Завдання для учнів 1-4-х класів на період карантину з 21.04.2020 по 24.04.2020
Корисні посилання для дистанційного навчання
https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-detsad/
https://learning.ua/
http://edugames.rozumniki.ua/
https://osvita.ua/school/70759/?fbclid=IwAR2qIcSdZNcsDn9levXNHk0Ou_EWQ7pq-M8OnvtiLu5giargTY3WmeGZ8m4
https://erudyt.net/
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посилання на електронні ресурси |
21.04 | Укр.мова | Буквосполучення (дз). Текст . Заголовок | Підр.стр.56 читати. Зош.стр.44 | https://www.youtube.com/watch?v=AROSJl5f_tE |
ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті птахів | Підр.стр.58, зош.стр.49 виконати завдання | https://www.youtube.com/watch?v=2XGU0y_y9fw | |
Математика | Метр – як одиниця довжини. Співвідношення метр-дециметр-сантиметр | Підр.стр.193-194, завд.№5,6. Друк. зош.стр.16 | https://www.youtube.com/watch?v=szDMMH0eR0o | |
22.04 | ЯДС | Я досліджую весняні зміни в житті звірів | Підр. стр.59-60. Зош. стр.50, стр.44 | |
Укр.мова | Буквосполучення (дз’). Ключові слова | Підр.стр.57 | https://www.youtube.com/watch?v=AROSJl5f_tE | |
23.04 | Математика | Час. Одиниця часу-година. Визначення часу за годинником | Підр.стр.195-196, завд.№4.5. Друк. Зош.стр.17-18 | https://www.youtube.com/watch?v=3TNLLqvYSkU |
Укр.мова | Букви Гг. Письмо малої букви г. Протилежні слова | Підр.стр.58 читати, зош.стр.45 | https://www.youtube.com/watch?v=pD7QAtoAyaQ | |
ЯДС | Життя звірів та комах навесні | Підр.стр.57. Намалювати 3-х комах | ||
24.04 | Укр.мова | Букви Гг. Письмо великої букви Г | Підр.стр.59, переказувати текст. Зош.стр.45 | https://www.youtube.com/watch?v=qW9btQslJps |
ЯДС | Що я святкую навесні ? | Підр.стр.60 | https://www.youtube.com/watch?v=kmvMfoC7d_Q |
Завдання на час карантину для учнів 1 – Б класу
1 | 21.04 | Укр. мова.
Матем.
ЯДС |
Опрацювати ст. 53 підручника. Надрукувати 10 слів , що мають букву «д»
Письмо великої букви « Д» ст.38. ( зошит) Списати з друкованого тексту. Знаходження невідомого від’ємника. Опрацювання ст. 181-182 підручника, вивчити правило, вирази №5 виконати письмово. https://www.youtube.com/watch?v=tXbmanPL5no3 https://www.youtube.com/watch?v=RFwBhVZ–lk https://www.youtube.com/watch?v=2EoUfFvvN48 Я досліджую комах.Робота в зошиті ст..38-39 |
2 | 22.04 | Укр. мова
Матем.
ЯДС |
Опрацювати ст. 54 підручника.Утворити словниковий ланцюжок( 10 слів) Дніпро- …, …, …
Письмо слів з вивченими буквами під диктування. Письмо малої букви «з», слів з буквою «з». Опрацювати ст. 39( зошит) Числа першої сотні. Опрацювати ст. 183-184 підручника, завдання 4 виконати письмово. Відеоурок № 92 https://www.youtube.com/watch?v=3il22_F8PZU Я досліджую риб. Робота в зошиті ст. 40-41 Відеоролик. https://www.youtube.com/watch?v=sw5f7lkx52g https://www.youtube.com/watch?v=c6oGwTGMTaQ |
3 | 2304 | Укр..мова
ЯДС
|
Опрацювання ст. 55 підручника. Утворити словниковий ланцюжок ( 10 слів) Земля – …, …, …
Письмо великої букви « З ». Списування з друкованого тексту Я досліджую птахів. Робота в зошиті ст. 42 – 43 https://www.youtube.com/watch?v=K-9DkgOxgZE
|
4 | 24.04 | Укр мова
Матем.
|
Повторення матеріалу ст. 54 -55 підручника.
Виконати завдання в зошиті ст. 40-43 Розрядні доданки. Опрацювати ст. 185 – 186 підручника, завдання №5 виконати письмово. https://www.youtube.com/watch?v=BHNqL-QfuA0https://www.youtube.com/watch?v=YyeWg_tHhlQ |
Завдання на час карантину для учнів 1 – В класу
Дата | Предмет | Завдання | |
21.04 | Я досліджую світ | Підручник с.100-101, зошит с. 36
https://www.youtube.com/watch?v=IDixisoCx8w |
|
Математика | Підручник с.76-77, зошит с.18 | ||
Українська мова | Підручник с.151, зошит с.19 | ||
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати презентацію та відео про види міського транспорту. | ||
22.04 | Я досліджую світ | Підручник с.102-203, зошит с.37 | |
Математика | Підручник с.78, зошит с.20 | ||
Українська мова | Підручник с.160, зошит с.22 | ||
23.04 | Я досліджую світ | Підручник с.103-104, зошит с.38 | |
Українська мова | Підручник с. 162, зошит с.25 | ||
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати відео та презентацію про поведінку в транспорті. | ||
24.04 | Українська мова | Підручник с. 165, зошит с.24 | |
Математика | Підручник с.79, зошит с.25 | ||
Розвиток мовлення | Класифікувати картинки в окремі групи за їх видами та призначенням, скласти розповідь за малюнками. | ||
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
21.04 | Українська мова | Питальні речення. Утворення і записування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://padlet.com/okramarenko031968/pochatkovakrop?fbclid=IwAR1Rtvmj-DxHa5u_EkP3JvpbENnFQaucxNrr10550uzdnYGuV_3W71hsHDI https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с. 75 (усно), друкований зошит с. 41-42 |
Математика | Таблиця множення числа 5. Схематичне зображення умови задачі, що містить дію множення | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=M4f9RDrMnbM |
Підручник с. 194–196, друкований зошит с.7, №1,2 (ур. 88) | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи в русі. | https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM&t=6s | Рухливі ігри за бажанням дітей | |
Я досліджую світ | Я досліджую птахів навесні | https://mamabook.com.ua/tsikavo-znaty-iakyj-ptakh-krychyt-iak-kishka-video/?fbclid=IwAR3CGCs2ooUZt4ysZy4JtN9o55cj0h6t36ESXCCcEwivTc_twn-oJt8pRGs
https://mamabook.com.ua/shcho-robyty-iakshcho-vy-znajshly-ptashenia/ |
Підручник с. 71, друкований зошит с.46, завд. 3 (міні проект) | |
22.04 | Українська мова | Питальні речення. Факти і думки. Білий ведмідь… | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с. 76, друкований зошит с. 42-43 |
Математика | Розкладання числа на множники. Задачі на різницеве порівняння двох добутків | https://vseosvita.ua/library/pidsumkova-diagnosticna-robota-z-matematiki-2-klas-250282.html?rl=186814&fbclid=IwAR0XWcGi23ySFyojH0FR_cXgm8v2l2B24fYAFwo_ifvunwbjuiT51Dh_UV4 | Підручник с. 196–198, друкований зошит с.8, №1, 2 (ур. 89) | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. | https://www.youtube.com/watch?v=i8ZlI3jiv1Q | Рухливі ігри за бажанням дітей | |
Я досліджую світ | Я досліджую звірів навесні | https://mamabook.com.ua/kazky-pro-tvaryn-ukrainskoiu-movoiu-neslukhniani-zajchyk-i-bilochka/ | Підручник с. 72, друкований зошит с.47 | |
23.04 | Українська мова | Питальні речення. Діалог. Федр . Відповідь | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с. 77, друкований зошит с. 44-45 |
Математика | Дія ділення. Задача на поділ на рівні частини. Назви компонентів дії ділення | https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E
https://vseosvita.ua/library/morske-carstvo-kartki-z-matematiki-2-klas-250707.html?fbclid=IwAR3iFVqUW8KizHUUxJOA8fUppcBnavrNpYw9kKHle8tp9-ATGT8si03SeV8 |
Підручник с. 198–204, друкований зошит с.9, №1, 2 (ур. 90-91) | |
Я досліджую світ | Що роблять люди навесні? | https://naurok.com.ua/prezentaciya-pracya-lyudey-navesni-103778.html | Підручник с. 73, друкований зошит с.48 | |
Я досліджую світ | Що роблять люди навесні? | https://www.youtube.com/watch?v=G9Cls70AAyQ | Підручник с. 73, намаювати, що роблять люди навесні | |
24.04 | Українська мова | Питальні речення. Вірш. Виразність. Галина Малик. Дивний звір | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с. 78, друкований зошит с. 45-46 |
Я досліджую світ | “Звичайні винаходи на прогулянці” | https://www.youtube.com/watch?v=PPJdhnazDFs&t=73s | Підручник с. 74, друкований зошит с.49 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. | https://www.youtube.com/watch?v=V9plpdJqxNk | Рухливі ігри за бажанням дітей |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
21.04.
Українська мова
Математика |
Поняття про речення
Збільшення числа в кілька разів |
https://www.youtube.com/watch?v=xSv9QG51pv0
|
с. 70, впр. 1 (усно),впр. 3,4 (письмово)
с..183-185, 1,7(усно), 3,4,5,6,9 (письмово), друк зош. Додаток с. 4-5 |
Група у вайбері
Група у вайбері |
22.04.
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Математика
Українська мова |
Я досліджую рослини влітку
Таблиця множення на 3. розкладання числа на множники. Поняття “удвічі”, “утричі”.
Види речень. Розвиток мовлення. Пишу СМС – повідомлення. |
https://www.youtube.com/watch?time_continue=208&v=jKuFr1rI7qI&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=bZgxUgkrYqA https://www.youtube.com/watch?v=AeFEbLQfOow
|
с.90 (усно)
друк. зош. с. 61 (3)
с.187-189 1, (усно), 2,3,4,8 (письмово) друк. зош. Додаток с 6-7
с. 71-72, впр. 1,2 (усно) , впр 3 ( письмово) |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
23.04.
Я досліджую світ
Математика
Українська мова
|
Я досліджю тварин влітку Таблиця множення числа на 4. вирази зі змінною, що містять дію множення.
Розповідні речення. Загадкова історія Д. Кузьменко |
https://www.youtube.com/watch?v=26iEr7zAFXQ
https://www.youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE
https://vseosvita.ua/library/citanna-z- |
с. 91 (усно) друк зош. с. 62 (1)
с. 189-191 №1,2 (усно), 2,3,5,6,8 (письмово) друк. зош. Додаток с. 8
с.72-73, впр. 1,2,3 (письмово), впр. 4,5 (усно). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
24.04.
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова |
Я досліджую тварин влітку
Я досліжую тварин влітку Розповідні речення. Загадкова історія Д. Кузьменко |
https://www.youtube.com/watch?v=zh07HcAK3CE
https://www.youtube.com/watch?v=ZCd8Bs_xAsY
|
с.92 (усно)
друк зош. с. 62 (2)
с. 73-74, впр. 1,2 (письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Дата |
Назва предмету |
Завдання |
21.04.2020 | Літературне читання | Підручник ст.. 186-187. Ганна Чубач «У селі у бабусі», «Дивний ранок», загадки. |
Математика | Маса. Одиниця маси. Кілограм. Підручник ст.. 122 завдання 1-3. | |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою ю. Підручник ст.. 39, вправи 5,6, 7. | |
22.04.2020 | Літературне читання | Підручник ст.. 188-189. В. Сухомлинський «Пурпурова квітка», «Чому здивувався Мурко?» |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою ю. Підручник ст.. 40, вправи 8, 9, 10. | |
Математика | Підручник ст.. 122 завдання 4-5. | |
Я досліджую світ | Україна у світі. Країни – сусіди України. Підручник ст.. 84-85. Відео «Україна на карті світу». (Посилання на відео в групі в Вайбер). | |
Соціально-побутове орієнтування | Родина. Склад родини. Прізвище, ім’я, по батькові батьків, дідусів, бабусь. Азбука сімейних стосунків. | |
23.04.2020 | Я досліджую світ | Різноманітність людей у світі. Підручник ст.. 86-87. |
Літературне читання | Казки «Вовк та козенята», «Лисиця та їжак». Підручник ст.. 190-192 | |
Розвиток мовлення | Меблі. Назви меблів (крісло, письмовий стіл, книжкова шафа), її частини та їх призначення. | |
25.04.2020 | Я досліджую світ | В гостях у казки. Виготовлення маленького казкового друга. «Гномик». |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою є. Підручник ст.. 41 вправи 1-3. | |
Математика | Підручник ст.. 123 завдання 1,2,4. |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання | Зворотній зв’язок | ||
21.04 | Читання | Квітнева казка. Валентина Ткаченко «Квітень». А.М’ястківський «Розмова з одудом». | С.165-166 читати, відповідати на питання |
Група у вайбері |
||
Українська мова | Контрольне списування. Ластівки | Списати поданий текст | ||||
Я у світі | Україна – європейська держава | С.142-145 читати, відповідати на питання.
Зошит с. 42 |
||||
22.04 | Математика | Розв’язування рівнянь, в яких один із компонентів – вираз. Розв’язування задач | С.149 №986, 987, 993 – письмово
|
|||
Читання | Леся Українка «Уже весняне сонце припікає». Образні засоби опису весняної природи. | С.166 читати, відповідати на питання. |
Група у вайбері |
|||
Природознавство | Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота «Складання раціону здорового харчування» | С.151-153 читати, відповідати на питання. | ||||
Основи здоров’я | Учись вчитись. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота «Вправи для тренування зорової та слухової пам’яті і концентрації уваги» | С. 124-129 читати, відповідати на питання.
Зошит с. 56-57 |
||||
23.04 | Читання | Казковий травень. Микола Сингаївський «Вийшов травень з лісу» (напам’ять) | С.167 вивчити вірш |
Група у вайбері |
||
Математика | Розв’язування рівнянь. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач. Частини цілого. Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини. Складання і розв’язування задачі за коротким записом | С.151№ 1000, 1002, 1008, 1012 – письмово | ||||
Українська мова | Вживання дієслів у переносному значенні. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із лексико-логічними значеннями дієслів | С. 164 впр. 409, 414, 416 – письмово | ||||
Образотворче мистецтво | Ознайомлення з роботою художників у театрі. Використання простої шрифтової композиції. Створення ескізу афіши до вистави (гуаш) | Намалювати афішу до вистави | ||||
24.04 | Читання | Про одне по-різному. Микола Сингаївський «На врожай» | С.168 читати, відповідати на питання |
Група у вайбері |
||
Математика | Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь | С.154 № 1018 – усно, № 1016, 1017, 1020 – письмово | ||||
Трудове навчання | Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів. Виготовлення іграшок на основі циліндра або конуса. | Виготовити іграшку на основі конуса за зразком | ||||
Ластівки
Був теплий сонячний ранок. У відчинені двері до нашої кімнати залетіли дві ластівки. Покружляли і вилетіли. Потім з’явилися ще декілька разів. Дзвіночками розсипався їхній веселий щебет. У куточку кімнати ластівки зліпили гніздо. Там вони вивели пташенят.
Ластівки дуже працьовиті й охайні. У їхньому гнізді завжди чистенько. У дзьобиках вони виносять сміття на подвір’я. Влітають до кімнати через відчинене вікно.
(60 слів)
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
Кожного дня з 12 до 13 год(час приблизний, слідкуй за повідомленнями у Viber) запрошую тебе на онлайн-зустріч на ZOOM- платформі!
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : 21 квітня Дистанційне навчання Прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є після правила. Потім виконуй письмові.( Щось не зрозумів, пиши мені у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ
зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках». Переглядай відео за посиланнями. Ти-молодець! |
|||
21.04. |
||||
Літ.чит. | Краса землі і праці. Любов Забашта. Дивосвіт | С.170, прочитай вірш, навчись його виразно читати.
На с. 171 – перевір свої досягнення: дай відповіді на запитання. Потім пройди тест на платформі «НА УРОК»
|
https://naurok.com.ua/test/perevir-svo-dosyagnennyaz-temi-priydi-vesno-z-radistyu-259849.html
https://naurok.com.ua/test/start/259849
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Матем.
|
Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач.
Самостійна робота |
Виконай № 969, 970, 971 (усно).
Самостійно розв’яжи задачі № 973, 975, рівняння 976(у кожному стовпчику-перше рівняння) Самостійну роботу вишли вчителю на електронну пошту, Viber |
ЕОІР «Розумники» Ч.6, Теорія-10.5, 10.6-10.7-потренуйся
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
|
Укр.м. | Вправи на розпізнавання часових форм дієслова | Подивись відеоурок за посиланням.
Виконай завдання в Розумниках. Повтори правило на с.167. Виконай впр. 425. У першому реченні встанови зв’язок слів |
https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw
ЕОІР «Розумники» Ч 5 , завд.8.1-8.6
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-Група Батьки»,
«Діти»
|
Образотв. | Ознайомлення з елементами театру. Різновиди ляльок у театрі та мультиплікації. | Конструювання казкового персонажа у техніці паперопластики.
Подивись відео за посиланням. «Веселкова майстерня» навчить тебе, як зробити пальчикову ляльку для театру |
https://www.youtube.com/watch?v=ofnzU7Hmfa8
https://www.youtube.com/watch?v=vrbo0aqa-vU
|
Електронна пошта
Viber |
22.04. | ||||
Матем. | Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач і рівнянь | Послухай у Розумниках пояснення матеріалу. Прочитай правило с.148, виконай усно №978, 979.
Розв’яжи № 981(пригадай, що таке периметр), задачу 984 або вирази 983(за вибором)
|
https://www.youtube.com/watch?v=FPOdCsZIBuw
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, завд.10.8- теорія Потренуйся-10.9-10.13
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.м.
|
Контрольне списування
|
Спиши текст.(Дивись ДОДАТОК №1)
Спочатку уважно прочитай текст, зверни увагу на орфограми, пригадай правила, потім спиши. Вишли сьогодні вчителю на електронну пошту або у Viber |
Мережа Viber
Електронна пошта
|
|
Я у світі | Україна- європейська держава | Подивись відеоурок за посиланням.
Прочитай с. 142-144, подумай, що ти можеш розповісти своїм однокласникам з інших країн про свою Батьківщину?
|
|
Мережа Viber
Електронна пошта
|
Літ.чит. |
Позакласне читання | До уроку прочитай твори В.Сухомлинського і Б.Грінченка
(Найкраще читання, 3 кл., с.509-515)
|
Урок на ZOOM платформі |
Електронна пошта Мережа Viber- Групи «Батьки», «Діти» ZOOM -платформа
|
23.04. | ||||
Природозн. | Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання | Послухай пояснення за посиланням.
Прочитай у підручнику с.153-155. Розглянь малюнок на с. 121. Дай відповіді на питання с.154 Обговоримо сьогодні на онлайн-зустрічі на платформі ZOOM
|
https://www.youtube.com/watch?v=QhB2V2-7AB8
|
Мережа Viber Електронна пошта ZOOM -платформа
|
Математика |
Контрольна робота. Множення і ділення трицифрових чисел | Виконай контрольну роботу.(ДОДАТОК №2)
Вишли сьогодні вчителю на електронну пошту або у Viber |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
Група «Діти» |
|
Осн.здоров’я | Учись вчитися.Розвиток пам’яті та уваги | Прочитай с. 124-125. Пограй в ігри, запропоновані на с.126-129.
Переглянь корисні та дотепні підказки від телеканалу «ПЛЮСПЛЮС»
|
https://www.youtube.com/watch?v=4IAB2bkqLQs
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
24.04. | ||||
Математика | Аналіз контрольної роботи | Урок на ZOOM платформі | ZOOM -платформа
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
|
Укр.мова | Дієслова, що означають завершену і незавершену дію | Подивіться відеоурок за посиланням, виконай завдання в Розумниках.
Виконай впр. 427 усно, а впр. 428, 430(за вибором)письмово |
https://www.youtube.com/watch?v=KeOrRdEJyT0
ЕОІР «Розумники» Ч.5, завд. 8.7-8.9
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Літ.чит. | Робота з літературним твором | Виконай контрольну роботу.(ДОДАТОК №3)
Вишли сьогодні вчителю на електронну пошту або у Viber |
Мережа Viber Електронна пошта
|
|
ДОДАТОК 1 22 квітня Контрольне списування уч______3 – Б класу Конотопського НВК: ЗОШ І ст.-ДНЗ _______________________________________ В(е/и)рба Як тільки сонце (на)весну пов(е/и)рне і трохи пот(е/и)пліє, одразу ж (на)в(е/и)рболозах біля річок, ставків і на узліссях з(ь/’)являються пухнасті котики. Це в(е/и)рба цвіте, нагадуючи, що в(е/и)сна вже не за горами, що невдовзі оновлююча пора повсюдного зелен – квіту. Цвіт в(е/и)рби – прекрасне, зворушливе диво природи. Пухнасті в(е/и)рбові котики – вражаючий символ краси. В(е/и)рболози молодою зел(е/и)нню першими м(е/и)лують наше око, коли інші д(е/и)рева, чорні й голі, іще від з(е/и)мової сплячки не пробудилися. ( За Олександром Довженком )
ДОДАТОК 2 23 квітня Контрольна робота з математики уч______3 – Б класу Конотопського НВК: ЗОШ І ст.-ДНЗ _______________________________________ 1. Розв’язати задачу. 2. Обчислити вирази. 654 + 98 : 7 593 – 360 : 6 3.Розв’язати рівняння х · 4 = 92 х : 2 = 28 4.Накреслити прямокутник зі сторонами 2см і 7см. Обчислити його периметр і записати у сантиметрах і дециметрах. ДОДАТОК №3 24 квітня Контрольна робота № 7 з літературного читання уч______3 – Б класу Конотопського НВК: ЗОШ І ст.-ДНЗ _______________________________________ Прогаяний день
Робота з літературним твором В. Сухомлинський «Прогаяний день» 1. Обери жанр прочитаного твору. А. Легенда. Б. Оповідання. В. Казка. 2. У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір? А. «Усна народна творчість». Б. «З любов’ю до рідної землі». В. «Бджола мала, а й та працює». 3. Фразеологізм «байдики бити» означає: А. працювати; Б. сміятись; В. лінуватися. 4. Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору? А. Усе добре у свій час. Б. Згаяного часу і конем не доженеш. В. Гуляй, дитино, поки твоя година. 5. Встанови відповідність між словом та його значенням. 6. Продовж речення. 7. Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри в порожні клітинки. 8. Які поради ти можеш дати Петрикові? Запиши. |
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Урок | Тема | Посилання на дод .електр. носії | Завдання для виконання |
21.04 | Літ.читання | Є.Гуцало Прелюдія весни»(продовження)
Ю.Збанацький ,«Лелеки»(скорочено) |
https://www.youtube.com/watch?v=MCX0RpeVZnoПрелюдія весни – Євген Гуцало
https://www.youtube.com/watch?v=4MHhUipg0WcЛітературне читання. 3 клас. (Урок 003) https://www.youtube.com/watch?v=wWuoH_m6bawЛелеки (скорочено) – Юрій Збанацький
|
Ст.142-145 повтор. Ст.145-149,.Читати і відповідати на запитання |
Математика | Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів.Розв’язування задач. | https://youtu.be/lU9Tqs41zyY | Ст.145-146 номери 960,961,962963(усно),965,967(пис.) | |
Природознавство | Опора тіла і рух. Опорно-рухова система. | https://www.youtube.com/watch?v=mCGBHb857oA 2020-04-16 Природознавство 3 клас. Опора тіла та рух.
|
Ст.144-146 ,Читати і відповідати на запитання.Робота в зошиті. | |
22.04 | Літ.читання | Г.Демченко «Лелеки»(скорочено) | https://www.youtube.com/watch?v=_ZdmDKdyNn0Лелеки (скорочено) – Галина Демченко
|
Ст.149-151.,Читати , відповідати на запитання. |
Математика | Зміна частки при зміні діленого у кілька разів Розв’язування задач. | https://www.youtube.com/watch?v=VgbPoDcy7eM“Зміна частки при зміні діленого у кілька разів”
|
Ст.147-148,номери970,971,972,973(усно),975,976(пис.) | |
Укр.мова | Дієслова-антоніми. Контрольна робота(списування) | https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo Українська мова 3 клас. Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми
https://www.youtube.com/watch?v=lS6Pn8kiaM8 Скажи навпаки. Доберіть антоніми. Ігрова вправа. Гра https://www.youtube.com/watch?v=c-cazeiFfqQ контрольна робота: списування 3 клас
|
Ст.147-148, впр.350,351(усно)впр.352(пис). | |
Образотворче мистецтво | Створення театральної маски тварини до казкової вистави.
|
https://www.youtube.com/watch?v=R7wxLhh D8_U&list=PLSB63HdpuiJoFVGbjW3 | Намалювати маску зайця | |
23.04 | Літ.читання | Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів.Тести. | https://naurok.com.ua/test/galina-demchenko-leleki-147855.htmlТести Літературне читання 3 кл | Ст.146-151,повтор. |
Укр.мова | Дієслова-синоніми. | https://www.youtube.com/watch?v=OiP-Tu37vOA Казка про синоніми та антоніми
|
С Ст.147-148, впр.350,351(усно)впр.352(пис). | |
Природознавсто | Травна система. | https://www.youtube.com/watch?v=kae87zL6gow Травлення
https://www.youtube.com/watch?v=p668T6FV39k Як працює ваша травна система [TED-Ed]
|
Ст.149-150,Читати і відповідати на запитання.Робота в зошиті | |
23.04-24.04 | Фіз.культура | Вправи для розвитку координації. Комплекс вправ зі скакалкою. | https://www.youtube.com/watch?v=uSbqB_y-gZs Вправи із скакалкою
|
|
24.04 | Трудове навчання | Самообслуговування. Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду. | https://www.youtube.com/watch?v=7W7ILqS7t6c Добрі манери – Сервіровка столу
https://www.youtube.com/watch?v=L-nCJvUx5YQ “Family Простір”: Правила сервірування столу
|
Засервірувати стіл
Зворотній зв’язок група у вайбер |
Математика | Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розвязування задач. | https://youtu.be/aOfZzOEgSms | Ст.148-149номери 978,979,980,981опрацювати усно983,984(пис). | |
Я у світі | Ми всі різні.Я-член європейської спільноти. | https://www.youtube.com/watch?v=_cFIobOdsnE Усі ми різні, але рівні!
https://www.youtube.com/watch?v=yvCaaGfGMnE Ми різні, але ми рівні!
|
Ст.146-150.Читати, робота в зошиті. |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Предмет | Завдання |
21.20 | Літературне читання | Нових друзів наживай, а старих не забувай. М.Чумарна. Казка про друга (продовження)
-вдумливо прочитати казку; -переказувати казку. Пройти тест за текстом. М. Чумарної. Казка про друга. Додаток 1(додається) |
Математика | Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач. Підручник с, 159-160
-№ 1014-1015 – обчислення записати в стовпчик; -№ 1016,1018 – з пясненням. Перегляд відеоуроку |
|
Українська мова | Повторення вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок. Підручник, с. 177-178
-впр. 351, підкрслити п’ять іменників, розібрати за будовою виділені слова; -впр. 352 – виписати спонукальне речення, провідміняти за відмінками іменник: троянди. Перегляд відео. Тема, мета, заголовок тексту |
|
Природознавство | Мішані ліси. Підручник, с.134-138
-вдумливо прочитати статтю; -відповідати на запитання Використовуючи різні джерела інформації, підготувати розповідь про зону мішаних лісів (за вибором) Перегляд відео. Зона мішаних лісів України (Полісся) |
|
22.04.20 | Математика | Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Підручник, с. 160—161
-№ 1023, 1026 – письмово; -№ 1025,1027 – з поясненням; -№ 1024 (для тих, хто навчається на високому рівні) Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=FnnA5HvI5iE |
Українська мова | Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів. Підручник, с.178-179
-впр. 354 – у першому абзаці підкреслити слова з буквами я, ю, є -зробити звуко-буквений аналіз слів: вміння, малювання; – впр. 356 – запиши десять назв міст України за абеткою. Назву свого міста або обласного центру – підкресли -розбери за будовою слова: квіточка, квітник, розквіт Пройти тестування. Текст. Звуки і букви. Додаток 2 (додається) Перегляд відео. Звуки мови і звуки мовлення |
|
Образотворче мистецтво | Для тих, хто любить малювти. Малюємо кавою
Перегляд відео. Як малювати кавою |
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка для очей
https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=iXK1ltGfooE Корисні підказки. Сам удома |
|
23.04.20 | Літературне читання | Гумористичні твори. В. Нестайко. Із сміхом треба бути обережним», Г.Малик. «Мавпині іменини». Підручник, с. 171-172
– навчитися виразно читати твори з даної теми. – визначити тему і мету; – підготувати два запитання за змістом прочитаного твору Переглянути буктрейлер. Всеволод Нестайко – дітям! |
Математика | Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на зведення до одиниці. Підручник, с. 161-162
-№ 1031-1035 – письмово; -№ 1032-1034 – з поясненням Перегляд відеоурока https://www.youtube.com/watch?v=6tOZb2Vu5NM |
|
Основи здоров’я | Шануй себе та інших. Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. Підручник, с.128-131
– вдумливо прочитати статтю; -відповідати на запитання Виконати проект «Моя мета» Перегляд відео. Корисні підказки. Як зрозуміти іншого |
|
Трудове навчання | Оформлення та оздоблення виробів з тканини, паперу своїми руками.
Перегляд відео. Як зробити орігамі. Метелик з паперу – покрокова інструкція |
|
24.04.20 | Літературне читання | Із гумором про серйозне. Г.Бойко. «Консультант», М. Сингаївський «Сміх для всіх». Підручник, с.172-173
-навчися виразно читати вірші; -відповідати на запитання підручника Підготувати відео виразного читання байки. Пофантазуй! Як можна продовжити вірша «Консультант»? Напиши Перегляд відео «Г.Бойко» |
Українська мова | Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів. Підручник, с. 180-181
– впр. 360- виписати виділені слова, розібрати за будовою : прекрасного, краплину, надворі -впр. 345, записати вислови одним словом, скласти речення з прислівниками: поволі, вперше, надворі. Перегляд відеопрезентації. Корінь, спільнокореневі слова |
|
Природознавство | Лісостеп. Підручник, с. 139-142
-вдумливо прочитати статтю; -відповідати на запитання Пройти тестування. Додаток 3 (додається). Використовуючи різні джерела інформації, підготувати розповідь про природну зону нашої місцевості Перегляд відео. Лісостеп |
|
Фізична культура | Веселі руханки і фізкультхвилинки
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw Зарядка для очей https://www.youtube.com/watch?v=OYcBa8ppjkw Казка для дітей “Спортивні змагання. Хрюнчик і Хрянчик“ |
ДОДАТКИ
Додаток 1
М.Чумарна. Казка про друга
- Комп’ютерного друга звали:
А. Сашко;
Б. Комп’ютик;
В.Компутик.
- Небо на планеті Тайн було:
А. Рожевим
Б.Золотистим;
В. Жовтим.
- Звірі на планеті Тайн жили:
А.У горах;
Б. У клітках;
В. У підземеллях.
- Влітку друзі будували фортецю з: А. Піску;
Б. Камінців;
В. Конструктора.
- Друзі збиралися будувати з конструктора «Лего»:
А. Будинок;
Б. Автомобіль;
В. Місто.
- Про що жалкував хлопчик?
А. Що не може залишитись на планеті Тайн;
Б. Що Компутик не вміє розмовляти;
В. Що Сашко не бачить планету Тайн.
- Планета Земля була схожа на:
А. М’яч;
Б.Кульку;
В. Глобус.
- Сашко гарно вміє малювати:
А. Спортивні автомобілі;
Б. Літаки і вертольоти;
В. Фантастичних істот.
- Щоб мати друга, треба вміти:
А. Слухати;
Б. Грати;
В. Бути другом.
- По дорозі до школи хлопчик забіг:
А.До Сашка;
Б. До мами;
В. В магазин.
- На блискучій кульці був напис:
А. «Таємниця»;
Б. «Дружба»;
В. «Доброта».
- На уроках хлопчик був:
А. Спокійним;
Б. Схвильованим;
В. Радісним.
Додаток 2
Текст. Звуки і букви
- Що називається текстом ?
А. Сукупнiсть речень
Б. Зв`язна розповiдь
В. Тема і мета
- Тема тексту — це:
А. Те, про що у ньому розповідається;
Б. Те, чого він навчає;
В. Те, до чого він закликає.
- Познач рядок, у якому подано синоніми до слова сміятися.
А. Реготати, хихикати:
Б. Плакати, сумувати:
В. Сміх, смішний.
- Познач, у якому рядку всі прикметники записано правильно.
А. Найкращий, природного, осінньої;
Б. Найкращий, природнього, осіньої;
В. Найкращий, природного, осінньої.
- Познач рядок, у якому всі дієслова записано правильно.
А. Малюєш, бачите, копаємо;
Б. Малюїш, бачите, копаїмо;
В. Малюїш, бачете, копаємо.
- Познач, у якому рядку всі числівники записано правильно.
А. Шіснадцять, шіссот, п’ядесяти;
Б. Шістнадцять, шістсот, п’ятдесяти;
В. Шістнадцять, шістьсот, п’ятидесяти.
- Текст можна поділити на
А. Абзаци
Б. Речення
В. Словосполучення
- Текст складається із
А. Зачину і кінцівки
Б. Основної частини
В, Зачину, основної частини, кінцівки
- Тексти бувають :
А. Розповідь
Б. Розповідь, опис, міркування, есе
В. Міркування
- У якому слові всі приголосні звуки дзвінкі?
А. Маркер
Б. Магазин
В. Аптека
- У якому рядку подано всі букви, які можуть позначати по 2 звуки?
я, ю, є, ї
я, ю, є, ї, і
я, ю, є, ї, щ
- Оберіть варіант відповіді, у якому всі слова мають 5 звуків.
А. Ліжко, джміль, халат.
Б. Дзвін, щучка, дощик.
В. Пісня, коваль, літак.
Додаток 3
Мішані ліси
- Де знаходиться зона мішаних лісів?
А. На сході України; .
Б. На півночі України;
В. На півдні України
- Зону мішаних лісів ще називають:
А. Українське Полісся;
Б. Українське Поділля;
В. Українські степи.
- На Поліссі найпоширеніші:
А. Хвойні ліси;
Б. Листяні ліси;
В. Мішані ліси.
- Який заповідник створено в зоні мішаних лісів?
А. Канівський;
Б. Розточчя;
В. Поліський.
- Які рослини є типовими для зони мішаних лісів?
А. Горобина, крушина, ожина, ліщина;
Б. Копитняк, барвінок, брусниця, чорниця;
В. Ковила, типчак, тонконіг, шавлія.
- У зоні мішаних лісів мешкають:
А. Зубри, олені, бобри, козулі, сайгаки, черепахи, антилопи;
Б. Борсуки, лисиці, бізони, вовки, зебри, олені;
В. Їжаки, борсуки, зубри, ондатри, зайці, лисиці, дикі свині, бобри.
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
21.04.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Повість – казка. Віктор Близнець. Земля світлячків | Посилання | С 150-152, прочитати, короткот переказати | Группа у вайбері |
2 | Математика | Ділення іменованих чисел на одноцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного | Посилання | С 166, №1065-1066 | Группа у вайбері |
3 | Я у світі | Земля – спільний дім для всіх людей. Україна і світ | Посилання | С 153-155, прочитати, переказати | Группа у вайбері |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zemla-nas-spilnij-dim-14448.html | |||||
4 | Основи здров’я | Шануй себе та інших. Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. Практична робота. | Посилання | Виконати проект. Моя мета | Группа у вайбері |
Виконаня проекту. Моя мета | https://naurok.com.ua/prezentaciya-povaga-do-sebe-ta-inshih-unikalnist-lyudini-rozvitok-samopovag-111017.html | ||||
22.04.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Позакласне читання. Літературні казки | Посилання | Прочитати літературні казки | Группа у вайбері |
2 | Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Весна. Твір | Посилання | Написати твір. Весна | Группа у вайбері |
1-2 група | |||||
3 | Математика | Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння | Посилання | С 167, №1083-1084 | Группа у вайбері |
23.04.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Підсумковий урок. У країні знань | Посилання | С 152, відповідати на питання | Группа у вайбері |
2 | Природознавство | Степ. Рослини та тварини степів. Господарська діяльність людини в зоні степу | Посилання | С142-146, прочитати, переказати | Группа у вайбері |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-stepova-zona-ukra-ni-18550.html | |||||
3 | Українська мова | Повторення й узагальення вивченого про прислівник. У живання прислівників під час побудови | Посилання | С 177-178, впр.407 | Группа у вайбері |
1-2 група | текстів | ||||
4 | Образотворче мистецтво | Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистицтва. Вітрини магазинів | Посилання | Намалювати вітрину іграшкового магазину | Группа у вайбері |
24.04.2020 | |||||
1 | Літературне читання | Оповідання. Микола Носов. Мишкова каша | Посилання | С 153-157, прочитати в особах | Группа у вайбері |
1-2 група | |||||
2 | Математика | Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. | Посилання | С 168, №1091-1092 | Группа у вайбері |
Розширені задачі на зведення до одиниці | |||||
3 | Трудове навчання | Самообслуговування. Моделювання взуття. Виготовлення моделі дитячого взуття | Посилання | Виготовити моделі дитячого взуття | Группа у вайбері |