Завдання з музичного мистецтва (11.04.-15.04.2022)

                                                                План роботи з музичного мистецтва

                                                            для учнів 1-4-х класів 11.04.22- 15.04.22

Дата Клас Тема Завдання для учнів
12.04

14.04

13.04

1-А

1-Б

1-В

Дружно попрацюємо, потім потанцюємо    Про що може розповісти музика? Про почуття, настрої, про людину та її характер.  Послухай п’єсу Р. Шумана  «Веселий селянин». https://www.youtube.com/watch?time_continue=94&v=PnRkTYCcGy8&feature=emb_title

 П’єса Р. Шумана «Веселий селянин» змальовує сценку з сільського життя, її пружна, широка мелодія звучить на низьких звуках . – Якими інструментами вона була виконана за першим разом та за другим? – Чи змінилося від цього забарвлення настрою музики чи самого селянина?

М. Скорик « Народний танець» https://www.youtube.com/watch?v=jZZD8QzrGFU

Виконай українську народну пісню  «Вийди, вийди сонечко» https://youtu.be/GX-AE07bDe4. Пісня передає веселий настрій. Її треба співати легко та життєрадісно. Вимовляй слова чітко. Між музичними   фразами не забувай брати дихання.

Гра  «Наше коло, мов сім’я»-  розучування https://www.youtube.com/watch?v=Mul50uOVwRM

11.04

15.04

2-А

2-Б

Як розуміти мову   музики?      Мова музики складається з:мелодії, темпу, динаміки, ритму тощо. Послухай п’єсу М. Сильванського  «Пташка  і кицька» https://youtu.be/YI9CHv8g9nc. Зверни увагу якими звуками композитор зобразив Кицьку,  а якими Пташку.

Д. Шостакович « Вальс- жарт» https://www.youtube.com/watch?v=hrByb6Iv-9g

Розучи українську народну пісню «Як діждемо літа» https://youtu.be/H0NMSAY9CM8. Проплескай ритмічний рисунок її та визнач характер.

Пригадай пісню «Щастя і добра»  і виконай її  разом  зі своєю  родиною https://youtu.be/S411Rxpr4uk

Н. Май    « А  що таке щастя?» https://www.youtube.com/watch?v=ccm6LW0jL7A

11.04

12.04

3-А

3-В

 

Одночастинна

форма музики

  Пісні без приспіву та музичні твори, що побудовані на простому музичному матеріалі і не мають контрастних частин, вважають одночастинними. Наприклад укр. нар. пісня «Грицю, Грицю до роботи» https://youtu.be/xFtHhFLl554.

Послухай першу частину «Пісні Сольвейг» норвезького композитора Едварда Гріга. Сольвейг- ім’я дівчини, яка сумуючи чекає свого коханого. Зверніть увагу на виразне виконання мелодії, на динамічні наростання та спад . Визнач будову першої частини пісні.   https://youtu.be/Us8sy0_5NtI

Прикладом одночастинної будови  є французька народна пісня «Пастушок». Прослухай її  і розучи. https://youtu.be/D9u27LdiE_A  Пригадай, яка її будова і чому.

14.04

15.04

14.04

4-А

4-Б

4-В

Казкова Норвегія і Фінляндія      Музика допомагає зрозуміти характер і зміст музичних творів. Прослухай  «Ранок» норвезького композитора Е.Гріга https://www.youtube.com/watch?v=CP17zQzsLKA  Спробуй визначити  характер, образний зміст твору.  Фінський композитор Ян Сібеліус  симфонічна поема «Фінляндія» https://www.youtube.com/watch?v=InhGcBBdPRU Мелодія симфонічної поеми покладена в основу державного гімну.

Виконуй пісню м. Олега Антоняка  «Школа весела сім`я» https://youtu.be/y0O7UqqeJfM

« Наша вчителька» муз. А. Олейнікова  ttps://www.youtube.com/watch?v=k4D7p7Rarjk

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *