Індивідуальний план роботи вчителя-дефектолога (23.05. – 27.05.2022)
Індивідуальний план роботи
(23.05.2022 – 27.05.2022)
вчителя-дефектолога
Матюхи Катерини Євгенівни
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
23.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Написання вивчених букв та слів з ними, підпис малюнків вивченими словами | https://vseosvita.ua/library/gra-zavdanna-zednaj-slova-ta-kartinki-bukvi-psron-328981.html |
23.05 | 3-В | Розвиток мовлення
|
Парасоціальне спілкування з медіа персонажем (з анімаційного серіалу чи мультфільму) | https://naurok.com.ua/viktorina-vidgaday-kazkovogo-geroya-166729.html |
23.05 | 4-В | Соціально-побутове орієнтування | Культура спілкування | https://www.youtube.com/watch?v=YXzFriRGWiM |
24.05 | 3-В | Розвиток мовлення | Парасоціальне спілкування з медіа персонажем (з анімаційного серіалу чи мультфільму) | https://naurok.com.ua/viktorina-vidgaday-kazkovogo-geroya-166729.html |
24.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Написання вивчених букв та слів з ними, підпис малюнків вивченими словами | https://vseosvita.ua/library/gra-zavdanna-zednaj-slova-ta-kartinki-bukvi-psron-328981.html |
25.05 | 3-В | Розвиток мовлення | Розуміння причин і прогноз учинків іншого | https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU |
25.05 | 3-В | Соціально-побутове орієнтування | Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям | https://www.youtube.com/watch?v=FEJlrrjAbO0 |
25.05 | 4-В | Соціально-побутове орієнтування | Культура спілкування | https://www.youtube.com/watch?v=ZMfa9q2vD0c&t=2s |
26.05 | 3-В | Соціально-побутове орієнтування | Толерантне ставлення до людей похилого віку | https://www.youtube.com/watch?v=muwJx76xhMg&t=9s |
26.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Екскурсія у сад та на город. Спостереження за змінами | https://www.youtube.com/watch?v=UITsAbGimuM |
27.05 | 4-В | Розвиток мовлення | Екскурсія у сад та на город. Спостереження за змінами | https://www.youtube.com/watch?v=zeSxDGfgRxs |
27.05 | 3-В | Розвиток мовлення | Розуміння причин і прогноз учинків іншого |