Дистанційне навчання. Завдання для учнів 1-4-х класів з 16.05.-20.05.2022
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Дата | Урок | Тема | Завдання |
16.05 | Математика | Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику | С.195-196
Зошит с.17-18 |
Українська мова | Букви Х х. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту. Послідовність подій | С. 68
Зошит с.52 |
|
ЯДС | Я досліджую природне довкілля влітку. | С. 70-71
Зошит с.58 |
|
Фізкультура | Основні правила гри у футбол. Навчальна гра у футбол. Гра «Веселі старти» | Переглянути відео | |
17.05 | ЯДС | Я досліджую природне довкілля влітку. | С. 70-71
Зошит с.58 |
Математика | Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події | С.197-199
Зошит с.18-19 |
|
Українська мова | Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про тварин | Читати енциклопедії про тварин | |
ЯДС | Я досліджую природне довкілля влітку. | С. 70-71
Зошит с.58 |
|
18.05 | ЯДС | Я досліджую рослини влітку | С. 72-73
Зошит с.59 |
Українська мова | Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про тварин | Читати енциклопедії про тварин | |
Фізкультура | Навчальна гра у футбол. Рухлива гра «На прогулянку» | Переглянути відео | |
Образотворче мистецтво | Мультфільм. Персонажі мультфільмів (мальовані, ляльки). Створення кадру мультфільму і «оживлення» зображення ( смужка паперу, кольорові олівці) | ||
19.05 | ЯДС | Я досліджую рослини влітку | С. 72-73
Зошит с.59 |
Математика | Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості подій. Закріплення вивченого в розділі «Час» | С.200-201
Зошит с.20 |
|
Українська мова | Букви Х х . Письмо великої букви Х. Вірш. Заголовок. Головна думка | С. 69
Зошит с.52 |
|
ЯДС | Я досліджую літні зміни в житті тварин | С.74-75
Зошит с.60 |
|
|
|||
20.05 | ЯДС | Я досліджую літні зміни в житті тварин | С.74-75
Зошит с.60 |
Українська мова | Букви Ж ж. Письмо малої букви ж. Досліджуємо медіа: журнали | С.70
Зошит с. 53 |
|
Фізкультура | Навчальна гра у футбол. Рухлива гра «На прогулянку» | Переглянути відео | |
Риторика | Повторення вивченого. Цікався словом | С. 16-17 |
Завдання на час карантину для учнів 1-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
УВАГА! Учні та батьки 1-Б класу працюють в застосунках Telegram,Viber . Zoom
|
Алгоритм роботи
Приготуйся, сядь за своє робоче місце, переглянь коротеньке відео(за посиланням). Підготуй зошит, підручник, олівці, ручку для зустрічі на платформі ZOOM. Під час перерви випий водички, виконай гімнастику для очей:
|
|||
16.05.2022 р. | ||||
Укр.мова
|
Повторення та письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
Урок на платформі Zoom
Гра «Веселі читайлики»
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
|
Матем. |
Задачі на порівняння та вимірювання маси тіл “на руку” і за малюнками | Підручник с.210-212
Зошит с.24
|
Урок на платформі Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
ЯДС
|
Планета Земля. Глобус |
Підручник, с.66 Зошит с. 54 |
Урок на платформі Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram
|
Фізкультура | Ознаки втоми під час виконання фізичних вправ | |||
17.05.2022 р. | ||||
ЯДС | День і ніч. Діалог “Що я роблю вдень і вночі” | Підручник с. 67
|
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Матем. | Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел , виражених у кілограмах | Підручник с.212-213
Зошит с.25 |
Zoom
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
Укр.м. | Букви Чч. Письмо малої букви ч. Вірш. Заголовок. Головний герой. | Підручник с.74 зошит с.57
|
Zoom
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
Фізкульт. |
Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращенняя фізичного розвитку |
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
|
18.05.2022 р. | ||||
ЯДС | Мандрівка планетою Земля | Підручник с.68
|
Урок на платформі Zoom
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
Математика
|
Закріплення вмінь розв’язувати задачі, пов’язані з одиницями маси | Підручник с.214-215
Зошит с.26 |
Урок на платформі Zoom |
Мережа Viber
Застосунок Telegram Zoom |
Укр.мова |
Букви Чч. Письмо великої букви Ч. Текст. Послідовність подій. Передбачення | Підручник с. 75
Зошит с.57 |
Урок на платформі Zoom
|
Zoom |
Англ.мова | За окремим планом | Урок на платформі Zoom
|
19.05.2022 р.
Укр.мова |
Букви Фф. Письмо малої ф. Текст. Тема тексту |
Підручник с. 76, зошит с.58
|
Урок на платформі Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
ЯДС |
Мандрівка планетою Земля |
Підручник с.69 Зошит с. |
Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Музичне мистецтво | За окремим планом |
|
Урок на платформі Zoom Посилання у вайбер
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Образотв.
мистецтво |
Добирання колориту улюбленої пори року. Зображення улюбленої пори року однією з вивчених технік | Zoom | ||
20.05.2022р.
|
|
|||
ЯДС | Підсумок за темою “Я живу на планеті Земля” | Підручник, с.64-69
|
Урок на платформі Zoom Посилання у вайбер
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Укр.мова | Букви Фф. Письмо великої Ф. Досліджуємо медіа.: афіша | Підручник с.77
Зошит, с.58 |
Урок на платформі Zoom
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
Поетика | Порівняння |
|
Zoom
Мережа Viber Застосунок Telegram |
|
Фізкультура |
|
|
Мережа Viber
Застосунок Telegram |
Завдання на час карантину для учнів 1-В класу
Дата | Предмет | Тема уроку | Зворотній зв ‘язок |
16.05 | ЯДС (2)
Фізична к-ра
Укр. мова |
Мандрівка планетою Земля.
Гра у футбол. Рухлива гра. «На прогулянку» Буква Т і т. Письмо великої букви Т. Дзвінкі і глухі приголосні, Текст. Тема тексту. Заголовок. |
зум |
17.05 | ЯДС
Математика
Фізична к-ра
Укр. Мова
К-ра добросусідства |
Мандрівка планетою Земля.
Поняття «минула година». Порівняння , додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події. Навчальна гра у футбол. Рухлива гра. «На прогулянку».
Букви Ю і ю. Письмо малої букви ю .Вірш. Тема вірша. Головний герой.
Цінності моєї сім’ї, Наші родинні святині. |
|
18.05 | Математика
Укр. Мова
ЯДС
|
Розвязування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події. Закріплення вивченого в розділі «Час».
Букви Ю і ю. Письмо великої букви Ю. РЗМ «Що я люблю?» Підсумок за темою. |
|
19.05 | ЯДС
Математика
Укр. Мова
Фізична к-ра |
Я досліджую природне довкілля влітку.
Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?», «що легше?»( за малюнками).Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах. Букви Х і х. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту. Послідовність подій. Підготовчі вправи. Навчальна гра у футбол. Підтягування у висі лежачи. |
|
20.05 | ЯДС(2)
Укр. мова
Обр. мистецтво |
Я досліджую природне довкілля влітку. Я досліджую рослини влітку.
Письмо вивчених букв , складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою ;знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про тварин.
Казка на екрані. ( кольорові олівці) Створення кадру мультику і «оживлення» зображення. |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання
|
Посилання на додаткові електронні ресурси |
16.05 | ||||
Математика | Множення й ділення на 1. Множення на 0 | Урок 99.
Підручник, с. 218-219. Письмово виконати вирази 7, задачу 8, вивчити правило в довідничку |
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
І група |
Будова тексту | Підручник, с. 93-94. Прочитати і переказати текст «Дивовижні пригоди в лісовій школі» | Урок на
платформі Zoom
|
|
Українська мова ІІ група | Будова тексту | Підручник, с. 93-94. Прочитати і переказати текст «Дивовижні пригоди в лісовій школі» | Урок на
платформі Zoom
|
|
ЯДС | Я досліджую природні явища влітку | Підручник, с. 88-89, прочитати і переказати | Урок на
платформі Zoom
|
|
17.05 | ||||
Українська мова І група
|
Будова тексту | Підручник, с. 93-94. Підготувати два запитання до тексту «Дивовижні пригоди в лісовій школі» | Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова ІІ група | Будова тексту | Підручник, с. 93-94. Підготувати два запитання до тексту «Дивовижні пригоди в лісовій школі» | Урок на платформі Zoom
|
|
Математика | Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль | Урок 99
Підручник, с. 218-219 Письмово вирази 9. Повторити таблицю множення і ділення на 2,3,4,5.6,7,8, |
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Я досліджую рослини влітку | Підручник, с. 90, підготувати розповідь про рослини влітку | Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Я досліджую рослини влітку | Підручник, с. 90, підготувати розповідь про рослини влітку | Урок на платформі Zoom
|
|
18.05 | ||||
Українська мова
І група |
Будова тексту | Підручник, с. 93-94.
Скласти текст-опис зайчика як героя твору
|
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
І група |
Будова тексту | Підручник, с. 93-94.
Скласти текст-опис зайчика як героя твору |
Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Я досліджую тварин влітку | Підручник, с.91. Підготувати розповідь про життя тварин влітку | Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Я досліджую тварин влітку | Підручник, с.91. Підготувати розповідь про життя тварин влітку | Урок на платформі Zoom
|
|
Фізкультура | Вправи для розвитку швидкості | https://www.youtube.com/watch?v=UmyhFwhV4 | ||
19.05 | ||||
Математика | Множення і ділення на 10 | Урок 100.
Підручник, с. 220- 221. Письмово виконати задачу 7-8. Вивчити правило в довідничку. |
Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
І група |
Будова тексту | Підручник, с. 95. Навчитися виразно читати вірш. Письмово, впр. 3, Завдання другого зеленого кружечка | Урок на платформі Zoom
|
|
Українська мова
ІІ група |
Будова тексту | Підручник, с. 95. Навчитися виразно читати вірш. Письмово, впр. 3, Завдання другого зеленого кружечка | Урок на платформі Zoom
|
|
Образотворче мистецтво | Казка на екрані. Створення панно із зображеннями зірок, планет | Урок 29 | https://www.youtube.com/watch?v=i_0TvyTIMVk | |
Фізкультура | Вправи для розвитку швидкості | https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y&ab_channel | ||
20.05 | ||||
ЯДС | Я досліджую тварин влітку. Червона книга України | Підручник, с.92. Підготувати розповідь про тварин Червоної книги | Урок на платформі Zoom
|
|
ЯДС | Я досліджую тварин влітку. Червона книга України | Підручник, с.92. Підготувати розповідь про тварин Червоної книги | Урок на платформі Zoom
|
|
Фізична культура | Вправи для розвитку витривалості |
|
https://www.youtube.com/watch?v=KXkw-Deh8OI&ab_channel | |
Українська мова | Будова тексту | Підручник, с. 95. Мої плани на літні канікули | Урок на платформі Zoom | |
Поетика | Зміна почуттів та настроїв у віршах | Завдання, с. 66-68 |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
№ з/п | Дата | Предмет | Тема | Посилання |
ПОНЕДІЛОК | ||||
1 | 16.05.2022 | ЯДС | Підсумок за темою | |
2 | 16.05.2022 | Математика | Таблиця множення та ділення числа 8 | https://www.youtube.com/watch?v=zYGmuNoPksQ
https://www.youtube.com/watch?v=-0asz0Q9Gkw |
3 | 16.05.2022 | Укр. Мова | Зв’язок слів у реченні | https://www.youtube.com/watch?v=EfTtMKBn_os&t=2s |
4 | 16.05.2022 | ЯДС | Я досліджую природні явища влітку. Інформатика в інтегрованому курсі: скетч-проєкти | https://www.youtube.com/watch?v=WvrDDwOlZ9o&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=ZIiO83VCkyY |
5 | 16.05.2022 | Образотворче мистецтво | Узагальнення: засоби художньої виразності: лінія, колір, форма. Аналіз будови фігури клоуна. Малювання обличчя чи фігури клоуна кольоровими олівцями | https://www.youtube.com/watch?v=N7JTtkxiNuU |
ВІВТОРОК | ||||
6 | 17.05.2022 | Математика | Таблиця множення та ділення числа 9 | https://www.youtube.com/watch?v=fxOYlNbHTn8
https://www.youtube.com/watch?v=NvaualzBV4Y |
7 | 17.05.2022 | Укр. мова | Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданний лист» (за Анатолієм Григоруком) | https://www.youtube.com/watch?v=1hfytWOpMtc |
СЕРЕДА | ||||
8 | 18.05.2022 | Укр. Мова | Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданний лист» (за Анатолієм Григоруком) | https://www.youtube.com/watch?v=ltCtuQyhMkE |
9 | 18.05.2022 | ЯДС | Я досліджую природні явища влітку. Інформатика в інтегрованому курсі: скетч-проєкти | https://www.youtube.com/watch?v=WvrDDwOlZ9o&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=ZIiO83VCkyY |
10 | 18.05.2022 | ЯДС | Я досліджую веселку. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти (схеми та інструкції) | https://www.youtube.com/watch?v=YF_niQC2pRM
https://www.youtube.com/watch?v=xdJYKvnmq5g |
ЧЕТВЕР | ||||
11 | 19.05.2022 | Укр. Мова | Зв’язок слів у реченні. Оповідання | https://www.youtube.com/watch?v=x8fqiH5VbX0 |
12 | 19.05.2022 | ЯДС | Я досліджую веселку. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти (схеми та інструкції) | https://www.youtube.com/watch?v=YF_niQC2pRM
https://www.youtube.com/watch?v=xdJYKvnmq5g |
13 | 19.05.2022 | ЯДС | Я досліджую рослини влітку | https://www.youtube.com/watch?v=ia4MY5ltTpk |
П’ЯТНИЦЯ | ||||
14 | 20.05.2022 | ЯДС | Я досліджую рослини влітку | https://www.youtube.com/watch?v=ia4MY5ltTpk |
15 | 20.05.2022 | Математика | Таблиця множення та ділення числа 9 | https://www.youtube.com/watch?v=fxOYlNbHTn8
https://www.youtube.com/watch?v=NvaualzBV4Y |
16 | 20.05.2022 | Укр. мова | Підсумковий урок за розділом «Речення» |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання |
16.05 | Літ.чит | М.Магера «Чубчик» | С. 146-147 |
Матем | Перевірка ділення множенням | С.84 №468-469 | |
Укр.мова | Навчаємося добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значенні | С.149 впр.11 | |
17.05 | ЯДС | Якою має бути поведінка в закладах культури? | С. 144-145 |
Матем | Обчислення частки різними способами | С.85-86 № 480-481 | |
Укр.мова | Час дієслів. Навчальний діалог | С.150-151 впр.5 | |
18.05 | Літер.читання | Не лінуйся сказати, щоб тебе зрозуміли. Г.Павлишин «Економія слів» (скорочено) | С.149-150 |
Матем | Обчислення частки різними способами | С.87-88 №491-492 | |
ЯДС | Що таке правопорушення? | С.145-147 | |
19.05 | Матем | Ділення з остачею | С.89-90 №498-499 |
Літер.читання | Не лінуйся сказати, щоб тебе зрозуміли. Г.Павлишин «Економія слів» (скорочено) | С.149-150 | |
20.05 | Літер.читання | Позакласне читання. Приказки,прислів’я,загадки | С.40-42 |
Матем | Розв’язування задач | С.97 №526-527 | |
УКр. мова | Розвиток мовлення. Створення історії | С.43-45 | |
ЯДС | Чи можуть діти стати славетними українцями | С.147-148 |
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
№п/п | дата | |||
1 | 16.05 | Укр. мова | Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова. Роль дієслів у реченнях і текстах | Виконати вправу на с. 145, №3 |
2 | Математика | Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення виду 13*60.Розвʼязування нерівностей. | Виконати завдання з С. 108№595, 596 | |
3 | ЯДС | Як запобігти небезпечним ситуаціям у побуті. Розмова з незнайомцями. Небезпека з водогоном. | Читати статтю на с. 141-142
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY |
|
4 | 17.05 | Літ. чит. | Позакласне читання | |
5 | Математика | Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Розвʼязування задач | Виконати завдання з картки | |
6 | Укр.мова | Зв’язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв’язок дієслова з іменником у реченні. | Виконати впр. 3 на с. 146 | |
7 | 18.05 | ЯДС | Як запобігти небезпечним ситуаціям у побуті? Пожежна безпека. Телефони пожежної служби. | Читати статтю с 142-143, відповідати на запитання |
8 | ЯДС | Як запобігти небезпечним ситуаціям у побуті?Пожежна безпека. Пожежник – відважна професія | Скласти міркування» Вогонь – корисний, вогонь – безпечний | |
9 | Математика | Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розвʼязування задач. | Виконати письмово с.109 №604, 606 | |
10 | Літ. чит. | Творчість В. Чухліба. Всяка пташка своє гніздо любить. В. Чухліб «Дикі каченята» | Читати оповідання с. 134-136, відповідати на запитання, переказувати
|
|
11 | 19.05 | Математика | Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92:4. Розвʼязування задач і рівнянь. | Виконати завдання с. 111№613, 616 |
12 | Укр. мова | Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова-синоніми, дієслова – антоніми. Дієслова у прямому і переносному значенні | Виконати завдання з картки
|
|
13 |
Літ. чит. | Нічого не руйнуй – братів менших шануй. Навчальне аудіювання М. Магера « Он як буває» | Читати оповідання с. 130-131, відповідати на запитання
|
|
14 | 20.05 | Матем. | Письмове ділення чисел виду 92:4. Розвʼязування задач і рівнянь. | Виконати завдання з картки |
15 | Укр.. мов | Діагносту вальна робота. Контрольний диктант « Моя Батьківщина» | ||
16 | Літ. чит | Правди не приховаєш. А Туз « Новий планшет» | Читати оповідання с. 136-137, відповідати на запитання
|
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси |
16.05 | 3-В | Літературне читання | Велика українська поетеса – Леся Українка. «Як дитиною, бувало…» «Дощик». | https://youtu.be/0QexBCgv6RQ |
3-В | Математика | Маса. Кілограм – одиниця маси. | https://youtu.be/kNmHFbZ9zFA | |
3-В | Українська мова | Питальні речення. | https://youtu.be/XN-xcWmBRqg | |
3-В | ЛФК | Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння по гімнастичній лаві. Вправи на рівновагу. | https://youtu.be/MtUCDnnYNBA
|
|
17.05 | 3-В | Я досліджую світ | Розвиток рослини. Проростання насіння. | https://youtu.be/jEvlHViqHuQ |
3-В | Математика | Ваги. Вимірювання маси невеликих предметів. | https://youtu.be/1SamI9jTDnM | |
3-В | Українська мова | Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: «Народні символи». | https://youtu.be/lbx4hul-bqE
|
|
3-В | Літературне читання | «Он ярочки зелененькі». Леся Українка. «Літо». | https://fliphtml5.com/zojv/apct/basic/151-165 с.127-128 | |
18.05 | 3-В | Я досліджую світ | Умови життя рослин. | https://youtu.be/voUbZYvFJlA |
3-В | Математика | Місткість. Літр. | https://youtu.be/QuS8lSl9DXc | |
3-В | Літературне читання | «Які вони бідні…» Василь Сухомлинський. | https://ukrlit.net/lib/suhomlinsky/6ih3k.html | |
3-В | Трудове навчання | Прийоми висівання насіння у горщики. | ||
19.05 | 3-В | Я досліджую світ | Різноманітність тваринного світу: звірі. | https://youtu.be/YT5hyTHzw8U |
3-В | Математика | Монети. Розрізнення монет за їх зовнішніми ознаками. | https://youtu.be/nFPY11U5IRg
|
|
3-В | Українська мова | Зв’язок слів у реченні. | https://youtu.be/mO24AotHGXc | |
3-В | Я досліджую світ | Різноманітність тваринного світу. Потомство. | https://youtu.be/QbH16xZLKnY | |
3-В | Образотворче мистецтво | Види народного розпису. Писанкарство. | https://youtu.be/rkPuhpYptNU | |
20.05 | 3-В | Українська мова | Зв’язок слів у реченні. | https://youtu.be/x8fqiH5VbX0
|
3-В | Математика | Паперові гроші. Визначення вартості. | https://youtu.be/-fu8taBnv_8 | |
3-В | Літературне читання | «Гніздечко». Василь Шкляр. | https://youtu.be/eCLNaBmiHE4
|
|
3-В | Трудове навчання | Прийоми висівання насіння у відкритий грунт. | ||
3-В | ЛФК | Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння по гімнастичній лаві. Вправи на рівновагу. | https://youtu.be/Y_BpBmH5DmY
|
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Число | Назва предмета | Завдання | |
16.05 | Математика | Дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач | картки |
16.05 | Українська мова | Прислівник як частина мови | картки |
16.05 | Літературне читання | С.Гридін «Федько, прибулець з Інтернету» | С.153 156, читати |
17.05 | Українська мова | Прислівники-синоніми. Прислівники-антоніми | С. 163, апр.5 |
17.05 | Математика | Дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач | картки |
17.05 | Я досліджую світ | Чому наступають пустелі? | С.136 – 138 |
18.05 | Математика | Розв’язування задач. Знаходження значень виразів | картки |
18.05 | Я досліджую світ | Чому ліси називають оберегами природи? | С.140 – 142 |
19.05 | Українська мова | Написання найуживаніших прислівників | С. 165,впр.4 |
19.05 | Математика | Дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач | картки |
19.05 | Я досліджую світ | Чому зникають ліси? | С.142 – 144 |
20.05 | Математика | Розв’язування рівнянь і нерівностей. Розв’язування задач | картки |
20.05 | Літературне читання | Ґ.Касдепке «Загадка тринадцята, або Хто зіпсував повітряного змія?» | С. 157-158, читати, відповідати на питання |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
Число | Розклад уроків | Тема уроку | Завдання уроку |
16.05 | 1.Математика
2.Укр.мова
3.Літературне читання |
Узагальнення та систематизація знань. Знаходження площі. Задачі які містять одиниці площі.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Подорож у місто своєї мрії. Ж. Парашині-Дені та Олівер Дюпен “ Банда піратів”
|
С. 116 №20,21,22,23
С160-162 |
17.05 |
1.Математика
2.Укр. мова
3.ЯДС
4. Образотворне мистецтво
|
Повторення вивченого за рік. Розв’язування задач. Знаходження значення виразів.
Прислівник – як частина мови.
Чому наступають пустелі
Козацька звитяга. Зображення емблеми спортивно-мистецького фстивалю “Козацька звитяга”(кольорові олівці, фломастери, маркери)
|
С. 117 №24-27
С. 160-163 впр. 1-5
С.136-138 |
18.05 | 1.ЯДС
2.Укр.мова
3. Літературне читання
4. Математика |
Діагностична робота
Написання найуживаніших прислівників
Банда піратів. Скарби пірата Моргана
Повторення за рік. Дроби. Розв’язування задач
|
С. 164-165, впр. 1-4
С.118, №28-33 |
19.05 |
1..Математика
2. Літературне читання
2. ЯДС |
Діагностична робота
Банда піратів. Шпигун
Ліси – оберіги природи |
С. 112, впр. 12-14
С.164-165
С.140-142 |
20.05 | 1.Математика
2.Укр.мова
3.Літературне читання
|
Аналіз діагностичної роботи. Усунення прогалин.
Уживання прислівників у власному мовленні
Позакласне читання. “ Моя країна – Україна” |
С. 165-166, впр. 5-9
|
Завдання на час карантину для учнів 4-В класу
Число | Клас | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси, домашнє завдання |
16.05 |
4-В |
Фізична культура |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗВР. Удари по м’ячу, зупинки. Розвиток гнучкості. Розвиток витривалості, швидкості | https://www.youtube.com/watch?v=bOAepb5ePeg |
16.05 | 4-В | Математика | Знаходження невідомого від’ємника | https://learningapps.org/25271363 |
16.05 | 4-В |
Українська мова |
Питальні речення | https://learningapps.org/11027901
https://learningapps.org/9424814
|
16.05 | 4-В | Трудове навчання
|
Пап’є-маше. Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробу технікою пап’є-маше. | https://www.youtube.com/watch?v=1j37iLoOvHo |
17.05 |
4-В |
Фізична культура
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗВР. Удари по м’ячу, зупинки. Розвиток гнучкості. Розвиток витривалості, швидкості | https://www.youtube.com/watch?v=bOAepb5ePeg |
17.05 |
4-В |
Літературне читання | Знаходження та розуміння висловів у творі.
Равлик. Василь Чухліб |
https://www.youtube.com/watch?v=CrarE93ngKs&t=18s |
17.05 |
4-В |
Математика | Знаходження невідомого від’ємника | https://www.pinterest.ru/pin/6685099438052853/ |
17.05 | 4-В | Українська мова | Питальні речення. Виконання вправ | https://learningapps.org/25239642
https://learningapps.org/10709162 індивідуальні завдання |
17.05 | 4-В | Я досліджую світ | Рукотворні тіла та матеріали їх властивості. Використання рукотворних матеріалів у побуті | https://www.youtube.com/watch?v=3JCStay8QKw |
18.05 | 4-В | Я досліджую світ | Правила поведінки в природі навесні. Підсумковий урок з теми | https://www.youtube.com/watch?v=lYU-kMaIsFA |
18.05 | 4-В | Математика | Знаходження невідомого від’ємника | https://www.pinterest.ru/pin/294563631891268522/ |
18.05 | 4-В | Українська мова | Зв’язок слів у реченні | https://learningapps.org/7160606 |
18.05 |
4-В |
Літературне читання | Позитивний та негативний персонаж в казці.
Василь Сухомлинський «Казка про щастя» |
https://www.youtube.com/watch?v=PJFwTEXrcDk |
18.05 |
4-В |
Образотворче мистецтво | Український рушниковий орнамент | https://www.youtube.com/watch?v=pLTVWKwo3i0 |
19.05 | 4-В | Я досліджую світ | Природа влітку . Які прикмети літа? | https://www.youtube.com/watch?v=PnGroxrBias |
19.05 | 4-В | Математика | Поняття про іменоване число. Одиниці вартості.
1 грн = 100 к. Розмін. Заміна. Пряма. Відрізок. Креслення прямої. |
https://learningapps.org/3528299 |
19.05 |
4-В |
Літературне читання | Висловлення враження від прочитаного твору.
Покинуте кошеня. Василь Сухомлинський |
https://www.youtube.com/watch?v=PBPNf4pwluY |
19.05 |
4-В |
Трудове навчання
|
Пап’є-маше. Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробу технікою пап’є-маше | https://www.youtube.com/watch?v=1j37iLoOvHo |
20.05 | 4-В | Фізична культура | Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗВР. Удари по м’ячу, зупинки. Розвиток гнучкості. Розвиток витривалості, швидкості |
https://www.youtube.com/watch?v=bOAepb5ePeg https://www.youtube.com/watch?v=CqOr8xqBiK4
|
20.05 | 4-В | Я досліджую світ | Розпізнаю прикмети літа | https://learningapps.org/6347411
індивідуальні завдання
|
20.05 | 4-В | Математика | Поняття про іменоване число. Одиниці вартості.
1 грн = 100 к. Розмін. Заміна. Пряма. Відрізок. Креслення прямої |
https://learningapps.org/25067427 |
20.05 | 4-В | Українська мова | Зв’язок слів у реченні | Індивідуальні картки |
20.05 | 4-В | Літературне читання | Складання плану та переказ оповідання за ним.
Василь Сухомлинський «Як Миколка став хоробрим» |
https://www.youtube.com/watch?v=TJ9SNKaP-JA |