Дистанційне навчання. Завдання для учнів 1-4-х класів (12.04.-16.04.2021)
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання
|
Посилання на додаткові електронні ресурси
|
12.04 | ||||
ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті рослин | Підручник, с.56. Зошит, с. 48 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=FgRvO1d8n–Q&ab_channel
|
|
Математика | Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі
|
Урок 93. Підручник, с.185-186. Зошит, урок 93 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=DrgZaUZkFhA&ab_channel
|
|
Українська мова
І група |
Букви Д і д. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка | Підручник, с. 53
Зошит, с.38 |
Урок на платф
ормі Zoom https://www.youtube.com/watch?v=eKsZ8lTg_IY&ab_channe
|
|
Українська мова ІІ група | Букви Д і д. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка | Підручник, с. 53
Зошит, с.38 |
Урок на платф
ормі Zoom https://www.youtube.com/watch?v=eKsZ8lTg_IY&ab_channe
|
|
Фізична культура | Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості
|
https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y&ab_channel
|
||
13.04 | ||||
ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті рослин | Підручник, с. 57. Зошит, с. 48 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=r4oN0cUhs6A&ab_channel
|
|
Математика | Віднімання розрядного числа. Розв’язування задач | Урок 94. Підручник, с.187-188.
Зошит, урок 94 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=fXU2BTEXb4I&ab_channel
|
|
Українська мова
І група |
Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис. | Підручник, с. 54.
Зошит, с.39 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=lQaLv2EZErs&ab_channel
|
|
Українська мова ІІ група | Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис. | Підручник, с. 54.
Зошит, с.39 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=lQaLv2EZErs&ab_channel
|
|
Фізична культура | Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму
|
https://www.youtube.com/watch?v=Wd_X_m7mqbQ&ab_channel
https://www.youtube.com/watch?v=BjfsAquCFHA&ab_channel
https://www.youtube.com/watch?v=Um9_iTbhGaU&ab_channel
|
||
14.04 | ||||
ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті птахів | Підручник, с. 58.
Зошит, с.49 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=O40_ytAwQb0&ab_channel
|
|
ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті птахів | Підручник, с. 58. Зошит, с. 49 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=L4LB2jpgVHo&ab_channel
|
|
Українська мова
І група |
Букви З і з. Письмо великої букви З. Вірш. Дзвінкі і глухі приголосні звуки
|
Підручник, с. 55. Зошит, с. 39 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=zs_gui6TQUs&ab_channel
|
|
Українська мова
ІІ група |
Букви З і з. Письмо великої букви З. Вірш. Дзвінкі і глухі приголосні звуки
|
Підручник, с. 55. Зошит, с. 39 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=zs_gui6TQUs&ab_channel
|
|
Математика | Додавання одноцифрового числа до двоцифрового | Урок 95. Підручник, с.188-189.
Зошит, урок 95 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=dPH0deAykRw&ab_channel
|
|
15.04 | ||||
ЯДС | Я дослідую весняні зміни в житті птахів | Підручник, с. 59, зошит, с.49 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=2XGU0y_y9fw&ab_channel
|
|
ЯДС | Я дослідую весняні зміни в житті птахів | Підручник, с. 54. Зошит, с.49 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=v4A0G1tehPo&ab_channel
|
|
Українська мова
І група |
Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. | Підручник, с. 56.
Зошит, с.44
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=708dg05PkbI&ab_channel
|
|
Українська мова
ІІ група |
Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. | Підручник, с. 56.
Зошит, с.44
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=708dg05PkbI&ab_channel
|
|
Фізична культура | Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку |
|
https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4&ab_channel
https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y&ab_channel
|
|
Образотворче мистецтво | Музична казка у танці. Зображення гномика | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=34gx8tMXNWw&ab_channel
|
||
16.04 | ||||
ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті звірів
|
Підручник, с. 60. Зошит, с.50 | Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=FeTNyq–YYeE&ab_channel
|
|
Українська мова
І група |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
Зошит, с. 42
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=FvRdF0c2trc&ab_channel
|
|
Українська мова
ІІ група |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень | Зошит, с. 42
|
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=FvRdF0c2trc&ab_channel
|
|
Математика | Додавання двоцифрових чисел | Урок 96. Підручник, с. 189-191.
Зошит, урок 96 |
Урок на платформі Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=LGdpxAb1sYY&ab_channel
|
Завдання на час карантину для учнів 1-Б класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
12.04. | ЯДС | Чому тварини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (фотографія – як джерело інформації) | https://www.youtube.com/watch?v=yV_wKhJtnuA | С52-53, прочитати переказати, виконати завдання у зошиті С46 |
Математика | Маса. Поняття рівноваги та нерівноваги. Задачі на встановлення за малюнками що важче?, що легше? Прилади для зважування | https://www.youtube.com/watch?v=YN1SR5Bs8SI | С204-207, №5 | |
Укр. мова | Букви Дд. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка. Розвиток зв’язного мовлення: підтримую діалог з другом | https://www.youtube.com/watch?v=fWUIjiaENlk | С53, виразно прочитати, виконати завдання в зошиті С36 | |
ЯДС | Підсумок за темою «я люблю природу України» | https://www.youtube.com/watch?v=yV_wKhJtnuA | С43-53, повторити | |
13.04. | ЯДС | Я досліджую зміни в довкіллі навесні | https://www.youtube.com/watch?v=gY4WIMDxnG8 | С54, прочитати переказати, виконати завдання в зошиті С47 |
Математика | Одиниця вимірювання маси – кілограм. Зважування предметів. Запис результатів вимірювання маси | https://www.youtube.com/watch?v=YN1SR5Bs8SI | С207-209, виконати №6 | |
Укр. мова | Букви Зз. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис | https://www.youtube.com/watch?v=wF8zyPCcrLg | С54, прочитати, переказати,виконати завдання в зошиті С39 | |
14.04. | ЯДС | Я досліджую зміни в довкіллі навесні. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви весняних місяців, складаю розповідь за малюнком | https://www.youtube.com/watch?v=gY4WIMDxnG8 | С54, прочитати, переказати,скласти розповідь за малюнками |
Математика | Задачі на порівняння і вимірювання маси предметів | https://www.youtube.com/watch?v=hWfzt6faymM | С210-212, виконати №3 | |
Укр. мова | Букви Зз. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні | https://www.youtube.com/watch?v=wF8zyPCcrLg | С55, виразно прочитати, зошит С39 | |
15.04. | ЯДС | Я досліджую зміни в довкіллі навесні | https://www.youtube.com/watch?v=kugRGYOaQf8 | С55, прочитати, переказати |
Укр. мова | Письмо вивчених літер, складів слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин | https://www.youtube.com/watch?v=qJiqM-fraZU | Читати казки про тварин, С40-41 у зошиті | |
Образотворче мистецтво | Величне весняне свято – Великдень. Виготовлення з кольорового паперу Великодньої прикраси «курочка» | https://www.youtube.com/watch?v=A_cJovzY2B0 | Виготовити з кольорового паперу Великодньої прикраси «курочка» | |
16.04. | ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті рослин | https://www.youtube.com/watch?v=YjcOxr9vVs0 | С56-57, прочитати, переказати,зошит С48 |
Математика | Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах | https://www.youtube.com/watch?v=h2bbcxLpGBQ | С212-213, виконати №5 | |
Укр. мова | Буквосполучення {дз}. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачене | https://www.youtube.com/watch?v=fDP1dGHmEv8 | С56, прочитати, переказати,зошит С44 | |
ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин і комах | https://www.youtube.com/watch?v=YjcOxr9vVs0 | С56-57, прочитати, переказати,зошит С48 |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посил. На електронні ресурси |
12.04 | ЯДС | Природа мого рідного краю | Підр.с. 65,др..зош.с.41 | https://www.youtube.com/watch?v=gDXQIYDf16Y |
Математика | Дія множення | Підр.с.176, др..зош.с.4,5 | https://www.youtube.com/watch?v=Dx8zZvofV70 | |
Укр.мова | Розповідні речення.Д. Кузьменко»Загадкова історія» | Підр.с.73-74,впр.4, 5 | https://www.youtube.com/watch?v=tnXWkyZ5cMc | |
13.04 | Укр.мова | Питальні речення.Утворення і записування речень. | Підр.с.75,впр.4, др..зош.с.41 | |
ЯДС | Підсумок за темою | Др.зош.с.42 | ||
14.04 | ЯДС | Я досліджую природні явища навесні | Підр.с.66,др.зош.с.43 | https://www.youtube.com/watch?v=eYBRe02PdDo |
Укр.мова | Питальні речення. Факти і думки.»Білий ведмідь» | Підр.с.76,читати текст,впр.2,др..зош.с.42 | https://www.youtube.com/watch?v=dW_HYLEf4_g | |
Математика | Заміна додавання множенням і множення додаванням | Підр.с.177,др..зош.с.7, 8 | ||
15.04 | Математика | Назви компонентів дії множення | Підр.с.178,др..зош.с.9 | https://www.youtube.com/watch?v=N_sPDIjxn9M |
Укр.мова | Питальні речення. Діалог. Федр «Відповідь» | Підр.с.77,читати, др..зош.с.43 | ||
ЯДС | Я досліджую природні явища навесні | Підр.с.67 | ||
16.04 | Укр.мова | Питальні речення. Г. Малик «дивний звір» | Підр.с.78,др..зош.с.44, вірш напам’ять | https://www.youtube.com/watch?v=Wn5l36JuAbc |
Математика | Переставний закон множення | Підр.с.179,др..зош.с.10 | ||
ЯДС | Я досліджую рослини навесні | Підр.с.68,намалювати три весняних рослини | https://www.youtube.com/watch?v=FgsQK3FEEUs |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
№ | Дата | Розклад | Тема | |
1 | 12.04 | Укр. мов. | Розповідні речення. Д. Кузьменко «Загадкова історія». Опис героя твору | Підручник с. 73-74читати.Письмово завдання до тексту. |
2 | ЯДС | Пташині турботи навесні. | https://www.youtube.com/watch?v=0k91OFTgrWk
https://www.youtube.com/watch?v=eIQbUbNixZ0 |
|
3 | Охорона птахів. | https://www.youtube.com/watch?v=g5Vveh-SrOE | ||
4 | 13.04 | Укр.мова | Питальні речення. Інтонаційне читання питальних речень. Складання речень | Підручник с. 75, письмово впр.4 с. 75
https://www.youtube.com/watch?v=Yb5Ftev-wdI
|
5 | Матем. | Таблиця множення числа 5.схематичне зображення умови задачі, що містить дію множення. | Вивчити таблицю множення 5, підручник с. 195 №8, №9
https://www.youtube.com/watch?v=XOr86lSCV0c |
|
6 | ЯДС | Я досліджую звірів навесні. | Підручник с. 72, завдання в зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=9E3L-YkfZJQ |
|
7 | 14.04 | ЯДС | Що роблять люди навесні? | Підручник с. 72, завдання в зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=XxcKLYs_BE4 |
8 | Укр. мова | Питальні речення. Текст – опис. Складання опису білого ведмедя | Підручник с. 76, ж.з.с.42-43
https://www.youtube.com/watch?v=fKbLMPeK4TE |
|
9 | Матем. | Розкладання числа на множники. Задачі на різницеве порівняння двох добутків | Підручник с. 196-197, №3,№5 | |
10 | 15.04 | Матем. | Розкладання числа на множники. Задачі на різницеве порівняння двох добутків | Підручник с. 197-198, письмово с. 198 №8, №9 |
11 | Укр. мова | Питальне речення. Діалог. Складання питань | Підручник с. 77, ж.з с. 44-45, письмово №2, | |
12 | ЯДС | «Звичайні» винаходи на прогулянці | Підручник с. 74, завдання в зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=Fo7K0ACGJT8
|
|
13 | 16.04 | ЯДС | «Звичайні» винаходи на прогулянці | https://www.youtube.com/watch?v=JQwrr1Q1dGU |
14 | Укр.мова | Питальні речення. Вірш.Виразність. Г. Малик «Дивний звір» Формування запитань до тексту. | Підручник с.78, ж.з. с.45, №1, 2 | |
15 | Матем. | Дія ділення. Задачі на поділ на рівні частини. Назви компонентів дії ділення. | Підручник с. 198-200, письмово с. 199 №5, №6
https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E |
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
12.04. | Математика | Нуль як компонент дії віднімання. Порівняння квадрата і прямокутника. | https://naurok.com.ua/urok-z-matematiki-v-2-klasi-na-temu-kvadrat-pobudova-kvadrata-perimetr-kvadrata-rozpiznavannya-geometrichnih-figur-rozv-yazuvannya-zadach-69436.html |
Літературне читання | Т.Г.Шевченко- життя і творчість українського поета і художника. | https://www.youtube.com/watch?v=M_4YiZ3_Sro | |
Я досліджую світ | Веселе жабенятко | https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-vesele-zabena-317136.html | |
Індивідуальне заняття ( математика) | Нуль як компонент дії віднімання. Порівняння квадрата і прямокутника. | https://naurok.com.ua/urok-z-matematiki-v-2-klasi-na-temu-kvadrat-pobudova-kvadrata-perimetr-kvadrata-rozpiznavannya-geometrichnih-figur-rozv-yazuvannya-zadach-69436.html | |
13.04. | Літературне читання | Т.Г.Шевченко- життя і творчість українського поета і художника. | https://www.youtube.com/watch?v=uJd2ajOPoH8 |
Математика | Нуль як компонент дії віднімання. Порівняння квадрата і прямокутника. | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-matematiki-u-2-klasi-kvadrat-perimetr-kvadrata-86249.html | |
Українська мова | Вживання в реченнях слів у ( в) , до, з, за, на, під, над, по, від. | https://naurok.com.ua/urok-ukra-nsko-movi-v-2-klasi-sposterezhennya-za-rollyu-sluzhbovih-sliv-u-rechenni-68469.html | |
Я досліджую світ | Україна у світі. Країни -сусіди України. | https://naurok.com.ua/urok-ya-doslidzhuyu-svit-2-klas-nush-moya-kra-na—ukra-na-moe-ridne-selische-214801.html | |
Фізична культура | Правила дихання під час виконання легкоатлетичних вправ. | https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4423 | |
Індивідуальні та групові заняття
(Літературне читання) |
Т.Г.Шевченко- життя і творчість українського поета і художника. | https://www.youtube.com/watch?v=M_4YiZ3_Sro | |
Індивідуальне заняття (українська мова) | Вживання в реченнях слів у ( в) , до, з, за, на, під, над, по, від. | https://naurok.com.ua/urok-ukra-nsko-movi-v-2-klasi-sposterezhennya-za-rollyu-sluzhbovih-sliv-u-rechenni-68469.html | |
14.04. | Літературне читання | « Ой, діброво , темний гаю», « І досі стоять під горою», « Зоре моя вечірня». | http://eprints.zu.edu.ua/6938/1/123.pdf |
Математика | Віднімання двоцифрових чисел. Трикутник. Сторони . Кути. | https://naurok.com.ua/urok-z-matematiki-v-2-klasi-na-temu-kvadrat-pobudova-kvadrata-perimetr-kvadrata-rozpiznavannya-geometrichnih-figur-rozv-yazuvannya-zadach-69436.html | |
Українська мова | Вживання в реченнях слів у ( в) , до, з, за, на, під, над, по, від. | https://naurok.com.ua/urok-vzhivannya-sluzhbovih-sliv-dlya-zv-yazku-sliv-u-rechenni-17411.html | |
Я досліджую світ | Україна у світі. Країни -сусіди України. | https://eschool.dn.ua/course/view.php?id=2822 | |
|
Індивідуальне заняття ( математика) | Нуль як компонент дії віднімання. Порівняння квадрата і прямокутника. | https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-matematiki-u-2-klasi-kvadrat-perimetr-kvadrata-86249.html |
15.04. | Я досліджую світ | Різноманітність людей у світі. | https://www.youtube.com/watch?v=Fat-81kgwtA |
Українська мова | Вживання в реченнях слів у ( в) , до, з, за, на, під, над, по, від. | http://litmisto.org.ua/?p=26617 | |
Трудове навчання | Аплікація. Подарунок для мами. | https://www.youtube.com/watch?v=eJSlb6CHU7M | |
Індивідуальне заняття ( Трудове навчання). | Аплікація. Подарунок для мами. | https://www.youtube.com/watch?v=eJSlb6CHU7M | |
Фізична культура | Ігри. Теоретичні відомості. Хід гри, її початок і закінчення. | https://vseosvita.ua/library/didakticni-igri-ta-cikavi-tvorci-zavdanna-na-urokah-literaturnogo-citanna-103066.html | |
Індивідуальні та групові заняття (Я досліджую світ). | Різноманітність людей у світі. | https://www.youtube.com/watch?v=NUrVKYpCSwc |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
12.04 | Українська мова | Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками в реченні | https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-dieslovo-3klas-185145.html | С.147, впр.5 |
12.04 | Математика | Повторення нумерації трицифрових чисел | https://vseosvita.ua/library/prezentacianumeracia-tricifrovih-cisel-3-klas-381937.html | С.99, №541,542 |
12.04 | Я досліджую світ | Як працює наш організм? | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ak-pracue-nas-organizm-336970.html | С.122-123, читати, розповідати |
13.04 | Українська мова | Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-z-ukrainskoi-movi-v-3-klasi-zakriplenna-znan-pro-dieslovo-259599.html | С.149, впр.9 |
13.04 | Математика | Повторення нумерації трицифрових чисел. Розв’язування задач | https://vseosvita.ua/library/povtorenna-numeracii-tricifrovih-cisel-55216.html | Картки,повторити таблицю множення та ділення |
13.04 | Літературне читання | Г.Павлишин. Економія слів (скорочено) | https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/mova-ta-chytannia-ms-vashulenko-ov-vashulenko/read?start=50 | С.149-150, виразно читати |
14.04 | Математика | Повторення додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач | http://www.myshared.ru/slide/1145927/ | С.100, №550,551 |
14.04 | Літературне читання | Квіти з Петриківки З. Мензатюк | https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/mova-ta-chytannia-ms-vashulenko-ov-vashulenko/read?start=50 | С.151-152, читати |
14.04 | Я досліджую світ | Яку роботу здійснює нервова система? | https://naurok.com.ua/prezentaciya-organizm-lyudini-185088.html | С.124-125, читати, відповідати на питання |
14.04 | Образотворче мистецтво | Театральне мистецтво. Виготовлення предмета бутафорії для вистави | https://vseosvita.ua/library/urok-no-29-magia-butaforii-49539.html | С.100 – 101, виконати завдання |
15.04 | Українська мова | Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми | https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-dieslovo-3klas-185145.html | С.149, впр.11 |
15.04 | Математика | Повторення додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач | https://svitppt.com.ua/matematika/pismove-dodavannya-i-vidnimannya-tricifrovih-chisel1.html | С.102, №558,559 |
15.01 | Літературне читання | Науково-художній текст. Х.Мельник. Життя Марії Приймаченко у десяти фактах(скорочено) | https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-mariya-priymachenko-81996.html | С.153-154, читати |
15.04 | Я досліджую світ | Для чого потрібні скелет і м’язи? | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dla-cogo-potribni-skelet-i-mazi-336731.html | С.125-126, переказувати |
16.04 | Математика | Повторення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач | https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-matematiki-pismove-vidnimannya-tricifrovih-chisel-z-perehodom-cherez-rozryad-3-klas-40609.html | Картки |
16.04 | Літературне читання | Перший космонавт незалежної України(за О.Ємченком) | https://vseosvita.ua/library/za-oemcenkom-zoranij-zlet-ukraini-persij-kosmonavt-nezaleznoi-ukraini-viznacenna-temi-i-golovnoi-dumki-tvoriv-401749.html | С.155-156, відповідати на питання |
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
12.04.2021
Українська мова( літературне читання)
Математика
Я досліджую світ
|
Степан Ящур Історія бджолиного вулика
Робота з таблицею. Перевірка ділення з остачою
Для чого потрібне дихання |
https://naurok.com.ua/test/s-yaschuk-istoriya-bdzholinogo-vulika-441775.html
https://www.youtube.com/watch?v=X7eHnLCk-YA
|
П. ч.2 с. 106-108, читати, переказувати
П., с. 94-96, №517-518(усно), 516,519-521(письмово).
П.ч.1 параграф 90 с 130 |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
13.04.2021
Математика
Українська мова
Українська мова (літературне читання) |
Розв’язування нерівностей. Робота над задачами.
Правильне читання числових виразів
Стів Паркер, Клер Олівер, Пітер Райм Життя в космосі |
https://www.youtube.com/watch?v=sO0sBf-azro
https://www.youtube.com/watch?v=5J2LLbpTlOs
|
П., с. 96-97 №524,525(усно), 526,527(письмово).
П.ч.1, с. 140, впр. 3,4(усно), 1,2(письмово).
П.ч 2 с.108-109, читати, відповідати на запитання |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
14.04.2021
Українська мова (літературне читання)
Українська мова
Математика
Образотворче мистецтво
|
Україна, це я, це ти, це ми. Мар яна Савка Україна
Правильне читання числових виразів
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
Театральне мистецтво. Ляльковий театр. Виготовлення театральної ляльки). (пластилін). |
https://www.youtube.com/watch?v=5J2LLbpTlOs
https://www.youtube.com/watch?v=sO0sBf-azro
|
П.ч.2 с. 142 виразно читати
П.ч.1, с. 141, впр. 5,8(усно), 6,7(письмово).
П., с. 98 №529-531(письмово).
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
15.04.2021
Українська мова
Математика
Українська мова (літературне читання) |
Закріплення знань про числівник.
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
Єлизавета Гуменко Наша країна_Україна (напам’ять) |
https://www.youtube.com/watch?v=89KPcMh_zFI&list=UUjJ6fgxcDK1U-QGua4Ug-kg&index=94
https://www.youtube.com/watch?v=znw1WCN1Ejk
https://www.youtube.com/watch?v=bJZ2lwYlAl8
|
П. ч.1 стор. 142. 8 (усно), 10,11,13(письмово).
П., с. 98 №532-534(письмово).
П.ч.2 с.143-144, читати
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
16.04.2021
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Математика
Українська мова |
Навіщо людині кровообіг
Навіщо людині кровообіг
Діагностична робота №8. Усне множення і ділення в межах 1000. Ділення суми на число. Контроль досягнень з теми Числівник |
https://www.youtube.com/watch?v=4sb2zKCl23M
https://www.youtube.com/watch?v=HeA4P7SZGKc
http://derznz.at.ua/index/matematika/0-123
|
П. ч.1 параграф 91 стор. 133
П., с. 16-17, №79-81(усно), 82,84,86,88,89(письмово).
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
12.04 | Літературне читання | Загадка в художньому творі. Життя і творчість
Є. Гуцала. Жанрові особливості загадки. Створення оповідання (вірша, казки) за аналогією. Є. Гуцало «Прелюдія весни». |
https://www.youtube.com/watch?v=MCX0RpeVZno&ab_channel=%D0%A7%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA%26Co |
12.04 | Математика | Одиниці часу – година, доба, тиждень. | https://learningapps.org/10839252 |
12.04 | Українська мова | Звертання. Речення зі звертанням. Використання кличного відмінка під час звертань. | https://learningapps.org/11657132
|
12.04 | Індивідуальні заняття
(математика) |
Виконання вправ на знаходження значення кута | |
13.04 | Літературне читання | Позакласне читання. Цей дивний-дивний світ.
Л. Мовчун «Чи розмовляють звірі», О. Пархоменко «Про Гриця та ворона». |
https://bul.in.ua/p/parkhomenko-oleksandr/pro-hricja-ta-vorona/
|
13.04 | Математика | Визначення часу у годинах | https://learningapps.org/2953914
|
13.04 |
Я досліджую світ |
Зовнішність людини |
|
13.04 | Фізична культура | Організовуючі та ЗРВ. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці, з розбігу 5-7 кроків способом «Зігнувши ноги». Рухлива гра. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
13.04 | Індивідуальні заняття
(українська мова) |
Повторення вивченого про речення. Складання речень за поданим зразком | https://learningapps.org/7342968
|
14.04 | Я досліджую світ | Риси характеру, які сприяють досягненню успіху | https://www.youtube.com/watch?v=MKYPEJ2DjEU |
14.04 | Математика | Визначення часу у годинах | https://learningapps.org/10818614 |
14.04 | Українська мова | Розпізнавання місця звертання у реченні за паузами й виділення його на письмі. | https://learningapps.org/11027901 |
14.04 | Образотворче мистецтво | Поняття про симетрію. Малювання метеликів на галявині. |
|
14.04 | Фізична культура | Організовуючі та ЗРВ. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці, з розбігу 5-7 кроків способом «Зігнувши ноги». Рухлива гра. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
15.04 | Літературне читання |
Галина Вдовиченко «Найдовші вуса» (уривок). |
|
15.04 | Українська мова | Урок розвитку зв’язного мовлення. Вимова і написання слова криниця. | https://learningapps.org/13922995
|
15.04 | Фізична культура | Організовуючі та ЗРВ. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці, з розбігу 5-7 кроків способом «Зігнувши ноги». Рухлива гра. | https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
15.04 | Я досліджую світ |
Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими |
https://www.youtube.com/watch?v=JZJUuHXyYZU&ab_channel=%D0%A1%D1%96%D1%80%D0%B0T.%D0%90.
|
15.04 | Індивідуальні заняття
(математика) |
Виконання вправ на знаходження суми чисел | https://learningapps.org/8353849 |
16.04 | Я досліджую світ | ІФО. Текст і зображення в презентації | |
16.04 | Математика | Робота з годинником. Визначення часу | https://learningapps.org/6385556 |
16.04 | Літературне читання | Джанні Родарі «Танок усіх діток», «Місяць над Києвом». | https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2666
|
16.04 | Трудове навчання | Практична робота «Декоративні букви»
|
— |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Урок | Тема | Завдання |
12.04 | Читання | Позакласне читання. Людина починається з добра | С. 111-118 читати |
Математика | Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв’язування задач на зустрічний рух | С. 152 №959, 963, 964 – усно, № 960, 961, 962, 966, 967 – письмово | |
Основи здоров’я | Хочу, можу, треба. Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я людини | С.124-127 читати, відповідати на питання, виконати завдання в зошиті до даної теми | |
13.04 | Читання | Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса-казка) (Дія перша) | С. 123-128 читати, переказувати |
Укр.мова | Спостереження за роллю прислівників у тексті | С. 170 впр.336, 337, 338 – письмово | |
Математика | Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403. Задачі на рух і на знаходження площі | С. 153 №968, 969. 973 – усно, № 970, 971, 972, 975, 976 – письмово | |
14.04 | Читання | Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса-казка) (Дія друга). Перевір свої досягнення | С.129-133 читати, відповідати на питання, вивчити байку |
Укр.мова | Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання | С. 172 впр. 339, 340, 341 – письмово | |
Математика | Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею. Середнє арифметичне | С. 154 № 977, 978, 981 – усно, № 979, 980, 983, 985, 986 – письмово | |
Природознавство | Контрольна робота. Природа України | Виконати контрольну роботу й надіслати вчителю | |
Образотворче мистецтво | Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. Розвиток навичок створення ажурних витинанок. Металеве мереживо міста | Зробити витинанку | |
15.04 | Укр.мова | Правопис найуживаніших прислівників | С. 173 впр. 342, 343, 344, 345 – письмово |
Читання | «Я люблю читати». О.Копиленко. Кріт-неборака | читати | |
Трудове навчання | Самообслуговування. Моделювання взуття. Засоби передавання характерних форм. Виготовлення моделі дитячого взуття | Виготовити дитяче взуття з паперу | |
Я у світі | Навчальний проект. «Сім чудес України « | Знайти цікаві факти про сім чудес України | |
16.04 | Математика | Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо частка двоцифрова. Задачі на знаходження середнього арифметичного | С. 155 № 987, 990, 991 – усно, № 988, 989, 992, 994, 995- письмово |
Природознавство | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | Підготувати доповідь на одну з вивчених тем |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
УВАГА! Учні 4-Б класу працюють на платформах ZOOM, НаУрок, Мій Клас, Розумники! Слідкуйте за повідомленнями у Viber (посилання на виконання завдань та коди доступу на ZOOM-урок)
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : Дистанційне навчання Повтори матеріал, прочитай правило, вдумайся, за потреби переглянь відео за посиланням. Виконай усні завдання, якщо такі є. Потім виконуй письмові. ( Щось не зрозумів, пиши вчителю у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей: https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках», на платформі МІЙ КЛАС, НА УРОК
|
|||
12.04. | ||||
Літ.чит. | Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба | С.123-133, читаємо, ділимося враженнями на уроці |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Матем. | Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями | №№959-964;
Д.З. № 966,967 |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber | ZOOM -платформа
Мережа Viber |
Укр.м. | Роль прислівників у художніх та науково-популярних текстах. Складання письмового опису ранньоквітучої рослини | Д.з. – виконати впр.341(підручник) або впр.295(дидакт. матеріали) | Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа
Мережа Viber |
13.04. | ||||
Літ.чит. | Я люблю читати. О.Копиленко. Кріт-неборака | С.74-75, прочитати, дати відповіді на питання.
Подумай, як учені шукають «підказки» в поведінці тварин для відкриття нового |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
|
Матем. | Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв’язування задач на зустрічний рух | №№ 935-938;
Д.З. № 973, 975, 976(два номери за вибором) |
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у
Viber
Самостійна робота на платформі Мій клас |
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Укр.м. | Правопис найуживаніших прислівників. Робота з афоризмами і народними прикметами. Контрольна робота. Списування(ДОДАТОК) | Впр.343,344 | Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
Спілкування в чаті |
ZOOM -платформа
Мережа Viber
|
Я у світі |
Європейський союз- співтовариство народів Європи | Використовуючи різні джерела інформації, підготуй розповідь(презентацію)про Європейський союз |
https://www.youtube.com/watch?v=tweYyoWJifs
|
ZOOM -платформа
Мережа Viber
Електронна пошта |
14.04. |
|
|||
Матем. | Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рух і на знаходження площі | № 979-983;
виконай домашню роботу на платформі Мій Клас або № 985, 986
|
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа
|
Укр.м.
|
Порівняльна характеристика прислівників з іншими частинами мови. Узагальнення і систематизація знань |
Впр.346-348.
Д.З.- впр.339, 350(за вибором) Дати відповіді на запитання с.176
|
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа
Мережа Viber |
Літ.чит. | Я люблю читати.
О.Довженко. Пірат |
С. 76-78, читаємо, ділимося враженнями. Розшукайі прочитай твір про собаку Лессі | Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber Онлайн-тестування у чаті Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Образотв. |
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції | Святкове місто
(Альбом С.К.Трач) |
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
|
15.04. |
|
|
||
Природозн. |
Грунти України, їх стан та охорона | С.128-131, читаємо, даємо відповіді на питання. Використовуючи різні джерела інформації, підготувати повідомлення про солончаки або торф’яно-болотні ґрунти
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber, ZOOM |
Фізкульт. |
Посилання на виконання вправ див. у Viber |
Мережа Viber, |
||
Літ.чит. | Я люблю читати. Остап Вишня. Веселі артисти.
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ |
С.78-82, читаємо, готуємо розповідь, користуючись малюнками Віктора Биковані | Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
16.04.2021 р. |
|
|
||
Математика
|
Письмове ділення трицифрових чисел на двоціфрові без остачі та з остачею. Середнє арифметичне | №№ 988-992;
Д.З.№ 994,995
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
Виконай подібні завдання з кроками розв’язання на платформі Мій Клас |
ZOOM -платформа Мережа Viber, Мій Клас |
Природозн. | Узагальнення знань.
|
Контрольна робота.
Природа України
|
Урок на ZOOM- платформі.
Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа Мережа Viber, платформа «На Урок». |
Фізкульт. | Посилання на виконання вправ див. у Viber | Посилання на виконання вправ див. у Viber | Мережа Viber | |
Осн.зд
|
Шануй себе та інших. Повага та взаємоповага. Вибір і досягнення мети | Подивись відео за посиланнями, зроби висновки, підготуйся до спілкування на уроці
|
https://www.youtube.com/watch?v=TdBHUnMumUU
Урок на ZOOM- платформі. Код доступу див. у Viber
|
ZOOM -платформа
|
Труд.навч.
|
Дизайн, оформлення та оздоблення виробів.
Оздоблення одягу та взуття(шаблонів) |
Оформлення та оздоблення виробів раніше відомими техніками та матеріалами | https://www.youtube.com/watch?v=nOuTbytuGGI
|
ZOOM -платформа
|
ДОДАТОК
Весна йде
В..сна йде! Ви чуєте, як (за)співала на повний голос красуня в..сна? З..мля чекала цієї миті. (В)ранці сонце залило золотим промі(н, нн)ям усе навкруги. Ро(с,з)будило холодну землю. Дзвенит.., дзюркотит.. поміж перешкодами тала вода. Вирує бурхливим потоком (до)річки. Над нею ш..ренгами вишикувалися старезні кучер..яві верби. Вони замріяно ш..почуть поміж собою. Рве(тьс, цц)я молоде жи(т, тт)я на волю, проб..ває собі дорогу. Стрепенувся в з..леному коливанні від з..мового сну ліс. Ніжною молоден..кою травичкою красує(тьс, цц)я галявина. Пишаєт..ся б..різка своїм ві(т, тт)ям з мален..кими л..пкими л..сточками. Скрізь з..мля одягається у трави й квіти. Яка краса! (86 слів)
Завдання на час карантину для учнів 4-В класу
№ | Число | Предмет | Тема уроку | Посилання | Завдання |
1
2
3
4
|
12.04 | Математика
Укр.мова
Осн.здоровя
Фіз.к-ра |
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розвязування задач на зустрічний рух.
Побудова речень з дієсловами теперішнього й майбутнього часу.
Самооцінка і поведінка людини. Впевненість і самовпевненість.
Вправи для розвитку гнучкості.
|
https://www.youtube.
com/watch?v= 74UnV6oIU9k
com/watch?v= cwQ9da1nAQ0 com/watch?v= gbq05j2W1Ok
|
С. 153
№966,967
С.154,впр.352
|
1
2
3
4
5 |
13.04 | Літ.читання
Математика
Природознавство
Я у світі
Обр.мистецтво |
П.Утевська «Гості з далеких берегів»(скорочено)
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403.Задачі на рух і на знаходження площі.
Використання і охорона природних багатств водойм.
Ти і світ людей. Складання листа до ровесника про свою країну.
Виконання композиції «Святковий день».(гуаш) |
https://www.youtube.
com/watch?v= KKzt4sjYrLE com/watch?v= SUfPevKrbVI
com/watch?v= xIs-4PxDSjw com/watch?v= a8cU_RaDdWA com/watch?v= WRhgLWcRov4 |
С.135-137,
Читати і переказувати.
С.154 №975,976.
С.127, Підібрати цікавий м-ал про річки Конотопщини
Зошит з мал. |
1
2
3
4 |
14.04 | Літ.читання
Фіз.к-ра
Математика
Укр.мова
|
П.Утевська «Гості з далеких берегів»(скорочено)
Загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри на свіжому повітрі.
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею. Середнє арифметичне.
Перевірка написання букв е,є,и,і в особових закінченнях дієслів. Робота з прислівями. |
|
С.136-140, читати і відп. на зап.
С.155 №985, 986
С.156,впр.356.
С.48-49,зошит з РЗМ |
1
2
3
4 |
15.04 | Літ.читання
Укр.мова
Природознавство
Трудове навчання |
П. Утевська «Гості з далеких берегів»(скорочено).По-діл тексту на частини. Переказ змісту за планом.
РЗМ.Вибірковий переказ тексту «В гостях у весни».
Грунти України, їх стан та охорона.
Проект «Декорування великодніх яєць». Оформлення та оздоблення виробів.
|
https://www.youtube.
com/watch?v= 1FSbCS48Oy0 com/watch?v= r57Iu-SxHQc
com/watch?v= tP5u_utbkvE
com/watch?v= IPQgOcTDpIQ |
С.136-140,чит.,переказ
Поділити текст на частини, перек.
Зошит з РЗМ
с.128-131, чит.і відп. на зап. |
1
2
3 |
16.04 | Літ.читання
Фіз.к-ра
Математика
|
Позакласне читання . Сторінки із книги природи.
Загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри на свіжому повітрі.
Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо частка двоцифрова. Задачі на знаходження середнього арифметичного. |
com/watch?v= 9v1_amXUh04 |
Позакласне читС.98-103 чит.,
Відп.на зап.
С.157,№ 994,995.
|