Завдання на час карантину для учнів 1-4-х класів з 30.03.2020 по 03.04.2020
Корисні посилання для дистанційного навчання
https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-detsad/
https://learning.ua/
http://edugames.rozumniki.ua/
https://osvita.ua/school/70759/?fbclid=IwAR2qIcSdZNcsDn9levXNHk0Ou_EWQ7pq-M8OnvtiLu5giargTY3WmeGZ8m4
https://erudyt.net/
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Назва уроку | Тема | Завдання | Посилання на електронні ресурси |
30.03 | Я Д С | Я досліджую комах | Підр.с.44, Зош.с.39,опрацювати | |
Математика | Числа першої сотні.Назви та послідовність чисел від 1 до 100. | Підр.с.183-184.Завд. №4,5, др.зош.с.12 | ||
Укр.мова | Письмо малої букви в. | Підр.с.48 читати,зош.с.36 | ||
31.03 | Укр.мова | Письмо великої букви В | Підр.с.49 читати,зош.с.36 | |
Я Д С | Я досліджую риб | Підр.с.46-47,зош.с.40-41 | https://www.youtube.com/watch?v=sw5f7lkx52g | |
Математика | Розряд одиниць і розряд десятків. Розклад числа на розрядні доданки. | Підр.с.185-186,завд.№7,др..зош.с.13-14 | https://www.youtube.com/watch?v=vLRgF9etHuM | |
01.04 | Я Д С | Я досліджую птахів | Підр.с.48-49,зош.с.42-43 | https://www.youtube.com/watch?v=K-9DkgOxgZE |
Укр.мова | Письмо малої букви у | Підр.с.50,читати,вірш напам’ять.зош.с 37 | https://www.youtube.com/watch?v=oaud7aqAikY | |
02.04 | Математика | Віднімання розрядного числа | Підр.с.187,завд.№4,5,др.зош.с.15 | |
Укр.мова | Письмо вивчених літер ,складів,слів | Повторення вірша, написання слів під диктовку | ||
Я Д С | Я досліджую звірів | Підр.с.50,зош.с.44 | https://www.youtube.com/watch?v=uI9NYohfW8E | |
03.04 | Укр. мова | Письмо великої букви У | Підр.с.51,зош.с.37 | |
”
Завдання на час карантину для учнів 1 – Б класу
1
|
30.03 |
Укр. мова
ЯДС. |
Буква В. Читання сторінки підручника ( ст.. 48) Переказувати. Письмо малої букви « в», зошит ст. 36
Професії людей в селі. Завдання в зошиті (ст.29) |
2
|
31.03 | ЯДС,
Укр. мова. Математика. |
Україна – мій рідний край. Природа України. Вивчити вірш про Україну.Відеоурок
Опрацювати завдання в підручнику на ст.. 49.Письмо великої букви «В» Зошит ст.. 36.Запис речення. Відеоурок. Кілограм.Поняття « важчий – легший» https://www.youtube.com/watch?v=prxaCGihM60 |
3 | 01.04 | ЯДС.
Укр.. мова |
Рослини. Будова рослин. Завдання у зошиті ( ст.. 31)
Уроки тітоньки Сови. Рослини. https://www.youtube.com/watch?v=W-NoSH2O2WE Буква У у. Читання матеріалу підручника ст..50.Письмо малаї букви у .зошит ст.. 37. Утворення чисел другого десятка. Підручник ст.. 166-168 Відеоурок.Числа 11-20 https://www.youtube.com/watch?v=rj8kbQsUNIM |
4 | 02.04 | ЯДС.
Математика
Укр.. мова |
Опрацювання матеріалу в зошиті ст.. 32.Уроки тітоньки Сови.Розвиток рослин. https://www.youtube.com/watch?v=r4oN0cUhs6A
Додавання виду 11+2 та віднімання 13-2. Опрацювання матеріалу в підручнику ст.. ст.. 172 – 173. Письмо великої букви У. Зошит ст.. 37. Читати в підручнику ст.. 51 |
5 | 03.03 | ЯДС
Математика.
Укр. мова. |
Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Виконати завдання в зошиті ст.. 33Відеоролик. Як розрізнити дерева, кущі, трав’янисті рослини .https://www.youtube.com/watch?v=qp7F1FQ9Zjo
Порівняння чисел у межах 20. Опрацювання матеріалу у підручнику ст.. 174-175. Повторення вивчених букв і складів. Опрацювання матеріалу зошита ( ст.. 34-35) |
Завдання на час карантину для учнів 1 – В класу
Дата | Предмет | Завдання |
30.03 | Українська мова | Підручник с.159, зошит с.12 |
Математика | Підручник с.69, зошит с.29 | |
Українська мова | Підручник с.160, зошит с.11 | |
31.03 | Я досліджую світ | Підручник с.94, зошит с.39 |
Математика | Підручник с.71, зошит с.31 | |
Українська мова | Підручник с.162, зошит с.8 | |
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати презентацію про інтер’єр дитячої кімнати, акцентувати увагу на прибиранні. | |
01.04 | Я досліджую світ | Підручник с.95, зошит с.40 |
Математика | Підручник с.71, зошит с.31-32 | |
Українська мова | Підручник с.81-83, зошит с.28 | |
02.04 | Я досліджую світ | Підручник с.96, зошит с.41 |
Українська мова | Підручник с.163-164, зошит с.13 | |
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати презентацію.
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY |
|
03.04 | Українська мова | Підручник с.166, зошит с.16 |
Математика | Підручник с.72, зошит с.33 | |
Розвиток мовлення | Класифікувати картинки в окремі групи за їх видами та призначенням, скласти розповідь за малюнками.
https://www.youtube.com/watch?v=llN459rlnuQ&list=PLt-JNHJUQLSCRQ-iVAIQWZnpZ5G91Hsr1&index=20 |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
30.03 | Українська мова | Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння. Тарас Шевченко. …Світає… | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
С. 63-64, навчись читати вірш виразно, друкований зошит с.35, завд.3 |
Я досліджую світ | Я у ботанічному саду | https://www.youtube.com/watch?v=x2GTNcOHAo8 | Підручник с. 57, друкований зошит с.37 | |
Я досліджую світ | Я у ботанічному саду | https://www.youtube.com/watch?v=UtD30JhbIXM | Підручник с. 57, скласти розповідь “Яка рослина мене здивувала” | |
Образотворче м. | Створення великоднього сувеніру | https://www.youtube.com/watch?v=meY_AmeKqbw | Створити великодній сувенір | |
31.03 | Українська мова | Порівняння. Тарас Шевченко. …Світає… (напам’ять) | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
С. 63-64, вивчи вірш напам’ять с.64 |
Математика | Дія множення. Заміна додавання множенням і множення додаванням | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
|
Підручник с. 176–177, друкований зошит с.116, №1,2 | |
Я досліджую світ | Я у зоопарку | https://www.youtube.com/watch?v=qZzYlTibaSk | Підручник с. 58, друкований зошит с.38 | |
01.04 | Українська мова | Самооцінювання з теми | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
С. 64, виконай завдання самооцінювання з теми |
Математика | Назви компонентів дії множення. Переставний закон множення | https://www.youtube.com/watch?v=DYW97DqjnCU | Підручник с. 178–180, друкований зошит с.1, №1, 2 | |
Я досліджую світ | Професії людей мого рідного краю | https://www.youtube.com/watch?v=cp8yaCIhCz0 | Підручник с. 59, друкований зошит с.39 | |
02.04 | Українська мова | Слова – помічники. Олесь Орач. Хто де живе? | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
С. 65-67, виконати впр.6, 7 |
Математика | Таблиця множення числа 2. Порядок дій | https://www.youtube.com/watch?v=9KIgITWSJrk | Підручник с. 180–183, друкований зошит с.2, №1, 2 | |
Я досліджую світ | Професії людей мого рідного краю | https://www.youtube.com/watch?v=AqRrg3fChMw | Підручник с. 59, друкований зошит с.40, завд.1 | |
Я досліджую світ | Професії людей мого рідного краю | https://www.youtube.com/watch?v=oxXw0Jt6DOY | Підручник с. 59, друкований зошит с.40, завд.2 | |
03.04 | Українська мова | Службові слова, чи слова-помічники | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
С. 67-68, друкований зошит с.36, завд. 1, 2 |
Я досліджую світ | Професії людей мого рідного краю | https://www.youtube.com/watch?v=K8_yP4GnJY4
|
Скласти розповідь про улюблену професію |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
30.03.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова |
Я досліджую чому змінюються пори року
Уживання слів – назв дій. Л. Костенко. Соловейко застудився. |
|
с.79-80 (усно)
друк зошит с. 54 (1,2)
с.62 (виразне читання вірша), впр. 4,5(письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
31.03.2020
Українська мова
Математика |
Уживання слів – назв дій у поетичних текстах. Т. Г. Шевченко. Світає, край неба палає.
Календар. Знаходження даних за календарем. |
https://www.youtube.com/watch?v=zMy0hcbcMgI
https://vseosvita.ua/library/tabel-kalendar-rozvazuvanna-zadac-34644.html |
с. 64 (вивчити вірш по бажанню), впр. 3 (письмово)
с. 167-168 №1,2(усно),3,4 (письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері
|
01.04.2020
Я досліджую світ Я досліджую світ
Математика
Українська мова |
Я дізнаюсь про різні країни на планеті Земля
Тривалість доби. Орієнтування за годинником.
Підсумковий урок. Слова-назви дій. |
https://www.youtube.com/watch?v=k2dkFkzevK0
https://www.youtube.com/watch?v=02uZ-6Swp9I
|
с.84 (усно)
друк. зош. с. 57 (1,2)
с.169-170, №4,5,6 (усно), 7,8 (письмово)
с. 64 (самоцінка з теми, дати письмові відповіді) |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
02.04.2020
Я досліджую світ
Математика
Українська мова
|
Я дізнаюсь про різні країни на планеті Земля
Хвилина. Співвідношення між годиною і хвилиною.
Робота з дитячою книгою. Слова – ознаки дій.
|
https://www.youtube.com/watch?v=k2dkFkzevK0 https://www.youtube.com/watch?v=02uZ-6Swp9I
|
с. 84 (усно повторити). Скласти розповідь про країну, в якій хотілося б побувати.
с. 173-175 №1-3 (усно),9,10(письмово)
с. 66, впр 5,6(письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
03.04.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова |
Діти планети Земля
Слова – помічники. Олесь Орач. Хто де живе? |
https://www.youtube.com/watch?v=LK6jG7EXwaQ
|
с. 85(усно)
друк зош. с. 57 (1,2)
с. 66-67, впр.7,8 (письмово). |
Група у вайбері
Група у вайбері
|
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Дата | Назва предмету | Завдання |
30.03.2020 | Літературне читання | Підручник ст..181-183. Робота з сюжетними малюнками. |
Математика | Прямокутник. Креслення за даними вершинами. Підручник ст.. 104 завдання 1, 3 | |
Українська мова | Підручник ст.. 32 вправа 11,12. В. Сухомлинський «Три пиріжки». Виписати з тексту слова, які є їжею. | |
Я досліджую світ | Як поводитися на природі навесні. Підручник ст.. 70. Відео «Як треба поводитися серед природи?» | |
31.03.2020 | Літературне читання | Підручник ст.. 184-185. Робота з загадками. |
Математика | Нуль як компонент дії додавання. Підручник ст.. 53 завдання 1-5. | |
Українська мова | Підручник ст.. 32-33 вправа 13,14. Інтерактивна гра «Овочі та фрукти в казках». (Посилання на гру в групі Вайбер). | |
Соціально-побутове орієнтування | Обов’язки дітей та дорослих. Допомога батькам. Відео «Корисні підказки. Один день дорослого життя». (Посилання на відео в групі в Вайбер). | |
01.04.2020 | Літературне читання | Народні прикмети. В.Денисенко «Чому ялинка хоче жити в лісі?» |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою і. Підручник ст.. 33 вправа 1 усно, вправи 2,3 письмово. | |
Математика | Нуль як компонент дії додавання і віднімання. Підручник ст.. 54 завдання 1-5. | |
Я досліджую світ | Праця людей навесні. Підручник ст.. 71-72. Робота з презентацією «Праця людей навесні». (Посилання на презентацію в групі в Вайбер). | |
Соціально-побутове орієнтування | Правила охайності (зовнішній вигляд, кімната, робоче місце). Працьовитий та лінивий. Відео «Уроки тітоньки Сови. Нечепура». (Посилання на відео в групі в Вайбер). | |
02.04.2020 | Я досліджую світ | Ніжний бузок. Аплікація «Бузок». Підручник ст.. 73. |
Літературне читання | Робота з дитячою книжкою. Підручник «Школа доброти». М.Трублаїні «Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку», В.Шкляр «Гніздечко». | |
Розвиток мовлення | Посуд. Класифікація посуду: чайний, кухонний, столовий. Інтерактивна гра «Прогулянка в кафе», «Нагодуй ляльку». | |
03.04.2020 | Я досліджую світ | Рукотворні матеріали та їх властивості. Підручник ст.. 75-76. |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою і. Підручник ст.. 34 вправи 4-6. | |
Математика | Квадрат. Сторони. Кути. Назва компонентів і результату дії додавання. Підручник ст.. 101 завдання 2-5. |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання | Зворотній зв’язок |
30.03 | Математика | Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків. | С. 140 №916, 917-усно, №918-921-письмово, вивчити правило |
Група у вайбері |
Українська мова | РЗВ. Твір зі складеним планом . У моєї мами золоті руки. | «Скласти план, написати твір на тему: У моєї мами золоті руки» | ||
Природознавство | Узагальнення і систематизація знань учнів. | Повторити с.100-141 | ||
31.03 | Читання | Відомості про Астрід Лінгрен. «Про Карлсона, що живе на даху.» | С.152-156 читати, відповідати на питання |
Група у вайбері |
Українська мова | Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками. | С.157 Впр.388-390 | ||
Я у світі | Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини. | С.132-141 відповідати на питання. | ||
01.04 | Математика | Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь. | С.141 №925,926-усно, №927-930, вивчити правило. |
Група у вайбері |
Читання | Сила уяви. Астрід Лінгрен «Про Карлсона, що живе на даху». Зміст і послідовність подій. | С.152-156 переказувати | ||
Природознавство | Людина та її організм. Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. | С.142-144 читати, відповідати на питання. Зош. С.50 | ||
Основи здоров’я | Характер людини. | С.117-120.
Зош. С.48-53 |
||
Інформатика | Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань у текстах. | Знайти хибні висловлювання в реченні, видалити та вставити правильні. | ||
02.04 | Читання | Урок-казка. Конкурс інсценізації прочитаних творів на вибір. | На вибір обрати прочитаний твір, підготуватись до його інсценізації. |
Група у вайбері
|
Математика | Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь. | С.142 № 934, 935-усно, №936, 937, 938, 941 | ||
Українська мова | Розпізнавання дієслів у реченнях. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками в реченні. | С.159 Впр. 392-394 | ||
Образотворче мистецтво | Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Виконання ілюстрації до української народної казки «Коза-Дереза» (гуаш або акварельні фарби) | Намалювати малюнок на тему : «Коза-Дереза» | ||
03.04 | Читання | Із скарбниці казкарів світу. Підсумковий урок. Перевір свої досягнення. | С.158 відповідати на питання |
Група у вайбері
|
Математика | Ділення виду 64:16 шляхом підбору. Розв’язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника. | С. 143 № 943, 946-усно, №944-948-письмово |
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
Кожного дня з 12 до 13 год запрошую тебе на онлайн-зустріч на ZOOM- платформі! |
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : 30 березня Дистанційне навчання Прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є після правила. Потім виконуй письмові.( Щось не зрозумів, пиши мені у вайбер, телефонуй.) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей або руханку, зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках». Переглядай відео за посиланнями. Ти-молодець! |
|||
30.03.2020 р.
Літ.чит.
|
Вступ до розділу. Таємничість весняних обрядів. За В.Скуратівським. «Благослови, мати, весну зустрічати» Веснянки, гаївки |
Прочитай с. 159-161, переглянь відео за посиланням, підготуйся розповісти, як відбувалися весняні свята
|
У наших розумних предків рік починався весною. Весну зустрічали радісно і пишно- з піснями, танцями, іграми… Веснянки – назва старовинних слов’янських(українських) обрядових пісень, пов’язаних з початком весни і наближенням весняних польових робіт. За допомогою веснянок люди передавали свою енергію природі, щоб усе живе навколо прокинулося і знову ожило. Веснянки співаються майже завжди одночасно з танцями та іграми, які мають «закликати» весну та добрий урожай. Назв у веснянок є багато: «ягівка», «гаілка», «гагілка», «ягілка», «магілка», «галанівка», «лаголайка», «риндзівка» та інші. Кожна місцевість, окрім особливої назви, мала ще й свої традиційні слова веснянок та веселих забав. Різновидом веснянок є гаївки – пісні, що виконувались тільки у час великодніх свят. Гаївок було багато і різних: для молодших дітей, для старших, для хлопців і дівчат, були й гаївки, у яких парубки та дівчата обирали собі пару… https://www.youtube.com/watch?v=2uA8J4Fbhx4
https://www.youtube.com/watch?v=xLeEvTHctb0
|
Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти» Messenger Електронна пошта
|
Природозн. | Організм людини.
Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини |
С. 142-144, прочитай матеріал, дай відповіді на запитання.
Розглянь малюнок на с.142. Зверни увагу, де розташовані основні органи. Уважно прочитай та запам’ятай висновки. |
На цій сторінці ти зможеш подивитись відео «Твій організм» https://vseosvita.ua/library/tvij-organizm-49808.html
|
Електронна пошта
Мережа Viber Messenger |
Труд.навч. | Самообслуговування.
Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу |
Складання серветок для сервірування святкового столу. Переглянь відео за посиланням, склади серветки. Зроби фото, вишли вчителю на Viber або електронну пошту | https://www.youtube.com/watch?v=zunrhYZHjig
|
Електронна пошта
|
31.03.2020 р. |
||||
Літ.чит. | Березнева казка. Тамара Коломієць «Березень»
Образні засоби Хрестоматія . Анатолій Качан. «Білі ночі в Одесі». Удосконалення виразного читання. Пошук рим |
С.162 , підготуйся виразно прочитати вірш, знайди рими
С.48, підготуйся до виразного читання |
За цим посиланням ти зможеш подивитись і послухати анімовані вірші Анатолія Качана https://www.youtube.com/watch?v=a_bgJ1yVL3w
За цим посиланням ти знайдеш Хрестоматію (3-4 кл.) https://www.slideshare.net/ssuserd5398a/34-70203879
|
Мережа Viber
|
Матем. | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50: 2. Складання задач за поданим виразом | Переглянь пояснення в Розумниках, розглянь записи в підручнику № 898, потім обчисли з коментуванням
№ 899(усно), 900-письмово, обчисли вирази № 907,розв’яжи задачі № 901, 906(за вибором).
|
ЕОІР «Розумники» Ч.6, завд.5.7- теорія, 5.8, 5.9-потренуйся |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
|
Укр.м. | Загальне поняття про дієслово.Зв’язок дієслова з іменником у реченні.Складання речень за малюнками | Виконай підготовчі вправи в Розумниках
Переглянь теоретичний матеріал в Розумниках. Усно склади речення за малюнками с.157, впр.389, письмово виконай впр.391(спиши, підкресли дієслова, у дужках зазнач, на яке питання вони відповідають) |
ЕОІР «Розумники»
Ч 5 , завд.5.1-5.3- підготовчі вправи;
Теорія- Ч.5, завд 5.4-5.6, 5.7-5.9 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-Група Батьки»,
«Діти»
|
Образотв. | Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Виконання ілюстрації до української народної казки «Коза-дереза» | Подивись відео за посиланням і виконай ілюстрацію до казки
(Гуаш або акварельні фарби) |
https://www.youtube.com/watch?v=4cc_kK9Oxw0
|
Електронна пошта
|
01.04.2020 р. | ||||
Матем. | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки . Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа | Повтори пояснення в Розумниках, розглянь записи в підручнику № 908, обчисли з коментуванням. Розв’яжи за планом задачу №909. Пригадай, як ми розв’язували задачі на знаходження суми двох добутків.(Розумники, Ч.5,завд 4.9.,Ч.6, завд.5.10) Розв’яжи обернену № 910. Обчисли вирази 914 | ЕОІР «Розумники»
Ч.6, завд.5.7- теорія |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.м.
|
Розпізнавання дієслів у реченнях. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками в реченнях | Урок на платформі ZOOM.
Якщо не зможеш приєднатися, Виконай впр.392, випиши сполучення дієслів з іменниками за зразком, поданим у підручнику Виконай впр. 394(2,3-за вибором) |
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд. 5.11, 5.12
|
Мережа Viber
Електронна пошта |
Я у світі | Якими правами я наділений як громадянин України? | Дай відповіді на питання
1. Як називається наша держава? 2. Яку назву має народ нашої держави? 3. Яку назву має головне місто України 4. Які символи нашої держави? 5. Як до них слід ставитися? 6. Яка мова є державною на території України? 7. Хто керує нашою державою? 8. Як звати Президента України? 9. Хто затверджує нові закони нашої держави? 10. Коли ми відзначаємо День Незалежності України ? С. 124-127, прочитай. Подумай, які у тебе є права та обов’язки?
|
Переглянь відео за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=zRR0XiriGp4
|
Мережа Viber
Електронна пошта
|
Літ.чит. |
На співучих крилах весна повертається .
Михайло Стельмах. Гуси-лебеді летять Оповідання-спогад дитинства |
С. 163-164, прочитай уривок з повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять», дай відповіді на питання, підготуй питання для своїх однокласників (запиши їх) | За цим посиланням ти зможеш послухати автобіографічну справку про М.Стельмаха
https://www.youtube.com/watch?v=Qd8z5HaoOX
За цим посиланням ти зможеш подивитись нарізку(окремі кадри) з фільма
https://www.youtube.com/watch?v=t4cO74gofNc
|
Мережа Viber- Групи «Батьки», «Діти»
|
02.04.2020.р. | ||||
Природозн. | Нервова система | Урок на ZOOM платформі!
Хто не зможе приєднатися, перегляньте презентацію, дайте відповіді на питання – Що утворює нервову систему людини? -Що потрібно мозку та нервам для роботи? – Чому мозок схожий на комп’ютер? |
За цим посиланням ти можеш переглянути презентацію «Нервова система людини»
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-prirodoznavstva-nervova-sistema-116400.html
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
Математика |
Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач , обернених до задач на знаходження суми двох добутків | Послухай пояснення нового матеріалу в Розумниках. Прочитай правило в підручнику с.140.
Виконай ділення і перевір множенням №918 , 924 Розв’яжи задачі № 920, 923(за вибором) |
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, 6.5-теорія Перевір себе- Ч.6, завд.6.6, 6.7
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
Група «Діти» |
Осн.здоров’я | Характер людини | С. 112-115, читай дуже уважно!
Обговоримо сьогодні на онлайн-зустрічі на платформі ZOOM
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
|
03.04.2020.р. | ||||
Математика | Перевірка множення діленням . Складання і розв’язування задач за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь | Послухай пояснення нового матеріалу в Розумниках. Прочитай правило в підручнику с.141
Пропоную виконати № 927, 933 Вибери і розв’яжи одну задачу № 928, 932 |
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, завд.6.8- теорія. Перевір, як зрозумів- завд.6.9-6.11 Завдання для повторення 6.12-6.14 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.мова | Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах | С.160, виконай впр. 395(усно), 396- випиши дієслова, постав питання.
Виконай впр. 397, 398(за вибором) |
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд.5.10 |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Літ.чит. | Квітнева казка
Валентина Ткаченко. «Квітень» А.М’ястківський. «Розмова з одудом» |
С.165-166, прочитай, зверни увагу, як називають квітень у народі; на звуконаслідування («Ду-ду-ду, чі-чі-чі», «Чі-чі-чі, ду-ду-ду») у вірші А.М’ястківського | За цими посиланнями ти зможеш дізнатися цікаве про птахів та послухати, як вони співають
https://www.youtube.com/watch?v=cUCYyN384rU
https://www.youtube.com/watch?v=eDXv4eT778M
|
Мережа Viber Електронна пошта
|
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Урок | Тема | Посилання на додаткові електронні. носії | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок |
30.03 | Літ.читання | Г.Тютюнник «Бушля»
(продовження) |
Ст.134-136,читати і написати есе «Які почуття викликав у мене цей випадок?» | Група у вайбер. | |
Математика | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розвязування рівнянь. | https://www.youtube.com/watch?v=WpQ_O-DNh2c
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3/ 3 клас
|
Ст.137 номери 887,888,889,891(усно),893,890 (1,2),895 (пис.) | ||
Укр.мова | Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань про прикметник. | https://www.youtube.com/watch?v=FTb-8DDHWLo
Прикметник 3 клас. Узагальнення.
|
Ст.139-140, впр 334 (усно),333(пис.) | ||
31.03 | Літ.читання | В.Нестайко «Просто Олесь друг»
(скорочено) |
https://www.youtube.com/watch?v=VQunqFUjyeM
Просто Олесь друг 3 клас читання
|
Ст.136-138 ,Читати 1 частину , відповідати на запитання. | Група у вайбер. |
Математика | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50:2. | Ст.138.номери897,898,899(усно),904,905(пис.) | |||
Природа | Заповідники . Ботанічні сади. | https://www.youtube.com/watch?v=uZg4szzRwTw
Заповідники України (Дунайський,Карпатський) https://www.youtube.com/watch?v=pIFszjJ-QR4 Ботанічні сади України
|
Ст.134-138, Читати,відповідати на запитання . Робота в зошиті . | ||
01.04 | Літ.читання | В.Нестайко «Просто Олесь друг»
(продовження) |
Ст.134-139,читати оповідання повністю. Придумати продовження «Чому Олесь не одягнув нової форми?» | Група у вайбер. | |
Математика | Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Знаходження частини числа. | https://www.youtube.com/watch?v=R6hh-dMGxH0
Математика. 3 клас. Поняття частини. Дроби https://www.youtube.com/watch?v=WtVSP11LqPk МАТЕМАТИКА (3 клас) 24-03-2020
|
Ст.139 номери 908,909 ,912(усно) ,914,915 (пис.) | ||
Укр.мова | Узагальнення знань про прикметник. | Робота за картками (т.о. з укр.мови)Ст.45-49 | |||
02.04 | Літ.читання | М.Трублаїні «Яшка і Машка» | https://www.youtube.com/watch?v=vU_25gNUkVg
Слайд-шоу: Твори Миколи Трублаїні
|
Ст.139-140. Читати і відповідати на запитання. | Група у вайбер. |
Укр.мова | Дієслово як частина мови. | https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA
Загальне поняття про дієслово.
|
Ст.140-142,впр.336,337 (усно).вр.339(пис.),вивчити правило. | ||
Природа | Заповідні території рідного краю. | https://www.youtube.com/watch?v=4wKFDYuMtDQ
Заповідники території України
|
Ст.138-141.Читати. Підготувати розповідь про один із заповідників області. | ||
03.04 | Математика | Перевірка ділення множенням Розвязування задач. | https://www.youtube.com/watch?v=E0WZ-A6H8vw
Перевірка дії множення дією ділення. 3 клас
|
Ст.140-141.номери 916,опрацювати, вивчити правило 918,923(пис). | Група у вайбер. |
Я у світі | Будь-який вчинок завжди має наслідки. Практична робота « Що буде…» | https://www.youtube.com/watch?v=213jhdgAF1s
Корисні підказки. Якщо ти скоїв поганий вчинок https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc Корисні підказки. Дружба, аудіозапис «Склянка води»
|
В.Сухомлинський «Склянка води», написати есе «Що я відчув?» |
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Предмет | Завдання |
30.03.20 | Літературне читання | Узагальнення і систематизація знань учнів. Навичка читання мовчки (письмово). Виконати тестове завдання. Додаток 1 (додається) |
Математика | Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Підручник, с.150-151
– № 943 –вивчити правило; – № 944, 949- письмово; – № 947, 948 – з поясненням Практична робота з математики на освітній дидактичній платформі Вчи.юа. (за бажанням) |
|
Я у світі | Ти і світ людей. Підручник, с. 139-145.
– уважно прочитати статтю; – відповідати на запитання, с. 145; – скласти листа до ровесника-іноземця про свою країну і надіслати у вайбер або на електронну пошту вчителя. Перегляд презентації. Земля – наш спільний дім. |
|
Фізична культура | Перегляд фізкультхвилинки
https://www.youtube.com/watch?v=QDEDck2-1d8 Гімнастика для очей «Вузлик життя» https://www.youtube.com/watch?v=yFGwHIJ8gdc Корисні підказки. Смачні та корисні |
|
31.03.20 | Літературне читання | Людина починається з добра. Заряди «добрим вірусом» друга. Спілкуємося один з одним у групі МійКлас.
Л. Забашта. «Сказав мудрець». Підручник, с. 156-157 – вивчити вірш напам’ять, підготувати відео запис виразного читання вірша напам’ять і вислати у вайбер або на електронну пошту) А. Костецький «Мрія» – навчитися виразно читати; – відповідати на запитання; Пофантазуйте і напишіть поради хлопчику. Поділіться з однокласниками в групі МійКлас Перегляд відео. Людина починається з добра |
Математика | Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Підручник, с. 151-152
– № 953, 957 – обчислення записати в стовпчик; – № 954, 955, 956 – з пясненням. Перегляд відео презентації. Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня |
|
Українська мова | Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками. Підручник, с. 170-171
– впр. 337, виписати прислівники, розібрати за будовою виділені прислівники; – впр. 338 – виписати речення з однорідними членами, вираженими прислівниками. Побудувати звукові моделі прислівників пильно, слухняно . Онлайн тести з укр.мови (за бажанням) |
|
Природознавство | Використання і охорона природних багатств водойм. Підручник, с.113-119.
Пройти тест. Водойми України. Додаток 2 (додаєтся) Перегояд відео. Річки України https://www.youtube.com/watch?v=CIn7Nv_zxG0 Невідомі водойми України: унікальні озера, водоспади, каньйони і затоки |
|
01.04.20 | Математика | Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Підручник, с. 152—153
– № 960, 966 – письмово; – №962, 967 – з поясненням; – № 965 (для тих, хто навчається на високому рівні) – №961 ( за вибором) Перегляд відео. Алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел |
Українська мова | Роль прислівників у художніх та науково-популярних текстах. Підручник, с.172-173
– впр. 339, записати речення, використовуючи прислівники з довідки; – впр. 340. Пригадайте назви перших весняних квітів. Складіть і запишіть опис (художній або науковий) ранньоквітучої рослини (на вибір), уживайте прислівники, порівняння. Перегляд відео. Первоцвіти – перші посмішки весни |
|
Образотворче мистецтво | Краса природи рідного краю. Виконання композиції. Пам’ятки архітектури нашого краю. Перегляд відео. Визначні пам’ятки України | |
Фізична культура | Фізкультхвилинка для очей
https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=iXK1ltGfooE Корисні підказки. Сам удома |
|
02.04.20 | Літературне читання | Пригоди і захоплення твоїх ровесників. Підручник з позакласного читання.
– опрацювати текст з даної теми. – визначити тему і мету. – вправа «Магніт». Які слова «притягує» до себе слово добро, записати на аркуші паперу – скласти сенкан до слова «Добро» Казочка про добро. Те що повертається |
Математика | Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Підручник, с. 153- 154
– №970,976 – письмово; – №971, 973,975 – з поясненням – № 972 (за бажанням) Перегляд відео. Алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел |
|
Основи здоров’я | Самооцінка і поведінка людини. Впевненість і самовпевненість. Підручник, с.119-123
– вдумливо прочитати статтю; – відповідати на запитання – вправа «Пізнаю себе». Створити реалістичну самооцінку власних рис характеру (позитивних і негативних), записати в таблицю і вислати у вайбер або на електронну пошту. Переглянути відео. Корисні підказки. Як зрозуміти іншого https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU Самооцінка |
|
Трудове навчання | Іграшки з паперу своїми руками. Крута іграшка- пружинка «Райдуга». Переглянути канал «Розумна дитина» і виготовити іграшку https://www.youtube.com/watch?v=itETbru8OYM | |
03.04.20 | Літературне читання | Наші вірні друзі тварини. А. Костецький. Спішу додому. Підручник, с.158
-навчися виразно читати; Пофантазуй і напиши. Як у Сергія з’явилося цуценя? – підготуй звукозапис виразного читання вірша і вишли у вайбер або на електронну пошту. Перегляд відео «Домашні тварини» https://www.youtube.com/watch?v=laxoQeZUmBg |
Українська мова | Правопис найуживаніших прислівників. Підручник, с. 173-174
– впр. 344, виписати прислівники, розібрати за будовою прислівники: швидко, вранці – впр. 345, записати вислови одним словом, скласти речення з прислівниками: поволі, вперше, надворі. Переглянути віртуальний урок з української мови. Правопис прислівників |
|
Природознавство | Ґрунти України, їх стан та охорона. Підручник, с. 128-131
Прослухати голосове повідомлення вчителя. Ґрунти України. -вдумливо прочитати статтю; -відповідати на запитання Переглянути відео «Що трапляється з ґрунтом і чому це важливо!» https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8 Використовуючи різні джерела інформації, підготувати розпрвідь про ґрунти нашої місцевості ( діти, які працюють на високому рівні) |
|
Фізична культура | Веселі руханки і фізкультхвилинки
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw Зарядка для очей https://www.youtube.com/watch?v=OYcBa8ppjkw Казка для дітей “Спортивні змагання. Хрюнчик і Хрянчик“ |
ДОДАТКИ
Додаток 1
Шпаки
Була середина березня. Ми з нетерпінням чекали, коли до нас у садок знову прилетять старі знайомі — шпаки. Де милі, веселі птахи, перші перелітні гості, радісні вісники весни?
Багато сотень кілометрів треба їм летіти зі своїх зимових таборів у теплих країнах. Багатьом із них доводиться пролітати над морями. Скільки пригод і небезпек у дорозі: дощі, бурі, густі тумани, градові хмари, хижі птахи, постріли жадібних мисливців. Скільки неймовірних зусиль потрібно докласти до такого перельоту маленькій пташці! Немає серця в мисливців, які нищать птахів під час важкого перельоту, коли вони прагнуть туди, де народились, де вперше побачили сонячне світло.
Птахи чутливі до змін погоди і заздалегідь передбачають їх. Та буває, що перелітних мандрівників посеред безкрайнього моря зненацька захопить
хуртовина. До берегів далеко, птахи знесилені далеким польотом. Тоді гине вся зграя, врятовується хіба лише невеличка частина найсильніших птахів.
Щастя, якщо зустрінеться птахам у ці жахливі хвилини морське судно. Цілою хмарою спускаються вони на палубу, на снасті, на борти. У небезпеці вони ввіряють своє маленьке життя людині. І суворі моряки ніколи не скривдять птахів…
Згубними для таких птахів бувають часом і прибережні маяки. Сторожі знаходять ранками, після туманних ночей, тисячі пташиних трупів навколо маяка. Знесилені перельотом, обважнілі від морської вологи, птахи, досягши ввечері берега, несвідомо летять туди, куди їх обманливо ваблять світло і тепло. У своєму швидкому льоті вони розбиваються, вдарившись грудьми в товсте скло, залізо чи камінь… Лише досвідчений вожак врятовує від цієї біди свою зграю, зарані взявши інший напрям.
Вдаряються також птахи і в телеграфні дроти, якщо чомусь летять низько, особливо вночі та під час туману.
Зробивши небезпечний переліт через море, шпаки відпочивають цілий день і завжди в певному улюбленому з року в рік місці. Прилетять під, вечір, підгодуються, трохи подрімають вночі, а вранці — ще до зорі — легкий сніданок і знову в дорогу.
Снасті — канати для управління парусами. Зненацька — несподівано, раптово.
Зарані — заздалегідь.
(Олександр Купрін)
Завдання
- Текст Олександра Купріна “Шпаки” — це…
А. Легенда
Б. Оповідання
В. Авторська казка
- Радісні вісники весни — це…
А. Лелеки
Б. Шпаки
В. Ластвки
- Коли прилітають до нас шпаки?
А. У квітні
Б. У травні
В. У березні
- Яке слово є синонімом до прислівника “зненацька”?
А. Швидко
Б. Раптово
В. Повільно
- Випиши з тексту речення, в якому описано птахів.
- Віднови послідовність пунктів плану згідно зі змістом твору. Постав відповідні цифри.
Пригоди і небезпеки у дорозі.
Посеред безкрайнього моря.
Перші перелітні гості.
Відпочинок в улюбленому місці.
Згубні маяки та телеграфні дроти.
- Постав і запиши два запитання за змістом твору Олександра Купріна “Шпаки”.
- Напиши текст-розповідь «Шпаки – радісні вісники весни» (7-8 речень, не менше)
Додаток 2
Тест. Водойми України
- Назви водойми суші:
А. Моря, річки, гори, озера, болота, підземні води
Б. Канали, озера, болота, моря, джерела, річки
В. Ставок, водосховище, моря, річки, яри, підземні води
- Найбільша річка України:
А. Дніпро
Б. Дністер
В. Південний Буг
- Початок річки називається…
А. Притока
Б. Витік
В. Русло
- Річки , які впадають у дану, це…
А. Притоки
Б. Витік
В. Русло
- Заглиблення, по якому тече річка, це…
А. Гирло
Б. Притока
В. Русло
- Місце, де річка впадає у іншу водойму, це…
А. гирло
Б. Притока
В. Витік
- Озеро — це…
А.Частина океану, яка врізається в сушу
Б. Водойма, яка виникає у природних заглибинах на поверхні землі
В. Ділянка надмірно зволоженої земної поверхні
- Море — це…
А. Ділянка надмірно зволоженої земної поверхні
Б. Водойма, яка виникає у природних заглибинах на поверхні землі
В. Частина океану, яка врізається в сушу
- Болото — це…
А. Водойма, яка виникає у природних заглибинах на поверхні землі
Б. Частина океану, яка врізається в сушу
В. Ділянка надмірно зволоженої земної поверхні
- Напиши назви річок України.
- Напиши назви озер України.
- Напиши назви морів України.
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
Назва урока
30.03.2020 |
Тема | Посилеення на додаткові елекронні ресурси | Завдання для виконання | |
1 | Математика | Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного. | С 157, №994-995 | |
Підготовка до державної підсумкової атестації | ||||
2 | Українська мова | Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання. | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pravopis-najuzivanisih-prislivnikiv-152990.html | С 128-131, прочитати, переказати |
1-2 група | Правопис найуживаніших прислівників | |||
3 | Природознавство | Грунт, його види. Значення грунтів. Грунти України, їх охорона | http://www.myshared.ru/slide/1349426/ | С 128-131, прочитати, переказати |
31.03.2020 | ||||
1 | Літературне читання | Позакласне читання. Жартівливі вірші | Прочитати жартівливі вірші | |
2 | Математика | Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження арифметичного діленого. Рівняння | С 158, №1002-1003 | |
3 | Я у світі | За скоєне відповідають перед законом | https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vidpovidalnist-nepovnolitnih-za-skoennya-pravoporushen-103591.html | С 118-122, прочитати, переказати |
4 | Основи здров’я | Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-samoocinka-i-povedinka-ludini-127204.html | С 120-123, прочитати, переказати, виконати завдання в зошитах |
01.04.2020 | ||||
1. | Літературне читання | У країні знань. Науково – художні оповідання. Анатолій Давидов. Свідки минулих епох | С 130-135, прочитати, відповідати на питання | |
2. | Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Моя улюбленна телепередача. | Написати твір. Моя улюблена телепередача | |
1-2 група | Твір з обгрунтуванням власної думки | https://ukrtvory.ru/moya-ulyublena-teleperedacha.html | ||
3. | Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичнного | С 159, №1011-1012 | |
02.04.2020 | ||||
1 | Літературне читання | Паола Утевська. Гості з далеких берегів | С 135-137, прочитати, переказати | |
2 | Природознавство | Природні зони України. Карта природних зон | https://naurok.com.ua/prezentaciya-prirodni-zoni-ukra-ni-karta-prirodnih-zon-107226.html | С132-134, прочитати, переказати |
3. | Українська мова | Повторення вивченого. Що ми знаємо про текст, речення, слово | С 180-181, впр.413 | |
1-2 група | ||||
4. | Образотворче мистецтво | Поглиблення уявлень про роботу художника – дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани). Веселий фонтан | Намалювати фонтан | |
03.04.2020 | ||||
1. | Літературне читання | Паола Утевська. Гості з далеких берегів | С 137-140, прочитати, переказати за планом | |
1-2 група | ||||
2. | Математика | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного | https://www.youtube.com/watch?v=DKZUY2fRLUY | С 160, №1018-1019 |
3. | Трудове навчання | Ознайомлення з різними техніками декорування великодніх яєць. Проект.
Декорування великодніх яєць |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-na-temu-dekoruvanna-virobiv-pisanka-ak-odin-iz-simvoliv-ukraini-ozdoblenna-velikodnih-aec-45066.html | Скласти проекти декорування великодніх яєць |