Завдання для учнів 1-4-х класів на період карантину з 04.05.-08.05.2020
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посилання на електронні ресурси |
04.05 | Укр.мова | Букви Рр. Письмо малої букви р | Підр.с.62. Зош.с.47 | https://www.youtube.com/watch?v=hy6AXvKXUWo |
ЯДС | Планета Земля. Глобус | Підр.с.66 | ||
Математика | Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками | Підр.с.210-211,№2. Друк. зош.с.24 | ||
05.05 | Укр.мова | Букви Рр. Письмо великої букви Р | Підр.с.63,зош.с.47 | |
ЯДС | День і ніч | Підр.с.67. Зош.с.55 | https://www.youtube.com/watch?v=bvhC1m0EHbo | |
Математика | Розв’язування задач різних типів з одиницями маси | Підр.с.212-213,№5. Друк.зош.с.25 | https://www.youtube.com/watch?v=yjxlK_R8oK8 | |
06.05 | ЯДС | Мандрівка планетою Земля | Підр.с.68. Зош.с.56 | oogle.com/search?sxsrf=ALeKk02KKRfaiZ_mvMmL |
Укр.мова | Письмо вивчених літер. Написання складів,слів,речень | Підр.с.63, переказувати. Зош.с.48-49 | ||
07.05 | Математика | Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси | Підр.с.214-215,№7. Друк.зош.с.26 | |
Укр.мова | Букви Тт. Письмо малої букви т | Підр.с.64, зош.с.50 | https://www.youtube.com/watch?v=2Rd5kLw90xA | |
ЯДС | Підсумок за темою | Підр.с.69, зош.с.57 | ||
08.05 | Укр.мова | Письмо великої букви Т. Дзвінкі і глухі приголосні | Підр.с.65, зош.с.50 | |
ЯДС | Я досліджую природне довкілля влітку | Підр.с.70, зош.с.58 |
Завдання на час карантину для учнів 1 -Б класу
1 |
04.05 |
Укр. мова
ЯДС. |
Опрацювати ст.58 підручника , виписати слова з тексту в яких є буква «г».
Письмо маленької букви « г» (зошит ст..45), списати слова з друкованого тексту( підручник 1, 2 стовпчики). Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Зошит ст. 48 https://www.youtube.com/watch?v=CyFacIcRTB0 |
2 |
05.05
|
Укр. мова
ЯДС.
Математика |
Опрацювати ст. 59 підручника, надрукувати по 5 слів із буквою « г» та з буквою «ґ».
Написання великої букви « Г» ( ст. 45 зошит), списати з друкованого тексту. Я досліджую весняні зміни в житті птахів. Завдання в зошиті ст. 49. https://www.youtube.com/watch?v=v4A0G1tehPo Опрацювати ст. 188 – 189 підручник( урок 95). Завдання 2 ( ст 188) виконати письмово.Відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=fXU2BTEXb4I |
3 |
06.05 |
ЯДС
Математика
Укр. мова |
Я досліджую весняні зміни в житті звірів.Завдання в зошиті на с 50.
https://www.youtube.com/watch?v=hXJZxttHapc Додавання круглих чисел до двоцифрових.Опрацювати ст. 189-190 підручника, завдання 4 (ст. 190) виконати письмово. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=OxqGMero9vE&t=83s Опрацювати ст. 60 підручника, скласти ланцюжок слів( 15 сл.)Папір – …, …, …,. Письмо малої букви «п» зошит ст. 46. Списати з друкованого тексту 1 речення тексту (підручник ст. 60) |
4 |
07.05 | Укр..мова
ЯДС |
Дзвінкі та глухі приголосні. Опрацювати ст. 61 підручника. Придумати слова із складами 1, 2 ряда
Відеоролик. https://www.youtube.com/watch?v=xVJnpqC839A https://www.youtube.com/watch?v=DsSNePK3VLA Письмо великої букви « П» зошит ст.. 46. Списати з друкованого тексту. Я досліджую весняні зміни у житті звірів. |
5 | 08.05 | Укр. мова
Математика |
Опрацювати ст. 62 підручника, надрукувати 10 слів з буквою « р», намалювати малюнок – рекламу продукту із супермаркету.
Письмо малої букви « р» (ст. 47 зошит), списати з друкованого тексту(слова 1, 2 рядка, підручник ст 62) Додавання двоцифрових чисел. Опрацювати ст. 191 підручника, завдання 7 виконати письмово. Переглянути відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=8mH3KJ0liC0&t=5s |
Завдання на час карантину для учнів 1 -В класу
Дата | Предмет | Завдання |
04.05 | Українська мова | Підручник с.174, зошит с 32 |
Математика | Підручник с.85-86, зошит с.29 | |
Українська мова | Підручник с.175, зошит с.33 | |
05.05 | Я досліджую світ | Підручник с.108-109, зошит с.34 |
Математика | Підручник с.87-88, зошит с.30 | |
Українська мова | Підручник с.176, зошит с.34 | |
Соціально побутове орієнтування | Опрацювати відео та презентацію про правила поведінки в транспорті | |
06.05 | Я досліджую світ | Підручник с.110-111, зошит с.35 |
Математика | Підручник с.89-90, зошит с.31 | |
Українська мова | Підручник с.181, зошит с.35
https://www.youtube.com/watch?v=29sekUyv8L0
|
|
07.05 | Я досліджую світ | Підручник с.112-113, зошит с.36 |
Українська мова | Підручник с.180, зошит с.36 | |
Соціально – побутове орієнтування | Опрацювати подані відео та презентацію.
https://www.youtube.com/watch?v=d9F9xYdlzl8
|
|
08.05 | Українська мова | Підручник с.156, зошит с.22 |
Математика | Підручник с.91, зошит с.32 | |
Розвиток мовлення | Класифікувати картинки в окремі групи за їх видами та призначенням, скласти розповідь за малюнками.
https://www.youtube.com/watch?v=0jDDm_sc2Ps
|
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
04.05 | Українська мова | Зв’язок слів у реченні. Встановлення зв’язку між словами в реченні. Редагування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 https://www.youtube.com/watch?v=SSE0qT4CDPg |
Підручник с. 84-85, друкований зошит с. 53 |
Я досліджую світ | Я досліджую, чому змінюються пори року | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vesnani-svata-v-ukraini-127632.html | Підручник с. 79, друкований зошит с.54 | |
Я досліджую світ | Я досліджую, чому змінюються пори року | https://www.youtube.com/watch?v=M3D9t0UJ_xI | Підручник с. 79, друкований зошит с.54 | |
Образотворче м. | Казка на екрані. Мистецтво кіно. Створення панно із зображенням зірок, планет, міжзоряних кораблів | http://www.myshared.ru/slide/1400924/ | Намалювати панно із зображенням зірок, планет, міжзоряних кораблів | |
05.05 | Українська мова | Розвиток мовлення. Афіша. Складання афіші за схемою | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.youtube.com/watch?v=oEil0SAtOYg |
Підручник с. 85, друкований зошит с.54 |
Математика | Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6 | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=3kpKsmzrx5g |
Підручник с. 210-211, друкований зошит с.11, №1 ,2 (ур. 95) | |
Я досліджую світ | Пори року. Календар | https://www.youtube.com/watch?v=-wM7RMYJlhc | Підручник с. 80, друкований зошит с.55, | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. | https://www.youtube.com/watch?v=nATN1XE49H4 | Рухливі ігри за бажанням дітей | |
06.05 | Українська мова | Зв’язок слів у реченні. Виконання вправ. Електронний лист | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.youtube.com/watch?v=5-SSCJO5bZU |
Підручник с.86, друкований зошит с. 55 |
Математика | Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7. Кратне порівняння чисел | https://www.youtube.com/watch?v=hW3YoiJS05M
https://www.youtube.com/watch?v=jTHhiW1fUYM |
Підручник с. 212-215, друкований зошит с.12-13, № 1, 2 (ур. 96, 97) | |
Я досліджую світ | Пори року. Календар | https://vseosvita.ua/test/tema1-ya-zhyvu-na-planeti-zemlia-urok-my-zemliany-33896.html
https://www.youtube.com/watch?v=WWpOZM8YMlE |
Підручник с.81, друкований зошит с.55 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи в русі. Естафети | https://www.youtube.com/watch?v=D65QQbe4q9o | Рухливі ігри естафети | |
07.05 | Українська мова | Оповідання . Час і місце подій. А. Григорук. Довгожданий лист | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.youtube.com/watch?v=szMsQUKPRqA |
Підручник с. 877-88, друкований зошит с. 56 |
Математика | Таблиця множення числа 8. Таблиця ділення на 8 | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=cext7zgDQ-g |
Підручник с. 216, друкований зошит с. 13-14, № 1,2 (ур. 98) | |
Я досліджую світ | Пори року. Календар | https://www.youtube.com/watch?v=NPDTSrvUTF8 | Підручник с. 82, друкований зошит с.55 | |
Я досліджую світ | Горизонт | https://www.youtube.com/watch?v=4rMnusB1Oak | Підручник с. 83, друкований зошит с.56 | |
08.05 | Українська мова | Зв’язок слів у реченні. Оповідання. Редагування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/ https://www.youtube.com/watch?v=e1X8i-4qH4Y |
Підручник с. 89, друкований зошит с.57-58 |
Я досліджую світ | Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля | https://www.youtube.com/watch?v=tFtMOp4jLSA
|
Підручник с. 84, друкований зошит с.57 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи в русі. Естафети | https://www.youtube.com/watch?v=GWES_hGEkFQ | Рухливі ігри естафети |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв’язок із педагогом |
04.05.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова |
Повторення вивченого. Діагностична робота за темою “Я досліджую природне довкілля влітку”
Питальні речення. Вірш. Виразність. “Дивний звір” Галина Малик |
https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c
|
с.78, впр.1 (читати);відповідати на запитання (частково-пиьмово) |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
05.05.2020
Українська мова
Математика |
Спонукальне речення. Пісні-заклички.
Дія ділення. Задачі на поділ на рівні частини. Назви компонентів дії ділення.
|
https://www.youtube.com/watch?v=fdz1YB9PUoQ
|
с. 79-80, впр. 1,3 (усно),впр. 2,5 (письмово) повторити правило с.79
с.198-200, 1,6(усно), 8 (письмово) |
Група у вайбері
Група у вайбері
|
06.05.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Математика
Українська мова |
“Звичайні” винаходи на канікулах
Зменьшення числа в кілька разів. Порядок дій у виразах без дужок, із дужками Діагностична робота. Диктант “Весною” |
https://pedpresa.ua/171567-top-20-genialnyh-vynahodiv-prydumanyh-ditmy.html
|
с.93 (усно)
друк. зош. с. 63 (1,2)
с.201-203 1 (усно), 2,6, (письмово) (довідник с. 203)
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
07.05.2020
Я досліджую світ
Математика
Українська мова
|
“Звичайні” винаходи на канікулах
Знаходження невідомого діленого
Спілкування в інтернеті |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vinahodi-yaki-pridumali-diti-90083.html https://www.youtube.com/watch?v=Btm_LvK91ss
|
с. 93 (усно) друк зош. с. 63 впр. 3 (письмово), обговорити про винаходи людства
с. 204 8,9,10 (письмово),
с.80-81 впр. 1, (усно), впр. 2,3 (письмово); повторити правило с.80 |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
08.05.2020 Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова
|
Що я святкую влітку?
Речення. Повторення про розповідне, питальне, окличне речення. |
https://nuschool.com.ua/textbook/world/1klas_15/8.html
|
с.94, 1,2(усно)
Самооцінка з теми.
|
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Дата | Назва предмету | Завдання |
04.05.2020 | Літературне читання | В.Сухомлинський «Кріт і сонце», «Вранці на пасіці», М.Пришвін «Золота лука», Ю.Федькович «По щирості». |
Математика | Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником з точністю до 1 години. Підручник ст.. 183 завдання 4-6. | |
Українська мова | Знак м’якшення (ь) у кінці слова. Підручник ст.. 44 вправи 4-6. | |
Я досліджую світ | Лікарські рослини. Підручник ст. 103. | |
05.05.2020 | Літературне читання | В.Сухомлинський «Кріт і сонце», «Вранці на пасіці», М.Пришвін «Золота лука», Ю.Федькович «По щирості». |
Математика | Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником з точністю до 1 години. Відео «Доба – одиниця вимірювання часу. Година. Хвилина.», «Фіксики. Годинник» | |
Українська мова | Знак м’якшення (ь) у кінці слова. Підручник ст..44-45 вправи 7-9. | |
СПО | Домашні обов’язки. Прибирання, догляд за домашніми тваринами, кімнатними рослинами, допомога батькам у різних справах. | |
06.05.2020 | Літературне читання | Ю.Старостенко «Рятуйте», Е.Давиденко «Квіти землі», В.Паронова «Правосторонній рух», В.Чухліб «Голубий дощик». |
Українська мова | Знак м’якшення (ь) у кінці слова. Підручник ст..45-46 вправи 10-12. | |
Математика | Повторення вивченого за рік. Кути. Вершина. Сторони. Нумерація в межах 20. | |
Я досліджую світ | Отруйні рослини. Підручник ст. 104. | |
07.05.2020 | Я досліджую світ | Тварини влітку. Підручник ст.. 105-106. |
Літературне читання | Ю.Старостенко «Рятуйте», Е.Давиденко «Квіти землі», В.Паронова «Правосторонній рух», В.Чухліб «Голубий дощик». | |
Розвиток мовлення | Знайомство з назвами матеріалів, з яких виготовляють меблі (дерево, пластмаса, скло, тканина, метал). | |
08.05.2020 | Я досліджую світ | Бджілка Майя. Виріб з пластиліну. Підручник ст.. 107 |
Українська мова | Слова з буквами ї, й. Підручник ст..46-47 вправи 1-3. | |
Математика | Повторення вивченого за рік. Кути. Вершина. Сторони. Нумерація в межах 20. |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання | Зворотній зв’язок |
04.05 | Математика | Ділення з остачею (розгляд загального прийому прийому обчислення). Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини від числа | С.160 № 1057-усно, № 1059, 1061-письмово |
Група у вайбері |
Українська мова | Дієслова, що означають завершену і незавершену дію. Редагування тексту | С. 170 Впр.427, 429-усно, впр.428, 435-письмово | ||
Природознавство | Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієни | С.157-159 відповідати на питання.
Зошит с.58 |
||
05.05 | Читання | Контрольна робота. Робота з літературним твором. Груші – дві і одна | Виконай контрольну роботу й вишли вчителю |
Група у вайбері |
Українська мова | Закріплення вивченого про часові форми дієслова. | С.174 впр. 437, 439-письмово | ||
Я у світі | Навчальний проект «Відомі у світі народні промисли сучасної України» | Розглянути народні промисли України | ||
06.05 | Математика | Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. Ознаки подільності на 2 і на 5. Розв’язування задач | С.161 № 1069, 1075, 1085 – письмово, вивчити правила | |
Читання | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань | С. 171 відповідати на питання |
Група у вайбері |
|
Природознавство | Органи чуття. Гігієна органів чуття | С.159-162 читати, відповідати на питання.
Зошит с. 59 |
||
Основи здоров’я | Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння | С. 134-137 читати, відповідати на питання.
Зошит с. 60-61 |
||
07.05 | Читання | Візьму перо і спробую.
Вірші – це не лише рима. Анатолій Костецький «Імена», «Дивна звичка». Гумористичний вірш |
С.172-175 читати, відповідати на питання |
Група у вайбері |
Математика | Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213•3, 127•3 | С. 166 № 1097, 1099, 1108 – усно, № 1100, 1102, 1109-письмово, вивчити правило | ||
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за складеним планом. Чи все ми знаємо про тварин | Зошит с.51-53 записати в зошит переказ тексту «Вигадки про їжаків» | ||
Образотворче мистецтво | Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. Створення театральної маски тварини до казкової вистави (кольоровий папір) | Створити театральну маску до казкової вистави з кольорового паперу | ||
08.05 | Читання | Гумористична казка. Микола Носов «Як Незнайко складав вірші» . Переказ твору | С.175-179 читати, переказувати, відповідати на питання |
Група у вайбері |
Математика | Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число виду 182•3, 151•6 | С. 158 № 1115, 1116, 1117-усно, №1118, 1119-письмово | ||
Трудове навчання | Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлення об’ємних деталей. Макетування виробів з деталей конструктора. Виготовлення підставки для ручок і олівців | Виготовити підставку для ручок і олівців |
Груші – дві і одна
Якось ми із Оксаною сиділи на лаві у сквері. Повз нас стежкою пройшла бабуся. В одній руці вона несла кошик з грушами, другою спиралася на сукувату палицю.
Спіткнулася бабуся і мало не впала. А кошик не втримала, випустила з рук, і всі груші розсипалися.
- От лихо! – скрушно зітхнувши, мовила бабуся і заходилася збирати груші.
Тільки їй, старенькій, дуже важко було нахилятися. Та вона ще й недобачала: мацає рукою навколо себе, аж поки знайде якусь грушу.
Я підійшов до бабусі і почав показувати, де вони лежать.
– Ось…..ось – тикав пальцем. А коли бабуся мацала не там, куди показував, то аж сердився: – Та не там! Ось тут!
До нас підбігла Оксана. Але вона не стала підказувати.
Присіла навпочіпки, швиденько зібрала груші у фартушок і висипала в кошик.
– Усі? – спитала бабуся.
– Усі! – дружно відповіли ми.
– Спасибі, дітки, що помогли, – подякувала вона і простягнула нам груші.
– Це тобі, дівчинко, – бабуся дала Оксані дві здоровенні груші. – А це тобі, хлопчику…
У руці в мене опинилася одна груша, велика і рум’яна. Ми були раді.
Одразу ж побігли додому розповісти мамі, як допомогли старенькій.
Мама теж раділа, що в неї такі виховані та чемні діти.
– Молодці, молодці! – хвалила вона. А потім помітила, що в Оксани дві груші, а в мене одна. Вона з подивом дивилася на мене.
– Ти вже встиг з’їсти другу?
– Ні, не їв, – відповів я. – Бабуся дала Оксані дві, а мені тільки одну.
– Чого ж це? – не зрозуміла мама.
– Не знаю… може, тому, що Оксана дівчина, або тому, що мала? – Я здвигнув плечима.
– Та ні, тут щось не те, – не погодилася мама. – Ану розкажіть докладніше, як ви допомагали бабусі.
І ми розповіли.
– Отепер мені зрозуміло, чому вона тобі, Ромо, тільки одну грушу дала, – сказала мама. – А могла б зовсім не давати.
– Чому? – зніяковів я.
-А ти сам добре поміркуй, відповіла мама.
( 300 слів)
(За Б. Комаром)
Тестові завдання
- До якого жанру належить прочитаний твір?
а) оповідання
б) казка
в) легенда.
- У якому розділі підручника можна розмістити прочитаний твір?
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
а)Цікава книга природи
б) Світ дитинства у поезії і прозі
в) Від слова до книги.
- Від чийого імені ведеться розповідь у творі?
а) від імені автора
б) від імені бабусі
в) від імені Оксани.
4.Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
а) Бджола мала, а й та працює.
б) Без труда нема плода.
в) Краще гірка правда, ніж солодка брехня.
- Як Оксана допомогла бабусі зібрати груші? Знайди відповідь у тексті.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
6.Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри в порожні клітини.
Ми все розповіли мамі.
До бабусі підбігла Оксана
Діти сиділи на лаві у сквері.
Мама все зрозуміла.
Я показував бабусі, де лежать груші.
Бабуся випустила з рук кошик і груші розсипалися.
- Які риси характеру проявили Оксана і Рома, допомагаючи бабусі?
Оксана ______________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Рома _______________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
- А тобі доводилося допомагати бабусі коли – небудь? Напиши, як ти це робив?
(3 – 4 речення).
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
Кожного дня з 13 до 14 год(час приблизний, слідкуй за повідомленнями у Viber) запрошую тебе на онлайн-зустріч на ZOOM- платформі!
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : 4 травня Дистанційне навчання Прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є після правила. Потім виконуй письмові.( Щось не зрозумів, пиши мені у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ
зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках». Переглядай відео за посиланнями. Ти-молодець! |
|||
04.05.2020 р.
Літ.чит.
|
Про захоплення і улюблені справи. Іван Світличний. Слухала лисичка солов’я |
С. 180, прочитай, послухай вірш, навчися читати вірш виразно. Намалюй, якою ти уявляєш лисичку. |
Пропоную переглянути відео із поетичним твором українського автора Івана Світличного “Слухала лисичка солов’я” https://www.youtube.com/watch?v=EihaGotiSuw&feature=emb_err_watch_on_yt
|
Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти» ZOOM -платформа
|
Природозн. | Органи чуття. Гігієна органів чуття | С. 159-162, прочитай, дай відповіді на питання . Уважно прочитай та запам’ятай висновки.
Переглянь відео за посиланням.
|
https://www.youtube.com/watch?v=ksCKKkS48uQ
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Електронна пошта
Мережа Viber Messenger |
Труд.навч. | Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми | Виготовлення об’ємних виробів з коробок,упаковок тощо. Виготовлення іграшки | Це відео допоможе тобі
https://www.youtube.com/watch?v=mdGm2j5XyGI
|
Електронна пошта
Viber |
05.05.2020 р. |
||||
Літ.чит. | Андрій М’ястківський.Біла хмарка | С.180, прочитай вірш.
С.181, розглянь картину, дай відповіді на питання, підготуй розповідь за картиною |
За цим посиланням послухаєш вірш
https://www.youtube.com/watch?v=LXlJB7BdTVM
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Матем. | Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь | Повтори пояснення
у Розумниках
Виконай усно в підручнику № 1016, 1017, 1018. Обчисли №1019, 1024 (письмово). Розв’яжи задачі № 1022, 1025 (за вибором)
|
ЕОІР «Розумники»
Ч.1, тема 5, 7; ч.6, тема 7
https://www.youtube.com/watch?v=zTpRG-hfbLk
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Укр.м. | Розбір дієслова як частини мови | Подивись відео за посиланням, повтори все, що ти вивчив про дієслово
Виконай впр.446(спиши текст, виконай завдання до вправи, дієслово ПРИЛЕТІЛА розбери як частину мови за зразком, поданим у відео!). Виконане дом.завдання вишли вчителю |
https://www.youtube.com/watch?v=vUBi17pYWSM
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-Група Батьки»,
«Діти»
|
Образотв. | Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції | Виконання композиції «На арені цирку» | Відео за цим посиланням допоможе тобі
https://www.youtube.com/watch?v=_owmNGzCmTg
|
Електронна пошта
Viber |
06.05.2020 р. | ||||
Матем. | Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом випробування. Розв’язування задач | Повтори матеріал за посиланням.
Усно виконай № 1031 Обчисли № 1026, 1027 і задачу № 1030 |
https://www.youtube.com/watch?v=hy-ZORf_V0o
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.м.
|
Узагальнення вивченого про дієслово | Подивись відео за посиланням, повтори вивчене про дієслово
Виконай впр.448(письмово). Впр.447(усно) Дай відповіді на питання на с.179 |
https://www.youtube.com/watch?v=1Z3iDLoV52c
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber
Електронна пошта ZOOM -платформа
|
Я у світі | Земля- спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці | https://www.youtube.com/watch?v=wWQsQh6P7G0
Подивись відео. Які поради ти можеш дати всім, хто живе на планеті Земля? |
На цій сторінці ти знайдеш відео про те, як зберегти довкілля і зекономити
|
Мережа Viber
Електронна пошта |
Літ.чит. |
Фантастичне навколо нас. Тамара Коломієць. Чоловічки | С. 182, прочитай. Навчися читати виразно.
Як ти думаєш, хто цей «химерний чоловік»? Як би ти продовжив діалог дівчинки з чоловічками?
|
За цим посиланням послухаєш вірш
https://www.youtube.com/watch?v=7C2LYZ3GJJQ
Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber- Групи «Батьки», «Діти»
|
07.05.2020.р. | ||||
Природозн. | Запобігання виникненню захворювань. Здоровий спосіб життя | Підручник: с.163-166 прочитай, дай відповіді на питання.
|
За цим посиланням ти зможеш подивитись відео про здоровий спосіб життя https://www.youtube.com/watch?v=6HCBU3UkVfY
|
Мережа Viber Електронна пошта
ZOOM -платформа
|
Математика |
Знаходження числа за величиною його частини. Розв’язування задач, які передбачають знаходження частини від числа або числа за величиною його частини. Розв’язування нерівностей | Подивись відеопояснення матеріалу за посиланням
Усно виконай № 1036, 1037, 1039 Рекомендую розв’язати задачі № 1038, 1040(за вибором письмово) № 1044, 1045(письмово) |
https://www.youtube.com/watch?v=ayXUGhimtlc
Урок на платформі ZOOM. ЕОІР «Розумники» Ч.7, завд.1.3-1.9
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
Група «Діти» |
Осн.здоров’я | Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми | С. 133- 135, прочитай.
Поділися світлинами чи зроби презентацію про свій улюблений вид відпочинку
|
Відео про корисний відпочинок
https://www.youtube.com/watch?v=zS3ka77aKxc
|
Мережа Viber Електронна пошта
ZOOM -платформа
|
08.05.2020р.
|
|
|
|
|
Математика
|
Ділення з остачею(ознайомлення) Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач
|
Рекомендую подивитись відеопояснення матеріалу за посиланнями Прочитай пояснення та виконай усно № 1046, 1047, 1048, 1049, 1051.
Письмово виконай № 1050, 1055(за зразком), № 1056(Виконане дом.завдання вишли вчителю)
|
https://www.youtube.com/watch?v=uhjnRHFnVLw
https://www.youtube.com/watch?v=0GX90-c4WfY
Перевір, як ти засвоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
|
Укр.мова | Розвиток зв’язного мовлення | Письмовий переказ тексту за складеним планом
Напиши переказ(ДОДАТОК 1), вишли вчителю |
||
Літ.чит. | Леся Мовчун. Достигає колосок.
Н.Хаткіна. Я люблю свою пташину. Веселі римики |
С. 182-183, прочитай, підбери рими
Спробуй написати свій віршик
|
|
ДОДАТОК 1
І. Прочитай оповідання Дивний мисливець Живе у нашому селі дід Максим. Усі називають його дід-мисливець. Як тільки починається полювання на зайців, дід щодня йде з рушницею до лісу. Виходить з дому рано-вранці, а повертається ввечері. Але що це за дивний мисливець! Ніколи не несе додому ні зайця, ні качки. Приходить із порожньою торбою. Одного разу приніс дід Максим зайченя маленьке. Знайшов під кущем. У зайченяти була зламана лапка. Дід приклав до неї дві гілочки і забинтував її. За тиждень лапка зрослася, і дід відніс зайченя в поле. Чого ж це дід Максим такий невдаха? Пішли одного разу слідом за дідом, захотілося подивитися, як же він полює. Бачать: поклав дід рушницю, а сам ходить лісом та й розкидає під кущами сіно зайцям. Зрозуміли тоді, чому дід Максим дивний мисливець. (За В.Сухомлинським ) ІІ. Дай відповіді на питання – Ким був дід Максим? – Як дід Максим врятував зайчика? – Як полював дивний мисливець? – Чому так названо оповідання? -Чи важко бути добрим? ІІІ. Перекажіть оповідання за поданим цитатним планом. (Цитата — це дослівно наведений уривок з якогось тексту для підтвердження або ілюстрації тієї чи іншої думки. Цитата обов’язково береться в лапки.) План 1. «Живе у нашому селі дід Максим». 2. «Приходить з порожньою торбою». 3. «Приніс дід Максим зайченя маленьке». 4. «Чого ж це дід Максим такий невдаха?». ІV.Прочитай оповідання ще раз V. Склади свій план, запиши його. VІ. Зверни увагу на правопис слів: щодня, рано-вранці, увечері, невдаха, дід-мисливець. VІІ. Напиши переказ за складеним планом. Перевір написане
8 травня Переказ уч___3 – Б класу Конотопського НВК: ЗОШ І ст.-ДНЗ __________________________________ Дивний мисливець План (Запиши свій план, потім напиши переказ)
|
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Урок | Тема | Посилання на дод .електр. носії | Завдання для виконання | Зворотній звязок |
04.05 | Літ. читання | Творчість О.Буценя. Висловлюємо свої міркування. О.Буцень «Айстри» | https://www.youtube.com/watch?v=aoq1EiUDQYgУрок читання 3 клас. Тема “Висловлюємо свої міркування. О. Буцень “Айстри” “.
|
Ст.156-157.Читати ,написати твір-міркування «Так чи не так»? | Група у вайбер. |
Математика | Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь. | https://www.youtube.com/watch?v=bKafUg–qJI3 клас. Математика. Розв’язування задач з часом
|
Ст.154-155, №1016,1017,1018,1021(Усно)№1024,1025(пис). | ||
Укр. мова | Дієслова ,що означають завершену і незавершену дію. | https://www.youtube.com/watch?v=B7JT_46b7b82020-04-09 УКРАЇНСЬКА МОВА (3 клас) Завершена і незавершена дія дієслів.
|
Ст.152-154,впр.365 (усно), вивчити правило,367(пис.) | ||
05.05 | Літ. читання | Творчість М.Стельмаха Рідний край-земний рай. М.Стельмах «Гуси-лебеді летять». | https://www.youtube.com/watch?v=j7PvjWAgXBoЛітературне читання 3 клас М Стельмах Гуси лебеді летять уривок
|
Ст.158-161., Читати , відповідати на запитання. | |
Математика | Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування Розвязування задач. | https://www.youtube.com/watch?v=TPZtefej-1AМатематика. 3 клас. Ділення трицифрового числа на двоцифрове
|
Ст.155-156. №1026,1027,1031 (усно) №1034, 1035 (пис). | ||
Природознавство | Кровоносна система. Значення крові в організмі людини. | https://www.youtube.com/watch?v=cBgmLVq1Vz8Кровоносна система
https://www.youtube.com/watch?v=Lj47Uyzb-ow&list=PLXEVOdZtTUyzniDB_8lr1ho_-QuIu4SLFКРОВОНОСНА СИСТЕМ
|
Ст.155-157,читати ,відповідати на запитання.Робота в зошиті. | ||
06.05 | Літ. читання | Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за р. «Світ прози» | Ст.129-161,повторити.,
тести |
||
Математика | Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач. Розв’язування нерівностей. | https://www.youtube.com/watch?v=ayXUGhimtlc2020-04-09 МАТЕМАТИКА (3 клас) Знаходження числа за його частиною.
|
Ст.156-157,№ 1036,1037, 1038,1039,1040(усно),№1045,1044(пис.) |
|
|
Укр. мова | Вправи на розпізнавання часових форм дієслова,дієслів,що означають завершену і незавершену дію.Словникові слова. | https://www.youtube.com/watch?v=2GXBBNV9fCwкраїнська мова 3 клас відеоурок ДІЄСЛОВА, ЩО ОЗНАЧАЮТЬ ЗАВЕРШЕНУ І НЕЗАВЕРШЕНУ ДІЮ
|
Ст.154-156, впр.368,370(усно),впр.371(пис). | ||
07.05 | Літ. читання | Контрольна робота. Робота з літературним твором(письмово). | https://www.youtube.com/watch?v=u1H6WeRQfscЛітературне читання робота з літературним твором 3клас
|
Ст.143-145. Читати і відповідати на запитання. | |
Укр. мова | Написання не з дієсловами. | https://www.youtube.com/watch?v=96CY7iWE-is2020-04-13 УКРАЇНСЬКА МОВА (3 клас) Правопис НЕ з дієсловами
|
Ст. 156-157, впр.372,373(усно) впр.374(пис). | ||
Природознавство | Шкіра. Як берегти шкіру. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. | https://www.youtube.com/watch?v=bU69c_WoYv8Шкіра людини: будова, основні функції
|
Ст.157-162.Читати ,відповідати на запитання ,робота в зошиті. | ||
08.05 | Математика | Ділення з остачею.(ознайомлення)Порівняння числових значень виразів. Розвязування задач. | https://www.youtube.com/watch?v=Vgo7AtdVEXY3 клас. Математика. Ділення з остачею. Всеукраїнська школа онлайн
|
Ст.158-159,№ 1046,1047,1048,1049 ,1053(усно),№1055,1056(пис.) | |
Я у світі | Навчальний проект. «Винаходи людства, що змінили світ». | https://www.youtube.com/watch?v=2hwJ6JbT7bU8 Винаходів України, які змінили світhttps://www.youtube.com/watch?v=Pb4noGc8y0w10 винаходів українців, які змінили світ
|
|||
Трудове навчання | Виготовлення підставки для ручок і олівців. | https://www.youtube.com/watch?v=gQQv8fQ4quAПідставка для олівців, ручок з паперу А4⭐
|
|||
06.05 | Образо-творче мистецтво | Конструювання лялькового персонажа в техніці паперопластики.(кольоровий папір). | https://www.youtube.com/watch?v=X0PWKazBH4QЯк майструють ляльки та готують вистави в чернігівському театрі ляльок?
|
||
04,07,08.05 | Фізична культура | Комплекс загальнорозвивальних вправ. Вправи для розвитку швидкості. Рухливі ігри. | https://www.youtube.com/watch?v=72F1Rnhc7y8Фізкультура/руханка. Леся Нікітюк. Всеукраїнська школа онлайн
|
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Предмет | Завдання
|
04.05.20 | Літературне читання | Образи юних художників у віршах поетів. Г.Чубач. Найрідніші голоси. Підручник, с.175-176
-навчитися виразно читати вірш; -підготувати два запитання до змісту вірша; -підготувати відео виразного читання вірша і надіслати вчителю Прослухати вірш з YouTube Г.Чубач. Найрідніші голоси https://www.youtube.com/watch?v=7BEgOzPXEW0 Ганна Чубач http://www.myshared.ru/slide/1088137/.
|
Математика | Урок на платформі Zoom -11.00
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування рівнянь. Завдання для самостійної роботи. Підручник, с. 165- 166 – № 1060 – письмово; – № 1061– з поясненням; – № 1064- розв’язати рівняння на знаходження невідомого діленого
|
|
Я у світі | Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність
Підготувати відповідь на запитання: – що таке волонтерство? – хто такі волонтери? Переглянути відео. Діти волонтери https://www.youtube.com/watch?v=h9erl8jEmkI
|
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=KePE5CK5NiM Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=QDEDck2-1d8 Гімнастика для очей «Вузлик життя» https://www.youtube.com/watch?v=yFGwHIJ8gdc
|
|
05.05.20 | Літературне читання | Образи юних художників у віршах поетів. С. Жупанин. Намалюю вітер. Ліна Костенко. Якщо не можеш вітер змалювати. Підручник, с.176-177
-навчитися виразно читати вірші; Пофантазуй. Як можна продовжити вірш «Якщо не можеш вітер змалювати»; – підготувати відео виразного читання вірша «Намалюю вітер» і надіслати вчителю
|
Математика | Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел. Підручник, с. 166- 167
-№ 1068, 1169 – обчислення записати в стовпчик; № 1071, 1074 – розв’язати задачі з поясненням Переглянути відео. Дії з іменованими числами https://www.youtube.com/watch?v=v6WdOTK4eJY
|
|
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Моя заповітна мрія
Склади асоціативний кущ до слова мрія. Пофантазуй: духовні і матеріальні мрії , які вони? Напиши твір-міркування про свою найзаповітнішу мрію. Моя мрія Склади план до тексту
|
|
Природознавство | Урок на платформі Zoom -11.00
Гори Карпати. Самостійно опрацювати . Підручник, с. 146- 151 -уважно прочитати статтю у підручнику; -відповідати на запитання -підготувати повідомлення про цікавий природний об’єкт Карпат Переглянути онлайн-урок . Неймовірні Карпати https://www.youtube.com/watch?v=mJaqpAJuYeQ
|
|
06.05.20 | Математика | Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Підручник, с.167
-№ 1077 – обчислення записати в стовпчик; -1080 – записати з поясненням Записати математичний диктант за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GF94ztSHpRY |
Українська мова | Урок на платформі Zoom -11.00
Повторення вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови. Завдання для самостійної роботи. Підручник, с. 186 -впр. 375- виписати дієслова, визначити час, особу (у теперішньому часі), рід ( у минулому часі) -впр. 376 – виписати з тексту дієслова минулого часу, у дужках зазначити рід (в однині); -дібрати синонім до слова уперіщив;
|
|
Образотворче мистецтво | Різноманітність форм металевих виробів. Ковальське та ливарське мистецтво. Виконання композиції «Металеве мереживо.Чудо-дзвіночки»
Запрошую переглянути відео. Ковальське мистецтво |
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка для очей
https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=iXK1ltGfooE Дитяча гімнастика для очей “Білка” |
|
07.05.20 | Літературне читання | Урок на платформі Zoom -11.00
Дива навколо нас .О Єфімов. Тут усе є. Е. Саталкіна. Кожний знає своє діло. Пройдіть тест на порталі «На Урок». О Єфімова «Тут усе є» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 925833
|
Математика | Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа. Задачі на зустрічний рух. Підручник, с. 167-168
Розглянути алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на трицифрове, № 1087 -№ 1088, 1091 розв’язати вирази; № 1090, 1092 – з поясненням Перегляньте відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=S_xwuD3w_Cg
|
|
Основи здоров’я | Творчість і здоров’я. Заохочення однолітків до здорового способу життя. Підручник, с. 135-138
-уважно прочитати статтю, відповідати на запитання; -назвати приклади творчої діяльності зі свого життя; Придумати ідеї: – як відволікти друга від телефона або комп’ютера ; – як заохотити подругу до ранкових пробіжок Переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=PF4BId–GASc
|
|
Трудове навчання | Пап’є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше. Виготовлення яблучка
Пропоную переглянути презентацію. Яблуко з пап’є-маше https://www.youtube.com/watch?v=ZJViTHzdQQ0
|
|
08.05.20 | Літературне читання | Позакласне читання. Людина починається з добра. Прочитати твір про добро за підручником «Позакласне читання»
Скласти асоціативний кущ до слова добро. Переглянути відео. Кругообіг добра в природі https://www.youtube.com/watch?v=yXEbKdpyaUk
|
Українська мова | Урок на платформі Zoom -11.00
Повторення вивченого про зв’язок слів у реченні. Самостійно виконати -впр. 377- виписати з тексту дієслова, позначити префікси; -впр. 378- списати текст; підкреслити власні іменники; – у п’ятому реченні встановити зв’язок слів у реченні Підручник, с. 187
|
|
Природознавство | Кримські гори. Підручник, с. 151-155
-вдумливо прочитати статтю «Кримські гори» -відповідати на запитання; -використовуючи різні джерела інформації, підготувати повідомлення про цікавий природний об’єкт Кримських гір Переглянути презентацію. Кримські гори https://www.youtube.com/watch?v=W1ZVOVpvxQc
|
|
Фізична культура | Веселі руханки і фізкультхвилинки
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw Зарядка для очей https://www.youtube.com/watch?v=OYcBa8ppjkw Фізкультхвилинка “Весела зарядка” https://www.youtube.com/watch?v=CB8knPllLp8 Фізхвилинка. Кольоровий світ |
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
04.05.2020 | ||||||
1 | Математика | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | Посилання | Група у вайбері | ||
2 | Українська мова | Перевірка мовних знань. Дієслово | Посилання | Група у вайбері | ||
1-2 група | ||||||
3 | Природознавство | Гори Карпати. Рослинний і тваринний світ. Господарська діяльність у гірській місцевості | Посилання | с 147-151, прочитати, переказати | Група у вайбері | |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-gori-karpati-roslinnij-i-tvarinnij-svit-36497.html | ||||||
05.05.2020 | ||||||
1 | Літературне читання | Повість – казка. Льюїс Керролл. Аліса в Країні Чудес | Посилання | с 162-164, прочитати, | Группа у вайбері | |
відповідати на питання | ||||||
2 | Математика | Самостійна робота | Посилання | Группа у вайбері | ||
3 | Я у світі | Навчальний проект. Подорожуємо країнами Євросоюзу | Посилання | пошуки через онлайн | Группа у вайбері | |
https://vseosvita.ua/library/podoroz-krainami-evropi-9295.html | ||||||
4 | Основи здров’я | Творчість і здоров’я. Повторення про здоровий спосіб життя | Посилання | виконати завдання в зошитах | Группа у вайбері | |
06.05.2020 | ||||||
1 | Літературне читання | Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота №7 | Посилання | Группа у вайбері | ||
2 | Українська мова | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | Посилання | Группа у вайбері | ||
1-2 група | ||||||
3 | Математика | Повторення та узагальнення вивченого. Роз’язування задач | Посилання | с 170, №1106-1107 | Группа у вайбері | |
07.05.2020 | ||||||
1 | Літературне читання | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | Посилання | Группа у вайбері | ||
2 | Природознавство | Кримські гори. Рослинний і тваринний світ. Господарська діяльність у гірській місцевості | Посилання | с 151-155,прочитати, переказати, | Группа у вайбері | |
http://www.myshared.ru/slide/1128947/ | виконати завдання в зошитах | |||||
3 | Українська мова | Диктант. Тихо в лісі | Посилання | Группа у вайбері | ||
1-2 група | ||||||
4 | Образотворче мистецтво | Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. | Посилання | Намалювати тиматичну компазицію. | Группа у вайбері | |
Україна – моя Батківщина | https://www.youtube.com/watch?v=cSva_HCBN6k | Україна – моя Батківщина | ||||
08.05.2020 | ||||||
1 | Літературне читання | Повість – казка. Льюїс Керролл. Аліса в Країні Чудес | Посилання | с 165-167, прочитати, переказати | Группа у вайбері | |
1-2 група | ||||||
2 | Математика | Підсумкова контрольна робота | Посилання | Группа у вайбері | ||
3 | Трудове навчання | Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Виготовлення виробів у техніці пап’є-маше | Посилання | Группа у вайбері | ||
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-obrazotvorchogo-mistectva-4-klas-tema-pap-e-mashe-1029.html | ||||||