Завдання для учнів 1-4-х класів на період карантину (12.05.-15.05.2020)
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посилання на електронні ресурси |
12.05 | Укр.мова | Букви Юю. Письмо малої букви ю. Вірш. Тема вірша. | Підр. с. 66.Придумати назву вірша.Вивчити вірш напам’ять.Зош.с.51 | https://www.youtube.com/watch?v=XVvZv52vZDk |
Я Д С | Я досліджую природне довкілля влітку | Підр.с.71 | ||
Математика | Місткість.Одиниці вимірювання місткості- літр. Додавання і віднімання іменованих чисел. | Підр.с..216-219,с.219 завд.8, 9,10 | https://www.youtube.com/watch?v=YmfaBiEA8lg | |
13.05 | Я Д С | Я досліджую рослини влітку | Підр.с.72, зош.с. 59 | https://www.youtube.com/watch?v=f4TJyJBbwIQ |
Укр.мова | Букви Юю. Письмо великої букви Ю. | Підр.с.67, зош.с.51 | https://www.youtube.com/watch?v=TDHBilvzv74 | |
14.05 | Математика | Гроші. Паперові гроші і монети.Співвідношення між гривнею і копійками. | Підр.с.220-222,завд.с.222 зав.2, 3 | https://www.youtube.com/watch?v=EG_3ALQ5GBM |
Укр.мова | Букви Хх. Письмо малої букви х. Текст. | Підр. с.68, переказувати текст.Зош.с.52. | https://www.youtube.com/watch?v=eXYiatvpuOM | |
Я Д С | Я досліджую літні зміни в житті тварин. | Підр. с.73,зош.с.60 | https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c | |
15.05 | Укр.мова | Букви Хх.Письмо великої буквиХ. Вірш. Заголовок. | Підр.с.69,слова зі стовпчиків написати під диктовку.Зош.с.52 | |
Я Д С | Я досліджую зміни в житті тварин влітку | Підр.с.74. Намалювати трьох тварин з дитинчатами |
Завдання на час карантину для учнів 1 -Б класу
1 | 11.05 | Укр. мова
ЯДС. |
Письмо букви « р»( велика і мала) Опрацювати ст. 47 зошита
Читати ст. 62-63 Скласти ланцюжок ( 10 слів) Йогурт – …, …, … . Що я святкую навесні. Зошит ст. 51 |
2 | 12.05 | Укр. мова
Математика
ЯДС |
Письмо букви «Т т». Опрацювати зошит ст. 50.
Списати з підручника( ст. 64) слова 1-3 стовпчика. Опрацювати ст. 64 -65 підручника .Скласти діалог розмови по телефону «У театрі» Додавання двоцифрових чисел. Опрацювати ст. 191. Завдання 7 виконати письмово. Відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=KFdGx2eULb0 https://www.youtube.com/watch?v=nMgJXf-wSl0 Що я святкую навесні. |
3 | 13.05 | Математика
Укр. мова
|
Віднімання розрядних чисел. Опрацювання ст. 192 – 193 підручника, завдання №4 (ст. 193) виконати письмово
Відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=3HBU8PMSn9Q Повторення вивчених букв. Виконати завдання на ст. 48-49( зошит) Письмо букви «Ю ю» ст. 51 зошит Читати ст. 66-67, надрукувати слова 1-4 (ст. 66) |
4 | 14.05 | Укр. мова
ЯДС |
Письмо букви « Х х». Опрацювати ст.52 зошит. Списати з друкованого тексту( ст. 68 підручник) слова1-4 стовпчиків.
Читати завдання в підручнику ст. 68-69 Я охороняю природу. https://www.youtube.com/watch?v=kV8J0Nvwjy0 |
5 | 15.05 | ЯДС.
Укр. мова
Математика |
Природа і довкілля.Я бережу природу.
https://www.youtube.com/watch?v=MMyKivpt9mw https://www.youtube.com/watch?v=olg4uiLJvFc Буква « Ж ж» Опрацювання ст. 53( зошит)Списати слова 1 – 3 стовпчиків (ст. 70 підручника) Читати ст. 70 -71. Намалювати малюнок до свого улюбленого дитячого журналу. Довжина. Метр.Порівняння іменованих чисел одиниць довжини. Опрацювати ст. 193-195 підручника, завдання №6 письмово, № 3 вивчити. Відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=jhkUFvJ8mnE |
Завдання на час карантину для учнів 1 -В класу
Дата | Предмет | Завдання |
12.05 | Я досліджую світ | Підручник с.108, зошит с.34 |
Математика | Підручник с.92-93, зошит с.30 | |
Українська мова | Підручник с.165, зошит с.32 | |
Соціально-побутове орієнтування | Опрацювати відео та презентацію про види магазинів.
https://www.youtube.com/watch?v=uu93urATKkU
|
|
13.05 | Я досліджую світ | Підручник с.109, зошит с.35 |
Математика | Підручник с.94-95, зошит с.32 | |
Українська мова | Підручник с.167, зошит с.34 | |
14.05 | Я досліджую світ | Підручник с.110, зошит с.36 |
Українська мова | Підручник с.107, зошит с.28 | |
Соціально – побутове орієнтування | Опрацювати відео та завдання на класифікацію на тему: Порядок придбання товарів у магазині самообслуговування. | |
15.05 | Українська мова | Підручник с.172, зошит с.35 |
Математика | Підручник с.99-100, зошит с.33-34 | |
Розвиток мовлення | Класифікувати картинки в окремі групи за їх видами та призначенням, скласти розповідь за малюнками. |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
12.05 | Українська мова | Поняття про текст. Складання тексту з поданих речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://5208531.wixsite.com/distance-learning?fbclid=IwAR0xnLNZVVmV07sesfnsodjntxbVvSaSJIGfQaajcIoCmbzBZkVQ5db0T8Y |
Підручник с. 90-91, друкований зошит с.59 |
Математика | Таблиця множення числа 9. Таблиця ділення на 9 | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=fxOYlNbHTn8 |
Підручник с. 217, друкований зошит с.14, №1 ,2 (ур. 98) | |
Я досліджую світ | Діти планети Земля | https://www.youtube.com/watch?v=-wM7RMYJlhc
https://www.youtube.com/watch?v=XYKGTNG6Bf4 |
Підручник с. 85, друкований зошит с.57 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи в русі. Естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=nATN1XE49H4 | Рухливі ігри за бажанням дітей | |
13.05 | Українська мова | Типи текстів. Опрацювання тексту-опису, тексту-розповіді, тексту-міркування | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://5208531.wixsite.com/distance-learning?fbclid=IwAR0xnLNZVVmV07sesfnsodjntxbVvSaSJIGfQaajcIoCmbzBZkVQ5db0T8Y |
Підручник с.91-92, друкований зошит с. 59-61 |
Математика | Множення і ділення на 1. Множення 0. Неможливість ділення на 0 | https://www.youtube.com/watch?v=hW3YoiJS05M
https://www.youtube.com/watch?v=jTHhiW1fUYM |
Підручник с. 218-220, друкований зошит с.15, № 1, 2 (ур. 99) | |
Я досліджую світ | Я піклуюсь про свою планету | https://vseosvita.ua/test/tema1-ya-zhyvu-na-planeti-zemlia-urok-my-zemliany-33896.html
https://www.youtube.com/watch?v=WWpOZM8YMlE |
Підручник с.86, друкований зошит с.58 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи в русі. Естафети | https://www.youtube.com/watch?v=D65QQbe4q9o | Рухливі ігри естафети | |
14.05 | Українська мова | Типи текстів. Опрацювання тексту-опису, тексту-розповіді, тексту-міркування | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.youtube.com/watch?v=R96D0AXOVIU&t=28s&fbclid=IwAR3md_Xqk7H51g9K27PIZOGwHF-d6dCS3BA5aZCg7Ha3MgJdXzpt2TWRRWg |
Підручник с. 91-92, друкований зошит с. 61-62 |
Математика | Множення і ділення на 10.Коло і круг | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=wahMGLHxwEs&t=10s&fbclid=IwAR2j5iSWiLjVdRbqkI2_8St2C-wtxetO6FKKy_sUa2aYKVYGPPkSHYZA9DU |
Підручник с. 220-223, друкований зошит с. 15-16, № 1,2 (ур. 100-101) | |
Я досліджую світ | Я піклуюсь про свою планету | https://www.youtube.com/watch?v=x6hUWr_Ur7s | Підручник с. 87, друкований зошит с.58 | |
Я досліджую світ | Підсумок за темою | https://www.youtube.com/watch?v=MekHphuSZ00 | Підручник с. 76-87, друкований зошит с.59 | |
15.05 | Українська мова | Будова тексту( зачин, головна частина, кінцівка) | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/ https://5208531.wixsite.com/distance-learning?fbclid=IwAR0xnLNZVVmV07sesfnsodjntxbVvSaSJIGfQaajcIoCmbzBZkVQ5db0T8Y |
Підручник с. 93, друкований зошит с.63 |
Я досліджую світ | Я досліджую природні явища влітку | https://www.youtube.com/watch?v=tFtMOp4jLSA
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FCeJST3oEGX0%3Ffbclid%3DIwAR2cjFS49_XKNR08XMOQbD-EQGXKP9ckSEVQ8sp0R6hAqLnJ7wH4IcZVjKo&h=AT2CsMw7QPr9NvehjE-SaxpGJWldcIp7XSWHWsgA1kshPrvNqPc9pQZukPACjEnAJPAdDRuQKizsI8WW1f4yENY2PUXX4cf3AShcqlPr-15Np9whMLelnea_yLY8RUS5SjTx_I0gzjgFcH-NS7LsHzNHP_jdP_0DoLznX_LbgyOmtA
|
Підручник с. 88, друкований зошит с.60 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи в русі. Естафети | https://www.youtube.com/watch?v=GWES_hGEkFQ | Рухливі ігри естафети |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
12.05.2020
Українська мова
Математика |
Головні слова в реченні.
Діагностична робота |
https://www.youtube.com/watch?v=EIVEztSQzZY
|
с. 81-82, впр. 1,2 (усно),впр. 3 (письмово) |
Група у вайбері
Група у вайбері
|
13.05.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Математика
Українська мова |
Повторення вивченого на тему “Я досліджую природу довкілля влітку”. Діагностична робота
Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення числа 6.
Поширення речень |
https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c
https://www.youtube.com/watch?v=3kpKsmzrx5g https://www.youtube.com/watch?v=Qp6xQguMqBA
|
с.88-94 (усно)
с.210-211 2,6 (усно), 1,3,7 (письмово)
с.83 1,2 (усно), 3, (письмово)
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
14.05.2020
Я досліджую світ
Математика
Українська мова
|
Що я святкую влітку?
Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення числа 7.
Діагностична робота. Аудіювання |
https://www.jnsm.com.ua/h/0824M/
|
с. 212-214 7,8,9, (письмово),
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
15.05.2020 Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова
|
Що я святкую влітку?
Зв’язок слів у реченні. |
https://nuschool.com.ua/textbook/world/1klas_15/8.html
|
Самооцінка з теми.
С. 86 (усно) |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Дата |
Назва предмету |
Завдання |
12.05.2020 | Літературне читання | А.Давидов «Лісове озеро», В.Сухомлинський «Хліб – то праця людська»,І.Прокопенко «Сонце, Сонечко і Соняшник». |
Математика | Повторення вивченого за рік. Кути. Вершина. Сторони. Нумерація в межах 20. | |
Українська мова | Слова з буквами ї, й. Підручник ст..48 вправи 5-7. | |
Соціально-побутове орієнтування | Дозвілля в сім’ї. Ігри, дитячі розваги. Організація вихідного дня, спорт. Улюблені заняття твоєї родини. | |
13.05.2020 | Літературне читання | О.Зима «Малий поводир», В.Чухліб «Чи далеко до осені?», українська народна казка «Ведмідь і павучок». |
Українська мова | Розрізнення приголосних з-с, б-п, в-ф, ж-ш. Підручник ст.. 49 вправи 1-3. | |
Математика | Додавання і віднімання в межах 20. Прямокутник, квадрат, трикутник. | |
Я досліджую світ | Літні розваги. Правила поведінки на водоймах влітку. Підручник ст.. 109-110. | |
14.05.2020 | Я досліджую світ | Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами. Підручник ст..111-112. |
Літературне читання | В.Сухомлинський «Прийшли відвідати хвору», Д.Прилюк «Не поділили», М.Конончук «Гірке морозиво». | |
Розвиток мовлення | Матеріали, з яких виготовляють меблі (дерево, пластмаса, скло, тканина, метал). | |
15.05.2020 | Я досліджую світ | Кошеня на підвіконні. Поробка в стилі ори гамі. Підручник ст.. 113. |
Українська мова | Розрізнення приголосних з-с, б-п, в-ф, ж-ш. Підручник ст..50-51 вправи 4,5,7. | |
Математика | Додавання і віднімання в межах 20. Прямокутник, квадрат, трикутник. |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання | Зворотній зв’язок | ||
12.05 | Читання | Про захоплення і улюблені справи. Іван Світличний «Слухала лисичка солов’я». Андрій М’ястківський «Біла хмарка…» | С.180-181 читати, відповідати на питання |
Група у вайбері |
||
Українська мова | Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквенний аналіз слів.
Повторення вивченого про текст і речення |
С.180 впр. 450, 451, 457 – письмово | ||||
Я у світі
|
Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями.
Екологічна акція. Врятуймо місто від сміття! |
Скласти пам’ятку «Врятуймо місто від сміття!2». Скласти прислів’я про Землю | ||||
13.05 | Математика | Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число. Розв’язування задач з буквеними даними. Самостійна робота | С.169 № 1123 – усно, № 1125, 1126, 1134 – письмово.
Виконати самостійну роботу й прислати вчителю |
|||
Читання | Леся Мовчун «Достигає колосок» | С.182-183 читати, відповідати на питання. |
Група у вайбері |
|||
Природознавство | Запобігання виникненню захворювань. Здоровий спосіб життя | С.163-166 читати, відповідати на питання.
Зошит с.60 |
||||
Основи здоров’я | Узагальнення і систематизація знань учнів. Проект «Прагнемо бути здоровим!» | Створити малюнок на тему: «Прагнемо бути здоровим» | ||||
14.05 | Читання | Фантастичне навколо нас. Тамара Коломієць «Чоловічки» | С.182 читати, відповідати на питання |
Група у вайбері |
||
Математика | Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею | С.171 № 1141, 1142, 1145 – письмово | ||||
Українська мова | Перевірка мовних знань і вмінь «Дієслово» | Зошит с.42-45.
Виконати контрольну роботу за своїм варіантом й надіслати вчителю. |
||||
Образотворче мистецтво | Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції. Виконання композиції «На арені цирку» ( акварельні фарби або гуаш) | Намалювати малюнок на тему: «На арені цирку» | ||||
15.05 | Читання | Позакласне читання. Я у світі прози | Пч. С. 112-118 читати, виконати завдання на с. 117-118 |
Група у вайбері |
||
Математика | Контрольна робота «Повторення вивченого за рік» | Зошит с. 36-39. Виконати контрольну роботу за своїм варіантом й надіслати вчителю | ||||
Трудове навчання | Проект «Подарунки до весняних свят» | Виготовити листівку до весняних свят | ||||
Самостійна робота
- Розв’язати задачу.
Пекар за 4 дні випік 32 шоколадних тортів, а його учень — за 7 днів 35 тортів. Хто з них випікав більше тортів за день і на скільки? - Розв’язати приклади.
65:13 657-428
490:7 365+488
52:4 700:7+100×8
16×6 0×13+1×5
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок | |
Кожного дня з 13 до 14 год(час приблизний, слідкуй за повідомленнями у Viber) запрошую тебе на онлайн-зустріч на ZOOM- платформі!
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : 12 травня Дистанційне навчання Прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є після правила. Потім виконуй письмові.( Щось не зрозумів, пиши мені у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ
зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках». Переглядай відео за посиланнями. Ти-молодець! |
||||
12.05.2020 р. |
|
||||
Літ.чит. |
Позакласне читання |
С. 519-526, прочитай оповідання і вірші про маму. Дізнайся про історію свята День матері.
|
https://www.youtube.com/watch?v=My_SkMtPJCY
|
Мережа Viber
|
|
Матем. | Ділення з остачею. Розгляд загального прийому обчислення . Задачі, що містять знаходження частини від числа | Якщо потрібно, ще раз повтори пояснення теми.
С. 160, виконай №1057(усно), Письмово виконай№1061(перший стовпчик.), розв’яжи задачу №1060 і вирази №1064 |
https://www.youtube.com/watch?v=uhjnRHFnVLw
https://www.youtube.com/watch?v=0GX90-c4WfY
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
|
Укр.м. |
Перевірка мовних знань і вмінь. Дієслово |
Контрольна робота- на сайті «НА Урок» |
Код доступу див. у Viber |
Платформа «На Урок»
Мережа Viber
|
|
Образотв. |
Роль театрального костюма в розкритті образу театрального героя |
Створення ескізу театрального костюма |
За цим посиланням ти дізнаєшся, хто працює в театрі
https://www.youtube.com/watch?v=hzLZAUcI7rc
|
Мережа Viber-Група «Батьки»,
«Діти»
|
|
13.05.2020 р. |
|
||||
Матем. |
Ділення з остачею. Співвідношення між остачею і дільником. Розв’язування задач на знаходження частини від числа і числа за його частиною |
Прочитай правило на с.161. Розв’яжи № 1069, 1073, рівняння №1074.
|
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber, платформа «На Урок». | |
.Укр.м.
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів |
С.8, пригадай алфавіт, виконай усно впр.7. С. 180, виконай впр. 451 |
https://www.youtube.com/watch?t=28s&v=R96D0AXOVIU&app=desktoр
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber, платформа «На Урок». | |
Я у світі | Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном |
Зроби презентацію(колаж, малюнок) про те, що цікавого ти можеш розповісти про себе, про Україну своїм ровесникам за кордоном |
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
|
Літ.чит. |
Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос |
Урок на ZOOM- платформі |
Код доступу див. у Viber | ||
14.05.2020.р. |
|
|
|||
Природозн. |
Повторення вивченого |
Урок на платформі ZOOM. |
Код доступу див. у Viber
|
Мережа Viber, ZOOM | |
Математика |
Перевірка ділення з остачею. Розв’язування задач, виразів | Прочитай правило на с.162,
виконай усно № 1076, 1077. Письмово розв’яжи № 1081, 1082. |
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber, платформа «На Урок». |
|
Осн.здоров’я | Профілактика емоційного перенапруження |
Створи колаж «Що приносить мені радість» |
Корисні підказки. Коли на душі негода
https://www.youtube.com/watch?v=sLxPLb0JC5w
|
Мережа Viber
Група «Діти» |
|
15.05.2020р.
|
|
|
|||
Математика
|
Ознаки подільності на 2 і 5. Розв’язування задач | Прочитай правило на с.163 та
усно виконай № 1084, 1086. Письмово виконай № 1085, 1090, 1094 |
https://www.youtube.com/watch?v=hg9q2e9C-aA
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber, платформа «На Урок». |
|
Укр.мова | Повторення вивченого про текст і речення. Підготовка до контрольного диктанту
|
С. 16, 39-повтори вивчене.
С.183, впр.458. Підготуйся і запиши текст впр.458 під диктовку
|
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber, платформа «На Урок». |
|
Літ.чит. | Як побачити красу. В.Сухомлинський. Сергійкова квітка | С. 183-185, прочитай оповідання, дай відповіді на питання с.185
Як по-іншому ти назвав би оповідання? |
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber | Мережа Viber, платформа «На Урок». |
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Урок | Тема | Посилання на дод .електр. носії | Завдання для виконання | Зворотній звязок |
12.05 | Літ.читання | Cвіт гумористичних творів. Г.Бойко «Ось такий у мене ніс». |
https://www.youtube.com/watch?v=kQ_sUFtt34w Отакий у мене ніс
|
Ст.162-166.Читати виразно і відповідати на запитання | Група у вайбер. |
Математика | Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. | https://www.youtube.com/watch?v=kvrp2xcqR0UПеревірка ділення з остачею Математика 3 клас
|
Ст.160-163, №1057,1064,1067,1068,1076(усно)1081,1082(пис.) , вивчити правило. | ||
Проиродознавство | Органи чуттів. Гігієна органів чуттів. | https://www.youtube.com/watch?v=8sDRlZpaea4
Органи чуття: очі, вуха, ніс, язик, шкіра
|
Ст.159-162,читати і відповідати на запитання,Робота в зошиті. | ||
13.05 | Літ.читання | Позакласне читання Байки. В.Симоненко « Мудра сова», Л.Глібов «Синиця.» | https://www.youtube.com/watch?v=9PcR9MSRg1w Синиця 📖 Леонід Глібов – Байка онлайн українською мовою
|
Ст.61.Читати , відповідати на запитання. | |
Математика | Ознаки подільностіна 2 і на 5. Подвійні нерівності. Розв’язування задач. |
https://www.youtube.com/watch?v=P6CP1RfDIAwознаки подільності на 2,5,10,4 та 25 https://www.youtube.com/watch?v=IE8C0jYMWO0Ознаки подільності на 2, на, 5,на 10. № 1083
|
Ст.163-164, № 11083,1084,1085,1086, 1088 (усно), № 1093,1094 (пис). | ||
Українська мова | РЗМ. Складання привітання до Дня Матері. | Зошит з розвитку звязного мовлення. | |||
14.05 | Літ.читання | Творчість М.Носова . «Витівники».
|
https://www.youtube.com/watch?v=-oMsIUiAtJoЛітературне читання 28 04 2020 Життя і творчість М Носова
|
Ст.166-169.Читати ,відповідати на запитання | |
Природознавство | Здоровий спосіб життя. | https://www.youtube.com/watch?v=QEPvIO4YhDcКазка про здоровий спосіб життя (мультфільм) https://www.youtube.com/watch?v=s4kB9aQrzaQ
Сім правил здорового способу життя
|
Ст.163-166, читати і відповідати на запитання .Робота в зошиті. |
|
|
Укр.мова | Закріплення знань про дієслово. Розбір дієслова як частини мови. Контрольна робота. | https://www.youtube.com/watch?v=-t9vXM938bs3 клас. Українська мова. Закріплення вивченого з теми “Дієслово
https://www.youtube.com/watch?v=Ch2bYgt0HZoКонтрольний диктант з української мови. 3 клас. 2 семестр.
|
Ст.51 Зошит з розвитку зв’язного мовлення. | ||
15.05 | Математика | Контрольна робота | https://www.youtube.com/watch?v=yE65pULwJhsКонтрольна робота з математики 3 клас
|
||
Я у світі | Практична робота « Що я можу розповісти своїм ровесникам за кордоном»?
Земля –спільний дім. |
https://www.youtube.com/watch?v=0AHUAUbO-8EВивчаємо Україну – пізнавальна добірка про Україну
https://www.youtube.com/watch?v=SB8TzyCgP3gЗемля-наш спільний дім
|
|||
Трудове навчання | Ознайомлення з різними видами людської д-ності, професіями. | https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACkПРОФЕСІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІДЕО – ВЧИМО ПРОФЕСІЇ УКРАЇНСЬКОЮ – НОВІ МУЛЬТФІЛЬМИ ДЛЯ ДІТЕЙ
|
|||
14.05,15.05 | Фіз.культура | Комплекс розвивальних вправ. Рухливі ігри з м’ячем. | https://www.youtube.com/watch?v=URM9xE_W944Фізкультура/Руханка денна. Всеукраїнська школа онлайн
|
||
13.05 | Образотворче мистецтво | Виконання композиції «На арені цирку» (акварельні фарби) | https://www.youtube.com/watch?v=F2v2UZBhk00Як намалювати клоуна на арені цирку Малюємо
|
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Предмет | Завдання
|
12.05.20 | Літературне читання | Як римуються рядки. В. Рутківський. Як складають вірші
– вдумливо прочитай оповідання на с.179-181; -підготуй запитання за змістом прочитаного тексту; – склади план; -перекажи текст за планом Прослухай твір Володимира Рутківського «Як складають вірші» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aAv5eLEp3nE
|
Математика | Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові. Підручник, с.169
№ 1094 – обчислення запиши в стовпчик, зроби перевірку; № 1099,1100 – розв’яжи задачі з поясненням Переглянь відео пояснення « Задачі на знаходження середнього арифметичного» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=baqViMzD0bc
|
|
Українська мова | Урок на платформі Zoom -11.00
Контрольна робота. Диктант. Ліс
|
|
Природознавство | Заповідні території та охорона природи в Україні.
– уважно прочитай статтю на с. 155-160; – підготуй відповіді на запитання; Переглянь відео. Заповідники території України https://www.youtube.com/watch?v=4wKFDYuMtDQ Топ-5 заповідників України https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4 Підготуй розповідь про заповідні території рідного краю
|
|
13.05.20 | Математика | Урок на платформі Zoom -11.00
Контрольна робота. Додаток 1
|
Українська мова | Узагальнення знань учнів
Впр. 378, с. 187 -спиши текст, розкриваючи дужки; -підкресли іменники, над кожним іменником надпиши відмінок; -установи зв’язок слів у другому реченні; -добери до тексту заголовок.
|
|
Образотворче мистецтво | Створення дизайну вітрини магазину
Переглянь відео. «Дизайнер одягу» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0dBUwxp5Xm0
|
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка для очей
https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=iXK1ltGfooE Корисні підказки. Сам удома https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U
|
|
14.05.20 | Літературне читання | Урок на платформі Zoom -11.00
Контрольна робота. Навичка читання мовчки (письмово) Додаток 2
|
Математика | Узагальнення і систематизація знань. Розв’яжи задачі.
№ 1101, 1103, 1104 Запиши математичний диктант за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GcicXRQ3wN
|
|
Основи здоров’я | Виконання проекту. Здоров’я всьому голова
Переглянь відео матеріали за посиланнями: Основні складові здоров’я https://www.youtube.com/watch?v=Li–Cy8XKZFg 14 фактів про здоров’я людини та стимул до здорового способу життя https://www.youtube.com/watch?v=v94JGKKdvkY Здоровий спосіб життя https://www.youtube.com/watch?v=6HCBU3UkVfY
|
|
Трудове навчання | Пап’є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше.
Переглянь презентацію. Яблуко з пап’є-маше https://www.youtube.com/watch?v=ZJViTHzdQQ0
|
|
15.05.20 | Літературне читання | Як римуються рядки. В. Рутківський. Як складають вірші (продовження)
Прочитай оповідання на с. 182-183 Пофантазуй. Як можна продовжити оповідання Пройди тест за текстом В. Рутківського. Як складають вірші. Додаток 3
|
Українська мова | Виконання навчальних і контрольних завдань.
Впр. 380 -випиши спільнокореневі слова; -добери спільнокореневі слова до слів: дощ, квіти -добери по п’ять прикметників до даних слів; -познач в усіх словах корінь – склади речення з даними словами Переглянь відео. «Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова»
|
|
Природознавство | Урок на платформі Zoom -11.00
Контрольна робота. Природні зони Додаток 4
|
|
Фізична культура | Веселі руханки і фізкультхвилинки
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw Зарядка для очей https://www.youtube.com/watch?v=OYcBa8ppjkw Казка для дітей “Спортивні змагання. Хрюнчик і Хрянчик“ https://www.youtube.com/watch?v=Pb4AIYhE-p8
|
ДОДАТКИ
Додаток 1
Контрольна робота
Множення і ділення на двоцифрове і трицифрове чисел
Задача 1
У два магазини привезли 1800 кг вершкового масла, розфасованого в однакові коробки. У перший магазин привезли 430 коробок масла, а в другий – 470 коробок. Скільки кілограмів вершкового масла привезли у кожний магазин?
Вирази 2
69046 : 23 3974 · 93
10619 : 37 6084 · 806
40 м 20 см : 63 6м 47см · 9
(1000 – 36202 : 46) • 78
420 : 7 + 670 – 240 : 8
Рівняння 3
х • ( 4 + 49) = 5300
Задача 4
Периметр квадрата 20 см. Чому дорівнює площа цього квадрата?
Додаткове завдання***
У млині за три дні змололи 1 т 356 кг пшениці. Першого дня змололи деяку кількість пшениці, другого – у 2 рази більше, ніж першого, а третього – 288 кг. Скільки кілограмів пшениці змололи у млині першого і другого дня окремо?
Додаток 2
Контрольна робота. Навичка читання мовчки
Зелені сліди
Жив у глухій тайзі маленький звірок Бурундучок. В нього і нірка була під старим вивертнем.
Усе б нічого, та кривдили маленького Бурундучка. То Ведмідь з’їсть його запаси, то голодна Рись розриє нірку, а одного разу він ледве врятувався від хижої Куниці.
Терпів Бурундук і надумав поселитися високо в горах. Там хоч і лісу не має, зате кривдників менше.
Вирив під скелею нірку – спробуй тепер його дістати. Наносив м’якого моху і сухої травиці – тепло буде взимку.
Дім готовий, тепер можна і відпочити. Та не такий Бурундук, не любить байдикувати. Завжди заклопотаний, за те такими запасами, як у нього, не всякий може похвалитися.
Побіг Бурундук униз, під гору. Знайшов старого кедра, на ньому шишки висять. Крупні, смолисті. Вибрався Бурундук на дерево, налущив горіхів, сховав їх у защічні мішечки, поторкав лапками, – нікуди вже класти, повні. Пострибав на гору. Ох, важко з такою ношею! Стукнув лапками по круглих щічках – вискочило два горішки. Закопав їх у землю і пострибав далі. Ой, все ж таки важкувато! Знову стукнув по щічках – вискочило два горішки. Приховав і ті. І стриб, стриб – заспішив на гору по камінню.
Поки здолав гору – лише три горішки залишилось у мішечках. Заховав їх у нірці і знову помчав униз.
Ось так наносив Бурундук у гори і кедрових горіхів, і соснового насіння, і ягід, і грибів.
Немало і небагато минуло часу.
Прилетіла якось пташка Кедрівка в гори. Бачить – то тут, то там зелені грудочки до каміння притулилися. Придивилася: а то сосонки і кедрики! Ростуть купками по-двоє, по-троє. І рівнесенькою доріжкою тягнуться в гори, ніби чиїсь сліди.
Полетіла Кедрівка вгору по цих слідах до скелі. Під скелею Бурундук сидить стовпчиком, на сонечку гріється.
– Агов, Бурундуче, чи не знаєш, хто тут ходив-бродив? – спитала Кедрівка.
– Крім мене, тут ніхто не ходив, – відповів Бурундук.
А Кедрівка того ж дня рознесла новину по всій тайзі.
Відтоді не насмілювались кривдити Бурундука.
(За А. Сахаровим)
Завдання
1.Де знаходилась нірка Бурундучка?
А. Під старим деревом
Б. Під старим вивертнем
В. Під величезним каменем
- Хто кривдив маленького Бурундучка?
А. Ведмідь, вовк, куниця
Б. Вовк, рись, куниця
В. Ведмідь, рись, куниця
- Де хотів поселитися Бурундук?
А. Високо на дереві
Б. Високо в горах
В. Поблизу річки
- Де вирив нірку Бурундук?
А. Під скелею
Б. Під деревом
В. Під пнем
- З якого дерева Бурундук спочатку наносив запасів?
- Чи важко було носити Бурундуку носити запаси на гору? Як ви думаєте чому?
- Яка пташка прилетіла якось в гори?
- Що сталося з тими запасами, які Бурундук закопував по дорозі на гору до нірки?
- Чи сподобалось вам оповідання? Відповідь обґрунтуйте. Запишіть 5-6 рнечень
Додаток 3
Як римуються рядки. В. Рутківський. Як складають вірші
Тест
- Куди дивилася Ганнуся?
А. У вікно;
Б. На палубу;
В. В ілюмінатор.
- Чому вона засумувала?
А. Не було друзів;
Б. Був дощ;
В. Було спекотно.
- Як звали супутника Ганнусі?
А. Костя;
Б. Коля;
В. Сергій.
- Що написав автор у своїх віршах про вовків?
А. „В нашій річці ноги миють”;
Б. „В нашій річці лапи миють”;
В. „Під дощем купаються”.
- Чому супутник Ганнусі уважно розглядав двох тіточок?
А. Бо був голодний;
Б. Бо вони були цікаві;
В. Вони були знайомі.
- Який клас закінчила Ганнуся?
А. Третій;
Б. Другий;
В. Перший.
Додаток 4
Контрольна робота з природознавства
Природні зони України
- У якій природній зоні міститься твій обласний центр?
А. Мішаних лісів;
Б . Лісостепу;
В. Степу.
- На Поліссі найпоширеніші:
А. Хвойні ліси;
Б. Листяні ліси;
В. Мішані ліси.
- Зона мішаних лісів займає :
А. Північну частину України;
Б. Південну частину України;
В. Східну частину України.
4.Якого забарвлення набули тварини степу?
А. Чорного;
Б. Зеленого;
В. Жовто-коричневе
5.Літо у степах:
А.Холодне;
Б. Дощове,
В. Спекотне
- Природні заповідники – це
- Заповідники створюють для…
8.Різноманітність і багатство рослинного й тваринного світу природної зони залежить від … .
- В Україні з півночі на південь розташовані такі природні зони: … Запиши
- 10. Запиши тварину зони степів. Чому саме в цій природній зоні вона живе живе?
- 11. Побудуй ланцюг живлення, який склався в Українських Карпатах.
- Поміркуй ! Чому ліси потрібно охороняти? Свої міркування запиши.
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
№ | Назва урока | Тема | Посилеення на додаткові елекронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
12.05.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Анатолій Костецький. Канікули | Посилання | с 171, виразно прочитати | Група у вайбері |
2 | Математика | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань | Посилання | с 177, №1114, роз’язати задачу | Група у вайбері |
3 | Я у світі | Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність | Посилання | пошуки через онлайн | Група у вайбері |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-volonterstvo-134032.html | |||||
4 | Основи здоров’я | Виконання проекту. Відомі параолімпійці | Посилання | пошуки через онлайн | Група у вайбері |
https://www.youtube.com/watch?v=0afaSLA-hVc | |||||
13.05.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Підсумковий урок за розділом. У країні світової літератури | Посилання | с 170, повторити і пригодати | Група у вайбері |
http://www.myshared.ru/slide/1059971/ | |||||
2 | Українська мова | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | Посилання | Група у вайбері | |
1-2 група | |||||
3 | Математика | Натуральний ряд. Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці | Посилання | с 172-175, повторити | Група у вайбері |
14.05.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Позакласне читання. Бібліотечний урок. Казки зарубіжних письменників | Посилання | прочитати казки зарубіжних | Група у вайбері |
письменників | |||||
2 | Природознавство | Контольна робота. Природа України | Посилання | Група у вайбері | |
3 | Українська мова | Розвиток мовлення. Твір з обгрунтуванням своєї думки. Моя зоповітна мрія | Посилання | Група у вайбері | |
1-2 група | |||||
4 | Образотворче мистецтво | Виставка дитячих робіт. Образ рідного краю в мистецтві | Посилання | намалювати композицію про рідний | Група у вайбері |
край | |||||
15.05.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Повторення вивченого | Посилання | Група у вайбері | |
1-2 група | |||||
2 | Математика | Множення. Закони множення. Роз’язування задач вивчених видів | Посилання | с 175, повторити, с171,№1109 | Група у вайбері |
3 | Трудове навчання | Ознайомлення з поняттям “професія”. Урок – лекція | Посилання | Група у вайбері |