Дистанційне навчання. Завдання для учнів 1-4-х класів з 01.11.-05.11.2021
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Урок | Тема | Завдання |
01.11 | Математика | Час.Доба та її частини | С.40-41, № 1, 2, 4 – усно, № 3 – письмово
Зошит с. 20-23 |
Українська мова | Звук [в]. Букви В в. Друкування, букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з заокругленням унизу та вгорі | С. 36 читати,
Зошит с. 25 – друкувати |
|
ЯДС | Я досліджую | С. 38-39
Зошит с. 34 |
|
Фізична культура | Життєво важливі способи пересування людини. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Стрибок у довжину з місця. Рухливі ігри | Переглянути відео у вайбері | |
02.11 | ЯДС | Я досліджую | С. 38-39
Зошит с. 34 |
Математика | Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує» | С.42-43 № 1- 6 –усно
Зошит с.23 |
|
Українська мова | Звук [в]. Букви В в. Друкування, букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з заокругленням унизу та вгорі | С. 37 читати
Зошит с. 25 |
|
|
ЯДС | Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти | С.40-41
Зошит с. 35 |
03.11 | ЯДС | Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти | С.40-41
Зошит с. 35 |
Українська мова | Звук [д], [д’]. Буква Д д. Друкування, букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з заокругленням унизу та вгорі | С.38 читати,
Зошит с.28 |
|
Фізична культура | Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалками. «Човниковий біг» 4х9 м. стрибки з поворотами. Стрибки через скакалку. Гра «Птахи» | Переглянути відео у вайбері | |
Образотворче мистецтво | Основні і похідні кольори. Форма грибів. Змішування основних кольорів. Зображення грибів з плям основних кольорів (гуаш) | Намалювати малюнок, надіслати у вайбер | |
04.11 | ЯДС | Підсумковий урок з теми: Я пізнаю світ | С.34-41 повторити ,
Зошит с. 36 |
Математика | Точка. Пряма. Крива. Замкнена лінія. Незамкнена лінія | С.44-45 № 1,2- усно, №3-7 письмово
С.46-47 № 1-2 усно, 3-5 письмово Зошит с. 24-25 |
|
Українська мова | Звук [д], [д’]. Буква Д д. Службові слова. Друкування, букв, складів, слів. Правопис кличок тварин. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з заокругленням унизу та вгорі | С.39 читати
Зошит с. 28 |
|
ЯДС | Я розрізняю неживу і живу природу | С.42-43
Зошит с. 37 |
|
05.11 | ЯДС | Я розрізняю неживу і живу природу | С.42-43
Зошит с. 38 |
Українська мова | Звук [і]. Букви І і. Друкування, букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички | С.40 читати
Зошит с. 29 |
|
Фізична культура | Підготовчі вправи. Загально розвивальні зі скакалками. «Човниковий біг»4х9 м. стрибки з поворотами. Стрибки через скакалку. Гра «Птахи» | Переглянути відео у вайбері | |
Риторика | Учись розказувати | Зошит С. 18-19 |
Завдання на час карантину для учнів 1-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
УВАГА! Учні 1-Б класу працюють в застосунках Telegram,Viber .
|
Алгоритм роботи
Приготуйся, сядь за своє робоче місце, переглянь коротенький відеоурок. Під час перерви випий водички, виконай гімнастику для очей: https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM або руханку: |
|||
01.11.2021 | ||||
Укр.мова
|
Звук [В]. Букви В,в.
Друкування букв, складів, слів |
Підручник с.36, зошит с.25 | Відео від вчителя | Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Матем. | Точка. Пряма. Крива | Зошит с.24(ур.21) | https://www.youtube.com/watch?v=VEJgnXATn9g | Мережа Viber
Застосунок Telegram |
ЯДС
|
Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти | Підручник 40, зошит с.35
|
https://www.youtube.com/watch?v=FpFb6EsbBg0
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Фізкультура | ЗРВ зі скакалкою. Рухливі ігри | Загальнорозвиваючі вправи зі скакалкою | ||
02.11.2021 | ||||
ЯДС | Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти | Підручник 41, зошит с.35 | https://www.youtube.com/watch?v=9S1rpR1Itcw | Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Матем. | Замкнена лінія. Незамкнена лінія. | Зошит с. 24-25(ур.22) | https://www.youtube.com/watch?v=xUTDd7_ezdU
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Укр.м. | Звук [В]. Букви В,в.
Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу |
Підручник с.37, зошит с.25
|
Відео від вчителя
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram
|
Фізкульт. | Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів на відстань. Рухливі ігри |
|
Загальнорозвиваючі вправи
https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram
|
03.11.2021 | ||||
ЯДС | Підсумок з теми | Перегляд відео, зошит с.36
|
https://www.youtube.com/watch?v=9S1rpR1Itcw | Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Математика
|
Промінь. Відрізок. Побудова відрізків | Зошит с.25-26(ур. 23) | https://www.youtube.com/watch?v=UTGC230JZak | Мережа Viber
Застосунок Telegram |
ЯДС | Я розрізняю неживу і живу природу | Підручник 42, зошит с.37 | https://www.youtube.com/watch?v=9JAsuYUYccQ
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Укр.мова |
Звуки[д],[ д`]. Букви Д,д.
Друкування букв, складів, слів |
Підручник с.38, зошит с.28 |
Відео від вчителя
|
|
04.11.2021 | ||||
Укр.мова |
Звуки[д],[ д`]. Букви Д,д.
Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі |
Підручник с.39, зошит с.28 |
Відео від вчителя |
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
ЯДС |
Я розрізняю неживу і живу природу | Підручник 43, зошит с.37 | https://www.youtube.com/watch?v=da_iUhUJIDc
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
ЯДС | Я досліджую неживу природу | Підручник 44, зошит с.38
|
https://www.youtube.com/watch?v=4IFCoLUgkuQ
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Образотв.
мистецтво |
Основні і похідні кольори. Форма грибів. Змішування основних кольорів.
Зображення грибів з плям основних кольорів |
Як намалювати грибочок олівцем
https://www.youtube.com/watch?v=wTgVnL71Tow Як намалювати грибочок гуашевими фарбами |
||
05.11.2021 | ||||
ЯДС | Я досліджую неживу природу | Підручник 45, зошит с.39 | https://www.youtube.com/watch?v=dbo09RzGodo
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Укр.мова | Звук [і]. Букви І,і. Друкування букв, складів, слів | Підручник с.40, зошит с.29 |
Відео від вчителя
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Поетика | Римовані слова | Зошит, с. 16-17. Виконай у зошиті завдання принцеси Рими | https://www.youtube.com/watch?v=-D8EveM3nS0
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Фізкультура | Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на відстань. Рухливі ігри | https://www.youtube.com/watch?v=4obP2ah39n0
|
Мережа Viber Застосунок
Telegram |
Завдання на час карантину для учнів 1-В класу
Дата | Предмет | Тема уроку | Зворотній звязок |
01.11 | ЯДС (2) | Я досліджую довкілля; рукотворні та природні обєкти. | зум |
Фізична культура
|
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри. | ||
Укр. мова | Звук (в).Букви Вів. Друкування букв, складів, слів. | ||
02.11 | ЯДС | Підсумковий урок з теми: Я пізнаю світ. | |
Математика | Дні тижня. Поняття «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує». | ||
Фізична культура
|
Життєво важливі способи пересування людини. Стрибок у довжину з місця. Рухливі ігри. | ||
Укр. Мова
|
Звук(в).Букви Вів. Друкування букв ,складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв. | ||
Культура добросусідства | Вода .Водойми. «Зелені» острови мого населеного пункту. | ||
03.11 | Математика | Точка. Пряма. Крива. | |
Укр. Мова | Звуки (д),(д).Букви Д і д. Друкування букв, складів, слів. | ||
ЯДС | Я розрізняю живу і неживу природу. | ||
04.11 | ЯДС | Я розрізняю живу і неживу природу. | |
Математика | Замкнена лінія. Незамкнена лінія. | ||
Укр. Мова
|
Звуки (д),(д).Букви Д і д. Друкування букв, складів, слів. Службові слова. Правопис кличок тварин. Підготовка руки до написання рукописних букв. | ||
Фізична культура | Життєво важливі способи пересування людини. Стрибок у довжину з місця. Рухливі ігри. | ||
05.11 | ЯДС(2) | Я досліджую неживу природу. | |
Укр. мова
|
Звук (і).Букви І та і. Друкування букв, складів, слів.
|
||
Обр. мистецтво | Створення композиції з відбитків листя на тему: «Осіння пісня». |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання
|
Посилання на додаткові електронні ресурси |
01.11 | ||||
Математика | Дія віднімання. | Урок 20. Підручник, с.45-47 | Урок на платформі Zoom
ttps://www.youtube.com/watch?v=v0XTJUBKo5c&ab_channel |
|
Українська мова
І група |
Перенос слів з ь, ьо. | Підручник, с. 48-49 | Урок на
платформі Zoom https://www.youtube.com/watch?v=hVnaO6QnHa0&ab_channel
|
|
Українська мова ІІ група | Перенос слів з ь, ьо. | Підручник, с. 48-49 | Урок на
платформі Zoom https://www.youtube.com/watch?v=hVnaO6QnHa0&ab_channel
|
|
ЯДС | Я моделюю | Підручник, с.42 | Урок на
платформі Zoom |
|
02.11 | ||||
Українська мова І група
|
Буква Й. Поділ слів для переносу. | Підручник, с. 51-52. | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=aMBr1048sDw&ab_channelhttps://www.youtube.com/watch?v=JCR4kLgzYtw&ab_channel |
|
Українська мова ІІ група | Буква Й. Поділ слів для переносу | Підручник, с. 51-52. | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=aMBr1048sDw&ab_channel
|
|
Фізкультура | Комплекс фізичних вправ ранкової гімнастики
|
https://www.youtube.com/watch?v=Y_BpBmH5DmY&ab_channel
|
||
Математика | Знаходження невідомого зменшуваного. | Урок 22.
Підручник, с. 47-48 |
Урок на платформі Zoom | |
ЯДС | Я вимірюю.
|
Підручник, с. 43-44 | Урок на платформі Zoom | |
ЯДС | Я вимірюю. Термометр
|
Підручник, с. 43-44 | Урок на платформі Zoom | |
03.11 | ||||
Українська мова
І група |
Буквосполучення ЙО та ЬО. Дискусія | Підручник, с. 53 | Урок на платформі Zoom | |
Українська мова
І група |
Буквосполучення ЙО та ЬО. Дискусія | Підручник, с. 53 | Урок на платформі Zoom | |
ЯДС | Я порівнюю об’єкти довкілля
|
Підручник, с. 45 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=VX7bkPElHRI&ab_channel |
|
ЯДС | Я порівнюю об’єкти довкілля
|
Підручник, с. 45 | Урок на платформі Zoom | |
Фізкультура | ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою | https://www.youtube.com/watch?v=mODL3EaaVHk&ab_channel
https://www.youtube.com/watch?v=MIpJlgWcbNM&ab_channel=Kyiv.Rhinos |
||
04.11 | ||||
Інформатика | Я передаю повідомлення різними способами. Я створюю повідомлення в середовищі графічного редактора | Урок на платформі Zoom | ||
Математика | Знаходження невідомого від’ємника | Урок 23-24.
Підручник, 51-53 |
Урок на платформі Zoom | |
Українська мова
І група |
М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис | Підручник, с. 54-55 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=Hpa9A9MoxQo&ab_channel
|
|
Українська мова
ІІ група |
М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис | Підручник, с. 54-55
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=Hpa9A9MoxQo&ab_channel
|
|
Образотворче мистецтво | Краса контрастів . Контраст в образотворчому мистецтві. Створення осінньої композиції. Вітер листочки зриває | Урок на платформі Zoom | ||
05.11 | ||||
ЯДС | Який я? Яка я? Я піклуюся про своє здоров’я | Підручник, с. 46-47 | Урок на платформі Zoom | |
ЯДС | Який я? Яка я? Я піклуюся про своє здоров’я | Підручник, с. 46-47 | Урок на платформі Zoom
ttps://www.youtube.com/watch?v=hYMrnsHH-9E&ab_channel |
|
Фізична культура | Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою |
|
https://www.youtube.com/watch?v=nHKF8_LSuXM&ab_channel=Kyiv.Rhinos | |
Українська мова | Перенос слів із м’яким подовженим приголосним | Підручник, с. 55-56 | Урок на платформі Zoom | |
Поетика | Казки «навпаки» | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=Wfjr3UlObCk&ab_channel
|
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
№ з/п | Дата | Предмет | Тема | Посилання | Домашнє завдання |
ПОНЕДІЛОК | |||||
1 | 01.11. | ЯДС | Я сприймаю інформацію органами чуття. Інформатика в інтегрованому курсі. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я користуюся меню в середовищі графічного редактора | https://naurok.com.ua/prezentaciya-
organi-chuttya-174678.html https://www.youtube.com/watch?v=uYX5m_ N8_6I&t=137s |
С. 34, прочитати
С. 24 (друкований зошит) |
2 | 01.11. | Математика | Читання рівностей на віднімання | https://naurok.com.ua/prezentaciya
-do-uroku-z-matematiki-chitannya- rivnostey-na-vidnimannya-201560.html |
С. 47, повторити правило, с. 14 (друкований зошит) |
3 | 01.11. | Укр. Мова | Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» Дмитро Кузьменко | https://www.youtube.com/watch?v=ReywW8kFIV4
https://vsimpptx.com/lesson/032-pomyaksheni -prigolosni-zvuki-doslidzhuyemo-media-drakon-dmitro-kuzmenko |
С. 44-45, виразно прочитати, переказати. С. 27 (друкований зошит) |
4 | 01.11. | ЯДС | Я сприймаю інформацію органами чуття. Українська мова в інтегрованому курсі: я передаю інформацію графічно (у таблиці) | https://naurok.com.ua/prezentaciya-organi-
chuttya-174678.html https://www.youtube.com/watch?v=uYX5m_ N8_6I&t=137s |
|
5 | 01.11. | Образотворче мистецтво | Контраст в образотворчому мистецтві (теплі й холодні кольори). І. Мельничук Осіннє сяйво Карпат. Передача повідомлень про відтворення осіннього настрою та краси осінніх Карпат поєднанням теплих і холодних кольорів. Створення осінньої композиції «Вітер листочки зриває» фарбами (друкування паролоном) | https://www.youtube.com/watch?v=a9rNIoUkgv4 | Створити осінню композицію «Вітер листочки зриває» |
ВІВТОРОК | |||||
6 | 02.11. | Математика | Знаходження невідомого зменшуваного | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-
znahodzenna-nevidomogo- zmensuvanogo-436908.html https://www.youtube.com/watch?v=W3rY-6jXU4c&list=PLurpn2dc_PrEwNU2IYI g0hejXiM2cw26I&index=9 |
С. 47-48, №6, с. 15 (друкований зошит) |
7 | 02.11. | Укр. мова | Діагностувальна робота. Диктант «Осінь» | ||
СЕРЕДА | |||||
8 | 03.11. | Укр. Мова | Перенос слів з ь і ьо | https://vseosvita.ua/library/ukrainska-
mova-perenos-sliv-z-ta-o-174639.html https://www.youtube.com/watch?v=dsmZb6iJyc4 |
С. 48-49, прочитати, вивчити правила, впр. 4 |
9 | 03.11. | ЯДС | Я сприймаю інформацію органами чуття. Українська мова в інтегрованому курсі: я передаю інформацію графічно (у таблиці) | https://naurok.com.ua/prezentaciya-
organi-chuttya-174678.html https://www.youtube.com/watch?v=uYX5m_ N8_6I&t=137s |
С. 35 прочитати, переказати |
10 | 03.11. | ЯДС | Я досліджую об’єкти довкілля | https://vseosvita.ua/library/prezentacia
-do-urokiv-a-doslidzuu-svit-na-temu -comu-potribno-dbati-pro-dovkilla-225445.html |
С. 36 прочитати, переказати
С. 25 (друкований зошит) |
11 | 03.11. | Поетика | Казки «навпаки» | https://www.logoclub.com.ua/
poradi-logopeda/rozvitok-movlennya/ 72-rozvivaemo-movlennya-ta-tvorchu-uyavu-u-ditej |
Скласти власну казку «навпаки» |
ЧЕТВЕР | |||||
12 | 04.11. | Укр. Мова | Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) | https://vseosvita.ua/library/urok-ukrainska-mova-virs-rima-174876.html | С. 49-50, виразно прочитати, впр. 1, с. 29-30 (друкований зошит) |
13 | 04.11. | ЯДС | Я спостерігаю. Українська мова в інтегрованому курсі: я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації | https://www.youtube.com/watch?v=BUprnlvmcmw | С. 37 прочитати, переказати
|
14 | 04.11. | ЯДС | Я спостерігаю | https://naurok.com.ua/prezentaciya-roslini-voseni-ya-doslidzhuyu-svit-2-klas-204661.html | С. 38 прочитати, переказати
С. 26 (друкований зошит)
|
П’ЯТНИЦЯ | |||||
15 | 05.11. | ЯДС | Я експериментую | https://www.youtube.com/watch?v=xa7krXILZtQ
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-dla-2-klasu-eksperimentuu-450136.html |
С. 39 прочитати, переказати
С. 27 (друкований зошит) |
16 | 05.11. | Математика | Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника | https://www.youtube.com/watch?v=W3rY-6jXU4c&list=PLurpn2dc_PrEwNU2IYIg0hejXiM2cw26I&index=9
https://www.youtube.com/watch?v=xSP90gZBHZo |
С. 49, правило, № 5 |
17 | 05.11. | Укр. мова | Буква й. Поділ слів для переносу | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-perenos-sliv-2-klas-242384.html
https://svitppt.com.ua/chitannya/bukvi-yy-zakriplennya.html |
С. 51-52, виразно прочитати, вивчити правило, впр.3 |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посилання на електронні ресурси |
01.11 | 1.Літ.читання | Розділ «Чарівний світ казки» Кирило Кожум’яка. Робота з ілюстраціями до казки | Підр. с.36-37,намалювати свою ілюстрацію до казки | https://www.youtube.com/watch?v=xkY1J4X_f5s |
2.Математика | Закріплення таблиці множення і ділення.Дії з іменованими числами | Підр.с. 51-52, № 313-314 | ||
3.Укр. мова | Розділ « Слово» Значення слова. Багатозначні слова. | Підр. с.48-49,впр.5 | https://www.youtube.com/watch?v=eprOcaNSSXIhttps://www.youtube.com/watch?v=eprOcaNSSXI | |
02.11 | 1.ЯДС | Чому відбувається колообіг води в природі? | Підр.с. 38-39,др..зош..с.28 | |
2.Математика | Задачі на зведення до одиниці.Робота з геометричним матеріалом | Підр. с.53-54, № 321-322 | ||
3.Укр.мова | Пряме і переносне значення слів | Підр.с.50-51,впр.6 | ||
03.11 | 1.Укр.мова | Близькі за значенням слова-синоніми | Підр.с52-53,впр.5 Скласти 5 речень | https://www.youtube.com/watch?v=S_gcfQNnGc0 |
2.Математика | Обчислити значення виразів.Робота з геометричним матеріалом | Підр. с.55-56,№331-332 | ||
3.ЯДС | Яке значення має вода для природи й людей | Підр.с.40-41.др.зош.с. 29-30 | ||
04.11 | 1.Математика | Множення числа 8 та ділення на 8. Розв’язування рівнянь і задач | Підр.с.57-58,№ 340-341 | https://www.youtube.com/watch?v=zYGmuNoPksQ |
2.Літер.читання | Навчальне аудіювання. Уривок з казки «Котигорошко»Перегляд мультфільму «Чарівний горох» | Підр.с.38-39,робота зтекстомм | https://www.youtube.com/watch?v=jadLWDqH4NE | |
3.Образотв.мистецтво | Розмаїття кольорів. Зображення хмар у сонячну або дощову погоду | |||
05.11 | 1.Літер. читання | Де хоробрість,там нагорода за дбрість. «Круглячок « казка | Підр.с. 41-42,переказ прочитаного | |
2. Математика | Закріплення таблиці множенн і ділення.Робота з геометричним матеріалом | Підр.с.58-60,№350-351 | https://www.youtube.com/watch?v=OFxAE5NmUic | |
3.Укр.мова | Навчаюся доречно вживати слова в мовленні | Підр.с.54-55,впр.10 | ||
4.ЯДС | Яке значення має вода для природи й людини?Інсценування історій пов’язаних з водою |
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
№ п/п |
Дата |
Розклад |
Тема |
Матеріал для опрацювання |
1 | 01.11 | Укр. мова | Багатозначні слова.Пояснюю значення багатозначних слів. | Опрацювати с.48-49 підручника, письмово с.49 вправа 5https://www.youtube.com/watch?v=kiQYRNvyMD0 |
2 | Математика | Множення числа 6та ділення на 6.Обчислення виразів із буквами. Розв’язування задач | Опрацювати с. 42-43 (№256-265) письмово с.43 №265, № 266
https://www.youtube.com/watch?v=VYnCPhgpjm4 |
|
3 |
Літ. чит. | Де хоробрість, там нагорода зам добрість. «Круглячок»(українська народна казка) | Читати казку «Круглячок».Скласти план казки. Переказування за планом. Створення ілюстрації до казки. Перегляд мультфільму с. 44 | |
4 | ЯДС | Сонце – джерело життя на Землі. Як Сонце здійснює вплив на Землю. | Опрацювати с. 32, завдання в зошиті перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=WSFp_rIWhuU |
|
5 | 02.11 | Укр. мова | Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення слова | Опрацювати с 50-51 підручника,
Д.з с. 51 №6
hthttps://www.youtube.com/watch?v=VYnCPhgpjm4tps://www.youtube.com/watch?v=RolasYdTfpU |
6 | Математика | Шоста частина від числа. Обчислення значень виразів. Блок – схеми. Розв’язування задач. | Опрацювати с. 43-44
Д.з. №274, № 275 |
|
7 | 03.11 |
ЯДС |
Які явища в неживій природі залежать від Сонця | Опрацювати с. 33, завдання в зошиті. Перегляд відео |
8 |
ЯДС |
Як Сонце впливає на живу природу | Опрацювати с. 33-34, завдання в зошиті. Перегляд відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=YGCfrZ26t3s
|
|
9 |
Математика |
Множення числа 7 та ділення на 7. Сьома частина від числа. Діаграми. Розв’язування задач. | Опрацювати с. 48-50 (№ 295-305).
Д.з. с. 50 №304, №305 https://www.youtube.com/watch?v=Z1fyd3cvWTo |
|
10
|
Літ. чит. | Літературні (авторські) казки. Краденим добром багатим не будеш. О. Зима. «Про сірого ворона та чарівні окуляри» |
Читати казку с.44-48 |
|
11 | 04.11 | Укр..мова | Близькі за значенням слова – синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова. | Опрацювати с. 52-53 підручника.
Д.з. с 53 вправа 5 https://www.youtube.com/watch?v=S_gcfQNnGc0 |
12 | математика | Закріплення таблиць множення і ділення. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. | Опрацювати с. 51-52 (№306-314).
Д.з с. 52 №313, №314 |
|
14 | Літ.чит | Літературні (авторські) казки. Краденим добром багатим не будеш. О. Зима. «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (продовження) | Читати казку с.44-48, відповідати на запитання, скласти план казки, переказ казки за планом. | |
15 |
Обр. мист. | Створення образу осені в аплікації із природного матеріалу | https://www.youtube.com/watch?v=lHlkyxSp_tk
https://www.youtube.com/watch?v=34yjLfDfHII https://www.google.com/search |
|
16 |
05.11 |
Укр.. мова |
Навчаюся доречо вживати слова в мовленні | Опрацювати с. 54-55, впр.6-10.
Д.з. с 55 впр. 10 https://www.youtube.com/watch?v=uJEJ9RZZe-o |
17 | математика | Задачі на зведення до до одиниці. Розв’язування за поданим планом. Робота з геометричним матеріалом. | Опрацювати с.53-55, (315-322).
Д.з. с. 54 №321, №322 |
|
18 | Літ. чит | Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «хатка для Нехайка» | Читати казку с. 49-51, підготувати інсценування казки, відповідати на запитання |
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
01.11.21 | Математика | Повторення і закріплення вивченого. Креслення прямого кута. | https://vseosvita.ua/library/matematika-3-klas-55897.html |
Літературне читання | Два снопи соломи. За Володимиром Приходько. Спасибі, осінь, за твої щедроти! Марія Познанська. | https://super.urok-ua.com/konspekt-uroku-literaturnogo-chitannya-na-temu-spasibi-osin-za-tvoyi-shhedroti/ | |
Українська мова | Перенос слів. | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-ukra-nsko-movi-dlya-3-go-klasu-na-temu-perenos-sliv-iz-prefiksami-napisannya-ogoloshennya-169.html | |
Лікувальна фізкультура | Вправи на розтягування
Нахили тулуба з рухами руками. Похитування в випаді. Симетричні та асиметричні махи руками (вперед, назад, праворуч, ліворуч).
|
https://vseosvita.ua/library/urok-gimnasticni-vpravi-na-rozvitok-maziv-sii-plecej-ruk-tuluba-nig-stribkovi-vpravi-132103.html | |
Індивідуальне заняття ( математика) | Повторення і закріплення вивченого. Креслення прямого кута. | https://vseosvita.ua/library/matematika-3-klas-55897.html | |
02.11.21 | Літературне читання | Тема : « Людина починається з добра». | https://vseosvita.ua/library/urok-pozaklasnogo-citanna-ludina-pocinaetsa-z-dobra-115831.html |
Математика | Порівняння кутів. Позначення вершин кутів буквами. | https://vseosvita.ua/library/matematika-3-klas-55897.html | |
Українська мова | Наголос. | https://vseosvita.ua/library/urok-na-temu-nagolos-240729.html | |
Я досліджую світ | Дорожні знаки. Світлофор і його сигнали. Правила поведінки у громадських місцях. | https://vseosvita.ua/library/urok-z-osnov-zdorova-nasi-virni-druzi-abo-svitlofor-ta-reguluvalnik-28278.html | |
Індивідуальне заняття
(літературне читання) |
Тема : « Людина починається з добра». | https://vseosvita.ua/library/urok-pozaklasnogo-citanna-ludina-pocinaetsa-z-dobra-115831.html | |
Індивідуальне заняття (українська мова) | Перенос слів | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-ukra-nsko-movi-dlya-3-go-klasu-na-temu-perenos-sliv-iz-prefiksami-napisannya-ogoloshennya-169.html | |
03.11.21 | Літературне читання | Мудра голка. За Андрієм М’ястківським. | https://mala.storinka.org/андрій-м-ястківський-мудра-голка-оповідання.html |
Математика | Узагальнення та систематизація знань. | https://naurok.com.ua/urok-na-temu-uzagalnennya-i-sistematizaciya-znan-uchniv-velichini-74742.html | |
Трудове навчання | « Папір і картон». Розмітка паперу і картону по лінійці. Різання паперу і картону по лінії розмітки ножицями. Прийоми розмітки паперу і картону по лінійці способом проведення прямої лінії між двома точками паралельно обрізаному краю аркуша. Ведення відрахунку розмітки від нульової поділки. | https://naurok.com.ua/urok-na-temu-robota-z-paperom-i-kartonom-224699.html | |
Я досліджую світ | Наша Батьківщина – Україна. Символи України. | https://vseosvita.ua/library/ukraina-nasa-batkivsina-dla-ucniv-3-klasu-109643.html | |
|
Індивідуальне заняття (літературне читання) | Мудра голка. За Андрієм М’ястківським | https://mala.storinka.org/андрій-м-ястківський-мудра-голка-оповідання.html |
04.11.21 | Я досліджую світ | Громадяни України. Національність – українець. | http://yrokiu.ru/rozrobki-urokiv/rozrobki-urokiv-3-klas/ya-u-sviti-3-klas/742-ya-u-sviti-3-klas-tema-gromadyani-ukrajini-prava-j-obov-yazki-gromadyan |
Українська мова | Визначення наголосу у двоскладових і трискладових словах. | https://vseosvita.ua/library/urok-na-temu-nagolos-240729.html | |
Математика | Міри довжини. Міліметр | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-matematiki-dlya-3-klasu-mirt-dovzhini-7435.html | |
Образотворче мистецтво | Малювання на тему-«Виросли гриби на галявинці».
|
https://vseosvita.ua/library/urok-na-temu-maluvanna-kompozicii-kvituca-galavina-262718.html | |
Лікувальна культура | Ритмопластичні вправи
Крок «зальотний», «колисання». Крок галопу (праворуч, ліворуч, вперед, назад). Подвійний ковзний крок. Нахили тулуба з рухом руками під музично-ритмічний супровід (з використанням п‘єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Ритм посилюється оплесками та (чи) притуптуванням. |
https://vseosvita.ua/user/id464882/blog/konspekt-uroku-lfkrytmika-v-3-klasi-spetsialna-shkola-44492.html | |
05.11.21 | Українська мова | Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Київ – столиця України» | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-ukra-noznavstva-na-temu-ki-v—stolicya-ukra-ni-70077.html |
Літературне читання | Історія з грушкою. Михайло Слабошпицький. | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-ukra-nskogo-chitannya-dlya-uchniv-3-ih-klasiv-za-temoyu-m-slaboshpickiy-papuga-z-osinno-gilki-230084.html | |
Математика | Трикутник. Виділення трикутників серед інших фігур. | https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-trikutnik-vidi-trikutnikiv-402846.html | |
Лікувальна фізкультура | Ритмопластичні вправи
Крок «зальотний», «колисання». Крок галопу (праворуч, ліворуч, вперед, назад). Подвійний ковзний крок. Нахили тулуба з рухом руками під музично-ритмічний супровід (з використанням п‘єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Ритм посилюється оплесками та (чи) притуптуванням. |
https://naurok.com.ua/urok-ritmiki-muzichno-ritmichni-vpravi-v-rusi-16588.html https://vseosvita.ua/user/id464882/blog/konspekt-uroku-lfkrytmika-v-3-klasi-spetsialna-shkola-44492.html
|
|
Трудове навчання | « Папір і картон». Розмітка паперу і картону по лінійці. Різання паперу і картону по лінії розмітки ножицями. Прийоми розмітки паперу і картону по лінійці способом проведення прямої лінії між двома точками паралельно обрізаному краю аркуша. Ведення відрахунку розмітки від нульової поділки. | https://naurok.com.ua/urok-na-temu-robota-z-paperom-i-kartonom-224699.html | |
Індивідуальне заняття (українська мова) | Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Київ – столиця України» | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-ukra-noznavstva-na-temu-ki-v—stolicya-ukra-ni-70077.html |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
01.11 | Математика | Натуральний ряд чисел. Розв’язування задач | https://www.youtube.com/watch?v=9pVAVejnXjQ | С.67,№354-356 |
01.11 | Українська мова | Слово. Значення слова. | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-ukra-nsko-movi-dlya-4-klasu-na-temu-slovo-leksichne-znachennya-slova-bagatoznachni-slova-122973.html | картка |
01.11 | Я досліджую світ | Форма й обертальні рухи Землі. Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі? | https://vseosvita.ua/library/zustric-6-comu-na-zemli-vidbuvaetsa-zmina-dna-i-noci-71335.html | С.57-59, читати та розповідати |
01.11 | Літературне читання | “Цвяхи” (єврейська притча) | https://naurok.com.ua/test/vreyska-pritcha-cvyahi-1085294.html | С.44-45, читати, переказувати |
02.11 | Я досліджую світ | Чому на Землі відбувається зміна пір року? | https://svitppt.com.ua/ya-i-ukraina/yak-obertaetsya-zemlya-zmina-dnya-i-nochi-zmina-pir-roku.html | С.60-62, читати та розповідати |
02.11 | Математика | Утворення розрядних чисел. Обчислення периметра п’ятикутника | https://www.youtube.com/watch?v=Ft54gSarB7Y | С.70, №370,371 |
02.11 | Українська мова | Розпізнаю пряме і переносне значення слова. | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-slovo-leksicne-znacenna-slova-956.html | картка |
02.11 | Літературне читання | Позакласне читання | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-a-u-sviti-druzbi-123144.html | Читати і переказувати притчі(за вибором) |
03.11 | Інформатика | Як використовують інтернет для спілкування? | https://vseosvita.ua/library/4-klas-urok-20-so-potribno-znati-pro-spilkuvanna-v-interneti-34484.html | С.39-46, вправлятися у спілкуванні через інтернет |
03.11 | Математика | Способи порівняння натуральних чисел. Доповнення нерівностей | https://www.youtube.com/watch?v=tYqw2lELGfw | С.72, №383, 384 |
03.11 | Дизайн та технології | Чому зараз осінь? Створення поробки “Різні пори року” | https://vseosvita.ua/library/proekt-pori-roku-prezentacia-aplikacia-dereva-v-rizni-pori-roku-92972.html | |
04.11 | Українська мова | Розпізнаю синоніми, навчаюся вживати їх у мовленні | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-prikmetniki-sinonimi-prikmetniki-antonimi-slova-u-pramomu-i-perenosnomu-znacenni-4-klas-78453.html | СС.41, впр.7 |
04.11 | Математика | Клас мільйонів. Мільярд. Розв’язування задач | https://svitppt.com.ua/matematika/urok-matematiki-milyon.html | С.74, №396,397 |
04.11 | Я досліджую світ | У чому неповторність Землі та Місяця? | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-misac-prirodnij-suputnik-zemli-138006.html | С.63-64, скласти розповідь про вплив Сонця та Місяця на наше життя |
04.11 | Образотворче мистецтво | Бульвар. Створення композиції “На бульварі”(акварель) | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-obrazotvorchogo-mistectva-na-temu-sporudi-megapolisu-zobrazhennya-mostu-originalno-konstrukci-231557.html | Спостерігати за розташуванням об’єктів на вуличках міста |
05.11 | Українська мова | Розпізнаю антоніми, навчаюся вживати їх у мовленні | https://super.urok-ua.com/urok-kvest-prikmetniki-sinonimi-prikmetniki-antonimi-prikmetniki-bagatoznachni-slova-pryame-i-perenosne-znachennya-prikmetnikiv-4-klas/ | С.43. впр.7 |
05.11 | Математика | Величини. Одиниці вимірювання довжини | https://naurok.com.ua/prezentaciya-odinici-vimiryuvannya-velichin-odinici-vimiryuvannya-dovzhini-131089.html | С.76, №410, 411 |
05.11 | Літературне читання | Леонардо да Вінчі. “Справжній друг” | http://www.myshared.ru/slide/1172778/ | С. 46,читати, переказувати |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання |
01.11.2021
Математика |
Утворення розрядних чисел. Множення і ділення чисел на розрядні одиниці. Обчислення периметра п ятикутника. Розв’язування задач.(357-371). | https://naurok.com.ua/urok-utvorennya-tricifrovih-chisel-iz-soten-desyatkiv-odinic-nazvi-rozryadnih-chisel-zadachi-na-spilnu-robotu-97184.html | П. стор. 67 №357-361(усно), стор. 69,,№363-365,367,369
Д.з. стор.70, №370,371 |
Українська мова
|
Антоніми. Розпізнаємо антоніми, навчаємось вживати їх у мовленні | https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%BC | П.с 42-43, впр 4,12 (письмово), впр. 3,5 (усно). Д.з. впр. 7 |
Українська мова (літературне читання) | Позакласне читання. Барви осені. | https://ukr.school-essay.ru/barvi-oseni/ | |
02.11.2021
Українська мова
|
Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюсь доречно вживати їх у мовленні | https://webpen.com.ua/pages/vocabulary/idiom_and_phraseological_expressions.html | П., с.44-45
№5(усно), 1,2,4(письмово). Д. з. впр. 6
|
Математика | Способи порівняння натуральних чисел. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач. (372-384) | https://www.youtube.com/watch?v=OJbSNVH-qKk | П. с. 70 № 372-376 (усно), 377,378,382 (письмово). Д. з. с. 72 №383,384 |
Українська мова (літературне читання)
|
Літературна віршована казка. Математику учити – розум точити В. Симоненко. Подорож в країну навпаки. | https://www.ebk.net.ua/Book/buunt/ukr_lit_tvory/part1/180.htm | П.ч 2 с.68-72, читати, відповідати на запитання
|
Образотворче мистецтво | Чарівна Франція. Бульвар. Лінійна і контрено перспектива. Створення композиції “Центральна вулиця мого міста”(акварель) | Друк.зошит, стор. 26-27
|
|
03.11.2021
Математика |
Читання і записування багатоцифрових чисел. Клас мільйонів. Обчислення значення виразів. Розв’язання задач. (385-397) | https://www.youtube.com/watch?v=vpZ8YerGexY | П. с. 72, №385-388,394 (письмово), №389,390,392 (усно) Д.з. с. 74, № 396,397
|
Українська мова
|
Застарілі слова. Нові слова. Розпізнаємо застарілі слова. | https://webpen.com.ua/pages/vocabulary/obsolete_words_and_neologisms.html | П. с. 46-47, впр. 1,2(усно), 4 (письмово). Д. з. с. 47, впр. 6 |
Українська мова
(літературне читання) |
Узагальнення і систематизація знань
учнів за розділом “Жменя сміху – читачам навтіху”. Наші літературні проекти |
https://www.youtube.com/watch?v=sO0sBf-azro
|
П., с. 98
№529-531(письмово). |
ЯДС | Космічні тіла. Які тіла Сонячної Системи називають малими. | https://sites.google.com/site/mashola13/mali-tila-sonacnoie-sistemi | Друк. зош. Стор. 15-19 |
04.11.2021
ЯДС |
Якими бувають зорі?
|
https://www.youtube.com/watch?v=eQcRrcKfRnU | П. стор. 50-52. Друк зош. С. 20 |
Українська мова | Розпізнаю нові слова
|
https://www.youtube.com/watch?v=sItkw4D8i9w | П., с. 48-49, впр. 7,8(усно), 9,11 (письмово). Д.з. с. 49, впр. 12 |
Математика
|
Величини. Одиниці вимірювання довжини. Перетворення одиниць вимірювання довжини. Розв’язання задач (398-411) | https://www.youtube.com/watch?v=Rhi5EbrLMd4
|
П. с. 74, №398,399,402-404,406 (письмово). Д. з. с 76, №410,411
|
Дизайн і технології | Нас що схожі зорі? Виготовлення запрошення у планетарій (картон, гофрований папір) | https://naurok.com.ua/post/listivkarstvo-abo-kardmeyking-mistectvo-tvoriti-malenki-shedevri | П. с. 56 |
05.11.2021
Інформатика |
Як створювати схеми класифікації об єктів | https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-obekti-vlastivosti-obektiv-znacenna-vlastivostej-klasifikacia-obektiv-169443.html | П. Стор. 47-52
|
Українська мова (літературне читання) | Вступ до теми “ Краса і сила поетичного слова”. Вдруге ліс цвіте осінніми квітками О. Олесь. Ліс восени | https://osvita.ua/school/literature/o/72169/ I
|
П.ч.2 с.73-74, читати
|
Математика | Одиниці вимірювання маси. Перетворення одиниці вимірювання маси. Обчислення значення виразів із буквами. Розв’язування задач | https://www.youtube.com/watch?v=mAyo4e6UA50 | П.с. 76, № 412-414(усно, с. 77 №415-419 (письмово). Д. з с. 76, 422,423 |
Я досліджую світ | Які сузір’я можна побачити на нічному небі? | https://www.youtube.com/watch?v=n8nHMa57Czo | П. Стор. 53-55 Друк. зош. С. 21 |
Завдання на час карантину для учнів 4-В класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
01.11 |
Фізична культура
|
Організовуючі та ЗРВ. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці, з розбігу 5-7 кроків способом «Зігнувши ноги». Рухлива гра. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
01.11 | Математика | Прийоми додавання ( віднімання) одноцифрових чисел з переходом через десяток | https://learningapps.org/1440199
|
01.11 |
Українська мова |
Наголос. Визначення наголосу в словах | https://learningapps.org/13978731
|
01.11 |
Трудове навчання |
Оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі. «Краб». |
https://www.youtube.com/watch?v=1rVf2_1zlWU&ab_channel=ЦікавіСаморобки
|
02.11 |
Літературне читання | Історія українських козаків. Відданість побратимству. Володимир Сосюра «Дзвін шабель». | https://learningapps.org/2965968
https://mala.storinka.org/вірш-україна-володимир-сосюра-зі-збірки-люблю.html |
02.11 | Математика | Прийоми додавання ( віднімання) одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів і задач |
https://learningapps.org/7804786
https://learningapps.org/4042872
|
02.11 |
Українська мова |
Позначення м’якості приголосних буквою і |
https://learningapps.org/15052439
|
02.11 | Я досліджую світ | Моделювання у вивченні природи | |
02.11 | Образотворче мистецтво | Колекктивна робота « Натюрморт з гомінкого городу «(пластилін). | https://learningapps.org/7342968
|
03.11 | Я досліджую світ | Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості | https://learningapps.org/12360078
https://learningapps.org/8054595 |
03.11 | Математика | Повторення та закріплення вивченого | |
03.11 | Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою я | https://learningapps.org/11027901 |
03.11 | Літературне читання | Історія українських козаків. Марія Пригара «Козак Голота». | https://learningapps.org/1900288 |
03.11 | Фізична культура | Організовуючі та ЗРВ. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці, з розбігу 5-7 кроків способом «Зігнувши ноги». Рухлива гра. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
04.11 |
Я досліджую світ |
Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування. Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди) |
https://www.youtube.com/watch?v=v-YFzZUh430 |
04.11 | Математика | Геометричний матеріал. Поняття про відрізок | https://learningapps.org/3434911 |
04.11 | Літературне читання | Козацькому роду нема переводу. Іван Гнатюк «Козацький дуб» | https://learningapps.org/21551337
|
04.11 |
Фізична культура |
Організовуючі та ЗРВ. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці, з розбігу 5-7 кроків способом «Зігнувши ноги». Рухлива гра. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
05.11 | Я досліджую світ | Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води | https://www.youtube.com/watch?v=i3WyXdCzGrU&ab |
05.11 | Математика | Вимірювання і креслення відрізків | https://learningapps.org/3528299 |
05.11 | Українська мова | Розпізнавання найуживаніших багатозначних слів, пояснення їх різних значень. | https://learningapps.org/8194440
https://learningapps.org/18578465
|
05.11 | Літературне читання | Події Другої світової війни. Тамара Коломієць «Ялинка мого дитинства» (Спогади) | https://www.youtube.com/watch?v=H5w8PAUlZ6g&ab_channel=Knowland |
05.11 | Трудове навчання | Оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі. «Краб». |