Музичне мистецтво з 21.04.2020 по 24.04.2020
Завдання з Музичного мистецтва для учнів 1-4 класів
Дата | Клас | Тема | Завдання для учнів |
21.04
21.04 24.04 |
1-А
1-Б 1-В |
Весняні настрої природи в музиці | Уяви, що ти потрапив до весняного лісу. Послухай п’єсу П. Чайковського «Пісня жайворонка» https://youtu.be/LCFJEZEqCLw . Як ти вважаєш, пісня жайворонка весела чи сумна?
Які звуки передають прозоре, світле звучання — низькі чи високі? Про що співає жайворонок? Розучи українську народну пісню «Вийди, вийди сонечко» https://youtu.be/GX-AE07bDe4. Пісня передає веселий настрій. Її треба співати легко та життєрадісно. Вимовляй слова чітко. Між музичними фразами не забувай брати дихання. Пригадай українську народну пісню «Подоляночка» https://youtu.be/eMEe8JQxONE. Виконай цей хоровод разом зі своєю родиною. Виконай веселу руханку «Черепаха –аха- аха» https://youtu.be/Q-SAeLwMg18
|
21.04
21.04 23.04
|
2-Б
2-В 2-А |
Елементи музичної мови | Мова музики складається з:мелодії, темпу, динаміки, ритму тощо. Послухай п’єсу М. Сильванського «Пташка і кицька» https://youtu.be/YI9CHv8g9nc. Зверни увагу якими звуками композитор зобразив Кицьку, а якими Пташку.
Послухай і зверни увагу на особливості тексту й мелодії української веснянки «Розлилися води» https://youtu.be/gSz4NvJhDaQ Порівняй її з іншими веснянками, які ми вчили у першому класі. Розучи українську народну пісню «Як діждемо літа» https://youtu.be/H0NMSAY9CM8. Проплескай ритмічний рисунок її та визнач характер. Пригадай пісню «Щастя і добра» і виконай її разом зі своєю родиною https://youtu.be/S411Rxpr4uk
|
2204
23.04 24.04 |
3-В
3-Б 3-А |
Одночастинна будова музичних творів | Пісні без приспіву та музичні твори, що побудовані на простому музичному матеріалі і не мають контрастних частин, вважають одночастинними. Наприклад укр. нар. пісня «Грицю, Грицю до роботи» https://youtu.be/xFtHhFLl554.
Послухай першу частину «Пісні Сольвейг» норвезького композитора Едварда Гріга. Сольвейг- ім’я дівчини, яка сумуючи чекає свого коханого. Зверніть увагу на виразне виконання мелодії, на динамічні наростання та спад . Визнач будову першої частини пісні. https://youtu.be/Us8sy0_5NtI Прикладом одночастинної будови є французька народна пісня «Пастушок». Прослухай її і розучи. https://youtu.be/D9u27LdiE_A Пригадай, яка її будова і чому.
|
22.04
23.04 |
4-А
4-Б |
Чи зрозуміла музична мова без перекладу | Музика допомагає зрозуміти характер і зміст музичних творів. Прослухай «Колискову» з опери «Поргі і Бесс», американського композитора Джорджа Гершвіна. Поргі і Бесс – ім’я головних героїв опери. Негритянські джазові колискові інтонації цієї пісні істотно відрізняються від інтонацій українських колискових пісень https://youtu.be/lPxSIF6HiwY Порівняй її з українською народною піснею «Котику сіренький» https://youtu.be/iaboq65MFvUСпробуй визначити їх характери, образний зміст, виконання
Виконуй пісню м. Олега Антоняка «Школа весела сім`я» https://youtu.be/y0O7UqqeJfM
|