Дистанційне навчання. Завдання з музичного мистецтва (29.03-02.04.2021)
План роботи з музичного мистецтва
під час карантину для учнів 1-4-х класів
29.03.21- 02.04.21
Дата | Клас | Тема | Завдання для учнів |
02.04
29.03 |
1-А
1-Б |
Дружно попрацюємо, потім потанцюємо | Про що може розповісти музика? Про почуття, настрої, про людину та її характер. Послухай п’єсу Р. Шумана «Веселий селянин». https://www.youtube.com/watch?time_continue=94&v=PnRkTYCcGy8&feature=emb_title
П’єса Р. Шумана «Веселий селянин» змальовує сценку з сільського життя, її пружна, широка мелодія звучить на низьких звуках . – Якими інструментами вона була виконана за першим разом та за другим? – Чи змінилося від цього забарвлення настрою музики чи самого селянина? М. Скорик « Народний танець» https://www.youtube.com/watch?v=jZZD8QzrGFU Виконай українську народну пісню «Вийди, вийди сонечко» https://youtu.be/GX-AE07bDe4. Пісня передає веселий настрій. Її треба співати легко та життєрадісно. Вимовляй слова чітко. Між музичними фразами не забувай брати дихання. Гра «Наше коло, мов сім’я»- розучування https://www.youtube.com/watch?v=Mul50uOVwRM |
29.03
30.03 01.04 |
2-А
2-Б 2-В |
Як розуміти мову музики? | Мова музики складається з:мелодії, темпу, динаміки, ритму тощо. Послухай п’єсу М. Сильванського «Пташка і кицька» https://youtu.be/YI9CHv8g9nc. Зверни увагу якими звуками композитор зобразив Кицьку, а якими Пташку.
Д. Шостакович « Вальс- жарт» https://www.youtube.com/watch?v=hrByb6Iv-9g Порівняй її з іншими веснянками, які ми вчили у першому класі. Розучи українську народну пісню «Як діждемо літа» https://youtu.be/H0NMSAY9CM8. Проплескай ритмічний рисунок її та визнач характер. Пригадай пісню «Щастя і добра» і виконай її разом зі своєю родиною https://youtu.be/S411Rxpr4uk Н. Май « А що таке щастя?» https://www.youtube.com/watch?v=ccm6LW0jL7A |
29.03
30.03 31.03 |
3-В
3-А 3-Б |
Одночастинна
форма музики |
Пісні без приспіву та музичні твори, що побудовані на простому музичному матеріалі і не мають контрастних частин, вважають одночастинними. Наприклад укр. нар. пісня «Грицю, Грицю до роботи» https://youtu.be/xFtHhFLl554.
Послухай першу частину «Пісні Сольвейг» норвезького композитора Едварда Гріга. Сольвейг- ім’я дівчини, яка сумуючи чекає свого коханого. Зверніть увагу на виразне виконання мелодії, на динамічні наростання та спад . Визнач будову першої частини пісні. https://youtu.be/Us8sy0_5NtI Прикладом одночастинної будови є французька народна пісня «Пастушок». Прослухай її і розучи. https://youtu.be/D9u27LdiE_A Пригадай, яка її будова і чому. |
30.03
01.04 02.04 |
4-А
4-Б 4-В |
Казкова Норвегія і Фінляндія | Музика допомагає зрозуміти характер і зміст музичних творів. Прослухай «Ранок» норвезького композитора Е.Гріга https://www.youtube.com/watch?v=CP17zQzsLKA Спробуй визначити характер, образний зміст твору. Фінський композитор Ян Сібеліус симфонічна поема «Фінляндія» https://www.youtube.com/watch?v=InhGcBBdPRU Мелодія симфонічної поеми покладена в основу державного гімну.
Виконуй пісню м. Олега Антоняка «Школа весела сім`я» https://youtu.be/y0O7UqqeJfM « Наша вчителька» муз. А. Олейнікова ttps://www.youtube.com/watch?v=k4D7p7Rarjk |