Завдання для учнів 1-4-х класів на період карантину з 27.04.-30.04.2020
Завдання на час карантину для учнів 1-А класу
Число | Назва уроку | Тема | Завдання | Посилання на електронні ресурси |
27.04 | Укр.мова | Письмо вивчених літер, складів, слів | Підр.с.58, текст читати та переказувати. Написати 10 слів під диктовку на букву г | |
ЯДС | Що я святкую навесні? | Підр.с.61. Зош.с.51 | ||
Математика | Розв’язання задач на визначення тривалості події. Закріплення теми | Підр.с.200-203. Завд.с.201 завд.4, с.202 завд.3. Друк.зош.с.20,21 | ||
28.04 | Укр.мова | Букви Пп. Письмо малої букви п. Текст | Підр.с.60, читати. Зош.с.42, викон. Завдання, с.46 писати | https://www.youtube.com/watch?v=c_9vuJ4DiYE |
|
ЯДС | Я охороняю природу. Підсумок за темою | Підр.с.62-63. Зош.с.52 | https://www.youtube.com/watch?v=L7UDXMc1f8Yhttps://www.youtube.com/watch?v=ahxe6Y6OM0o |
29.04 | ЯДС | Моя планета Земля | Підр.с.64-65. Зош.с.53 | |
Укр.мова | Букви Пп. Писмо великої букви П | Підр.с.61. Зош.с.46 | ||
Укр.мова | Букви Пп. Письмо великої букви П | Підр.с.61, читати. Зош.с.46 писати велику букву П | outube.com/watch?v=In9VodPeKok | |
30.04 | Математика | Одиниця вимірювання маси – килограмм. Додавання і віднімання іменованих чисел | Підр.с.207-209. Завд.№5,6. Друк.зош.с.23 | |
Укр.мова | Письмо вивчених літер, складів, слів, речень | Підр.с.60,61, переказувати текст. Написати 3 коротких речення під диктовку (3-4 слів).Зош.с.43 | ||
ЯДС | Планета Земля . Глобус | Підр.с.66, опрацювати тему. Зош.с.54 | https://www.youtube.com/watch?v=L7UDXMc1f8Y |
Завдання на час карантину для учнів 1 -Б класу
1 | 27.04 | Укр. мов.
ЯДС, |
Буквосполучення дз. Читання слів , у яких є буквосполучення дз. Надрукувати 10 слів із буквосполученням дз. Опрацювати ст.56 підручника.
Письмо слів із буквосполученням дз. Опрацювати ст.. 44 зошита. Списати слова з друкованого тексту. Перегляд відеоролика. https://www.youtube.com/watch?v=7Ak_OGhdzDw
Я досліджую звірів. Опрацювати ст.. 44 – 45 у зошиті.Намалювати свою улюблену тваринку. Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=uI9NYohfW8E https://www.youtube.com/watch?v=vRtiXFCPKJk
|
2 | 28.04 | Укр. мов
Математика
ЯДС. |
Опрацювати ст. 57 підручника. Звуко – буквений аналіз слів із буквосполученням дз. Утворити ланцюжок слів ( 10 сл.) Дзиґа – …, …, Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=708dg05PkbI
Письмо буквосполучення «Дз» у словах. Опрацювати ст.. 44 зошита, списати з друкованого тексту. Віднімання і додавання розрядного числа. Опрацювати ст. 187 – 188 підручника, завдання № 2 виконати письмово Відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=4k81Szu7VjI
Я досліджую зміни в довкіллі навесні. Опрацювати ст. 47 зошита.Намалювати малюнок « Весна прийшла» Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4 |
3 | 29.04 | Укр. мова
Математика
ЯДС. |
Письмо букви Г г. Опрацювати ст. 45 зошита. Письмо слів під диктування
Опрацювати ст. 58 підручника, звуко – буквений аналіз слів – дзиґа, дзеркало, родзинки, кукурудза. Додавання одноцифрового до двоцифрового числа. Опрацювати ст188-189 підручника. Завдання № 2 виконати письмово. Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=MTOEztvSalQ&t=349s https://www.youtube.com/watch?v=DrgZaUZkFhA
Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Робота в зошиті ст. 48. Перегляд відеоролика |
4
|
30.04 | Укр. мова. | Опрацювання ст. 59 підручника. Читати текст. Надрукувати слова ( 1-3 стовпчики) ,
Опрацювати матеріал на ст. 42 – 43 зошита Я досліджую весняні зміни в житті птахів. Опрацювати матеріал на ст.. 49( зошит) Відеоролик. https://www.youtube.com/watch?v=25cCaWY5anU |
Завдання на час карантину для учнів 1 -В класу
Дата | Предмет | Завдання |
27.04 | Українська мова | Підручник с.172, зошит с.28
https://www.youtube.com/watch?v=qp8M1QBpj6o
|
Математика | Підручник с.81, зошит с.25 | |
Українська мова | Підручник с.165, зошит с. 30 | |
28.04 | Я досліджую світ | Підручник с.105-106, зошит с.32 |
Математика | Підручник с.82, зошит с.25-26 | |
Українська мова | Підручник с.168, зошит с.29 | |
Соціально – побутове орієнтування | Опрацювати відео та презентацію про поведінку в транспорті. | |
29.04 | Я досліджую світ | Підручник с.105-107, зошит с.33 |
Математика | Підручник с.83-84, зошит с.27 | |
Українська мова | Підручник с.165, зошит с.33 | |
30.04 | Я досліджую світ | Підручник с.108, зошит с.34 |
Українська мова | Підручник с.172, зошит с.31 | |
Соціально – побутове орієнтування | Опрацювати подані відео та презентацію про поведінку в транспорті. |
Завдання на час карантину для учнів 2-А класу
Число | Назва предмета | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання |
27.04 | Українська мова | Спонукальні речення. Утворення і записування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR1ToIsfDbaQmbGp8cMFmmOY3LjngpJSGTN-m9_dVDq5VPAberXZN3wRiJ4 |
Підручник с. 79-80, друкований зошит с. 46-48 |
Я досліджую світ | Весняні свята. День матері. День пам’яті і примирення. | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vesnani-svata-v-ukraini-127632.html | Підручник с. 75, друкований зошит с.50 | |
Я досліджую світ | Весняні свята. День матері. День пам’яті і примирення. | https://www.youtube.com/watch?v=cOA-x_JUjf4 | Підручник с. 75, створити міні проект – Весняні свята, друкований зошит с.50 | |
Образотворче м. | Казка в театрі. Малювання персонажів казки “Дюймовочка” кольоровими олівцями | https://www.youtube.com/watch?v=NHLOQq-cnTY | Намалювати персонажів казки “Дюймовочка” кольоровими олівцями | |
28.04 | Українська мова | Спонукальні окличні речення. редагування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.youtube.com/watch?v=uoSTiRAaxZI |
Підручник с. 80-81, друкований зошит с.48-50 |
Математика | Зменшення числа в кілька разів. Порядок дій у виразах без дужок і з дужками | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=AHcCaBhsz8s |
Підручник с. 205-206, друкований зошит с.10, №1 (ур. 92) | |
Я досліджую світ | Підсумок за темою. Самооцінювання | https://www.youtube.com/watch?v=DrHUMiZZyLs
|
Підручник с. 66-75, друкований зошит с.51, створити міні проект – День матері. | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи з м’ячем | https://www.youtube.com/watch?v=nATN1XE49H4 | Рухливі ігри з м’ячем | |
29.04 | Українська мова | Головні слова в реченні. Доповнення і записування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.youtube.com/watch?v=t8WVrQr-JVs |
Підручник с.81-83, друкований зошит с. 50-51 |
Математика | Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач | https://www.youtube.com/watch?v=up5GRotlKPA
https://www.youtube.com/watch?v=jTHhiW1fUYM |
Підручник с. 207-208, друкований зошит с.10, № 1,2 (ур. 93) | |
Я досліджую світ | Ми – земляни. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації | https://vseosvita.ua/test/tema1-ya-zhyvu-na-planeti-zemlia-urok-my-zemliany-33896.html | Підручник с.76 , друкований зошит с.52 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи з м’ячем | https://www.youtube.com/watch?v=D65QQbe4q9o | Рухливі ігри з м’ячем | |
30.04 | Українська мова | Головні слова в реченні. Доповнення і записування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.youtube.com/watch?v=szMsQUKPRqA |
Підручник с. 81-83, друкований зошит с. 50-51 |
Математика | Знаходження невідомого дільника. Визначення парності дільника | https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s
https://www.youtube.com/watch?v=vPklw4jRUqQ |
Підручник с. 208-210, друкований зошит с. 11, № 1,2 (ур. 94) | |
Я досліджую світ | Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце | https://www.youtube.com/watch?v=eA236QvoT8M
https://pustunchik.ua/ua/online-school/astronomy/dity-pro-kosmos/kazka-pro-samotniu-zirochku |
Підручник с. 77, друкований зошит с.52 | |
Я досліджую світ | Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце. Я читаю довідкову літературу: словники, довідники, дитячі енциклопедії | https://pustunchik.ua/ua/online-school/astronomy/nauka-pro-kosmos/skilky-naspravdi-planet-u-soniachnii-systemi | Читати довідкову літературу: словники, довідники, дитячі енциклопедії | |
01.05 | Українська мова | Поширення речень. Складання і записування речень | https://5208531.wixsite.com/distance-learning/ukrayinska-mova
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR2G8EupGzC_xiWLTgaWSh-4b-3sBrk9eyk4-A19Ww3zdZTe2XnXhPyeC9s https://www.ranok.com.ua/ https://www.youtube.com/watch?v=BcplYYjzbyc |
Підручник с. 83, друкований зошит с.52 |
Я досліджую світ | Я досліджую, чому змінюється день і ніч | https://www.youtube.com/watch?v=bvhC1m0EHbo | Підручник с. 78, друкований зошит с.53 | |
Фізкультура | Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу, стрибків. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. | https://www.youtube.com/watch?v=GWES_hGEkFQ | Рухливі ігри з м’ячем |
Завдання на час карантину для учнів 2-Б класу
Назва уроку | Тема | Посилання на додаткові електронні ресурси | Завдання для виконання | Зворотній зв язок із педагогом |
27.04.2020
Я досліджую світ
Я досліджую світ
Українська мова |
Я досліджую тварин влітку
Питальні речення |
gazeta.ua/articles/animals/_u-kiz-ye- akcent-a-voroni-zhartuyut-odin-nad- odnim-30-cikavih-faktiv-pro-tvarin/566098
|
с.91 (усно)
Підготувати розповідь про тварин лісу (зайця, лисиці,лося)
с.76, впр.1, (усно) відповідати на запитання |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері |
28.04.2020
Українська мова
Математика |
Питальні речення
Таблиця множення на 4. вирази зі змінною, що містять множення. |
https://www.youtube.com/watch?v=hfBQNL7v0fI
|
с. 76, впр. 1 (читати і переказувати) ,впр. 2 (усно)
с.190-192, 2,3,4,5 (усно), 6,7,8 (письмово), друк зош. Додаток с. 9-10 |
Група у вайбері
Група у вайбері
|
29.04.2020 Я досліджую світ
Я досліджую світ
Математика
Українська мова |
Я досліджую тварин влітку
Таблиця множення числа 5. схематичне зображення умови задачі, що містить дію множення.
Питальні речення. Діалог “Відповідь”. Робота з дитячою книгою. Службові слова – помічники. Комікс |
https://www.youtube.com/watch?v=lCi1uJ7bBSQ
https://www.youtube.com/watch?v=zRr6VGg341o
|
с.92 (усно)
Підготувати розповідь про птахів нашого краю (на вибір) . друк. зош. с.62 – 1
с.194-196 1,2,3,4 (усно), 6,10 (письмово) друк. зош. Додаток. с. 11-13
с. 77 , впр. 1 (читати і відповідати на запитання) |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
30.04.2020
Я досліджую світ
Математика
Українська мова
|
Я досліджую тварин і рослини влітку
Розклад числа на множники. Задача на різнецеве порівняння двох добутків.
Питальні речення. Діалог. Робота з дитячою книгою, байки |
https://www.youtube.com/watch?v=ojzGz8uASMw
https://www.youtube.com/watch?v=G_TVrKsVtio
|
с. 93 (підготувати розповідь про життя тварин луків, полів). друк зош. с. 62 впр. 3 (письмово)
с. 196-198 №1,2,3, (усно), 4,5,6 (письмово) друк. зош. Додаток с. 14-15
с. 77 (усно). Скласти і записати 5 питальних речень |
Група у вайбері
Група у вайбері
Група у вайбері
|
Завдання на час карантину для учнів 2-В класу
Дата |
Назва предмету |
Завдання |
27.04.2020 | Літературне читання | Вода – мандрівниця, вода – трудівниця. В.Чухліб «Сміливець», казка «Ромашка і соняшник». |
Математика | Час. Одиниця часу – доба. 7 діб – тиждень. Дні тижня. Підручник ст.. 180 завдання 1-4. | |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою є. Підручник ст.. 42 вправи 4,6. | |
Я досліджую світ | Літо в природі. Літні місяці. Підручник ст.. 96 | |
28.04.2020 | Літературне читання | Вода – мандрівниця, вода – трудівниця. В.Чухліб «Сміливець», казка «Ромашка і соняшник». |
Математика | Час. Одиниця часу – доба. 7 діб – тиждень. Дні тижня. Підручник ст.. 180-181 завдання 5, 7, 8. | |
Українська мова | Позначення м’якості приголосних буквою є. Підручник ст.. 42-43 вправи 7,8. | |
Соціально-побутове орієнтування | Родина. Склад родини. Прізвище, ім’я, по-батькові батьків, дідусів, бабусь. Азбука сімейних стосунків (повага, шана до дорослих, любов і турбота між ними). | |
29.04.2020 | Літературне читання | В.Сухомлинський «Дідова колиска», «Це, сину, моє поле…», В.Мельник «Сонечко і сонячні Зайчики», М.Коцюбинський «Десять робітників». |
Українська мова | Знак м’якшення (ь) у кінці слова. Підручник ст.. 43 вправи 1-3. | |
Математика | Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником з точністю до 1 години. Підручник ст.. 182 завдання 1, 2, 3. | |
Я досліджую світ | Ознаки літа в неживій природі. Підручник ст. 97 | |
30.04.2020 | Я досліджую світ | Рослини влітку. Підручник ст.. 98 |
Літературне читання | В.Сухомлинський «Дідова колиска», «Це, сину, моє поле…», В.Мельник «Сонечко і сонячні Зайчики», М.Коцюбинський «Десять робітників». | |
Розвиток мовлення | Меблі. Назви меблів (крісло, письмовий стіл, книжкова шафа), її частини та їх призначення. | |
01.05.2020 | Я досліджую світ | Вишеньки – сестрички. Виріб з пластиліну. Підручник ст.. 100 |
Українська мова | Знак м’якшення (ь) у кінці слова. Підручник ст.. 44 вправи 4-6. | |
Математика | Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником з точністю до 1 години. Підручник ст.. 183 завдання 4-6. |
Завдання на час карантину для учнів 3-А класу
Дата | Предмет | Тема | Завдання | Зворотній зв’язок | |
27.04 | Математика | Контрольна робота «Множення і ділення трицифрових чисел» | Виконати контрольну роботу , надіслати вчителю |
Група у вайбері |
|
Українська мова | Змінювання дієслів за числами. Складання кінцівки тексту-спостереження | С.166 впр. 419-розглянути таблицю, впр.420, 421-письмово, вивчити правило | |||
Природознавство | Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання | С.153-155 читати, відповідати на питання.
Зошит с.55 |
|||
28.04 | Читання | Співуча зустріч весни. Марія Познанська «Співай, соловейку!». За Борисом Комаром «Як співає соловейко». Образ пташки у поезії і описі: подібність і відмінність | С.169-170 читати, відповідати на питання |
Група у вайбері
|
|
Українська мова | Вправи на розпізнавання часових форм дієслова | С.169 впр. 424, 425 – письмово | |||
Я у світі | Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти | С.146-150 читати, відповідати на питання.
Зошит с. 43-44 |
|||
29.04 | Математика | Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом випробовування. Розв’язування задач. Знаходження числа за величиною його частин. Розв’язування нерівностей | С. 155 № 1031 – усно, № 1026, 1030, 1037, 1039 – письмово |
Група у вайбері
|
|
Читання | Краса землі і праці. Любов Забашта «Дивосвіт…» | С. 170 читати, відповідати на питання | |||
Природознавство | Кровоносна система. Значення крові в організмі людини | С. 155-157 читати, відповідати на питання.
Зошит с. 56-57 |
|||
Основи здоров’я | Уява і здоров’я. Творчі здібності. Практична робота: виконання проекту «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу) | С. 130-133 читати, відповідати на питання.
Зошит с. 58-59 |
|||
30.04 | Читання | Позакласне читання. Зі скарбниці казкарів світу | Пч. С. 104-111 читати |
Група у вайбері
|
|
Математика | Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач | С. 158 № 1046,1047, 1048- усно, № 1050, 1053 – письмово | |||
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Опис науковий і художній. Уже прилинула весна | Зошит с. 48-50. Записати художній опис весни в зошит | |||
Образотворче мистецтво | Ознайомлення з елементами театру. Різновиди ляльок у театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажа в техніці паперопластики ( кольоровий папір) | За ескізом створти образ пальцевої ляльки з паперу до казки «Коза-дереза» | |||
Контрольна робота з математики
1.Розв’яжи задачу.
Із 12 кг свіжих грибів отримали 2 кг сушених. Скільки кілограмів сушених грибів отримають із 60 кг свіжих?
- Обчисли вирази.
100:25+45:3 700:10-700:100
120-96:4 665 – (490 : 7)
- Розв’яжіть рівняння
х : 3 =15 36 : х = 4
Завдання на час карантину для учнів 3-Б класу
Предмет | Тема | Завдання | Посилання на
додаткові ресурси |
Зворотній зв’язок |
Кожного дня з 12 до 13 год(час приблизний, слідкуй за повідомленнями у Viber) запрошую тебе на онлайн-зустріч на ZOOM- платформі!
|
Алгоритм роботи
Відкрий зошит і запиши число і назву роботи : 27 квітня Дистанційне навчання Прочитай правило, вдумайся. Виконай усні завдання, якщо такі є після правила. Потім виконуй письмові.( Щось не зрозумів, пиши мені у вайбер, телефонуй, записуй свої питання для консультацій на платформі ZOOM) Зробити зупинку,випий водички, виконай гімнастику для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
або руханку:
https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ
зроби перерву хвилин 20, потім приступай до виконання завдань з іншого предмета. Алгоритм дій такий же(читай це повідомлення спочатку). Наостанок залишай усні предмети. Прочитай, дай відповіді на питання, напиши свої питання до тексту. Виконуй завдання в «Розумниках». Переглядай відео за посиланнями. Ти-молодець! |
|||
27.04.
Літ.чит.
|
Аналіз контрольної роботи | Повтори вивчені вірші
Урок на ZOOM- платформі |
ZOOM- платформа |
Мережа Viber-
Група «Батьки», Група «Діти» ZOOM -платформа
|
Природозн. | Кровоносна система. Значення крові в організмі людини | С. 155-157, прочитай, дай відповіді на питання . Уважно прочитай та запам’ятай висновки.
Переглянь відео за посиланням. |
Цікаве відео про те, як серце перекачує кров
https://www.youtube.com/watch?v=z86_T4H4r_w
Перевір, як ти засоїв матеріал. Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Електронна пошта
Мережа Viber Messenger |
Труд.навч. | Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми | Виготовлення об’ємних виробів з коробок,упаковок тощо | Це відео допоможе тобі
https://www.youtube.com/watch?v=mdGm2j5XyGI
|
Електронна пошта
Viber |
28.04. |
||||
Літ.чит. | Вірші-це не лише рима. Гумористичний вірш Анатолій Костецький. Імена. Дивна звичка
|
Прочитай вірші А.Костецького с. 172-175, дай відповіді на питання.
Читаючи вірші уголос, звертай увагу на розділові знаки, з більшою силою голосу читай виділені слова
А які нові добрі імена ти міг би дібрати для мами, тата, братика (сестрички) песика, котика? |
За цим посиланням дізнаєшся біографію А.Костецького
https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8
|
Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Матем. | Розв’язування рівнянь, в яких один із компонентів-вираз. Розв’язування задач | Переглянь пояснення у Розумниках
Розглянь записи в підручнику № 986, потім розв’яжи інші рівняння № 986 (письмово). Розв’яжи задачі № 987, 991 (за вибором)
|
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, 11.9-11.10
Підготуй питання (що не зрозумів) до зустрічі в ZOOM |
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
ZOOM -платформа
|
Укр.м. | Закріплення вивченого про часові форми дієслова | Подивись відео за посиланням.
Виконай завдання в Розумниках.
Виконай впр.436 (письмово) |
https://www.youtube.com/watch?v=nSQins3gx4w
ЕОІР «Розумники» Ч 5 , завд. 8.1-8.9
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber-Група Батьки»,
«Діти»
|
Образотв. | Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок | Створення театральної маски тварини(або іншої) для казкової вистави (кольоровий папір) | Відео за цим посиланням допоможе тобі
https://www.youtube.com/watch?v=ZVjic7jqE0A
|
Електронна пошта
Viber |
29.04. | ||||
Матем. | Розв’язування рівнянь, в яких один із компонентів-вираз. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника. Периметр прямокутника
(Теорія-Розумники, Ч.4, завд.9.12) |
Переглянь відеопояснення за посиланням, а також у Розумниках теоретичний матеріал.
Розв’яжи рівняння № 993 за зразком і задачу № 995
|
https://www.youtube.com/watch?v=mOjSa38Usbg
ЕОІР «Розумники»
Ч.6, завд. 11.9-11.10 – теорія Потренуйся-11.12-11.15
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber |
Укр.м.
|
Написання частки НЕ з дієсловами | Урок на платформі ZOOM.
Прочитай правило в підручнику с.176, подивись пояснення в Розумниках. Виконай впр.442,444 |
ЕОІР «Розумники»
Ч.5, завд. 8.10-8.15
|
Мережа Viber
Електронна пошта ZOOM -платформа
|
Я у світі | Європейський союз-співтовариство народів Європи. Я-член європейської спільноти | Подивись відео за посиланням, як виник Європейський союз
Прочитай додатковий матеріал (Додаток 1) «Відкрий» для себе одну з європейських країн |
https://www.youtube.com/watch?v=tweYyoWJifs
|
Мережа Viber
Електронна пошта
|
Літ.чит. |
Гумористична казка. Микола Носов. Як Незнайко складав вірші. Переказ твору | С.175-179, прочитай уривок з книжки М.Носова, дай відповіді на питання.
Перевір, чи уважно ти читав.
|
За цим посиланням ти зможеш подивитись буктрейлер на книгу М. Носова “Незнайко та його друзі”.
https://www.youtube.com/watch?v=Y-9ES4Cgamg Пройди тестування на платформі «На Урок». Код доступу див. у Viber |
Мережа Viber- Групи «Батьки», «Діти»
|
30.04. | ||||
Природозн. | Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна | Підручник: с. 157-159 прочитай, дай відповіді на питання, уважно розглянь малюнок на с.158 , дай відповіді на питання, досліди ознаки своєї шкіри с.158
|
За цим посиланням ти можеш дізнатися багато цікавого про шкіру
https://www.youtube.com/watch?v=LLsWbFcVgl8
|
Мережа Viber Електронна пошта ZOOM -платформа
|
Математика |
Частини цілого . Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини. Складання і розв’язування задач за коротким записом | Послухай пояснення матеріалу в Розумниках, подивись відео за посиланням
Усно виконай № 1007, 1008 Рекомендую розв’язати задачу 1009, вирази № 1012 і задачу №1014 |
ЕОІР «Розумники»
Ч.7, завд.1.3-1.9
|
Електронний журнал вчителя в «Розумниках» Мережа Viber
Група «Діти» |
Осн.здоров’я | Уява і увага. Творчі здібності. | С. 130-133 , читай дуже уважно!
Створи казку, малюнок, презентацію тощо «Здоровим бути модно!»
|
Переглянь відео за посиланням про охоронців твого здоров’я
|
Мережа Viber Електронна пошта
ZOOM -платформа
|
ДОДАТОК 1 Дружба і братерство. Єдність і партнерство. Демократія, право, свобода. Разом. Кредо кожного народу, кредо ЄС. Єднає нас людей Європа, Яка у всесвіті одна така, І той, хто близько чи далеко, Тобі мов брат або сестра. Ми різні за мовою, різні натури, Різні звичаї, різні культури. Та Європа — наш спільний дім.
Запрошуємо до екскурсії деякими країнами Німеччина
Почнемо екскурсію з Берліна, Це важливе місто для країни. Проведуть до Дрездена дороги, Це найкраще місто у Європі. Мюнхен – це Баварії столиця, Рай музеїв, карнавалів і традицій. Туристична Мекка, ще й культури, І мистецтва, і архітектури. Місто Веймар — класики столиця, Ну, а Кьольн — це готики скарбниця. 1)Гутен таг. Німеччина – одна з найуспішніших держав на сучасній карті світу. Столиця – Берлін. Офіційна мова республіки — німецька. Ось тільки існує його більше 60 діалектів. Тому жителі різних регіонів можуть не розуміти один одного…. 2)Робочий тиждень у Німеччині становить 6 днів. Футбол — найпопулярніший вид спорту в нашій країні…. Практично, в кожному німецькому блюді ви знайдете картоплю і свинину…. 3)Німці — книголюби. Країна входить до трійки держав, де високий рівень друкарства. Причому самою «начитаною» верствою населення є молодь віком від 14 до 19 років…. 4)Німеччина є одним з найбільших у світі виробників автомобілів. Топ брендами автомобільних марок Німеччини є Volkswagen, Mercedes, Audi і BMW. Автомобіль Volkswagen Гольф — є одним з найбільш продаваних автомобілів всіх часів. Англія 1) Гуд монінг. Так звучить привітання доброго дня у Англії. Хоча в Англії говорять більше ніж 300 мовами. Наша країна є частиною Великобританії. А столиця Англії – Лондон, що є одним з найпопулярніших міст світу серед туристів. 2) Королева Англії Єлизавета II, є главою держави, але вона не може керувати країною, так як є лише символом країни. А найвідомішим символом Лондона є Біг Бен – великий годинник. 3) Ми – Жителі Англії споживаємо більше чаю, ніж жителі у будь якій іншій країні світу. Це наша традиція і пояснюється вона великою кількістю перерв між прийомами їжі. Цікавий факт, що англійці в 20 разів більше п’ють чай, ніж американці. 4) Яскравою зорею й урочистим світанком в Англії – є романтичний письменник Вільям Шекспір. Його перу належить всесвітня п’єса «Ромео і Джульєтта». Англійці дуже полюбляють ходити на цю п’єсу, та й взагалі до театру. Франція 1)Бон жур або добрий день..Франція — це не тільки шикарний Париж, сонячний Прованс і знаменита Бургундія. Це країна, де хвилі Атлантики ніжно пестять пустинні пляжі, а туристи насолоджуються справжніми чарами цієї давньої аристократичної країни. 2)Париж — столиця не лише нашої країни, а й високої моди. Історія костюмів — історія душі. Ці слова належать французькому поету. Французи кажуть:«Не були б ноги гарними, якби не туфлі,а вуха — якби не сережки». 3)Франція – батьківщина балету і велосипеда. У Франції ростуть найсмердючіші і при цьому найдорожчі гриби в світі – трюфелі. Ейфелева вежа у Франції була побудована спеціально для Всесвітньої виставки 1889 року і служила їй вхідною аркою. Данія 1)Год даг. Столиця Данії — місто Копенгаген. Грошова одиниця — датська крона. Прапор Данії є найстарішим державним прапором у світі. Він був прийнятий в 1219 році. 2)Саме в Данії вперше з’явився всім відомий конструктор «LEGO», що у перекладі « грайте добре». 3)А ще, Данія — це випічка. Найрізноманітніша і найсмачніша. Тут жоден ранок не проходить у місцевих жителів без величезної кружки кави і круасанів…. 4)Данія подарувала нам відомих людей , таких як письменник Ганс Хрістіан Андерсон. Італія 1)Салве. Так вітаються в Італії. Столиця нашої країни – Рим. Але усередині Італії розташовані ще дві карликові європейські держави — Ватикан і Сан-Марино. Назва “Італія” походить від грецького “italos”, що означає теля. 2)Територія Італії на 80% вкрита горами. Багато з них мають вулканічне походження — в Італії більше вулканів, ніж в будь-якій іншій європейській країні. Також тут дуже часто трапляються землетруси. 3)Італійці відрізняються дружелюбністю, причому, чим південніший регіон, тим люди в ньому більш дружелюбні. Проте, в Італії не дуже люблять іноземців через свій патріотизм. До речі, в Італії ви не знайдете ні дитячих будинків, ні бездомних тварин. Там їх просто немає. 4)Традиційно найвишуканішою стравою Італії є піцца.
Бельгія 1)Худенмідах. Саме так вітаються в Бельгії нідерландською мовою. Хоча офіційними мовами є не тільки нідерландська , але і французька та німецька. 2)Бельгія — п’ята найменша країна в Європі. Столиця – Брюссель. Наша країна на карті затиснута між Німеччиною, Францією, Люксембургом і Нідерландами. 3)Справжнім «чорним золотом» Бельгії вважається випускається тут шоколад. Його виробляють у величезних кількостях, практично 220 тисяч тонн протягом року. На кожного жителя країни це приблизно 22 кг. Бельгія виробляє шоколад майже 400 років. Перший шоколад в Бельгії був виготовлений в 1635 році.
4)У нас є свої гордість. Це Саксофон, який був винайдений саме в Бельгії на початку 1840-х років. Його придумав відомий музикант і дизайнер Адольф Сакс.
5)Перші друковані газети в світі були опубліковані в 1605 році в місті Антверпені —відомому туристичному центрі Бельгії.
Польща 1)Джень добри. Так поляки вітають інші народи. Ми – сусіди України та є справжніми друзями українців. Наша столиця – Варшава. Польща є дев’ятою за розмірами країною в Європі і 69-ою у світі…. 2)Одним з національних символів Польщі є білі лелеки, в Польщі живе 23% світової популяції цих дивовижних птахів. Ще один символ Польщі — зубр. На початку 20-го століття в Європі популяція зубрів вціліла лише в Біловезькій пущі яка розташована на території Польщі та Білорусії. 3)Традиційна польська кухня мало чим відрізняється від нашої української, але походження деяких страв залишається суперечливим. Наприклад, поляки з впевненністю стверджують, що вареники – польська національна страва. – Польська мова дуже схожа на українську так кажуть. Перевіримо. Уявіть, що ви в Польщі. Спробуйте перевести польські фрази: «Добри вечур» – «Добрий вечір» «Вшисткего добрего» – «Всього доброго, найкращого» «Не розумем» – «Не розумію» «Дженкує бардзо» – «Велике дякую» «Цо то єст» – «Що це» «Як ще назива та улица» – «Як називається ця вулиця» «То ест дзіадек» – це дідусь…
|
Завдання на час карантину для учнів 3-В класу
Число | Урок | Тема | Посилання на дод .електр. носії | Завдання для виконання |
27.04 | Літ.читання | Творчість Василя Чухліба. В.Чухліб «Равлик».Читання в особах. |
https://www.youtube.com/watch?v=bTgFOYqnYos. Чухліб ” Равлик” Літературне читання/ 3 клас
|
Ст.151-153.Читати в особах і відповідати на запитання |
Математика | Розв’язування задач двома способами. Розв’язування рівнянь. | https://www.youtube.com/watch?v=2L29UI_OYJsВідеоурок Математика 3 клас 04 02 16
|
Ст.149-150 номери 986,(усно), 987,990 (пис.) | |
Укр.мова | Змінювання дієслів за часами. | https://www.youtube.com/watch?v=BAPi9lkcXsYУКРАЇНСЬКА МОВА (3 клас) 07-04-2020
|
Ст.148-150вивчити правило впр 354,355 (усно),359(пис.) | |
28.04 | Літ.читання | Творчість Д.Чередниченка.Д.Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик». | https://www.youtube.com/watch?v=xqfnR77whOUУрок читання 3 клас. Тема:Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко “Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик”
|
Ст.141-142.,Читати , відповідати на запитання. |
Математика | Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника Розв’язування задач. |
|
Ст.151-152,номери 999,1001(усно),1002,1005,1006(пис.) | |
Природознавство | Харчування. Правила здорового харчування. | https://www.youtube.com/watch?v=hDwp8fjzc5w абетка Харчування. Навіщо харчуватися правильно?
https://www.youtube.com/watch?v=dyObTkU4NxE Мультфільм про раціональне харчування
|
Ст.151-153.Читати | |
29.04 | Літ.читання | Д.Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».
|
Ст.93-94.Читати ,відповідати на запитання | |
Математика | Частини.Позначення частин числа цифрами.Розв’язування задач. | https://www.youtube.com/watch?v=WtVSP11LqPkМАТЕМАТИКА (3 клас) 24-03-2020
|
Ст.152-153, номери 10071008,1009, 1010(опрацювати усно) 1014,1015(пис.) | |
Укр.мова | РЗМ. Письмовий переказ тексту за складеним планом . «Чи все ми знаємо про тварин.?» | Ст.51 Зошит з розвитку зв’язного мовлення. | ||
30.04 | Літ.читання | Позакласне читання Я.Стельмах «Нахаба». | https://www.youtube.com/watch?v=jbDLDCkRnYkНЕП Серія 63 Михайло Стельмах
|
Ст.95-97. Читати і відповідати на запитання. |
Укр.мова | Закріплення вивченого про часові форми дієслова. | https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcwЗмінювання дієслів за часами
|
Ст.151-152,впр.361(усно).впр.363 (пис.). | |
Природознавство | Дихальна система. Запобігання захворюванняорганів дихання. | https://www.youtube.com/watch?v=cLM2AnF2t6QДихання
https://www.youtube.com/watch?v=E1mobprC2OUдИХАННЯ
|
Ст.153-155.Читати ,відповідати на запитання ,робота в зошиті. | |
27.04,
30.04 |
Фіз.культура | Комплекс розвивальних вправ. Рухливі ігри. | https://www.youtube.com/watch?v=xs1FdB3wJ9Q сімейна зарядка | |
29.04 | Образотворче мистецтво | Створення ескізу театрального костюма. | https://www.youtube.com/watch?v=WJyyZ_pLn9wеатральный костюм, видеоурок №3
|
Завдання на час карантину для учнів 4-А класу
Дата | Предмет | Завдання
|
27.04.20 | Літературне читання | Позакласне читання. А дружити треба вміти. Прочитати твори про дружбу. Підручник з позакласного читання.
Скласти асоціативний кущ до слова – дружба– дівчатка; – друг –хлопчики Підготувати повідомлення « Дружба – велика сила», переслати вчителю Переглянути відео. Про справжню дружбу і Cтрумочок https://www.youtube.com/watch?v=en02cBa6wMs
|
Математика | Онлайн-урок на платформі Zoom -11.00
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі з буквеними даними. Завдання для самостійної роботи. Підручник, с. 162-163 – № 1037, 1039- письмово; – № 1040, 1042 – з поясненням
|
|
Я у світі | Знані в усьому світі українські вироби.
Переглянути відео. Це наше і це твоє. Знана у всьому світі вишивка – наша! https://www.youtube.com/watch?v=OoCECorpbsg Використовуючи різні джерела інформації підготувати навчальний проект. Українські вироби знані в усьому світі.
|
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=QDEDck2-1d8 Гімнастика для очей «Вузлик життя» https://www.youtube.com/watch?v=yFGwHIJ8gdc
|
|
28.04.20 | Літературне читання | Контрольна робота. Робота з літературним твором. Андрій Івич. Про сіль. Додаток 1
|
Математика | Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу. Підручник, с. 162-163
– № 1045-1049 – обчислення записати в стовпчик; – № 1047-1048 – з пясненням. Повторити алгоритм ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові https://www.youtube.com/watch?v=DKZUY2fRLUY
|
|
Українська мова | Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови. Підручник, с. 182-183
– впр. 363, списати останній абзац, підкреслити однорідні члени речення – впр. 366, виписати виділені слова, позначити у них префікс Переглянути скрайбінг-презентацію. Частина мови – іменник https://www.youtube.com/watch?v=Qd8G1nFDuzA
|
|
Природознавство | Онлайн-урок на платформі Zoom – 11.00
Степова зона України Завдання для самостійного опрацювання. Степ. Підручник, с142-146 Уважно прочитати статтю; -відповідати на запитання підручника -скласти кілька ланцюгів живлення, що сформувалися в степу Степовий заповідник Асканія – Нова https://www.youtube.com/watch?v=OJFLVFLa8tk
|
|
29.04.20 | Математика | Самостійна робота. Додаток 2
|
Українська мова | Онлайн-урок на платформі Zoom – 11.00 Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією. Однорідні члени речення.
Завдання для самостійної роботи. Підручник, с.183-184 -впр. 367, виписати з тексту слова з префіксами; -побудувати звукові моделі слів: пломеніє, полум’ям -впр. 371, дописати пропущені закінчення прикметників; -дібрати до слів : затих, життя спільнокореневі слова, які належать до різних частин мови Переглянути відео. Види речень за метою висловлювання та інтонацією https://www.youtube.com/watch?v=KLChND8J2sg
|
|
Образотворче мистецтво | Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Виконання композиції. Шпаківня
Переглянути відео. Шпаки прилетіли https://www.youtube.com/watch?v=Ma0KUl09Xb0 Шпаки https://www.youtube.com/watch?v=7LH21ZZVWrI
|
|
Фізична культура | Фізкультхвилинка для очей
https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=iXK1ltGfooE
|
|
30.04.20 | Літературне читання | Онлайн-урок на платформі Zoom -11.00 Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський. Співуча пір’їна
|
Математика | Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач. Підручник, с. 164—165
– № 1057 – письмово; – № 1058 – з поясненням; Перегляд відео уроку. Письмове ділення. https://www.youtube.com/watch?v=tBLakkZQy1c
|
|
Основи здоров’я | Звички і здоров’я. Підручник, с.132-135
-вдумливо прочитайте п’ять звичок успішних людей, с.133 -розкажіть про звичку, якої набули свідомо; -напишіть перелік своїх корисних і шкідливих звичок. Поділіться один з одним в групі МійКлас Перегляд відео. Вчимося відмовляти https://www.youtube.com/watch?v=HtYzninnMRM
|
|
Трудове навчання | Самообслуговування. Оздоблення одягу та взуття. Оздоблення макетів моделей (шаблонів) одягу та взуття з картону раніше освоєними техніками.
Переглянути відео. Догляд за взуттям https://www.youtube.com/watch?v=huo2IlwQ7CU Зустрічають за одежею https://www.youtube.com/watch?v=yFELDH9Mwb8
|
ДОДАТКИ
Додаток 1
Контрольна робота
Робота з літературним твором
Про сіль
Чому їжу солять — і хліб, і м’ясо, і картоплю? Скажеш, тому, що без солі їжа несмачна? Правильно. Та не тільки в цьому річ. Людині сіль конче потрібна, вона без неї довго не проживе.
Сіль є майже в усьому, що ми їмо: і в моркві, і в м’ясі, і в молоці. Навіть у яблуці. Але нам цього замало — у їжу треба ще додавати солі.
Звідки ж береться сіль, яку купують у крамниці?
Чи не добувають її, як цукор, з рослин? Ні, це було б дуже важко. Можна значно простіше дістати сіль. Її дуже багато в природі — і на землі, і під землею, й у воді.
Трапляються навіть цілі соляні гори. А під землею вона лежить пластами, як кам’яне вугілля. Така сіль називається кам’яною.
Щоб видобути кам’яну сіль, копають шахту — дуже глибокий колодязь, від якого під землею по соляному пласту прокладено коридори.
У шахту везе робітників підйомник. Сіль звичайно лежить під землею дуже грубими пластами, завтовшки 20-30 метрів.
Опускають у шахту машину, яку називають врубовою. Вона врубується в пласт, робить у ньому довгу щілину. Підрубану сіль легше відділити від пласта. Великі куски кам’яної солі вантажать на вагонетки, і електровоз доставляє їх до підйомника.
Підйомник доставляє сіль на поверхню землі. Там великі куски подрібнюють і розмелюють. Потім дрібну сіль запаковують і відправляють у крамниці.
А під землею, там, де вирубали сіль, залишаються величезні білі печери. В кожній із них можна було б побудувати величезний будинок.
Та не тільки під землею видобувають сіль.
Ти ж знаєш, що море солоне. Якщо довго кип’ятити в казані морську воду, вона перетвориться на пару, а на дні казана залишиться жменька солі. Тільки ця сіль гірка. Щоб дістати придатну для їжі кухонну сіль, треба її очистити.
Але з солоної води можна дістати й таку сіль, яку очищати не треба — її добувають не в морі, а в солоних озерах. Там сіль не гірка.
А знаєш, скільки в кожному з нас є солі? У дорослої людини в крові, у м’язах і в кістках понад півкілограма солі. Запас її треба поповнювати весь час, бо ж, наприклад, коли ти плачеш або пітнієш у спеку, з твого організму виділяється і сіль.
А ти, мабуть, і не здогадувався, що сльози солоні тому, що в них є сіль!
Андрій Івич
Завдання
- Визнач стиль прочитаного твору
А. Діловий
Б. Науково-популярний
В. Художній
- Звідки береться сіль, яку купують у крамниці?
А. Її добувають з рослин
Б. Її переробляють з руди
В. Її видобувають у шахтах
- Як називають дуже глибокий колодязь, від якого під землею прокладено
коридори?
А. Шахта
Б. Криниця
В. Заглибина
- Яка на смак неочищена морська сіль?
А. Солоно-кисла
Б. Солоно-солодка
В. Солоно-гірка
- Випиши з твору речення, у якому розповідається про те, скільки солі є в організмі людини.
- Запиши, як отримати придатну для їжі кухонну сіль з морської води.
- З’єднай стрілочками частини речень з прочитаного тобою тексту.
Солі дуже багато в природі – вона без неї довго не проживе.
Сіль є майже в усьому, що ми їмо і на землі, і під землею, й у воді.
Людині сіль конче потрібна, потрібно її очистити.
Щоб отримати придатну для їжі і в моркві, і в м’ясі, і в молоці.
кухонну сіль,
- Склади і запиши розповідь про важливість уживання солі (5-6 речень).
Додаток
Самостійна робота
Задача 1
За 5хв два кухарі зліпили 50 вареників, порівну кожен. За скільки хвилин один кухар зліпить 70 вареників, працюючи з такою самою продуктивністю?
Задача 2
Магазин отримав за однаковою ціною 15 телевізорів і 18 комп’ютерів. Вартість усіх комп’ютерів на 15 000 грн більша, ніж телевізорів. Скільки гривень заплатили за телевізори та комп’ютери окремо?
Вирази 3
8326・74 14634 : 27
2700・50 32 238 : 81
5405・96 21 744 : 72
15км 250м : 5м 8ц 6кг・43
5109 + (5084・7 – 8670 : 3)
Задача 4
Побудуй прямокутник зі сторонами 8см і 3 см. Обчисли його периметр та площу.
Рівняння 5
х : 60 = 540
Завдання на час карантину для учнів 4-Б класу
27.04.2020 | ||||
№ | Назва урока | Тема | Посилеення на додаткові елекронні ресурси | Завдання для виконання |
1 | Математика | Самостійна робота | Посилання | |
2 | Природознавство | Контрольна робота. Природа України | Посилання | |
3 | Українська мова | Розвиток мовлення. Творчий переказ тексту. Правда буває гірша за неправду | Посилання | |
1-2 група | ||||
28.04.2020 | ||||
1 | Літературне читання | Перевірка навички читання мовчки (письмово). Контрольна робота №6 | Посилання | |
2 | Математика | Ділення баготоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі з буквеними даними | Посилання | с 168-169, №1099-1100 |
3 | Я у світі | Європейський Союз – співтовариство народів Європи | Посилання | пошуки через онлайн |
https://www.youtube.com/watch?v=rHQORHX2MJk | ||||
4 | Основи здоров’я | Звички і здоров’я. Формування звичок. Практична робота. Виконання проекту з формування корисної | Посилання | |
звички | https://naurok.com.ua/tema-navichki-i-zvichki-vpliv-zvichok-na-zdorovya-korisni-i-shkidlivi-zvichki-chinniki-formuvannya-zvichok-89443.html | |||
29.04.2020 | ||||
1 | Літературне читання | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань | Посилання | |
2 | Українська мова | Контрольне списування. Весна | Посилання | |
1-2 група | ||||
3 | Математика | Контрольна робота. Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове | Посилання | |
30.04.2020 | ||||
1 | Літературне читання | Оповідання. Микола Носов. Мишкова каша | Посилання | с 158-162, прочитати в особах, |
виконати звдання | ||||
2 | Природознавство | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | Посилання | |
3 | Українська мова | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів | Посилання | |
1-2 група | ||||
4 | Образотворче мистецтво | Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. | Посилання | Намалювати своє місто |
Святкове місто | ||||