буква У у. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст | С.51
Зошит с.37 |
|
Фізкультура | Підготовчі вправи. ЗРВ. Біг зі зміною напрямку і швидкості руху. Стрибки поштовхом однієї ноги. Зупинка стрибком. Навчальна гра у футбол. Основні правила гри | Переглянути відео | |
Риторика | Слова можна римувати | С. 56-57 |
Завдання на час карантину для учнів 1-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
УВАГА! Учні та батьки 1-Б класу працюють в застосунках Telegram,Viber . Zoom
|
Алгоритм роботи
Приготуйся, сядь за своє робоче місце, переглянь коротеньке відео(за посиланням). Підготуй зошит та підручник для зустрічі на платформі ZOOM. Під час перерви випий водички, виконай гімнастику для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw
|
11.04.2022 р. | ||||
Укр.мова
|
Букви Дд. Письмо малої д. Текст.Заголовок. Головна думка |
Підручник с.52,зошит с.38 | Урок на платформі Zoom
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
Матем. |
Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів з невідомим доданком | Підручник с.177-178
Зошит с.8-9
|
Урок на платформі Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
ЯДС
|
Я досліджую комах | Підручник с.44
зошит с. 38
|
https://www.youtube.com/watch?v=N8urjMF37wE
Урок на платформі Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram
|
Фізкультура | https://www.youtube.com/watch?v=tiZ7iRUdztQ |
12.04.2022 р. | ||||
ЯДС | Я досліджую комах | Підручник с. 45
зошит с.39 |
https://www.youtube.com/watch?v=kH4x4HF8QEQ
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Матем. | Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного | Підручник с.179-180
Зошит с.9-10 |
Zoom
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
Укр.м. | Букви Дд. Письмо великої Д заголовок. Головна думка | Підручник с.53, зошит с.38
|
Zoom
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
Фізкульт. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=tiZ7iRUdztQ | Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
13.04.2022 р. | ||||
ЯДС | Я досліджую риб |
Підручник с. 46,47, зошит с.40, 41
|
https://www.youtube.com/watch?v=I7OH-9kVhdg
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
Математика
|
Знаходження невідомого від’ємника. Задачі на знаходження невідомого від’ємника | Підручник с.181-182
Зошит с.10 |
Урок на платформі Zoom |
Мережа Viber Застосунок Telegram Zoom |
Укр.мова |
Букви Зз. Письмо малої з.
Лічилка. Опис |
Підручник с.54, зошит с.39 |
Урок на платформі Zoom
|
Zoom |
Англ.мова | За окремим планом | Урок на платформі Zoom
|
14.04.2022 р.
Укр.мова |
Букви Зз. Письмо великої З.
Дзвінкі і глухі приголосні
|
Підручник с.55, зошит с.39
|
Урок на платформі Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
ЯДС |
Я досліджую птахів | Підручник с. 48-49
зошит с. 42-43 |
Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Музичне мистецтво | За окремим планом |
|
Урок на платформі Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Образотв.
мистецтво |
Казка, яку співають
Костюм в опері. Зображення Кози-Дерези |
Робочий зошит- альбом, с.56 |
|
Zoom |
15.04.2022р.
|
|
ЯДС | Мчать машини по дорозі
Аплікація з паперу |
Альбом
“ Маленький трудівничок” |
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Укр.мова | Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
Урок на платформі Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Поетика | Веселі вірші |
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Фізкультура |
|
|
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Завдання на час карантину для учнів 1-В класу
Дата | Предмет | Тема уроку | Зворотній зв ‘язок |
11.04 | ЯДС (2)
Фізична к-ра
Укр. мова |
Я досліджую птахів .
Підготовчі вправи. ЗРВ. Вправи для формування правильної постави. Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова : «Один-багато». |
зум |
12.04 | ЯДС
Математика
Фізична к-ра
Укр. Мова
К-ра добросусідства |
Я досліджую звірів.
Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа.
Підготовчі вправи. ЗРВ. Вправи з великим мячем.
Письмо вивчених букв ,складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю твори В.О. Сухомлинського.
Екскурсія до краєзнавчого музею міста. |
|
13.04 | Математика
Укр. Мова
ЯДС
|
Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Розвязування задач.
Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо.РЗМ: описую предмет. Я досліджую звірів. |
|
14.04 | ЯДС
Математика
Укр. Мова
Фізична к-ра |
Чому тварини такі різні?
Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів.
Букви В і в. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо. Підготовчі вправи. ЗРВ. Біг у повільному темпі. Вправи для формування правильної постави. Естафети.
|
|
15.04 | ЯДС(2)
Укр. мова
Обр. мистецтво |
Чому тварини такі різні?.
Букви В і в. Письмо великої буквиВ. Текст і малюнок.
Техніка «акварель по-мокрому». Зображення пухнастого курча . |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання
|
Посилання на додаткові електронні ресурси
|
11.04 | ||||
Математика | Таблиця множення числа 4 | Урок 86.
Підручник, с. 190-192. Письмово виконати вирази 6, задача 7. Вивчити таблицю множення числа 4
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
І група |
Поняття про речення | Підручник, с. 70. Письмово, впр. 4. Вивчити правило, що таке речення
|
Урок на
платформі Zoom
|
|
Українська мова ІІ група | Поняття про речення | Підручник, с. 70. Письмово, впр. 4. Вивчити правило, що таке речення
|
Урок на
платформі Zoom
|
|
ЯДС | Професії людей мого рідного краю | Підручник, с.62. Скласти розповідь про улюблену професію | Урок на
платформі Zoom
|
|
12.04 | ||||
Українська мова І група
|
Види речень | Підручник, с. 71-72. Письмово, впр.3. Вивчити правило
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова ІІ група | Види речень | Підручник, с. 71-72. Письмово, впр.3 . Вивчити правило
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Математика | Різницеве порівняння добутку двох множників і числа. Розв’язування задач | Урок 87.
Підручник, с. 192-193. Письмово виконати вирази 5, задачу 7. Повторити таблицю множення числа 4
|
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Видатні люди України | Підручник, с. 63, підготувати розповідь про видатних українців
|
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Видатні люди України | Підручник, с. 63, підготувати розповідь про видатних українців
|
Урок на платформі Zoom
|
|
13.04 | ||||
Українська мова
І група |
Розповідні речення | Підручник, с. 72-73.
Письмово виконати вправу 3, повторити правило, с. 72
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
І група |
Розповідні речення | Підручник, с. 72-73.
Письмово виконати вправу 3, повторити правило, с. 72
|
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Видатні українці | Підручник, с. 64. Підготувати розповідь про видатних спортсменів
|
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Видатні українці | Підручник, с. 64. Підготувати розповідь про видатних спортсменів
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Фізкультура | ЗРВ з гімнастичною палицею | https://www.youtube.com/watch?v=92yf9hF6I8Y&ab_channel
|
||
14.04 | ||||
Математика | Таблиця множення числа 5 | Урок 88.
Підручник, с. 194-196. Письмово виконати вирази 7, задачу 9. Повторити таблицю множення числа 4
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
І група |
Розповідні речення | Підручник, с. 73-74. Письмово, впр. 1, виписати три розповідні речення
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
ІІ група |
Розповідні речення | Підручник, с. 73-74.
Письмово, впр.1, виписати три розповідні речення
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Образотворче мистецтво | Великодні дива. Писанка. Символіка писанок | Урок 26 | https://www.youtube.com/watch?v=J60eCUBocrM&ab_channel
|
|
Фізкультура | Біг із зупинками стрибком та у кросі за сигналом | https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y&ab_channel
https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw&ab_channel
|
||
15.04 | ||||
ЯДС | Природа мого рідного міста | Підручник, с. 65. Підготувати розповідь про природу свого краю
|
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Природа мого рідного міста | Підручник, с. 65. Підготувати розповідь про природу свого краю
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Фізична культура | Пересування приставними кроками правим , лівим боком. Фізичні вправи для формування постави |
|
https://www.youtube.com/watch?v=YD-JzPp9AVc&ab_channel
|
|
Українська мова | Питальні речення | Підручник, с. 75. Письмово, впр.4
|
Урок на платформі Zoom | |
Поетика | Тараторки | Завдання, с. 58-59
|
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
№ з/п | Дата | Предмет | Тема | Посилання |
ПОНЕДІЛОК | ||||
1 | 11.04.2022 | ЯДС | Я досліджую комах навесні | https://www.youtube.com/watch?v=bPogqAwfYgg |
2 | 11.04.2022 | Математика | Таблиця множення числа 4 | https://www.youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE |
3 | 11.04.2022 | Укр. Мова | Розвиток мовлення. Запрошення | https://www.youtube.com/watch?v=WeDo1SkoRGs |
4 | 11.04.2022 | ЯДС | Я досліджую птахів навесні. Інформатика в інтегрованому курсі: скетч, спрайти | https://www.youtube.com/watch?v=irrQE4Rk01M |
5 | 11.04.2022 | Образотворче мистецтво | Декоративно-прикладне мистецтво. Орнаменти. Види орнаменту, будова простих орнаментів. Ритм в орнаменті. Малювання силуету казкового кухля, прикрашання простими геометричними елементами (аплікація з домальовуванням) | https://www.youtube.com/watch?v=YGk2ecoOjQs |
ВІВТОРОК | ||||
6 | 12.04.2022 | Математика | Таблиця множення числа 5 | https://www.youtube.com/watch?v=mlPP4nI1G20 |
7 | 12.04.2022 | Укр. мова | Підсумковий урок за розділом «Слово» | https://www.youtube.com/watch?v=RS0-VcBxQgA |
СЕРЕДА | ||||
8 | 13.04.2022 | Укр. Мова | Поняття про речення | https://www.youtube.com/watch?v=fO2GpImCcts |
9 | 13.04.2022 | ЯДС | Я досліджую птахів навесні. Українська мова в інтегрованому курсі: я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації | https://www.youtube.com/watch?v=GaZNd7CEoAo |
10 | 13.04.2022 | ЯДС | Я досліджую звірів навесні | https://www.youtube.com/watch?v=FeTNyq-YYeE |
ЧЕТВЕР | ||||
11 | 14.04.2022 | Укр. Мова | Види речень. Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення | https://www.youtube.com/watch?v=hAH2RTPrMRg |
12 | 14.04.2022 | ЯДС | Що роблять люди навесні? Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю та створюю інформаційні тексти (інструкції) | https://www.youtube.com/watch?v=OzkG0cTeWqM |
13 | 14.04.2022 | ЯДС | «Звичайні» винаходи на прогулянці | https://www.youtube.com/watch?v=hQRJdltxT9w |
П’ЯТНИЦЯ | ||||
14 | 15.04.2022 | ЯДС | Весняні свята. День матері. День пам’яті та примирення | https://www.youtube.com/watch?v=J2urJa5UfcM
https://www.youtube.com/watch?v=Z2brX8K1O1g |
15 | 15.04.2022 | Математика | Розклад числа на множники | https://www.youtube.com/watch?v=ne924kSg37g |
16 | 15.04.2022 | Укр. мова | Розповідні речення | https://www.youtube.com/watch?v=681FwnQ0ZDc |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання |
11.04 | Літер.читання | Творчість В .Чухліба Всяка пташка своє гніздо любить «Дикі каченята» | Підр.с.1334-135, читати кілька разів |
Матем. | Перевірка правильності ділення з остачею.Розв’язування задач | Підр.с.94-96 №522-523 | |
Укр.мова | Розпізнаєм форми прикметників за іменником з яким він зв’язаний | Підр.с.132-133,впр.10 | |
12.04 | ЯДС | Коли гриби і бактерії приносять користь,а коли – шкодять? | Підр.с.116-117 |
Матем. | Ділення з остачею.Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. | Підр.с.96-98 №532-533 | |
Укр.мова | Спостереження за роллю прикметників у мовленні | Підр.с 134-0135,впр.3 | |
13.04 | Літер.читання | В.Чухліб «Дикі каченята» | Підр.с.135-136,переказувати ,відповідати на запитання |
Матем. | Повторення нумерації трицифрових чисел.Додавання і віднімання пов’язані з нумерацією | Підр.с.99-100 №541-542 | |
ЯДС | Що вивчає екологія? | Підр.с.118-119 | |
14.04 | Матем. | Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі | Підр.с.100-101№550-551 |
Літер.читання | М Магера «Он як буває» | Переказувати близько до тексту | |
15.04 | Літер.читання | М.Магера «Он як буває» | Відповідати на запитання |
Матем. | Повторення віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд | Підр.с.101-102 №558-559 | |
Укр.мова | Узагальнюємо знання про прикметник, як частину мови.Розбір прикметника,як частину мови | Підр.с.136-137,впр.7 | |
ЯДС | Які ланцюги живлення існують у лісі , на луці й у водоймі? | Підр.с.120-121 |
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
№п/п | дата | |||
1 | 11.04 | Укр. мова | Навчаюся встановлювати зв’язок прикметника з іменниками. | Виконати вправу 6 на с. 125.
Вивчити правило на с. 124 Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=qP80izpL0Ds |
2 | Математика | Складання і обчислення виразів. Рік. Календар. Розвʼязування задач. | Виконати письмово на с. 77 №422, №425
|
|
3 | ЯДС | Що вивчає екологія? | Читати статтю с. 118-119
Перегляд відео
|
|
4 | 12.04 | Літ. чит. | Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає» |
За бажанням читати твори з розділу. |
5 | Математика | Ділення виду 42:3.Обчислення значення виразу із буквою. Розв’язування задач. | Виконати письмово №442, №443
https://www.youtube.com/watch?v=zicGeae7E5g |
|
6 | Укр.мова | Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками | Виконати вправу 5 на с. 127
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=XNRkhsbvq7g |
|
7 | 13.04 | ЯДС | Ланцюги живлення. Які ланцюги живлення існують у лісі, на лузі й водоймі. | Читати статтю у підручнику с.120-121
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=B2K15hSfsJE |
8 | ЯДС | Діагностувальна робота(тестова перевірка) |
|
|
9 | Математика | Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач. | Виконати с.82 №452, №453 | |
10 | Літ. чит. | Вступ до розділу «квітує радісно весна» С. Черкасенко « Зима і весна». Читання в особах.
Навчальне аудіювання. А. Назаренко « Який це місяць» |
Читати виразно с.104.
Намалювати малюнок до вірша. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=4e_A9Im1d74 |
|
11 | 14.04 | Математика | Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач. | Виконати с. 83 №462, №463
перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=bwlEHZof5cw |
12 | Укр. мова | Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. | Виконати вправу 4 на с. 129
Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=fIVEdHd4-34
|
|
13 |
Літ. чит. | Весна днем красна.С. Мацюцький. « У гостях у весни» | Читати с.106
https://www.youtube.com/watch?v=utaw-Gs3mTEПерегляд весни
|
|
14 | 15.04 | Матем. | Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору.Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач. | Виконати с. 85 №472, №473 |
15 | Укр.. мов | Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювати прикметники за родами. | Виконати с.3 с. 130
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ |
|
16 | Літ. чит | Позакласне читання. « Квітує радісно весна» (весняна поезія) | Вивчити вірш про весну, весняні явища.
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=VzAadywtWkc |
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
11.04 | 3-В | Літературне читання | «Веснянка». Леонід Глібов. | https://youtu.be/bsy3Q8YSKWI
|
3-В | Математика | Закріплення та узагальнення вивченого матеріалу з теми. | https://learningapps.org/12585027
|
|
3-В | Українська мова | Змінювання прикметників за числами. | https://youtu.be/XNRkhsbvq7g | |
3-В | ЛФК | Вправи з розвитку дрібної мускулатури рук. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння по гімнастичній лаві. | https://youtu.be/YqOblcAW2iU
|
|
12.04 | 3-В | Я досліджую світ | Стани води. | https://youtu.be/er-cpIN4pQQ |
3-В | Математика | Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання і розв’язок. | https://youtu.be/VFBp_XevaE0 | |
3-В | Українська мова | Добір влучних іменників до прикметників і навпаки. | https://youtu.be/a-el4cfVJ_Q | |
3-В | Літературне читання | Спостерігай за настанням весни! «Весняний килим». | https://youtu.be/6Lf-tX9PJWI | |
13.04 | 3-В | Я досліджую світ | Значення води для життя рослин, тварин, людини. | https://youtu.be/1V2NWJue_p8 |
3-В | Математика | Структурні компоненти задач, розв’язування задач. | https://youtu.be/J-0E1NYVrWk | |
3-В | Літературне читання | «Ластівки». Наталя Забіла. | https://youtu.be/n0EObh846-w | |
3-В | Трудове навчання | Світ ремесел та декоративно-ужиткове мистецтво. Складання мозаїки. Різні види мозаїчних малюнків. Складання дитячої мозаїки. | https://youtu.be/SVWtc5HAxn8
|
|
14.04 | 3-В | Я досліджую світ | Використання води людиною. Охорона водних ресурсів. | https://youtu.be/3nWwlP9cSrc |
3-В | Математика | Розв’язання задач на декілька дій. | https://learningapps.org/10194704
|
|
3-В | Українська мова | Добір влучних іменників до прикметників і навпаки. | https://learningapps.org/3266174 | |
3-В | Я досліджую світ | Використання води людиною. Охорона водних ресурсів. | https://youtu.be/1DeUcE-serg | |
3-В | Образотворче мистецтво | Пори року. Характерні кольори пори приходу весни. | https://youtu.be/c8WsEtzsWyU | |
15.04 | 3-В | Українська мова | Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: «Мій найкращий друг». |
|
3-В | Математика | Задачі. Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. | https://learningapps.org/10818614 | |
3-В | Літературне читання | «Соловейко». «Як засинають пташки». Терень Масенко | ||
3-В | Трудове навчання | Складання мозаїки. | https://youtu.be/Rb5F6iKlpTk
|
|
3-В | ЛФК | Вправи з розвитку дрібної мускулатури рук. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння по гімнастичній лаві. | https://youtu.be/M8pB2towjCM
|
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Завдання |
11.04 | Математика | Ділення на трицифрове число | С.105, №497, 498 |
11.04 | Українська мова | Уживання займенників у власних висловленнях | С.139, впр. 15 |
11.04 | Літературне читання | Узагальнення з розділу. Літературний проєкт | С.140, скласти абетку-словник про Україну |
12.04 | Українська мова | Узагальнювальний урок із теми «Займенник» | С.139, “Що я знаю?” |
12.04 | Математика | Ділення на трицифрове число. Робота з діаграмами | С107., №508, 509 |
12.04 | Я досліджую світ | Які особливості рослинного і тваринного світу Полісся? | С.85 – 88 |
13.04 | Математика | Задачі на спільну роботу двох кранів | С.108, №518, 519 |
13.04 | Я досліджую світ | Чому господарська діяльність людей залежить від природи Полісся? | С.88 – 91 |
14.04 | Українська мова | Дієслово як частина мови | С. 141,впр.3 |
14.04 | Математика | Задачі на спільну роботу | С.109, № 527, 528 |
14.04 | Я досліджую світ | Чому природну зону назвали лісостеповою? | С.93 – 96 |
15.04 | Математика | Повторення вивченого | С110., №3, 4 |
15.04 | Літературне читання | Т.Колодницька «Птахи-носороги» | С.141 – 142, читати, відповідати на питання |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
Число | Розклад уроків | Тема уроку | Завдання уроку | Домашнє завдання |
11.04 | 1.Математика
2.Укр.мова
3.Літературне читання |
Ділення на двоцифрове число
Розвиток зв’язного мовлення. Науковий опис “Дніпро”
А. Грирорук “як прийшли до нас гроші?” |
№403-412
С. 145-147
|
|
12.04 |
1.Математика
2.Літературне читання
3.ЯДС
4. Образотворне мистецтво
|
Самостійна робота
Т. Кузьменко “Банки та банкноти”
Які рослини і тварини населяють степову зону?
Веселі настрої. Ліплення тварин за мотивами образів,створених народними майстрами. |
С.147-149
С.102-104 |
|
13.04 | 1.ЯДС
2.Математика
3.Укр.мова
4. Літературне читання |
Які галузі господарства розвинуті у степовій зоні
Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у частці
Займенник як частина мови
Урок позакласного читання “Весняні мелодії” |
С.105-106
№413-421
С. 132-133 впр. 1-4
|
|
14.04 |
1..Математика
2.Укр.мова
4. ЯДС |
Ділення на двоцифрове число
Особові займенники
Яка природа у Карпатських горах |
№ 432-441
С. 134-135 впр. 5-8
С.108-109
|
|
15.04 | 1.Математика
2.Укр.мова
3. Літературне читання
|
Ділення іменованих чисел
Відмінювання особових займенників Із журналу “Розумники” “персі, кіт, катафон” |
№ 442-449
.
С. 135-138, впр. 9-12
С. 150-151 |
|
Завдання на час карантину для учнів 4-В класу
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси, домашнє завдання |
11.04 |
4-В |
Фізична культура |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗВР із гімнастичною палицею. Перекид уперед. Розвиток сили | https://www.youtube.com/watch?v=ceq1t2P6Vk0 |
11.04 | 4-В | Математика | Віднімання числа 9 від двоцифрового числа. Квадрат. Побудова за заданою довжиною сторони. | https://learningapps.org/11102817
Виконати завдання на картках |
11.04 | 4-В |
Українська мова
|
Слова, які називають дії предметів | https://www.pinterest.ru/pin/108508672261755699/ |
11.04 | 4-В | Трудове навчання
|
Виготовлення декоративної вази для квітів з паперу | https://www.youtube.com/watch?v=_3Vy1daAMoM |
12.04 |
4-В |
Фізична культура
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗВР. Стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Розвиток сили. | https://www.youtube.com/watch?v=ceq1t2P6Vk0 |
12.04 |
4-В |
Літературне читання | Збагачення усного словника. Підбір свого заголовку до твору.
Хоробре кошеня. Олександр Копиленко |
https://www.youtube.com/watch?v=7kXfgL6Y6nY
індивідуальні завдання |
12.04 |
4-В |
Математика | Віднімання числа 9 від двоцифрового числа. Квадрат. Побудова за заданою довжиною сторони. | https://www.youtube.com/watch?v=SeAALJ_eQns |
12.04 | 4-В | Українська мова | Формування вмінь ставити питання до дієслів | https://learningapps.org/17804699
https://naurok.com.ua/cikavi-zavdannya-ta-vpravi-z-temi-dieslovo-80889.html |
12.04 | 4-В | Я досліджую світ | Чому державні символи є важливим атрибутом держави | https://www.youtube.com/watch?v=2ki2gVslxUg |
13.04 | 4-В | Я досліджую світ | Ми – громадяни України. Громадянські права та обов’язки як члена суспільства | https://www.youtube.com/watch?v=BWUxZk-hqq0 |
13.04 | 4-В | Математика | Віднімання числа 9 від двоцифрового числа. Квадрат. Побудова за заданою довжиною сторони. | Індивідуальні картки |
13.04 | 4-В | Українська мова | Пов’язування між собою слів- назв предметів і слів-дій | Індивідуальні картки |
13.04 |
4-В |
Літературне читання | Виразне читання оповідання. Відповіді на запитання до твору.
Вовчун і Мурзинський. Борис Харчук |
https://mova-literatura.in.ua/vovchun-i-murlinsvkij-opovidannya-pro-tvarin-dlya-ditej.html |
13.04 |
4-В |
Образотворче мистецтво | Комбінована техніка виконання малюнка ( фарби, чорний фломастер). Смачні фрукти. | _________________________________ |
14.04 | 4-В | Я досліджую світ | Хто такі герої? Хто такі видатні українці? Внесок українців у світові досягнення. Славетні українці. | https://www.youtube.com/watch?v=YoctZGmt4Hg |
14.04 | 4-В | Математика | Віднімання числа 8 від двоцифрового числа | № 4, 5 ,с. 78
Індивідуальні картки |
14.04 |
4-В |
Літературне читання | Відшукування в тексті висловів – опису, що відповідають малюнку.
Лисичка-сестричка. Костянтин Ушинський |
https://www.youtube.com/watch?v=9U9PK0PERnA&t=44s |
14.04 |
4-В |
Трудове навчання
|
Виготовлення декоративної вази для квітів з паперу | https://www.youtube.com/watch?v=_3Vy1daAMoM |
15.04 | 4-В | Фізична культура | Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗВР. Стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Розвиток сили. | https://www.youtube.com/watch?v=ceq1t2P6Vk0 |
15.04 | 4-В | Я досліджую світ | Пам’ятки культури і природи. Пізнання свого краю, історії. Історичні події. Видані історичні постаті | https://www.youtube.com/watch?v=1SOYIJZmHs4 |
15.04 | 4-В | Математика | Віднімання числа 8 від двоцифрового числа | https://learningapps.org/5897407 |
15.04 | 4-В | Українська мова | Урок розвитку зв’язного мовлення.
« Мій режим дня» |
https://www.youtube.com/watch?v=JOuJgAG_HzQ
картки з завданнями |
15.04 | 4-В | Літературне читання | Визначення жанру твору (оповідання чи казка). Лисиччині ліхтарики. Василь Сухомлинський | https://www.youtube.com/watch?v=2LndX18e-Gw |