Дистанційне навчання. Завдання для учнів 1-4-х класів з 11.01.-15.01.2021
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Предмет | Завдання
|
11.01 | ЯДС | Я досліджую зміни в довкіллі взимку
Підручник, с.4, зошит, с.1 Повторити назви зимових місяців. – розкажи мамі, які явища природи можна спостерігати тільки взимку – придумай задачі за малюнком 2 пір року для своїх однокласників – намалюй декілька сніжинок так, щоб не було однакових Переглянь відео «Зимові місяці» https://www.youtube.com/watch?v=oKCfDO9dY6k&ab_channel Мультфільм “Місяці і пори року” |
Математика | Розв’язування задач різних типів. Урок 52, підручник, с.107
– 3авдання 3 – 4 – уважно прочитай умову задачі 3, знайди зайві дані і розв’яжи цю задачу. Запиши відповідь. Запиши приклади у два стовпчики і розв’яжи Додаток 1 – Повтори склад чисел: 2-10 – Завдання 5* (за бажанням). Переглянь відео |
|
Укр.мова | Абетка. Підготовчі вправи до написання рукописних літер Підручник, с. 4
– Навчися виразно читати вірш Григорія Фальковича «Абетка» – знайти слова, що мають у собі повторення останньої літери; -знайди у тексті двоскладові і трискладові слова, порахуй їхню кількість – Зошит, с. 1 – запиши букви в потрібному порядку Переглянь презентацію «Українська абетка» https://www.youtube.com/watch?v=eezdejIcHAE&ab_channel=KhrystynaDykun |
|
Фізична культура | Вправи для формування правильної постави
Перегляд фізкультхвилинки Гімнастика для очей «Вузлик життя» https://www.youtube.com/watch?v=yFGwHIJ8gdc Корисні підказки. Смачні та корисні |
|
12.01.21 | ЯДС | Я досліджую зміни в житті рослин взимку
Підручник, с.5, зошит, с.2 – пригадай, що потрібно рослинам для життя? – подумай, чому більшість дерев взимку скидають листя? – домалюй рослини, які можна побачити в лісі взимку, зошит, с. 2, завдання 2 – порахуй сніговиків, чим вони відрізняються? – розфарбуй картинку, на якій зима; Переглянь презентацію «Рослини взимку» |
Математика | Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Урок 53. Підручник, с.107-108
Завдання 2, 3 (2) – розглянь, як утворюється сімейство прикладів, завдання 2 – склади сімейство прикладів за малюнком, завдання 3(2) – розв’яжи числовий вираз на дві дії Додаток 2 Переглянь презентацію « Складання прикладів на додавання та віднімання за малюнками» |
|
Українська мова | Абетка. Тема тексту. Підготовчі вправи до написання рукописних букв
Підручник, с. 5 Перевір свою увагу: – чи правильно діти записали слова за абеткою, завдання 2; – назви кожну групу цих слів; – назви спільні і відмінні ознаки цих груп. Уважно прочитай текс, завдання 3 – визнач тему тексту; – склади речення зі словами: сніг, зима, котик Сніжок Переглянь презентцію «Вчимо літери та звуки української мови» |
|
Фізична культура | Загальнорозвивальні вправи. Фізкультхвилинка для очей
https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=iXK1ltGfooE Корисні підказки. Сам удома |
|
13.01 | ЯДС | Я досліджую зміни в житті рослин взимку
Підручник, с.5, зошит, с.2 Стратегія «Асоціативний кущ» що спадає тобі на думку, коли чуєш слово «дерево»? Створи асоціативний кущ до сова «дерево» – подумай, що дають рослини людям? – чому потрібно охороняти рослини? – склади коротеньку розповідь про своє улюблене дерево Переглянь відео «Загадки про дерева» |
Українська мова | Букви С і с. Письмо малої букви с. Текст. Тема тексту. Заголовок. Підручник, с. 6
Зошит, с.2 – пригадай слова, які починаються на букву с; – склади речення використовуючи ці слова* (за бажанням) -вдумливо прочитай текст, завдання 2; -добери заголовок до тексту; – визнач тему тексту; – продовж речення: котики сплять…. – пропиши каліграфічно в зошиті букву с. |
|
Математика | Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання. Урок 53. Підручник, с.108-109
– скористайся довідничком, повторити правило, с.109 – виконай завдання 3 (3) -склади два приклади на віднімання з кожного прикладу на додавання, завдання 4 – завдання 5* (за бажанням) Перегляд презентації «Переставна властивість додавання. Задачі про вік людини» |
|
14.01 | ЯДС | Я досліджую зміни в житті тварин взимку
Підручник, с.6, зошит, с.3 – подумай, чому зима є важким періодом для тварин? – згадай, як зимують тварини? – розкажи, як людина може допомогти тваринам узимку. – розфарбуй тварин, яких можна побачити взимку, зошит,с. 3 – опиши одну з цих тваринок* (за бажанням) Перегляд презентації «Тварини взимку» https://www.youtube.com/watch?v=D6RArWJANYw&ab_channel «Хто як зимує» |
Українська мова | Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексту. Заголовок. Підручник, с. 7
Зошит, с.2 – пригадай імена хлопчиків і дівчаток, які починаються на букву С; – виразно прочитай стовпчики слів; – відшукай найдовше слово серед даних слів, назви звуки і букви; – вдумливо прочитай текс, завдання 2; – добери заголовок; – визнач тему тексту -розкажи, як ти ліпив сніговика зі снігу – пропиши каліграфічно в зошиті велику букву С. |
|
Фізична культура | Ранкова гімнастика. Фізкультурні хвилинки.
Веселі руханки і фізкультхвилинки https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw Зарядка для очей https://www.youtube.com/watch?v=OYcBa8ppjkw Казка для дітей “Спортивні змагання. Хрюнчик і Хрянчик“ |
|
Образотворче мистецтво | Калина – символ українського народу. Зображення гілочки калини лініями і краплинами
– розкажи , що ти знаєш про калину? – які пісні, легенди про калину ти знаєш? – де використовують калину? – намалюй гілочки калини лініями і краплинками Переглянь презентацію «Червона калина – символ України» |
|
15.01 | ЯДС | Я досліджую зміни в житті тварин взимку
Підручник, с.6, зошит, с.3 -поясни, чому зима – складна пора року для тварин? – назви тварин, які впадають у зимову сплячку? – розфарбуй тварин, яких можна побачити взимку, зошит,с. 3 – розподіли птахів на дві групи: зимуючі і перелітні – опиши зимуючого птаха* (за бажанням) Переглянь презентацію « Як зимують тварини» https://www.youtube.com/watch?v=ctk6FT9sirs&ab_channel=NATURALPLACE |
Українська мова | Букви О і о. Письмо малої букви о. Слова-омоніми (без називання терміну). Підручник, с. 8. Зошит, с.3
– пригадай слова з буквою о. Де знаходиться буква о у згаданих тобою словах? – прочитай виразно стовпчики слів, завдання 1. Поділи їх на склади. – уважно прочитай пояснення слів; – склади речення за малюнком. Дай імена дітям. – пригадай слова, які звучать однаково, а значення мають зовсім різне – пропиши каліграфічно в зошиті малу букву о Перегляд презентації «Багатозначні слова» |
|
Математика | Читання прикладів. Задачі. Урок 54. Підручник, с. 110- 111. Зошит, с. 5
– потренуйся в читанні прикладів, завдання 1 – прочитай приклади 3 + 4 = 7 та 7 – 4 = 3 різними способами; – розв’яжи задачу 3; – склади сімейство прикладів і запиши, завдання 4 (1) , завдання 4(2)* ((за бажанням) Зошит, с.5 – виконай завдання 1-2 Переставна властивість додавання |
ДОДАТКИ
Додаток 1
3 + 5 = 9 – 3 =
2 + 7 = 10 – 2 =
6 + 0 = 8 – 8 =
1 + 9 = 6 – 3 =
4 + 3 = 5 – 4 =
Додаток 2
2 + 6 – 3 = 10 – 3 – 4 =
3 + 2 + 1 = 8 – 5 + 3 =
6 + 0 – 2 = 7 – 4 + 6 =
1 + 5 – 2 = 9 – 6 – 3 =
4 + 4 + 2 = 6 – 5 + 7 =
Завдання на час карантину для учнів 1-Б класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
11.01. | ЯДС | Я досліджую зміни в довкіллі взимку. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви зимових місяців, складаю розповідь за малюнком | https://www.google.com.ua/?gfe_rd=cr&ei=xdXBVsanKK_s8wfT6an4Bg&gws_rd=ssl | С4 (підручник), С1 зошит |
Математика | Порівняння двох числових виразів | https://nuschool.com.ua/textbook/mathematics/1klas_9/54.html | С117-118 (підручник), С8 зошит | |
Укр. мова | Букви С с. Письмо малої букви с. Тема тексту. Заголовок | https://vseosvita.ua/library/bukva-ss-pismo-maloi-bukvi-s-tema-tekstu-zagolovok-246233.html | С6 (підручник), С2 зошит | |
ЯДС | Я досліджую зміни в житті рослин узимку | https://www.google.com.ua/?gfe_rd=cr&ei=xdXBVsanKK_s8wfT6an4Bg&gws_rd=ssl | С5 (підручник). С2 зошит | |
12.01 | ЯДС | Я досліджую зміни в житті рослин узимку | https://www.google.com.ua/?gfe_rd=cr&ei=xdXBVsanKK_s8wfT6an4Bg&gws_rd=ssl | С5 (підручник). С2 зошит |
Математика | Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності | https://www.youtube.com/watch?v=yYVPBOkHtYc | С118-121 (підручник), С9 зошит | |
Укр. мова | Букви С с. письмо великої букви С. Текст. Тема тексту. Заголовок | https://vseosvita.ua/library/bukva-ss-pismo-velikoi-bukvi-s-tema-tekstu-zagolovok-247419.html | С7 (підручник), С2 зошит | |
13.01. | ЯДС | Я досліджую зміни в житті тварин узимку | https://naurok.com.ua/prezentaciya-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-zima-tvarini-vzimku-72682.html | С6 (підручник), С3 зошит |
Математика | Складання , запис і читання числових нерівностей | https://vseosvita.ua/library/plan-konspekt-uroku-skladanna-zapis-i-citanna-cislovih-nerivnostej-200729.html | С121-122 (підручник), С9-10 зошит | |
Укр. мова | Букви О о. Письмо малої букви о. Слова – омоніми. Розвиток зв’язного мовлення: складаємо речення за малюнком | https://www.youtube.com/watch?v=wUE64qwdelk | С8 (підручник), скласти речення за малюнком; С3 зошит | |
14.01. | ЯДС | Я досліджую зміни в житті тварин узимку | https://www.youtube.com/watch?v=shQ6gPkVooA | С6 (підручник), С3 зошит |
Укр. мова | Букви О о. Письмо великої букви О. Текст і малюнки | https://www.youtube.com/watch?v=wUE64qwdelk | С9 (підручник), С3 зошит | |
Образотворче мистецтво | Пори року. Що у природі «дарує колір різних пір року». Зображення природних мотивів у техніці «монотипія» | https://nuschool.com.ua/textbook/art/1klas_3/18.html | Намалювати на одному аркуші паперу чотири пори року | |
15.01. | ЯДС | Мої зимові забави і турботи. Українська мова в інтегрованому курсі: складаю правила безпечної поведінки взимку | https://www.youtube.com/watch?v=XfwoMWkFNPg | С7 (підручник), С4 зошит |
Математика | Назви компонентів та результату дії додавання | https://www.youtube.com/watch?v=ytU5z28UW1M | С122-123 (підручник), С10-11 зошит | |
Укр. мова | Письмо вивчених літер. Робота з дитячою книжкою: читаю про зимові розваги | https://www.youtube.com/watch?v=qStKRf_2W-s | Прочитати вірші, оповідання про зимові розваги | |
ЯДС | Мої зимові забави і турботи. | https://www.youtube.com/watch?v=fbGSh_4KPFA | С7 (підручник), С5 зошит, скласти розповідь про зимові розваги |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Посилання на електронні ресурси | Завдання |
11.01 | ЯДС | Я досліджую природне довкілля взимку | Підр.с. 4, др.зош.с.1 | |
Математика | Віднімання з переходом через десяток | https://www.youtube.com/watch?v=FqzlISjTRQU | Підр.с.94-96, № 6,7,8 . Др.зош.с. 37,38 | |
Укр.мова | Слово.Повторення. Авторська казка.Оповідання. | Підр.с.6-9,Др.зош.с. 1.Читати казку. | ||
Обр.
мистецтво |
Зимові розваги дітей | Намалювати зимові розваги на канікулах | ||
12.01 | ЯДС | Я досліджую сніжинку, сніг, снігопад | https://www.youtube.com/watch?v=IJdYMWGeT14 | Підр.с.5 Намалювати 5 різних сіжинок |
Укр.мова | Розвиток мовлення. Інструкція. | Підр.с.10-11.Др.зош.с.2 | ||
13.01 | Укр.мова | Слова –назви предметів | https://www.youtube.com/watch?v=frZ5nZRNgIY | П.др.с.12-13, впр.2,3,др..зош.с.3 |
Математика | Віднімання від числа 11 | https://www.youtube.com/watch?v=FqzlISjTRQU | Підр.с.96-98,№ 6,7 Др.зош.с.42 | |
ЯДС | Я досліджую природу взимку | Підр.с.6 Др.зош.с.2 | ||
14.01 | Математика | Віднімання від числа 12 | Підр.с.98,99 №7,8 Др.зош.с.43-44 | |
Укр.мова | Слова назви предметів. Хто? Що? | https://www.youtube.com/watch?v=gA_h9VVUPOY | Підр.с.13-14 ,впр.3. Др.зош.с.4-5 | |
ЯДС | Я досліджую природу взимку | Підр.с.7 | ||
15.01 | Математика | Віднімання від числа 13 | Підр.с.100-101 № 6,7,8 др.зош.с.45 | |
Укр.мова | Про бібліотеку | Підр.с.15-17 Др.зош.с.6-7 | ||
ЯДС | Я досліджую рослини взимку | https://www.youtube.com/watch?v=UmWejSGRe7k | Під.с.8 Др.зош.с.3 |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
№ п/п | Дата | Розклад уроків | Тема | Матеріал для опрацювання |
1 | 11.01 | ЯДС | Я досліджую природні явища взимку | Підручник стор.4
Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=L5N8t_9aOAc |
2 | ЯДС | Віртуальна екскурсія.
Спостерігаю за погодою взимку. |
Спостерігати за природними явищами в природі.
Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=IDXTn3ihk0s |
|
3 | Укр.мова | Слово.Повторення.Складання запитань до малюнка. Редагування тексту. | Підручник стор. 6-7, впр.4 (письмово),
Зошит с. |
|
4 | 12.01 | ЯДС | Я досліджую сніжинку, сніг, снігопад.Виготовлення сніжинки в техніці витинанка | Підручник стор.5
Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=yiGHQ5UEzoM |
5 | ЯДС | Я досліджую погоду взимку | Підручник стор.6
Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=UJ8lrZ1kitM |
|
6 | Укр.мова | Авторська казка.Оповідання «Знайомий сніговик»( за Л. Вороніною) | Читати підручник стор. 7 – 10.
|
|
7 | Матем. | Віднімання з переходом через десяток. | Опрацювання стор 94 – 96.
Письмово стор. 96 №6, 7 Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=L22MITaCz_M |
|
8 | 13.01 | Укр. мов. | Авторська казка.Оповідання «Знайомий сніговик) (продовження)Формулювання запитань до тексту. | Підручник стор. 7 – 10,
Скласти запитання до тексту. Намалювати сніговита. |
9 | Матем. | Віднімання від числа 11 з переходом через десяток. Розвязування складеної задачі різними способами. | Опрацювати підручник на стор. 96 – 98, виконати письмово ст.97 №3, №6
https://www.youtube.com/watch?v=sRg8vjumRss |
|
ЯДС | Я досліджую погоду взимку.Як одягатися взимку для будь якої погоди | Опрацювати підручник
стор. 7, зош. Ст. Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=-fTbSm7kXo8 https://www.youtube.com/watch?v=GlyjLQADsfc |
||
10 | 14.01 | ЯДС | Я досліджую птахів взимку.Виготовлення годівнички для птахів | Підручник стор. 9,
Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=21MH3l1WIIU https://www.youtube.com/watch?v=4cTiqmJ1koU
|
11 | Матем. | Віднімання від числа 12 з переходом через десяток.Доповнення запитання складеної задачі. | Опрацювання підручника стор. 98-99, письмово ст.99№3, №7
|
|
12 | Укр. мова | Слова – назви предметів. Розрізнення іменників за запитаннями хто?що? | Опрацювати підручник ст. 12-13 вивчити правило ст..12
Письмово ст. 12 №2 https://www.youtube.com/watch?v=l-ehbrXi7Lg |
|
13 | 15.01 | Укр.мова | Слова – назви предметів.Розрізнення іменників за запитаннями хто? що? | Підручник стор. 13 – 14,
Письмово ст.14 №2 https://www.youtube.com/watch?v=KWOOYht55xU |
14 | Матем. | Віднімання від числа 13 з переходом через десяток. Постановка запитання до складеної задачі | Опрацювання підручника ст.. 100-101, письмово ст.100 №4, №5
Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=2VoJ3NU_R9U |
|
15 | ЯДС | Я досліджую рослини взимку | Підручник стор. 8, зошит
Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=UmWejSGRe7k
|
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
11.01.21 | Математика | Віднімання від двоцифрового числа одиниць ( 16-6). Сантиметр. Креслення відрізка, більшого від даного. | https://naurok.com.ua/journal |
Літературне читання | Робота з сюжетними малюнками. Оповідання « Їжачок і світлячок». Вірш О.Орач « Де ночує сонечко». | https://mybiblioteka.su/4-42353.html | |
Я досліджую світ | Тепла шапочка | https://vseosvita.ua/library/urok-v-1-klasi-z-predmetu-ads-187580.html | |
Індивідуальне заняття ( математика) | Віднімання від двоцифрового числа одиниць ( 16-6). Сантиметр. Креслення відрізка, більшого від даного. | https://naurok.com.ua/journal | |
12.01.21 | Літературне читання | Робота з сюжетними малюнками. В. Денисенко « Осінь». В.Сухомлинський « Відлітають журавлі». Народні прикмети. | https://vseosvita.ua/library/vasil-suhomlinskij-vidlitaut-zuravli-348513.html |
Математика | Віднімання від двоцифрового числа 10 ( 15-10) | https://nuschool.com.ua/contact.html | |
Українська мова | Слова, які означають один предмет або кілька ( багато). | https://vseosvita.ua/library/tema-uroku-slova-so-oznacaut-odin-predmet-i-bagato-predmetiv-81076.html | |
Я досліджую світ | Твої обов’язки вдома. | https://naurok.com.ua/tema-obov-yazki-ditini-vdoma-ta-v-shkoli-100061.html | |
Фізична культура | Гімнастика. Основні гімнастичні терміни. Руховий режим дня учня 2 –го класу . Значення дихання. | https://naurok.com.ua/gimnastika-z-metodikoyu-vikladannya-163092.html | |
Індивідуальні та групові заняття
(українська мова) |
Слова, які означають один предмет або кілька (багато) предметів. | https://vseosvita.ua/library/tema-uroku-slova-so-oznacaut-odin-predmet-i-bagato-predmetiv-81076.html | |
Індивідуальне заняття (українська мова) | Слова, які означають один предмет або кілька (багато) предметів. | https://vseosvita.ua/library/tema-uroku-slova-so-oznacaut-odin-predmet-i-bagato-predmetiv-81076.html | |
13.01.21 | Літературне читання | Формування уявлення про жанр твору : загадка , прислів’я. Робота з загадками. | http://www.nbuv.gov.ua/node/2571 |
Математика | Віднімання від двоцифрового числа 10 ( 15-10) | https://nuschool.com.ua/lessons/mathematics/2klas_1/15.html | |
Українська мова | Слова, які означають один предмет або кілька ( багато). | https://vseosvita.ua/library/tema-uroku-slova-so-oznacaut-odin-predmet-i-bagato-predmetiv-81076.html | |
Я досліджую світ | Твої обов’язки в школі. | https://naurok.com.ua/tema-obov-yazki-ditini-vdoma-ta-v-shkoli-100061.html | |
Індивідуальне заняття ( математика) | Віднімання від двоцифрового числа 10 ( 15-10) | https://nuschool.com.ua/lessons/mathematics/2klas_1/15.html | |
14.01.21 | Я досліджую світ | Працелюбність та лінощі. | https://naurok.com.ua/tema-pracelyubnist-i-linoschi-74461.html |
Українська мова | Уже Різдво прийшло до хати , всім пора колядувати. Українські народні пісні « Колядин , коляди» , « Щедрий вечір». | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-predmetu-literaturne-chitannya-dlya-2-klasu-na-temu-kolyadki-v-a-malishko-veseliy-noviy-rik-6749.html | |
Трудове навчання | Аплікація « Барви осені». | https://molod-sport.khm.gov.ua/майстер-клас-аплікація-барви-осені/ | |
Індивідуальне заняття ( літературне читання). | Формування уявлення про жанр твору : загадка , прислів’я. Робота з загадками. | http://www.nbuv.gov.ua/node/2571 | |
Фізична культура | Гімнастика. Основні гімнастичні терміни та інших фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі для учня. | https://naurok.com.ua/gimnastika-z-metodikoyu-vikladannya-163092.html | |
Індивідуальні та групові заняття ( Я досліджую світ). | Працелюбність та лінощі | https://naurok.com.ua/tema-pracelyubnist-i-linoschi-74461.html | |
15.01.21 | Літературне читання | Формування уявлення про жанр твору : загадка , прислів’я. Робота з загадками. | k-konspekt-uroku-literaturnogo-chitannya-dlya-2-klasu-na-temu-v-yazka-narodnih-prisliv-v-volodimir-luchuk-bogdan-stelmah-skoromovki-107254.html |
Фізична культура | Дихальні вправи . Ритмічне дихання. Рівномірно носове дихання в поєднанні з повільною ходьбою. Динамічні дихальні вправи. | http://61.sadok.zt.ua/dyhalna-gimnastyka-yak-zasib-ozdorovlennya-dytyny/ | |
Образотворче мистецтво | Бесіда : « Краса навколо нас».Родина сніговиків | https://vseosvita.ua/library/godina-spilkuvanna-krasa-navkolo-nas-121713.html | |
Математика | Додавання і віднімання в межах 20. Приклади на дві дії. | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-matematiki-dlya-1-klasu-dodavannya-i-vidnimannya-chisel-v-mezhah-20-1744.html | |
Індивідуальне заняття (українська мова) | Слова, які означають один предмет або кілька ( багато). | https://vseosvita.ua/library/tema-uroku-slova-so-oznacaut-odin-predmet-i-bagato-predmetiv-81076.html | |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
11.01 | Українська мова | Іменник. Поняття про іменник як частину мови | https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zagalne-ponatta-pro-castinu-movi-imennik-114446.html |
С.103, впр. 4 (підкреслити іменники)
С.102, правило |
11.01 | Математика | Додавання круглих сотень № 1 – 11 | https://svitppt.com.ua/matematika/dodavannya-i-vidnimannya-kruglih-soten.html | Підручник с.4, №10, 11 |
11.01 | Я досліджую світ | Чим особливий різноманітний світ рослин? | https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8 | Підручник с.74 – 76, зошит с.1 |
12.01 | Українська мова | Іменники назви істот та неістот | https://www.youtube.com/watch?v=YShreTWNUTo | С.105, впр. 9
С.104, правило |
12.01 | Математика | Визначення кількості десятків. Обчислення виду 60 + 80, 170 – 80. Обернена задача № 12 – 24 | https://svitppt.com.ua/matematika/dodavannya-ta-vidnimannya-kruglih-desyatkiv.html |
Підручник с.7, №23, 24 |
12.01 | Літературне читання | Легенди рідного краю. Легенда “Дністер” | http://kazkar.info/ua/legenda_pro_r_chku_dn_ster/ | Підручник с.90,читати та виконати завдання до легенди |
13.01 | Математика | Додавання виду 430 + 260. Обернені задачі № 25 – 36 | https://svitppt.com.ua/matematika/dodavannya-i-vidnimannya-v-mezhah-.html | Підручник с.9, №35, 36 |
13.01 | Літературне читання | Легенда про мак | https://www.youtube.com/watch?v=1rPwoHH4I0A | Підручник с.90-92,читати та переказувати за планом |
13.01 | Я досліджую світ | Чому квіткові – найпоширеніші рослини на землі? | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-aki-roslini-kvitkovi-96592.html |
Підручник с.76 – 77, зошит с.1 – 2 |
14.01 | Українська мова | Власні й загальні іменники | https://www.youtube.com/watch?v=FIkHWVqK0yc | С.107, впр14 (внизу)
С.106, правило |
14.01 | Математика | Додавання різними способами. Обернені задачі № 37 – 46 | https://fs3.ppt4web.ru/uploads/ppt/147074/0a181e3a6f68bf989d19185a36223274.ppt | Підручник с.11, №45, 46 |
14.01 | Літературне читання | Легенда про сон-траву | https://agronomist.in.ua/sad/kviti-chervonoi-knigi/son-trava-vidi-z-foto-opis-i-legenda.html
http://day.kyiv.ua/uk/article/naprykinci-dnya/uzhe-zacvitaye-son-trava |
Підручник с.92-94,читати та відповідати на питання |
14.01 | Я досліджую світ | Які рослини називають хвойними? | https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-z-prirodoznavstva-dlya-3-go-klasu-na-temu-hvoyni-roslini-znachennya-hvoynih-roslin-dlya-prirodi-9769.html | Підручник с.77 – 78, зошит с.2 |
15.01 | Математика | Обчислення виду 960 – 420 . № 47 – 58 | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sposobi-usnogo-dodavannya-i-vidnimannya-tricifrovih-chisel-vidu-240-430-480-250-skladannya-zadachi-za-korotkim-zapisom-rozv-yazuvannya-nerivnostey-137099.html | Підручник с. 13, №57, 58 |
15.01 | Літературне читання | Ф. Мамчур.Бузина. | https://lisvisnyk.at.ua/news/buzina_prodovzhue_zhittja/2014-06-20-520
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D1%87%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B0 |
Підручник с.94-96, скласти план та переказати |
15.01 | Образотворче мистецтво | Жанри мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт. Малювання – портрет, пейзаж, натюрморт за вибором | https://www.youtube.com/watch?v=AKtjxidNYIc | Підручник с.64 – 65 |
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
11.01.2021
Українська мова( літературне читання)
Математика
Я досліджую світ
|
Легенди рідного краю. Народна легенда “Дністер”
Додавання і віднімання у межах 1000.
Чим особливий різноманітний світ рослин? |
https://tehnikweb.wordpress.com/lehenda-pro-dnister/
https://www.youtube.com/watch?v=1zxAnG9OJAk
|
П. ч. 2, с.90. переказувати легенду
П., с. 3-4, №1,2,3,5,8(усно), 4,6,7,10,11(письмово).
Друк.з. с. 1(1,2,3) П. с.73-74 |
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom |
12.01.2021
Математика
Українська мова
Українська мова (літературне читання) |
Усне додавання і віднімання у межах 1000.Обернені задачі..
Частини мови. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюсь визначати і добирати іменники
Народна легенда про мак |
https://www.youtube.com/watch?v=hy-ZORf_V0o
https://www.youtube.com/watch?v=6M4HfYQ4dyg
|
П., с. 4-7 №12,13,14,15,22(усно), 17,18,23,24(письмово).
П.ч.1, с. 102-103, впр. 1,2,3(усно), 4(письмово).
П.ч.2 с. 90-92, виразно читати, відповідати на запитання
|
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom
|
13.01.2021
Українська мова (літературне читання)
Українська мова
Математика
Образотворче мистецтво
|
Легенда про сон-траву ( народна легенда)
Навчаюсь розрізняти іменники-назви істот і неістот
Усне додавання і віднімання у межах 1000.Обернені задач
Жанри образотворчого мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт, анімалістичний. М. Глущенко “Зимовий день”. Зображення пейзажу міста. |
https://tovtry.com/ua/history/ch/son.html
https://www.youtube.com/watch?v=qkpIu3EM_H4
https://www.youtube.com/watch?v=RLw93skFld0
|
П.ч.2 с. 92-94, переказувати
П. ч.1 стор. 104-105, впр. 8 (усно), 5,7,9(письмово).
П., с. 7-9 №25,26,27(усно), 28,30, 31 1-2 завдання ,32,33(письмово).
Друкований зошит с. 34-35 |
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom
|
14.01.2021
Українська мова
Математика
Українська мова (літературне читання) |
Навчаюсь розрізняти іменники-власні і загальні назви
Додавання і віднімання у межах 1000. розв’язання задач за допомогою блок-схем
Ф. Мамчур Бузина |
https://www.youtube.com/watch?v=rrR3ytLwP-4
https://nova-shkola.com/FR/1411/2.pdf
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-dlya-4-klasu-chitannya-movchki-dlya-2-variantiv-69524.html
|
П. ч.1 стор. 106-107, впр. 10,11 (усно), 13,14(письмово).
П., с. 10-11, 38,40,42,44,45(письмово).
П.ч.2 с. 94-96 , виразно читати, переказувати
|
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom
|
15.01.2021 Я досліджую світ
Я досліджую світ
Математика
Українська мова |
Чому квіткові найпошириніші рослини на землі?
Які рослини називаються хвойними?
Письмове додавання і віднімання у межах 1000. Розв’язування задач.
Навчаюсь правильно писати власні і загальні іменники. |
https://vseosvita.ua/library/kvitkovi-roslini-rozmnozenna-kvitkovih-roslin-36125.html
hhttps://vseosvita.ua/library/prezentacia-aki-roslini-nazivaut-hvojnimi-96609.html
https://www.youtube.com/watch?v=M9tzDhxms1E
|
П. с. 76-77 друк зош. с 1-2(4,5)
П.с. 77-78 друк. зош. с.2 (6)
П., с. 11-13, №47,48(усно), 49,51,52,53,55,57,58(письмово).
П. ч.1 стор. 108, 15,17(письмово).
|
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom
Група у вайбері, zoom |
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
11.01 | 3-В | Літературне читання | Вступ до розділу «Байки». Що таке байка,і хто такий байкар? Життєвий і творчий шлях Л.Глібова Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак» |
https://www.youtube.com/watch?v=lZi7ejfpjkk |
11.01 | 3-В | Математика | Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок). Розв’язування й порівняння простих і складених задач. Порівняння виразів.
|
https://learningapps.org/1439993
|
11.01 | 3-В | Українська мова | Іменники – слова, які означають назви предметів. | https://learningapps.org/2617674
|
11.01 | 3-В | Індивідуальні заняття
(математика) |
Закріплення усного додавання та віднімання двоцифрових чисел виду 36+7, 42-7. Складання і розв’язання задачі за таблицею.
|
https://learningapps.org/1409407 |
12.01 | 3-В | Літературне читання | І.Франко «Три міхи хитрощів» | https://www.youtube.com/watch?v=rz6Ujq5CHWs |
12.01 | 3-В | Математика | Усне віднімання двоцифрових чисел виду 54-27. |
https://learningapps.org/1213882
|
12.01 | 3-В | Я досліджую світ | Гриби. Різноманітність грибів у природі | https://www.youtube.com/watch?v=pLTPzz2OXbg |
12.01 | 3-В | Фізична культура | Правила БЖД на уроці. Загально розвивальні вправи. Спортивний одяг баскетболіста. Елементи баскетболу (ловля м’яча однією рукою). | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
12.01 | 3-В | Індивідуальні заняття
(українська мова) |
Слова – назви предметів, які відповідають на питання що? |
https://learningapps.org/4669780
|
13.01 | 3-В | Я досліджую світ | Бактерії. Роль бактерій в роботі організму | https://www.youtube.com/watch?v=aWaTMirAvZ8
|
13.01 | 3-В | Математика | Складання задачі за поданим розв’язанням. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язання задачі за таблицею. |
https://learningapps.org/1217400
|
13.01 | 3-В | Українська мова | Слова – назви предметів, які відповідають на питання хто? |
https://learningapps.org/9109808
|
13.01 | 3-В | Образотворче мистецтво | Зимові свята. Різдво.
Комбінована робота « Різдвяне ангелятко» |
https://www.youtube.com/watch?v=hyXVGsInHgU |
13.01 | 3-В | Фізична культура | Правила БЖД на уроці. Організаційні вправи. Загально розвивальні вправи. Правила гри баскетболу. Кидки м’яча, передача м’яча. Ведення м’яча. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ
|
14.01 | 3-В | Літературне читання | За О.Романчуком «Соловейко з одним крилом» | https://www.youtube.com/watch?v=nmgKPeKPufk |
14.01 | 3-В | Українська мова | Групування слів-назв предметів за запитаннями хто?, що ? |
https://learningapps.org/3804634
|
14.01 | 3-В | Фізична культура | Правила БЖД на уроці. Загально розвивальні вправи. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою |
|
14.01 | 3-В | Я досліджую світ | Значення організмів у природі та житті людини. Охорона рослинного і тваринного світу |
https://www.youtube.com/watch?v=P1rxcLDmRXQ |
14.01 | 3-В | Індивідуальні заняття
(математика) |
Складання задачі за поданим розв’язанням. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язання задачі за таблицею. |
https://learningapps.org/8118017 |
15.01 | 3-В | Я досліджую світ | Властивості об’єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями | |
15.01 | 3-В | Математика | Віднімання виду 40 – 8. Вправи і задачі на закріплення прийому віднімання. Порівняння виразів і числа. Складання задач за даним виразом. |
https://learningapps.org/1440199 |
15.01 | 3-В | Українська мова | Власні та загальні назви у іменника. Правопис слів |
https://learningapps.org/4205412
|
15.01 | 3-В | Трудове навчання | Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Виготовлення аплікації «Котик». |
https://www.youtube.com/watch?v=eFdM6tiy9PI |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Урок | Тема | Завдання |
11.01 | Читання | ПЧ. Казки зарубіжних письменників. | ПЧ. С. 62-69 читати |
Математика | Площа фігур. Квадратний сантиметр. Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу | с. 94 № 576- 578 усно, № 580- 582 письмово | |
Основи здоров’я | Інфекційні хвороби, що набули соціального значення | с.80-83 чит., зош. С.35-37 | |
12.01 | Читання | В.Сухомлинський. Восени пахне яблуками | С.62-63 чит., переказ., відп. на пит. |
Українська мова | Загальне уявлення про числівник як частину мови. Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. | С. 110-112, впр. 216-усно, впр.217-219 письм., вивч. правило | |
Математика | Правило обчислення площі прямокутника та його застосування. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу. | С. 95-96 № 584-586 усно, №587, 589, 592 – письмово, вивчити правило | |
13.01 | Читання | Олександр Олесь. Степ | С.63-65 чит., відп. на питання |
Українська мова | Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників (11, 14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000) | С.112-113 впр.220, 222 – усно. Впр.221, 223 – письмово | |
Математика | Обчислення площі прямокутника. Розв’язування задач, пов’язаних із площею прямокутника. | С.97-98 № 593, 595 – усно, № 594, 596, 600 – письмово | |
Природознавство | Рослинний і тваринний світ Євразії | С. 57-62 чит., відп.на питання | |
Образ.мистецтво | Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору та тону. Морські фантазії | Намалювати фарбами море | |
14.01 | Українська мова | Питання до кількісних і порядкових числівників | с. 114-115 впр. 224, 226 – письмово |
Читання | Марко Вовчок . Літній ранок. М.Коцюбинський . Літній день. (уривок напам’ять) | С.65-66 чит., відп.на.пит., вивчити уривок | |
Труд.навчання | Засоби ліплення об’ємної форми. Ліплення улюбленої тваринки (собака) | Зліпити з пластеліну собаку | |
Я у світі | Екологічна акція. Збережемо ялинку | Підготувати вірші, казки про новорічну ялинку | |
15.01 | Математика | Одиниці вимірювання площі. Задачі, які містять дії над величинами, вираженими в одиницях площі | С.98-99 № 602-604 – усно, № 605 (1), 606, 607 – письмово, вивч. правило |
Природознавство | Африка – найспекотніший материк Землі | С. 62- 64 чит., відп. на питання |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
УВАГА! Учні 4-Б класу працюють на платформах ZOOM, НаУрок, Мій Клас, Розумники! Слідкуйте за повідомленнями у Viber (посилання на виконання завдань та коди доступу на ZOOM-урок)
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : Дистанційне навчання Повтори матеріал, прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є. Потім виконуй письмові. ( Щось не зрозумів, пиши вчителю у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ
зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках», на платформі МІЙ КЛАС
|
|||
11.01.2021 р. | ||||
Літ.чит. | Позакласне читання
Зимові фантазії. Борис Грінченко. Квітка Іван Нечуй-Левицький. Зимовий ліс
|
Найкраще читання
С.284-288; С. 264-детально переказати текст |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber | Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Матем. | Площа фігури. Квадратний сантиметр. Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу | № 576-578 (усно),
№579, 580-розв’язати Д/з № 581, 582 |
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Укр.м. | Числівник як частина мови | Правило с. 111, впр.216, 217.
Д/з-впр. 218, 219 (за вибором) |
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
12.01.2021 р. | ||||
Літ.чит. | В.Сухомлинський. Восени пахне яблуками | С.62-63-прочитати, докладно переказати текст | Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber Онлайн-тестування у чаті Viber |
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Матем. | Правило обчислення площі прямокутника та його застосування. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу | №583, 584, 585-усно, правило с.96
№587, 589-письмово Д/з № 588, 590, 592(за вибором два номери) |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Укр.м. | Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Написання оголошення | Впр. 220(усно), впр. 221- записати повні відповіді на запитання, впр.222 (завд.3)
Д/з впр.223
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Я у світі |
Вчимося любити свою Батьківщину. Україна- незалежна, демократична, правова держава. Конституція України(ст.10,ст.20, ст.67) |
С. 82-85, с. 90 – прочитай, подивись презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-ukra-na—nezalezhna-derzhava-17358.html
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
13.01.2021 р. |
|
|||
Матем. | Обчислення площі прямокутника. Розв’язування задач, пов’язаних із площею прямокутника | № 593 (усно)
№ 594, 596. Д/з № 599, 600, 601(два номери за вибором)
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
Аудіопояснення у Viber
|
Мережа Viber, ZOOM -платформа
|
Укр.м.
|
Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників 50,60, 70,80. Складання речень з числівниками |
Впр.224,225
Д/з впр. 226(завд.2, 3)
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber ZOOM -платформа
|
Літ.чит. | Олександр Олесь. Степ | С.63-65, прочитати, дати відповіді на питання, знайти порівняння у вірші | Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber Спілкування у чаті Viber |
Мережа Viber
На Урок ZOOM -платформа
|
Образотв. |
Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Фантастчна істота | Подивись відео про художницю Марію Примаченко та її світ фантастичних тварин (за посиланням) , створи свою фантастичну істоту |
https://www.youtube.com/watch?v=qsxN6PDeRMo
|
|
14.01.2021.р. |
|
|
||
Природозн. |
Рослинний і тваринний світ Африки | С. 65-70, прочитати, дати відповіді на питання
Відео за посиланням про екзотичних тварин Африки https://www.youtube.com/watch?v=iLqfOVp4srA
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». |
Мережа Viber
ZOOM -платформа |
Фізкульт. Муз.мист. Англ.мова |
За окремим планом |
Мережа Viber |
||
Літ.чит. | Марко Вовчок. Літній ранок
Михайло Коцюбинський. Літній день(уривок напам’ять) |
С. 65-66, прочитати, порівняти описи природи. Підготуватися до читання уривка напам’ять
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа |
15.01.2021р.
|
|
|
||
Математика
|
Одиниці вимірювання площі. Задачі, які містять дії над величинами, вираженими в одиницях площі |
Виконай подібні завдання з кроками розв’язання на платформі Мій Клас |
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber ZOOM -платформа Мій Клас |
Природозн. | Північна Америка |
С. 71-74, прочитай, дай відповіді на питання с.73
https://www.youtube.com/watch?v=yx804Dis44I
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок».
|
Мережа Viber ZOOM -платформа Платформа «На Урок». |
Фізкульт. | За окремим планом | Мережа Viber | ||
Осн.зд | Інфекційні хвороби, що набули соціального значення | Подивитись відео за посиланнями, зроби висновки | Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber https://www.youtube.com/watch?v=1eOXssmxmmg
https://www.youtube.com/watch?v=cCs7ZCV2hfE
|
Мережа Viber ZOOM -платформа |
Труд.навч. | Плетіння. Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів | Подивитись відео за посиланням
Виготовлення виробів технікою плетіння Спробуй виготовити закладку |
https://www.youtube.com/watch?v=CQS1wkz4R7s
https://www.facebook.com/3MinuteDIY2020/videos/787383578729510/
|
Завдання на час карантину для учнів 4-В класу
Число | Предмет | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Зворотній зв’язок |
11.01 | Математика
Українська мова
Фізична культура
Основи здоровя |
Площа фігури. Квадратний сантиметр.
Вимова та написання найуживаніших прикметників на –ський,-цький,-зький.
КРГ зі скакалкою. Опорні стрибки. Вправи для розвитку гнучкості.
Інфекційні хвороби, які набули соціального значення. |
https://www.youtube.com/watch?v=DUb-qlLhFiU Площа фігури.
https://www.youtube.com/watch?v=q6nI4dz65zA
https://www.youtube.com/watch?v=iOT4ET1voR8 Вимова та написання найуживаніших прикметників на –ський,-цький,-зький
https://www.youtube.com/watch?v=Sjpiyslrrjs
https://www.youtube.com/watch?v=xXYrT_lqUXU корисно знати |
zoom |
12.01 | Літературне читання
Математика
Природо-знавство
Я у світі
Образотворче мистецтво |
Є.Гуцало «Дитинство»,І.Сенченко «Скажіть ,будь ласка,чи є вас молодша сестра…»
Правило обчислення площі прямокутника та його застосування.
Африка- найспекотніший материк Землі.
«Чи може неправда бути рятівною?»
Виготовлення кліше. Композиція «Невідома планета». |
https://www.youtube.com/watch?v=lKb-aXF6oQo Є.Гуцало «Дитинство».
https://www.youtube.com/watch?v=U2PLn7cX4QE як обчислити площу?
https://www.youtube.com/watch?v=hKQC8m42mTsАфрика. Континент.
https://www.youtube.com/watch?v=USSkn3XIIic правда та брехня.
https://www.youtube.com/watch?v=TlQHGsV5pQQ виготовлення кліше |
|
13.01 | Літературне читання
Фізична культура
Математика
Українська мова
|
Б.Грінченко «Ксеня».
Організовуючі вправи. КРГ зі скакалкою. Опорні стрибки. Вправи для розвитку гнучкості. Обчислення площі прямокутника. Розвязування задач. Відмінювання прикметників у множині |
https://www.youtube.com/watch?v=vacDMWtfMgI Б.Грінченко «Ксеня».
https://www.youtube.com/watch?v=Sjpiyslrrjs
https://www.youtube.com/watch?v=ssA6tOgVTeI Відмінювання прикметників у множині |
|
14.01 | Літературне читання
Українська мова
Природо-знавство
Трудове навчання |
Б.Грінченко «Ксеня» (продовження) Читання в особах.
Закріплення відмінювання прикметників у множині. Робота з прислівями.
Рослинний і тваринний світ Африки.
Плетіння. Способи плетіння зі стрічок,ниток,шнурів. |
https://www.youtube.com/watch?v=ssA6tOgVTeI Відмінювання прикметників у множині
Природа Африки
https://www.youtube.com/watch?v=bV9UuR7mCy0Плетіння закладки з ниток
|
|
15.01 | Літературне читання
Фізична культура
Математика
|
В.Нестайко «Троє за парканом». (скорочено)
КРГ зі скакалкою. Опорні стрибки. Вправи для розвитку гнучкості. Різновиди ходьби та бігу.
Одиниці вимірювання площі. |
https://www.youtube.com/watch?v=4-YRvRaYyhc В.Нестайко «Троє за парканом». (скорочено)
https://www.youtube.com/watch?v=SjpiyslrrjsКРВ
https://www.youtube.com/watch?v=U2PLn7cX4QE Одиниці вимірювання площі.
|